ChristianMatch
 


Forum

Bedankje
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOCHEBED148





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 23:07
 
Lieve medechatters,

Wij allen hier zijn meestal op zoek naar een levenspartner...daarvoor is immers een datingsite.....
Helaas is dat mij niet gelukt...
Er is een tijd van gaan, en er is een tijd van komen.....
Die tijd van gaan is nu gekomen....
Mar kwam iemand tegen via ZOOSK....(ik had geen flauw idee wat dat is)
Maar we vonden elkaar en hebben besloten samen op weg te gaan.
Mijn abo loopt over een paar daagjes af....
Maar ondanks dat er mensen waren die mij wel WEG! konden kijken.....die een hekel aan me hadden......heb ik hier ook veel vrienden .(En die vriendschap gaat natuurlijk gewoon door!) Maar toch wil ik iedereen hier heel, heel erg bedanken voor de heerlijke, waardevolle gesprekken die we hadden...Ik wens jullie allen Gods onmisbare zegen toe en hoop dat jullie ook ooit de ware vinden! Een dikke knuffel van hier uit gouda Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 23:32
 
JOCHEBED148 schreef:
Lieve medechatters,

Wij allen hier zijn meestal op zoek naar een levenspartner...daarvoor is immers een datingsite.....
Helaas is dat mij niet gelukt...
Er is een tijd van gaan, en er is een tijd van komen.....
Die tijd van gaan is nu gekomen....
Mar kwam iemand tegen via ZOOSK....(ik had geen flauw idee wat dat is)
Maar we vonden elkaar en hebben besloten samen op weg te gaan.
Mijn abo loopt over een paar daagjes af....
Maar ondanks dat er mensen waren die mij wel WEG! konden kijken.....die een hekel aan me hadden......heb ik hier ook veel vrienden .(En die vriendschap gaat natuurlijk gewoon door!) Maar toch wil ik iedereen hier heel, heel erg bedanken voor de heerlijke, waardevolle gesprekken die we hadden...Ik wens jullie allen Gods onmisbare zegen toe en hoop dat jullie ook ooit de ware vinden! Een dikke knuffel van hier uit gouda Verliefde smiley

Allegoeds en ook Gods onmisbare zegen gewenst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 06:53
 
JOCHEBED148 schreef:
Lieve medechatters,

Wij allen hier zijn meestal op zoek naar een levenspartner...daarvoor is immers een datingsite.....
Helaas is dat mij niet gelukt...
Er is een tijd van gaan, en er is een tijd van komen.....
Die tijd van gaan is nu gekomen....
Mar kwam iemand tegen via ZOOSK....(ik had geen flauw idee wat dat is)
Maar we vonden elkaar en hebben besloten samen op weg te gaan.
Mijn abo loopt over een paar daagjes af....
Maar ondanks dat er mensen waren die mij wel WEG! konden kijken.....die een hekel aan me hadden......heb ik hier ook veel vrienden .(En die vriendschap gaat natuurlijk gewoon door!) Maar toch wil ik iedereen hier heel, heel erg bedanken voor de heerlijke, waardevolle gesprekken die we hadden...Ik wens jullie allen Gods onmisbare zegen toe en hoop dat jullie ook ooit de ware vinden! Een dikke knuffel van hier uit gouda Verliefde smiley

Ik ben helemaal niet op zoek naar een levenspartner, ik ben op zoek naar christelijke vrienden Lachende smiley Dat kan ook hier.

O, je hebt iemand gevonden?

Jammer hoor dat je weggaat :(

Mijn abonnement loopt ook af over enkele dagen ofzo, ik neem heel misschien ff een time out van enkele dagen, ja ik had echt dagen dat ik hier 4 tot 6 uur, alleen hier op cm achter zat...

Nou ja, nogmaals jammer. Twijfelende smiley

Veel geluk! Engeltje smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 15 november 2012, 06:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 09:24
 
Gods zegen gewenst en veel geluk !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 11:57
 
JOCHEBED148 schreef:
Lieve medechatters,

Wij allen hier zijn meestal op zoek naar een levenspartner...daarvoor is immers een datingsite.....
Helaas is dat mij niet gelukt...
Er is een tijd van gaan, en er is een tijd van komen.....
Die tijd van gaan is nu gekomen....
Mar kwam iemand tegen via ZOOSK....(ik had geen flauw idee wat dat is)
Maar we vonden elkaar en hebben besloten samen op weg te gaan.
Mijn abo loopt over een paar daagjes af....
Maar ondanks dat er mensen waren die mij wel WEG! konden kijken.....die een hekel aan me hadden......heb ik hier ook veel vrienden .(En die vriendschap gaat natuurlijk gewoon door!) Maar toch wil ik iedereen hier heel, heel erg bedanken voor de heerlijke, waardevolle gesprekken die we hadden...Ik wens jullie allen Gods onmisbare zegen toe en hoop dat jullie ook ooit de ware vinden! Een dikke knuffel van hier uit gouda Verliefde smiley



veel plezier samen en maak er wat van Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 13:03
 
PIETER649 schreef:
veel plezier samen en maak er wat van Lachende smiley

Dank je wel Pietje, ruwe bolster maar blanke pit! Je zal het geloven of niet, maar ik ga je missen! Ik wens jou en Annette en jullie 3 kids alle goeds toe voor de toekomst, enneh....wederkerig: maak er wat van! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 18:18
 
Inmiddels ben ik weer terug van een laatste doktersonderzoek....van wege alle (ontzettend lieve!) reakties kan ik ze nu even niet allemaal beantwoorden. Wel wil ik iedereen bedanken voor jullie lieve meeleven!
Wederzijds Gods zegen toegewenst!


Laatst aangepast door
JOCHEBED148
op donderdag 15 november 2012, 22:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 21:16
 
JOCHEBED148 schreef:
Inmiddels ben ik weer terug van een laatste doktersonderzoek.....Morgen start een laatste medicijnkuur......Ik zal niet lang meer hier zijn....zelf heb ik er vrede mee hoor...ik ga naar het Hemels Jeruzalem...door de paarlen poorten en de straten van goud....waar de gouden Godsrivier door vloeit...waar geen verdriet, geen pijn meer is.... heb heel veel mooie plekjes van de wereld gezien...mijn grote verdriet is nu mijn vijf poezen.....ze waren er in lief....en veel leed! Heb het gevoel dat ik ze nu in de steek ga laten...Maar ook daar zal God wel in voozien....Nogmaals...mijn tijd hier is voorbij...dank jullie wel voor alle fijne gesprekken!

Okay?! En dat terwijl je net zo goed nieuws hebt wb een relatie... maar laatste medicijnkuur... ik begrijp dat niet zo goed, is dat ter herstel of palliatief zo te horen? Ook heftig ineens?? Dwars erdoor heen hoor ik wel verlangen naar de droom van de eeuwigheid die we nu nog koesteren en straks werkelijkheid wordt. Het komt. Zeker wel. Maar op Zijn tijd alleen denk ik dan.


Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 15 november 2012, 21:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 09:56
 
JOCHEBED148 schreef:
Inmiddels ben ik weer terug van een laatste doktersonderzoek....van wege alle (ontzettend lieve!) reakties kan ik ze nu even niet allemaal beantwoorden. Wel wil ik iedereen bedanken voor jullie lieve meeleven!
Wederzijds Gods zegen toegewenst!

Heel veel sterkte toegewenst bij alles wat er nu op je pad komt, en daarbij vooral Gods liefdevolle zorg toegewenst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 10:21
 
JOCHEBED148 schreef:
Inmiddels ben ik weer terug van een laatste doktersonderzoek....van wege alle (ontzettend lieve!) reakties kan ik ze nu even niet allemaal beantwoorden. Wel wil ik iedereen bedanken voor jullie lieve meeleven!
Wederzijds Gods zegen toegewenst!



Smiley die vol vragen zit Begrijpen doe ik het niet zo, maar is het minder ernstig dan eerst vernomen/opgevat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 15:51
 
JOL252 schreef:
Okay?! En dat terwijl je net zo goed nieuws hebt wb een relatie... maar laatste medicijnkuur... ik begrijp dat niet zo goed, is dat ter herstel of palliatief zo te horen? Ook heftig ineens?? Dwars erdoor heen hoor ik wel verlangen naar de droom van de eeuwigheid die we nu nog koesteren en straks werkelijkheid wordt. Het komt. Zeker wel. Maar op Zijn tijd alleen denk ik dan.



Jochebed heeft zeker geen saai leven, de ene dag een bericht dat je samen op weg gaat met de ander en de andere dag is het leven bijna afgelopen en er dan nog zo opgewekt over zijn? Mijn wereld zou even ingestort zijn.....
Dus Jol, ik begrijp het ook niet zo goed, hoeft ook niet gelukkig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 17:03
 
WILLEMIJN232 schreef:
Jochebed heeft zeker geen saai leven, de ene dag een bericht dat je samen op weg gaat met de ander en de andere dag is het leven bijna afgelopen en er dan nog zo opgewekt over zijn? Mijn wereld zou even ingestort zijn.....
Dus Jol, ik begrijp het ook niet zo goed, hoeft ook niet gelukkig!



Nee... begrijpen doe ik dit ook niet.


Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 16 november 2012, 17:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 17:33
 
WILLEMIJN232 schreef:
Jochebed heeft zeker geen saai leven, de ene dag een bericht dat je samen op weg gaat met de ander en de andere dag is het leven bijna afgelopen en er dan nog zo opgewekt over zijn? Mijn wereld zou even ingestort zijn.....
Dus Jol, ik begrijp het ook niet zo goed, hoeft ook niet gelukkig!



gewoon regelmatig een appeltaart bakken, dan zie je de wereld opeens in een heel ander perspectief... denk ik Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 17:54
 
JOCHEBED148 schreef:
Inmiddels ben ik weer terug van een laatste doktersonderzoek.....Morgen start een laatste medicijnkuur......Ik zal niet lang meer hier zijn....zelf heb ik er vrede mee hoor...ik ga naar het Hemels Jeruzalem...door de paarlen poorten en de straten van goud....waar de gouden Godsrivier door vloeit...waar geen verdriet, geen pijn meer is.... heb heel veel mooie plekjes van de wereld gezien...mijn grote verdriet is nu mijn vijf poezen.....ze waren er in lief....en veel leed! Heb het gevoel dat ik ze nu in de steek ga laten...Maar ook daar zal God wel in voozien....Nogmaals...mijn tijd hier is voorbij...dank jullie wel voor alle fijne gesprekken!

Je had toch ook sinds eergisteren een nieuwe relatie? Maar je grote verdriet betreft nu je vijf poezen? En je nieuwe relatie dan? Hij blijft toch ook alleen achter?
Of is het toch minder erg als je gisteren dacht? Want ik zie nu dat je je tekst aangepast hebt????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 18:16
 
PIETER649 schreef:
gewoon regelmatig een appeltaart bakken, dan zie je de wereld opeens in een heel ander perspectief... denk ik Smiley die vol vragen zit



Dat lijkt bijna een spirituele tip....... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 20:27
 
JANS221 schreef:
JOCHEBED148 schreef:
Inmiddels ben ik weer terug van een laatste doktersonderzoek.....Morgen start een laatste medicijnkuur......Ik zal niet lang meer hier zijn....zelf heb ik er vrede mee hoor...ik ga naar het Hemels Jeruzalem...door de paarlen poorten en de straten van goud....waar de gouden Godsrivier door vloeit...waar geen verdriet, geen pijn meer is.... heb heel veel mooie plekjes van de wereld gezien...mijn grote verdriet is nu mijn vijf poezen.....ze waren er in lief....en veel leed! Heb het gevoel dat ik ze nu in de steek ga laten...Maar ook daar zal God wel in voozien....Nogmaals...mijn tijd hier is voorbij...dank jullie wel voor alle fijne gesprekken!

Je had toch ook sinds eergisteren een nieuwe relatie? Maar je grote verdriet betreft nu je vijf poezen? En je nieuwe relatie dan? Hij blijft toch ook alleen achter?
Of is het toch minder erg als je gisteren dacht? Want ik zie nu dat je je tekst aangepast hebt????

Ik begrijp je verwarring Jans, ik heb inderdaad geprobeerd mijn text aan te passen, maar op één of andere manier kan ik geen uitspraken verwijderen, ben flink aan het tobben geweest. Sorry voor de verwarring.... Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 20:55
 
JOCHEBED148 schreef:
Ik begrijp je verwarring Jans, ik heb inderdaad geprobeerd mijn text aan te passen, maar op één of andere manier kan ik geen uitspraken verwijderen, ben flink aan het tobben geweest. Sorry voor de verwarring.... Zieke smiley


Je tekst aanpassen? Dus het was niet zo? realiseer je je dan wel wat je opschreef?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 20:58
 
JOCHEBED148 schreef:
Ik begrijp je verwarring Jans, ik heb inderdaad geprobeerd mijn text aan te passen, maar op één of andere manier kan ik geen uitspraken verwijderen, ben flink aan het tobben geweest. Sorry voor de verwarring.... Zieke smiley

Ik geloof niet dat ik degene ben die in verwarring is......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 21:09
 
JANS221 schreef:
Ik geloof niet dat ik degene ben die in verwarring is......


Nee, ben je ook niet.
Over zulke zaken kun je beter geen rammelende verhalen neerzetten ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 21:55
 
JOCHEBED148 schreef:
Ik begrijp je verwarring Jans, ik heb inderdaad geprobeerd mijn text aan te passen, maar op één of andere manier kan ik geen uitspraken verwijderen, ben flink aan het tobben geweest. Sorry voor de verwarring.... Zieke smiley

Smiley die vol vragen zit
Je weet toch wel wat je schrijft of wat....
Sorry maar dit rammelt echt aan alle kanten Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 22:21
 
WILLEMIJN232 schreef:
Jochebed heeft zeker geen saai leven, de ene dag een bericht dat je samen op weg gaat met de ander en de andere dag is het leven bijna afgelopen en er dan nog zo opgewekt over zijn? Mijn wereld zou even ingestort zijn.....
Dus Jol, ik begrijp het ook niet zo goed, hoeft ook niet gelukkig!

Zalig zijn de armen van geest Willemijn....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 22:23
 
JOCHEBED148 schreef:
Zalig zijn de armen van geest Willemijn....


Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 22:39
 
JOL252 schreef:
Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley

Sluit me hier maar bij aan!!!! Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
T'is zelfs te erg voor woorden!


Laatst aangepast door
ERIKA129
op vrijdag 16 november 2012, 22:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 23:57
 
Weet je Mar,als je erg behoefte hebt aan aandacht kun je hier bij veel mensen aankloppen(ja ook bij mij ook al liggen wij elkaar niet)maar aandacht vragen op deze wijze is zo enorm fout,je hebt geen idee hoeveel pijn je mensen doet met ziekelijke verzinsels(heb ik begrepen) over doodgaan..........zoek alsjeblieft professionele hulp.Positieve aandacht is een stuk leuker........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 00:46
 
LEANNE226 schreef:
Weet je Mar,als je erg behoefte hebt aan aandacht kun je hier bij veel mensen aankloppen(ja ook bij mij ook al liggen wij elkaar niet)maar aandacht vragen op deze wijze is zo enorm fout,je hebt geen idee hoeveel pijn je mensen doet met ziekelijke verzinsels(heb ik begrepen) over doodgaan..........zoek alsjeblieft professionele hulp.Positieve aandacht is een stuk leuker........

De dingen die jij ziekelijke verzinsels vindt Leanne zijn helaas géén verzinsels, dus op jouw beurt vreselijk kwetsend tegenover mij. Ik hoop dat jij (en je medestanders in deze) ooit beseffen hoeveel leed je iemand daarmee berokkent!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 09:03
 
JOCHEBED148 schreef:
De dingen die jij ziekelijke verzinsels vindt Leanne zijn helaas géén verzinsels, dus op jouw beurt vreselijk kwetsend tegenover mij. Ik hoop dat jij (en je medestanders in deze) ooit beseffen hoeveel leed je iemand daarmee berokkent!



Oef wat een beschuldigende vinger " jij en je medestanders". Ik en de vijandelijke overmacht.

Weet je. Ik ken je verder niet. Maar op mij kwam je eerste tekst vaag, en toch duidelijk suggererend dat het eind nabij is, over. Alleen begreep ik dan niet die laatste medicijnkuur en daar stelde ik je vragen over om het concreet te krijgen. Vervolgens zie ik de volgende dag dat je je tekst hebt aangepast en kon ik er helemaal niets meer van brouwen, alle verontrustende uitspraken waren weggehaald. Dan is het niet vreemd als dit de indruk wekt dat er (dus) iets niet klopt. Dus de verwarring en de indruk dat het dus allemaal wellicht anders ligt..... roep je toch echt zelf op, publiekelijk.

Bevreemdend vind ik ook je uithaal naar Willemijn, welke lading hier ook achter mag zitten, je weet in welke omstandigheden zij verkeert. Nota bene laat je doorschemeren (en bent daarin niet echt concreet) dat jij in een zelfde soort situatie zit, Jij als geen ander zou toch moeten weten hoe iemands leven dan overhoop en op zijn kop staat.

Maar joh, wat er ook aan de hand is met je; Het lijkt mij toe dat je wel wat luisterend oor kunt gebruiken die je helpt reflecteren wat er in je leeft. En daarmee wens ik je oprecht sterkte.


Laatst aangepast door
JOL252
op zaterdag 17 november 2012, 09:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 09:50
 
Jol heeft gelijk, Jochebed. Jij bent degene die hier verwarring zaait. De ene dag schrijf je op het forum dat je een relatie hebt de dag daarop dat je niet lang meer te leven hebt. Vervolgens pas je de volgende dag de tekst aan en is de zin dat je niet lang meer te leven hebt weg. Als vervolgens daarop weer gereageerd wordt, voel jij je gekwetst. Als dit een roep om aandacht is, dan heb je dat nu gekregen. Of je daarmee geholpen bent of je geholpen voelt is de vraag. Ik wens je in elk geval veel sterkte toe, want hoe dan ook, dat heb je in elk geval nodig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 09:57
 
Negatieve aandacht is ook aandacht.......jammer om oude patronen zich te zien herhalen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 10:09
 
JOCHEBED148 schreef:
De dingen die jij ziekelijke verzinsels vindt Leanne zijn helaas géén verzinsels, dus op jouw beurt vreselijk kwetsend tegenover mij. Ik hoop dat jij (en je medestanders in deze) ooit beseffen hoeveel leed je iemand daarmee berokkent!

Je hebt in voorgaande jaren veel mensen schade berokkend met je leugens.Kwetsbare mannen........mensen die in je geloofden,die je wilden helpen,die blij voor je waren.......meeleefden en achter je stonden........
Omdat ik dat van je gezien heb heb ik moeite je te geloven,dat is het zaadje van argwaan en voorzichtigheid dat je zelf ooit geplant hebt.
Ik heb geen clubje achter de schermen noch overleg ik over jou met anderen.Alleen jij kunt de volgende vragen beantwoorden..........ben je werkelijk ernstig ziek en lig je op sterven?

Als je ernstig ziek bent dan spijt me dat voor je en wens ik je heel veel sterkte........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 10:19
 
ANNETTE792 schreef:
Negatieve aandacht is ook aandacht.......jammer om oude patronen zich te zien herhalen.

Je hebt gelijk, het is ook aandacht. Ik weet niets van oude patronen, ik reageer op wat ik nu zie en lees.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1