ChristianMatch
 


Forum

Berichten van SUSANNAH475
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 71 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SUSANNAH475
Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 00:09
BerichtOnderwerp: Wat is nou eigenlijk een datingsuitje?
 
Volgens mij is het vanaf het begin af aan duidelijk geweest dat de picknick een uitje was waar kinderen welkom waren, bij stapavondjes of wandelingen was dat vaak omdat er ook behoefte bleek aan alleenstaanden die de voorkeur gaven aan een uitje zonder kinderen.
Een stapavondje, etentje of wandeling met alleenstaanden zonder kinderen zou dus een datingsuitje kunnen zijn, dit in tegenstelling tot de picknick wat alleen bedoeld was als een gezellig samenzijn; maar ik heb de stapavondjes, etentjes (of wandeling) zelf altijd gezien als een gezellig samenzijn met anderen met de hoop mijn sociale kring te vergroten... zo zag ik dat al vanaf het begin dat Inka de bbq's organiseerde, toen hij ermee stopte vond ik het alleen maar leuk dat Hannah de picknicks opstarte, ook al waren kinderen daar ook welkom.

Als ik echt wil daten, mail of chat ik met iemand waar ik vervolgens dan een afspraak mee maak, dat is voor mij het daten, al ben ik ook daar ruimdenkender in geworden, omdat ik ook opensta voor vriendschappen...


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op maandag 11 juli 2011, 00:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 18:45
BerichtOnderwerp: Het gebroken pootje
 
IMKE917 schreef:
[/b]Precies Sus, God tuchtigt soms, en misschien betekend dat een gebroken pootje.
Wanneer je de keus hebt gemaakt om je leven aan Hem te geven betekend dat, dat je je zelfbeschikkingsrecht heb overgedragen aan Hem.
Hij weet wat goed is voor Zijn kinderen.

Ik geloof zelf niet dat God 'je pootje gaat breken', dus daarin verschillen we dan van mening.
Bovendien vind ik dat je moet oppassen om alle gevallen over 1 kam te scheren; ook mensen zijn verschillend en niet voor iedereen werkt de tuchtiging op dezelfde manier, maar ben het wel eens met dat God weet wat goed is voor zijn schepselen, maar ik geloof dan niet in dat gebroken pootje.


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zondag 10 juli 2011, 18:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 09:32
BerichtOnderwerp: Het gebroken pootje
 
SUSAN198 schreef:
Nee, denk ik niet!! Ik vind dit helemaal geen mooi verhaal. Ik denk dat God er heel veel verdriet van heeft als wij dwars zijn en onszelf en anderen in gevaar brengen, maar ik denk niet dat Hij ons iets "aan zou doen", hoe klein ook, om ons in het gareel te dwingen. Wij hebben zelf de keuze tussen goed en kwaad en God respecteert die, hoe moeilijk het voor Hem is misschien!



tnx Susan, ben heel blij dat je dit schrijft... !!

Ik vond dit verhaal ook al vreemd... dat Jezus Zich vergelijkt met een Herder die 99 schapen achterlaat om dat ene te zoeken wil nog niet zeggen dat Hij met harde hand een schaapje zijn poot breekt... immers de keuze om wel of niet met God verder te gaan ligt toch bij de mens ?
We zijn juist geschapen met een vrije wil en kiezen voor God doe je uit liefde en aangezien liefde zich niet laat dwingen denk ik dat God ervoor koos ons ook om die reden een vrije wil te geven.

Bovendien geloof ik dat God altijd uit liefde handelt (, ook als God iemand tuchtigt zie je heel duidelijk dat God dit doet uit liefde).


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zondag 10 juli 2011, 09:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 09:19
BerichtOnderwerp: jaartelling in de Bijbel
 
HANNAH810 schreef:
volgens mij heb ik hier op het forum ook wel eens de verklaring gelezen dat er ergens in de eerste bijbelboeken zou staan, dat het God op een gegeven moment besloot de mensen minder levenstijd te geven.........?

wie weet er nog waar dat staat?
was jij dat niet susannah?

yep Knipoog smiley Genesis 6:(1-)3

NBG 3 En de HERE zeide: Mijn Geest zal niet altoos in de mens blijven, nu zij zich misgaan hebben; hij is vlees; zijn dagen zullen honderd twintig jaar zijn.

NBV 3 Toen dacht de HEER: Mijn levensgeest mag niet voor altijd in de mens blijven, hij is immers niets dan vlees; hij mag niet langer dan honderdtwintig jaar leven.


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zondag 10 juli 2011, 09:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 09:09
BerichtOnderwerp: Is de Bijbel onduidelijk?
 
HANNAH810 schreef:
ik denk dat er in de gereformeerde gemeenten onderschreven wordt, dat de Bijbel van kaft tot kaft Gods eigen Woord is, en de Heidelberger Cathechismus niet.
in de praktijk zie je wel vaak, dat de Heidelberger Cathachismus gezien word als gebaseerd op de Bijbel, en als kapstok wordt gebruikt om bepaalde dogma's te plaatsen. het voordeel is namelijk, dat in dit leerboek, wat de cathechesanten vrijwel uit hun hoofd leren, gelijk de bijbelteksten genoemd worden, waar je de informatie waar het over gaat terug kunt vinden.
gevoelsmatig zullen de meeste mensen binnen reformatorische kerkgenootschappen ook de Heidelberger als onfeilbaar ervaren, verwacht ik.

Ik vind het een gevaar dat zoiets een eigen leven kan gaan leiden.
Ben het daarom met Cross eens... ook ik zie alleen de bijbel als het onfeilbare Woord van God, daarbuiten vind ik dat je altijd aan de bijbel hoort te toetsen of het klopt.

Ik ben zelf lid geweest van de vrijgemaakte kerk waar ze in een reeks van preken de zondagen behandelden, waardoor ik in elk geval het idee had dat de bijbel de samenhang van dingen miste... ik vind het zelf geen goed idee dat de zondagen noch de Heidelbergse Catechismus onderwerp worden van de preek, dan krijg ik het gevoel dat de bijbel er een beetje bijhangt, terwijl dat nooit de bedoeling kan zijn denk ik dan. Niet de bijbel is een aanvulling, maar hetgene erbuiten.


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zondag 10 juli 2011, 09:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 08:02
BerichtOnderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?
 
GRIFFIN748 schreef:
Deelnemers aan de Picknick resp. BBQ

hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kids; 5, 5 en 6)(eens per 6 weken)
Thirza120, 30 jaar, regio 0318 bbq (misschien met kinderen) OV
nicolette592, 55 jaar, regio 0342
sandra206, .. jaar, regio 0318
mariek286, 45 jaar regio 070 bbq
els310, 55 jaar, regio 0317
knotjevee106, 50 jaar, regio 071
jasmein464, 50 jaar, regio 078
de drie "schone gezusters";
ellen... 27 jaar, regio 0318?, bbq, (voormalig lid)
eveline... 25 jaar, regio 0180, bbq (voormalig lid)
marties... 24 jaar, regio 0180. bbq (voormalig lid)
angelique327 [voormalig lid]
maria576, regio 038, indien vervoer
Tink100, 43 jaar, regio 072 met 2 kids, OV
Susannah475, 45 jaar, regio 0318 (o.v.) en indien vervoer, ben bang dat mijn fiets het niet redt zover... Knipoog smiley


maded321, 46 jaar, regio 0182 bbq, (2 kids, 7 en 9 jaar)
visser278, 44 jaar regio 0113 bbq OV
arend003 41 jaar, regio 0318
bas917, 53 jaar, regio 0166
marc149. 39 jaar, regio 0318
kwispel011, 65 jaar, regio 0172
leonard480, 43 jaar, regio 0180, bbq? zoekt eerst pijl en boog ....
jacob817, 53 jaar, regio 0318
eloy997, 45 jaar, regio 0346, bbq, (2 kids van 13 en 11 jaar)
Hendrik447
pimpernel883 44jaar, regio 030
dirkjan078, 44 jaar, regio 0575
jonasveve733, 51 jaar, regio 070
marsjg370, 43 jaar, regio 0346, (met kid, OV.)
Griffin748, noblesse oblige, regio 035 (neemt bbq en zwarte meuk mee)

voor diegenen die zich willen aanmelden:

kopieer DEZE lijst en voeg je naam toe. geef ook even aan of je eventueel een BBQ mee neemt. voor de mensen die zich al hebben opgegeven: geef even een PB-tje, zodat ik de lijst kan aanpassen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 23:18
BerichtOnderwerp: Sauna!
 
CHATULIEM619 schreef:
Mag iemand hier nog een mening hebben zeg? En dan maar meteen veronderstellen dat ie maar gefrustreerd is en niet weet hoe het er toe gaat. Je veronderstellingen zijn verkeerd. Ik lees in de Bijbel dat de schaamte voor het lichaam het gevolg was van de zondeval, en zolang we in een gebroken schepping leven zouden we daar gewoon rekening mee moeten houden. Je lichaam is in dat opzicht ook een tempel...
In Groningen was de sauna de plek waar heren de liefde bedreven met manlijke prostituees. Ga me niet vertellen dat dit de enige was...

Hee Chat, het is toch niet gezegd dat je er met die intentie en met dat idee heengaat ?
Dat ik zelf liever in bikini erheen zou willen is mijn persoonlijke voorkeur, ik ben er echter nog nooit geweest en daarom kan ik er ook niet echt over meepraten, behalve dan dat ik vermoed dat ik me er zelf ongemakkelijk bij zou voelen, vandaar die bikini... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 13:55
BerichtOnderwerp: Is de Bijbel onduidelijk?
 
FRANKT627 schreef:
Ja Sus...Mozes heeft inderdaad niet de zee gespleten. Ik weet niet of de studieboeken bij mijn ouders liggen of nog ergens in de abdij. Ik zal eens moeten zoeken. Ik wil niet zomaar een verhaal neerschrijven met daarin veel fouten. Maar ik wil jou of de andere hun geloof niet ontnemen hoor. De werkelijkheid is toch wel anders.

De werkelijkheid is wat ?
En ik geloof dus dat Mozes dat in opdracht van God wel deed... voor mij is dat de werkelijkheid Frank.


Ex. 14 (N.B.V.)
16 Jij moet je staf geheven houden boven de zee en zo het water splijten, zodat de Israëlieten dwars door de zee kunnen gaan, over droog land. 16 En gij, hef uw staf op en strek uw hand uit over de zee en splijt haar; dan zullen de Israëlieten midden door de zee kunnen gaan op het droge.
17 Ik zal de Egyptenaren onverzettelijk maken zodat ze hen achterna gaan, en dan zal ik mijn majesteit tonen door de farao en zijn hele leger, zijn wagens en zijn ruiters, ten val te brengen.


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op vrijdag 8 juli 2011, 13:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juli 2011, 19:50
BerichtOnderwerp: ga je mee op 2 juli? picknick op de hei in ede; evt met bbq
 
ANNETTE792 schreef:
Ons bezwaar tegen de picknick heeft niets te maken met de uitleg van Hannah.
Wij zijn overtuigd dat Hannah oprecht gewoon een gezellig samenzijn wil organiseren, een uitje waar velen veel plezier aan beleven en wat we iedereen van harte gunnen.

Wat voor ons het punt is, is dat ook al wordt dit niet georganiseerd wordt als zijnde een datinguitje, maar dit is wel een datingsite.
En ook al wordt het niet georganiseerd als datingsuitje, je hebt als organisator nooit in de hand(en die verantwoording heb je ook helemaal niet) hoe een andere bezoeker er tegenaan kijkt. Die ziet het misschien wel als een gelegenheid om potenciele dates te zoeken.
Vorig jaar, bij het eerste picknickplan hebben we ons mog wel opgegeven, maar na enige tijd ontstond er op het forum al een vrijgezellensfeertje.
Das niet erg, maar daar wil ik mijn kinderen niet bij hebben.

Hoi Annette,
Ik weet denk ik wat je bedoelt... maar dat wat jij omschrijft als 'vrijgezellensfeertje' was alleen maar tekst op het forum (wat later op het forum een andere strekking kreeg) en toen het eenmaal zover was was de sfeer niet daten maar gezelligheid, maar heb je het wel eens live ondervonden ? En kun je er dan wel over meepraten als je nog nooit een van de picknicks hebt meegemaakt ?


Wij hebben het principe: onze kinderen willen we niet meenemen naar uitjes die via cm georganiseert zijn. Ook naar de feesten bij Inka destijds hebben we ze bewust nooit meegenomen.
Als wij zelf een bbq gaven voor cmkennissen hebben we er altijd bewust voor gekozen zelf mensen uit te nodigen en geen algemene oproep op het forum te doen. Ik wil mijn kinderen niet zomaar tussen een groep mensen zetten die ik zelf niet eens ken.
Wij zijn lid van een datingsite, wij kiezen hiervoor, zij niet.

We hebben dus geen probleem met de picknick op zich, als we nog kinderloze weekendjes hadden gehad, hadden we er misschien wel 1 bezocht. En dat wij dit voor onze eigen kinderen niet willen, wil absoluut niet zeggen dat zoiets niet georganiseerd moet worden. Iedereen moet hier zn eigen afweging in maken.

Hier kan ik me wél in vinden... ieder kiest er zelf voor of die wel of niet zijn of haar kinderen meeneemt naar de picknick... dat je dat niet wilt kan ik goed begrijpen.


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op donderdag 7 juli 2011, 19:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juli 2011, 07:30
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
deze stond hier al, maar de moeite waard om die nog eens te plaatsen vind ik...

http://www.youtube.com/watch?v=bBGqOOBoqm4&feature=related
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 23:17
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
LEONARD480 schreef:
Beste mensen ...ook leonardo neemt eventjes rust.

Tot ziens Knipoog smiley

Doeg Leonard, het ga je goed...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 23:11
BerichtOnderwerp: Is de Bijbel onduidelijk?
 
MARK811 schreef:
Hallo Susannah,

Ik geloof dat Jezus Gods Zoon is en dat hij uit de dood is opgestaan.
Ook geloof ik dat hij daarmee onze zonden op zich genomen heeft en wij daardoor gered zijn.

Ik ben gedoopt, maar heb nooit belijdenis gedaan.
Wel sta ik volledig achter de tekst van geloofsbelijdenis zoals hij bij de PKN gebruikt wordt. Ook probeer ik mij zo goed mogelijk aan de 10 geboden te houden.

Dank je voor je antwoord.
Ben blij dat je gelooft in Jezus en dit wel serieus neemt.

Ik merk dat ik echter in veel dingen een andere mening heb dan jou...
Geloven is niet altijd wetenschappelijk te beredeneren en ik vind het heel jammer als mensen dingen in twijfel trekken.

Verder geloof ik dat we enkel door genade behouden zijn, de goede werken of je proberen zoveel mogelijk te houden aan de 10 geboden zie ik dat je dit doet uit dankbaarheid, omdat je relatie met God mag hebben en hierin God geen verdriet wil doen, althans zo zie ik het.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 23:05
BerichtOnderwerp: Is de Bijbel onduidelijk?
 
HENKWAL969 schreef:
Hoe ik het verhaal ook lees. Ik kan er niets anders van maken dat zee gespleten werd en toen het volk aan de overzijde was, terugkeerde in zijn bedding en de egyptenaren deed verdrinken.
Ik geloof dat de Bijbel door God gegeven is en vrijwel altijd letterlijk te nemen is.

Het feit dat onze wetenschap (ook theologen) hier geen verklaring voor hebben zal mij echt een worst wezen.
Als God in staat is door te spreken een hele schepping neer te zetten. Dan geloof dat het doen splijten van een zee slechts een peule schilletje zal zijn.
Hij maakte de zee, de bergen, de maan, de zon, etc., etc.
Hij sprak en het was er.

Daar heeft de wetenschap en ook meneer de theoloog ook geen verklaring voor.

Net zo onwaarschijnlijk als het splijten van de zee, is het zwanger worden van een vrouw, zonder dat daar een man aan te pas komt.
En.... daar hangt ons het christelijke geloof vanaf.

Als de maagd Maria niet zwanger was geworden en Jezus gebaard had. Dan had ons hele christelijke geloof niet bestaan (en ook geen zin) en liepen we waarschijnlijk achter Asterix en Obelix aan naar de heilige eik.

tnx voor deze bijdrage... Lachende smiley


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op woensdag 6 juli 2011, 23:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 22:31
BerichtOnderwerp: Het weer
 
Heb hier met iemand over gesproken die zegt dat satan's service niet de afkorting is... ik had van een ander gehoord dat dit de afkorting zou zijn...
meer info is te vinden op wikipedia.

En nu terug naar het weer... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 21:43
BerichtOnderwerp: Het weer
 
GRIFFIN748 schreef:
gelukkig bepaal ik zelf waar ik naar luister. en of dat occult is of niet, zal mij me ree....wat interesseren!

en nu weer on-topic!

Begrijp echt niet dat je dit zegt.
Allereerst heb ik niet gezegd dat die muziek occult was.
Ten tweede, mocht iets occult zijn, is het wel degelijk iets om over na te denken en uit je leven te bannen... ik geloof nooit dat occult thuishoort in het leven van een christen.
Mijn excuses dat ik nog weer offtopic ga, maar wilde hier toch nog wel op reageren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 21:24
BerichtOnderwerp: Het weer
 
MARISKA601 schreef:
Als die tekst niet christelijk is waarom dan wel plaatsen?

Omdat ik allereerst wilde aangeven waar hem dat in zat, met een concreet voorbeeld dus.
Ten tweede vind ik bewustwording belangrijk...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 20:18
BerichtOnderwerp: Het weer
 
[quote=MARIO216]

Ik bepaal dat niet voor jou Mario, voor mezelf zou ik dat niet zo snel meer doen...
En nu terug naar het weer... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 20:10
BerichtOnderwerp: Is de Bijbel onduidelijk?
 
FRANKT627 schreef:
Ik ben het volledig met je eens Mark. Vorig jaar hebben ook al enkele leden getracht, waaronder ik zelf, dat vooral het OT anders moet geinterpreteerd worden dan zoals het geschreven staat. Een vulkaanuitbarsting werd als een straf van God gezien terwijl het maar een gewoon natuurverschijnsel is. Om maar één voorbeeld te nemen. Ook werd er onderzoek gedaan naar het bekende verhaal van Mozes die de zee deed splijten...ook dit verhaal werd ontkracht na onderzoek. De mensen uit die tijd, duizende jaren geleden hadden een ander voorstellingsvermogen. Zelfs mijn grootmoeder die in 1904 geboren werd had totaal andere termen wanneer ze over iets bepaalds sprak. We moeten rekening houden met de tijdsgeest. De Bijbel is een gids maar evengoed een geschiedenisboek die van overlevering naar overlevering ging, zoals je zelf aanhaalt. De Bijbel lezen of beter nog: begrijpen, zonder verdere studie gaat echt niet.

Frank

Huh ? betekent dat Frank dat jij niet gelooft dat de zee splijtte omdat God dit gebruikte om Mozes en het volk uit Egypte te bevrijden ?
Of begrijp ik je daarin nu niet goed ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 20:01
BerichtOnderwerp: Het weer
 
GRIFFIN748 schreef:
waarom moet er achter songteksten altijd wat gezocht worden?

ja, Queen staat hier in de kast, naast Rammstein en Alan Parsons.

moet ik nou ineens al mijn cd's naar de stort brengen omdat er heel misschien eventueel een raar woord in een tekst staat?

overigens, hier de rest van de tekst:

Queen - it's a beautiful day

It's a beautiful day
The sun is shining
I feel good
And no-one's gonna stop me now, oh yeah

It's a beautiful day
I fell good, I fell right
And no-one, no-one's gonna stop me now
Mama

Sometimes I fell so sad, so sad, so bad
But no-one's gonna stop me now, no-one
It's hopeless - so hopeless to even try

ik zie geen vals woord....

overigens geheel off-topic!

Het was idd. offtopic, maar ik reageerde op jou... Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op woensdag 6 juli 2011, 20:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 19:50
BerichtOnderwerp: Het weer
 
GRIFFIN748 schreef:
klinkt als muziek van Queen...daar mag volgens sommigen van hier niet naar geluisterd worden.

wat ik opperste BS vind



Onderstaand de tekst van Bohemian Rapsody... je staat er niet zo bij stil altijd, maar het helpt wel eens als je weet wat je zingt en dan vind ik persoonlijk dat je niet alles maar zo kan meeneurien.

Queen: Bohemian Rhapsody songtekst

Is this the real life?
Is this just fantasy?
Caught in a landslide,
No escape from reality.
Open your eyes, Look up to the skies and see,
I'm just a poor boy, I need no sympathy,
Because I'm easy come, easy go, little high, little low,
Any way the wind blows doesn't really matter to me, to me.

Mama, just killed a man,
Put a gun against his head, pulled my trigger, now he's dead.

Mama, life had just begun,
But now I've gone and thrown it all away.
Mama, ooh, didn't mean to make you cry,
If I'm not back again this time tomorrow,
Carry on, carry on as if nothing really matters.

Too late, my time has come,
Sends shivers down my spine, body's aching all the time.
Goodbye, ev'rybody, I've got to go,
Gotta leave you all behind and face the truth.
Mama, ooh, I don't want to die,
I sometimes wish I'd never been born at all.

I see a little silhouette of a man,
Scaramouche, Scaramouche, will you do the Fandango.
Thunderbolt and lightning, very, very fright'ning me.
(Galileo.) Galileo. (Galileo.) Galileo, Galileo figaro
Magnifico. I'm just a poor boy and nobody loves me.
He's just a poor boy from a poor family,
Spare him his life from this monstruosity.
Easy come, easy go, will you let me go.
Bismillah! No, we will not let you go.
(Let him go!) Bismillah! We will not let you go.
(Let him go!) Bismillah! We will not let you go.
(Let me go.) Will not let you go.
(Let me go.) Will not let you go. (Let me go.) Ah.
No, no, no, no, no, no, no.
(Oh mama mia, mama mia.) Mama mia, let me go.
Beelzebub has a devil put aside for me, for me, for me.

So you think you can stop me and spit in my eye.
So you think you can love me and leave me to die.
Oh, baby, can't do this to me, baby,
Just gotta get out, just gotta get right outta here.

Nothing really matters, Anyone can see,
Nothing really matters,
Nothing really matters to me.

Any way the wind blows.


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op woensdag 6 juli 2011, 22:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 19:33
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ik durf het tenminste eerlijk zeggen...trouwens, het was maar alleen om te vragen of hij mijn rechterschoen wil terug brengen want die heeft hij vorig jaar meegenomen... Gefrustreerde smiley

Wist je dat het juli is Frank ??, hint hartje zomer... Coole smiley met zonnebril
nog lange geen tijd voor sinterklaas... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op woensdag 6 juli 2011, 19:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 19:32
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
MARISKA601 schreef:
... dit knijn gisteren geroosterd is in de zon...

Wisten jullie dat Mariska weer terug is ?? Clown smiley
wb. Mariska !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juli 2011, 19:29
BerichtOnderwerp: Is de Bijbel onduidelijk?
 
MARK811 schreef:
Volgens mij is die afstand precies hetgeen wij benoemen als "geloof"
Er zit zeker een gevaar in. De letterlijke tekst geloof ik niet, maar gelukkig wel de strekking van het verhaal.

Vraagje, geloof jij wel dat Jezus Gods Zoon is en dat Hij uit de dood is opgestaan ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:45
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
MARY052 schreef:
Lastig he Susannah.
Sterkte ermee.

Mary

idd. heel lastig Mary, tnx.
'k Ben een mens hè, geen poppetje wat je kunt bedienen... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op dinsdag 5 juli 2011, 19:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:41
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ANNETTE792 schreef:
Waarschijnlijk omdat mensen ook liever in de tuin werken met mooi weer dan in een regenbui Knipoog smiley

't Zijn (ditmaal) geen buren he', wordt gedaan vanuit de gemeente... maar ja, je hebt wel een punt.

Ik blijf het overigens een klereherrie vinden, heb liever een koe in mijn tuin -als ik die had- lol


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op dinsdag 5 juli 2011, 19:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:39
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
GRIFFIN748 schreef:
daar staat dan wel tegenover dat je je hele hebben en houwen de komende weken 300 meter mag verplaatsen. als ik zou moeten kiezen tussen dat en vakantie, wist ik het wel... Knipoog smiley

haha Griff... lol Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:32
BerichtOnderwerp: Getrouwd zijn en op een datingsite staan .
 
ANITA695 schreef:
SORRY VOOR JOUW OF JIJ PERFECT BENT
LEES EN WEES BARMHARTIG MAAR DAR KUN JBLIJK BAAR NIET DELEN
JAMMER SIERT JE NIET ZO TE REAGEREN

GODS ZEGEN UIT EEN HART MADE BY THE LORD

eh pardon ???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 19:18
BerichtOnderwerp: Een WOORD voor jou...
 
ANITA695 schreef:
Hoe bedoel je de laatste zin ???
Ik ben zeker niet zielig integendeel Ik ben rijk in wat God met me gedaan heeft en die schoppen heb ik niet nodig
waar ik nu bedenk vandaag en vanacht dat je deels gelijk hebt maar dat ik op een punt zit waar die schoppen juist averchts werken en ik veel liefde nodig heb en ja hoor niet de knuffels die jij bedoelt en ééndagsdate s
Ik weet heel goed dat ik kwetsbaar ben maar dat was ik vroeger niet en nu van uit de kwetsbaarheid mag ook ik groeien
En God wil dat ik liefdevol omarmt word zo als HIJ dat ook deed
Ik verlang niet naar een man een date ik zou willen dat ik echte vrienden had kon hebben en kon houden datis me meer waard dan een relatie
Ik heb nu een levende relatie met de HEER en daar komt niemand tussen
En goed dat je mensen wilt wijzen maar besef aub dat je meer pijn teweeg kunt brengen dan je lief is
mooi dat jij en ik toch nog zo even een gesprek hebben en elkaar dan zo leren kennen
Ik ben niet afgunstig begrijp me heel goed
En heb niet altijd pijn als ik kindjes en trouwjurken voorbij zie komen
Maar soms zoals nu en ik ga niet alles vertellen waar ik nu inzit en wat ik moet opbrengen is loodzwaar echt t is niet om zielig te doen
maar t breekt mijn hart
En als jij dan zoveel hebt mee gemaakt dan mag en kun je daar toch rekening mee houden naar anderen toe
ik hoop maar weer dat je me begrijpt ik gun iedereen t beste ik kan omdat God me dat geeft nu Mijn ouders mjn leven met hun bespreken God opend deuren en mooie ook
En Heb mijn ex mogen vergeven dat geeft rust
maar mijn kinderen loslaten in deze situatie is alles wat me onrustig maakt
15 jaar gezorgd niets voor me zelf alles voor de kids
oudste met autisme middelste er tussen in een kadoo met nog een kindje toen ik dacht dat ik weer verder kon met ex weer alleen moderen ten koste van de middelste
blijkt t kind een hechtingsprobleem te hebben en ik ging tijdelijk naar een rust centrum om de afspraak was mijn kindjes terug te krijgen
jeugdzorg heeft ze ag genomen wat God gegeven heeft
met alle gevolgen van dien verscheurin g ten volle
dat is wat de werled is voor mij
pijn en nog eens pijn nog maals ik ben niet zielig ik heb geen schoppen nodig
ik heb net als mijn kindjes en daar ben ik God dankbaar voor dat ze dat krijgen in een gezin liefde nodig die heb ik nooit gehad
maar niet de wereldse liefde als man en vrouw dat kan me gestolen worden
Ik werk aan me zelf heb wel hulp en t gaat wel goed alleen van de week even niet
ik heb mijn ups en douwns net als iedereen
En ja ik heb hier hele lieven mensen die dat heel goed begrijpen
waar ik goede gesprekken mee heb
Geen dates geen ontmoetingen
Ik voel dat als een warme arm om me heen liefde me troosten
maar niet veroordelend en wijzend zo is Jezus toch ook niet
Ik wil worden zoals HIJ mij bedoelt heeft en daar ga ik voor

wens je nogmaals Gods zegen veel liefde voor elkaar

groet anita

Jammer dat je zo negatief bent over een relatie, dat je zelf daarin gekwetst bent, wil nog niet zeggen dat ook die relatie tussen man en vrouw niet iets heel moois is wat God overigens zelf aan de mens gegeven heeft.
En als jij het belangrijk vindt om vrienden om je heen te hebben, is het ook belangrijk ze te kunnen vertrouwen.

Wat in de bijbel staat is niet bedoeld dat je mensen maar niet meer moet vertrouwen, volgens mij wil dat meer zeggen dat je weet wie je leidraad is, als je dat aan een mens toevertrouwt begrijp je m.i. niet wie God is. Maar durven vertrouwen in mensen is een kunst, ook al zijn er tussen die dat vertrouwen niet echt waard zijn, als jouw leidraad God is, kun je verder ondanks de teleurstellingen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 13:55
BerichtOnderwerp: knuffel of lief woord voor jou !!!
 
YELNIN491 schreef:
Een dikke knuffel voor Visser, omdat hij geopereerd wordt morgen.
Kussende smiley Kussende smiley

Ik sluit me hierbij aan... beterschap Visser, heel veel sterkte met je operatie... !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475 (58)





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 13:39
BerichtOnderwerp: Het weer
 
FRANKT627 schreef:
Motorzagen??? Dat is een teken dat er (nog) bomen staan. Als ze ijverig zijn met snoeien en omzagen heb je er volgend jaar geen last meer van. Dan hebben ook de vogeltjes geen plek meer om een nestje te maken Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen

Voor 1 is er nog plek op mijn balkon, heb ik een nestkastje hangen... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van SUSANNAH475
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 71 Volgende
Pagina 5 van 71