ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ARIENNEZ498
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ARIENNEZ498
Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 april 2010, 14:39
BerichtOnderwerp: liefde is
 
GRACE015 schreef:
Jouw gezegde is mij uit't hart gegrepen!
liefs,
Grace

Thanks! Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 april 2010, 10:05
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
MARISKA601 schreef:
ik wil het volgende ook nog even neerzetten.
niet iedere verkrachtte vrouw liep er uitdagend bij, toen het hun overkwam.


AMEN!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 april 2010, 09:56
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
WILMA729 schreef:
Het zou kunnen dat ik het verkeerd zie, zelf loop ik zomers ook luchtig gekleed, maar jonge meisjes in de trein b.v. kijk je zo in de bloese,
ik vind dat echt te ver gaan, je brengt daar een man mee in verleiding en als zo.n man dan een poging zou doen.......heeft zij het toch uitgelokt
?

Ik heb dochters die echt geen flauw benul hebben dat er mannen zijn die door hun manier van kleden een aanleiding zien om te gaan verkrachten.
Daar denken die meiden niet aan, als ze zich aankleden.
Ik ga ze ook niet zeggen dat ze uitlokken met hun manier van kleden, ik vind dat onzin. De verkrachter heeft een probleem, en dat is een probleem die niks te maken heeft met de kleding van mijn meiden, ik weiger om zijn probleem op de schouders van mijn dochters te leggen.

Ik corrigeer wel, maar niet met de gedachte dat er mannen zijn die een probleem hebben.
Ik zie het niet als uitlokken, ik zie het als onbevangen en onschuldig kinderlijk onwetend.
Aan mij de taak om ze daarin te corrigeren,dat doe ik ook, en dat is een leerweg die ze gaan.

Bij wie ligt de schuld dan als mannen zich niet in kunnen houden en hun hormonen laten spreken??

Ze vragen er niet om, en als ze ermee geconfronteerd worden, dan is hun nee nog altijd nee.

Wilma, ik ben het helemaal met je eens! Het mag nooit zo zijn dat onze dochters de verantwoording op zich moeten nemen omdat er mannen zijn die hun fikken niet thuis kunnen houden, die last wil ik mijn dochters ook niet meegeven! Ze mag haar spontaniteit en identiteit niet verliezen uit ANGST!!!!
Mijn dochter van 13 is eerder onzeker over haar uiterlijk en dat vraagt dus om een andere aanpak.
En dan nog iets....wat is 'te bloot'? Vorige week was er een dans- en muziekavond op de school van mijn dochter. Allemaal jonge meiden (erg weinig jongens die willen dansen en zingen Twijfelende smiley ) in de leeftijd van 12 tot 16 jaar...een 'gewone skinny, een t-shirt, niets 'oneerbaars'....toch? en ik kon het niet helpen dat ik dacht: zie ze nou toch eens! die mooie meiden van ons! zó spontaan, zó vól van leven...! Als ik dat al denk.....kan ik me voorstellen dat er mannen zijn die in zoiets moois en onschuldigs iets anders zien.
Ach....we weten het toch? Een man die iets verkeerds wil? doet dat...ongeacht de kleding van het meisje/ de vrouw. Daar zijn WIJ niet verantwoordelijk voor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 april 2010, 09:40
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
CROSSROAD317 schreef:
Hmm, je schrijft, "ik laat haar zien wat bij haar hoort..... enz." en als dochterlief zegt tegen mams, euh dat vind ik niet leuk, ik wil zelf mijn kledingstijl kunnen bepalen. Je hebt wel te maken met een generatiekloof..... en wat jij mooi vindt voor haar, tja ik vraag me af of dochterlief dat nog steeds vind of dat ze je niet teleur wil stellen..... Twijfelende smiley

Daarna schrijf je, "opeens met de harde realiteit worden geconfronteerd.... omdat iemand niet met zijn xxxx van hen af kon blijven! Doel je hier op verkrachting of op "normaal" sexueel contact, met wederzijds goedvinden ?? Ik weet dat meisjes zich "uitdagend kleden om bij jongens in de "smaak" te vallen, vaak zijn ze dan een makkelijke prooi voor die jongen (andersom geldt dat trouwens ook). Alleen is het ook bekend dat er heel vaak schuldgevoelens komen, nadat er "iets" is gebeurd, spreekwoord is dan ook, berouw komt na de zonde.
Maar hoe verbloem je dat thuis, kan dochter- (zoon) lief dan ook bij je aankloppen, met "sorry pa en ma, maar ik ben stom geweest, of gooien ze het op "tegen mijn zin" ...... Twijfelende smiley

Ben het wel met je eens, dat, hoe uitdagend de kleding ook is, nee is nee, en die grens heeft iedereen te respecteren!!!!!

Cross, dat 'laten zien wat bij haar hoort' heeft meer met háár smaak te maken dan met de mijne. En dat ze MIJN kledingkast plundert, zegt ook al iets: ik ga aardig met de tijd mee qua kleding....alhoewel er natuurlijk wel verschillen zijn. Nee, ik dring haar niets op, het is meer een kwestie van de dingen die zij leuk vind (omdat de meiden uit haar klas dat óók dragen) maar waar zijzelf dan wat onzeker over is. We gaan dan samen op zoek naar iets wat binnen die kleding bij háár past. Zo kan het zijn dat ze een bepaald truitje in gedachten heeft maar dat zij het zelf iets té luchtig vind, we lossen dat dan op met een leuk t-shirt erónder of een vest eróverheen. Mijn dochter kán niet eens iets dragen wat ze niet leuk vind..want daar word ze vreselijk onzeker van en dan wil ze niet eens naar school! Lachende smiley Op deze manier hoort ze er helemaal bij én geeft ze toch haar draai aan de mode.

Met de 'harde realiteit' bedoel ik: aandacht krijgen van een man, jongen, op een manier die bedreigend is. Dat kan zijn van een klasgenoot die téveel van haar wil omdat hij haar zo leuk vind en denkt dat zij er ook wel voor in is terwijl zij hem alleen maar 'gewoon leuk' vind, tot aan aanranding en/of verkrachting toe. Ik weet dat meisjes (van jongens weet ik het niet) meestal de schuld bij zichzelf neerleggen als er iets gebeurt is en het vaak daarom ook niet thuis vertellen, dat is juist zo triest. Mijn dochter kan en mag ALTIJD bij me aankloppen! Want zélfs als ze het 'zelf uitgelokt zou hebben'....door gedrag, door kleding? Dan weet ik zéker dat ze zou zeggen: 'maar mam...DIT wilde ik helemaal niet, dit bedoelde ik helemaal niet zo.'
Dat ze haar eigen weg mag vinden, dat is wat ik wil....niet haar iets opleggen of haar de verantwoordelijkheid in de schoenen schuiven als het om ongewenst contact gaat. De verantwoording ligt toch nog steeds écht bij degene die niet geluisterd heeft naar haar 'NEE'.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 april 2010, 00:11
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
EVA685 schreef:
Het zou kunnen dat ik het verkeerd zie, zelf loop ik zomers ook luchtig gekleed, maar jonge meisjes in de trein b.v. kijk je zo in de bloese,
ik vind dat echt te ver gaan, je brengt daar een man mee in verleiding en als zo.n man dan een poging zou doen.......heeft zij het toch uitgelokt? Twijfelende smiley

Eva...ik geloof niet, nooit dat een meisje een poging van een man 'uitlokt'. Echt niet! Aandacht...ja! dat wil ze wél, positieve aandacht...mooi gevonden worden, gezien worden, maar méér niet! Jonge meisjes met name zijn zich vaak nog niet goed bewust van hetgeen ze kunnen uitstralen. Idd., gedrag kopiëren, kleding keuze kopiëren van elkaar...om er maar bij te horen. Maar wat de één goed staat en kan hebben, geldt niet voor de ander!
Mijn dochter van 13 zit in Havo-1, is dus 'brugsmurf'....ze wil er helemaal bijhoren en dat mág ook van mij...tot een bepaalde grens. Ik laat haar zien wat bij háár hoort, bij haar karakter en leer haar dat ze een eigen identiteit mag ontwikkelen, ook in haar kledingkeuze (als je die meisjes ziet? heb je er één gezien...heb je ze allemaal gezien: ze zien er (bijna) allemaal hetzelfde uit. Maar de persoonlijkheid van jonge meisjes moet nog zó groeien! Ze komen nét uit hun kinderjaren, uit hun onschuld...en worden zich opeens bewust van zichzelf, van jongens...van hormónen! Er gaat een nwe. wereld voor ze open en dan gaan ze ontdekken wie ze zijn. Dat ze dan nog wel eens de plank misslaan is zóóó begrijpelijk! Maar het is wel triest als ze van jong en onbedorven, naief en speels....opeens met de harde realiteit worden geconfronteerd...omdat iemand niet met z'n xxxx van hen af kon blijven! Zó moeten ze toch niet volwassen worden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 18:23
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
MARIJAN072 schreef:
Volgens mij zegt Eva 'sommige'.

O.k....álle sómmigen dan....want volgens mij hebben állen 'NEE' gezegd....! Zouden ze namelijk 'JA' gezegd hebben, dan spraken we niet over verkrachting, toch?

Sorry dat ik zó fel ben m.b.t dit onderwerp...het raakt mij enorm dat er zo hard geoordeeld wordt over zogenoemde schaars geklede (jonge) vrouwen. Zoals Mar al eerder zei: 'het is meer een kwestie van aandacht willen', en volgens mij niet van 'overmeesterd' willen worden door een of andere xxxx!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 13:32
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
EVA685 schreef:
Wilma je vraagt waar vragen ze om, dan heb je forum niet goed gelezen....sommige meisjes vragen erom om verkracht te worden,
ik zeg dit recht voor de raap, anders kleden ze zich niet zo Smiley die vol vragen zit

Hiermee geef jij de dader van een MISDRIJF een 'vrijbriefje'....én het slachtoffer een trap ná....namens alle verkrachte vrouwen van Nederland....dánk je wel Eva! Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 12:35
BerichtOnderwerp: liefde is
 
WILMA729 schreef:
ja, staar is niet echt goed voor een heldere blik hé ??
Clown smiley

zeg maar gerust troebel...enne stáren is alleen maar irri Lachende smiley Clown smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 21:11
BerichtOnderwerp: liefde is
 
Liefde bestaat niet uit het naar elkaar staren, maar uit het samen dezelfde richting op kijken.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 21:05
BerichtOnderwerp: Waarom zo moeilijk?
 
MIEKE364 schreef:
Zo ervaar ik God ook meestal Ariënne, niet als een bijl aan de wortel, maar als een fluistering in de ziel. Want God is lankmoedig en liefdevol en laat niet varen wat Zijn Hand begon. Hij is Liefde en oneindig geduldig met ons. Hij heeft ons lief want Hij maakte ons zoals we zijn. Soms is God onverbiddelijk omdat we ook moeten leren van onze 'fouten' en dat voelen we, weten we, als we op Hem afstemmen.
De wetten van Mozes zijn niet voor niets aan de mens gegeven. Er is ook het kwaad, dat ons kan beïnvloeden en verleiden.
De Bijbel zwart op wit lezen is eendimensionaal proberen te leven, dat is naar de mens niet mogelijk. De Bijbel is driedimensionaal die je het best leert interpreteren als je die alleen leest, na een gebed om inspiratie van De Geest en samen met andere zoekers, onder leiding van een dominee, een priester, een pastor. Samen of alleen zoeken in de Bijbel naar Zijn bedoeling, naar Zijn Boodschap is een prachtig avontuur waarin de mooiste schatten te vinden zijn in het verstaan van Zijn Woord.

Mooi Mieke! Het leven met Hem is idd. een prachtig avontuur..en als ik zie wat Hij al veranderd heeft? Wauw...!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 20:04
BerichtOnderwerp: 5 juni,Transplant-Erendag!
 
Ik ben blij dat je dit gemeld hebt, ik wist niet dat het bestond.

In 1998 heb ik een nier aan mijn verstandelijk beperkte broer Roelof gegeven. Vijf jaar heeft hij er plezier van gehad, daarna ging het weer bergafwaarts met hem. In 2007 is hij op 43 jarige leeftijd overleden.
Het zou fijn zijn lotgenoten te treffen op een dag als deze. dank je wel voor de tip!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 11:08
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
GRACE015 schreef:
Ik word van dit soort discussies altijd een beetje moedeloos. Alsof kleding een soort rechtvaardiging zou voor verkrachting. Ik zie ook wel meiden lopen, waarvan ik denk nou, kan dat nou wel zo? Mijn zoon ziet dat anders, het is leuk, ik mag er graag naar kijken zegt ie.
Tja.
Ik vind, ongeacht wat iemand aanheeft, het mag voor NIEMAND, maar dan ook niemand, een aanleiding zijn om aan een ander te zitten, zonder diens toestemming.
En dan zal je je moeten beheersen, nou en?
Goed voor je karakter denk ik dan maar.

Grace, jij zegt precies wat ik bedoel! thanks! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 10:02
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
EVA685 schreef:
Hoeveel jonge meisjes worden verkracht Wilma.....in deze tijd denk ik dat daar zeker de uitdagende kleding aan bijdraagt.

Eva,
Het is m.i de (on)zuiverheid van de geest die het gedrag of de gedachten bepaald, NIET die ander...., niet dat meisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 21:59
BerichtOnderwerp: Waarom zo moeilijk?
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik heb het juist niet over theologie, want ik denk dat dat de leesbril is. Ik heb het gewoon over de bijbel an sich, niet wat wij ervan vinden. En daar staat een heleboel in.

Ik ben misschien niet zo thuis in de Bijbel als jij Chat, ....maar ik ken wél De Schrijver ervan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 20:12
BerichtOnderwerp: Waarom zo moeilijk?
 
Chat, ik wil graag reageren op jouw stukje maar weet nu nog niet zeker of ik mijn gedachten goed in woorden om kan zetten.

Toen ik tot geloof kwam, had ik een 'werelds' leven achter me liggen. Ik kwam tot geloof...maar om nu te zeggen dat álles direct veranderde? Niet direct. Ik vond bepaalde dingen heel normaal, dingen zoals samenwonen bijvoorbeeld. Ik dácht er niet eens aan dat het verkeerd zou kúnnen zijn. Ik voelde ook geen afwijzende reaktie van God's kant....maar juist Zijn liefde voor mij.
Toch ben ik in de loop der jaren veranderd, ben ik anders gaan denken over bepaalde zaken. Ik heb beslissingen genomen, dingen die ik eerst wél deed, de rug toegekeerd en nieuwe dingen opgepakt, goede dingen.
Wat ik hiermee duidelijk wil maken is dit:

God wilde mij in Zijn leven hebben en vertelde mij van Zijn liefde. Daar heeft nooit een veroordeling in gelegen, echt nooit, hoe ik ook was. Maar....Hij hield téveel van mij om me zo te laten! En heel rustig, heel geleidelijk kwamen de veranderingen. Nooit door druk, door veroordeling of iets dergelijks.
Die veranderingen gaan door...en ik hoop dat dit nooit ophoudt, totdat ik bij Hem mag komen.
Hij heeft NOOIT met opgeheven vingertje naar mij gewezen....en dát, beste Chat, is iets wat ik hier op het forum wél eens voel/ervaar! Regels, wetten, móéten! Ik mis Zijn liefde in die verhalen, zo ook in jouw verhalen, helaas....
Wat Hij mij leert, dagelijks? Is nooit door middel van 'straf, hel of verdoemenis gebracht'....alleen maar door LIEFDE.

Om bij het voorbeeld van samenwonen te blijven: ik zag in, dat God het beste met mij voorheeft en dat het bijzonder pijnlijk is als je een relatie verbreekt als je als man en vrouw geleefd hebt. Daar zag/zie ik geen veroordeling in, daar zie ik liefde in...God's liefde die het beste met mij voor heeft en mij wil bewaren voor een stuk ellende waarvan Hij weet dat 't komen gaat als ik daarmee doorga.
Dát is het verschil tussen Hém en degene met het opgeheven vingertje... daarom leg ik alleen verantwoording aan Hem af...Hij wijst mij de weg wel...in Zijn LIEFDE.

Ik geloof, wanneer iemand een relatie met de Heere heeft, God die veranderingen zal maken. Vertrouw maar een beetje meer op Hém!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 09:16
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
JOLAN931 schreef:
voorstel:


zaterdag 22 mei

eehhmmm...mag het op een andere datum? Pinksterweekend is idd. niet handig...maar anders heb ik gewoon pech hoor...en wens ik iedereen heel veel plezier! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 08:55
BerichtOnderwerp: kan alfaromeo niet een heel apart onderwerp gedeelte krijgen
 
JONATHAN890 schreef:
op OuderAlleen zit een zekere JOS, die ook zijn eigen gedeelte heeft.

kan hij lekker veel topics starten.



ik ben voor Lachende smiley met blinkend witte tanden


Ik ook! Iedereen mag hier zijn of haar zegje doen maar als ik eerlijk ben, vind ik al die nieuwe topics van Alfaromeo gewoonweg téveel. 't Is inderdaad jammer dat de andere topics hierdoor naar beneden zakken.

Dus...een eigen HOEK voor Alfa! Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 20:55
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
HANNAH810 schreef:
we hebben t plan opgevat om te gaan picknicken in ede op de heide,
jolan, willie en ik gaan zowiezo; met vijf kinderen

er zijn er al die aangeven het leuk te vinden mee te gaan;
mocht je ook interesse hebben, wil je dat dan even laten weten?
liever niet over de mail, maar gewoon hier op t forum, even op dit bericht reageren, en je naam op t lijstje invullen.....
tenzij je reden hebt om undercouver te blijven natuurlijk......

geinteresseerden zijn vooralsnog
jolan9.. en willie5..
karolus 338
elly 361
eduard 152
ringo 975

en een datum wordt geprikt; het wordt waarschijnlijk een zaterdagmiddag

zet mij, én misschien een stuk of wat kinderen, er ook maar op (hangt ervan af of ze bij hun papa zijn of niet..)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 20:16
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
ARJAN007 schreef:
In feite hebben modeontwerpers zich al veel met jullie kledingkeuze bemoeid. Een tijd lang was er niet veel anders te kiezen dan te korte hemden, te korte bloeses en te korte jurken/rokken. De modeontwerpers hebben ronduit geweigerd mode te ontwerpen die wél lang genoeg is.
Als modeontwerpers vrouwen dwingen om kleding te dragen die ze eigenlijk niet willen, dan vind ik dat er iets goed fout zit.
Ik denk echt niet dat de meeste vrouwen graag een hemd dragen dat zo kort is dat de vrouw niet meer met goed fatsoen kan bukken om iets op de grond op te rapen.

Wat mij betreft hoeft de regering niet met een wet te komen, maar als modeontwerpers vrouwen dwingen tot het dragen van kleren die ze eigenlijk niet willen, dan moeten die modeontwerpers gecorrigeerd kunnen worden. Als de modeontwerpers op een andere manier gecorrigeerd kunnen worden, vind ik dat ook prima. Maar zoals het nu is, kunnen ze van alles ontwerpen zonder dat iemand hen tot de orde kan roepen......

Dus zoals je ziet, wil ik juist wél dat vrouwen kleding kunnen kiezen! Maar dan moet het een échte keus zijn en niet alleen iets wat de mode voorschrijft......

Arjan, als ik je goed begrijp wil je de diversiteit in de mode promoten, meer keuzes dus.
Ik ben verbaasd...want ik deel niet in die ervaring, integendeel zou ik willen zeggen. Geen énkele modeketen heeft mij ooit gedwongen tot een keuze, néver! Ik ben het dus ook nu totaal met je óneens. Er is voldoende keus voorhanden, als je maar op zoek gaat naar jouw eigen stijl! Ik ben zeer modebewust en het past bij mijn persoonlijkheid om goed gekleed te gaan en jouw beweringen zie ik absoluut niet terug in de huidige modewereld. Ik denk eerder dat men vaak nog niet weet wat bij de persoonlijkheid past en wat niet...en dán kun je de plank volledig mis slaan qua kleding. Goede hulp daarbij en zelfkennis zouden daarbij kunnen helpen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 17:00
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
ARJAN007 schreef:
Misschien moet de regering maar gewoon bij wet een aantal modevoorschriften opleggen aan de modezaken. Dan is normale kleding tenminste voor alle vrouwen te allen tijde beschikbaar.
Voor degenen die toch wat anders willen dan "normale" kleding, kunnen wat mij betreft speciaalzaken komen waar ze alles van hun gading kunnen kopen.....


Dit kun je toch niet serieus menen? De wet die zich ook nog eens met onze kledingkeuze zou moeten gaan bemoeien? Sorry Arjan, maar dit vind ik bij het zotte af. Smiley met dichtgeplakte mond
Mijns inziens is het aan de vrouw toch écht zelf hoe zij zich kleedt en wat zij mooi vind/ bij haar vind passen! Ik ben wel van mening dat sommige vrouwen wat advies zouden kunnen hebben....niet iedereen weet goed wat bij hem of haar past maar dat is toch iets anders lijkt me.
Als de regering zich zou gaan bemoeien met mijn kledingkeuze zou ik toch echt gaan emigreren.....!
Mijn dochter van 13 volgt de mode...voor zover dat haar past en voor zover zij dat leuk vind. Met een beetje begeleiding ontwikkelt ze nu haar eigen smaak en dát is volgens mij de bedoeling van mode/kleding: uiting geven aan wie je bent!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 13:18
BerichtOnderwerp: liefde is
 
Het opperste geluk in het leven is te weten dat je wordt bemind om jezelf, of, eigenlijk, wordt bemind ondanks jezelf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 13:11
BerichtOnderwerp: liefde is
 
Liefde betekent dat ik genoeg vertrouwen heb in die ander om hem mijn geschenk toe te vertrouwen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: woensdag 24 maart 2010, 13:17
BerichtOnderwerp: Als de lente komt, dan stuur ik jou......
 
IMRE695 schreef:
.... tulpen uit Amsterdam.

Of is dat uit de tijd? Wat zou jij iemand willen sturen vanuit je lentegevoel of wat zou je willen ontvangen omdat het lente is?

Zelf heb ik vanmorgen een klein boompje bloeiend hout gekocht. Maar ik weet nog niet aan wie ik het ga geven.

Wat een leuke vraag Imre! Ik zou een enorme bak met voorjaarsbloemen: crocussen, narcissen en tulpen gaan geven aan iemand voor wie de afgelopen winter méga-zwaar is geweest. Waar de winter eenzaamheid heeft gebracht. Zo'n bak vol mooie, lieve planten kan een enorme opsteker zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 16:05
BerichtOnderwerp: zich laten dopen .
 
SAMENZIJN153 schreef:
Beste gelovigen,graag zou ik indien mogelijk persoonlijke ervaringen horen van mannen en vrouwen die zich zelf uit eigen wil/ verlangen hebben laten dopen.
Dus niet de kinderdoop! maar op volwassen leeftyd. bedoel ik.

Dit is een 'oud' bericht, een oude vraag van Richard, ofwel: 'Samenzijn'. Hij is geen lid meer van CM maar volgende week zondag wordt hij gedoopt en Glenn en ik hopen daar bij aanwezig te zijn.
Ook ikzelf ben als volwassene gedoopt en weet nog goed hóéveel dit voor mij betekent heeft.
Als Glenn en ik volgende week naar de doopdienst van Richard gaan, zou het misschien leuk zijn als er, van de mensen die hem nog kennen van dit forum, wat berichtjes/ boodschappen, enz. voor hem zijn, ik zou deze dan mee kunnen nemen naar de dienst en die na afloop aan hem willen geven.
Wie wil er nog iets tegen Richard/Samenzijn zeggen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: zondag 14 maart 2010, 20:22
BerichtOnderwerp: Zaterdag 13 maart/Dagelijkse bemoediging
 
LIESBETH326 schreef:
Hallo Eva,
het klinkt mij vreemd en onbekend in de oren. Gaat het hier om een tekst die in de Bijbel zou staan (zo ja, welke?) of is het een uitleg van een bepaalde tekstgedeelte?

Groet, Liesbeth

Johannes 14: 12
"Waarachtig, Ik verzeker jullie: wie op Mij vertrouwt zal hetzelfde doen als Ik, en zelfs meer dan dat, Ik ga immers naar de Vader.
13: En wat jullie dan in Mijn naam vragen, dat zal Ik doen, zodat door de Zoon de grootheid van de Vader zichtbaar wordt."

Ik denk dat je dit stukje bedoeld, Eva?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 18:25
BerichtOnderwerp: 13 maart stappen in Groningen...
 
Streep onze namen maar door.....het gaat niet lukken vanavond.... Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Glenn en Ariënne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: woensdag 10 maart 2010, 22:00
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
GLENNY451 schreef:
Deze ken ik! Enne...Het is o zo waar!


Knipoog smiley Kussende smiley Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: woensdag 10 maart 2010, 21:38
BerichtOnderwerp: kerkgang
 
ROBERTJAN655 schreef:
Daar staat tegenover dat ik dat dan weer niet doe als ik naar mijn vader ga... Ook niet als hij de koning van dit land was...

Lachende smiley je hebt gelijk! maarre...als ik vroeger naar mijn vader toe ging, kleedde ik me wel degelijk netjes aan...want ik wist dat hij dat op prijs stelde. (maar zelfs toen ik schoonmaakster was op een school kleedde ik me nog netjes....ik kan het geloof ik niet anders dan zó)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 maart 2010, 23:12
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Als vóór je kijken je bang maakt
en als áchter je kijken je triest maakt,
kijk dan náást je, daar sta Ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498 (58)





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 maart 2010, 16:11
BerichtOnderwerp: kerkgang
 
KERRY828 schreef:
Voor mij wel, ik wil netjes uitzien want ik ga toch naar God's huis.

Dat doe we ook als we een uitnodiging krijgen van de Koningen...

Meestal een chic broek met een mooie blouse/trui of andere keer met een stijvol/classic jurk enz....

Leuk dat je dit zegt! idd: wanneer we op bezoek gaan bij de Koningin dan besteden we óók aandacht aan ons uiterlijk en zeg nu zelf...De Here God is toch héél wat meer dan de Koningin!
Nette kleding dus áls ik naar de kerk ga maar of het nu zondag of maandag is....ik draag altijd een rok dus daar maak ik geen onderscheid in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ARIENNEZ498
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 3 van 5