ChristianMatch
 


Forum

jammer
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
PEET760





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 16:13
 
Weet je wat ik zo jammer vind?
en egocentisch?
Dat je hier vaak op CM afgerekend wordt op het feit dat je kinderen heb.
Waarom mag een man/vrouw met kinderen niet de kans krijgen om een nieuwe vriendschap/relatie aan te gaan?
Er wordt dus niet naar de persoon gekeken ,hoe hij/zij is nee er wordt gekeken of je kinderen heb of niet.
Jammer dat er zelf hier,een christelijke site zulke dingen gebeuren.
Zit er hard aan te denken om mijn abonnement op te zeggen.
Maar hoop toch dat niet iedereen hier zo denkt.
groetend, Peet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 17:23
 
PEET760 schreef:
Weet je wat ik zo jammer vind?
en egocentisch?
Dat je hier vaak op CM afgerekend wordt op het feit dat je kinderen heb.
Waarom mag een man/vrouw met kinderen niet de kans krijgen om een nieuwe vriendschap/relatie aan te gaan?
Er wordt dus niet naar de persoon gekeken ,hoe hij/zij is nee er wordt gekeken of je kinderen heb of niet.
Jammer dat er zelf hier,een christelijke site zulke dingen gebeuren.
Zit er hard aan te denken om mijn abonnement op te zeggen.
Maar hoop toch dat niet iedereen hier zo denkt.
groetend, Peet

Hoi Peet,
Misschien is het een idee om kontakten aan te gaan met mensen/ mannen die nog wel open staan voor kinderen ?
Ik zeg altijd... "it takes two yes'es" en dat geldt ook voor kinderen die van een ander zijn.
Ik vind zelf niet dat je een ander erop aan mag spreken dat ie voor zichzelf beslist dat iemand geen kinderen (meer) wilt.
Het is immers wel zo dat als iemand een relatie krijgt met een vrouw (of soms ook de man) dat je de kids er gratis bij krijgt. Omdat de kinderen in veel gevallen zijn toegewezen aan de vrouw is dat niet voor bijv. alleen het weekend, en dat moet je kunnen en willen.

Ik zou zeggen, neem het niet zo hard, het zou pas ernstig zijn als jij straks getrouwd bent met een man die er helemaal geen zin in heeft om zich met je kinderen te bemoeien.
Ik zou dan denken... (ook al sta ik er zelf nog wel voor open als de situatie zo mocht zijn) als iemand zo reageert past ie waarschijnlijk toch niet bij jou... ik weet zeker dat er voldoende leuke mannen tussen zitten die zich nog wel met de opvoeding van (een andermans) kinderen bezig willen houden.
Succes !

Sus


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op vrijdag 3 juni 2011, 17:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 17:46
 
PEET760 schreef:
Weet je wat ik zo jammer vind?
en egocentisch?
Dat je hier vaak op CM afgerekend wordt op het feit dat je kinderen heb.
Waarom mag een man/vrouw met kinderen niet de kans krijgen om een nieuwe vriendschap/relatie aan te gaan?
Er wordt dus niet naar de persoon gekeken ,hoe hij/zij is nee er wordt gekeken of je kinderen heb of niet.
Jammer dat er zelf hier,een christelijke site zulke dingen gebeuren.
Zit er hard aan te denken om mijn abonnement op te zeggen.
Maar hoop toch dat niet iedereen hier zo denkt.
groetend, Peet
De verhalen die ik hoor zijn juist het tegenovergestelde. Er zijn een heleboel mannen die het juist geen probleem vinden maar een uitdaging..Het ligt er maar aan welke man je treft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 17:55
 
PEET760 schreef:
Weet je wat ik zo jammer vind?
en egocentisch?
Dat je hier vaak op CM afgerekend wordt op het feit dat je kinderen heb.
Waarom mag een man/vrouw met kinderen niet de kans krijgen om een nieuwe vriendschap/relatie aan te gaan?
Er wordt dus niet naar de persoon gekeken ,hoe hij/zij is nee er wordt gekeken of je kinderen heb of niet.
Jammer dat er zelf hier,een christelijke site zulke dingen gebeuren.
Zit er hard aan te denken om mijn abonnement op te zeggen.
Maar hoop toch dat niet iedereen hier zo denkt.
groetend, Peet

lieve peet ik verzeker je dat echt niet alle mannen zo zijn.
ik heb hier ruim 3 jaar op cm gezeten
ik heb hier verschillende fijne vriendschappen waarvan ik weet dat zij hier hun maatje gevonden hebben die ook voor 100% voor de kinderen van die ander gaan.
zelf ben ik juist als oudere mama ook tegen dit dilemma aangelopen maar dan meer dat de mannen onderhand met pensioen wilden en dus jongere kids niet zo zagen zitten.
toch heb ik hier een hele fijne man gevonden die met hetzelfde dilema zat een iets oudere papa met vrij jonge kids
het klikte meteen tussen ons en onze kinderen en wij zullen dit jaar gaan trouwen.
dus ik zou zeggen geef de moed niet op er zijn zeker mannen die ook voor je kids zullen gaan en als het met je kids en je evt nieuwe partner
klikt heb je al een grote voorzprong.
je kunt nl ook best iemand treffen die het wel ziet zitten maar dat de kids zeer afwijzend zijn en dan wordt de situatie veel moeilijker
wens je sterkte en goede hoop toe
groetjes Grace


Laatst aangepast door
GRACE585
op vrijdag 3 juni 2011, 17:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 00:22
 
PEET760 schreef:
Peet


Het is te complex om met één penseelstreek neer te zetten. Mogelijk laat je je verhaal bepalen door slechte ervaringen. Die hoeven stellig niet altijd op te gaan. Er is hier een stel ontstaan die samen 7 kinderen zijn gaan opvoeden. Het is gewoon complexer. Jij kunt een man zien zitten en hij jou, maar de kinderen, zeker in de puberteit, zijn wel een factor in het geheel. Jij en jouw kinderen zijn één pakket. De klik met de nieuwe partner en de kinderen kan er zijn, maar je ontmoet als man ook nog wel eens weerstand hoor. Als je daar tegen bestand bent en tot iets moois uit kunt bouwen, dan is dat geweldig. Maar niet iedereen heeft dat talent. En opgroeiende kinderen zijn een factor, ook als het jouw kinderen zijn. Verder ben ik het met Grace eens: er zijn er wel degelijk geweest waar het wel lukte. Verder Peet, zijn alle vrouwen ook geen heiligen en het verlost worden uit de armoede is wel degelijk vaak een factor. En inderdaad: ook op CM profiteren mannen van vrouwen. Slechtheid is over mannen en vrouwen gelijk verdeeld, evenals de goede eigenschappen overigens. Verder heb ik wel meer benadrukt dat je ook ongeveer in dezelfde levensfase moet zitten. Mannen en vrouwen die hun eigen kinderen de deur uit hebben, zitten veelal ook niet meer op een partner met jonge kinderen te wachten, daar moet je ook eerlijk in zijn. Verder moet je het aantal vrouwen niet onderschatten die geen man met kinderen wil, het speelt aan beide kanten. Verder: een man die niet je kinderen wil, is gewoon geen goede partner voor je.

Thomas, het is allemaal niet zo simpel.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 4 juni 2011, 00:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 00:32
 
We lopen de kans dat we dezelfde discussie weer gaan voeren. Is een man meteen slecht als hij het liefst een relatie met een vrouw zonder kinderen heeft? Is iedereen niet vrij zijn/haar voorkeuren te hebben.
Ik zal er nog maar eentje noemen. Ik wil geen relatie met een vrouw die nog steeds in een vechtscheiding gewikkeld is...Ben ik nu meteen een slechte man?
Ik wil ook niet de zesde man/vriend van een vrouw zijn...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 06:15
 
Op een site als deze moet je zoveel invullen over jezelf dat elk antwoord tevens een excuus kan zijn voor de andere om af te wijzen. Het is te zien in welke context dat afrekenen gebeurde. Misschien werd er na wat over en weer gemail of gechat iets duidelijks wat een afwijzing teweeg bracht. In plaats van dan in alle eerlijkheid mee te delen wat de werkelijke reden is bestaat de mogelijkheid dat ze iets uit jouw antwoordenlijstje gaan aanduiden als dé afwijsreden. Bijvoorbeeld: zo kan het uiterlijk hen plots niet bevallen maar ipv dat eerlijk te zeggen geven ze als reden dat de geloofsstrekking of de afstand of de burgelijke staat of het al dan niet hebben van kinderen dé reden is.

Ik zou me niet laten ontmoedigen, Peet. Nou ja, het is wel allemaal gemakkelijk gezegd zelf had ik deze week ook weer zo iets voor en dat knaagt toch wel. Zoals al werd gezegd zijn hier best wel mannen genoeg die kinderen willen hoor. Je moet ze nadrukkelijk wel treffen en ze moeten ook voldoen aan de bepaalde eisen die jij stelt. Wat een normale zaak is want we hebben allemaal wel onze voorkeuren.

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEET760





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 06:47
 
Dank jullie wel voor jullie antwoorden.
en sorry,ik wist niet dat deze discussie al een keer geweest was.
een stralend weekend toegewenst.
Peet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 10:51
 
PEET760 schreef:
Dank jullie wel voor jullie antwoorden.
en sorry,ik wist niet dat deze discussie al een keer geweest was.
een stralend weekend toegewenst.
Peet

De discussie of je als man of vrouw ook mag zeggen dat je liever geen relatie waarin nog thuiswonende kinderen zijn is een andere discussie dan deze. Die discussie hadden we maar hetgeen Peet aankaart is meer veelomvattend en gaat ook dieper. Wat zijn de kansen en valkuilen voor iemand die kinderen heeft en een partner wil? Het gaat meestal om vrouwen met kinderen zoals jij maar er zijn hier ook mannen die de kinderen (voornamelijk) opvoeden. Ik denk wel dat dat een serieuze en op zich zelf staande discussie is.

Thomas, die een beetje stijf is van een lange wandeling gisteren.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 4 juni 2011, 13:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 11:37
 
CHATULIEM619 schreef:
We lopen de kans dat we dezelfde discussie weer gaan voeren. Is een man meteen slecht als hij het liefst een relatie met een vrouw zonder kinderen heeft? Is iedereen niet vrij zijn/haar voorkeuren te hebben.
Ik zal er nog maar eentje noemen. Ik wil geen relatie met een vrouw die nog steeds in een vechtscheiding gewikkeld is...Ben ik nu meteen een slechte man?
Ik wil ook niet de zesde man/vriend van een vrouw zijn...



Zal het niet zo zijn Chatuliem dat alle eisen en wensen die je hebt vervagen als iemand je in je hart raakt? Dan vind je bovenstaande zaken misschien helemaal niet meer belangrijk? En dan vecht je misschien wel mee in haar vechtscheiding of ben je blij dat je haar zesde vriendje bent?
We hebben natuurlijk allemaal een soort 'eisenpakket" of je nu wel of geen kinderen, in het zuiden of het noorden woont......maar ik denk zelf dat de praktijk veel weerbarstiger is......
Dus om even bij de woorden van Peet te blijven, volgens mij wordt je afgerekend als het niet de 'ware'liefde is......en dan komen dit soort dingen naar boven......


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 4 juni 2011, 11:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 12:10
 
WILLEMIJN232 schreef:
Zal het niet zo zijn Chatuliem dat alle eisen en wensen die je hebt vervagen als iemand je in je hart raakt? Dan vind je bovenstaande zaken misschien helemaal niet meer belangrijk? En dan vecht je misschien wel mee in haar vechtscheiding of ben je blij dat je haar zesde vriendje bent?
We hebben natuurlijk allemaal een soort 'eisenpakket" of je nu wel of geen kinderen, in het zuiden of het noorden woont......maar ik denk zelf dat de praktijk veel weerbarstiger is......
Dus om even bij de woorden van Peet te blijven, volgens mij wordt je afgerekend als het niet de 'ware'liefde is......en dan komen dit soort dingen naar boven......

Klap op de vuurpijl Willemijn...hiermede geef je in een hele directe manier te kennen waar het eigenlijk omdraait, daarnaast wil ik ook aangegeven van leer eerst de ander goed kennen om alvorens een conclusie te trekken ... of zijn het angsten die parten spelen. Als er een klik is geef jezelf daarin de ruimte en wees eerlijk en oprecht in de communicatie. Als je dit goed communiceert krijg je meestal veel respect en liefde voor terug.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 12:22
 
De ware is niet degene die aan je wensen voldoet maar die voor wie je (je) wensen opgeeft.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 4 juni 2011, 14:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 12:23
 
THOMAS968 schreef:
De ware is niet die aan je wensen voldoet maar die voor wie je wensen opgeeft.

Thomas

Prachtige waarheid, denk dat het daarom gaat... Lachende smiley
gericht zijn op de ander..


Laatst aangepast door
MARIAN519
op zaterdag 4 juni 2011, 13:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 13:07
 
Leonard....WAARHEID.....!!!!

DAAR...is nu mijn nieuwe relatie op gebaseerd...
Praten...praten en nog eens praten....

DAT...werd in mijn huwelijk gemist!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 13:31
 
THOMAS968 schreef:
De ware is niet die aan je wensen voldoet maar die voor wie je (je) wensen opgeeft.

Thomas

Is het niet meer de kunst om te dealen met die wensen? Ik zou niet van een evt partner kunnen vragen dat hij wensen opgeeft, zou ook niet goed zijn denk ik......
En er is zit m.i. ook een duidelijk verschil tussen een eisenpakket(lees profiel) en wensen........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 13:36
 
WILLEMIJN232 schreef:
Is het niet meer de kunst om te dealen met die wensen? Ik zou niet van een evt partner kunnen vragen dat hij wensen opgeeft, zou ook niet goed zijn denk ik......
En er is zit m.i. ook een duidelijk verschil tussen een eisenpakket(lees profiel) en wensen........


Ik lees mijn regels anders. Ik denk dat iedereen wensen heeft als het gaat om de nieuwe partner maar die zal in de meeste gevallen niet aan al die wensen voldoen. En dan moet er de bereidheid zijn wat wensen of ideaalbeelden op te geven omdat die ander toch wel heel erg leuk is. We zijn niet volmaakt, maar goed genoeg, mogen we hopen en die minpuntjes nemen we dan maar voor lief.

Thomas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 15:09
 
ZEELAND736 schreef:
Leonard....WAARHEID.....!!!!

DAAR...is nu mijn nieuwe relatie op gebaseerd...
Praten...praten en nog eens praten....

DAT...werd in mijn huwelijk gemist!!!

Dank voor je inhoudelijke reactie Zeeland...
Als je inderdaad niet kan praten met elkaar, groei voor je het weet langzaam uit elkaar.
Het pijnlijke is dat sommige het te laat zien en misschien te trots zijn om het toe te geven.
Je kunt zoveel leren van de oude relaties om niet dezelfde fout te maken in een nieuwe relatie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 19:36
 
ZEELAND736 schreef:
Leonard....WAARHEID.....!!!!

DAAR...is nu mijn nieuwe relatie op gebaseerd...
Praten...praten en nog eens praten....

DAT...werd in mijn huwelijk gemist!!!
Ik vul nu ff in als ik mag. Het kan best wel zijn, dat je juist aantrekkelijk vond, dat je een echte man had. Iemand die zijn eigen boontjes kon doppen en niet snel van slag was. Maar dat je langzamerhand ook geconfronteerd werd met de negatieve kanten. Is het dan niet zo, dat ook jouw behoeftes daarmee veranderd zijn, en dat hij niet goed in staat was deze behoeftes te vervullen????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 21:35
 
WILLEMIJN232 schreef:
Zal het niet zo zijn Chatuliem dat alle eisen en wensen die je hebt vervagen als iemand je in je hart raakt? Dan vind je bovenstaande zaken misschien helemaal niet meer belangrijk? En dan vecht je misschien wel mee in haar vechtscheiding of ben je blij dat je haar zesde vriendje bent?
We hebben natuurlijk allemaal een soort 'eisenpakket" of je nu wel of geen kinderen, in het zuiden of het noorden woont......maar ik denk zelf dat de praktijk veel weerbarstiger is......
Dus om even bij de woorden van Peet te blijven, volgens mij wordt je afgerekend als het niet de 'ware'liefde is......en dan komen dit soort dingen naar boven......
Ik denk het wel Willemijn, maar met de kennis van nu, ga ik hiervan uit. Vechtscheidingen kunnen zelfs een
gevaar voor jezelf vormen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERNSTJAN522





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 13:05
 
ZEELAND736 schreef:
Leonard....WAARHEID.....!!!!

DAAR...is nu mijn nieuwe relatie op gebaseerd...
Praten...praten en nog eens praten....

DAT...werd in mijn huwelijk gemist!!!

Ik pas altijd op voor mensen die weinig zeggen.
De eerste ruzie tussen mijn vader en mijn moeder begon mijn moeder met zwijgen. Mijn vader (en ik ook) kon daar niet tegen.
Later konden de kopjes wel eens in de kast wel eens rammelen, maar het werd uitgepraat, diezelfde dag, hetzelfde uur nog. en je gaat met een wel gemeend "Ik hou van jou" naar elkaar slapen.

Vrienden die iets achter houden, roep ik vaak ter verantwoording. Iets in het verborgene doen is niet goed.

Wees eerlijk en open naar elkaar, hoewel dat soms ook moeilijk is.

En Peet, ik ben het helemaal met de woorden van Willemijn eens; er zijn veel alleenstaande mensen die een ideaalbeeld van een huwelijk hebben maar op latere leeftijd dien je dat wel eens aan te passen. En wie niet in die laatste realiteit staat, is volgens mij niet geschikt voor jou.

Sommigen zijn kinderloos en zouden graag kinderen willen hebben. Maar ik denk dat er van die "sommigen" best wel veel rondlopen, hoor! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 13:14
 
ZEELAND736 schreef:
Leonard....WAARHEID.....!!!!

DAAR...is nu mijn nieuwe relatie op gebaseerd...
Praten...praten en nog eens praten....

DAT...werd in mijn huwelijk gemist!!!
Nog ff een aanvulling
. Het lijkt me heel zwaar om alles te moeten uitpraten. Soms is het beter om de ander niet te dwingen tot gesprek, een nachtje slapen kan ook goed werken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 13:52
 
CHATULIEM619 schreef:
Nog ff een aanvulling
. Het lijkt me heel zwaar om alles te moeten uitpraten. Soms is het beter om de ander niet te dwingen tot gesprek, een nachtje slapen kan ook goed werken.

Ja, ik denk dat er in een relatie een fundament moet zijn waar je altijd op terug kunt vallen. Soms kun je met praten ook het gevoel krijgen dat je hoofd door een wringer wordt gehaald, zeker als er ook op andere vlakken (bijv. werk) druk op je uitgeoefend wordt. Dan lijkt het me dat het soms juist beter kan zijn om iets even te kunnen laten rusten en even ontspanning te zoeken. In een goede relatie dunkt me dat die basis er moet zijn....


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 7 juni 2011, 16:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 17:34
 
PEET760 schreef:
Weet je wat ik zo jammer vind?
en egocentisch?
Dat je hier vaak op CM afgerekend wordt op het feit dat je kinderen heb.
Waarom mag een man/vrouw met kinderen niet de kans krijgen om een nieuwe vriendschap/relatie aan te gaan?
Er wordt dus niet naar de persoon gekeken ,hoe hij/zij is nee er wordt gekeken of je kinderen heb of niet.
Jammer dat er zelf hier,een christelijke site zulke dingen gebeuren.
Zit er hard aan te denken om mijn abonnement op te zeggen.
Maar hoop toch dat niet iedereen hier zo denkt.
groetend, Peet

Hallo Peet

Ik hoop dat ik mag zeggen ondanks wat ik ben en wat ik heb meegemaakt dat je je oren open mag stellen voor de Heer
Hij weet wat je nodig hebt laat niet afhangen van mensen dan ga je de boot in
Jezus zei tegen zijn dicipelen vreest niet ik ben het
Hoop dat je dat ook niet doet vrees niet kind van God van een zelfde Vader als allen hier
vergeet niet dat er aders onder t gras liggen die je roven
De boze gaat rond als een briesende leeuw ook hier op cm
Mensen zitten achter deuren net als jij je ziet niet hun grimassen
je weet niet en gaat snel de fout in als je iemand verkeerd begrijpt hoor
iets verkeerd lezen kan al een fout zijn om begrepe te worden of zo voor jou zijn dat je dat voelt .
Ik wens je alle goeds veel liefs uit een hart made by the Lord

Weet dat je niet moet zoeken God vind jouw en is een voorbeeld voor hen die volgen en dan zal iemand je vinden.
God heeft zijn mooie plannen met jouw al voltooid t staat al geschreven meid geef je maar aan Hem luiter naar zijn stem
Je bent uniek een parel zeker met je kids laat niet je kids een belemmering worden ga voor je kdis dan als t zo voelt datje word afgewezen
Geef je maar aan je Vader Hij zal je alles geven wat je nodig hebt
Ik spreek uit ervaring al ben ik er ooknog niet
Ik wens je nog maals Gods onmisbare zegen ook voor je kids amen

liefs anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAUREEN217





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 18:10
 
Ik wil dit zeggen. Ik wil ook geen man, die al bij wijze meerde keren getrouwd is geweest, en dan weer gescheiden. Daar zet ik mijn ??? Achter.
Ik heb iemand hier op cm leren kennen, die ook twee Kee was gescheiden, na veel gepraat kwam het eruit dat hij zijn vrouw bedrogen had, in de tijd dat zij ziek was, je begrijpt toch wel dat het voor mij over was. A twee dagen hoopt ik op de site, dat hij een ander heeft, en die twee gaan samen verder, voor mij gevoel te snel, ik ben best wel bang voor dat vrouwtje, ik heb ook voor haar gebeden dat het goed mag gaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARC212





Berichten: 112

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 19:07
 
PEET760 schreef:
Weet je wat ik zo jammer vind?
en egocentisch?
Dat je hier vaak op CM afgerekend wordt op het feit dat je kinderen heb.
Waarom mag een man/vrouw met kinderen niet de kans krijgen om een nieuwe vriendschap/relatie aan te gaan?
Er wordt dus niet naar de persoon gekeken ,hoe hij/zij is nee er wordt gekeken of je kinderen heb of niet.
Jammer dat er zelf hier,een christelijke site zulke dingen gebeuren.
Zit er hard aan te denken om mijn abonnement op te zeggen.
Maar hoop toch dat niet iedereen hier zo denkt.
groetend, Peet
Ik denk niet zo Peet, ik vind kinderen hardstikke leuk namelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RJWITTEN122





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 09:38
 
Dag Peetje

Ik merk het ook ik ben net gescheiden zit er midden in.
Maar ik wil gwoon lekker praten om mij gedachten gang kunnen verleggen. Dus mij vraag aan de mensen zijn gewoon praten.
Op mij werk praat ik wel met mannen. ik mis gewoon praten met een vrouw.
Ik ben hellemaal nog niet toe aan een relatie maar mensen rustig leren kennen mag toch wel?

Ik vond het even leuk maar baal er een beetje van als gescheide man/vrouw moet je door slijk gaan bijna.
En daar ben ik te trotse vader voor dan heb stik maar iedereen ik blijf dan liever alleen.
Met mij jongens dus ik verleng zo ie zo niet.

RJWitten Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 14:58
 
ik ben ook "een gescheiden vrouw"; maar ik heb die ervaring niet;
enig idee hoe dat zou kunnen komen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 18:02
 
mmmm.....ik ben ook een gescheiden vrouw.....maar ik denk dat het niet uit maakt als je contact zoekt, moet je er zelf heel veel energie in steken, het komt je niet aanwaaien.....
en, ja, als gescheiden man of vrouw kan dat wat lastiger zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 19:47
 
Gewoon praten....doen...
Ik schreef ook in het begin dat ik alleen mailkontakt wilde...
Kreeg daardoor ook een vriendin...op een ander site...
En ja...dan gaan de gesprekken ook nog over de scheiding...want we deden het niet zomaar!!!!!
Je gedachten kunnen nog veel overhoop liggen na een scheiding.
Ik hoorde ook weleens...
Niet meer achterom kijken...dat is geweest...
Maar dat was het nu juist...ik was het zeker nog niet kwijt...die 30 jaar huwelijk.

Maar ook nu ik een vriend hier heb gevonden...we kunnen niet genoeg praten!!!!
Wissel gerust van gedachten...heel belangrijk...gooi het eruit!!!
Juist nu zijn we heel duidelijk tegen elkaar.
Er moeten geen misverstanden komen...
En dan is het voor mijn vriend al 8 jaar geleden...
Maar regelmatig komen er dingen boven die hij kwijt moet...het blijkt nog meer als bij mij...
En wat ook zo blijkt...Hij MOCHT niet praten....(dus ik heb niets liever dan dat hij praat)
Ik mocht wel maar kreeg geen antwoord meer....(nu krijg ik wel een antwoord....)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EEDJEE483





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 11:45
 
*uit de wereld geholpen*

Laatst aangepast door
EEDJEE483
op dinsdag 21 juni 2011, 23:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3