ChristianMatch
 


Forum

Berichten van TESSYBEAR731
Ga naar pagina Vorige 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 ... 78 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van TESSYBEAR731
Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 22:08
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
GERALD265 schreef:
Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Ja hoor! Leven adders ook niet op de hei?

Ja!

maar daar hoef je niet bang voor te zijn hoor...die zitten enkel onder het gras Engeltje smiley


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op vrijdag 28 mei 2010, 22:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 21:15
BerichtOnderwerp: dit vind ik niet leuk meer deel 2
 
MARISKA601 schreef:
Grmbl de grmbl de grmbl.


Sta je vroeg op omdat er werklui om ca 8.15 op de stoep kunnen staan,
komen ze niet. Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Allen waren weggegeroepen voor een ernstige klus. Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

En ik heb maar 1,5 uur geslapen vannacht Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Das wel weer een heule nieuwe definitie van "vroeg" naar bed gaan Maris Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 21:06
BerichtOnderwerp: Zij en ik
 
JONATHAN890 schreef:
nou volgens mij weet lielie ook nog wat t leven is.

als ik het zo lees zie ik het helemaal voor me.
2 mensen...en één nog klein, de ander al een jonge vrouw....genietend van mekaar. Daar gaat het leven toch om??

Heeeerlijk! Misschien moet ik in mijn aanstaande vrije weekendje ook weer es gewoon gaan klimmen en klauteren in de speeltuin Verlegen lachende smiley

Zou k erg veel bekijks trekken, denk je? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 20:46
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 


Deze is Hannah al tegen gekomen Verliefde smiley


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op vrijdag 28 mei 2010, 20:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:55
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
HANNAH810 schreef:
hahahahahaha
ik kom niet meer bij......
de eerste is wel een leukertje hoor, maar ehm, is niet zo groot he?
de ander is wel een forse kikker, maar ehhhhh........ Smiley met dichtgeplakte mond nee, hannah.. Smiley met dichtgeplakte mond

Eerste, ander Smiley die vol vragen zit
Heb dan wel ff met verschillende plaatjes zitten stoeien maar tis er toch maar één geworden hoor...
Bedoel je nou dat je er dan toch liever meer dan één hebt? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:42
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
Zoiets?


Hijs wel een beutje groot! Geschokte, onthutste smiley


En eigenlijk ook geen kikker, maar zou zo je prins kunnen zijn


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op vrijdag 28 mei 2010, 19:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:39
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
HANNAH810 schreef:
1 2 3 4 komt er nog wat van...........haha
ik ben niet zo'n ster in wachten tess, doe dan toch maar een paar kikkers denk ik.......

Ik zal morgen vast beginnen met verzamelen, kun je kiezen Lachende smiley met blinkend witte tanden



Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op vrijdag 28 mei 2010, 19:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:20
BerichtOnderwerp: eerst maar mailen... (eindeloos?)
 
BRIGHTBOY799 schreef:
Verdikkie, en ik maar denken dat dat heel normaal was...

Jah...jij en vele anderen Geschokte, onthutste smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op vrijdag 28 mei 2010, 19:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:03
BerichtOnderwerp: eerst maar mailen... (eindeloos?)
 
NICO498 schreef:
Is dat niet raar dan?
k vindt het moeilijk om vragen te stellen, lees: de ander te kwetsen.
k kan nogal direct zijn wat niet altijd goed uitpakt terwijl het beslist niet negatief bedoelt is.

nico

Je moet het natuurlijk wel weten te doseren...
Meteen in het tweede mailtje vragen wat voor standjes ze lekker vind valt over het algemeen niet zo goed Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:01
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
HANNAH810 schreef:
ik wil ........liever ehhh....geen kikkers, maar ehhhhh............

http://www.youtube.com/watch?v=os2HXbZZU8Y

of ken ik nou mn leven lang...... Clown smiley

Gewoon blijven wachten...op een echte Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:52
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
HANNAH810 schreef:
ik mot geen prins..... Boze smiley ik ken trouwens nog een leuk liedje;
mama ik wil.......
ken je dat? hihi........sorry, k wordt een beetje melig van dat prinselijke gedoe!! en iedereen maar denken dat ik volwassen ben!!

Nemen we volgende keer voor jou wel een paar kikkers mee Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:18
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
LIELIE304 schreef:
Haha! Clown smiley Misschien kan je Hannah de schuld geven, die liep voorop Engeltje smiley


Geschokte, onthutste smiley Han! Geschokte, onthutste smiley


Waarom heb je em nou weggejaagd? Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:16
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
IMRE695 schreef:
Tja, kweenie. Robbie Williams op CM? Zou ik tòch mee oppassen. Zieke smiley


Draai, als je wilt, het Smurfenlied nog maar eens. Dàt is pas een gezellige meezinger!

"Kunnen jullie door een waterkraan....?"

(smurfwater?) Smiley die vol vragen zit

Knipoog smiley

En toch heeft Robbie Williams hele mooie nummers Coole smiley met zonnebril

Je moet ze der alleen wel ff uit weten te filteren Smiley met dichtgeplakte mond

http://www.youtube.com/watch?v=VbxmjC6Plew


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op vrijdag 28 mei 2010, 18:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:12
BerichtOnderwerp: traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggg
 
IMRE695 schreef:
Echt waar? Geschokte, onthutste smiley Ik heb net verlengd. Boze smiley Chips.... wat nou? Smiley met dichtgeplakte mond

1) Je laat je verlenging voor wat het is en geniet van nog een maandje extra in de hoop dat de server niet al te veel problemen geeft.

2) Je mailt meteen naar Chris met de mededeling dat je per direkt je abo wilt stoppen omdat je van ene Tessybear gehoord hebt dat er ook nog leven buiten CM bestaat.

Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:06
BerichtOnderwerp: Zij en ik
 
Kinderen...die weten pas wat het is om echt te léven Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 17:52
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
LIELIE304 schreef:
Je maakt mij er ook misselijk mee ja!
Maaruh vertel dan eens, wie was jouw prins dan?
Engeltje smiley

Dat was diegene die hard wegrende toen die de hele CM-meute aan zag komen...heb em niet meer terug gevonden Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 17:02
BerichtOnderwerp: ik wacht in de rivier
 
CHATULIEM619 schreef:
Het is heel jammer, dat een kleine opmerking van mijn kant tot zoveel ophef leidt. Het gedicht sneeuwt hierdoor helemaal onder. Spelfouten zijn hier legio en als ik bij alle fouten zo zou reageren hebben jullie recht van spreken...
Dit gedicht echter is zo mooi, dat het gewoon storend werkt. Dus mijn voorstel is om nu niet meer zo te zaniken op het commentaar, maar het gewoon te laten verbeteren. Einde discussie Woedende smiley Woedende smiley

Ik ben lekker eigenwijhijs! En kom met een tegenvoorstel dat k persoonlijk veel beter vind:

Als JIJ nou gewoon es zo'n mooi gedicht voortaan niet meer ontsiert door te gaan zitten mekkeren over spelfouten, dan is zo'n hele discussie ook helemaal niet nodig! Boze smiley
Das nou het verschil tussen eerlijkheid en wijsheid!

Het blijft mooi hoor, Jonathan! Knipoog smiley


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op vrijdag 28 mei 2010, 17:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 16:47
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
GERALD265 schreef:
Hè! gelukkig! Iemand die het begrijpt! En wie kwaakt er het meest? Hannah? Smiley met dichtgeplakte mond (hihi)

Kikkers heb k de laatste keer niet gezien...
maar kan natuurlijk zijn dat ze net allemaal gezoend waren door een mooie vrouw en nu in knappe prinsen waren veranderd Engeltje smiley

Tess, die zelf misselijk word van dit geslijm Zieke smiley


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op vrijdag 28 mei 2010, 16:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 16:45
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
LEANNE226 schreef:
Ja het werkte.........heeeeeeeel eventjes Engeltje smiley

*geeft Leanne nog een schop onder de kont*

Kun je de rest ook nog ff doen Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 16:41
BerichtOnderwerp: ik wacht in de rivier
 
SUSANNAH475 schreef:
Hij had er ooit een topic over Liesbeth... Engeltje smiley


Is dat had als in...voltooid of onvoltooid verleden tijd? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op vrijdag 28 mei 2010, 16:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 16:39
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
HANNAH810 schreef:
en ja, tis de plaats waar we verzamelen gerald, onder de blauwe parasol, die in t speeltuintje staat.......

Maar wel een beetje stil zijn, we willen ook weer niet te véél gekakel Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 16:32
BerichtOnderwerp: Vergeving
 
ZINGA672 schreef:
want 'jij bent tenslotte christen'.

Ik denk dat daar wel een heel groot misverstand ligt! Ja, we zijn christen en ja, we zullen wellicht eerder de kracht in ons hart vinden om iemand te vergeven...maar dat betekent niet dat we alles maar hoeven te pikken. Ook wij christenen mogen toch gewoon onze grenzen aangeven?!

Ik denk dat vergeving met name is: Het op waarde weten te schatten, en erkennen van hetgeen er gebeurd is en ervoor kiezen om daar idd "overheen te stappen"...Dat herken ik wel in het stukje van Sus, het betekent dus niet net doen of er niets gebeurd is of anders alsof het niet zo erg was. Wat ik ook al een beetje aangaf in mijn reactie op Chat.

Dit stukje vond ik daar enorm uitspringen:
Quote:
Vergeving is: dat je als slachtoffer – met erkenning van de schuld van de dader – afziet van eigen wraakactie tegen de dader.

Die erkenning denk ik, niet te verwarren met erkenning van die ander...maar van jezelf!
Overigens wijs ik mensen die gaan slingeren met de kreet "Jij bent toch christen, dus..." altijd netjes op het feit dat ik ook maar gewoon een mens ben, en eigenlijk helemaal niet zo verschil van andere mensen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 16:16
BerichtOnderwerp: Op haar af stappen of niet?
 
En vooral wel adem blijven halen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 13:12
BerichtOnderwerp: Vandaag is Bert jarig
 
IMRE695 schreef:
Wie is Bert? Smiley die vol vragen zit

Hoe dan ook: PROFICIAT! Coole smiley met zonnebril


Bert168 Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 13:07
BerichtOnderwerp: 'Echtscheiding is geen zonde' wel of niet??
 
CHATULIEM619 schreef:
Paulus ziet zijn celibaat als een gave van God. De vraag of je de gave van het celibaat hebt is al beantwoord op het moment dat je getrouwd bent geweest, niet dus. Op dat moment is het seksuele verlangen meer aangewakkerd en dat is iets waar je dus meer rekening mee zou moeten houden.

Paulus geeft deze instructies in het kader van de eindtijd. Hij verwachtte dat Jezus binnen enkele jaren terug zou komen. Hij vond het dus niet de moeite waard om mensen zich daarmee te laten bezighouden. Het wachten op de komst van Jezus duurt inmiddels al 2000 jaar, dus de vragen omtrent dit gebied zijn prangerder dan dat hij toen dacht. De brief aan Timotheus is later geschreven, we zien dus een verschuiving in zijn denken hier geeft hij dus adviezen voor langere tijd.

Wat kunnen we met deze adviezen? Allereerst ons niet schuldig voelen omdat we verlangen naar een partner in ons leven. Ons ook niet als minderwaardig voelen omdat we niet kunnen voldoen aan de eisen van celibaat.
Open staan voor een relatie met een ander, ook al zijn we in het verleden verwond geraakt.
Dankbaar zijn dat God opening geeft voor een uitzichtloze situatie, God wil je een nieuwe kans geven met een nieuwe partner. De straf van celibaat is niet eindeloos, wat door mensen soms wel zo beleefd wordt.


Zo! En zo heeft het even geduurd...maar zijn we toch op dezelfde lijn terecht gekomen Knipoog smiley

(Al denk ik wel dat eens getrouwd geweest niet per definitie hoeft te betekenen dat je niet van richting kunt veranderen)


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op vrijdag 28 mei 2010, 13:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 13:03
BerichtOnderwerp: Vergeving
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik denk dat je veel moet bagatelliseren hier. Want ik kan me nauwelijks voorstellen dat mensen hier op uit zijn anderen bewust pijn te doen. Juist op deze site zou je altijd door moeten vragen wat de ander zou bedoelen. Je mist nl. non verbale communicatie. Waarom zou je dan altijd van het negatieve uit moeten gaan?

Er is ook nergens geopperd dat je altijd van het negatieve uit moet gaan!
Maar iedereen plaatst gebeurtenissen in een eigen referentiekader en die kunnen nou eenmaal enorm verschillen.
Dat iets wat jij zegt niet kwetsend bedoeld is, zegt niet dat het niet kwetst...
En als een ander het als kwetsing ervaart zul je dat gewoon moeten respecteren. Wat overigens niet meteen betekent dat je dan ook wat fout gedaan hebt en daarom zei ik eerder ook bewust al dat vergeving bij jezelf ligt...Maar toch, wanneer een ander aangeeft gekwetst door jou te zijn zul je hier respect voor moeten hebben en die ander de ruimte geven om te vergeven...ook al heb je daar dan zelf niet om gevraagd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 12:44
BerichtOnderwerp: ik wacht in de rivier
 
CHATULIEM619 schreef:
Je weet niet hoe vaak het gebeurt, dat ik me door de schrijffouten heen moet werken hier. Vooral het vreselijke gebruik van d en t aan het einde van een werkwoord. In sommige gevallen denk ik dat de kinderen beter NL schrijven dan de ouders hier. En ja, met dit mooie gedicht kan het echt storend werken....

En ff een endje verderop steggel je dat je vergeving zo'n groot woord vind omdat je je afvraagt waar men zich druk om maakt Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 12:43
BerichtOnderwerp: 'Echtscheiding is geen zonde' wel of niet??
 
CHATULIEM619 schreef:
Het eerste wat Paulus in dit gedeelte stelt, is dat de sex drive van mensen iets is waar je normaal mee om moet gaan. Als je met elkaar getrouwd bent, mag je sex de ruimte geven, alleen wel bij je partner, niet bij de prostituees. Ook kun je een tijd van vasten afspreken anders hoort het een onderdeel te zijn van je getrouwde relatie.

Verder ziet hij zijn eigen celibaat als een gave van God. Het woord wat daar gebruikt wordt, kan ook vertaald worden met genade. Maar tegelijkertijd beseft hij dat dit niet aan een ieder gegeven is.


Hij stelt hier duidelijk dat hij voor ongehuwden geen voorschriften heeft van de Heer, dus datgene wat hij is zegt zijn persoonlijke mening. Het blijkt dat hij veel voordelen ziet in het alleen zijn, maar dat hij ook ruimte geeft aan mensen om te trouwen. Voor hem zijn de redenen: de moeilijke tijd die voor hen zou liggen. Hij voorzag nl de verdrukking die de gemeente te wachten stond. Hij voorzag tevens dat de aandacht verdeeld moest worden als je getrouwd was, maar hij stelt duidelijk dat de keuze aan de mensen zelf is, en dat hij geen echt woord van de Heer heeft.....

Ja okee, so far so good...(Dat het zijn eigen mening betrof was k al een poosje achter...)dus Paulus zegt eigenlijk gewoon dat we, als we het kunnen opbrengen, beter alleen kunnen blijven...maar dat wanneer onze verlangens te groot worden we beter kunnen trouwen, ja toch?
maar dat kan ik dan nog steeds niet rijmen met het stukje waarin hij zegt dat als we dan eenmaal al getrouwd geweest zijn, we beter kunnen hertrouwen dan alleen blijven...en dat snap k niet helemaal. Het zou namelijk zomaar kunnen dat je dit keer wel in staat bent om "zuiver" te leven. Ik vind het nog steeds moeilijk in te passen in deze tijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 12:38
BerichtOnderwerp: Vergeving
 
CHATULIEM619 schreef:
Wat ik mis in deze discussie, is dat ik vergeven een groot woord vind. Het ligt ook in veel gevallen hoeveel ik me van bepaalde dingen aantrek. In de meeste gevallen haal ik mn schouders op en denk ik, ach laat maar.
Moet je alles vergeven, of is er ook iets van een tussenweg. Als je iedereen moet vergeven, zegt het ook iets van wat je je ervan aantrekt. Wat voor invloed heeft die persoon op je leven, dat je moeite hebt met datgene wat je is aangedaan. En kun je verwachten dat iedereen rekening met jou houdt? Dat het je pijn doet wil niet zeggen dat het ook zo bedoeld is?
We zitten hier achter de computer, we weten niet altijd wat er bij de ander leeft, waarom zouden we dan altijd van het negatieve van de ander uit te gaan?
Gewoon een voorbeeld uit de chatbox: ik heb gezegd, dat ik de psalmen en gezangen uit het liedboek saai vind en niet meer van deze tijd. Voor sommigen is dat als bededigend ervaren. Voor mij was het gewoon een constatering....

1) het woord vergeven is zo groot als jij het maakt...het is namelijk niets anders dan gewoon een woord...niet groot en niet klein.

2)Dat een ander het niet verkeerd bedoeld heeft betekent niet dat het geen pijn kan doen!

Je kunt natuurlijk ook nog zoiets doen als bagataliseren Chat Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (42)





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 12:34
BerichtOnderwerp: Vandaag is Bert jarig
 
Heppie bursdee toe joeeeeeeeeee!! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van TESSYBEAR731
Ga naar pagina Vorige 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 ... 78 Volgende
Pagina 70 van 78