ChristianMatch
 


Forum

inhoud
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 08:38
 
Het valt me op dat een aantal personen het forum gebruikt om slappe opmerkingen te maken. Onder het mom van laten we lollig zijn. Eerlijk gezegd is er niets op tegen een geintje te maken, maar sommigen maken alleen maar flauwe opmerkingen. Dat noem ik een vorm van forumvervuiling. Ik zou graag willen dat die mensen ook eens een keer de moeite nemen een zinvolle inhoudelijke bijdrage te willen leveren. Het wordt wel heel erg slap gedoe, en geloof me, vrouwen zoeken mannen met inhoud en niet alleen mannen die geintjes kunnen maken. Eerlijk gezegd wordt het gedoe nog slapper de laatste tijd. Laten we proberen het forum zinvol te gebruiken en niet blijven steken in flauwe humor en onnodig gezwets....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 08:46
 
Een geintje moet kunnen en ik voel me dan ook aangesproken door jou.
Hoewel mijn humor uiteraard door iedereen erg gewaardeerd wordt en mega grappig is Engeltje smiley

Mocht je je aan bepaalde personen ergeren cq irriteren dan is het pbtje een betere optie, dan komt het tenminste bij de juiste personen terecht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 08:58
 
CARIN303 schreef:
Een geintje moet kunnen en ik voel me dan ook aangesproken door jou.
Hoewel mijn humor uiteraard door iedereen erg gewaardeerd wordt en mega grappig is Engeltje smiley

Mocht je je aan bepaalde personen ergeren cq irriteren dan is het pbtje een betere optie, dan komt het tenminste bij de juiste personen terecht.
Dat is nu juist het probleem, dat mensen die ik niet bedoel, zich aangesproken voelen...14 oktober, komt dat uit Carin?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 09:03
 
CHATULIEM619 schreef:
Dat is nu juist het probleem, dat mensen die ik niet bedoel, zich aangesproken voelen...14 oktober, komt dat uit Carin?

Ik overleg het even en kom er zsm op terug!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 09:20
 
CHATULIEM619 schreef:
Het valt me op dat een aantal personen het forum gebruikt om slappe opmerkingen te maken. Onder het mom van laten we lollig zijn. Eerlijk gezegd is er niets op tegen een geintje te maken, maar sommigen maken alleen maar flauwe opmerkingen. Dat noem ik een vorm van forumvervuiling. Ik zou graag willen dat die mensen ook eens een keer de moeite nemen een zinvolle inhoudelijke bijdrage te willen leveren. Het wordt wel heel erg slap gedoe, en geloof me, vrouwen zoeken mannen met inhoud en niet alleen mannen die geintjes kunnen maken. Eerlijk gezegd wordt het gedoe nog slapper de laatste tijd. Laten we proberen het forum zinvol te gebruiken en niet blijven steken in flauwe humor en onnodig gezwets....

Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar er zijn een hoop dingen hier die kant nog wal raken, en er zijn er ook wel een paar die niet echt duidelijk zijn, en er is er ook 1 die meer dan 60 pagina,s telt waarin jij het zelfde commentaar levert.
Zonder dat jij de tegen argumenten ook maar enigsinds terharte neemt.
En ik heb het een aantal keren serieus beantwoord, en dan wordt je verkeerd begrepen, en heb je met een kort antwoord, onderhand bekant 2 pagina,s nodig voor de uitleg.
En een beetje sarcasme is eigenlijk best wel leuk, het leven is toch al vaak niet om te pruimen, maar oke je raakt best wel een vlak. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 13:59
 
CHATULIEM619 schreef:
Het valt me op dat een aantal personen het forum gebruikt om slappe opmerkingen te maken. Onder het mom van laten we lollig zijn. Eerlijk gezegd is er niets op tegen een geintje te maken, maar sommigen maken alleen maar flauwe opmerkingen. Dat noem ik een vorm van forumvervuiling. Ik zou graag willen dat die mensen ook eens een keer de moeite nemen een zinvolle inhoudelijke bijdrage te willen leveren. Het wordt wel heel erg slap gedoe, en geloof me, vrouwen zoeken mannen met inhoud en niet alleen mannen die geintjes kunnen maken. Eerlijk gezegd wordt het gedoe nog slapper de laatste tijd. Laten we proberen het forum zinvol te gebruiken en niet blijven steken in flauwe humor en onnodig gezwets....

ik denk dat het eens tijd wordt dat we elkaar accepteren en respecteren zoals we zijn.
de ene is serieuzer als de ander, en zal dus ook zo reageren.
wat mij het meest stoort zowel hier op het forum als in de chatbox, is dat daar constant over gezeurd moet worden.LAAT EEN ANDER, en negeer het.
Maak het jezelf niet zo moeilijk door alsmaar de reacties te lezen die je niet lezen wilt, want alleen het gezeur over andermans flauwe kul irriteert de mensheid meer als dat beetje flauwe kul wat er tussen staat.

de enige vorm van forumvervuiling is voor mij het gezeur over andermans reacties
(oeps, nu doe ik het zelf ook Geschokte, onthutste smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 15:10
 
jaaaaaaa, laten we eens zeuren over zeuren...... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 16:13
 
CHATULIEM619 schreef:
Het valt me op dat een aantal personen het forum gebruikt om slappe opmerkingen te maken. Onder het mom van laten we lollig zijn. Eerlijk gezegd is er niets op tegen een geintje te maken, maar sommigen maken alleen maar flauwe opmerkingen. Dat noem ik een vorm van forumvervuiling. Ik zou graag willen dat die mensen ook eens een keer de moeite nemen een zinvolle inhoudelijke bijdrage te willen leveren. Het wordt wel heel erg slap gedoe, en geloof me, vrouwen zoeken mannen met inhoud en niet alleen mannen die geintjes kunnen maken. Eerlijk gezegd wordt het gedoe nog slapper de laatste tijd. Laten we proberen het forum zinvol te gebruiken en niet blijven steken in flauwe humor en onnodig gezwets....


Sommige maken alleen maar flauwe opmerkingen ?? Smiley die vol vragen zit Ik ben ze nog niet tegengekomen op het forum. Iedereen maakt wel eens een zinnige opmerking, dus ik vind (persoonlijk) dat je weer behoorlijk doordraaft in je mening van "alleen maar" flauwe opmerkingen.....
Zou het niet zo kunnen zijn dat jouw interpretatie van "flauwe opmerkingen" afwijkt van wat anderen verstaan onder zinnig / nuttig / leuk.
Het forum is er voor iedereen, maar als ik jouw bijdrage lees dan ben je je behoorlijk aan het ergeren, gezien uitdrukkingen als "gedoe" "slapper" "onder het mom van ...." "personen.... forumvervuiling".

Advies: haal een paar keer diep adem, tel tot 10, leg het naast je neer, en ga door met het lezen van de volgende postings ..... Engeltje smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 17:28
 
CHATULIEM619 schreef:
Het valt me op dat een aantal personen het forum gebruikt om slappe opmerkingen te maken. Onder het mom van laten we lollig zijn. Eerlijk gezegd is er niets op tegen een geintje te maken, maar sommigen maken alleen maar flauwe opmerkingen. Dat noem ik een vorm van forumvervuiling. Ik zou graag willen dat die mensen ook eens een keer de moeite nemen een zinvolle inhoudelijke bijdrage te willen leveren. Het wordt wel heel erg slap gedoe, en geloof me, vrouwen zoeken mannen met inhoud en niet alleen mannen die geintjes kunnen maken. Eerlijk gezegd wordt het gedoe nog slapper de laatste tijd. Laten we proberen het forum zinvol te gebruiken en niet blijven steken in flauwe humor en onnodig gezwets....

Een combi van beiden, trekt mij eerlijk gezegd wel. Dus én iemand met inhoud én met humor. Anders wordt het wel heel saai. Chat, misschien zou jij de dingen met iets meer humor moeten benaderen? Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit 't Is zoeken naar de juiste mix.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:20
 
MARIJAN072 schreef:
Een combi van beiden, trekt mij eerlijk gezegd wel. Dus én iemand met inhoud én met humor. Anders wordt het wel heel saai. Chat, misschien zou jij de dingen met iets meer humor moeten benaderen? Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit 't Is zoeken naar de juiste mix.


sorry.....ben al bezet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Verlegen lachende smiley

Maar wat betreft een aantal van mijn reacties.....ik zal mijn leven beteren en mijn bijdragen die minder inhoudelijk zijn, ergens anders plaatsen. mijn inhoudelijke dingen blijven plaatsen, gedichten .... tja die zijn er wat minder de laatste tijd....zijn nu voor mijn meisie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:51
 
JONATHAN890 schreef:
sorry.....ben al bezet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Verlegen lachende smiley

Maar wat betreft een aantal van mijn reacties.....ik zal mijn leven beteren en mijn bijdragen die minder inhoudelijk zijn, ergens anders plaatsen. mijn inhoudelijke dingen blijven plaatsen, gedichten .... tja die zijn er wat minder de laatste tijd....zijn nu voor mijn meisie.

Ho ff........'k was nog niet helemaal klaar, Jonathan. Iemand moet namelijk, naast inhoud én humor hebben, ook nog heel erg lief zijn. Dus dat was w.b. dat laatste, toch niet wat geworden. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar geniet van jouw meissie, zij zal daar ongetwijfeld anders over denken. Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:54
 
Over het algemeen ben ik te serrieus aangelegt volgens vele mensen hiero.
Zo mogen mensen van mij denken of aan mij iriteren als men ergens niet met mij eens zijn. Knipoog smiley Want zo durf ik de dingen eerlijk en direct te zeggen wat niet altijd gewardeerd word ik zeg het niet altijd tactvol dat is wat ik aan mezelf zou moeten gaan werken om op die manier niet kwetsent over te komen. Verlegen lachende smiley
Want ja ik weet dat mijn tong scherp is dus mijn excuus als ik jou of ander met mijn woorden diep heb gekwetst Geschokte, onthutste smiley ik ben ook niet volmaakt en leef evengoed met gebreken tja wie niet he. Knipoog smiley

De ene met humor zou ik ook best wel eens meer van willen hebben.
Ja ik kan wel lachen maar grapjes maken ben ik slecht in tja sorry.
Zo blijf ik gewoon mezelf en ja ik hou van serrieuse onderwerpen die je geestelijk onderbouwen op die wijze dicht tot God te komen. Lachende smiley

Shalom,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:55
 
MARIJAN072 schreef:
Ho ff........'k was nog niet helemaal klaar, Jonathan. Iemand moet namelijk, naast inhoud én humor hebben, ook nog heel erg lief zijn. Dus dat was w.b. dat laatste, toch niet wat geworden. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar geniet van jouw meissie, zij zal daar ongetwijfeld anders over denken. Knipoog smiley Lachende smiley

Laat dit meissie zelf dan maar even reageren Knipoog smiley

Ik ga namelijk écht niet op het forum zetten dat Jonathan lief is, inhoud heeft en humor,kijk wel link uit!
hij is namelijk al voorzien en ik geef hem nooit meer weg


Dus, je hebt gelijk Marijan, hij past niet bij jou, succes met verder zoeken!


Laatst aangepast door
CARIN303
op dinsdag 5 oktober 2010, 18:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:57
 
ANITA324 schreef:
Over het algemeen ben ik te serrieus aangelegt volgens vele mensen hiero.
Zo mogen mensen van mij denken of aan mij iriteren als men ergens niet met mij eens zijn. Knipoog smiley Want zo durf ik de dingen eerlijk en direct te zeggen wat niet altijd gewardeerd word ik zeg het niet altijd tactvol dat is wat ik aan mezelf zou moeten gaan werken om op die manier niet kwetsent over te komen. Verlegen lachende smiley
Want ja ik weet dat mijn tong scherp is dus mijn excuus als ik jou of ander met mijn woorden diep heb gekwetst Geschokte, onthutste smiley ik ben ook niet volmaakt en leef evengoed met gebreken tja wie niet he. Knipoog smiley

De ene met humor zou ik ook best wel eens meer van willen hebben.
Ja ik kan wel lachen maar grapjes maken ben ik slecht in tja sorry.
Zo blijf ik gewoon mezelf en ja ik hou van serrieuse onderwerpen die je geestelijk onderbouwen op die wijze dicht tot God te komen. Lachende smiley

Shalom,

Ze zeggen wel eens; op ieder potje past een dekseltje, Anita! Als jij iemand met veel humor treffen, zou je wel eens erg moe kunnen worden van zijn grapjes. Gelukkig is ieder mens uniek! Het is heel belangrijk, dat je jezelf kunt blijven en gewaardeerd wordt om wie je bent. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 19:00
 
CARIN303 schreef:
Laat dit meissie zelf dan maar even reageren Knipoog smiley

Ik ga namelijk écht niet op het forum zetten dat Jonathan lief is, inhoud heeft en humor,kijk wel link uit!
hij is namelijk al voorzien en ik geef hem nooit meer weg


Dus, je hebt gelijk Marijan, hij past niet bij jou, succes met verder zoeken!

Je hebt groot gelijk, Carin. Ik gun hem je van harte, dat mag je van me aannemen! Lachende smiley 'k Zou sowieso mijn pijlen nooit gaan richten op iemand die bezet is. Knipoog smiley

Maar er zijn vast nog meer van zulke mannen. Lachende smiley


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op dinsdag 5 oktober 2010, 19:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 19:03
 
ANITA324 schreef:
Over het algemeen ben ik te serrieus aangelegt volgens vele mensen hiero.
Zo mogen mensen van mij denken of aan mij iriteren als men ergens niet met mij eens zijn. Knipoog smiley Want zo durf ik de dingen eerlijk en direct te zeggen wat niet altijd gewardeerd word ik zeg het niet altijd tactvol dat is wat ik aan mezelf zou moeten gaan werken om op die manier niet kwetsent over te komen. Verlegen lachende smiley
Want ja ik weet dat mijn tong scherp is dus mijn excuus als ik jou of ander met mijn woorden diep heb gekwetst Geschokte, onthutste smiley ik ben ook niet volmaakt en leef evengoed met gebreken tja wie niet he. Knipoog smiley

De ene met humor zou ik ook best wel eens meer van willen hebben.
Ja ik kan wel lachen maar grapjes maken ben ik slecht in tja sorry.
Zo blijf ik gewoon mezelf en ja ik hou van serrieuse onderwerpen die je geestelijk onderbouwen op die wijze dicht tot God te komen. Lachende smiley

Shalom,


Weet je ,Anita, de mensen die van zichzelf denken dat ze niet grappig zijn ,hebben vaak een hele scherpe en leuke humor.
Dus meid....ook met jou valt er vast te lachen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 19:13
 
CARIN303 schreef:
Weet je ,Anita, de mensen die van zichzelf denken dat ze niet grappig zijn ,hebben vaak een hele scherpe en leuke humor.
Dus meid....ook met jou valt er vast te lachen Lachende smiley

Vorige week had ik op de jaarbeurs een grapje gemaakt alleen die viel niet goed bij de persoon die spullen verkochte. ik lach helemaal dubbel maar die persoon kon niet lachen ik maakte een grapje over zijn haren zovan oja dan kan je daar ook mee epileren ofzo (want die man had helemaal tot bijna geen haar) Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley
Woei hij bleef kalm maar ik kon aan zijn gezicht zien dat het een zuur pruim gezicht trok ik dacht betalen en gelijk weg wezen anders krijg ik een boze man achter mij aan Verraste, verbaasde smiley Dus tactvol tja een grap maken ik zeg soms de gekste dingen dan kan ik beter mijn mond dicht houden. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 19:15
 
MARIJAN072 schreef:
Een combi van beiden, trekt mij eerlijk gezegd wel. Dus én iemand met inhoud én met humor. Anders wordt het wel heel saai. Chat, misschien zou jij de dingen met iets meer humor moeten benaderen? Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit 't Is zoeken naar de juiste mix.
Wat ik meer bedoel is, dat humor ook een masker kan zijn. En sommigen verbergen zich alleen maar achter humor. Je moet mn bijdrage ook niet af doen als gemopper, maar veel meer als een oproep om ook eens wat meer zinvolle bijdragen te zien van mensen.
Wat betreft mijzelf, aan humor geen gebrek hoor. Kijk maar eens naar de topics, Concurrentie en Petra....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 19:40
 
CHATULIEM619 schreef:
Wat ik meer bedoel is, dat humor ook een masker kan zijn. En sommigen verbergen zich alleen maar achter humor. Je moet mn bijdrage ook niet af doen als gemopper, maar veel meer als een oproep om ook eens wat meer zinvolle bijdragen te zien van mensen.
Wat betreft mijzelf, aan humor geen gebrek hoor. Kijk maar eens naar de topics, Concurrentie en Petra....

Je hebt mij zo nieuwsgierig gemaakt naar jouw Petra dat ik haar kom opzoeken hoor,misschien kan ik nog iets van haar leren!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 19:45
 
CHATULIEM619 schreef:
Wat ik meer bedoel is, dat humor ook een masker kan zijn. En sommigen verbergen zich alleen maar achter humor. Je moet mn bijdrage ook niet af doen als gemopper, maar veel meer als een oproep om ook eens wat meer zinvolle bijdragen te zien van mensen.
Wat betreft mijzelf, aan humor geen gebrek hoor. Kijk maar eens naar de topics, Concurrentie en Petra....

Toch vraag ik me af, Chat...op welke mensen je nu doelt?
Niet om nou met het vingertje te wijzen, maar gewoon om te weten wat jouw definitie is van wel of niet serieus.
Kan me namelijk maar weinig mensen bedenken die op het forum actief zijn die nooit eens serieus zijn, maar alleen grapjes maken...
Misschien ligt het toch vooral een beetje aan je eigen referentiekader?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 21:12
 
CARIN303 schreef:
Je hebt mij zo nieuwsgierig gemaakt naar jouw Petra dat ik haar kom opzoeken hoor,misschien kan ik nog iets van haar leren!

Aangezien jij de weg niet wist te vinden naar het CM etentje in Utrecht van een maand geleden,.....zal ik dan maar meegaan als TOMTOM ??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 21:14
 
TESSYBEAR731 schreef:
Toch vraag ik me af, Chat...op welke mensen je nu doelt?
Niet om nou met het vingertje te wijzen, maar gewoon om te weten wat jouw definitie is van wel of niet serieus.
Kan me namelijk maar weinig mensen bedenken die op het forum actief zijn die nooit eens serieus zijn, maar alleen grapjes maken...
Misschien ligt het toch vooral een beetje aan je eigen referentiekader?

Dit is natuurlijk weer vragen om een discussie. Natuurlijk is ieders referentie-kader anders. Maar als we nu met namen gaan slingeren dan gaat het zo weer over en weer.
Ik voelde mij zelfs een beetje aangesproken...dus...degene die het aangaat zal , met een beetje zelfkennis, zichzelf wel aangesproken voelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 21:18
 
JONATHAN890 schreef:
Dit is natuurlijk weer vragen om een discussie. Natuurlijk is ieders referentie-kader anders. Maar als we nu met namen gaan slingeren dan gaat het zo weer over en weer.
Ik voelde mij zelfs een beetje aangesproken...dus...degene die het aangaat zal , met een beetje zelfkennis, zichzelf wel aangesproken voelen.

Ja, dat is nou net men punt.
Iedereen kan zich wel aangesproken voelen, en dus aangevallen voelen!
Vind dit een beetje losse flodders op een forum gooien terwijl het wellicht veel effectiever geweest zou zijn om de betreffende personen gewoon te mailen. Nu blijft het maar een vaag verhaal waar eigenlijk niemand wat mee kan...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 21:29
 
TESSYBEAR731 schreef:
Ja, dat is nou net men punt.
Iedereen kan zich wel aangesproken voelen, en dus aangevallen voelen!
Vind dit een beetje losse flodders op een forum gooien terwijl het wellicht veel effectiever geweest zou zijn om de betreffende personen gewoon te mailen. Nu blijft het maar een vaag verhaal waar eigenlijk niemand wat mee kan...

Ben ik met je eens, Tessybear! Zolang je niks persoonlijk gezegd wordt, hoef je je volgens mij niet aangesproken te voelen. Ik voel me dat in ieder geval niet. Verder hoef ik ook niet te weten, wie wel bedoeld wordt.

Trouwens, het is ook maar een mening van 1 persoon.

Maar Tess, ik kan me niet voorstellen dat jij bedoeld wordt hoor. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 21:30
 
TESSYBEAR731 schreef:
Ja, dat is nou net men punt.
Iedereen kan zich wel aangesproken voelen, en dus aangevallen voelen!
Vind dit een beetje losse flodders op een forum gooien terwijl het wellicht veel effectiever geweest zou zijn om de betreffende personen gewoon te mailen. Nu blijft het maar een vaag verhaal waar eigenlijk niemand wat mee kan...

Ja zo zou je het ook kunnen zien, het kan beide kanten op.
ik voelde me een klein beetje aangesproken dus....helemaal zinloos was de opmerking niet. Heb naar ik aanneem niemand gekwetst met directe aanvallen ...hoop ik. Indien wel...... pb'tje en ik kom erop terug.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 22:11
 
ANITA324 schreef:
Vorige week had ik op de jaarbeurs een grapje gemaakt alleen die viel niet goed bij de persoon die spullen verkochte. ik lach helemaal dubbel maar die persoon kon niet lachen ik maakte een grapje over zijn haren zovan oja dan kan je daar ook mee epileren ofzo (want die man had helemaal tot bijna geen haar) Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley
Woei hij bleef kalm maar ik kon aan zijn gezicht zien dat het een zuur pruim gezicht trok ik dacht betalen en gelijk weg wezen anders krijg ik een boze man achter mij aan Verraste, verbaasde smiley Dus tactvol tja een grap maken ik zeg soms de gekste dingen dan kan ik beter mijn mond dicht houden. Smiley met dichtgeplakte mond

Ach ja Anita,is een vriend van mij ook gebeurd........er stond op de markt een kraam bomvol knopen........bakken met knopen,zakken met knopen......duizenden!
Vraagt die vriend:"Mag ik u wat vragen?"
"Natuurlijk meneeer"
Vriend":"verkoopt u ook misschien ook knopen?"........

Kon die man niet om lachen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 22:17
 
LEANNE226 schreef:
Ach ja Anita,is een vriend van mij ook gebeurd........er stond op de markt een kraam bomvol knopen........bakken met knopen,zakken met knopen......duizenden!
Vraagt die vriend:"Mag ik u wat vragen?"
"Natuurlijk meneeer"
Vriend":"verkoopt u ook misschien ook knopen?"........

Kon die man niet om lachen Clown smiley

LoL Clown smiley hahaha Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 22:31
 
LEANNE226 schreef:
Ach ja Anita,is een vriend van mij ook gebeurd........er stond op de markt een kraam bomvol knopen........bakken met knopen,zakken met knopen......duizenden!
Vraagt die vriend:"Mag ik u wat vragen?"
"Natuurlijk meneeer"
Vriend":"verkoopt u ook misschien ook knopen?"........

Kon die man niet om lachen Clown smiley


Komt een konijn bij de bakker en vraagt: verkoopt u ook wortelentaart.
nee zegt de bakker.
volgende dag gaat konijn weer naar die bakker en vraagt weer: Verkoopt u wortelentaart. bakker : nee.
3e dag weer dat konijn naar de bakker en weer geen wortelentaart.
Bakker denkt bij zichzelf , laat ik nu eens een wortelentaart maken , allemaal extra inkomsten.
Komt konijn de 4e dag bij de bakker : En bakker, hebt u wortelentaart. Ja zegt de bakker , speciaal voor jou gemaakt .
Zegt het konijn : Vies he.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 22:34
 
LEANNE226 schreef:
Ach ja Anita,is een vriend van mij ook gebeurd........er stond op de markt een kraam bomvol knopen........bakken met knopen,zakken met knopen......duizenden!
Vraagt die vriend:"Mag ik u wat vragen?"
"Natuurlijk meneeer"
Vriend":"verkoopt u ook misschien ook knopen?"........

Kon die man niet om lachen Clown smiley

Was dat diezelfde man die je ooit telefoneerde met de vraag of je naam wist van dat vogeltje met dat rode borstje??? Lachende smiley

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 22:53
 
FRANKT627 schreef:
Was dat diezelfde man die je ooit telefoneerde met de vraag of je naam wist van dat vogeltje met dat rode borstje??? Lachende smiley

Frank

Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2