ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARIJAN072
Ga naar pagina Vorige 1 ... 71 72 73 74
ChristianMatch forum index » Berichten van MARIJAN072
Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 16 december 2009, 16:25
BerichtOnderwerp: christenen en moslims
 
HENNEPEN110 schreef:
Helemaal mee eens Cross!
Het karakter van God en van allah (volgens mij gewoon satan) liggen kilometers ver uit elkaar. Er is geen enige twijfel mogelijk of God en allah dezelfde zouden kunnen zijn.Dat is geen verschil in beleving of een zienswijze, dat is een feit. Ik vind dat christenen die daar ook maar enige twijfel over hebben, zich heeeeeeel diep zouden moeten schamen en zich moeten afvragen hoe het komt dat hun geestelijke ogen potdicht zitten.

Zo denk ik er ook over, dus ik sluit me hier ook helemaal bij aan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 16 december 2009, 14:12
BerichtOnderwerp: minaretverbod
 
Je bent wel een beetje mondig voor een SGP-vrouw hoor, Hannah. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Lachende smiley

Maar ik begrijp je reactie goed!


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 16 december 2009, 14:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 16 december 2009, 13:28
BerichtOnderwerp: Te laat op date / afspraak komen
 
.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 20 februari 2011, 13:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 december 2009, 23:15
BerichtOnderwerp: Prachtig Liefdesgedicht van The Ramblers
 
PAULUS505 schreef:
Zij waren pas enkele uren een paar
Ze fluisteren zachtjes en kusten elkaar
De bruidegom voorspelde zijn bruid met een lach
Hoe hij de toekomst zag

Over 25 jaar zal ik jou nog steeds beminnen
Ook al hebben wij grijs haar
Want we blijven jong van binnen
Over 25 jaar komen wij met onze kinderen
Voor een feest bij elkaar als het zilveren paar
Over 25 jaar

De blijde voorspelling kwam werkelijk uit
Zij werden de zilveren bruidegom en bruid
De man gaf zijn bruidje een klinkende zoen
En zei precies als toen

Over 25 jaar zal ik jou nog steeds beminnen
Ook al hebben wij grijs haar
Want we blijven jong van binnen
Over 25 jaar komen wij met onze kinderen
Voor een feest bij elkaar als het gouden paar
Over 25 jaar

Over 25 jaar komen wij met onze kinderen
Voor een feest bij elkaar als het gouden paar
Over 25 jaar, over 25 jaar...

Wie zijn The Ramblers eigenlijk? Smiley die vol vragen zit 'k Vind het gedicht een beetje eh..... Twijfelende smiley Prachtig is niet helemaal het juiste woord. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op dinsdag 15 december 2009, 23:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 december 2009, 23:09
BerichtOnderwerp: Prachtig Liefdesgedicht van The Ramblers
 
HDBAS635 schreef:
Mocht je willen. Dan werk je door tot je 75ste. (net als ik waarschijnlijk)


Dat gaat toch niet gebeuren hè?! Geschokte, onthutste smiley Nog 35 jaar........ Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 december 2009, 22:18
BerichtOnderwerp: wie is God?
 
MARY052 schreef:
ter aanvulling en bemoediging:


Wat wilt U me zeggen Heer?

Dat je niet bang hoeft te zijn.
Ik ben toch je Vader?

Ik heb je altijd geholpen.
Ik heb het GOEDE met je voor.
Dus wees niet bang.

De deur naar de duisternis is gesloten.
Dat heb ik al vaak gezegd.
Het is dicht.

JIJ BENT VAN MIJ.

Je bent MIJN KIND.

Mijn geliefde.

Mijn beminde kind.

Ik hou van je.
Ik hou veel van je.
Meer dan je beseft.

Zoveel meer dan je weet.

Dus heb geen schrik voor de dag van morgen.

Heb geen schrik voor de duisternis.

Ik ben je God.
Ik ben je Vader.
Ik ben je HEER.

Ik heb je in mijn armen.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Wat wilt U nog tegen me zeggen Heer?

Je bent zo geliefd.
Ik heb je zo vast in mijn armen.
Je zult niet vallen hoor.

Je bent geborgen in MIJ.
Je toekomst ligt vast in Mij.

In mijn liefde.
In mijn handen.
In mijn grootheid.

Je bent van MIJ.
Mijn kind ben je.
Van niemand anders.

Je hebt al vaak gemerkt dat Ik er was,
als je bang was.

Ik heb je al vaak getoond hoe groot IK ben.
Hoe GOED Ik ben.
Hoeveel Ik van je hou.

Denk niet dat je gaat vallen.
Je zult niet vallen.
Je zult groeien IN MIJ.

In mijn liefde en goedheid.

Je zult leren hoe TROUW IK ben.
Hoe groot Ik ben.
Hoe GOED Ik ben.

Je bent mijn geliefde kind.
De beminde van Mijn hart.

Ik wil jou.
Ik heb je bedoeld.
Ik heb een PLAN met je leven.

Denk niet dat je hier bent
zomaar zonder bedoeling.

Ik heb je bedoeld mijn kind.
Ik heb je geroepen om MIJN WOORDEN te spreken
en je zult Mijn woorden spreken.

Ik heb je geroepen om MIJN INSTRUMENT te zijn.
Mijn geliefde. Mijn beminde.
Mijn straal van liefde.

Ik heb zoveel liefde voor je.
Ik heb je zo geborgen in Mij.

Denk niet dat Ik je zal laten vallen.
Denk niet dat Ik je zal laten zitten.
Ik zal je niet in de steek laten.
Ik zal je niet laten zitten.

Ik HEB JE VAST!

In mijn handen van liefde, trouw,
zorg en goedheid.

Denk je dat Ik er niet ben voor je.

IK BEN ER ALTIJD VOOR JOU!!!

ALTIJD.

Elke dag opnieuw.
Elke seconde help Ik je.

Ik spreek tot je en Ik laat je zien
dat Ik je God ben.

Je beminde Vader.

Je geliefde Heer.

Je grote God.

Bedankt, Mary. Wat mooi zeg!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zondag 13 december 2009, 22:40
BerichtOnderwerp: 10 geboden,wet van mozes
 
Is volgens mij heel duidelijk zo! De wet is om je bewust te maken van je zonden. En juist daarom hebben we Jezus zo hard nodig, namelijk om ons te bevrijden van deze zonden.

Dus: de 10 geboden gelden nog steeds!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zondag 13 december 2009, 21:13
BerichtOnderwerp: minaretverbod
 
HENK710 schreef:
Diezelfde sympathie heb ik zelf ook naar onze moslimbroers en -zussen. Dus ja, ook voor hen mogen we af en toe wel in de bres springen als ze onterecht met zijn allen in een bepaald hoekje gedrukt worden.

Ik zie en voel dat duidelijk anders. Mensen die - net als ik - geloven in Jezus, als Verlosser en Redder, zie ik als broers en zussen in het geloof. Dan zou ik alle mensen op de wereld m'n broers en zussen moeten noemen, waardoor het een hele andere betekenis gaat krijgen. Hiermee zeg ik overigens niet dat moslims in een bepaald hoekje gedrukt moeten worden. Ook hen moeten we, juist vanuit ons geloof, respecteren en in hun waarde laten.


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 13 december 2009, 21:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zondag 13 december 2009, 17:46
BerichtOnderwerp: EEN BRON VAN WAARHEID :
 
Wat een geweldige opsteker, Robbedoes! 't Heeft volgens mij ook alles te maken met tevreden zijn met wat je hebt/krijgt en je zegeningen tellen. En dan valt er heel veel te genieten, ondanks moeilijke momenten die er ook kunnen zijn.

'k Vond het volgende gedicht ook op internet.

Zegeningen krijgen we elke dag
Hoe klein het ook wezen mag
Iedere dag ons dagelijks brood
voor rijk of arm, klein of groot.

Elke dag gezond mogen opstaan
De zon steeds weer op zien gaan
In een vrij land mogen leven
Elkaar liefde mogen geven.

God in dit alles mogen prijzen
Hij die ons nooit zal afwijzen
Zegeningen van geluk en welstand
En alles wat hier mee is verwant.

Alle zegeningen, tel ze maar
Het maakt u blij en dankbaar
Veel zegeningen zijn er te noemen
Waarvoor wij God mogen roemen.

Fedde Nicolai


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 13 december 2009, 17:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zondag 13 december 2009, 17:18
BerichtOnderwerp: minaretverbod
 
HENK710 schreef:
Ik vond het volgende door Pieter elders op forum geplaatste moraallesje hier wel van toepassing:


Marijan,

Je lijkt vijandigheid jegens mijn broers en zussen te lezen in het feit dat ik dit onderwerp hier ter sprake breng. Daarmee lijk je te suggereren dat elke vorm van aanspreken op bepaald gedrag of bepaalde ideeën een aanval is op de persoon.
  1. Het is dus niet zo dat ik alle SGP'ers slecht vind.
  2. Ook zeg ik niet dat het weergegeven gedachtengoed betekent dat het hele gedachtengoed van de SGP niet deugt.
  3. Ik verschil gewoon van mening over deze zaak met de partijmening van de SGP en wil dit graag bespreekbaar maken.


Zoals Pieter net al heeft aangegeven is fundamentalisme niet altijd verkeerd. Zo waardeer ik de volgende zaken bij aanhangers van de SGP:
  1. enorm veel eerbied voor God;
  2. zeer bewust van eigen tekortkomingen;
  3. niet zomaar van hun stuk te brengen.

Dus ja, Marijan, zij zijn mijn broers en zussen. Ik ben het alleen niet altijd met hen eens. Dat mag toch wel binnen een (christelijke) kring van mensen? Knipoog smiley

Bedankt voor je toelichting. 'broeder'. Knipoog smiley Is helemaal duidelijk zo. En natuurlijk hoef je het niet altijd met ze eens te zijn hoor! En dit onderwerp mag je zeker op een respectvolle wijze bespreekbaar maken. Maar toen ik sommige reacties las, vond ik dat het wat begon te lijken op 'modder gooien' richting het SGP. Ik geloof ook zeker niet dat dat je bedoeling geweest is. Heel eerlijk gezegd ben ik het ook lang niet altijd met het SGP eens. Dus misschien zijn we het wel meer eens, dan zo lijkt. Knipoog smiley Met bijv. hun vrouwenstandpunt heb ik dus ook echt grote moeite, al merk je wel dat daar ook in hun eigen kring discussie over is. 'k Vind het wel eens jammer dat over zo'n punt, ook door christenen, lacherig wordt gedaan. Het is wel hun chr. overtuiging, die we moeten respecteren. Ze hebben wel mijn sympathie, dus vandaar dat ik even voor ze in de bres spring.

Groet van een 'zuster' Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zondag 13 december 2009, 00:17
BerichtOnderwerp: minaretverbod
 
PIETER649 schreef:
fundamentalisme is op zich niet iets verkeerds

Heb je ook wel gelijk in! Kan ook een compliment zijn dus, al denk ik niet dat het hier zo bedoeld is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 december 2009, 23:54
BerichtOnderwerp: minaretverbod
 
HENK710 schreef:
Wat is nu het verschil tussen een kerktoren en een minaret? In Nederland is er zelfs verschil te constateren in het nadeel van de kerktorens. Want eigenlijk elke kerktoren bevat wel een klokkenspel die geregeld van zich doet horen, terwijl de minaretten in Nederland voor 98-99% enkel architectonische waarde hebben.

Daarnaast is het denk ik wel goed om elkaar ook ruimte te geven om anders te denken als christenen, zonder dat dit meteen betekent dat de ander niet meer als broer/zus gezien wordt.


Als je de link legt tussen het SGP en fundamentalisme en hier een topic over opent, vind ik het lastig om nog iets van broederlijke of zusterlijke liefde te ontdekken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 december 2009, 16:27
BerichtOnderwerp: minaretverbod
 
Over intolerantie gesproken! Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Uit de reacties proef ik een behoorlijke intolerantie, helaas van mede-christenen, riching het SGP. En sommige personen reageren nog op een kinderachtige manier ook. Jammer is dat wel! Zoals iemand eerder zei, heeft zo'n discussie heel weinig zin zo. Laat ze hun mening hebben en laten wij die respecteren! Zij durven, vanuit hun geloofsovertuiging en visie op de Bijbel, een vreemdeling in de wereld te zijn. Hier kun je ook respect voor hebben! En ergens begrijp ik ze wel. 'k Moet er ook niet aan denken, dat er op den duur meer minaretten dan kerktorens te zien zouden zijn. Het gaat trouwens niet eens om een verbod op moskees, wat sommigen volgens mij niet door hebben.

Ik ben overigens niet iemand die SGP stemt hoor, daar ben ik te geëmancipeerd voor. Knipoog smiley Maar in hun partijprogramma herken ik soms meer, dan in andere partijprogramma's. Ik voel een verbondenheid met hen, omdat het mede-christenen zijn.

Jenny, ik ben het met je eens wat je zegt over fundamentalisme. Tegenwoordig wordt iemand, die voor z'n overtuiging gaat, wel erg gauw een fundamentalist (heeft een negatieve klank) genoemd.


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zaterdag 12 december 2009, 16:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 9 december 2009, 19:38
BerichtOnderwerp: Het komt niet los vind ik.
 
[quote=PIETER649]

Wat grappig is dat zeg! Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Ik kan me voorstellen, dat zoiets een band voor het leven schept! Clown smiley

Nou Pieter, nu jij weer terug bent komt het vast wel weer los! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Twijfelende smiley Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley Lachende smiley Welkom terug!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 9 december 2009, 14:32
BerichtOnderwerp: Roddelen..
 
INKA401 schreef:
ik bedoel onder een oud clubje, de mensen die wij toch wel héél erg lang kennen rolo ... nee niet alleen de mensen die bij mij thuis zón leuk feest hebben mee gemaakt, maar ook de mensen die zich ingezet hebben om het huis van henk 350 { nu niet meer op cm } opgeknapt hebben ...
luitjes ... jullie kennen inka en rellok misschien nog niet, maar hebben in het verleden, voor iemand toch een compleet appartement verbouwd ...
rellok als schilder en ik als timmerman ... samen zijn we tóch zón 10 weken bezig geweest ... ja , natuurlijk ook met andere leden van cm,
ik noem de loodgieter johan 400 ... de schoonmaaksters en noem maar op ...
de initiatief nemers, ene pieter en annette zijn ook al niet meer op cm,
maar wil alleen maar zeggen dat door zóiets wel een uuuh clubje ontstaat wat heel hecht met elkaar omgaat ... ik praat nu over een man of 10 denk ik
tóch wil ik benadrukken dat mijn en relloks bekenden ook open stonden voor nieuwelingen ... sterker nog ... we wilden niets anders, hoe meer zielen hoe meer vreugd ...
ik snap dat zoiets als een kliek word gezien ... grrrrr piepeltjes ... wij zijn christenen hoor ... broeders en zusters hé ...kom op zeg ...
wij zijn geen kliek ... willen jullie graag leren kennen ...

groetjes inka

Heimwee naar die goede oude tijd? Knipoog smiley 'k Heb geen problemen met een kliek hoor, is toch alleen maar leuk dat (groepjes) mensen elkaar beter leren kennen? Daar is iedereen vrij in hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 december 2009, 16:48
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
Ergens heb ik niet zoveel met een knuffelhoekje (een live-knuffel is toch veel meer waard!), maar ik maak vandaag een uitzondering.

Mijn knuffels gaan vandaag naar Renske en Carien! Die hebben ze dik verdiend! Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 22:02
BerichtOnderwerp: Roddelen..
 
CHATULIEM619 schreef:
Tja de supermoralisten hebben het weer gewonnen. En iedereen is verontwaardigd over dat geroddel. De zondaar heeft schuld beleden en we voelen ons allemaal weer goed.
Eerlijk gezegd vind ik dat men eens precies na moet gaan wat geroddel is. Als je het moeilijk hebt moet je toch je hart kunnen luchten bij de ander??? Stel je eens voor dat we nooit meer zouden praten over een ander? Dat kan toch niet? We zijn allemaal betrokken in relaties, en in de relaties praat je met elkaar over elkaar. Als je anderen verbiedt om over je te praten heb je vast en zeker iets te verbergen. In veel gevallen heb ik daar begrip voor maar in veel gevallen ook niet.
Stel je eens voor dat iemand je iets aandoet en je dan verbiedt erover te praten. Hoe vaak wordt geheimhouding niet als wapen gebruikt om de ander te manipuleren.
Ik vind dus dat er gemakkelijk gezegd wordt, dat de ander roddelt, terwijl ik in veel gevallen er begrip voor heb en het onschuldig vind. Pas als men met hun gepraat anderen proberen te manipuleren, wordt het m.i. gevaarlijk.

Hier ben ik het wel mee eens. Carien is niks erger (in mijn ogen een leuke meid!), dan vele anderen hier. Ik heb er ook wat moeite mee, dat ze hier als 'zondaar' te kijk wordt gezet. Zulke dingen moet per mail afgehandeld worden, naar mijn idee. Hier hou ik dus echt niet van!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 17:23
BerichtOnderwerp: Roddelen..
 
MARY052 schreef:
Dapper van je Carien.
Echt super dapper.

Groet Mary

Dat vind ik ook, Carien! Super! Ik ken niet het verhaal, maar zoals ik je ken past die niet bij je!

Groet Marijan


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 6 december 2009, 17:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 15:01
BerichtOnderwerp: overige verbeterpunten van deze site
 
Kun je een bericht maar 1 keer wijzigen? Extra op m'n woorden passen dus. Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 14:58
BerichtOnderwerp: Roddelen..
 
JOOP019 schreef:
Hi, ik ben blij met jullie begrip. Maar om even terug te komen op de reactie van Marijan, ik bedoel met name het mailen over een persoon achter diens rug om. De bijbel is daar heel duidelijk over. Bespreek het onder 4 ogen. Dit gaat natuurlijk niet zo best op een site als deze, maar de persoon in kwestie zelf een mailtje sturen komt het dichtst in de buurt Lachende smiley. Een oppervlakkige chat vind ik persoonlijk niet zo erg, ik laat me zelf in de chat ook niet van m'n intelligentste kant zien en mag graag een beetje gezellig ouwehoeren. Dit wil niet zeggen dat ik een serieuze discussie uit de weg ga, maar dat is in een chat heel moeilijk omdat je er geen gezichten bij ziet. Ik heb ervaren dat mensen zich soms heel snel persoonlijk aangevallen voelen terwijl dat absoluut niet de bedoeling is. Dus bij dezen, als er iemand is die zich op wat voor manier ook aan mij ergert, tell me, dan kan ik er wat mee. Niet als ik dat via een paar omwegen hoor. Laten we het leuk houden....we zijn een voorbeeld in de wereld. En een keer sorry zeggen is helemaal niet erg.

Des te beter dat het forum weer in de lucht is, want dan kun je ook je intelligente kant laten zien. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Maar 'ouwehoer' lekker verder in de chat hoor, niemand verplicht me om het aan te horen. Lachende smiley En op z'n tijd, maar iets minder vaak dan nu het geval is in de chat, heb ik er ook wel behoefte aan. Enne.....zodra ik me erger, trek ik aan de bel hoor! Onder 4 ogen dan! Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zaterdag 5 december 2009, 14:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 14:53
BerichtOnderwerp: Moppentrommel
 
MARY052 schreef:
Hier kan ik dus niet om lachen.................

Een mop kan je ook aan nadenken zetten, zo lees ik deze mop.

In Nederland hebben kinderen het zo goed, dat ze een drama kunnen maken als ze hun bord (met iets wat ze niet aanstaat, wat waarschijnlijk best lekker is) leeg moeten eten. En dat terwijl miljoenen kinderen honger lijden, die graag zo'n bord met eten zouden willen hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 13:07
BerichtOnderwerp: Roddelen..
 
JOLAN931 schreef:
Helemaal met je eens Joop.

Het zou niet in iemands hoofd op moeten komen om andermans naam te gebruiken in een mail. Als iedereen zich dAar aan houd, is er niks meer aan de hand.
Want behalve onchristelijk is roddelen ook:

- Niet fair
- Laag bij de grond
- Ongelofelijk kinderachtig

EEN RODDELAAR ZEGT MEER OVER ZICHZELF DAN OVER DE PERSOON IN KWESTIE!!

Hier sluit ik me helemaal bij aan!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 10:13
BerichtOnderwerp: Roddelen..
 
JOOP019 schreef:
Ik heb op heel wat datingsites even rondgekeken en persoonlijk vind ik CM de leukste. Ik vind het echter jammer dat er zo vreselijk veel geroddeld wordt. Dat zouden we als christenen niet moeten doen. Natuurlijk kun je met de één beter opschieten dan met de ander, maar laat a.u.b. iedereen in zijn of haar waarde. Als je wat tegen een ander hebt, bespreek het met die persoon zelf. Dit is een zeer bijbels principe. Roddelen hoort bij mensen, en ik steek uiteraard ook m'n hand in eigen boezem want ik ben ook een mens Lachende smiley. Laten we meer met, en minder over elkaar praten, want dan pas blijft CM een leuke gezellige contactsite waar een ieder veel plezier aan kan beleven. In veel gevallen is het ook nog eens zo dat we het "gespreksonderwerp" niet eens kennen, en dat maakt het extra zuur. Uit eigen ervaring weet ik dat mensen zich bewust of onbewust anders voor kunnen doen dan ze zijn, en dat bepaalde uitspraken soms anders overkomen dan bedoeld. Neem bij twijfel contact op met die persoon, investeer in elkaar.

Ik wens iedereen een fijne tijd op deze leuke site...en allen Gods Zegen toegewenst.

Joop


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 23 februari 2011, 10:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 18:02
BerichtOnderwerp: de rooie balk
 
JOLAN931 schreef:
Iedere nacht om 6 minuten over 1.
Betekend dat dat we naar bed moeten ofzo?? Lachende smiley

Maar Jolan, op dat tijdstip moet je allang op bed liggen! Je laat je leven toch niet ontwrichten door CM hè??? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 december 2009, 17:58
BerichtOnderwerp: YEAH !!! - HET FORUM BACK ONLINE !!!
 
Als je het een tijdje zonder iets moet doen, waardeer je het weer des te meer als het terug is! Clown smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op dinsdag 1 december 2009, 17:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARIJAN072
Ga naar pagina Vorige 1 ... 71 72 73 74
Pagina 74 van 74