ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MIEKJES285
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5
ChristianMatch forum index » Berichten van MIEKJES285
Auteur Bericht
MIEKJES285 (55)





Berichten: 126

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 20:23
BerichtOnderwerp: Wat Mannen Je Niet Vertellen…
 
JONATHAN890 schreef:
te open,.....dat vraag ik mijzelf ook wel eens af...ben ik dat misschien ook wel? Als mensen mij lezen, mij paar keer spreken, weet je op een moment bijna alle grote lijnen. En ik steek ook niet onder stoelen en banken , wat ik verder denk, voel en mijn mening is vrij resoluut soms. Ik weet ook dat ik soms de grenzen opzoek, ook van mijn eigen gedachten en bevattingen.

Wat een ander er mee doet? Dat probeer ik mij wel af te vragen. Ik ben verantwoordelijk voor de dingen die ik doe, die ik zeg, maar ook hoe het op de ander overkomt, helpt, maar misschien ook pijn doet en verdriet geeft.

Ik snap wel dat jij hier bedoelt, dat het de ander zijn verantwoording is wat hij/zij doet met de dingen die jij zegt, waar jij mee loopt, wat jij aankan, maar andersom is het dus ook zo, dat jouw woorden een lading hebben....met een goede of moeilijke uitwerking .

daarom denk ik wel altijd goed na wat en hoe ik iets zeg,ik ga niet over 1 nacht ijs.doordat ik de mensen om mij heen en die ik lief heb geen pijn wil doen,niet wil kwetsen ben ik vaak wat te lief/zacht en geneigd over me heen te laten lopen,door vervelende ervaringen en tip van mijn werkgever ben ik voor mijzelf op gaan komen..ik streef er altijd wel naar om de dingen liefdevol dus zonder verwijten over te brengen. waardoor de pijn en het verdriet voor de ander zo klein mogelijk is...soms gaan dingen die gebeuren ook mijn pet te boven en dan weet ik niet wat ik ermee aan moet en dan praat ik erover met God en een hele lieve vriendin die mij in een moeilijke periode er doorheen gesleept heeft.en dan laat ik het verder los tenminste dat probeer ik.... Verlegen lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKJES285 (55)





Berichten: 126

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 13:47
BerichtOnderwerp: Met wie kun je de beste relatie krijgen ?
 
[quote=DRUIFJE096]Je hebt helemaal gelijk thomas, liefde is onbegrijpelijk of ongrijpbaar. Niet te doorgronden.
Je kan niet een pasklaar antwoord geven op de vraag wie past bij jou. Je moet blijven zoeken tot je diegene vindt of gewoon je dingen doen en mischien vind je hem of haar wel spontaan.
Een collega van mij is jarenlang bevriend geweest met iemand en heeft er pas 2 jaar een relatie mee. Dus dat kan ook nog.
Ik denk dat een ontmoeting wel van wezenlijk belang is, want van een foto vind ik het moeilijk te beoordelen hoe iemand er uit ziet. Nou wil dat niet zeggen dat de ander super knap moet zijn, maar je moet elkaar leuk vinden en met elkaar kunnen praten.
Ook al kan je nog zo leuk met elkaar mailen, dat is nog geen garantie voor succes.[/quoteik ben het met ]druifje eens Knipoog smiley ,Het is leuk om met iemand die je leuk/aardig boeiend vindt om beter te leren kennen te mailen,als je dan een tijdje heen en weer hebt gemaild en gechat dan spreek je af om bv te bellen dan heb je al een stem bij de persoon en dan spreek je eens af( laat er geen maanden overheen gaan) gewoon vrijblijvend lekker ontspannen en maak er een leuke tijd van.wat heb je tenslotte te verliezen???en als het leuk/gezellig was spreek je weer af.kleine tip ga niet me te hoge verwachtingen.
zo van o misschien is dit hem de man waarmee ik verder ga..als het namelijk toch niet klikt/het is niet gezellig dan is de teleurstelling minder groot.maar ik denk dat het ook wel belangrijk is dat we ons verlangen bij God brengen.Hij weet tenslotte wat goed voor ons is en een goeie vriendschap is ook heel waardevol maak er geen te groot probleem van laat het niet je leven te veel beheersen..


Laatst aangepast door
MIEKJES285
op woensdag 5 mei 2010, 13:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKJES285 (55)





Berichten: 126

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 10:45
BerichtOnderwerp: De 7 geheimen die vrouwen verzwijgen
 
AALZ432 schreef:
Het was zeker niet negatief bedoeld, wat ik er mee wil zeggen dat man en vrouw daarom juist bij elkaar passen!
Het klinkt inderdaad alsof de man boven de vrouw zou staan, maar je kunt het ook anders opvatten..

Meer bij wijze van spreken... Knipoog smiley

Tuurlijk kun je, je alleen compleet voelen maar heeft niet iedereen de behoefte om samen door het leven te gaan????
Mijn leven voelt nu ook compleet en ik vermaak me prima in mn eentje.. maar ik zou het wel fijn vinden als ik ooit mn leven zou kunnen met de man van mn dromen zeg maar... Verlegen lachende smiley
Aalz ik ben het helemaal met je eens,want hoe gelukkig we ons ook voelen als single en hoe prima we ons leven op orde hebben met familie en vrienden om je heen diep van binnen zouden we allemaal graag het leven delen met die ander(dit is even een oppepper voor ons vrouwen..God heeft tenslotte niet voor niks eva geschapen!!)!en samen is het toch veel leuker...kijk alleen maar naar het koken. voor meer koken is leuker dan voor je eigen alleen.daarom nodig ik regelmatig vrienden en familie uit om te komen eten ..want totdat je die ander tegenkomt moet je er wel wat van maken...het leven gaat door en geniet van elke nieuwe dag die God je geeft...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKJES285 (55)





Berichten: 126

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 09:57
BerichtOnderwerp: Wat Mannen Je Niet Vertellen…
 
[quote=JONATHAN890]helemaal mee eens Miek.

Gewoon onder ogen zien, en mekaar bevragen. En open durven zijn naar mekaar. Ook je diepste gedachten vertellen. Je hebt ze beiden en niets is te gek.
Weet je wat ik geleerd heb, dat als je open en eerlijk bent, niet eigenlijk te gek is om met mekaar te bespreken.
Weet je wat raar is....... als je de dingen die je eigenlijk wilt gaan vertellen op een rare kromme manier gaat proberen duidelijk te maken. Dat gedraai om de uiteindelijke boodschap die je wilt brengen.....ken je dat???[/quote

ja dat ken ik,daarom doe ik dat ook niet meer,dan maar te open al denk ik wel altijd goed na voor ik iets zeg ik flap niet zomaar alles eruit. en wat de ander er dan mee doet is zijn/haar zaak..tenslotte moeten we straks boven voor onze eigen daden verantwoording afleggen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKJES285 (55)





Berichten: 126

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 20:57
BerichtOnderwerp: Het woordje eerlijkheid in een profiel...
 
met eerlijkheid heb ik al 2 keer in een relatie mn neus gestoten Gefrustreerde smiley en de eerste keer heeft het mijn hart gebroken daarom is dit iets wat ik heel belangrijk vindt in zowel een vriendschap als wel in een relatie...liever even pijn, teleurstelling dan dat de ander niet eerlijk zegt wat hij/zij denkt voelt of vindt.dan kan je proberen er iets aan te doen mocht dat nodig zijn Knipoog smiley
net als loze beloftes dat is ook zoiets beloof iets en kom het na en als je niet zeker weet of je dat gaat lukken beloof dan maar niets en verras me... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKJES285 (55)





Berichten: 126

BerichtGeplaatst: maandag 3 mei 2010, 22:15
BerichtOnderwerp: Wat Mannen Je Niet Vertellen…
 
haha heerlijk al die verschilende reacties over de geheimen van de man...wat maakt het uit of ze kloppen of niet...zo blijft er tenminste wat te ontdekken aan elkaar en blijft het spannend...en worden wij vrouwen niet te makkelijk..niks zo erg als een vrouw die vindt dat als ze eenmaal een man aan de haak geslagen heeft niks meer aan haar uiterlijk doet...wij hebben geheimen en mannen ook en als je elkaa beter leert kennen in een relatie worden in de loop der jaren de geheimen steeds minder hahaha!!!! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MIEKJES285
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5
Pagina 5 van 5