ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JONATHAN890
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 54 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JONATHAN890
Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 19:21
BerichtOnderwerp: 9 oktober Ethiopisch eten in Veenendaal
 
HANNAH810 schreef:
waarschuwing; foto 4 overslaan, heren; duizelingwekkend...... Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond

zo.....die heeft weer 100en bezoekers erbij Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 19:15
BerichtOnderwerp: Handige Internet Links
 
de volgende....Carin en ik gebruiken hem al

[url]www.eva-adam.nl[/url]

Eva-Adam.nl is een unieke website die alle e-minded stellen van Nederland de mogelijkheid biedt om samen hun agenda bij te houden op Internet. Nog nooit was het zo ontspannen en gemakkelijk om samen een afspraak te maken of te weten hoe de gezamenlijke week eruit gaat zien voor beide partijen. Geen briefjes op de koelkast meer, krijtborden in de keuken of gewoon een papieren agenda naast de telefoon. Met een agenda op Eva-Adam.nl behoort het allemaal tot verleden tijd. In één oogopslag is te zien waar er nog ruimte is voor nieuwe afspraken.

Daarnaast heeft Eva-Adam.nl voor zijn gebruikers handige (optionele) extra's zoals automatische E-mail alerts zodra er iets veranderd of wordt toegevoegd aan de agenda. Bioscoopagenda van Nederland, TVgids, films op TV, foto's toevoegen, weer, horoscoop, verjaardagskalender, evenementen en meer. Klinkt goed? Maak dan nu gratis en geheel vrijblijvend jullie eigen agenda aan.


Laatst aangepast door
JONATHAN890
op vrijdag 8 oktober 2010, 19:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 19:14
BerichtOnderwerp: Handige Internet Links
 
ik steek maar vast van wal.


[url]www.afspreken.nl[/url]

Hier kan je een voorstel indienen, om met meerdere mensen tot een gezamenlijke afspraak te komen. Mail adressen van andere die genodigd worden toevoegen, mogelijke data toevoegen en iedereen krijgt de link.
Hij/zij kan dan zijn vrije opties aanvinken en de beheerder kan dan een datum kiezen waarop de activiteit plaats gaat vinden.

Verder kan iedereen in een veld, op- en aanmerkingen maken en suggesties plaatsen....

erg leuk en handige site.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 19:11
BerichtOnderwerp: Handige Internet Links
 
Iedereen die kent het wel....he wat een handige of leuke internetsite heb jij daar. Iedereen die heeft er vast ook een paar, die hij/zij veelvuldig gebruikt, of juist om die ene speciale reden.

Mijn idee....delen die hap, vertellen waarom je die ene site juist gebruikt, waarom het jou zoveel voordeel geeft...etc. Dus niet gewoon een link dumpen, maar juist de info er omheen maakt het leuker om te lezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 18:16
BerichtOnderwerp: wie kan goed raden cq.gokken?
 
JOLAN931 schreef:
8-10-2010 zou een stuk prettiger zijn als de tiende
adolfje maakt het zijn ouders niet makkelijk

tja....een dwarsliggertje......hoeft Pieter zich niet af te vragen van wie t kind is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 18:14
BerichtOnderwerp: fototentoonstelling
 
leuk.....weer een stel erbij Lachende smiley met blinkend witte tanden ....gefeliciteerd.

@crossroad..... let op het koopsignaal van Zinga...... ze wil shoppen !!!!

portemonnee meenemen dus, geduld hebben, zwaar geïnteresseerd kijken in de winkels. Verdiep je vast in de gadges voor vrouwen en de laatste trends.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 23:09
BerichtOnderwerp: Ik vind de ISLAM ENG ! Wat zijn jullie reacties?
 
PIETER649 schreef:
Ja klopt!!! bijbelteksten te over die als agressief benoemd kunnen worden.
Echter,,,,
Het is maar net hoe de gelovigen ermee omgaan he...
En aangezien het aantal zelfmoordcommando's met reformatorische grondslag op dit moment nog niet zo hoog is, denk ik dat hannah theoretisch wellicht een punt heeft, maar dat haar betoog in het licht van de actualiteit pure onzin is en slaat als een tang op n varken.

Nou mensen die onder het mom van christen zich in de geschiedenis als een beest hebben gedragen zijn zo op te noemen hoor. Laten we die dingen nou maar eens gewoon onder ogen zien.

kruisvaarders is al weer een tijdje terug, maar wat er in bosnie is geschied is ook niet helemaal zuiver, dat waren toch behoorlijke etnische zuiveringen tegen de moslims die daar woonden. al neemt het niet weg dat wat er momenteel in vele noord afrikaanse landen gebeurt, ook weer niet al te mooi is. Bijna elke oorlog is wel terug te herleiden op religieuse tegenstellingen aldaar tussen de islam en christenen.
Heel afrika is al het zo doorgaat in een mensenleven tijd ongeveer islamitisch. Treurig vooruitzicht aldaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 23:02
BerichtOnderwerp: God straft de mens niet
 
DANIEL777 schreef:
Ik denk dat God niet blij is om de mens te straffen maar God doet dat wel.
Dan denk ik aan
1) toen de mensen uit Egypte moesten vertrekken sloeg hij de Egyptenaren met de dood en mensen die geen bloed van een lam op de deurposten hadden gesmeerd
2) David toen die overspel en moord had gepleegd werd de eerste zoon gedood
3) annanias en safira toen ze deden of ze alles bij de apostelen brachten en toen bleek dat zo niet was.
4) de zondvloed tijdens het leven van noach


Dit zijn wel bijna allemaal Oude Testament gebeurtenissen.

Vaak spreekt men van de genade tijd waar wij nu in leven. En grotendeels kan ik dat helemaal begrijpen. Vanaf het moment van Jezus lijden, sterven, opstanding en verder zie je dergelijke dingen als in het oude testament niet meer gebeuren.
Al moet je er wel bij bedenken dat het geschrevene van het Nieuwe testament een periode van ongeveer 100 jr is. Wel valt daar de vernietiging van de tempel, Jeruzalem etc door de romeinen binnen. Iets waarvan je in de bijbel eigenlijk niets leest. Terwijl de geschiedschrijving in het oude testament een veel langere periode beslaat, zeg maar een 4000 jr. (leuk om te weten....Adam heeft misschien de vader van Noach nog wel gekend, evenals Henoch...en verder....Noach heeft misschien Abram nog wel gekend..... dus het verhaal van mond tot mond, over het paradijs, het wandelen met God en dergelijke zit maar een paar mensen tussen )

Maar terug over de genade tijd en de straffen van God in de Bijbel over zonde en dergelijke valt alleen het verhaal van Annanias en Safira een beetje buiten de boot. Daar strafte God wel die twee, omwille van een zonde.

Verder zie ik dat God's ingrijpen door straffen in de Bijbel, veelal een weg zijn van bevrijding van Zijn volk en de weg die Hij gaat met de mensen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 23:01
BerichtOnderwerp: God straft de mens niet
 
DANIEL777 schreef:
Ik denk dat God niet blij is om de mens te straffen maar God doet dat wel.
Dan denk ik aan
1) toen de mensen uit Egypte moesten vertrekken sloeg hij de Egyptenaren met de dood en mensen die geen bloed van een lam op de deurposten hadden gesmeerd
2) David toen die overspel en moord had gepleegd werd de eerste zoon gedood
3) annanias en safira toen ze deden of ze alles bij de apostelen brachten en toen bleek dat zo niet was.
4) de zondvloed tijdens het leven van noach


Dit zijn wel bijna allemaal Oude Testament gebeurtenissen.

Vaak spreekt men van de genade tijd waar wij nu in leven. En grotendeels kan ik dat helemaal begrijpen. Vanaf het moment van Jezus lijden, sterven, opstanding en verder zie je dergelijke dingen als in het oude testament niet meer gebeuren.
Al moet je er wel bij bedenken dat het geschrevene van het Nieuwe testament een periode van ongeveer 100 jr is. Wel valt daar de vernietiging van de tempel, Jeruzalem etc door de romeinen binnen. Iets waarvan je in de bijbel eigenlijk niets leest. Terwijl de geschiedschrijving in het oude testament een veel langere periode beslaat, zeg maar een 4000 jr. (leuk om te weten....Adam heeft misschien de vader van Noach nog wel gekend, evenals Henoch...en verder....Noach heeft misschien Abram nog wel gekend..... dus het verhaal van mond tot mond, over het paradijs, het wandelen met God en dergelijke zit maar een paar mensen tussen )

Maar terug over de genade tijd en de straffen van God in de Bijbel over zonde en dergelijke valt alleen het verhaal van Annanias en Safira een beetje buiten de boot. Daar strafte God wel die twee, omwille van een zonde.

Verder zie ik dat God's ingrijpen door straffen in de Bijbel, veelal een weg zijn van bevrijding van Zijn volk en de weg die Hij gaat met de mensen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 08:13
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
LOES550 schreef:
Coole smiley met zonnebril
t leukste aan niet goed kunnen slapen is als je om deze tijd op t forum reageert, er bovenaan bij actieve onderwerpen alleen jouw naam staat
haha. Echt een gek gezicht. Maar toch ook een beetje een gevoel van alleen op de wereld.
Huilende smiley, smiley in tranen

Ga je wel om jezelf denken.....en rust nemen waar nodig
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 00:24
BerichtOnderwerp: het 11e gebod ? dat is van de satan
 
PIETER649 schreef:
Je zou het bijna denken ja...
Want het is bij Limburg en tja asperges steken is wel errug zwaar werk voor de gemiddelde hollandse werkloze...

ze kunnen ook aardig lassen.... er is hier geen scheepswerf meer die nederlanders heeft.

Elk niet nederlands kenteken is pools.

Mijn idee....iedere werkloze aan een baan, melkert baan, asperges, verpleging, tuinbouw, verplicht een aantal straten schoonhouden....zucht wat zou ik slecht zijn volgens sommigen. Er stroomt heel wat rechts bloed door mij hoor Pieter, ben tenslotte niet voor niets een bazenkind
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 00:20
BerichtOnderwerp: Ik vind de ISLAM ENG ! Wat zijn jullie reacties?
 
Wij hebben ons als westen tijdens de oliecrisis van 73 verkocht aan de islamitische landen. Alleen als het westen open zou staan voor alles wat maar met de islam te maken had, burgers, moskeen en alles verder toe te laten, zou het westen weer olie krijgen.

google even op : oliecrisis 73 islam en je weet alles.


De islam heeft maar 1 doel....heel de wereld aan de islam. Maar is dat ook niet hetgeen wij zouden willen....heel de wereld christelijk??


Ach....Jezus zal wederkomen, en alle oog zal Hem zien. En Hij zal Zijn koninkrijk stichten. Dan zal iedereen weten wie nu God is. Net zoals ooit moest worden getoond aan de priesters van Baal. Dan zal dus ieder weten WIE God is.


en verder nog dit
2 Petr 3 : 14 Omdat u hiernaar uitziet, geliefde broeders en zusters, moet u zich inspannen om smetteloos, onberispelijk en in vrede door hem te worden aangetroffen. 15 Bedenk dat het geduld van onze Heer uw redding is. Dat heeft ook onze geliefde broeder Paulus u geschreven met de wijsheid die hem is geschonken. 16 Hij schrijft dit overigens in alle brieven waarin hij dit onderwerp ter sprake brengt. Daarin staat een en ander dat moeilijk te begrijpen is en dat door onwetende en onstandvastige mensen, tot hun eigen ondergang, wordt verdraaid; dat doen ze trouwens ook met de overige geschriften.

17 Geliefde broeders en zusters, u weet van tevoren wat er gaat komen. Wees daarom op uw hoede en laat u niet meeslepen op de dwaalwegen van wettelozen. Laat uw standvastigheid niet varen, 18 maar groei in de genade en in de kennis van onze Heer en redder Jezus Christus. Hem komt de eer toe, nu en in eeuwigheid. Amen.

En verder leerde Jezus : Heb uw naaste lief etc etc

Alles wat in gaat tegen God, Alles wat daar strijd tegen voert is niet goed. Maar zolang dat niet gebeurt is ieder mens de moeite waard voor God, en voor ons om te laten zien wat christen-zijn inhoudt.

Als we zoals Hannah in een bijdrage al schreef de Bijbel onder een loep leggen, dan lezen we ook genoeg dingen waarbij je dezelfde vragen kan plaatsen.

Laten wij vooral laten zien dat God een God is van genade, liefde, vergeving, bevrijding en vooral hoop. En dat alles door de plaatsvervangende straf van Jezus, wat niet anders was dan de Liefde van God voor de wereld. En die Liefde is God zelf, Jezus. Ons door God gegeven, als voorbeeld, als verzoening, als leraar, als offer.
Wij mogen weten dat als wij dat geloven Hij naast ons zal staan als eenmaal alles gewogen wordt, wat wij mensen hebben gedaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 23:41
BerichtOnderwerp: het 11e gebod ? dat is van de satan
 
PIETER649 schreef:
klopt... op 300 meter van de grens Knipoog smiley

bij Polen toch??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 23:41
BerichtOnderwerp: God straft de mens niet
 
Nee God is genadig, geduldig.

De straf voor onze zonde stond op Golgoltha. God straft de mens niet, wij straffen onszelf zoals je goed geformuleerd liet zien.

Bij kinderen zie je dit ook zo vaak gebeuren. Ze hebben iets fout gedaan. Toegeven en om vergeving vragen is er niet bij. Wat wel gebeurt is dat ze van de ene leugen de andere in gaan. Van kwaad tot erger. Als ouder ben je daar meer boos en verdrietig over dan van de 1e fout zelf.

Zo zijn wij vaak ook zelf naar God toe, toegeven en God om vergeving vragen is er niet bij, we proberen van alles recht te praten. Hoeveel moet God soms laten zien, hoe hard moeten we tegen de lamp lopen alvorens wij onze fouten toegeven??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 21:35
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Mijn mooiste moment was gister dat mijn huis eens behoorlijk opgeruimd was. Moet wel weer ff zoeken naar wat spulletjes die ik nu zelfs niet meer kan vinden.

Mijn kinderen vonden het leger in huis, dachten dat ik een nieuw boekenkast had. Heerlijk opgeruimd dus.
Container zit vol met afval en dergelijke. Morgen is hij weer leeg, kan ik weer verder gaan met opruimen. Binnenkort de schuur eens een flinke beurt geven en wat kinderfietsen op marktplaats zetten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 21:30
BerichtOnderwerp: inhoud
 
TESSYBEAR731 schreef:
Ja, dat is nou net men punt.
Iedereen kan zich wel aangesproken voelen, en dus aangevallen voelen!
Vind dit een beetje losse flodders op een forum gooien terwijl het wellicht veel effectiever geweest zou zijn om de betreffende personen gewoon te mailen. Nu blijft het maar een vaag verhaal waar eigenlijk niemand wat mee kan...

Ja zo zou je het ook kunnen zien, het kan beide kanten op.
ik voelde me een klein beetje aangesproken dus....helemaal zinloos was de opmerking niet. Heb naar ik aanneem niemand gekwetst met directe aanvallen ...hoop ik. Indien wel...... pb'tje en ik kom erop terug.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 21:22
BerichtOnderwerp: het 11e gebod ? dat is van de satan
 
PIETER649 schreef:
neehoor, ik zit niet bij de nsb...
dat iemand zo terugkomt, is een eigen beslissing, hij zit mij ook niet in de weg verder, hij ziet maar..
wat mij trof is de, in zijn geval, misplaatste aanval op mensen die in zijn ogen geen christen zijn.
iets met de eerste steen dus, als het ware... Knipoog smiley

Ach Pieter..... gelukkig oordeelt Iemand anders daar over, of je echt christen bent (geweest) of niet. Mij heeft het niet echt geraakt. Was wel wat verbouwereerd dat iemand dit zei zonder zich eens verder te verdiepen.
Mijn inziens is de bandbreedte van Echt leven een stuk ruimer dan anderen doen voorkomen. Zoiets als vrijheid en gebondenheid.

by the way...nsb'ers zaten toch vooral in nederland...jij zit toch in duitsland
Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 21:16
BerichtOnderwerp: 9 oktober Ethiopisch eten in Veenendaal
 
eentje te veel.....sorry

Laatst aangepast door
JONATHAN890
op dinsdag 5 oktober 2010, 21:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 21:16
BerichtOnderwerp: 9 oktober Ethiopisch eten in Veenendaal
 
JOSINA022 schreef:
Hahaha, jullie zijn geweldig Clown smiley Heb hem bijna over de streep.....

ik geef hem nog wel een zetje..... Gefrustreerde smiley ...oeps kopstootje Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 21:14
BerichtOnderwerp: inhoud
 
TESSYBEAR731 schreef:
Toch vraag ik me af, Chat...op welke mensen je nu doelt?
Niet om nou met het vingertje te wijzen, maar gewoon om te weten wat jouw definitie is van wel of niet serieus.
Kan me namelijk maar weinig mensen bedenken die op het forum actief zijn die nooit eens serieus zijn, maar alleen grapjes maken...
Misschien ligt het toch vooral een beetje aan je eigen referentiekader?

Dit is natuurlijk weer vragen om een discussie. Natuurlijk is ieders referentie-kader anders. Maar als we nu met namen gaan slingeren dan gaat het zo weer over en weer.
Ik voelde mij zelfs een beetje aangesproken...dus...degene die het aangaat zal , met een beetje zelfkennis, zichzelf wel aangesproken voelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 21:12
BerichtOnderwerp: inhoud
 
CARIN303 schreef:
Je hebt mij zo nieuwsgierig gemaakt naar jouw Petra dat ik haar kom opzoeken hoor,misschien kan ik nog iets van haar leren!

Aangezien jij de weg niet wist te vinden naar het CM etentje in Utrecht van een maand geleden,.....zal ik dan maar meegaan als TOMTOM ??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 21:10
BerichtOnderwerp: wie kan goed raden cq.gokken?
 
JOSINA022 schreef:
Uuuh..David, Benjamin, Jonathan....

natuurlijk wordt het Jonathan.....ik zou zelf ook wel zo willen heten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 21:07
BerichtOnderwerp: 9 oktober Ethiopisch eten in Veenendaal
 
CARIN303 schreef:
zegge.....lastig he...activiteiten afstemmen als ik jou niet zie...plaatsen we ongeveer t zelfde berichtje.....lief hè !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 21:07
BerichtOnderwerp: 9 oktober Ethiopisch eten in Veenendaal
 
CARIN303 schreef:
zegge.....lastig he...activiteiten afstemmen als ik jou niet zie...plaatsen we ongeveer t zelfde berichtje.....lief hè !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 21:06
BerichtOnderwerp: 9 oktober Ethiopisch eten in Veenendaal
 
Adrianne had ff teruggebladerd, dit was het meest recente lijstje volgens mij:

adrianne320
carin303
jonathan890
motormuis997
marianne338
herman040
lepeltje037
rianne544 ( onder voorbehoud)
Rianne
Gift
Mario
Josina

Gaat iedereen idd mee? En gaan er nog meer mensen mee?

Eén iemand was sowieso vergeten,Josina staat nu ook in de lijst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 19:21
BerichtOnderwerp: 9 oktober Ethiopisch eten in Veenendaal
 
Wie gaan er eigenlijk allemaal mee??

Ik beken...heb het topic niet echt gevolgd de laatste tijd, maar opeens viel mijn oog erop....oh ja..... daar zouden we naar toe gaan.
En ik moet Tomtom spelen.

Gelukkig het juiste adres vermeld, want zelfs deze tomtom hapert weleens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 19:17
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
Chris' oordeel is er blijkbaar een van onnavolgbare wijsheid.
Soms kunnen we hem volgen andere keren weer niet.

Wij hebben ons er bij neer te leggen en gewoon weer verder gaan.

Ik verbeter mijn leven, doe lollig waar lollig kan, ben scherp als het nodig is.

Maar als iemand weer een 1-zins topic start zal ik vragen gaan stellen....in t forum en direct via de mail. 20 onderwerpen starten die weinig zinvols bijdragen, laat de onderwerpen waar wel vele op reageren ondersneeuwen en maken het forum tot een weinig inhoudelijk iets.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:20
BerichtOnderwerp: inhoud
 
MARIJAN072 schreef:
Een combi van beiden, trekt mij eerlijk gezegd wel. Dus én iemand met inhoud én met humor. Anders wordt het wel heel saai. Chat, misschien zou jij de dingen met iets meer humor moeten benaderen? Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit 't Is zoeken naar de juiste mix.


sorry.....ben al bezet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Verlegen lachende smiley

Maar wat betreft een aantal van mijn reacties.....ik zal mijn leven beteren en mijn bijdragen die minder inhoudelijk zijn, ergens anders plaatsen. mijn inhoudelijke dingen blijven plaatsen, gedichten .... tja die zijn er wat minder de laatste tijd....zijn nu voor mijn meisie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 22:10
BerichtOnderwerp: Snoepje van de week
 
GRIFFIN748 schreef:
trouwens wel raar dat een snoepje dat barstensvol met suiker zit een z u u r stok wordt genoemd

Chatuliem is ook best een toffe peer....die soms wel eens wat discussie met zijn reacties te weeg brengt, maar blijft staan dat het een toffe peer is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:52
BerichtOnderwerp: Snoepje van de week
 
CARIN303 schreef:
Hierbij kun je iemand voordragen die het snoepje van de week wordt!
Wel onderbouwen graag.

Voor komende week vast een voordracht.........Hannah

de dames mogen Griffin voordragen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JONATHAN890
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 54 Volgende
Pagina 2 van 54