ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 56 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 09:03
BerichtOnderwerp: Het weer
 
JANS221 schreef:
Het is hier geen weer, wat een regen! En nog zo donker ook! Een winterslaap houden is nog niet eens zo`n gek idee, ergens half maart weer wakker worden!

Hier nog wel droog maar zo vreselijk koud. Net mn dochter op de bus gezet, die gaat een week op kamp naar Ameland, hopelijk is het daar beter weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:49
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
Mum is hier een sekt-merk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 18:52
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ROELANDE345 schreef:
ja ik snap je helemaal heb vandaag met mijn kleinzoon van 1,5 (die erg groot en zwaar is voor zijn leeftijd) gewinkeld en hoewel jij al wel kan lopen til je hem toch steeds dat gaat een stuk sneller. Had meteen last van mn arm. het is een aanslag op je spieren zo'n groot kind dragen

Esther wordt woensdag 2, en is ook er groot en zwaar voor haar leeftijd.
Nu ben ik al blij dat ze inmiddels kruipt en zich in huis aardig zelf voort beweegt. Een goed half jaar geleden kon ze amper zelfstandig zitten en moest je haar dus echt nog als een baby overal heen dragen en vasthouden. Eigenlijk niet zo gek dus dat mn rug nu toch een keer gaat tegensputteren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 17:29
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
STEENTJE178 schreef:
Sterkte ermee allemaal!!!
Weet je ook waar het vandaan komt, Zee?
En Annette?

Hier snottert, kuchelt, zweet en hangt het wat om.
Ach, bijkomend voordeel van dichtzittende oren is dat je ook niet alles hoort.... Clown smiley

Ja, een peuter van bijna 2 die nog steeds niet loopt en graag de hele dag rondgedragen word.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 16:38
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ZEELAND736 schreef:
Armen die bijna niet meer omhoog kunnen....(hetzelfde als vorig jaar)
Toch maar naar de dokter...
Volgende week uitgebreid laboratorium onderzoek...
Weer in de mallemolen....


Ik heb na 6 weken last van mn rug toch ook maar eens een afspraak bij de huisarts gemaakt,vandaag het gevoel dat ik onder stroom sta Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 15:35
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Koolrabi met champignons uit de oven, aardappels en een schnitzel.
Enkel jammer dat koolrabi zo stinkt als je het kookt Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 20:25
BerichtOnderwerp: Discussiëren
 
PETRA944 schreef:
ik voel me wel schuldig nu ik weet hoe ze is, dus dit is voor mij een les die ik meeneem. ik had inderdaad milder moeten zijn, niet de irritatie moeten laten overheersen. Gefrustreerde smiley en terecht ben ook schuldig maar ja das ook achteraf, dus ik neem die les maar mee weer in me leven.

Ik vind dat je jezelf dan te kort doet. We zitten hier allemaal met ons neus achter een scherm en lezen enkel wat de ander schrijft, hoe goed kan je iemand nou helemaal leren kennen hier?
Had je haar juist niet te kort gedaan als je er niet tegenin gegaan was en had gedacht: ow het is Zwaan maar, laat maar zitten? Dat vind ik pas een verkeerde manier van met iemand omgaan.

De enige reden dat ik mn stukje plaatste was om je te laten weten dat er een verhaal achter Zwaan zit, niet om jou een schuldgevoel aan te praten.

En Willemijn, sommige mensen zijn niet te sturen, geloof dat dat toch wel duidelijk gebleken is in de laatste discussies.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 18:22
BerichtOnderwerp: Discussiëren
 
PETRA944 schreef:
En dat is wat er hier gebeurd is, sommigge konden haar, wisten hoe ze was en hoe kwetsbaar en namen haar niet echt in bescherming. op mij kwam ze als een hele harde over door haar schrijven, maar jullie wisten, keken toe hoe ze zelf haar adres aan mannen op internet gaf, terwijl jullie wisten hoe kwetsbaar ze was. iets om over na te denken, en ja ik zelf ben ook schuldig, maar houd me mond niet over het aandeel van sommiggen die achteraf en ondertussen toekeken en niets deden. ook iets voor jullie om van te leren.

Voor die dingen is ze regelmatig gewearschuwd hoor, ze is hier al 5 jaar actief.
Je hoeft je ook niet schuldig te voelen dat je tegen de stukken in ging.
Er is misschien een verklaring voor het gedrag, dat is wat anders dan een excuus voor het gedrag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 17:24
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Mn nieuwe buurjongetje bewonderd, 2 weken oud, 1700 gram en 41 cm, zo klein en zo vreselijk schattig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 15:05
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Ik heb eindelijk boodschappen gedaan, vanavond hollandse pot, aardappels, rode kool met appelmoes en.....een Deutsche Bratwurst Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 13:45
BerichtOnderwerp: Discussiëren
 
CARMEN073 schreef:
Mee eens Inge. Beter om te laten rusten.

Goed plan, al wil ik nog wel even iets kwijt.

Zwaan is al jaren met tussenpozen lid van cm. Ik denk dat je haar echt een hele poos moet kennen om te snappen waarom ze op haar manier reageert, probeer het maar niet te snappen, onthoud enkel bij elke bijdrage, hoe tenenkrommend ze vaak ook zijn, dat ze het enkel uit haar drang om te waarschuwen geschreven is. Ik irriteer me daar bij de meeste mensen vreselijk aan, maar op een of andere manier kan ik het van haar hebben
Ik heb haar 2x ontmoet en het is zo n vreselijke lieve meid, gewoon veel te lief voor deze harde maatschappij. Door de gekopieerde bijdrages krijg je echt een heel raar beeld wat echt totaal niet bij haar past.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 20:01
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ROELANDE345 schreef:
ja en dan Pieter bellen dat ie maar iets lekkers voor jullie 2en mee moet nemen vind jij natuurlijk ook heeeel erg Knipoog smiley


--en toen kwamen we erachter dat alles hier gesloten is (herenigingsdag).
Dus dat werd een romantisch diner voor twee....met een bord havermoutpap want dat was echt het enige dat we nog in huis hadden. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 17:57
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ROELANDE345 schreef:
ja en dan Pieter bellen dat ie maar iets lekkers voor jullie 2en mee moet nemen vind jij natuurlijk ook heeeel erg Knipoog smiley

Ja echt vreeeeeeeeeeselijk, hihi Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 17:51
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Tien voor zes en nog geen idee wat we eten. Ik zou boodschappen doen als pieter thuiskwam en daarna zouden we eten......maarja, als tie belt dat het niet voor half 7 gaat worden heb je dan toch een probleempje.
Eerst de kinderen maar een bord friet voorzetten nu, gaan ze vast heeeeel erg vinden. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 15:43
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ZEELAND736 schreef:
Ik snap je helemaal...
Het is ook uitkijken op de binnenweggetjes...!!!!!

Maar...heb inmiddels ook een peejenland gevonden...haha..
De eerste gratis winterwortels zijn binnen...
Nu er regen valt...laarzen aan...en ook nog even zoeken naar een JUUN...en patattenland....

Ff bellen naar mijn goudreinetten vriendje...Is het tijd voor rapen???
Knoert Gezellig!!!

( en ach...noem je auto een vernieuwde dalmatiër!!)

Ik zeg altijd gewoon dat ik een zwarte heb Knipoog smiley


Laatst aangepast door
ANNETTE792
op woensdag 3 oktober 2012, 15:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 15:29
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
ZEELAND736 schreef:
Het kind in me terug zien...voelen...
En wat doe je dan....

KASTANJES RAPEN!!!!
En dan denken aan vroeger als je al die glimmende bruine bolletjes ziet liggen op een theedoek...
Mooi toch???

Even ging het door me heen...Wat zullen ze wel niet zeggen die me daar zien bukken...en rapen...?
Maar ook direct daarna...Maakt niet uit...ik wil dat...ik doe dat!!!

Weet je hoeveel volwassenen ik dat hier al heb zien doen? En niet enkel met rapen hoor, gewoon net als kinderen uit de boom slaan met een bezemsteel.
Wat ga je er mee doen? Poffen, puree maken?


Laatst aangepast door
ANNETTE792
op woensdag 3 oktober 2012, 15:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 14:59
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ZEELAND736 schreef:
Het viel hier op zich nog wel mee...Ben droog heen en ook weer droog terug gekomen van mijn werk...De zon heeft zelfs nog geschenen....
Boodschappen gedaan....
En toen alles binnen was...donkere wolken....nu is het hier bingo....

Vanuit Zierikzee....net een bericht van zuslief....
""We zijn gestopt met aardappels rooien....het is te nat....""

De boeren hier hebben zeker 3 avonden laat nog met machines op het land gezeten...om de oogst voor de regen binnen te hebben....


Hier was het gisteren ook druk met de landbouwvoertuigen....en zo ontdekte ik weer waarom ik eigenlijk GEEN witte auto had gewild.....maarja, je kan niet alles hebben he Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 14:55
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
INGE721 schreef:
Heb jij een eik of een kastanje?
Knipoog smiley

Ik denk dat jij het "voordeel"hebt gehad dat Pieter snel op je pad kwam.
Ik ben 12 jaar alleen geweest, weet goed wat ik wel en nog beter wat ik niet wil......
maar als je zolang je eigen kapitein bent geweest is het soms zoeken om de koers te vinden waar hij en duidelijk ook IK ons prettig in voelen.

En Shanita, geweld mag NOOIT geaccepteerd worden en ik zou absoluut niet bij een man kunnen zijn die me geestelijk of lichamelijk zou vernederen/mishandelen. Die tijd heb ik gehad.


Perenboom Knipoog smiley

Ik denk inderdaad dat als je na zo n relatie lang alleen bent geweest het weer moeilijker word om een relatie aan te durven, al voelde ik die aarzeling zo kort na mn scheiding ook wel. Net de boel op de rails, het idee nog niet klaar te zijn met puinruimen en dan iemand anders in je leven toelaten die je daar graag mee wil helpen, dat vond ik toch wel een hele grote stap op dat moment.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 14:25
BerichtOnderwerp: Het weer
 
STEENTJE178 schreef:
Ehm........zonniger oorden....... dat lijkt me vrij logisch eigenlijk...... Engeltje smiley

Maar zelfs hier is het nu triest, grauw, grijs, nat, brrrrrrr........... Twijfelende smiley

met de nadruk op nat.....heel erg nat zelfs Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 14:19
BerichtOnderwerp: Waarom ik denk dat christenen niet zouden mogen oordelen
 
ZWAAN995 schreef:
In schrijven ben ik radicaal dat geef ik toe dat het mensen weg jaagt je weet wel gelijk wat je aan ze hebt zonder te sudderen van water.
Zoals heet water in de pot verdwijnt de kikker gelijk
Als het water koud is in de pot en de kikker vind het lekker blijft het in de pot en gelijkertijd wennen ze aan de temperatuur voor men het weet is men dood want de temperatuur is te heet maar de lichaam is moe om te springen en ziet de gevaren niet meer.

Met welke vormen laat we als mensen ermee in is dat de wereld of is dat Christus?
Christus ziet het hart aan.

<><


Zwaan


En dan ga je er meteen weer vanuit dat de mens zijn zonde niet ziet.
Ik denk juist dat de mens zijn zonde wel ziet en een strijd heeft om daarmee om te gaan. En ook dat is bijbels, een mens kan niet zonder zonde zijn en de strijd hoort daarbij,de strijd geeft juist aan dan men zich bewust is van de zonde. We weten wat goed is en wat niet goed is, maar precies daaraan voldoen is voor niemand van ons mensen onmogelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 13:33
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=SAyhkbPEqwM


......maar ik heb er gewoon geen zin in......zucht Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 13:25
BerichtOnderwerp: Waarom ik denk dat christenen niet zouden mogen oordelen
 
ZWAAN995 schreef:
Vandaar dat er ook veel gebrek is aan kennis
Want men wil alleen de dingen horen en zien
Wat hen lekker bij voelt van leugen
de onaangename waarheid is men bang
en mag dus niet gezegd worden van menigte

Mensen die staan voor de waarheid word
gezien als zwarte piet en is een slacht - schaap


<><

Zwaan


Iemand met een andere mening heeft niet per definitie te weinig kennis.

Zelfs als ben je het met elkaar eens over een punt, kan je dat op verschillende manier onder woorden brengen.
Met de olifant-in-de porseleinkast instelling bereik vaak het tegenovergestelde van wat je graag zou willen bereiken.
Je kan radicaal het evangelie willen brengen, maar ik geloof dat je daar meer mensen mee afstoot dan dat je ze de goede weg ophelpt.
En nee, dat is heel iets anders dan zonde goed gaan keuren, dat is het andere uiterste.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 12:41
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
Quote:
Inge: Mooi om te zien hoe iets totaal anders uitgelegd wordt dan ik het bedoeld heb. En nu ik het zo overlees denk ik dat ik zelf ook in de boom geklommen zou zijn

Ik ga wel degelijk voor mijn eigen geluk...ik merk dat hij me gelukkig maakt.
Gesprekken zonder troetelwoordjes bedoel ik mee: serieuze gesprekken over de essentie van een relatie hebben met elkaar. Juist omdat mijn voormalig man een persoonlijkheidsstoornis heeft is het voor mij een ijkpunt om te zien hoe mijn lief omgaat met de mensen om hem heen en in zijn werk staat.
En gelukkig wordt er geen geweld gebruikt.......

Ik denk wel dat ik door mijn ervaringen een beetje (veel) minder vertrouwen in mijn eigen oordeel heb dan menig ander. Vandaar mijn misschien niet zo handige uitspraken....


Als ik dit zo lees hebben wij zo n beetje dezelfde achtergrond, vandaar die boom Knipoog smiley

Enkel hecht ik juist veel waarde aan mijn eigen oordeel en heb lak aan wat een ander daar van vind. Ik hoor het aan, neem het mee in mn overwegingen, maar trek daarna wel mn eigen plan. Al heb ik na wel moeite gehad na mn scheiding om te ontdekken wat nou mn eigen mening en mn eigen oordeel over dingen was. Dat heb je als er jaren niet nodig gevonden werd dat jij ook nadacht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 10:45
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
[quote=INGE721]In een relatie hoef je niet gelukkig te worden maar iemand gelukkig maken..

quote]

Hoe kan je dat nou zeggen Verraste, verbaasde smiley
Ik weet dat voor je eigen geluk kiezen een vies woord is op cm, maar als je niet beiden gelukkig bent gaat het toch niet werken?

In een vriendschap is het zo dat om een vriend te vinden , je een vriend moet zijn. Maar in een relatie is dat toch niet genoeg wil je kans op een geslaagde relatie hebben?

Never settle for anything less than perfect!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 15:35
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
JOL252 schreef:
Jij zegt hier dus dat mannen niet van elkaar kunnen houden ... Smiley die vol vragen zit
Homo's en lesbiènnes houden niet van elkaar maar ... hebben alleen maar lust?


nee, want bij lust is het vrijwillig en dat spreekt hij ook tegen:

Terwijl in mijn ogen niemand dat vrijwillig ondergaat. Het is ook een uiting van minderwaardigheidsgevoelens.

Het is geen liefdesuiting en het gebeurd niet vrijwillig, dan zou het (machts)misbruik zijn?

Misschien is het beter om gewoon te concluderen dat je het liefdesleven tussen 2 mensen van hetzelfde geslacht niet begrijpt ipv en er allemaal zelfbedachte kwetsende theorien op los te gooien. En dat is heel iets anders dan maar het goedkeuren, dat kan ik het vanuit de bijbel ook niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 12:47
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
CHATULIEM619 schreef:
Weet je, Zwaan. Uit schuldgevoel proberen de mensen homoseksuele "liefde" te romantiseren. Daarmee wordt de grootste daad van vernedering, de homoseksuele handeling, verheerlijkt tot een vorm van liefde. Terwijl in mijn ogen niemand dat vrijwillig ondergaat. Het is ook een uiting van minderwaardigheidsgevoelens, en die gaan echt niet weg als we dit maar allemaal goedkeuren.


Nu valt echt ff mn mond open van verbazing, je beweerd hier dus dat homo's minderwaardigheidsgevoelens hebben en zich daardoor.....hoe zeg je zoiets netjes... sex ondergaan met iemand van hetzelfde geslacht en dat kan absoluut niet uit liefde gebeuren.
Mocht je dat niet bedoelen, wat ik van harte hoop, verbeter me dan alsjeblieft , bedoel je het wel dan wordt het tijd je te gaan schamen!

Zoals je het beschrijft roept opeens een andere vraag bij me op.
Je noemt de homofiele handeling de grootste daad van vernedering.
We weten wat er op seksueel gebied tussen hetro's voorkomt, dezelfde handeling enkel dat tussen man en vrouw. Hoe denk je daar dan over? Is dat dan ook verboden, zo ja, waar staat dat dan, zo nee, waarom mag dat dan wel?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 12:28
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
LEANNE226 schreef:
Super,gefeliciteerd!!
Ga je door?
Ja, inmiddels begonnen aan basiskennis calculatie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 08:53
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Ow wat heerlijk als je wekker wel gewoon op tijd afloopt.
Kinderen op tijd de deur uit, huis aan kant gemaakt, wasmachine draait en om half 9 gewoon klaar zijn in huis.
Tijd voor een bak koffie en dan lekker richting manege, tijd voor een beetje lichaamsbeweging.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 20:38
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
CHATULIEM619 schreef:
ff een technisch vraagje. Heb je het met de Duitse wetgeving geleerd of was het een NL cursus? En zit daar ook verschil in?

Nee gewoon nederlands hoor, er zit ook geen verschil in boekenhouding in nederland of in duitsland. Wel leuk om de balans dit jaar ook eens te kunnen lezen en begrijpen voordat ik hem mee moest ondertekenen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 17:34
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
CARMEN073 schreef:
Wil eerst weten wat voor examen...

k ga je niet feliciteren voor t examen zoete duitse broodjus bakken hoor Clown smiley

Basiskennis boekhouding

(weet je hoe vies duitse zoete broodjes zijn Zieke smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 56 Volgende
Pagina 8 van 56