ChristianMatch
 


Forum

Berichten van YES356
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 16 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van YES356
Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 16:11
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
ZEELAND736 schreef:
Ja...leuk Yes...ik kende hem...
En het was mijn....OPSTIJGFORMULE!!!! Knipoog smiley


Mooi Zeeland!!!!

Wat me ook bewoog om het zo evt extreme veschil dat vaak gemaakt en gezegd,gedacht word ook echt werkelijk zo is????????

Toen ik straks mijn ruimte reis maakte! Meende ik te zien dat er nooit leven op mars is geweest!!! En op venus al evenmin niet!!!

En op aarde wel!!!

Zijn de verschillen die vaak genoemd en worden echt waar?????

Bv Dom blondje
Pffffffff vrouwen en inparkeren
Jha dat kan je verwachten dat is een vrouw
Alleen vrouwen kunnen meerdere dingen te gelijk
Vrouwen……………………………………………..

Mannen zijn stoer
Mannen huilen niet(in het openbaar)
Mannen hebben minder gevoel dan vrouwen
Mannen zijn handiger
Mannen zijn……………………………………………………………

Of doen we als of er verschillen zijn?????
En vergroten we die uit?
Zijn ze er wel zo als ze vaak voorbij komen in het dagelijkse leven?


Er zat ook de opmerking tussen “ïk geloof niet in sprookjes”

Kan het een sprookje zijn die verschillen tussen mannen en vrouwen zo groot zijn???


Of is er verschil tussen man en man / vrouw en vrouw??
Of zijn we van binnen het zelfde en durven we die niet te tonen en te laten zien?


Mars en Venus bestaan, ik geloof in de werkelijkheid!

Ik ben op mijn ruimtereis van net geen anderen planeet tegen gekomen waar ooit mensen zouden hebben geleefd
En kwam weer op aarde!
Daar leven mensen en zijn daar bedacht en gemaakt! Niet om ze verschillend te maken denk ik. Maar om het verschil te maken!


Laatst aangepast door
YES356
op donderdag 12 juli 2012, 16:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 14:57
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
Ik lees reakties als:
oeps zou die ons door hebben?

geloof niet in sprookjes

het lijkt(lees goed)of ik het niet begrijp...Ben de opstuigformule kwijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niets nieuws onder de zon.
toen God in genesis zij dat Hij voor een hulp ging maken die bij Adam paste, gaf dat meteen al aan wie van de twee het meest hulpbehoevend is
Hangt bij mij op...in de kamer...



Ik ben de Glazenwasser en de Wasserij,……………..

Daar zitten hele mooie tussen!!!! Kom ik wel op terrug!!1

Maar er stond ook een reactie: Vrouw zijn
Ik ben een vrouw, en da's heus geen pech,……………………………………
Ik


Ik ken dit verhaal en had hem ooit als ringtoon!

Maar die ging verder het was een dialoog tussen man en een vrouw nl:


Ik ben een man en dat is een geluk
Ik doe niet hysterisch al heb ik het druk
Ik verspil niet mijn leven met 'wat moet ik aan'
Kan zonder depressie van de weegschaal af gaan
Ik gooi dingen weg, heb geen spullen teveel
En als iets kapot is dan maak ik het heel
Parkeren is easy; gewoon in 1 keer
En we doen wel hetzelfde, maar ik verdien meer

Ik ben een man en denk logisch na
Ik leef niet op light-drank en drie blaadjes sla
Als ik ergens heen loop weet ik de weg terug
Ik maak van een olifant in no time een mug
Als ik zeg dat ik klaar ben dan kunnen we gaan!
En tijdens het plassen kan ik blijven staan!

Ik ben een man ja, dat doet me plezier
Ik wordt niet dronken van 10 glazen bier
Ik weet wat 'buitenspel' is, daarom geef ik een brul
want voetbal is passie en de scheids is een kul
Publiekelijk huilen dat doe ik dus nooit
He,ik kan het vangen als iemand iets gooit
En ik hoef niet te baren dus geen centje pijn
IS HET NIET GEWELDIG OM EEN MAN TE ZIJN !!!


Laatst aangepast door
YES356
op donderdag 12 juli 2012, 14:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:55
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
ANNA415 schreef:
Al 2 dagen geen mannen op dit topic Lachende smiley met blinkend witte tanden
Maar ook geen vrouwen meer Huilende smiley, smiley in tranen

Volgens mij... kunnen we toch niet zonder elkaar Verliefde smiley Verlegen lachende smiley Kussende smiley

Ik denk dat je gelijk hebt!!!! En M. de zus van F. gelijk heeft !!!!!
Bv.

ERIKA129 schreef:

Nou ik ben een heel volgzame vrouw Clown smiley dus zal op verzoek van een overgelopen belse man naar brabant Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt een topic openen waar vrouwen mogen klagen , mopperen en ervaringen uitwisselen en elkaar tips kunnen geven over..... juist VROUWENKWAALTJES!

Smiley met dichtgeplakte mond dus mannen weg hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Knipoog smiley

Normaal doe ik op dit topic altijd ff Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond maan nu doe ik ff Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley zondr mn Smiley met dichtgeplakte mond Hoewel ik weet dat dit uiterst ongewenst en tegen de regels in lijkt te zijn hier is hier!!

Mijn ervaring is dat als vrouwen ff iets mompelen of iets tussen haakjes zetten.
Dat dat vaak juist het belangrijkste is wat ze willen zeggen. Of dat ze iets zeggen en juist het tegenovergestelde willen bereiken of willen ontvangen ,dan je als Mars afstammeling in eerst instantie leest of hoort! !

En aangezien vrouwen van Venus komen en mannen van Mars! Lees ik als man dus vaak dingen precies het tegenovergestelde, uit de opmerkingen of vragen die een vrouw heeft.

Dus probeer niet meteen reageren als afstammeling van Mars. Maar ga eerst ff naar Venus dan overdenken! Proberen te begrijpen. Wat best een hele moeilijke taak is voor een man.
En dan mogelijk reageren! Je moet dan best ff snel een hele reis maken. Je zit op aarde komt van mars, moet je ff naar Venus,vervolgens weer naar de aarde en reageren op een voormalige bewoner van Venus!

Ik heb net die reis ff gemaakt! En toen ff de dingen tussen haakjes gezet en vet gemaakt, na mijn bezoek aan Venus.

Dan lees ik het dus zo!


Nou ik ben een heel volgzame vrouw Clown smiley ( soms onnavolgbare) dus zal op verzoek(bevel) van een overgelopen belse man Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt naar brabant ( waar ze zich normaal gesproken geen snars van aantrekt) een topic openen waar vrouwen mogen klagen , mopperen en ervaringen uitwisselen ( lachen, giebelen, en praten,zeuren over oa mannen) en elkaar tips kunnen geven over..... juist VROUWENKWAALTJES! (Mannenkwaaltjes)

dus mannen weg hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Knipoog smiley ( Dus mannen kom hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr)


In de naam va het topic staat tussen haakjes Anders zeuren de mannen weer. mannen (kom als aub meepraten)

Dat is dus bv die belangrijke info die vaak gemompeld word of tussen haakjes word gezet waar ik het over had straks.


Mag ik de de EX Venus bewoners uitnodigen even een reisje met me naar mars te maken??? OK leuk!! Fijn dat jullie dat willen!!!


de opmerking: VROUWEN!!!!!!! Dit wordt vaak door de afstammelingen van Venus uitgelegd als zeurend of veroordelend!!!



Sluit je ogen en zeg dan fluisterend echt heel heel heel zacht!!! maar wel voor je zelf hoorbaar VROUWEN!!!!!!! Hou de tong die bij als je de N heeeeeeeeeeeeeeeel zachtjes uit spreekt en (als het goed is)net achter je voortanden tegen je verhemelte zit ,daar vast met je mond dicht!!!!!! ( ik weet dat dat moeilijk is maar jullie kunnen het!!)Hou dit ff vol!! doe dan in 1x snel je mond open en tegelijk je tong naar beneden!! Maar blijf dat zelfdel geluid maken!!! OPEN NU JE OGEN!!!














Welkom op aarde!
Lachende smiley


Begin aub niet te zeuren over mijn taalfouten en kromme zinnen ontbreken van punten en komma’s, ik heb last van een jetlag door de ruimte reis van daarnet!

(Yes soms smoesjes verzinnend)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:03
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
XABIA794 schreef:
http://youtu.be/VXp6xcY5IqU
Glorious Day!!!!!!



WOW wat eeen mooi lied!!!!! en oa de tekst!!!!!!


Living He loved me!
Dying He saved! me!
Buried He carried! My sins far away!
Rising He justified ! Freely for ever
One day He coming!
Oh glorius day!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 16:28
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
WOW mooi ZEELAND !!!!!

Toen ik het lied nog ff luisterde dacht ik oops (dit onderstaande lied) Vergeet ik nog wel eens!! dus net maar even meegezongen!!

http://www.youtube.com/watch?v=t26bSyZx30s


Laatst aangepast door
YES356
op woensdag 11 juli 2012, 16:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 15:48
BerichtOnderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
 
CRISTIANMATCH schreef:


Herman en Beun zijn niet van CM af wegens klachten van andere leden. Wij constateren zelf ontoelaatbaar gedrag, geven waarschuwingen af en moeten stappen ondernemen wanneer hier niets mee gedaan wordt. Dat is jammer, maar onvermijdelijk.



Bedankt voor het geven van duidelijkheid!
Suc 6 met je/jullie werk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 01:11
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
Kon ff niet in slaap komen! hierna wel! weet ik zeker! Slapende smiley Knipoog smiley

http://youtu.be/krj5cQbbzX4
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 00:45
BerichtOnderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
 
HEIDE115 schreef:
we moeten er op letten idd,ik.jij..ik.weer..en dan toch jij ook weer..

en als laatste ik.. Knipoog smiley

ik Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 00:38
BerichtOnderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
 
HEIDE115 schreef:
Dank voor je reactie yes..
Ik heb in een andere topic mijn gedachte er ook over uit gesproken.
als je een zin kan plaatsen zoals jij dit doet.
dat er landen zijn waar mensen rechten ernstig geschonden worden
zeg ik toch nog even hier dan..dat ik liever zo'n zin had gelezen.
want dan begrijp ik het ook wat bedoelt wordt.


Ja ik schreef gisteren ook wat! en dat had ik ook anders kunnen verwoorden!


Komt Goed!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 00:35
BerichtOnderwerp: Pesten...
 
HEIDE115 schreef:
Bedankt voor je reactie yes,
Het vervolg staat in de andere topic;)

Okay!! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 00:28
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
VISSER278 schreef:
Kumt goed akket goed begriepe . Ma doe ma heinig an heur.


Oeps, dat is ff nadenken zeg na 35 jaar.

Tlukt mien verdreijd nog a toe de miezerige letterkes van oew te ontsiefren!!
Moar akt goad begriepe zij arges op te wougten! Ik doe mien beste, mien knar is mangs al un betjen leuger.
Aij ffkes heenig an doat dan kumt goad.
Tzit dral ante kommn. Khebt mangs al in mien krar een stuksken veur mekoar!

Vertaling!

Het lukt me verdraaid nog aan toe de kleine letters van jou te ontcijferen!!
Maar als ik het goed begrijp zit je ergens op te wachten! Ik doe mijn best,mijn hoofd is nu al een beetje meer leeg.
Als je even rustig aan doet dan komt het goed.
Het zit er aan te komen. Ik heb nu al in mijn hoofd een klein stuk voor elkaar!

Maar ik zie dat je het kan lezen uit je opmerking: Kumt goed akket goed begriepe . Ma doe ma heinig an heur.



Vertaling
Komt goed als ik het goed begrijp. Maar doe rustig aan hoor



ga ik doen dat rustig aan doen

goad goan!


Laatst aangepast door
YES356
op woensdag 11 juli 2012, 00:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 00:07
BerichtOnderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
 
Hallo Heide,
Frank bedoeld het woord niet discriminerend naar personen toe denk ik.

Wat en wie hij bedoeld is naar mijn idee het regiem van die landen die de mensenrechten ernstig schenden.
Waar onder ook die van de homos.
Gaf daar een woord voor die bij jou als persoonlijk voor jou bedoeld zou zijn .
Ik ben er eigenlijk vast van overtuigd dat Frank dit niet naar iemand persoonlijk, en dus al helemaal niet persoonlijk na jou toe bedoelde!

Dat het bij jou zo binnenkomt en het zo opvat begrijp ik!! Dat frank zich van geen kwaad bewust is begrijp ik ook!

Als het zo is als ik denk hoop dat jullie elkaar gaan begrijpen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 00:06
BerichtOnderwerp: Pesten...
 
Hallo Heide,
Frank bedoeld het woord niet discriminerend naar personen toe denk ik.

Wat en wie hij bedoeld is naar mijn idee het regiem van die landen die de mensenrechten ernstig schenden.
Waar onder ook die van de homos.
Gaf daar een woord voor die bij jou als persoonlijk voor jou bedoeld zou zijn .
Ik ben er eigenlijk vast van overtuigd dat Frank dit niet naar iemand persoonlijk, en dus al helemaal niet persoonlijk na jou toe bedoelde!

Dat het bij jou zo binnenkomt en het zo opvat begrijp ik!! Dat frank zich van geen kwaad bewust is begrijp ik ook!

Als het zo is als ik denk hoop dat jullie elkaar gaan begrijpen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:47
BerichtOnderwerp: Pesten...
 
Hallo, ik lees het gesprek HEIDE FRANKT naar mijn idee kan het stukje dat ik las beiden goed doen en op 1 lijn brengen Trouwens ons allemaal!! Ik gebruikte dat woord ook wel eens!!

Ik las het Dit weekend stelde iemand me een vraag, hoewel het niet meteen als zodanig overkwam: ‘Ik snap niet waarom je naar zo’n apenland wilt.’ Het Apenland in kwestie is hier Congo. Door dit soort reacties wordt ik uit het veld geslagen. Niet door ‘het is levensgevaarlijk wat je gaat doen’. Ook reacties als deze doen me niets: ‘Ik snap niet dat je zoiets wilt’ of ‘stel dat je een lekke band krijgt en je haalt niet wat je die dag moet bereiken en je komt bij een dorpje waar ze geen camping hebben. Wat dan?’ Want dat zijn geen moeilijkheden en al zouden ze dat wel zijn, dan lossen die zichzelf wel op. Ook over deze opmerking maak ik me niet druk: ‘Ken je de uitdrukking ‘beren op de weg zien’, jij ziet ze niet, maar die beren zien jou wel!’ Beren zijn er immers niet in de Sahara. Blikken vol ongerustheid gebaseerd op gedachten die verraden dat ik een naïef, zelfs onnozel wicht ben. Veelal woorden gesproken vanuit een wetenschap dat ze gehoord worden door mensen waarop indruk gemaakt dient te worden. Dat doet mij weinig, omdat het onwetende woorden zijn. Zinnen gebaseerd op een onbekend terrein, uitingen van angst omdat het onbekend en dus eng is. Gevaarlijk natuurlijk ook.
Maar het woord ‘Apenland’ doet mij wel wat. Dat snijdt meteen diep en heftig tussen degene die het uitspreekt en zijn ideeën over, in dit geval, Afrika. Wat wordt eigenlijk bedoeld met Apenland? Dat had ik natuurlijk op dat moment aan de persoon in kwestie moeten vragen, maar bij mij komt zoiets altijd pas veel later. Is een Apenland een land waar apen zijn? Vast wel. Maar apen zijn er ook in Zuid Spanje, in Gibraltar heb je de Berberaap. Is Spanje dan ook een Apenland? Of is de zee of oceaan een scheiding tussen Apenland en Mensenland? Is Amerika dan ook een Apenland of alleen de landgrens van arm en rijk Amerika? Staat aap gelijk aan arm? Is Afghanistan een Apenland? Heb ik daar eigenlijk één aap gezien? Ik geloof het niet, maar in buurland Pakistan zijn weer wel apen, toch zeker in het gedeelte dat grenst aan India. Want India is een echt Apenland. Wat een Apenland dan ook mag betekenen.
Wat is een Apenland nou toch? Is het een grap als dit gezegd wordt? Is het een grap als iemand zegt: ‘Neem maar een grote pot witte verf mee, dan kan je alle gezichten in Afrika wit schilderen.’ Dit zijn vragen die ik mezelf stel, wat wordt ermee bedoeld? Dat het dom, naïef, gevaarlijk, eng en ronduit stom is wat ik doe, zijn geen dingen die ik mezelf af hoef te vragen. Niet je hart volgen, niet je dromen waar maken, niet leven alsof het de laatste dag zou kunnen zijn, niet de comfort-zone verlaten of de zogenaamde zekerheid, niet de basis ontdekken, niet de wereld voelen, niet ontdekken waarom we leven en waarom we werkelijk allemaal hetzelfde zijn -aap of mens- vind ik eigenlijk heel menselijk. Dat vind ik dus heel onapelijk. Hmm… al schrijvende en denkende heb ik nu net ontdekt wat een Apenland is!
Een Apenland is een land waar mensen wonen die bewust leven, weten waarom en niet uit die comfi-zone kunnen of willen stappen omdat ze die wellicht niet hebben. Een Apenland leeft basic, met de natuur als hun leidraad, en misschien wel een aapje in de achtertuin annex jungle om ze daaraan te herinneren. Geen APP dus, maar een AAP.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:41
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
JANS221 schreef:
is goed, Yes. Doe jij dan als je terugkomt, de afwas, de strijk en heel het huis stofzuigen?

Ja hoor net wat ik dacht!! Boze smiley Lekker wezen douchen. Zelf het putje schoon moeten maken! Boze smiley Kom ik beneden! Geen eten op tafel,kliko nog aan de weg, Boze smiley Volgzaam pfffffffff Gefrustreerde smiley de afwas strijken het stofzuigen kan je dus mooi vergeten! Boze smiley ik ga snel ergens anders eten! Das bij een vrouw! En je weet hoe vrouwen zijn he!!! Lachende smiley Als je te laat komt. Maar als ze zelf……………………… dan………………???!! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Goad goan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:20
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
ik moet zo weg! Jans maak jij het eten ff klaar? zet je de kliko ff weer binnen? en wil je ff de haren uit het doucheputje halen als ik dadelijk klaar ben met douchen?? dan kan ik ff snel eten okay?

Laatst aangepast door
YES356
op dinsdag 10 juli 2012, 17:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:12
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
JOL252 schreef:
Nou, sla je slag !!!

nee! Ik sla niet. En al helemaal geen vrouwe
+n


Laatst aangepast door
YES356
op dinsdag 10 juli 2012, 17:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:08
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
JANS221 schreef:
Is ook goed, Yes! Ik ben heel volgzaam... Engeltje smiley


ow!!! Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley bestaan die vrouwen!!!????

meestal kunnen de niet volgenden me de boom in!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:02
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
JANS221 schreef:
Ik geloof dat ik uit het verhaal van Yes op kan maken, dat ik de enige ben die hem begrijp! Ik weet wat hij denkt, want hij antwoordt ook met YES.
Ik weet niet of ik hier rechten aan kan ontlenen voor wat betreft de indeling van de zitplaatsen op de picknick.......ik laat het aan Yes over Engeltje smiley


hahaha!!! misschien ga ik wel in een boom hangen!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:00
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
Arm???? RIJK!!!!! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:45
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
Hallo,

Ergens krijg ik het idee en gevoel dat het hier een beetje over mij gaat. Ik weet niet hoe dat komt!

JANS :Als ik kom, mag ik dan ook heel even naast Yes zitten, Erika?Wie zegt dat ik naast Erika wil zitten? Vrouwen die aan vrouwen vragen of zie iets met een man mogen!!
Welkom in de wondere werleld van…………………… hahahaha!


ERIKA: tuurlijk ik ben heel lief hoor en kan goed delen IK ben niet deeldaar. Besta uit 1 stuk!

FRANKT: Zoals ieder mens heeft ook Yes 2 zijkanten...zijnde: een linkerkant en een rechterkant...daar kan je dus naast zitten...de voor- en achterkant heb je ook maar dat praat niet zo gemakkelijk... Ik ga morgen naar de IKEA. Kijken of ze daar draaibare gespreksstoelen hebben. Of een andere handige zweedse oplossing. Zijkanten,voor en achterkant,dadelijk beginnen ze ook nog over de binnenkant!!

TINK: en een voorkant en een achterkant...en wat lastiger, ook een binnenkant..... Zie daar heb je het al!!! De binnenkant!

ERIKA: Nou frank heb slecht nieuws voor je aan die kwebbel van mij mankeert niks nie Waarom vertellen vrouwen altijd iets dat iedereen al lang weet????

ROELANDE: ja en heeft zeker ook een boven en onderkant Dus er kunnen heel wat dames bij hem gaan zitten Ook dat nog!!! De boven onderkan! Kjjken of de IKEA een doorzichtig draaibaar stapelbed op hoge poten heeft heeft. Ben ik van onderen,boven,zijkanten,voor en achter beschikbaar!

ERKA: De arme ziel heeft geen leven zo Geen leven?? Wat is een leven zonder vrouwen ??? (lees vrouwen topic)

ROELANDE: ja of hij heeft de dag van zijn leven Hier heb ik ff zo geen antwoord op!

JANS : Yes denkt: YES!!!! YES

JOL: ik denk dat ie beter rustig thuis kan blijven ... Das juist het probleem!!! Ik ben niet thuis! Ik zit dan op de camping en als ik dan naar huis zou rijden kom ik langs Ede!!!

FRANKT: ...typisch weer iets voor Tink...pffff, een binnenkant...jij denkt zeker weer aan de binnenkant van jou die moet gevuld worden met eten.....met een BBQ-kippetje??? Typisch vrouwen ja!! Om over de binnenkant te beginnen! Zegt veel over de mannen denk ik. Die kijken vaak naar de buitenkant. En zien dan de binnenkant.

ROELAND: Ha,ha jaloers op Yes Frank? Haha weet je?? Ik denk dat ik naast Frank ga zitten!!!

FRANKT: Pfff jaloers op Yes??? Het kan best een goeie en vriendelijke kerel zijn maar ik val niet op mannen. Die leggen naar het schijnt hun onderbroek in de koelkast...ik moet er niet aandenken zo'n broek dat 2 weken werd gedragen tussen mijn radijsjes te vinden... okay nou ik hoop ook dat je niet op me valt frank tijdens de pn.kleren vies en zo!! Je laatste zin moest ik even diep over nadenken. Maar je kijkt dus niet alleen naar de buitenkant maar ook ergens in. of is dat alleen bij koelkasten?

Frankt : ja ja, verlengen voor mij??? Voor Yes ga je verlengen... Erika is niet echt lang nee!

Nu ik het zo op een rijtje zie staan denk ik: zegt dit iets over mij of over hen die hier wat schrijven????!!


(Yes niet bang voor 04-08-2012)


Laatst aangepast door
YES356
op dinsdag 10 juli 2012, 16:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:36
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
foutje

Laatst aangepast door
YES356
op dinsdag 10 juli 2012, 16:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 01:48
BerichtOnderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
 
Hoe kunnen we met zijn allen respectvol spreken over homo seksualiteit onder christenen ?

Ik vind dat een ontzettend waardevol en gevoelig onderwerp!
Ook omdat er veel christenen zijn die die gevoelens hebben en vaak nergens of er moeizaam over kunnen spreken.

Ik weet ook dat er mensen meegelezen hebben op de vorige 2 topics die
daar veel aan hebben gehad!
En voor ons zelf, als ik voor me zelf spreek is het ook heel leerzaam om daar dingen over te lezen en te delen met elkaar hier!

Het vorige topic is verwijderd.(tenminste ik kan hem niet weer vinden) En die daar voor zit een slotje ,waar ik niet echt een reden kan vinden van cm waar om, en dat hoeft van mij betreft ook niet.



Nou lang verhaal!! Maar mijn idee is dat mensen hier in alle vrijheid ideeën posten, hoe ze dit topic het liefst zouden zien! En dan vandaar uit het toch wel mooie onderwerp te bepreken.

Ik voor mij zie als mooi voorbeeld het topic gehoorzaamheid ! hoe het er daar aan toe gaat ! heel erg mooi! Lijkt me dat we dat hier ook moeten kunnen!


Wat een mogelijkheid zou kunnen zijn is dat de redactie van CM dit niet, of even nog niet wil hebben!
Maar dan verwacht ik wel een reactie hier
Wat ik erg jammer zou vinden. Maar dat zal ik dat zal accepteren en respecteren


NOU BRAND LOS !!!!!!!

SCHIET Op MN TEKST!!!!

LAAT JE HOREN DAN ONSTAAT ER EEN DUIDELIK BEELD WAT WE WILLEN!!


(YES op hoop van Zegen)


Laatst aangepast door
YES356
op dinsdag 10 juli 2012, 02:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 00:04
BerichtOnderwerp: Gebed altijd verhoord
 
Dit topic is door cm flink opgeschoond!

En sommige reacties en dingen die er staan zitten er dan raar tussen!
En is het verband ff weg!
Das niet echt erg denk ik .


Misschien kunnen we gewoon opnieuw beginnen zonder afbreuk te doen aan de dingen die er nu nog staan?


Laatst aangepast door
YES356
op dinsdag 10 juli 2012, 00:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:50
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
VISSER278 schreef:
Petra , ik kan me niet voorstellen dat er personen zijn die jou reacties op dit topic , zien als iets wat met pesten te maken heeft.
Waar Shanita op doelt is veel meer het op de man spelen zoals vandaag gebeurd is in het topic gebed en vorige week op andere topics.
( Als ik dit verkeerd zie , zal Shanita wel reageren , neem ik aan)
Er zijn topics en topics . De ene topic is serieus , de andere luchtig , weer een ander wat totaal nergens over gaat, zoals deze.
Ik zou zeggen , Petra ... blijf lekker schrijven . Het kan een mens soms zo lekker goed doen om even alles er uit te gooien.
En wat betreft de uitjes...... je zegt er nog nooit geweest te zijn.
Gewoon een keer doen, de sfeer proeven , kennismaken met anderen.
Zelf ben ik ook verschillende keren naar de pn . geweest. De eerste keer was voor mij ook spannend hoor , maar de tweede keer zeg je al , hé leuk , jou ken ik . En de derde keer vraag je je zelf af .... zou die of die er zijn .En de vierde keer vragen ze al weken van te voren .... vissser ....neem je bolussen mee, o nee .... visser , je moet wel bolussen mee nemen hoor. Knipoog smiley


't is maandag .... visser die zich afvraagt of er vandaag nog een verhaal van Yes komt




Tlukt mien verdreijd nog a toe de miezerige letterkes van oew te ontsiefren!!
Moar akt goad begriepe zij arges op te wougten! Ik doe mien beste, mien knar is mangs al un betjen leuger.
Aij ffkes heenig an doat dan kumt goad.
Tzit dral ante kommn. Khebt mangs al in mien krar een stuksken veur mekoar!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:30
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=1j763lmAAP0






Ook ff in het Nederlands

http://www.youtube.com/watch?v=FYK5PJrWRx4
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:12
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://youtu.be/Bo1bjTOFbZA
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 21:54
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
JANS221 schreef:
over 7 dagen verloopt mijn abbo......verlengen? of niet? Smiley die vol vragen zit

Jans = Ja Abo Niet Stoppen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 19:01
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
LEANNE226 schreef:
Mwah,er is een zeker jong(er) iemand die van mij gaat winnen met Wordfeud Boze smiley
Weer een deuk in mijn ego.........

vul anders ff in Porsche cayenne.......... wie weet win je!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356 (58)





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 18:58
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
ERIKA129 schreef:
wrom die heb jij toch Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril

wat die vaatwasse !! ja die heb ik !!! maar die is zo alleen! vandaar dat ik val voor vrouwen met een vaatwasser! je moet wel de belangrijkste dingen goed onderscheiden in welke vrouw je uitkiest om op te vallen

aleen is toch maar alleen !! de arme vaatwasser


Laatst aangepast door
YES356
op maandag 9 juli 2012, 19:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van YES356
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 16 Volgende
Pagina 2 van 16