ChristianMatch
 


Forum

Berichten van DANIEL777
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 18 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van DANIEL777
Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 april 2012, 16:57
BerichtOnderwerp: vrouwelijke aantal overschrijdend ten opzichte mannelijke
 
XABIA794 schreef:
ik dacht dat statistieken aantonen dat er gewoon zoveel meer vrouwen zijn dan mannen op deze aardkluit Lachende smiley
vreemd want er zijn landen waar ze juist vrouwen tekort komen zoala bijvoorbeeld china
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 april 2012, 13:14
BerichtOnderwerp: vrouwelijke aantal overschrijdend ten opzichte mannelijke
 
CHRISTINA458 schreef:
vraag me af of dit op elke christelijke site zo is.
Als ja, wat zou de reden daarvan zijn? Slapende smiley
Als nee, dan wil ik die sitenaam weten Engeltje smiley

zouden vrouwen vaak niet kieskeuriger zijn? Engeltje smiley Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 april 2012, 16:43
BerichtOnderwerp: Lid worden van datingsites: geen vertrouwen hebben op God?
 
MARIO216 schreef:
.....en de knecht van Abraham een zoektocht begon
[b]zie genesis 24 onderneem en bid
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 11:35
BerichtOnderwerp: wist je dat sex gezond is !!!
 
CHATULIEM619 schreef:
Niet zo'n handig plaatje vind ik in dit geval Herman
ligt eraan hoe je dit plaatje interpreteerd he Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 april 2012, 15:26
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
JOLAN931 schreef:
Zieke smiley Kotsende smiley Smiley met dichtgeplakte mond
jammer dat er geen smile bijzit die naar zijn voorhoofd wijst
zo achterlijk om na zoveel reacties nog even een oude koe uit de sloot te halen.
zolang je nog kunt zeuren op CM over hoe slecht je het hebt, schrijf dan een boek en verdien daar je geld mee...er is altijd werk voor diegene die wil Gefrustreerde smiley

zo...ook dat lucht op
over oude koeien gesproken
geloof dat zulke discussies al 6 jaar lopen
dus over achterlijk gesproken Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: donderdag 5 april 2012, 12:53
BerichtOnderwerp: Goede Vrijdag
 
LEANNE226 schreef:
De boodschap van Goede vrijdag is prachtig maar de vraag ging om vrije dagen,hoe dat in de zorg zit weet ik niet,als het voor jou enorm belangrijk is bij die dienst te zijn dan moet je zorgen dat je vrij hebt....voor zover dat kan........ik ben vrij('s avonds dan)dus heb tijd zat.

Hier thuis hebben we de laatste dagen steeds hardere discussies over het geloof,de kinderen willen niet meer mee,vinden het te moeilijk en met alles wat ze zien en meemaken te ongeloofwaardig geworden Twijfelende smiley
Hoe meer ik praat hoe harder ze zich verzetten........

mag ik je tip geven leanne
als wij christenen hetgoede voorbeeld voorleven dan denk ik dat 1000 keer meer waarde heeft dan te praten.
want je geeft zelf al aan dat erover praten en werkelijk doen 2 aparte begrippen zijn.
Wens je veel sterkte en Wijsheid toe
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: donderdag 5 april 2012, 11:50
BerichtOnderwerp: Erfzonde
 
HERMAN388 schreef:
Ik ben gedoopt toen ik baby was, stel je voor als ik naar Evangilisch Gemeente ga moet ik opnieuw gedoopt (ondergedompeld) worden?
Dat heb ik gehoord van een vrouw uit mijn dorp, toen zij als baby was gedoopt bij Hervormde Kerk en binnenkort wordt ze ondergedompeld bij Evangelische Gemeente als nieuw lid. (eigenlijk dubbele doop in haar leven)
Water wordt je echt niet gereinigd van de zonde, onderdompelen ook niet.
Als uit het water komt blijft je nog steeds dezelfde mens als voorheen.
We kunnen niet zonder zonde leven, want we hebben de dood verdiend.
kunnen (moeten) we dan uit je laatste zin dan opmaken dat het nutteloos is geweest dat Jezus op Goede Vrijdag voor onze zonden gestorven is
Als dat zo is dan hangen we wel een nutteloze geloof aan
Want we juist juist door Gods Genade vrijgekocht als het goed is door het lijden en sterven van Jezus voor ons
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: donderdag 5 april 2012, 10:57
BerichtOnderwerp: Goede Vrijdag
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik ben het er ook niet mee eens, dat geef ik aan, maar er zijn mensen die dat wel geloven. En die geef ik de kans erop in te gaan. Want als je gelooft in Gods uitverkiezing kun je zien dat ons land niet meer zo gewild is door God. Ik geloof niet in uitverkiezing...
God heeft het Joodse volk uitkozen als zijn volk maar dat wilt nog steeds nietzeggen dat je als Nederlander door God verstoten wordt als je oprecht christen bent en je zonden belijd.Want anders had God zijn disipelen wel thuis kunnen houden en niet de opdracht geven om het evangelie uit te dragen over de hele wereld
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: donderdag 5 april 2012, 10:41
BerichtOnderwerp: Goede Vrijdag
 
CHATULIEM619 schreef:
Je wilde me wijzen op een bepaalde inconsistentie. En die is er niet. Ik ben nl helemaal niet ingegaan op het fenomeen 24/7. Ik stelde een andere vraag. Ik herhaal die maar eens weer: zou het Gods wil zijn dat steeds minder mensen naar Hem willen luisteren? Zou Hij minder mensen roepen? Zo ja, waarom laat Hij ons land in de steek?
Ik geloof hier niet zo in, maar als ik dit zou geloven, zou ik in een enorme geloofscrisis terecht komen, want dan is de conclusie heel ernstig: GOD LAAT ONS LAND IN DE STEEK!!!
Ben ik het niet met je eens chatuliem dat God ons in de steek laat
Het gaat erom dat wij God de rug toekeren omdat wij als christenen onze zonden niet meer belijden en dat is wel eventjes iets anders
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: donderdag 5 april 2012, 10:31
BerichtOnderwerp: Goede Vrijdag
 
WILLEMIJN232 schreef:
Daar hoeft op zich toch niets mis mee te zijn? Amerika is een land met een hoog gehalte christenen dus dat kan heel goed samen gaan volgens mij....Het gaat erom hoe je er zelf als mens mee omgaat, niet of de winkels nu 24 uur open zijn......
Er zit maar een gedeelte waarheid in je ant woord.
Ik zou deze vraag dan nog hier op het forum
Wat doen WIJ als christenen dan met Gods gebod 6dagen zult gij arbeiden en de 7 de dag rusten.
Moeten wij daar dan niet eens aan gaan houden ipv van allemaal maar mee te willen gaan in de 24/7 mentaliteit.
En als daar ons aan zouden gaan houden hebben de niet christelijke werkgevers best wel oog voor je volgens mij om je op zulke dagen als Goede Vrijdag etc vrij te geven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: donderdag 5 april 2012, 10:08
BerichtOnderwerp: Goede Vrijdag
 
CHATULIEM619 schreef:
Je zou eens moeten lezen wat ik schreef. Mijn vraag was: is ontkerstening van NL door God geleid of door de mens. Met andere woorden, is het de wil van God dat zo weinig mensen overblijven en heeft Hij gewoon minder mensen uitgekozen? Of is het gewoon de mens zelf die zn eigen gang wil gaan?
En jij Moet dan eens nadenken over wat ik schrijf want als je mn posting beter begrijpend zou lezen had je eigen posting er niet meer neer hoeven te zetten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: woensdag 4 april 2012, 18:24
BerichtOnderwerp: Goede Vrijdag
 
CHATULIEM619 schreef:
Goed, eindelijk ben je dus met de neus op de feiten gedrukt. Nl is niet meer zo christelijk als vroeger. Heb wel een vraagje voor je. Komt dat omdat God minder mensen uitkiest of komt dat omdat mensen niet meer naar Hem willen luisteren...

hiermee is dus al bewezen dat de opmerking van iemand een paar jaar geleden ineen soortgelijke discussie dat we veel teveel de 24/7 mentaliteit van amerika overnemen.

een paar beroepen daar gelaten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 maart 2012, 11:43
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
sommigen al te vroeg met moppen beginnen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 maart 2012, 09:22
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
SHANITA130 schreef:
Ik bedoel niet als een 18-jarige uit huis gaat naar de stad om te studeren, en dan ff een paar jaar in oude meuk woont. Dat woord meuk, heb ik overgenomen van een rtl programma.

Daarom is iemand 'quoten' ofwel letterlijk herhalen belangrijk.

Ik bedoelde als volwassenen. En dan lang niet altijd hoor Knipoog smiley, eigenlijk alleen met mensen die al heel materialistisch zijn. die zeggen van hoe kún je zo wonen, of: 'ik zou zo niet kúnnen wonen', Etc.
Maar de meeste en echte vrienden kijken gewoon door dingen heen, als je een vloer hebt die tot draad versleten is en ook zo een bank. Een pc uit de vorige eeuw en ook een tv. als jij, ik, lekker in me vel zit, maakt dat niets uit. Die dingen hebben hun functie, en ik ben toch pleitte overdag, vrijwilligerswerk.

Lachende smiley

zo pleitte overdag met dr vrijwiligerswerk dat ze tijd heeft om op cm te reageren Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 10:21
BerichtOnderwerp: Speeddaten 10 maart in Alphen aan den Rijn
 
ZEELAND736 schreef:
Het gaat niet zozeer om ruzie....maar wanneer ben je dan wel serieus???
Ik neem aan dat Jaconsu dit verhaal WEL serieus meende...(overigens zo serieus dat hij er nu al niet meer is)
En jij...wanneer ben je wel serieus???
Als wij denken dat je serieus bent...komt er weer...dat we dit allemaal met een knipoog moeten nemen...
En lukt het niet dan gooi je de Libelle in de strijd...(wat altijd lukt)
Moeilijk wanneer je dan echt serieus bent..
en toen was de topicopener er opeens weer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 09:30
BerichtOnderwerp: Alweer eten in DEUTSCHLAND
 
[quote=LEONARD480]
je vergat de vorige schrijfster Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 19:03
BerichtOnderwerp: Speeddaten 10 maart in Alphen aan den Rijn
 
CHATULIEM619 schreef:
Je geeft terecht aan dat je hier wat aan kan doen. Het wil dus wat zeggen als je er niks aan doet.
omdat er vaak als je ergens voor opkomt of verdedigd je vaak gezeik terug krijgt daarom probeer ik vaak niks meer te zeggen al gaat dit me nog niet goed af als je snapt wat ik bedoel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 18:53
BerichtOnderwerp: Speeddaten 10 maart in Alphen aan den Rijn
 
CHATULIEM619 schreef:
Weet je waarom een forum niet leuk meer wordt? Als humoristische verhalen met een vette knipoog, zo verzuurd worden. Mag je hier dan nooit eens een grappig verhaal meer neerzetten? btw, dat kunstgebit is ook humor, hebben de meesten waarschijnlijk niet door. Het is tenminste niet zo erg als een snor of een wrat...
voor een snor bestaat een scheerapparaat of mesje met schuim
en een een wrat is een huidziekte met medicijnen goed te bestrijden zijn dus je redenatie klopt niet chatuliem
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 25 maart 2012, 12:42
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
MARISKA601 schreef:
Ik kijk zelden naar wat ik niet kan met een klein budget.
Ik kijk wat ik er wel mee kan doen.


Al die potjes die er zijn worden betaald door de hardwerkende mens.
Moet ik al die hard werkende mensen dubbel gaan kaal plukken
omdat ik niet kan werken?

Als ik al die aanvragen voor al die potjes had gedaan had ik in luxe geleefd.
Een vaatwasser,een waterbed, een auto, vakantie...
Wanneer is een artikel zoals een vaatwasser een luxe?
Voor jou en mij zou het eventueel luxe kunnen heten maar als ik op tv gezinnen met 12 kinderen zie(dertiende op komst) dan noem ik het geen luxe meer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: donderdag 22 maart 2012, 10:30
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
SHANITA130 schreef:
Dat snap ik. I've been there. zo veel gesolliciteerd.
Het is ook léren van je Vrije tijd te genieten.

Overgewicht, ja, is niet leuk en niet gezond.
Vaak is dat veel eten een onderdeel van een psychisch iets, waar je je niet eens ten volle van bewust hoeft te zijn. Is er iets gebeurd in de kleutertijd, dan weet je dat niet meer, maar je reageert er wel op als zijnde trauma.
Ja, het zit iets ingewikkelder in elkaar, maar dit is wel waar het op neer komt.
En de meeste mensen reageren op trauma met veel eten.

Nou zijn er altijd uitzonderingen hoor, waar trauma niet te maken heeft met overgewicht.

Ik zal je aanraden een psycholoog, waarom je teveel eet, wat je eraan kan doen. Ik was ook weleens zo'n tien kilo te zwaar. Ja, het vereist ontzettend veel discipline om af te vallen zelfs veel meer dan stoppen met roken.

Sterkte!!!!
dank je voor je tips
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: woensdag 21 maart 2012, 10:02
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
SHANITA130 schreef:
Hai, mee eens. Ik vind het ook vervelend al die mensen die klagen dat ze zo arm zijn. en ook al die mensen die anderen verwijten dat ze maar moeten gaan werken(alsof je die optie zelf nog niet had bekeken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt )

Ik denk dat mensen met een uitkering kunnen beseffen hoeveel vrije tijd ze hebben, als iets positiefs. anyway, een uitkering riant noemen, nou, je moet echt wel creatief zijn hoor Knipoog smiley

Ik vind ook dat er wel wat meer respect mag zijn, voor directeuren van bedrijfen: veel mensen beseffen niet hoe hard die mensen moeten werken, om anderen aan het werk te houden. Onder andere. Verliefde smiley Verliefde smiley

hoi shanita
niet iedereen is blij met een uitkering als dit veel vrije tijd opleverd.
Ik zou juist graag willen werken voor mn geld, maar als ik op gesprek komt juist vaak al wordt afgewezen.
dit komt grotendeels door mn postuur dat werkgevers mij niet aannemen.
en het frustrerende is als je dan al 2 jaar probeert af te vallen met alle denkbare hulp en wat niet lukt is die vrije tijd ook frustrerend
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: maandag 19 maart 2012, 18:54
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
CHATULIEM619 schreef:
Wat weet je eigenlijk van Pieter Daniël? Ik vind je uitspraken nogal vrij ver gaan.
als je mij te ver vind gaan meld dat dan bij cm
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: maandag 19 maart 2012, 17:00
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
GERRIT084 schreef:
1) Mensen willen geen lid meer zijn, van een vakbond, reden? ze doen geen ene bliksem meer, en het enige dat ze gedaan hebben. wankele bewindslieden kweken.
Waardoor wij min of meer in de sjit zitten.
2) voor de producten die P produceert gaan wij echt niet in de supermarkt in de rij staan.
3) is waarschijnlijk het enige goede dat hij heeft, en wij niet, en das werk
wat punt 2 betreft heb je gedeeltelijk gelijk, wat ik hier meebedoelde is dat zijn personeel minder loon krijgen waardoor ze minder in supermarkten besteden en idd niet bij pieter kopen
en wat het werk betreft pieter maakt de borden die tie maakt dus niet hufterproof waardoor tie wel werk houd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 18 maart 2012, 15:04
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
PIETER649 schreef:
vrij kortzichtige conclusie Daniel.
en ook nog eens niet eerlijk.

Al mijn personeelsleden, jawel, allemaal, komen uit een uitkeringssituatie hetgeen in Duitsland lang niet zo riant is als in nederland.
De helft van mijn personeelsleden is ook nog eens voor 50% of meer arbeidsongeschikt verklaard.
De helft van mijn personeelsleden is de 50 reeds gepasseerd.

Je hoeft mij niet op een voetstuk te zetten of uitbundig te prijzen, want ik doe dat mede vanwege de subsidies, ik denk echt wel aan mezelf.
Maar feit is en blijft dat diverse gezinnen juist doordat ze bij mij konden werken, aan de armoe ontsnapt zijn.
Daarnaast krijgen ze een EERLIJKE kans om een hoger inkomen te verwerven door extra productief te zijn.
Zo zijn er personeelsleden die door hun inzet hun loon van 1600 naar ruim 2000 hebben gekregen.
Maar wel door hard te werken en niet door collectief op hun 2,1% compensatie te wachten.

Aan die onzin dat een werkgever door de vakbonden gedwongen word om zijn eigen inkomen te zien zakken wegens collectieve loonsverhogingen, doe ik niet mee Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Waarom zou ik solidair zijn als er in de tijd van bezuinigingen bijv. ambtenaren staken voor collectieve loonsverhogingen?
DAT is pas a-sociaal man!

Pieter, de winst moet eerst gemaakt worden voordat die verdeeld kan worden.

weer eens flinke onzin wat je beweerd
1) de meesten kunnen niet eens lid worden van een vakbond omdat ze dr geen geld voor hebben
2) mensen zullen je producten niet eensafnemen als ze de gewone boodschappen al niet eens kunnen betalen
3) als je arbeidsafgekeurden in dienst hebt betaal je al veel minder loonkosten dus wat schieten deze mensen er dan mee op

zo en zo al 3 redenen waardoor je in een vizuele cirkel naar beneden blijft gaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zondag 18 maart 2012, 14:16
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
PIETER649 schreef:
Mijn personeel krijgt loonsverhoging als ze dat verdienen door hun inzet, een andere goede reden kan ik niet verzinnen.
En dan moet het ook kunnen...
Mijn omzet min mijn inkoop is de brutowinst.
Daar gaan de kosten ( bijv. personeel, huisvesting en transport) van af.
Dan blijft mijn nettowinst over.
Van die nettowinst moet ik ook prive leven.
Het restant word toegevoegd aan het eigen vermogen.

Maar.... het tekort gaat van het eigen vermogen af....

Dus NEE Daniel, of de supermarkt duurder word, bepaald in mijn bedrijf niet of er salarisverhoging komt.
Dat heeft ook weer een voordeel: als de supermarkt goedkoper word, hoeft er ook niemand salaris in te leveren Lachende smiley
in ieder geval een eerlijk antwoord maar iedereen weet dat supermarkten echt de prijzen niet gaan verlagen.dus zo werk je wel de armoede in de hand
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 13:29
BerichtOnderwerp: Uitje Amersfoort 17 maart
 
VISSER278 schreef:
Ach jo, Frank leest dit helemaal niet meer , die is allang onderweg. Lachende smiley
leest tie de agenda zeker via zijn tomtom? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 11:41
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=K9L2Fj-psK8&feature=results_main&playnext=1&list=PLE4EF19051B9CD1B2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 11:27
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
PIETER649 schreef:
Niemand ontzegd jou of wie dan ook te solliciteren naar de baan die bij je past.
Sterker nog, dat is bij wet geregeld Lachende smiley
Je kunt in de tijd dat je ww-uitkering hebt je focus daarop zetten.
De ww is een uitkering waar je recht op hebt omdat je daar premie voor hebt betaald, een verzekeringspremie.

Anders word het als je je tijd in de ww hebt opgebruikt.
Dan is het in die tijd niet gelukt om een baan op je niveau te vinden.
De uitkering die dan volgt heet bijstandsuitkering, daar heb je geen premie voor betaald, dat geld komt uit de algemene middelen.

Als je daarin terecht komt, vervalt ook het exclusieve recht om te solliciteren naar baantjes op je niveau.
En dan zul je ook moeten solliciteren naar de wat mindere baantjes.

Trouwens... een tientje per uur bruto is nog steeds 1600 bruto per maand en dat is het salaris waar al mijn personeel mee begonnen is bij mijn fabriek.
Sommigen blijven daarop hangen, anderen zitten daar in korte tijd n stuk boven.
Passend loon is niet wat jij jezelf waard vind, maar wat je voor de werkgever waard bent.....
maar krijgt je personeel dan geen loonsverhoging als de prijzen stijgen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: woensdag 14 maart 2012, 17:16
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
ANNETTE792 schreef:
En weer vier reakties onder elkaar, het begint een beetje Shanita tegen de rest van de wereld te worden.
Probeer eens om mensen tegen elkaar te laten praten, je hoeft niet op elke letter en op elke zin te reageren, af en toe quote je zelfs 2x dezelfde reaktie.
Als je je niet aangesproken hoeft te voelen volgens jou, doe het dan ook niet!
ach zulke discussies lopen al net zolang als cm bestaat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777 (47)





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: woensdag 14 maart 2012, 17:03
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
STEENTJE178 schreef:
Lekker joh!
En ehm....... als je nog ff kunt wachten, of dan gewoon opnieuw eentje gaat halen, natuurlijk: eind april komt de nieuwe oogst Hollandse bloemkool binnen....... Lekkerrrrrr Knipoog smiley
hoe kan nu al weten dat de nieuwe oogst lekker is terwijl die nog op het land staat? Verraste, verbaasde smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van DANIEL777
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 18 Volgende
Pagina 4 van 18