ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MAUREEN217
Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MAUREEN217
Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 02:38
BerichtOnderwerp: Wat is bidden, hoe bid je, wie leert jou bidden?
 
Sorry, misschien had ik het eerste niet moeten plaatsen. Wat ik wel wil zeggen, het is zeker niet hatelijk of gemeen bedoelt, maar puur uit liefde. Ik ben een boek aan het lezen over de tong, en weet je, die tong kan je positief gebruiken door God te loven en te prijzen en te aanbidden, getuigen voor de Here, maar diezelfde tong Jan je iemand vernietigen, de grond in boren, woorden kunnen hard en gemeen zijn. Ook ik moet mij daarvoor waken en val en struikel daar steeds.

Ook een les voor mij.

En wat de vraag betreft over wie leert ons bidden.?
En wat is bidden.
Bidden is praten met God. Net hoe je praat met je aardse vader, zo ook met je Schepper, ik mag Hem alles vertellen, ik hoef geen geleerde te zijn omdat te doen, ik praat in mijn eigen eenvoudige taal en Hij begrijpt mij. Iedereen bidt, praat op zijn/ haar eigen manier.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 02:21
BerichtOnderwerp: Wat is bidden, hoe bid je, wie leert jou bidden?
 
Weet je wat ik zo jammer vind? Er wordt gegooid met teksten uit de bijbel, sommige geheel uit elkaar gerukt.
Maar Jezus zei toch nog iets, het belangrijkste heb elkaar lief, gelijk jezelf. Dat is wat wij moeten leren, de ander liefhebben. god heeft een ieder van ons lief, want Hij heeft ons gemaakt, wij zijn Zijn schepping, Zijn creatie. Weten jullie wel, beseffen jullie, hoeveel God ons lief heeft, laten wij elkaar verdragen en accepteren en respecteren in die Goddelijke liefde en niet elkaar pijn doen, dat doet onze tegenstander al. Al ken ik jullie niet, toch mag ik zeggen, dat ik jullie liefheb, geestelijk gezien, jullie zijn allen zo uniek zo kostbaar in de ogen van God, jullie zijn zo mooi.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 21:50
BerichtOnderwerp: Echte liefde
 
Liefelijk mooi, zelf geschreven?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juni 2011, 13:25
BerichtOnderwerp: Is de Bijbel onduidelijk?
 
Oeps sorry Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juni 2011, 13:24
BerichtOnderwerp: Is de Bijbel onduidelijk?
 
De bijbel is niet zomaar een boek geschreven door mensen, maar geïnspireerd door de Heilige Geest, dus lees je de bijbel door de Geest van God en Hij opent Zijn Woord voor je, en als je leert luisteren en opent je hart voor God, zal Hij je alles openbaren, want God wil contact met de mens. Hij noemt ons ook Zijn vrienden, dat maakt het zo mooi. Leer God kennen, dan is zijn Woord een openbaring voor je.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juni 2011, 13:24
BerichtOnderwerp: Is de Bijbel onduidelijk?
 
De bijbel is niet zomaar een boek geschreven door mensen, maar geïnspireerd door de Heilige Geest, dus lees je de bijbel door de Geest van God en Hij opent Zijn Woord voor je, en als je leert luisteren en opent je hart voor God, zal Hij je alles openbaren, want God wil contact met de mens. Hij noemt ons ook Zijn vrienden, dat maakt het zo mooi. Leer God kennen, dan is zijn Woord een openbaring voor je.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juni 2011, 13:19
BerichtOnderwerp: Is de Bijbel onduidelijk?
 
De bijbel is niet zomaar een boek geschreven door mensen, maar geïnspireerd door de Heilige Geest, dus lees je de bijbel door de Geest van God en Hij opent Zijn Woord voor je, en als je leert luisteren en opent je hart voor God, zal Hij je alles openbaren, want God wil contact met de mens. Hij noemt ons ook Zijn vrienden, dat maakt het zo mooi. Leer God kennen, dan is zijn Woord een openbaring voor je.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juni 2011, 13:08
BerichtOnderwerp: Bijbeltekstjes in de vorm van broodjes in speciale mand
 
Paulus, ik heb hier intresse voor, naar die mandjes, het lijkt mij heel mooi. Kan ik ze opgstuurd krijgen op zo, laat me het weten , wil je? Bij voor baat mijn dank, Maureen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juni 2011, 12:56
BerichtOnderwerp: Het Uiterlijk
 
Ja, cross, ben ik helemaal met je eens. alles begint bij jezelf. Waar ik op doelde was het feit, dat ook knappe mensen problemen hebben. Ik ben dik, ik was dikker, maar ik weet, als ik niets hieraan do, het slecht met me Jan aflopen, qua gezondheid, dus moet ik hieraan werken en dat doe ik ook. Dit vraagt om discipline en om zelf beheersing, maar toch moet ik ook leren om van mijzelf te houden, dan praat ik nu over het innerlijk, als je van jezelf houdt, hoe hè ook uitzit, dik, dun, of noem maar op, je straalt uit. Hoe jij je voelt. Loop je met een gezicht van zeven dagen onweer, dan zullen de mensen met een boog om je heen gaan, maar iemand die straalt, die zal sneller contact leggen. het is dus een samenspel, een geheel. Ondanks mijn omvang, zijn er toch 'mannen die naar mij omkijken. Dat is wat ik uitstraal. Sta positief in het leven, en accepteer jezelf, en werk aan je uiterlijk. Jij hebt gelijk, maar ik ook, haha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 11:09
BerichtOnderwerp: het gemis van liefde en lust
 
Bidden is een hele goedeoptie, maar je moet er ook zelf aan werken. En daar zit het probleem. Vaak komen die gevoelens, wanneer je stilzit op de bank of gewoon in de rust bent, dan komen die gevoelens het sterkst, tenminste bij mij.

Hoe los ik dat op. Dat doe ik door muziek op te zetten, of een boek te ezen, iets datmijn gedachten bezighoudt. Dat helpt mij heel goed. Of het bij jou lukt, dat weet ik niet, maar misschien het proberen waard?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 22:26
BerichtOnderwerp: Het Uiterlijk
 
Het gaat hier geloof ik , over mensen, die toch een probleem hebben met hun uiterlijk, ik doe mij best mevrouw om deze mensen te bemoedigen, ik ben zelf ook door deze fase gegaan, het gaat nu niet direct over mooi of lelijk, het gaat over an jezelf houden, hernia voor niemand makkelijk, mooi of lelijk, het gaat over jezelf accepteren, wat de ander zegt mekt je niet kunnen schelen, maar wat vind je van jezelf, dat is an belang, als je in staat ent jezelf te accepteren, sta je al een stuk steviger.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 13:14
BerichtOnderwerp: Oud Zeer
 
Ja Ssanne, helemaal met je eens. De schade die hierdoor ontstaan zijn enorm groot, nier te spreken over de pijn, waar de ander doorheen gaat. Ik heb het zelf ondervonden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 13:09
BerichtOnderwerp: Het Uiterlijk
 
Ik ben van mening, dat schoonheid diep in ieder mens zit. Het begint bij jezelf. As je niet van jezelf houd, en altijd maar kritiek op jezelf hebt en altijd maar zegt wat ben ik lelijk, zal je dat ook uitstralen. En à je omgeving dat bemerkt en tegen je zegt dat je lelijk bent, zal dat zijn uitwerking ook hebben. Maar kijk iedere dag in de spiegel, en zeg tegen jezelf, ik en mooi, want ik en een schepping van God, Hij heeftmij gemaakt en wat Godgemaakt heeft, is goed en mooi. Als je dat maar vaak genoeg tegen jezelf zegt, moet je opletten wat er gast gebeuren, je gaat het uitstralen.
Al heb ik veel zorgen en veel dingen waar ik geen raad mee weet, toch hoor ik vaak Jensen tegen mij zeggen, goh meid, wat zie jij er goed uit, en dan denk ik , je moest eens weten, maar dat zeg ik niet, want ook al gaat het slecht gaat het nog goed. Dat straal je uit. En a, je ogen zijn de spiegel van je ziel. Daarom kijk ik de mensen ook graag aan in hun ogen, je Jan daar veel uit halen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 22:43
BerichtOnderwerp: Oud Zeer
 
Weet je Willemijn, het klopt wel wat je zegt, je moet zelf willen, want alleen dan kan die genezing plaatsvinden, maar als je het doet met God, haalt Hij alles weg, je kan zelf mensen liefhebben die je vreselijk pijn hebben gedaan, anderen zullen je niet begrijpen. Tegen mij wordt weleens gezegd dat ik te soft ben, maar dat vind ik zelf niet. Ik wil enkel en alleen gehoorzaam zijn aa n God, doen wat God can mij verlangt, en dat kan heel heftig zijn, mensen maken je het niet gemakkelijk, aar ik leer niet die mensen aan te zien, maar wat beweegt hun om zobte doen tegen mij, en door voor hun te gaan bidden, komt er een openheid, en je ervaart de Goddelijke liefde, die liefde maakt dat je de hele wereld zou willen omhelzen.
Ik geef een voorbeeld. Mijn buurvrouw, ik heb haa niets gedaan, maar zij eiste van mij dat mijn kids alleen mochten speken met haar kids, en omdat ik de keuze bij mij kids liet, verklaarde zij mij de oorlog, de ene pesterij na de andere, bij mij tot huilend toe. Ik wilde hier weg, maar mijn man zei, ik laat mij hier niet wegjagen, dus bleven wij hier wonen, tot op een dag, ik kwam van de winkel en mijn buurvrouw ging naar de winkel, en het pad was smal, een van ons moest wijken. Ik ging bidden en vroeg God om hulp, maar ook om Zijn liefde voor haar, want ik kon haar niet liefhebben, teveel pijn. Op het moment dat ik bad, voelde ik niets, tot ik face To face et haar stond, ik deed mijn mond open om haar te groeten en voelde op dat moment een liefde in mij opkomen voor haar, het was een heerlijk gevoel, ik kon haar wel omhelzen, en wonderlijk zij groette mij terug. Kijk, dat is wat ik bedoel. De. Eerste stap zetten en God neemt het over. Niets uit jezelf, alles uit God, dat is genade op genade, en ik leef uit genade.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 22:23
BerichtOnderwerp: opwekking
 
Ha, die Bert,
Als God het wil zien we elkaar gewoon. Ik bennl niet alleen, zie je. Ik ben met mijn zoon en schoonzus en waarschijnlijkook haar dochter,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 18:22
BerichtOnderwerp: Waarvoor zit je op christianmatch?
 
Ik ben hier op advies van een goede vriend. Eigenlijk om een nieuwe relatie, maar ik heb zoveel voor teruggekregen. Fijne mensen om mee te chatten, ook minder fijne mensen, maar ie maken mij juist sterk. En het typen gaa ook steeds beter, ik kan straks nog mijn typdiploma halen. Haha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 18:10
BerichtOnderwerp: jammer
 
Ik wil dit zeggen. Ik wil ook geen man, die al bij wijze meerde keren getrouwd is geweest, en dan weer gescheiden. Daar zet ik mijn ??? Achter.
Ik heb iemand hier op cm leren kennen, die ook twee Kee was gescheiden, na veel gepraat kwam het eruit dat hij zijn vrouw bedrogen had, in de tijd dat zij ziek was, je begrijpt toch wel dat het voor mij over was. A twee dagen hoopt ik op de site, dat hij een ander heeft, en die twee gaan samen verder, voor mij gevoel te snel, ik ben best wel bang voor dat vrouwtje, ik heb ook voor haar gebeden dat het goed mag gaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 17:58
BerichtOnderwerp: opwekking
 
Leuk, ik verheug mij erop. Als je me niet wil tegenkomen, dan moet je niet op 12 juni daar zijn, want dan scharrel ik er rond, haha, maar zelf zou ik het heel leuk vinden iemand van cm daar te ontmoeten, tot dan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 17:49
BerichtOnderwerp: Oud Zeer
 
Sorry, ik val in herhalingen, maar voor mij was het ook heel veel leeswerk. Ik heb stukjes gelezen, niet alles.

Wat ik wel wil zeggen, is dat de mens niet in staat is oud zeer af te leggen. Dat lukt ons niet. Laat ik voor mijzelf spreken. De pijn die mij was aangedaan. Ik dacht dat ik het vergeven en vergeten had, maar bij het eerst volgend conflict kwam het weer naar boven en stapelde het steeds meer op.
Ik ben ervoor gaan bidden en heb mijn Vader om hulp gevraagd. En met de kracht van de Here, heb ik de pijn los kunnen laten. Ik heb zelfs geleerd de ander lief te hebben, niet met menselijke liefde, maar met Goddelijke liefde, en die liefde gaat diep, heel diep, dan ben je in staat je oude zeer te begraven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 17:31
BerichtOnderwerp: Het Uiterlijk
 
Nee Henk, dat mag je niet zeggen. Niet eigen schuld dikke bult. Je hebt waarschijnlijk oprecht van je ex gehouden, dat zij zo deed, is erg, lijkt of haar liefde voor jou niet genoeg was, zij had/ heeft een probleem, misschien was zij ondanks haar mooie uiterlijk een onzekere vrouw.
Ik ben van mening dat er in ieder mens iets speciaals zit. De een uit het in het uiterlijk. De ander innerlijk. Waar kies je voor. Ieder mens is uniek en speciaal.want je bent een schepping van de Allerhoogste.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 00:17
BerichtOnderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
 
Je mag zeggen wat je wilt, maar ik voel mij aangevallen en vind dat ik dat mag zeggen. Iedereen zegt wat hij / zij wilt, dus waarom ik niet? Ik heb Chat mij excuses aangeboden, waarom moet hij dan doorgaan mij te vernederen? Dat isook niet eerlijk. Wat ik had vermeld, ja misschien niet slim, maar nu word ee gezegd dat ik de deuren opengezet heb? Kom nou toch, hoever gaat dit nog door? Hier mag iedereen schijnbaar je vernederen en je moet het maar slikken als zoete koek, dat vind ik niet eerlijk, vooral al omdat ik mijn excuses heb aangeboden en heb toegegeven dat het idd niet zo'n slimme was. En dan toch doorgaan, en constant messen in je rug voelen, en beticht worden dat je harde woorden gebruik, is dat eerlijk, is dat christelijk? Dit is voor de laatste Kee hier op hè forum, want ik vind hier mnsen die niet echt eerlijk zijn, d dingen maar half lezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 20:02
BerichtOnderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
 
Ik krijg het gevoel, dat dit allemaal draait om hetgeen ik eerder heb geschreven, jammer want zo was het niet bedoelt, ik wilde alleen wat uitleggen, maar er word anders mee omgegaan, en Chat wat jou betreft, ben ik heel teleurgesteld, om iemand dom te noemen, jij kan niet weten noch voelen waarom iemand iets bloot geeft van zichzelf. Jij oordeelt en veroordeelt maar, je weet niet wat je aanricht door die harde woorden van je. Voor mij ben je erg gevoelloos, tenminste zo kom je bij mij over, zeker geen dominee. Jammer, ik had een hoge dunk van je, maar die heb je bij mij de grond ingeboord, ik moet gewoon huilen van je woorden, ieman ag over zichzelf praten, soms helpt dat de persoon. Daarom hoef je niet dom te zijn. En ja, over hoeren gesproken, ik geloof best dat er mensen zijn die daar gebruik van maken, so what, watik ook weet, is dat mensen zo heftig reageren, zelf boter op hun hoofd hebben, wat jij chat, ben jij er ook zo een, hoe staat het met jou? Wees eens eerlijk, al was het alleen naar jezelf, je hoeft het van mij hier niet op te schrijve, maar a bij jezelf na, waarom je zo heftig op alles en iedereen reageer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 19:14
BerichtOnderwerp: Wat vind jij leuk ?
 
Waar hou ik van?

Van gezellig babbelen, een goed serieus gesprek, maar ook van grappen, samen met de. Kids singstarren doen. Of en euk spel doen, van alles verzinnen om een verjaardag fleur te geven, ik hou van kinderen, hun praat. O onschuldig, nog niet vernielt door problemen, zo onschuldig, kan ik van genieten, ik hou van mensen om ze te observeren en hun te helpen, daar waar zij mijn hulp willen aannemen, ik hou van afgekeurde afgedankte matrialen een nieuw leven in te blazen en dan daar can te genieten. Ik hou van muziek, vanlopen wandelen, genieten van de natuur endan praten met mijn Vader te danken voor al de mooie dingen om ons heen. Ik ben dankbaar voor al dingen omme heen. En nog veel meer. Ik hou van het leven en wil daar optimaal van geniten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 18:53
BerichtOnderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
 
Waauw Chat, die is raak. Ik denk dat je daargeen of weinig respons op zal krijgen, ligt bij de meeste mensen zeer gevoelig.

Ja, je hebt wel gelijk, wil je thuis tussen je vie muren je jezelf niet bevredigen, is een hoer een tweede optie. Ik geloof dat vele deze optie gebruiken, masr nooit openlijk over zullen praten, mannen noch vrouwen, gezien decaanbiedingen die mij aangeboden werden. Zelfs via de telefoon, men gaat heel ver. Ik ben benieuwd, Chat, wie durft met de billen blooot.haha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 01:37
BerichtOnderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
 
Ja en nee sus,
Mag ik het zo zeggen, je gaat er anders mee om, dat wilde ik eigenlijk mee zeggen en daar bevoel ik het mastruberen mee. En dat is mij beleving
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 11:21
BerichtOnderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
 
Marielene , jij begrijpt mij. Dank je wel. En Chat, ik heb het al eerder gezegd je hebt gelijk, maar wat mijn kinderen betreft, ik heb voor hun geen geheimen, voor mijn kinderen ben ik een open boek, dit heb ik bewust gedaan om hun te leren dat dit niet normaal is. En dat hun lichaam kostbaar is en zij de baas zijn over hun lichaam. Ik kan er nu vrij over praten zonder wrok gevoelens, ik heb ieder mens lief met de liefde die God in mij geplande heeft. Dit heeft mij heel sterk gemaakt. Alles wat negatief gebeurd in mijn leven , probeer ik hetpositieve uit te halen, ik ben zoals ik be, heb voor geen mens geheimen. Wat ik heb meegemaakt kan voor een ander tot bmoedeging werken. Ik ka mensen, die in zo'n situatie zitten beter begrijpen waar zij doorheen gaan, en ook gerichter voor hun bidden. Ieder mens die mij pijn doet of heeft gedaan dank ik, want zij aken mij sterker, en krachtiger, ik leer er steeds beter mee omgaan, de liefde, waar ik steeds op terugkomt, is onze sterkste wapen die wij hebben ontvangen, en daar moeten wij mee werken, daar zit alles in. Amen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 14:09
BerichtOnderwerp: Het Uiterlijk
 
God is liefde
God heeft de mens gemaakt naar Zijn beeld eb gelijkenis
Wij zijn allemaal uniek
Laten wij proberen onze medemens te zien door de ogen van God.
Als je iets maakt ben je er trots op, jij vind je ontwerp mooi, en geeft het de beste plaats in huis, want iedereen moet zien hoe mooi het is. Zo is het ook met God, Hij heeft iets moois gemaakt, en is trots op wat Hij heeft gemaakt.
De mens. Aar de mens maakt het kapot, door de verkeerde dingen aan te hangen. Door teveel te roken, teveel alcohol. Ik heb bij mensen gezien dat deze dingen ook invloed hebben op je huid, wat dacht je van medicijnen, je ontkomt er soms niet aan, maar echt bevordelijk zijnde niet, verdriet en ga zo maar door, je karakter wordt medegevormd door de omgeving waar jij je vertoeft. En als je gevoelig bent voor negatieve prikkels, is het zo gebeurd.
Ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar ik heb gemerkt dat wij veel dingen ook zelf in de hand hebben. God heeft vreuge en blijdschap gestopt in ons, alleen dat maakt dat je al anders overkomt, een vriendelijke lach doet heel veel. Maar de mens gaat gebukt onder zorg en pijn. Zo heeft God her niet bedoelt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 13:55
BerichtOnderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
 
Weet je wat zo mooi is, wij zijn allen zo verschillend, denken anders, de een durft ervoor uit te komen, de ander niet, maar God weetven ziet alles. Ik bewonder Dini enorm dat zij zo open en bloot zich durft te geven. Zelf heb ik daar wel wat moeite mee. Ook ik heb een huwelijk van 25 jaar achter mij liggen, da t is ook in een keer weg. Ja, na verloop vannacht tijd, komen toch die behoeftes opzetten, misschien heb ik het geluk, dat ik al heel jong sexueel ben misbruikt, dat maakt dat je anders kijkt en omgaat met sex. Die behoeftes zijn opgewekt, dat is een ding dat is zeker, als die bij mij opkomen, doe ik wat ik vroeger al deed, ik ga douchen, want ik vind mijzelf dan vies ( is niet zo, maar voelt zo) en ik blijf net zolang onder de douche tot ik zekerheid heb, dat het gevoel weer weg is. En dat gebeurt ook. Dan ga ik bidden en al biddend val ik in slaap. Iedereen, die sexueel contact heeft gehad heeft deze gevoelens, maar hoe ga je er mee om. Dus zo ga ik ermee om, en jij?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: maandag 16 mei 2011, 00:57
BerichtOnderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
 
Waar ik op afknap, oneerlijkheid Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217 (67)





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 16:47
BerichtOnderwerp: Het Uiterlijk
 
Gelukt, haha
Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MAUREEN217
Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
Pagina 1 van 4