ChristianMatch
 


Forum

Berichten van WIM727
ChristianMatch forum index » Berichten van WIM727
Auteur Bericht
WIM727 (55)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: maandag 13 december 2010, 02:22
BerichtOnderwerp: meeleven met Gibby
 
Ook van onze kant een hartelijk meeleven Gibby,zal in gebed meenemen en om troost vragen!
groet van Roos en Wim
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WIM727 (55)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: woensdag 1 december 2010, 20:53
BerichtOnderwerp: CM setjes (de schone lei)
 
van harte gefeliciteerd, dat jullie weg gezegend moge worden !!!!!
gr .Roos en Wim
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WIM727 (55)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: donderdag 18 november 2010, 19:11
BerichtOnderwerp: kanker
 
hallo Wytske,
ook wij Roos en ik willen voor je bidden en vragen om kracht en bescherming !! Hopelijk is ZIJN weg zo dat er nog genezing mogelijk is.Ik prijs je rotsvaste geloof,houd daaraan vast(als je het kunt)dan zul je nooit beschaamd uitkomen.We wensen je veel kracht en sterkte toe voor de komende tijd.
hartelijke groet Roos en Wim
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WIM727 (55)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: woensdag 10 november 2010, 13:34
BerichtOnderwerp: Zondigen
 
Hoorde zopas een mooie uitdrukking om is over na te denken:
MINDER ZONDIGEN OM MEER ZONDAAR TE WORDEN!!!!
Als we ons hier van bewust worden ,gaan we de goede kant op.
fijne dag aan allen gewenst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WIM727 (55)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 01:37
BerichtOnderwerp: Geen gebedsroom donderdag 28 oktober
 
MARTHA725 schreef:
Filippenzen 4 vers 6


Hoi allemaal,


Door omstandigheden is er morgen, donderdag geen gebedsroom, ik kan niet zeggen of deze ook volgende week door zal gaan.

Eva zit met verdriet, en neemt een tijd rust van CM,

Ik ben uitgeput door het geven van intensieve zorg aan enkele familieleden, en moet me in acht houden, graag gebed voor deze familieleden voor genezing, en kracht voor mij.

God laat geen bidder staan, Hij hoort en antwoord, je staat nooit alleen Lachende smiley

Je kan eventueel morgen met elkaar bidden in de gebedsroom, samen bidden is ook erg zegenrijk.

Ook belangrijk is proberen je zegeningen te tellen, al kan je soms zo diep zitten, als je weet dat Hij bij je is, is dat al 1 zegening,

Lof en ere aan Hem,

Warme groetjes en Gods rijke zegen en nabijheid,

Martha en Eva Lachende smiley

Ik wil jullie beiden heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd voor jullie.
Ik ga dan ook zeker voor jullie bidden,we hebben zegenrijke gebedsuren gehad met elkaar.
Hopelijk is er iemand die jullie (tijdelijk) kan vervangen .

Gods liefdevolle zegen toegewenst. Roos en Wim
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WIM727 (55)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 22:23
BerichtOnderwerp: annette
 
CARIEN982 schreef:
Hay Pieter en Annet...nog ff volhouden!

ik hoop echt dat jullie de hoofdprijs straks
in jullie armen mogen dragen.

Pieter...wees trots op je moedige vrouw,
ik wens jullie beiden veel sterkte toe.

Groetjes Carien.

sterkte gewenst !!!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WIM727 (55)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 10:56
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
CHATULIEM619 schreef:
Laten we de zaak nu eens uit de principiële hoek halen. Omdat je daar nl. niet goed uitkomt. Laten we eens de existentiële aspecten behandelen. In een andere discussie heb ik vermeld wat de gevolgen van zonde zijn in je leven. Het lijkt me logisch om dit eens hierop toe te passen.

Voel je je vrij om anderen te vertellen dat je met iemand naar bed bent geweest. Dat je je vriendschap voor het huwelijk hebt omgezet in een sekuele relatie? Zodra je je schaamt voor datgene wat je gedaan hebt, zou je je moeten afvragen of het goed geweest is.

Durf je tot God te bidden, of heb je het idee dat dat niet belangrijk is en dat je het zelf wel kunt uitzoeken. Durf je naar Zijn gemeente te gaan of ontwijk je Hem? Ben je bang voor Hem, dat Hij je straft?

Neem je verantwoordelijkheid voor je daden, of heb je de houding dat je er zelf niks aan kunt doen? Zoek je rechtvaardiging bij mensen of weet je zeker dat je in vrijheid staat tegenover God.
Durf je aan het Avondmaal te gaan?

Op deze vragen hoef ik zelf geen antwoord. Wat ik wel weet, is dat als je een van deze vragen bevestigend beantwoordt, je de kans loopt dat het wel zonde is wat je gedaan hebt. Wat ik ook weet, is dat je een heleboel kunt wegredeneren, maar dat deze vragen heel essentieel zijn voor je geloof.

Wat heeft je gedrag voor invloed gehad op je relatie met God? Is het verdiept of verkild? Is dat niet de meest essentiële vraag die je jezelf moet stellen.

Dit is een heel wijze en verstandige conclusie chatuliem!! Hier kunnen we allemaal wat mee!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WIM727 (55)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: zondag 19 september 2010, 22:23
BerichtOnderwerp: Zegt een mooie voordeur alles?
 
LEANNE226 schreef:
Mooi bedacht maar onrealistisch........een eerste indruk maak je echt maar 1x en meestal krijg je geen tweede of derde kans.Alleen in een relatie leer je elkaar echt kennen en hoeveel mensen geven een ander daar de kans voor???
De datingwereld is vreemd,er wordt bekeken,gekeurd,afgekeurd,ondervraagd(met een waslijst aan wensen en voorkeuren in hun hoofd omdat men denkt dat er toch volop keus is),afgewogen en zelden goedgekeurd.

Ga voor wat echt belangrijk voor je is(ik hoop het innerlijk?),de rest is mooi meegenomen Knipoog smiley

Helemaal mee eens Leannne,ik ben nog niet zolang op een dating site ,maar heb inmiddels deze ervaring ook opgedaan,en weet daarom ook niet goed wat dan een datingsite voor voordeel heeft.Het enigste voordeel zie ik er in dat je mensen te maken hebt die ook single zijn.En verder is het gewoon elkaar beter leren kennen.En een aantal hebben meer met de site als de date volgens mij!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WIM727 (55)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: zondag 12 september 2010, 12:34
BerichtOnderwerp: Voor de dames die het toch niet kunnen laten!
 
Jammer dat we het bewijs niet meer kunnen leveren ,maar de dames deden er wel een aardig schepje bovenop dus wat mij betreft of iedereen of dez ook dicht!! of kwamen die foto,s met die strijkyzers alleen van mannen??? Gefrustreerde smiley Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WIM727 (55)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 02:02
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
HANNAH810 schreef:
HANNAH810 schreef:
we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!


voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 37 jaar met pleegdochter
erika129 34 jaar
grace 585 54 jaar
muischje
susannah475 44 jaar (onder voorbehoud)
billy701 48jaar
Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50
MarcoWaal200 39 jaar (helaas zonder kinderen) 3 plaatsen Omgeving Sliedrecht A15
hechas020 48 jaar

wim727 (42) met 2kids (ondervoorbehoud)


Laatst aangepast door
WIM727
op dinsdag 31 augustus 2010, 02:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WIM727 (55)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 00:53
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
HANNAH810 schreef:
ja laat ik ook eens lekker klagen; daar heb ik nou echt zin in!!
ik moest vandaag twee vuilcontainers vullen; dus tussen twee regenbuien door, hup, laarzen aan en naar buiten toe; de dode rozentakken nu eindelijk eens weghalen.
t zijn van die wilde, (ramblers genoemd) die zulke prettig lange weerhaak-stekels hebben, je kent ze wel.
maar na een druk en gezellig weekend, wil er niet veel zoals ik het wil, dus ik had een lange tak losgeknipt (eh... dacht die losgeknipt te hebben) en geef er een sjor aan; swiep, tak gaf pas na een paar rukken goed mee; en kwam midden op mn voorhoofd terecht; dus overal bloed in mn gezicht, het liep er met flinke stralen uit. ik naar binnen, alles eronder natuurlijk, en ben maar even in de douche gaan zitten; dat ruimt het gemakkelijkst op!!
overigens is mijn hoofd nu ene grote wattenbol, mn ogen zijn dik van de huilbui die er over heen kwam, maar...................
mn heerlijkste moment vandaag is, dat de meisjes lekker spelen.........zodat ik even kan bijkomen van de schrik!!

rozen houden van mensen weet je; ze kussen je zo maar ongevraagd op je voorhoofd, maar ik vind het stekelige vervelende dingen!
ze geuren alleen zo heerlijk als ze in bloei staan!! dus toch maar een paar nieuwe kopen denk ik...........

Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van WIM727
Pagina 1 van 1