ChristianMatch
 


Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 21 november 2012, 20:50
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
ERIKA129 schreef:
De operatie is goed verlopen Leanne! Ze bleef alleen best wel misselijk dus heeft daar de nodige medicatie voor gehad..
Maar ondertussen heeft ze weer twee maaltijden op, zijn de drainen en de infusen eruit, verband er al af en is ze al uit bed geweest dus al met al gaat het voorspoedig Lachende smiley

Thanks!!

Oh das mooi vlot,fijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 21 november 2012, 10:36
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
ERIKA129 schreef:
Spannend maar vertrouwen hebben komt goed meid!! Kussende smiley

Hoe is het met je moeder gegaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 21 november 2012, 09:49
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
JOL252 schreef:
Met wat vertraging valt vandaag het eerste bod op de woning die ik in het vizier heb. De aanleg van de Rijnlandroute moest even in kaart worden gebracht ivm misschien overlast (boeie!) en misschien nog wat schadelijke stofjes die wel blijven liggen zolang je er niet in gaat schrapen.

Weer een bijzonder dagje dus.




Niet meer in de wachtstand.

Och,een beetje fijnstof en wat asbest kunnen jou niet meer tegenhoudenKnipoog smiley
Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 17:38
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
ROELANDE345 schreef:
Aan zn broek trekken Verraste, verbaasde smiley

Hij is niet op komen dagen Boze smiley Ik zal ook deze aan zn broek trekken en hem in zn blote kont de hei opsturen.....grrrrrrr
Ik zal hem een rekening sturen voor het poetsen......ik heb een bloedhekel aan loze beloftes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 10:43
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
Ik lummel.........maar de tuinman is onderweg met groot gereedschap en volgens de berichten mag ik hem laten doen wat ik wil....... Verraste, verbaasde smiley .........in de tuin dan he Knipoog smiley
Hij neemt zn shoveldinges mee,gaat mijn grasveld mooi vlak maken Lachende smiley met blinkend witte tanden
Ideaal hoor,die ruilhandel,ik maak zn boekhouding in orde en poets zn huis,hij maakt mijn tuin netjes.
Nu die schilder die mijn huis zou verven nog even aan zn broek trekken.......binnen heb ik ook nog genoeg te doen voor hem........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 november 2012, 10:38
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
ERIKA129 schreef:
Me zo maar eens laten beulen weer door de fysio Twijfelende smiley Hoe het komt komt het maar al mn spieren van m'n k*** tot aan mn nek zitten vast en doen zeeeeeer Boze smiley
Dan om elf uur mn ma naar het ziekenhuis brengen voor een nieuwe knie operatie, op zich klinkt het heftig maar is niet zo eens een lange operatie, maar toch zal blij zijn als het telefoontje komt uw moeder is weer bij en op zaal!!!Dus dat kan een lange middag worden Twijfelende smiley

Komt misschien toch door de stress?Sterkte!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 18:46
BerichtOnderwerp: bewegingssport.
 
PIETER649 schreef:
en daarna zul je ze moeten troosten met hun verdriet....
hoop voor je dat ze zondag de uitslag alweer vergeten zijn!

van Heerenveen naar Amsterdam om n pak slaag te krijgen.... Gefrustreerde smiley

Morgen vermijden ze mij vast de hele dag...........life's beautifull! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 15:45
BerichtOnderwerp: bewegingssport.
 
ZEELAND736 schreef:
Never!!!!
We zijn er zelf bij ...elk POND....door die mond!!! Lachende smiley

Tis echt wel HUN schuld! Mijn mannen gaan vanavond naar het voetballen,daarom voel ik mij gedwongen om languit op de bank een pizza te eten...........en als ze te laat thuis komen moet ik mij zien te vermaken met een chocoladeletter of een zak chips.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 12:51
BerichtOnderwerp: bewegingssport.
 
JANS221 schreef:
Als je minder calorieën verbrandt dan je binnenkrijgt, word je dikker……het is zo simpel.
Als je meer calorieën verbrandt dan je binnenkrijgt, word je dunner…….Het is zo moeilijk!

Blijft alleen de belangrijkste vraag nog over:hoe kunnen we mannen daar de schuld van geven?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 12:20
BerichtOnderwerp: bewegingssport.
 
JANS221 schreef:

Misschien word je van verhuizen ook wel strak en lenig (Jol, er is nog hoop voor ons!)

Stress is een calorieenvreter dus hoe vervelender alles verloopt hoe slanker je er uit komt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 11:55
BerichtOnderwerp: bewegingssport.
 
PIETER649 schreef:
Nu zijn er meerdere bewegingssporten, zoals PILATES... is dat nou ook occult of is het gewoon een postnatale zwangerschapsgym?

Ik dacht dat je een andere bewegingssport bedoelde..........maar van pilates schijn je strak en lenig te worden,altijd mooi meegenomen Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 11:26
BerichtOnderwerp: Weinig geld en toch reizen?
 
Wat ik heel erg fijn vind zijn de P+R plekken.Bij Groningen bijv.,je kunt altijd je auto kwijt en kunt voor 5 euro met een auto vol mensen de stad in en wordt door de bus voor de winkels af gezet.Je hoeft dus niet met de auto de stad in,te zoeken naar een parkeerplek en bent geen bom geld kwijt aan parkeerkosten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 11:11
BerichtOnderwerp: Refoorbij?
 
Je was niet alleen refo,je hele wereld was refo,je buren,je vriendinnen,je school......alles!

Bij ons thuis was de haat tegen andere groeperingen groot.De fijnen moest je ontwijken want die zaten zondags voorin de kerk maar draaiden je door de week een poot uit........de hervormden scholden je uit voor vuile cocksiaan(alsof je als kind weet wat dat is)dus ging je alleen om met kerkgenootjes die dezelfde opvoeding als jij kregen.
Uiteraard zat mijn vader in de kerkeraad en kreeg mijn moeder vele kindertjes die ze probeerden op te voeden tot gewillige kerkgangers.
Op zondag deden wij niets,niet spelen,niet fietsen,alleen de kerkgang mocht.
Mijn ouders hebben in de jaren 60/70 een omslag gemaakt,mijn zussen mochten make-up op doen,we mochten schaatsen op zondag etc.,kortom;mijn vader ontdekte de liefdevolle God waarvan je ook mocht genietenKnipoog smiley

In mijn huwelijk ben ik weer de strengere kant opgegaan,de regels waren er zo mogelijk nog strenger maar je rolt mee in dat wereldje........tot je tegen die mantel der liefde oploopt waar wel erg veel onder verdween,toen heb ik de kerk de rug toegedraaid.

Nu bepaal ik enigszins mijn eigen regeltjes maar ik heb nog steeds moeite met plezier hebben op zondag,het schuldgevoel is groot en dat krijg je er niet meer uit denk ik.

Ik "draai" nu mee in de PKN,ik zie baptisten gedoopt worden,vier kerst bij de hervormden,gooi de handjes in de lucht bij een praise en soms zit ik zelfs tussen die fijnen voor een lekkere donderpreek.......... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 10:09
BerichtOnderwerp: Bedankje
 
JOCHEBED148 schreef:
De dingen die jij ziekelijke verzinsels vindt Leanne zijn helaas géén verzinsels, dus op jouw beurt vreselijk kwetsend tegenover mij. Ik hoop dat jij (en je medestanders in deze) ooit beseffen hoeveel leed je iemand daarmee berokkent!

Je hebt in voorgaande jaren veel mensen schade berokkend met je leugens.Kwetsbare mannen........mensen die in je geloofden,die je wilden helpen,die blij voor je waren.......meeleefden en achter je stonden........
Omdat ik dat van je gezien heb heb ik moeite je te geloven,dat is het zaadje van argwaan en voorzichtigheid dat je zelf ooit geplant hebt.
Ik heb geen clubje achter de schermen noch overleg ik over jou met anderen.Alleen jij kunt de volgende vragen beantwoorden..........ben je werkelijk ernstig ziek en lig je op sterven?

Als je ernstig ziek bent dan spijt me dat voor je en wens ik je heel veel sterkte........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 23:57
BerichtOnderwerp: Bedankje
 
Weet je Mar,als je erg behoefte hebt aan aandacht kun je hier bij veel mensen aankloppen(ja ook bij mij ook al liggen wij elkaar niet)maar aandacht vragen op deze wijze is zo enorm fout,je hebt geen idee hoeveel pijn je mensen doet met ziekelijke verzinsels(heb ik begrepen) over doodgaan..........zoek alsjeblieft professionele hulp.Positieve aandacht is een stuk leuker........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 09:16
BerichtOnderwerp: Weinig geld en toch reizen?
 
Hier net zo,waardeloze verbindingen.Als ik om 5 uur vrij ben dan ben ik om half 7 thuis,met de auto om kwart voor 6.........'s avonds kost die zelfde reis me 2,5 uur ,dan moet ik nl eerst met de trein van leeuwarden naar groningen,op de trein naar assen en dan met de bus naar huis......de rest van friesland ligt dan plat Gefrustreerde smiley En die 2,5 uur red ik alleen als de belbus op tijd is.......die moet je nl. 1,5 uur vantevoren reserveren en dat loopt niet altijd even soepel,dan loop ik het risico dat ik nog even 10 km moet lopen......

Boodschappen doen is geen probleem,die 4 km is best te fietsen.Die fiets gebruiken de kinderen hier ook voor school,enkele reis 10 en 28 km......worden ze hard van Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Leanne,gaat niet weer in een klein dorp wonen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 13:18
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
Mijn schoonzus die zei:hij gaat nu echt............

Na maanden vechten is de schok toch nog groot en hun verdriet enorm........beide heb ik gisteravond(apart) gesproken............

Geef eens tips aub,hoe help ik ze het beste?Met alleen troosten komen ze de scheiding niet door toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 13:10
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
JOCHEBED148 schreef:
Hmmm....nou Jol, ik moet eerlijk zeggen dat ik liever met een lieve vriendin of vriend eet dan met een eh....."tollenaar"......(die gastvrijheid is dan een stuk makkelijker he.....)maar Jezus deed dat wel he, juist bij zo iemand wou Hij eten... Verlegen lachende smiley

Ik voel mij aangesproken,als zijnde "zo iemand".
Al kreeg ik geld toe............

Leanne,die sommige mensen niet meer terug verwachtte na diverse bannen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 10:48
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
ERIKA129 schreef:
Jij ook enjouy Your day...
en zo zie je maar er zijn dagen van een lach en een traan Knipoog smiley
Maarre nog blonder Verraste, verbaasde smiley

Blonde streepjes verbergen die zilveren,daar kom jij ook nog wel achter Knipoog smiley
Ik heb vanmiddag mijn functioneringsgesprek...........óf mijn scores passen bij mijn haarkleur.......óf ik kom intelligenter over dan ik er uitzie.........kortom,het kan niet misgaan Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 09:37
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
Ik gisteren een dipdag had
Ik die had omdat mijn lieverd vandaag jarig is
en hij ouder is geworden dan mijn andere lieverd mocht worden........
ik het positieve er vandaag van inzie en geniet van mijn "jonge" broekie
20 cm van mijn haar heb laten afknippen
het nu nog tot halverwege mijn rug valt
ik daardoor veel meer krullen heb
en ik ook weer blond(t) ben Coole smiley met zonnebril
ik nu lekker in mijn vel zit Lachende smiley met blinkend witte tanden

fijne dag allemaal!!!
http://www.youtube.com/watch?v=zFzrsBIT_Uw
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 09:24
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
JOCHEBED148 schreef:
Wisten jullie dat.....eh.....er weer een vrijgezel(lige) dame minder is op CM? Knipoog smiley

Gefeliciteerd!Je weet dat het trouwrecord op 6 weken staat he?Dus.......snelsnelsnelKnipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 november 2012, 23:33
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
 
ROLF230 schreef:
Een van de laatste dingen die ik gekocht heb, en ook VOOR HET LAATST gekocht heb is bronwater van "Bar-le-duc".
Sinds een aantal weken dacht ik op de gezonde toer te gaan en over te stappen van "kraanwater" naar "Bar-le-duc", of moet ik zeggen "Barre-marketing-truc", hahaha.
Op een of andere manier dacht ik toch eens even googlen op "Bar-le-duc". Wat betekent "Utrecht" in het Frans? Juist: "Bar-le-duc". Waar komt dit water dan vandaan? Juist, uit Utrecht, hahaha wat een grap ja ik geef het toe ben er ingestonken, well-done, applause, maar nu niet meer dus.
Voortaan maar weer gewoon kraanwater voor mij (wat ook uit een bron komt, alle water komt uit een bron, maar dat terzijde, oh ja? en regenwater dan? euhmmmm....tja, ook uit een bron, want het circuleert toch steeds zo leerden we op school? Ja waar komt het water dan vandaan? God zal het wel door zijn woord gecreeërd hebben. Nou, genoeg hersengymnastiek voor vandaag. Tot ziens, of moet ik zeggen au revoir! oh nee, dat verstaan ze in Utrecht niet. No offense mend.

Euh.......Bar.....is dat niet de man van Christine? Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 november 2012, 18:23
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
 
GERRIT603 schreef:
ben jij de vrouw met twee gezichten? 2 brillen om te lezen en ver te zien Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Tweede gratis gerrit dus neem je allerlei kleurtjes........leuk joh
ik ben ook altijd alles kwijt dus is het maar goed ook dat ik er 2 heb............

Ik zit te wachten op de st.maarten lopers...........de stand staat op 2 en aan de stilte in de straat te zien moet ik zelf die bak snoep leegeten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 november 2012, 17:27
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
 
5 brillen.........2 voor het lezen,2 voor verzien en nog een beeldschermbril............nu alleen nog(weer) een nieuwe(grotere)tas kopen Lachende smiley met blinkend witte tanden Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 november 2012, 13:10
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
 
JANS221 schreef:
Een halfje donkerbruin volkoren, een huis en een fles wijn...........
hik... Engeltje smiley
Nu nog heel die papierwinkel voor elkaar zien te krijgen binnen 6 weken Verraste, verbaasde smiley

Wow,gefeliciteerd!
Is het paleisje helemaal naar je zin of moeten de cm-mannen(!!!)nog even komen klussen? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 november 2012, 13:08
BerichtOnderwerp: O God
 
Knap van je dat je het hier zo neerzet.
Trek je niets aan van de kritiek,sommigen vinden het nodig om zelfs in jouw situatie nog even een vingertje op te steken(been there,done that)......en stapelen verdriet op verdriet Zieke smiley

Heel veel sterkte!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 november 2012, 08:40
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
SHANITA130 schreef:
Ja, dat is echt niet normaal hoor!

En zeker ook elke dag?

Zoonlief moet 1,5 uur fietsen naar school.......vandaar........soms heb ik best meelij met mijn pubers Knipoog smiley
Normaal gesproken ga ik om kwart voor 7 de deur uit maar vandaag heb ik luie tijden,half 11 beginnen,ideaal.

Ik heb zelden een probleem met vroeg opstaan,duurt je dag ook lekker lang!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 23:39
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
5:30 Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 18:36
BerichtOnderwerp: dames....waar knappen jullie nou op af bij een man ;-))
 
LAVERDE524 schreef:
Juist en daar zit nou het probleem ;). Daarom zijn velen niet bereid meer om Gods Woord waarlijk te bestuderen, omdat het teveel lezen en onderzoek kost.... Men zou schrikken als ze onze website zouden lezen waarop duizenden artikelen aan studies zijn geplaatst die je nergens in Nederland kunt krijgen. Oh ja, we hebben ook mp3/audio preken en videos erop te staan.

Mensen die geen moeite doen om te lezen omdat gemakzucht de hand heeft overgenomen zullen ook weinig tot niet bereid zijn om waarlijk het Woord Gods te bestuderen. Ziet toch naar de apostelen, hoe zij Mozes en de profeten bestudeerden, en wij zitten te klagen dat het soms nogal teveel kost, omdat het voor ons teveel werk is.

Jammer dat ons hollandse volk zo ver is afgedwaald, heel jammer. Ik had anders veel dingen om met hun te delen. Maar goed... het is een ieders eigen keuze. Aan alle keuzes zitten ook gevolgen vast.

Mijn keuze om jouw stukken(hoezo zijn die Gods woord Smiley die vol vragen zit ) niet te lezen maken dat ik tijd heb voor mijn kinderen,mijn huishouden,mijn werk,het lezen van de Bijbel,eens een ander helpen etc........

Tip:houd het wat korter,daarmee maak je het leesbaar voor anderen en krijg je positievere reacties.

1 Johannes 3
Kinderen, we moeten niet liefhebben met de mond, met woorden, maar waarachtig, met daden.Dan weten we dat we voortkomen uit de waarheid en kunnen we met een gerust hart voor God staan.

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 14:33
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
Aan het eind van het jaar leg ik alle rekeningen op een rijtje en ga ik shoppen(bellen dus)voor korting ........
Het lukt niet bij alles maar vandaag heb ik korting op energie gescoord,op mijn belabo en op een bril voor dochter,ben er toch weer happy mee.Scheelt me zo'n 400 euro(op jaarbasis)dus echt de moeite waard Lachende smiley met blinkend witte tanden

Brutalen hebben een dikkere portemonnee Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 100 Volgende
Pagina 12 van 100