ChristianMatch
 


Forum

Wat is nou eigenlijk een datingsuitje?
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 09:22
 
Regelmatig vallen we hier over elkaar heen over wat de opzet van een door leden georganiseerd uitje is.
Vaak breekt dan de discussie los: is het een datingsuitje?

Maar wat is nou een datingsuitje?

In mijn ogen organiseerd cm zelf uitjes die op daten gericht zijn.
De leden organiseren zelf regelmatig wandelingen, picknicks , etentjes, volgens mij allemaal enkel bedoelt zijn als gezellig uitstapje, zonder dat er bijbedoeling zijn.

Wel vind ik dat als je zoiets bezoekt, je vooraf kan weten dat anderen het misschien wel gebruiken om mensen te ontmoeten die ze anders nooit in het echt te zien zouden krijgen.We zitten tenslotte wel op een datingsite.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 09:55
 
Ik zie de uitjes die leden zelf organiseren als gewoon gezellig samen zijn.
Zonder bijbedoelingen.
Anderen kunnen het zien als een datinguitje.


Wat CM zelf organiseerd dat is meer gericht voor het daten.


En ik vind het jammer dat er leden zijn, die bij alles wat de leden zelf organiseren, het als daten zien.
En daar de nodige kritiek over uiten zowel op het forum als in de chat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 12:09
 
Als je iemand ontmoet op een uitje van CM die je leuk vind is het dan gelijk een dating uitje?
Of als je iemand moet ontlopen valt het dan ook gelijk onder de categorie datinguitje?

Overal waar uitjes zijn is de kans op ontmoeting met iemand die je meer dan leuk vindt natuurlijk, of dat nu op een picknick, in de sauna , een strandwandeling of een kerkdienst is.
Doen we er allemaal niet te moeilijk over?
Het wordt zo lastig allemaal is mijn bescheiden mening. Als je bij een uitje eerst weer na moet denken of je iemand kan ontmoeten die je leuk vind en of het nu een dating uitje is of een gewoon uitje......pffff
Ga gewoon mee als het je een leuk uitje vind en lijkt het je niet dan ga je toch niet mee?
En mensen die op 'kwade'bedoelingen uit zijn vind je overal, niet alleen op CM.......en als je daar bij ieder uitje vanuit wilt gaan kan je maar beter gewoon thuis blijven.....


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 10 juli 2011, 12:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 12:31
 
'Date' is het engelse woord voor 'afspraak'. dus als je 'date', maak je met iemand een afspraak (om te ontmoeten). andersom: als je mekaar ontmoet, hoef je dat niet noodzakelijk een 'date' te noemen.

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SAVANTI576





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 12:47
 
Quote:
In mijn ogen organiseerd cm zelf uitjes die op daten gericht zijn.
De leden organiseren zelf regelmatig wandelingen, picknicks , etentjes, volgens mij allemaal enkel bedoelt zijn als gezellig uitstapje, zonder dat er bijbedoeling zijn.

Wel vind ik dat als je zoiets bezoekt, je vooraf kan weten dat anderen het misschien wel gebruiken om mensen te ontmoeten die ze anders nooit in het echt te zien zouden krijgen.We zitten tenslotte wel op een datingsite.


date met ze 2 ? Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 15:51
 
WILLEMIJN232 schreef:
Als je iemand ontmoet op een uitje van CM die je leuk vind is het dan gelijk een dating uitje?
Of als je iemand moet ontlopen valt het dan ook gelijk onder de categorie datinguitje?

Overal waar uitjes zijn is de kans op ontmoeting met iemand die je meer dan leuk vindt natuurlijk, of dat nu op een picknick, in de sauna , een strandwandeling of een kerkdienst is.
Doen we er allemaal niet te moeilijk over?
Het wordt zo lastig allemaal is mijn bescheiden mening. Als je bij een uitje eerst weer na moet denken of je iemand kan ontmoeten die je leuk vind en of het nu een dating uitje is of een gewoon uitje......pffff
Ga gewoon mee als het je een leuk uitje vind en lijkt het je niet dan ga je toch niet mee?
En mensen die op 'kwade'bedoelingen uit zijn vind je overal, niet alleen op CM.......en als je daar bij ieder uitje vanuit wilt gaan kan je maar beter gewoon thuis blijven.....

Het is allemaal wel heel erg overdreven vind ik.
Stel dat jij , W-tje , in Zeeland op vakantie gaat, ik nodig je uit om een keer op de koffie te komen, of als je onderweg bent naar je bestemming.....is dat dan ook gelijk een date?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 15:53
 
VISSER278 schreef:
Het is allemaal wel heel erg overdreven vind ik.
Stel dat jij , W-tje , in Zeeland op vakantie gaat, ik nodig je uit om een keer op de koffie te komen, of als je onderweg bent naar je bestemming.....is dat dan ook gelijk een date?

Ja, als het voor de eerste keer is wel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 15:54
 
SAVANTI576 schreef:
date met ze 2 ? Engeltje smiley
of groepsdaten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 16:48
 
YELNIN491 schreef:
of groepsdaten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Ik ga vrijdag op vakantie en heb bijna iedere nog nooit gezien, incl. de vrouwelijke reisleiding. Heb ik gelijk een groepsdate.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 16:59
 
MARIO216 schreef:
Ik ga vrijdag op vakantie en heb bijna iedere nog nooit gezien, incl. de vrouwelijke reisleiding. Heb ik gelijk een groepsdate.


Veel plezier. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 17:40
 
ANNETTE792 schreef:
Regelmatig vallen we hier over elkaar heen over wat de opzet van een door leden georganiseerd uitje is.
Vaak breekt dan de discussie los: is het een datingsuitje?

Maar wat is nou een datingsuitje?

In mijn ogen organiseerd cm zelf uitjes die op daten gericht zijn.
De leden organiseren zelf regelmatig wandelingen, picknicks , etentjes, volgens mij allemaal enkel bedoelt zijn als gezellig uitstapje, zonder dat er bijbedoeling zijn.

Wel vind ik dat als je zoiets bezoekt, je vooraf kan weten dat anderen het misschien wel gebruiken om mensen te ontmoeten die ze anders nooit in het echt te zien zouden krijgen.We zitten tenslotte wel op een datingsite.

Annette, ik ben het gewoon met je eens, zelfs op het andere topic ben ik het met je eens ... Maar de picknick vind ik anders dan de andere uitjes die door cm leden georganiseerd worden.

De picknicks worden georganiseerd met en voor kinderen. Je weet dus als je naar de picknick gaat dat er kinderen bij (kunnen) zijn. Vandaar ook dat de afspraak is gemaakt om het gezellig te houden en er bewust geen dating picknick van te maken. Als je dan als volwassene wel naar de picknick gaat om te daten dan vind ik dat je de spelregels bewust overtreedt.

Als mensen niet heen willen omdat er kinderen bij zijn, dan willen ze dus eigenlijk wel gaan ... maar omdat er kinderen bij zijn en het niet is toegestaan om te daten (wat stiekum wel werd gedaan) vinden ze het maar niets en is het per definitie een dating picknick ...

Ik kan me heel goed indenken waarom mensen met kinderen, de kinderen niet meenemen, dan kom ik uit op jouw stellingname.
Ik kan me ook heel goed indenken, dat mensen met kinderen, de kinderen wel meenemen, en dan kom ik uit bij de mensen voor wie het een leuk middagje uit is, waarbij ze eens geen oppas hoeven te regelen.
Zelf ga ik naar de picknick omdat ik het leuk vind om nieuwe mensen of goede bekenden weer te ontmoeten ...

Daarom zie ik de picknick niet als een datingsuitje ...
Ik zie trouwens geen enkel uitje, door cm leden georganiseerd, als datingsuitje ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 17:56
 
Ik begrijp de veronderstellingen niet zo goed hoor. Ofwel ben ik wereldvreemd of anders ben ik heel ruimdenkend of wat dan ook. Het is net alsof er bedoeld wordt dat een uitje iets heeft van een liefje aan de haak te slagen en dan al direct te gaan rollebollen of elkaar af te likken in het bijzijn van iedereen. Een pn, ik heb er 2 meegemaakt, is verre van een Woodstock-festival. Het is inderdaad zo dat je eens iemand live kan spreken en ervaren, terwijl dat anders via de chat, mail of forum gebeurde ,en dat zo'n live ontmoeting een aanzet kan zijn tot iets meer.

Als je echt wilt daten zijn er inderdaad die speciale uitjes van CM (kan effe niet op de naam komen) waarbij je om de zoveel minuten je zelf moet gaan verkopen...Ja, sorry, maar dat is in mijn ogen zichzelf gaan verkopen...wat ook de essentie is van zo'n date-avond.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 18:25
 
CROSSROAD317 schreef:
Annette, ik ben het gewoon met je eens, zelfs op het andere topic ben ik het met je eens ... Maar de picknick vind ik anders dan de andere uitjes die door cm leden georganiseerd worden.

De picknicks worden georganiseerd met en voor kinderen. Je weet dus als je naar de picknick gaat dat er kinderen bij (kunnen) zijn. Vandaar ook dat de afspraak is gemaakt om het gezellig te houden en er bewust geen dating picknick van te maken. Als je dan als volwassene wel naar de picknick gaat om te daten dan vind ik dat je de spelregels bewust overtreedt.

Als mensen niet heen willen omdat er kinderen bij zijn, dan willen ze dus eigenlijk wel gaan ... maar omdat er kinderen bij zijn en het niet is toegestaan om te daten (wat stiekum wel werd gedaan) vinden ze het maar niets en is het per definitie een dating picknick ...

Ik kan me heel goed indenken waarom mensen met kinderen, de kinderen niet meenemen, dan kom ik uit op jouw stellingname.
Ik kan me ook heel goed indenken, dat mensen met kinderen, de kinderen wel meenemen, en dan kom ik uit bij de mensen voor wie het een leuk middagje uit is, waarbij ze eens geen oppas hoeven te regelen.
Zelf ga ik naar de picknick omdat ik het leuk vind om nieuwe mensen of goede bekenden weer te ontmoeten ...

Daarom zie ik de picknick niet als een datingsuitje ...
Ik zie trouwens geen enkel uitje, door cm leden georganiseerd, als datingsuitje ...



Dus als je op een picknick je kinderen meeneemt en je ontmoet een man/vrouw die je leuk vindt mag je daar niet mee praten want dan lijkt het op een date? Of bedoelen ze dat je op een picknick niet moet gaan zoenen met een man/vrouw en bedoelen ze dat met een date?
En als ik bij Visser en kopje koffie ga drinken als ik in Zeeland ben en die ik gewoon aardig vind heb ik een date? En dan heb ik het er nog maar niet over als je met Cmmers naar de sauna gaat.........dan is het weer meer dan een date.......
Het gaat mijn pet te boven allemaal! Engeltje smiley


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 10 juli 2011, 18:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 18:40
 
Het gaat mijn pet te boven allemaal! Engeltje smiley[/quote]

Eerlijk gezegd...mij ook...ik tol ervan Clown smiley

We zijn met elkaar single, mag je de ander dan alleen maar ontmoeten voor een date Smiley die vol vragen zit
Soms heb je gewoon leuk contact en is het mooi elkaar eens tijdens zo'n uitje in levende lijve te zien??
EN wanneer ik nu leuk contact heb met een vrouwlijke deelnemer, mag ik die dan ook niet voor het eerst zien tijdens een picknick Smiley die vol vragen zit
Mensen laten we niet zo vreselijk moeilijk doen met elkaar. Het is allemaal al zo gecompliceerd soms. Leg er daarom niet een te zware lading bij bovenop.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 20:19
 
CROSSROAD317 schreef:
Annette, ik ben het gewoon met je eens, zelfs op het andere topic ben ik het met je eens ... Maar de picknick vind ik anders dan de andere uitjes die door cm leden georganiseerd worden.

De picknicks worden georganiseerd met en voor kinderen. Je weet dus als je naar de picknick gaat dat er kinderen bij (kunnen) zijn. Vandaar ook dat de afspraak is gemaakt om het gezellig te houden en er bewust geen dating picknick van te maken. Als je dan als volwassene wel naar de picknick gaat om te daten dan vind ik dat je de spelregels bewust overtreedt.

Als mensen niet heen willen omdat er kinderen bij zijn, dan willen ze dus eigenlijk wel gaan ... maar omdat er kinderen bij zijn en het niet is toegestaan om te daten (wat stiekum wel werd gedaan) vinden ze het maar niets en is het per definitie een dating picknick ...

Ik kan me heel goed indenken waarom mensen met kinderen, de kinderen niet meenemen, dan kom ik uit op jouw stellingname.
Ik kan me ook heel goed indenken, dat mensen met kinderen, de kinderen wel meenemen, en dan kom ik uit bij de mensen voor wie het een leuk middagje uit is, waarbij ze eens geen oppas hoeven te regelen.
Zelf ga ik naar de picknick omdat ik het leuk vind om nieuwe mensen of goede bekenden weer te ontmoeten ...

Daarom zie ik de picknick niet als een datingsuitje ...
Ik zie trouwens geen enkel uitje, door cm leden georganiseerd, als datingsuitje ...
Dit is de eerste keer dat je eindelijk erkent, dat mensen echt bezwaren kunnen hebben om naar de picknick te komen. Ik hoop dan ook dat je me niet meer lastig valt als ik zeg dat ik daar niet naar toe ga.
Verder wil ik opmerken, dat je door de picknick bij ieder uitje de vraag krijgt of liever gezegd de eis, dat de kinderen ook mee mogen komen. En het kost de organisator enorm veel stress om nee te moeten zeggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 20:23
 
gut gut, wat een stress...

kwestie van 1 regeltje in je posting erbij typen: 'kinderen wel/niet gewenst'.
of 'gezien het karakter van het uitje bladibladibla....'

weet iedereen meteen waar hij (m/v) aan toe is.

Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 20:26
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dus als je op een picknick je kinderen meeneemt en je ontmoet een man/vrouw die je leuk vindt mag je daar niet mee praten want dan lijkt het op een date? Of bedoelen ze dat je op een picknick niet moet gaan zoenen met een man/vrouw en bedoelen ze dat met een date?
En als ik bij Visser en kopje koffie ga drinken als ik in Zeeland ben en die ik gewoon aardig vind heb ik een date? En dan heb ik het er nog maar niet over als je met Cmmers naar de sauna gaat.........dan is het weer meer dan een date.......
Het gaat mijn pet te boven allemaal! Engeltje smiley
Is het nou zo vreemd om te stellen dat als je als ouder je kinderen niet teveel belast? Wat voor emotionele gevolgen kan het voor een kind hebben als ze opeens zien dat hun verzorgende ouder opeens op zoek is? Ik vind dat je bij het zoeken naar een partner het niet samen met de kids moet doen. Of vind je dat ze een verlanglijstje voor je moeten samen stellen? Een nieuwe partner hebben kan al loyaliteitsconflicten geven, maar als je nog geen partner hebt, speelt de onzekerheid ook nog een rol. Dan weten ze dat je op zoek bent, maar ze weten nog niet met wie.Ben ik de enige die dat verwarrend voor de kids vind en dat ze daarom niet bij CM betrokken moeten worden???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 20:27
 
GRIFFIN748 schreef:
gut gut, wat een stress...

kwestie van 1 regeltje in je posting erbij typen: 'kinderen wel/niet gewenst'.
of 'gezien het karakter van het uitje bladibladibla....'

weet iedereen meteen waar hij (m/v) aan toe is.

Verlegen lachende smiley
En als mensen dan gaan eisen, chanteren en onder druk zetten, omdat ze persé de kids mee willen nemen? Dit is echt gebeurd, ik overdrijf niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 20:30
 
Verraste, verbaasde smiley Oeps...nu ben ik a.s woensdag jarig en dan komt er een C.M-er op de koffie (mét taart natuurlijk!). Is dit nu óók een date? ch......ips! Mijn kinderen zijn daarbij!
Weet je wat, ik nodig gewoon héél C.M uit, dan wordt't een C.M- uitje...mét kinderen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Nee, zonder gekheid! Het heeft met ieders integeriteit te maken hóé we elkaar benaderen, dat ligt in het hart van ons persoonlijk. Ik vind het woord 'date' vééls te beladen en wel zo, dat ik er bijna huiverig voor zou worden om nog nwe. mensen te (willen) leren kennen.
Mensen ontmoeten, dat wil ik wel...maar dan gewoon, zonder verwachtingen want het leven is al ingewikkeld genoeg. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 20:33
 
CHATULIEM619 schreef:
Is het nou zo vreemd om te stellen dat als je als ouder je kinderen niet teveel belast? Wat voor emotionele gevolgen kan het voor een kind hebben als ze opeens zien dat hun verzorgende ouder opeens op zoek is? Ik vind dat je bij het zoeken naar een partner het niet samen met de kids moet doen. Of vind je dat ze een verlanglijstje voor je moeten samen stellen? Een nieuwe partner hebben kan al loyaliteitsconflicten geven, maar als je nog geen partner hebt, speelt de onzekerheid ook nog een rol. Dan weten ze dat je op zoek bent, maar ze weten nog niet met wie.Ben ik de enige die dat verwarrend voor de kids vind en dat ze daarom niet bij CM betrokken moeten worden???


Doe je nu niet een beetje te moeilijk Chatuliem? Als je wilt picknicken me tkinderen en je ontmoet een leuk iemand heb je toch niet gelijk een date?
Als mijn kinderen mij met een man/vrouw zien praten denken ze toch niet gelijk dat ik er iets mee heb? Dat hoort toch ook bij het normale leven? Misschien vinden kinderen het alleen maar gezellig zo'n picknick en denken ze niets? Kan het niet zo zijn dat je het teveel lading meegeeft?
Als ik al kijk hoe je naar het hele sauna gebeuren kijkt denk ik dat wel een beetje......
En jij hoeft ook niet voor een ander in te vullen wat hij/zij wel of niet doet,
dat is nog eens ieders eigen verantwoordelijkheid......
Je kan wel overal een bepaalde mening of visie over hebben maar soms is de realiteit gewoon anders.........én moet je ook kunnen begrijpen dat zaken die voor jou gelden door iemand anders weer heel anders beleefd worden.


Of ik begrijp het allemaal niet, ook nog een optie.......


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 10 juli 2011, 20:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VIJFNUL285





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 20:40
 
CROSSROAD317 schreef:
Annette, ik ben het gewoon met je eens, zelfs op het andere topic ben ik het met je eens ... Maar de picknick vind ik anders dan de andere uitjes die door cm leden georganiseerd worden.

De picknicks worden georganiseerd met en voor kinderen. Je weet dus als je naar de picknick gaat dat er kinderen bij (kunnen) zijn. Vandaar ook dat de afspraak is gemaakt om het gezellig te houden en er bewust geen dating picknick van te maken. Als je dan als volwassene wel naar de picknick gaat om te daten dan vind ik dat je de spelregels bewust overtreedt.

Als mensen niet heen willen omdat er kinderen bij zijn, dan willen ze dus eigenlijk wel gaan ... maar omdat er kinderen bij zijn en het niet is toegestaan om te daten (wat stiekum wel werd gedaan) vinden ze het maar niets en is het per definitie een dating picknick ...

Ik kan me heel goed indenken waarom mensen met kinderen, de kinderen niet meenemen, dan kom ik uit op jouw stellingname.
Ik kan me ook heel goed indenken, dat mensen met kinderen, de kinderen wel meenemen, en dan kom ik uit bij de mensen voor wie het een leuk middagje uit is, waarbij ze eens geen oppas hoeven te regelen.
Zelf ga ik naar de picknick omdat ik het leuk vind om nieuwe mensen of goede bekenden weer te ontmoeten ...

Daarom zie ik de picknick niet als een datingsuitje ...
Ik zie trouwens geen enkel uitje, door cm leden georganiseerd, als datingsuitje ...

** Als je dan als volwassene wel naar de picknick gaat om te daten dan vind ik dat je de spelregels bewust overtreedt.

Ongeschreven regeltjes? Op een datingsite!? Als ik zou gaan, ga ik voor de gezelligheid, maar degelijk wel in 'mijn achterhoofd' dat een aantal dames zoekende zijn.
Bewust de spelregels overtreden Twijfelende smiley !?


Laatst aangepast door
VIJFNUL285
op zondag 10 juli 2011, 20:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 20:46
 
MARIA576 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Oeps...nu ben ik a.s woensdag jarig en dan komt er een C.M-er op de koffie (mét taart natuurlijk!). Is dit nu óók een date? ch......ips! Mijn kinderen zijn daarbij!
Weet je wat, ik nodig gewoon héél C.M uit, dan wordt't een C.M- uitje...mét kinderen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Nee, zonder gekheid! Het heeft met ieders integeriteit te maken hóé we elkaar benaderen, dat ligt in het hart van ons persoonlijk. Ik vind het woord 'date' vééls te beladen en wel zo, dat ik er bijna huiverig voor zou worden om nog nwe. mensen te (willen) leren kennen.
Mensen ontmoeten, dat wil ik wel...maar dan gewoon, zonder verwachtingen want het leven is al ingewikkeld genoeg. Lachende smiley


Is het een manlijke of vrouwelijke Cmmer? Knipoog smiley Significant verschil, want met een man is het een date en met een vrouw een ontmoeting......pffff Cm valt nog niet mee Maria.......... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 20:49
 
WILLEMIJN232 schreef:
Is het een manlijke of vrouwelijke Cmmer? Knipoog smiley Significant verschil, want met een man is het een date en met een vrouw een ontmoeting......pffff Cm valt nog niet mee Maria.......... Verraste, verbaasde smiley

een man! Smiley met dichtgeplakte mond dus nu heb ik een date? dat heb ik dan weer goed geregeld! Boze smiley Waar is die gebruiksaanwijzing van 500 pagina's van C.M? Dan wil ik 'm NU hebben Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 21:07
 
MARIA576 schreef:
een man! Smiley met dichtgeplakte mond dus nu heb ik een date? dat heb ik dan weer goed geregeld! Boze smiley Waar is die gebruiksaanwijzing van 500 pagina's van C.M? Dan wil ik 'm NU hebben Huilende smiley, smiley in tranen

http://www.christianmatch.nl/datingtips.php Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
MARIO216
op zondag 10 juli 2011, 21:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 21:19
 
MARIO216 schreef:
http://www.christianmatch.nl/datingtips.php Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ja, die ken ik! maar ik bedoel dat boek met 'ongeschreven' regels Mario! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 21:23
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dus als je op een picknick je kinderen meeneemt en je ontmoet een man/vrouw die je leuk vindt mag je daar niet mee praten want dan lijkt het op een date? Of bedoelen ze dat je op een picknick niet moet gaan zoenen met een man/vrouw en bedoelen ze dat met een date?
En als ik bij Visser en kopje koffie ga drinken als ik in Zeeland ben en die ik gewoon aardig vind heb ik een date? En dan heb ik het er nog maar niet over als je met Cmmers naar de sauna gaat.........dan is het weer meer dan een date.......
Het gaat mijn pet te boven allemaal! Engeltje smiley



W-tje..........DATEN???????? Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 21:28
 
CHATULIEM619 schreef:
En als mensen dan gaan eisen, chanteren en onder druk zetten, omdat ze persé de kids mee willen nemen? Dit is echt gebeurd, ik overdrijf niet.

dan is het een kwestie van je poot stijf houden. zulke mensen ben je liever kwijt dan rijk op een door jou georganiseerd uitje, lijkt me.

dan gaan ze maar niet mee, he...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 21:29
 
MARIA576 schreef:
ja, die ken ik! maar ik bedoel dat boek met 'ongeschreven' regels Mario! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

misschien nog zelf schrijven, maar dan is het niet meer ongeschreven.
Dan zijn ze geldig!!! pfff nog meer regels Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 21:40
 
YELNIN491 schreef:
misschien nog zelf schrijven, maar dan is het niet meer ongeschreven.
Dan zijn ze geldig!!! pfff nog meer regels Clown smiley

ja! en dan krijgen we dáár weer discussies over! Of de 'punt' wel goed staat, of de komma... Geschokte, onthutste smiley nee, ik bedank! Ik hanteer m'n eigen regels wel...die doen het best goed... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 21:41
 
Dating is een Engelse term die ook in het Nederlands gangbaar is en verwijst naar het hebben of maken van afspraakjes met een kandidaat-partner. De essentie van daten is dat twee personen die elkaar nog niet of nauwelijks kennen, tijdens de date nader tot elkaar komen.

Simpel toch?
Daten is dus partner gericht, en iedere ontmoeting tussen mensen onderling die niet gericht zijn op het uitzoeken of deze een geschikte partner voor hem/haar is, is dus geen date maar een ontmoeting.

Wat betreft de picknick: Dat is natuurlijk geen daten, maar gezellig met elkaar picknicken, niets meer of minder. En wat dat betreft ben ik het met Cross eens...als je daar naar toe gaat met de hoop op een partner te vinden ben je fout bezig. Als je er een ziet, plan dan een date op een ander tijdstip.

Kinderen hoeven geen getuigen te zijn van datende ouders/volwassenen. Laat kinderen lekker kind zijn, het leven is ook voor hen al ingewikkeld genoeg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3