ChristianMatch
 


Forum

Berichten van GRACE015
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van GRACE015
Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: maandag 10 mei 2010, 21:15
BerichtOnderwerp: Nickname of gewone naam op CM gebruiken
 
THOMAS968 schreef:
Thomas, die zich afvraagt of Thomas wel een goede naam is voor een gelovige site.....

Ik vind Thomas een prachtige naam.
Gaf hij niet de belijdenis af: Mijn Here en mijn God?
Grace
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: maandag 10 mei 2010, 21:15
BerichtOnderwerp: Nickname of gewone naam op CM gebruiken
 
THOMAS968 schreef:
Thomas, die zich afvraagt of Thomas wel een goede naam is voor een gelovige site.....

Ik vind Thomas een prachtige naam.
Gaf hij niet de belijdenis af: Mijn Here en mijn God?
Grace
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: maandag 10 mei 2010, 11:18
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
IMRE695 schreef:
Nou vooruit, ik zal 'm 1 keer uitleggen. Het ging over matchen. Of iemand wel of niet matcht met (iemand met) een afwasmachine. Dus, misschien is dit wel dè nieuwe manier van matchen: huishoudelijk matchen.
Als je beiden een hekel hebt aan stofzuigen of strijken (wie niet?), dan heb je geen goede match. Ik houd b.v. niet zo van koken, maar wel weer van afwassen. Dus, mijn ideale match zou kunnen zijn: zij kookt en ik ruim de troep op. Of: zij strijkt en ik doe de toiletten. Of: zij zeemt de ramen en ik de deuren. Of: zij maakt het bed op en ik slaap erin. Clown smiley

Verder zou ik er nog veel meer over kunnen vertellen, maar het wordt high time om tussen de lakens te verdwijnen.

Imre, die hier niet alleen de lakens uitdeelt, maar ook de dekens en dekbedden. Coole smiley met zonnebril

Serieuze Imre, ik snapte wel waar je het over had hoor: HET WAS EEN KWINKSLAG, EEN GRAPJE!!
Grace.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: zondag 9 mei 2010, 23:01
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
IMRE695 schreef:
Jij: afwassen, strijken en stofzuigen.

Ik: afdrogen, tuinieren en kinderen verzorgen.

Wij samen: een compleet huishouden. Niet als invulling, maar als aanvulling.

Clown smiley

Jij deelt de lakens uit zonder overleg?
Grace
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 17:21
BerichtOnderwerp: Bijna dood ervaring
 
MAR907 schreef:
Ooit weleens bij stil gestaan dat de "satan" beelden kan laten zien alsof de "trinity" geloof de waarheid is? Hij komt als een engel des lichts.

De Here Jezus zegt: "laat de doden hun doden begraven, volg Mij".

Mijn vrouw ligt ten ruste, totdat de Heer komt dan gaat zij voor.
Het zinnebeeld van een "hiernamaals" Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Als ik heel eerlijk ben Mar, word ik een beetje boos van jou.
Wie ben jij om de gevoelens van een ander zo onderuit te halen?
Grace deelt een hele diepe ervaring met ons, dan geef je toch niet zo'n reactie alsof zij het verkeerd begrepen heeft?
Of misschien bedoel je iets heel anders, en pik ik het anders op? Maar waar om kom je nu ineens weer met de satan aanzetten?
Grace
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 10:36
BerichtOnderwerp: de keerzijde van eerlijkheid...
 
INKA401 schreef:
ook ik ben mijn allerliefste vrouw verloren op zeer jonge leeftijd ... achterblijvend met 4, toen nog érg jonge kids ...
in een perioden van een ziekbed van 4 jaar, keek ik ook wel eens in de spiegel ... en zei dan tegen mezelf ... kom op man ... je réd het ...
nou mooi niet hoor ... ik ben een stoere bouwvaker, ik ken de klappen van de zweep al 35 jaar, maar speelt op zón moment totaal geen rol ...
néé dan word je stil gezet ... in je hele doen en laten ... en ging finaal door de grond ... ik vind dat je dat ook mag uitstralen ... en heb dat ook gedaan ... met alle gevolgen vandien ... de gevolgen? ... helemaal super,
kreeg in ons kleine dorp zóveel medeleven, kregen 80 kaarten per week
en ben er van overtuigd dat je als je je éérlijk opsteld tegenover je mede mens dat je daar mega veel voor terug krijgt ... toneel spelen? ...
nuuuh ... éggg niet ...dan houd je je eigen behoorlijk voor de gek ... dat moet jij ook herkennen grace ...

groetjes inka

Nee, Inka, zo ik het bij mij helemaal niet gegaan.
Als er iets is wat ik niet gedaan heb is mezelf of anderen voor de gek gehouden.
Ik heb helemaal geen toneel gespeeld, en ben juist heel erg open in mijn beleving geweest. Eerlijk gezegd werd ik soms ook wel kriegel van alle cliche -opmerkingen die er rondom een verwerkingsproces rondgaan. Nee,
het heeft meer te maken met goed voor mezelf willen blijven zorgen, en overleven, elke dag opnieuw. Maar niet op een schijnheilige manier.
Ook ik heb buitengewoon veel lieve, betrokken, kaarten, mails,brieven,gedichten ontvangen van heel erg veel mensen, ook die waar ik het niet van verwacht zou hebben.
Wat dat betreft ben ik een heel gezegend mens.
Maar mensen voor de gek houden vanwege mijn gedrag, nee, ik denk dat het gevoel bij mij dieper ging.
Ik ben iemand waar je het aan kan zien als ik niet echt oprecht ben, ik kan soms nog blozen......
Maar niettemin, ik hoef me niet te verdedigen he, ik snap wel helemaal jouw punt hoor.
Liefs,
Grace
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 16:17
BerichtOnderwerp: de keerzijde van eerlijkheid...
 
THOMAS968 schreef:
Ik denk dat, voor mensen reageren, ze dit verhaal wel even moeten lezen. Je gebruikt je termen al een beetje op een wijze waarin de inhoud van het stuk in het nd in verwerkt is. Er staan wijze inzichten in waar wel een leuke discussie uit kan komen.

Thomas, die zich afvraagt wat er ontbreekt in het opiniestuk van het nd.

Ik vind het een zeer boeiend stuk, dat je volgens mij in stukken kunt knippen om de verschillende onderdelen te kunnen bespreken.
Wat mij in het eerste stukje aansprak was dat je niet gedwongen bent om je te gedragen zoals je je voelt, maar je te gaan voelen zoals je je gedraagt. Dat lijkt iets oneerlijks en onoprechts in zich te hebben. Maar ik bedacht mij toen dat ik het zelf ook deed, vooral in de tijd na het overlijden van mijn man. Als ik in de spiegel keek, dacht ik, ik ben nu wel weduwe, maar ik hoef er daarom toch niet uit te zien als een wrak? Ik bedoel, ik moest wel gewoon functioneren in het dagelijks leven. Ik kreeg een keer een compliment van een directeur die mij een compliment gaf over hoe ik er uitzag en mij gedroeg, ze zei letterlijk, je binnenkant zal er ongetwijfeld misschien anders uitzien dan je buitenkant, maar je hebt een geweldige uitstraling! En daar zat ik, huichelachtig? nee, meer een houding, van kop op, ik red me wel, ik ga er zelf in geloven.
Dit is wat ik ervan maak he, misschien hebben anderen een andere ervaring?
Grace
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 11:59
BerichtOnderwerp: Buddha beeld
 
CHATULIEM619 schreef:
[persoonlijke aanval]

Chatuliem, eerlijk gezegd, ik schrik, en wordt van deze discussie heel verdrietig.
Grace


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 7 mei 2010, 16:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 19:54
BerichtOnderwerp: Oldies muziek uit amerika
 
PAULUS505 schreef:
Beste CM leden,

ik houd zelf o.a. van oldies, dus oude liederen uit Amerika en Engeland.
Ik kan heel fijn genieten van rock and roll. Uiteraard zijn er ook bepaalde liederen die echt niet kunnen en die luister ik dan ook niet.
Wat vinden jullie van deze muziek?
Ik ben vooral benieuwd naar jullie positieve reacties over deze muziek.

Groeten van Paulus

Ik vind de liedjes van Woody Guthrie, zoals The Car Song erg leuk, maar dat is dan de oude folkmuziek.
Maar er is nog zoveel moois, wat te denken van Louis Armstrong, de oude jazzliedjes, maar zo oud bedoelde je misschien niet?
Grace
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 12:57
BerichtOnderwerp: Buddha beeld
 
CROSSROAD317 schreef:
Een kaarsje branden (voor de nagedachtenis van een overledene) is niet verkeerd zeg je, ik wil je even wijzen op leviticus 19: 27-28 Wanneer je een dode te betreuren hebt, scheer dan het haar aan je slapen niet weg en knip geen stukken uit je baard, kerf geen tekens in je lichaam en breng geen tatoeages aan. Ik ben de HEER.
Ik zie het branden van een kaarsje, puur als vervanging van datgene wat in Leviticus staat, er moet toch iets zijn om "kerkelijk" een overledene te herdenken. Natuurlijk mag je wel rouwen, gedenken, dat is zelfs heel goed, maar niet d.m.v. een kaarsje of tattoo

Ik zal proberen het genuanceerder te zeggen.
Waar het mij om gaat is de tekst "Ik ben de HEER"
Je kunt beter je verdriet bij de HEER neerleggen, dan iets anders te doen. Hij weet beter dan wie dan ook wat verdriet is, zeker als het gaat om het betreuren van een dode.

Ik weet zelf niet waar de gewoonte / traditie van "een kaarsje branden vandaan komt". In de bijbel komt het alleen voor als het branden van kaarsen in de 8 armige kandelaar dacht ik. Misschien dat iemand anders de herkomst weet van de gewoonte / traditie van het kaarsje branden??

Ik vind dat jij over het branden van kaarsen een iets te simpele voorstelling geeft. Je weet toch ook wel over het aansteken van de kaarsen op vrijdagavond bij het begin van de viering van de Sabbath,met bijbehorende zegenspreuken.
En het Joodse chanoeka feest, wanneer elke avond een menorahkaars extra aangestoken wordt, met bijbehorende zegenspreuk.
De acht-armige kandelaar is de menorah van het chanoeka feest. Hij staat levensgroot voor de Knesseth in Jeruzalem.
Het heeft te maken met de inwijding van de tweede Tempel, toen er alleen nog maar 1 kruikje olie gevonden werd, en de kandelaar daar 8 dagen van gebrand heeft. Juist het Joodse geloof kent heel veel symboliek, die mij erg aanspreekt.

In onze kerken vind men symboliek nog weleens iets wat niet goed zou zijn.
Zoals Willemijn ook de Paaskaars aanhaalt, ikzelf vind de zichtbare aanwezigheid van de vlam die staat voor Gods licht in ons midden doordringen tot in het hart, dat kan een ondersteuning zijn in de beleving van de eredienst.
Ik ben zelf erg thuis in het liturgisch bloemschikken. Een schikking wordt gemaakt om een bijbelgedeelte te verduidelijken, en uit te leggen, van oudsher hebben bloemen en planten een betekenis, iets wat heel veel mensen allang niet meer weten. Als je dat dan uitlegt, krijg je hele bijzondere reacties, en het raakt mensen dat je het evangelie, en de boodschap kunt ondersteunen met een schikking die betekenis heeft.
Het is natuurlijk in een tijd ontstaan dat de mensen zelf de bijbel niet lazen en symbolen en rituelen een structuur en belevenis gaven.
Dat staat allemaal niet in de Bijbel, maar kan het daarom niet van belang zijn?

Een rabbijn zegt hierover, de Bijbel, in het bijzonder de Pentateuch plaatst mensen en gebeurtenissen voor u als een schilderij. Zonder toelichting, zonder beschouwing, zonder motivering. Een symboliek wordt er neergezet, het is aan ons om die te vinden. Zo blijft alles fris en nieuw, en het is aan ons om het aangebodene te doorgronden, na te voelen, en zelfstandig te beleven. Er wordt ruimte aan de fantasie gelaten en recht gegeven aan het denkende verstand, Dus de Bijbel laat zich niet alleen lezen, maar zien, en dankt ook hieraan aan zijn eeuwige bekoring. Hij spreekt natuurlijk over de uitvoering en beleving van het Joodse geloof, zeg ik erbij.

Dat wil niet zeggen dat je maar aan kunt rotzooien, er zijn veel nieuwe rituelen waar ik van vind dat je kunt zien dat mensen zoekende zijn, omdat ze de Bijbel, daarmee ook God, niet kennen.

Grace
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 12:09
BerichtOnderwerp: Buddha beeld
 
CROSSROAD317 schreef:
Een kaarsje branden (voor de nagedachtenis van een overledene) is niet verkeerd zeg je, ik wil je even wijzen op leviticus 19: 27-28 Wanneer je een dode te betreuren hebt, scheer dan het haar aan je slapen niet weg en knip geen stukken uit je baard, kerf geen tekens in je lichaam en breng geen tatoeages aan. Ik ben de HEER.
Ik zie het branden van een kaarsje, puur als vervanging van datgene wat in Leviticus staat, er moet toch iets zijn om "kerkelijk" een overledene te herdenken. Natuurlijk mag je wel rouwen, gedenken, dat is zelfs heel goed, maar niet d.m.v. een kaarsje of tattoo

Ik zal proberen het genuanceerder te zeggen.
Waar het mij om gaat is de tekst "Ik ben de HEER"
Je kunt beter je verdriet bij de HEER neerleggen, dan iets anders te doen. Hij weet beter dan wie dan ook wat verdriet is, zeker als het gaat om het betreuren van een dode.

Ik weet zelf niet waar de gewoonte / traditie van "een kaarsje branden vandaan komt". In de bijbel komt het alleen voor als het branden van kaarsen in de 8 armige kandelaar dacht ik. Misschien dat iemand anders de herkomst weet van de gewoonte / traditie van het kaarsje branden??

Lieve Cross, ik heb getwijfeld of ik bij mijn reactie nog een toevoeging zou doen.
Dat doe ik nu: ik weet waar ik in verdriet en narigheid mijn troost moet zoeken, mensen hoeven mij daarin de weg niet wijzen, hoewel ik de afgelopen tijd heel veel goedbedoelde raadgevingen uit mijn naaste omgeving heb ontvangen.
Als ik niet geweten en gevoeld zou hebben dat God er altijd voor mij is, in vreugde, maar ook in zware, verdrietige tijden, was ik er nooit doorgekomen.
Mijn man noemde het altijd een 'lijntje'met God, en ik heb ervaren dat ik dat lijntje ook mag hebben, for better en for worse.
En dat kaarsje, ja, ik hecht daar waarde aan, maar daar komt misschien ook wel bij dat ik erg van sfeer en kaarsen houd, elke dag eigenlijk.
Hartelijke groet,
Grace.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 23:14
BerichtOnderwerp: Buddha beeld
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik ga nu iets heel gevaarlijks zeggen.
Paulus waarschuwt hier al voor, ondermeer in korinthe, pas op waar jullie mee bezig zijn, want jullie raken van het rechte pad af.
Gods Woord, de bijbel is duidelijk genoeg, de Heilige Geest is duidelijk genoeg. Hoe komt het dan toch dat er zoveel stromingen zijn ?? Wel ik denk dat de leugenaar van de beginne, satan, christenen een oor aannaait, "laat ze met elkaar maar lekker vechten over gelijk hebben, willen hebben". Want op dat moment zijn ze niet bezig met het eerste en grootste gebod, de Liefde.
Elke stroming heeft gelijk, en waar is Gods Liefde? We vinden zelfs al dat we andere godsdiensten moeten accepteren, boedha beelden kunnen geen kwaad, oosterse geneeswijzen, met een occulte oorsprong moeten kunnen enz. enz. En Gods woord, door de stem van de Heilige Geest willen we niet meer horen. Nee logisch, de duivel, heeft veel christenen doof en blind gemaakt. Toch laat hij ze geloven dat ze nog steeds op de juiste weg zijn en wandelen.
Waar is de gave van onderscheiding van geesten, het kennen van goed en kwaad.

Een kaarsje branden (voor de nagedachtenis van een overledene) is niet verkeerd zeg je, ik wil je even wijzen op leviticus 19: 27-28 Wanneer je een dode te betreuren hebt, scheer dan het haar aan je slapen niet weg en knip geen stukken uit je baard, kerf geen tekens in je lichaam en breng geen tatoeages aan. Ik ben de HEER.
Ik zie het branden van een kaarsje, puur als vervanging van datgene wat in Leviticus staat, er moet toch iets zijn om "kerkelijk" een overledene te herdenken. Natuurlijk mag je wel rouwen, gedenken, dat is zelfs heel goed, maar niet d.m.v. een kaarsje of tattoo

Tja, ik wil nu toch ook wel vertellen dat ik bij de foto van mijn overleden man elke avond een lichtje brandt. Dat verlicht zijn foto, en bij het aansteken van het kaarsje denk ik altijd: God zorgt nu voor jou, en Hij is nu jouw licht, maar ik vergeet jou nooit. Noem het een ritueel als je wilt, of het goed is of verkeerd, het geeft mij troost, ik ken meer mensen die dat doen, en er een gedachte bij hebben.
Grace
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 12:23
BerichtOnderwerp: Rekkelijken en preciezen
 
RENSKE067 schreef:
hier herken ik mezelf helemaal niet in Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Lieve Renske,

Je hoeft jezelf er ook helemaal niet in te herkennen,
ik ben ik, en jij bent jij
Liefs,
Grace
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 11:15
BerichtOnderwerp: Rekkelijken en preciezen
 
Ik deed ook de test, kwam uit op 46%
Maar daarna de Relitest gedaan, daar heb ik wel even over na moeten denken.
In mijn doen en laten ben ik geen echte christen, maar in handelen doe ik vaak zoals een christen zou doen.
Daar komt dan misschien mijn afkeer van opgelegde regels tot uiting, niet alleen in de kerk, maar ook in het leven van alledag,daar heb ik wel eens moeite mee, ik sputter en ben recalcitrant in mijzelf, en vervolgens pas ik mij meestal aan.
Ik heb een diepgeworteld gevoel van mensen in hun waarde laten, daar zet ik blijkbaar mijn eigen overtuiging voor opzij, zoiets.
Beetje schokkend vond ik het wel, maar ach, eigenlijk weet ik onderhand wel hoe ik in elkaar steek.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 11:15
BerichtOnderwerp: Rekkelijken en preciezen
 
Ik deed ook de test, kwam uit op 46%
Maar daarna de Relitest gedaan, daar heb ik wel even over na moeten denken.
In mijn doen en laten ben ik geen echte christen, maar in handelen doe ik vaak zoals een christen zou doen.
Daar komt dan misschien mijn afkeer van opgelegde regels tot uiting, niet alleen in de kerk, maar ook in het leven van alledag,daar heb ik wel eens moeite mee, ik sputter en ben recalcitrant in mijzelf, en vervolgens pas ik mij meestal aan.
Ik heb een diepgeworteld gevoel van mensen in hun waarde laten, daar zet ik blijkbaar mijn eigen overtuiging voor opzij, zoiets.
Beetje schokkend vond ik het wel, maar ach, eigenlijk weet ik onderhand wel hoe ik in elkaar steek.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 11:06
BerichtOnderwerp: Wat als...
 
WILLEMIJN232 schreef:
Geldt dat nu voor jou of voor mij? Knipoog smiley

Hoi Willemijn,
Ik vind dat je het niet zwaarder moet maken dan het is.
Om dat nu alsl zondig te betitelen, vind ik ver gaan.
Veel mensen zien de boedha als symbool van vredelievendheid, en het is in de mode, ze denken daar verder niet over na.
Iets wat je uit liefde gegegeven wordt moet je met 2 handen aangrijpen, en dat kan kostbaar voor je zijn.
Hoewel, als ik erover nadenk, als je nou een voodoo poppetje zou krijgen?.....
Nee, gekheid hoor!
Groet,
Grace
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 april 2010, 13:32
BerichtOnderwerp: Wat Mannen Je Niet Vertellen…
 
GRACE585 schreef:
gewoon heerlijk nuchter blijven mensen Clown smiley Clown smiley
ieder kent zichzelf en neemt zo'n artikkel toch met een korreltje zout hahahaha of moet ik nu zeggen ,blij dat ik geen man ben ,lol Coole smiley met zonnebril

Ha, die naamgenoot Grazia,

Laat ik er nu hetzelfde over denken!

Groet!

Grace
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 april 2010, 13:32
BerichtOnderwerp: Wat Mannen Je Niet Vertellen…
 
GRACE585 schreef:
gewoon heerlijk nuchter blijven mensen Clown smiley Clown smiley
ieder kent zichzelf en neemt zo'n artikkel toch met een korreltje zout hahahaha of moet ik nu zeggen ,blij dat ik geen man ben ,lol Coole smiley met zonnebril

Ha, die naamgenoot Grazia,

Laat ik er nu hetzelfde over denken!

Groet!

Grace
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 april 2010, 10:36
BerichtOnderwerp: Wat Mannen Je Niet Vertellen…
 
JONATHAN890 schreef:
Wat Mannen Je Niet Vertellen…
Iedere man verzwijgt een aantal zaken voor zijn vrouw of vriendin. Sommige mannengeheimen zijn vooral aandoenlijk, andere wil je liever niet weten. Bron: Grazia

Hoi Jonathan,
Dat jij dit blad leest zeg!
Toen het net uit was, heb ik het een keer gekocht, vanwege de naam die mij aansprak. Die is voor mij totaal ongepast gekozen, ik heb het nooit meer gekocht. Inderdaad, bol van cliche's en achterklap.
Een nuchtere kijk op de zaak lijkt me wel gewenst, eigenlijk!
Hartelijke groet,
Grace.


Geheim 1:
Hij kijkt naar elke mooie vrouw.
Onderzoek op onderzoek bevestigt dat iedere normale, gezonde man is uitgerust met een feilloze mooie vrouwenradar. Waar hij ook komt, zijn hersenen registreren in een fractie van een seconde alle aantrekkelijke vrouwen. Niet kijken is geen optie, dan zou je hem moeten blinddoeken. In de westerse samenleving gebruiken mannen deze visuele input doorgaans hooguit als masturbatiehulpmiddel, al kan geen man garanderen dat hij zijn broek aan houdt als een ‘vreemde’ vrouw hem verleidt. De meesten verzwijgen dit hardnekkig, omdat er over praten volledig zinloos is (zie ook: ‘5 redenen waarom hij verzwijgt dat hij vreemd ging’).

Geheim 2:
Hij voetbalt om jou te ontlopen.
Mannen hebben sterke neiging om op gezette tijden even het huis uit te gaan. Niet om naar andere vrouwen (althans niet per se), maar om mannendingen te doen met andere mannen. Het is een eeuwenoud evolutionair mechanisme, waar verder niets achter zit. Maar hij praat er niet graag over, want dat wordt toch maar verkeerd opgevat.

Geheim 3:
Hij vindt het niet leuk als jij meer verdient.
Veel mannen zijn als de dood voor vrouwen die competent zijn op gebieden die vroeger uitsluitend voor hen toegankelijk waren. Hanige carrièrejagers schrikken nog altijd als een pas veroverde vlam in het heetst van de strijd (of net erna) ineens over de glanzende jaarcijfers van haar architectenfirma begint. Veel mannen willen de illusie hebben dat hun vrouw van hen afhankelijk is. Volgens de Haarlemse relatietherapeut Rob Schouw komt het nog al eens voor dat mannen met een goed verdienende vrouw thuis een kinderachtige competitie aangaan. Het resultaat van zulk gedrag is op termijn catastrofaal. Zoek daarom bij voorkeur een vent die aanzienlijk meer kennis en macht heeft dan jij. Of steek je licht op in de wereld van Jan, Piet, Joris en Corneel. Uit een recent onderzoek van de Universiteit van Leipzig blijkt dat opvallend veel hoog opgeleide en goed verdienende vrouwen bestendige relaties aanknopen met ‘doodgewone’ jongens die zich een paar welstandsklassen lager ophouden dan, zoals bouwvakkers, magazijnkrachten en stukadoors. “Het idee dat een handwerker per definitie dom en bazig is, klopt niet”, aldus onderzoekster Sabine Neumann. “Sterker nog, mannen die met hun handen werken, hebben vaak een grote emotionele intelligentie. Dat matcht goed met de behoeften van de intellectueel belaste, zelfstandige vrouw.”

Geheim 4:
Hij fixt graag iets.
Vraag hem of hij een klein technisch klusje voor je wil opknappen. Laat hem een lamp ophangen, de gootsteen ontstoppen of een kraanleertje vervangen. Hij sputtert misschien wat tegen, maar niets streelt zijn mannelijkheid zo zeer als het verhelpen van een technisch probleem en het bijstaan van een ‘hulploze’ vrouw. Prijs hem na gedane arbeid uitgebreid.

Geheim 5:
Hij heeft verlatingsangst.
Hoe vrijgevochten ze zich ook voordoen, de meeste mannen hebben – als puntje bij paaltje komt – meer last van verlatingsvrees dan van bindingsangst. Hij kan heel wat lijken in zijn sexy 501, maar als ze er niet is, is hij letterlijk nergens, zoals De Dijk zingt.
CBS onderzoeker Joop Garssen en Wim van Hoorn stellen dat gescheiden mannen een veel groter risico lopen om aan lager wal te raken dan gescheiden vrouwen. Ken dus je verantwoordelijkheid en zet hem niet te snel op straat. Of laat de boel wel escaleren, maar haal hem na een week op bij zijn moeder of dat vage pension. Tegen die tijd is hij ladderzat en zit hij in de onderbroek die jij hem meegaf het einde der tijden af te wachten. Hij hoopt slechts één ding: dat jij hem terug neemt.

Geheim 6:
Hij blijft een jochie.
Hij kan nog zo keurig zijn, nog zo’n respectabele baan hebben, plotseling komt hij thuis met een gigantisch zakmes of een radiografisch bestuurbare helikopter. Voor jullie dochter van drie. Mannen worden in zekere zin nooit volwassen en willen eigenlijk het liefst buitenspelen. Hij zal dit niet snel toegeven, maar je voorkomt veel frustratie door die Home ludenste negeren of te onderdrukken.

Geheim 7:
Hij vertrouwt jou ook niet.
Veel mannen vrezen niet de echte vader te zijn van hun kroost. En naarmate jij aantrekkelijker bent, is zijn angst voor een ‘koekoeksjong’ sterker en gegronder. Een onderzoek in een Londens ziekenhuis, waarbij DNA-profielen van zuigelingen en wettige vaders discreet met elkaar werden vergeleken, bracht aan het licht dat zo’n vijf procent van de trotse vaders de wurm van een rivaal in zijn armen sluit.
“Vrouwen zijn ook maar gewone zoogdieren en voeren net zoals vroeger een bittere struggle for life”, verklaart de Britse evolutiebioloog Harold Murray. “Zij zijn uiteindelijk verantwoordelijk voor de gezondheid en de welvaart van het nageslacht, omdat zij bepalen met welk genetisch materiaal hun eieren worden bevrucht.
In de tijd van Fred en Wilma Flinstone was alles lekker duidelijk. Wilma beoordeelde de mannen in haar omgeving op lichamelijke kracht en symmetrie. Slaagde ze erin zo’n macho te behagen, dan was ze min of meerverzekerd van goed en gezond nageslacht en een goede toekomst. De Fred in kwestie zorgde immers niet alleen voor gezonde genen, maar stond garant voor (dierlijk) voedsel en bescherming. In onze huidige complexe maatschappij liggen de kaarten anders. Kracht en symmetrie staan nog altijd min of meer garant voor sterke genen. Maar het is allerminst zeker – zelfs minder waarschijnlijk – dat een 21e-eeuwse Tarzan ook maatschappelijk zijn mannetje staat. Om vrouw en kind goed te kunnen verzorgen, moet hij tegenwoordig kunnen rekenen, viool spelen, praten of politiek bedrijven. En daarin zijn nu juist de wat sulliger exemplaren beter. Dat zijn exponenten van de ‘wie niet sterk is, moet slim zijn’-evolutie. De nobele vrouw, die onverminderd het beste voor haar kroost en daarmee voor de soort wil, staat voor een dilemma. Haar rest slechts één strategie. Ze gaat een duurzame relatie aan met en zachtmoedige bankbediende met een degelijke Volvo. Deze Harrie staat garant voor een stabiel thuis, brave sex en een veilige toekomstvoor het nest. Haar echte passie haalt ze op een zondagmiddag bij haar fitnesstrainer of bij Harrie’s avontuurlijke schoolvriend die maar niet wil deugen.”

Geheim 8:
Hij heeft een Pinkeltje complex.
Sexvorsers weten dat de omvang van ’s mans penis in de keuringsrapporten wordt meegenomen. Toch wordt de soep niet zo heet gegeten als ze wordt opgediend. Mannen hebben vaak een overspannen voorstelling van wat een nieuwe partner verwacht. “Mannen met een Pinkeltjecomplex proberen vaak ter compensatie de rest van hun lijf groot en indrukwekkend te maken”, zegt de Oostenrijkse onderzoeker Karl Grammer. Besteed hier niet te veel aandacht aan. Zolang het compensatiegedrag zich beperkt tot wat onschuldig gehannes met roeimachines en gewichten, is er volgens deskundige weinig reden tot bezorgdheid. Leg hem geduldig uit dat een klein piemeltje eerder opvalt bij een kleerkast dan bij een scharminkel. Maar laat hem rustig voortmodderen als het kwartje niet direct valt. Hij ondergaat een leerproces. Grijp echter resoluut in als je merkt dat hij in zijn wanhoop anabole steroïden gaat gebruiken. Die hebben namelijk als wrede bijwerking dat zijn kroonjuwelen in een mum van tijd verschrompelen. Voor je het weet zit je met een ongeneselijk impotente man, die ook nog eens op jonge leeftijd borsten en allerleikwalen zal ontwikkelen, omdat zijn testosteronproductie voortijdig naar de filistijnen is geholpen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 april 2010, 10:35
BerichtOnderwerp: Wat Mannen Je Niet Vertellen…
 
JONATHAN890 schreef:
Wat Mannen Je Niet Vertellen…
Iedere man verzwijgt een aantal zaken voor zijn vrouw of vriendin. Sommige mannengeheimen zijn vooral aandoenlijk, andere wil je liever niet weten. Bron: Grazia

Hoi Jonathan,
Dat jij dit blad leest zeg!
Toen het net uit was, heb ik het een keer gekocht, vanwege de naam die mij aansprak. Die is voor mij totaal ongepast gekozen, ik heb het nooit meer gekocht. Inderdaad, bol van cliche's en achterklap.
Een nuchtere kijk op de zaak lijkt me wel gewenst, eigenlijk!
Hartelijke groet,
Grace.


Geheim 1:
Hij kijkt naar elke mooie vrouw.
Onderzoek op onderzoek bevestigt dat iedere normale, gezonde man is uitgerust met een feilloze mooie vrouwenradar. Waar hij ook komt, zijn hersenen registreren in een fractie van een seconde alle aantrekkelijke vrouwen. Niet kijken is geen optie, dan zou je hem moeten blinddoeken. In de westerse samenleving gebruiken mannen deze visuele input doorgaans hooguit als masturbatiehulpmiddel, al kan geen man garanderen dat hij zijn broek aan houdt als een ‘vreemde’ vrouw hem verleidt. De meesten verzwijgen dit hardnekkig, omdat er over praten volledig zinloos is (zie ook: ‘5 redenen waarom hij verzwijgt dat hij vreemd ging’).

Geheim 2:
Hij voetbalt om jou te ontlopen.
Mannen hebben sterke neiging om op gezette tijden even het huis uit te gaan. Niet om naar andere vrouwen (althans niet per se), maar om mannendingen te doen met andere mannen. Het is een eeuwenoud evolutionair mechanisme, waar verder niets achter zit. Maar hij praat er niet graag over, want dat wordt toch maar verkeerd opgevat.

Geheim 3:
Hij vindt het niet leuk als jij meer verdient.
Veel mannen zijn als de dood voor vrouwen die competent zijn op gebieden die vroeger uitsluitend voor hen toegankelijk waren. Hanige carrièrejagers schrikken nog altijd als een pas veroverde vlam in het heetst van de strijd (of net erna) ineens over de glanzende jaarcijfers van haar architectenfirma begint. Veel mannen willen de illusie hebben dat hun vrouw van hen afhankelijk is. Volgens de Haarlemse relatietherapeut Rob Schouw komt het nog al eens voor dat mannen met een goed verdienende vrouw thuis een kinderachtige competitie aangaan. Het resultaat van zulk gedrag is op termijn catastrofaal. Zoek daarom bij voorkeur een vent die aanzienlijk meer kennis en macht heeft dan jij. Of steek je licht op in de wereld van Jan, Piet, Joris en Corneel. Uit een recent onderzoek van de Universiteit van Leipzig blijkt dat opvallend veel hoog opgeleide en goed verdienende vrouwen bestendige relaties aanknopen met ‘doodgewone’ jongens die zich een paar welstandsklassen lager ophouden dan, zoals bouwvakkers, magazijnkrachten en stukadoors. “Het idee dat een handwerker per definitie dom en bazig is, klopt niet”, aldus onderzoekster Sabine Neumann. “Sterker nog, mannen die met hun handen werken, hebben vaak een grote emotionele intelligentie. Dat matcht goed met de behoeften van de intellectueel belaste, zelfstandige vrouw.”

Geheim 4:
Hij fixt graag iets.
Vraag hem of hij een klein technisch klusje voor je wil opknappen. Laat hem een lamp ophangen, de gootsteen ontstoppen of een kraanleertje vervangen. Hij sputtert misschien wat tegen, maar niets streelt zijn mannelijkheid zo zeer als het verhelpen van een technisch probleem en het bijstaan van een ‘hulploze’ vrouw. Prijs hem na gedane arbeid uitgebreid.

Geheim 5:
Hij heeft verlatingsangst.
Hoe vrijgevochten ze zich ook voordoen, de meeste mannen hebben – als puntje bij paaltje komt – meer last van verlatingsvrees dan van bindingsangst. Hij kan heel wat lijken in zijn sexy 501, maar als ze er niet is, is hij letterlijk nergens, zoals De Dijk zingt.
CBS onderzoeker Joop Garssen en Wim van Hoorn stellen dat gescheiden mannen een veel groter risico lopen om aan lager wal te raken dan gescheiden vrouwen. Ken dus je verantwoordelijkheid en zet hem niet te snel op straat. Of laat de boel wel escaleren, maar haal hem na een week op bij zijn moeder of dat vage pension. Tegen die tijd is hij ladderzat en zit hij in de onderbroek die jij hem meegaf het einde der tijden af te wachten. Hij hoopt slechts één ding: dat jij hem terug neemt.

Geheim 6:
Hij blijft een jochie.
Hij kan nog zo keurig zijn, nog zo’n respectabele baan hebben, plotseling komt hij thuis met een gigantisch zakmes of een radiografisch bestuurbare helikopter. Voor jullie dochter van drie. Mannen worden in zekere zin nooit volwassen en willen eigenlijk het liefst buitenspelen. Hij zal dit niet snel toegeven, maar je voorkomt veel frustratie door die Home ludenste negeren of te onderdrukken.

Geheim 7:
Hij vertrouwt jou ook niet.
Veel mannen vrezen niet de echte vader te zijn van hun kroost. En naarmate jij aantrekkelijker bent, is zijn angst voor een ‘koekoeksjong’ sterker en gegronder. Een onderzoek in een Londens ziekenhuis, waarbij DNA-profielen van zuigelingen en wettige vaders discreet met elkaar werden vergeleken, bracht aan het licht dat zo’n vijf procent van de trotse vaders de wurm van een rivaal in zijn armen sluit.
“Vrouwen zijn ook maar gewone zoogdieren en voeren net zoals vroeger een bittere struggle for life”, verklaart de Britse evolutiebioloog Harold Murray. “Zij zijn uiteindelijk verantwoordelijk voor de gezondheid en de welvaart van het nageslacht, omdat zij bepalen met welk genetisch materiaal hun eieren worden bevrucht.
In de tijd van Fred en Wilma Flinstone was alles lekker duidelijk. Wilma beoordeelde de mannen in haar omgeving op lichamelijke kracht en symmetrie. Slaagde ze erin zo’n macho te behagen, dan was ze min of meerverzekerd van goed en gezond nageslacht en een goede toekomst. De Fred in kwestie zorgde immers niet alleen voor gezonde genen, maar stond garant voor (dierlijk) voedsel en bescherming. In onze huidige complexe maatschappij liggen de kaarten anders. Kracht en symmetrie staan nog altijd min of meer garant voor sterke genen. Maar het is allerminst zeker – zelfs minder waarschijnlijk – dat een 21e-eeuwse Tarzan ook maatschappelijk zijn mannetje staat. Om vrouw en kind goed te kunnen verzorgen, moet hij tegenwoordig kunnen rekenen, viool spelen, praten of politiek bedrijven. En daarin zijn nu juist de wat sulliger exemplaren beter. Dat zijn exponenten van de ‘wie niet sterk is, moet slim zijn’-evolutie. De nobele vrouw, die onverminderd het beste voor haar kroost en daarmee voor de soort wil, staat voor een dilemma. Haar rest slechts één strategie. Ze gaat een duurzame relatie aan met en zachtmoedige bankbediende met een degelijke Volvo. Deze Harrie staat garant voor een stabiel thuis, brave sex en een veilige toekomstvoor het nest. Haar echte passie haalt ze op een zondagmiddag bij haar fitnesstrainer of bij Harrie’s avontuurlijke schoolvriend die maar niet wil deugen.”

Geheim 8:
Hij heeft een Pinkeltje complex.
Sexvorsers weten dat de omvang van ’s mans penis in de keuringsrapporten wordt meegenomen. Toch wordt de soep niet zo heet gegeten als ze wordt opgediend. Mannen hebben vaak een overspannen voorstelling van wat een nieuwe partner verwacht. “Mannen met een Pinkeltjecomplex proberen vaak ter compensatie de rest van hun lijf groot en indrukwekkend te maken”, zegt de Oostenrijkse onderzoeker Karl Grammer. Besteed hier niet te veel aandacht aan. Zolang het compensatiegedrag zich beperkt tot wat onschuldig gehannes met roeimachines en gewichten, is er volgens deskundige weinig reden tot bezorgdheid. Leg hem geduldig uit dat een klein piemeltje eerder opvalt bij een kleerkast dan bij een scharminkel. Maar laat hem rustig voortmodderen als het kwartje niet direct valt. Hij ondergaat een leerproces. Grijp echter resoluut in als je merkt dat hij in zijn wanhoop anabole steroïden gaat gebruiken. Die hebben namelijk als wrede bijwerking dat zijn kroonjuwelen in een mum van tijd verschrompelen. Voor je het weet zit je met een ongeneselijk impotente man, die ook nog eens op jonge leeftijd borsten en allerleikwalen zal ontwikkelen, omdat zijn testosteronproductie voortijdig naar de filistijnen is geholpen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: woensdag 7 april 2010, 16:29
BerichtOnderwerp: Avondmaal
 
Bij het opruimen van papieren kwam ik deze bewerking van Psalm 23 tegen.
Overal in huis heb ik papiertjes, overgeschreven dingetjes van teksten, psalmen etc.liggen, die ik denk later nog eens te gebruiken.
Wat mij trof was de zin over de uitnodiging aan de tafel.
Daarom heb ik dit gedicht niet bij Gedichten neer gezet, maar hier.

Psalm 23

Mijn herder is de Heer,
het zal mij nooit aan iets ontbreken.

Hij brengt mij in een oase van groen,
daar strek ik mij uit aan de rand van het water,
daar is het goed rusten.
Ik kom weer tot leven, dan trekken wij verder,
vertrouwde wegen, Hij voor mij uit.
Want God is zijn naam.

Al moet ik het duister in van de dood,
ik ben niet angstig, U bent toch bij me,
onder uw hoede durf ik het aan.

Gij nodigt mij aan uw eigen tafel,
en allen die tegen mij zijn
moeten het aanzien: dat Gij mijn bedient,
dat Gij mij zalft, mijn huid en mijn haren,
dat Gij mijn beker vult tot de rand.

Overal komen geluk en genade
mij tegemoet, mijn leven lang.
En altijd kom ik terug in het huis
van de Heer, tot in lengte van dagen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: zondag 4 april 2010, 00:43
BerichtOnderwerp: Daar juicht een toon, daar klinkt een stem
 
Goedemorgen allemaal!

Vroeger had mijn man een Surinaamse collega, die de gewoonte had om elke 1e Paasdag op te bellen met de de mededeling: Broeder, de Heer is waarlijk opgestaan!
Ik vond dat altijd een hele ontroerende mededeling om 1e Paasdag mee te beginnen.
Daarom wil ik het graag tegen jullie allemaal zeggen!
Voor jou, voor mij, voor ons allemaal: De Heer is waarlijk opgestaan!
Hele gezegende, fijne Paasdagen toegewenst!
Liefs,
Grace
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 april 2010, 13:59
BerichtOnderwerp: liefde is
 
ARIENNEZ498 schreef:
Het opperste geluk in het leven is te weten dat je wordt bemind om jezelf, of, eigenlijk, wordt bemind ondanks jezelf.

Jouw gezegde is mij uit't hart gegrepen!
liefs,
Grace
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 14:03
BerichtOnderwerp: genade
 
MARIJAN072 schreef:
Dit lied vind ik ook mooi!

Grace - Michael W Smith

http://www.youtube.com/watch?v=YRXDsbRQNlA&feature=related

Wauw, Grace
Ik ben er stil van.
Grace

His Grace is all we need toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 14:02
BerichtOnderwerp: genade
 
MARIJAN072 schreef:
Dit lied vind ik ook mooi!

Grace - Michael W Smith

http://www.youtube.com/watch?v=YRXDsbRQNlA&feature=related

Wauw, Grace
Ik ben er stil van.
Grace

His Grace is all we need toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 10:46
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
ARIENNEZ498 schreef:
Eva,
Het is m.i de (on)zuiverheid van de geest die het gedrag of de gedachten bepaald, NIET die ander...., niet dat meisje

Ik word van dit soort discussies altijd een beetje moedeloos. Alsof kleding een soort rechtvaardiging zou voor verkrachting. Ik zie ook wel meiden lopen, waarvan ik denk nou, kan dat nou wel zo? Mijn zoon ziet dat anders, het is leuk, ik mag er graag naar kijken zegt ie.
Tja.
Ik vind, ongeacht wat iemand aanheeft, het mag voor NIEMAND, maar dan ook niemand, een aanleiding zijn om aan een ander te zitten, zonder diens toestemming.
En dan zal je je moeten beheersen, nou en?
Goed voor je karakter denk ik dan maar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 22:57
BerichtOnderwerp: genade
 
GRACE585 schreef:
bedankt leanne Knipoog smiley
blijf het een mooi lied vinden en was er (toevalig) gister naar aan het luisteren Lachende smiley

Mooi lied he, ik heb het op CD in een aantal variaties.
Omdat ik bij een regionale omroep een meditatief programma heb, genaamd amazing grace, wil ik elke keer een andere uitvoering laten horen.Wist je b.v. dat Elvis Presley ook dit nummer opgenomen heeft?
kippenvel hoor!
Grace015
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 22:57
BerichtOnderwerp: genade
 
GRACE585 schreef:
bedankt leanne Knipoog smiley
blijf het een mooi lied vinden en was er (toevalig) gister naar aan het luisteren Lachende smiley

Mooi lied he, ik heb het op CD in een aantal variaties.
Omdat ik bij een regionale omroep een meditatief programma heb, genaamd amazing grace, wil ik elke keer een andere uitvoering laten horen.Wist je b.v. dat Elvis Presley ook dit nummer opgenomen heeft?
kippenvel hoor!
Grace015
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: donderdag 25 maart 2010, 23:35
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
IMRE695 schreef:
Ik werk volgens het adagium: Truth is beauty, beauty is truth. Het gaat dus vooral om wat je uitstraalt. Pure innerlijke schoonheid dus. Een definitie laat ik hier achterwege, anders zou je er op kunnen oefenen. Knipoog smiley Maar ik kijk met een dichtersoog en zal niet op uiterlijkheden letten. Netjes verzorgd is genoeg!

In deze verkiezing kunnen mannen zowel vrouwen kiezen, als ook vrouwen mannen of vrouwen vrouwen of mannen mannen. Want innerlijke schoonheid kan iedereen ten deel vallen.

Een miss of mister CM krijgt eigenlijk een zware verantwoordelijkheid, want hij/ zij wordt geacht de gedachte achter CM uit te dragen.
Daarnaast zijn er natuurlijk ook veel leuke dingen aan verbonden, zoals (gratis) aanzitten aan feestdiners, uitreiken van oorkondes, een jaar lang gratis lidmaatschap en jouw foto op de cover van de Eva of voor mannen een artikel in CV-koers. Dus, het is eigenlijk best eervol. Lachende smiley En nee, je hoeft geen reclame te maken voor CM. Want je bent zelf al het levende bewijs dat CM werkt!

Ik hoop hiermee je vragen voldoende te hebben beantwoord.

Zeg, Imre, na deze omschrijving haak ik af hoor. Voor op de EVA laat ik graag aan een ander over.
Ik kom binnenkort al in de plaatselijke krant in een artikel met foto omdat ik Engeland ga zingen tijdens een belangrijk concert, die krant vind ik al best eng, dus ik laat dit maar zitten, ik gun de prijs graag aan een ander!(als ik er al voor in aanmerking gekomen zou zijn!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE015 (65)





Berichten: 107

BerichtGeplaatst: donderdag 25 maart 2010, 23:34
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
IMRE695 schreef:
Ik werk volgens het adagium: Truth is beauty, beauty is truth. Het gaat dus vooral om wat je uitstraalt. Pure innerlijke schoonheid dus. Een definitie laat ik hier achterwege, anders zou je er op kunnen oefenen. Knipoog smiley Maar ik kijk met een dichtersoog en zal niet op uiterlijkheden letten. Netjes verzorgd is genoeg!

In deze verkiezing kunnen mannen zowel vrouwen kiezen, als ook vrouwen mannen of vrouwen vrouwen of mannen mannen. Want innerlijke schoonheid kan iedereen ten deel vallen.

Een miss of mister CM krijgt eigenlijk een zware verantwoordelijkheid, want hij/ zij wordt geacht de gedachte achter CM uit te dragen.
Daarnaast zijn er natuurlijk ook veel leuke dingen aan verbonden, zoals (gratis) aanzitten aan feestdiners, uitreiken van oorkondes, een jaar lang gratis lidmaatschap en jouw foto op de cover van de Eva of voor mannen een artikel in CV-koers. Dus, het is eigenlijk best eervol. Lachende smiley En nee, je hoeft geen reclame te maken voor CM. Want je bent zelf al het levende bewijs dat CM werkt!

Ik hoop hiermee je vragen voldoende te hebben beantwoord.

Zeg, Imre, na deze omschrijving haak ik af hoor. Voor op de EVA laat ik graag aan een ander over.
Ik kom binnenkort al in de plaatselijke krant in een artikel met foto omdat ik Engeland ga zingen tijdens een belangrijk concert, die krant vind ik al best eng, dus ik laat dit maar zitten, ik gun de prijs graag aan een ander!(als ik er al voor in aanmerking gekomen zou zijn!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van GRACE015
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 2 van 4