ChristianMatch
 


Forum

Berichten van THIRZA120
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van THIRZA120
Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juli 2011, 18:08
BerichtOnderwerp: Verlaat dit forum...
 
[quote=CHATULIEM619]ik ben niet iemand die een ander persoonlijk aanvalt, en wat betreft je extremiteiten, ik had graag gehad dat we Breivik hier op het forum hadden, dan hadden we hem misschien kunnen overtuigen van Gods liefde..Je moet niet zo krampachtig reageren op een mening van de ander. Als je het niet met hem eens bent, probeer je je eigen standpunten er naast te leggen. Dat is veel beter, dan klagen over wat iemand geschreven heeft.[/quote]

chat, wat doe je nu zelf dan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 18:33
BerichtOnderwerp: Wanneer is iemand christen in bijbelse zin , hoe blijkt dat?
 
CHRISTEN307 schreef:
Hoe genas Jezus de blindgeboorne, Hij nam slijk(modder) en spuugde in de ogen van de blindgeboorne en hij werd ziende, niet zo fris, maar wel verhelderend ,het werkt, Hij werkt..
En wat te denken van Ezechiél, die moest koeienstront eten om de goddeloosheid van Israél uit te beelden en te bestraffen als God's Profeet en Paulus die alle religieuze geleerdheid als stront op de mestvaalt deponeerde, gewoon nuchter vertaald, niks mis mee, dus Hij heeft ook een vette maaltijd aangericht, staat ook in de Schriften, jullie maken God heiliger, dan dat Hij Zelf Zich vernederd heeft, ja tot afval is Hij geworden om ons te redden of wil je zeggen, dat Golgotha een nette en opgeruimde executieplaats was...nee toch?

wat wil je hier nu mee zeggen christen??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 14:48
BerichtOnderwerp: Wanneer is iemand christen in bijbelse zin , hoe blijkt dat?
 
CHATULIEM619 schreef:
Iedereen reageert op hem, terwijl men vergeet dat dit slechts een forum is.

moeten we dan maar lijdzaam toezien hoe hij anderen zonder respect benaderd?
(er bestaat ook nog iets als bescheidenheid)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 14:20
BerichtOnderwerp: huwelijk als sacrament
 
CHRISTEN307 schreef:
Wie oordeelt(ver-oordeelt) hier nu in vragende vorm weliswaar,,,,

mensen, laten we on-topic blijven! Het gaat hier om de vraag waarom het huwelijk niet als sacrament is ingesteld.

(en oordeelt niet opdat gij niet geoordeeld wordt)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 14:07
BerichtOnderwerp: Wanneer is iemand christen in bijbelse zin , hoe blijkt dat?
 
CHATULIEM619 schreef:
De kasten zijn niet meer aan te slepen, zoveel mensen zitten er nu op....Toch leuk zo'n forum.

wat wil je hiermee zeggen Chat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 13:30
BerichtOnderwerp: Wanneer is iemand christen in bijbelse zin , hoe blijkt dat?
 
CHRISTEN307 schreef:
En ik heb een vette genadebeurs, vol met genade en dat is waardevast en niet voor dieven toegankelijk...

Ik snap eerlijk gezegd niet dat je zo zonder respect omgaat met de genade die God je geschonken heeft.
Zeker als je nagaat wat het heeft gekost! En dat heeft Hij gedaan om ons te redden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 13:19
BerichtOnderwerp: Wanneer is iemand christen in bijbelse zin , hoe blijkt dat?
 
CHRISTEN307 schreef:
Hou het kort Thirza, iedereen heeft een bijbel, maar hoe iemand Hem gebruikt kan nogal verschillen.
Ben jij wederom geboren of niet en wie heeft jou dat verteld of niet?

Ik hoop dan wel dat jij je Bijbel gebruikt om dichter tot God te komen.

En de vraag of ik wel of niet wedergeboren ben vind ik hier niet passend! Dit gaat mij te ver. Zoiets hoort in een persoonlijk gesprek thuis en niet op een openbaar forum.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 13:12
BerichtOnderwerp: Wat is bidden, hoe bid je, wie leert jou bidden?
 
TINK100 schreef:
waar staat de tekst: maar als gij bidt, gaat dan in uw binnenkamer, doe niet zoals de farizeeen die op de pleinen en hoeken van de straten staan, zij hebben hun loon reeds ?

Mattheus 6: 5 t/m 8

Het bidden
5 En wanneer u bidt, zult u niet zijn als de huichelaars; want die zijn er zeer op gesteld om in de synagogen en op de hoeken van de straten te staan bidden om door de mensen gezien te worden. Voorwaar, Ik zeg u dat zij hun loon al hebben.
6 Maar u, wanneer u bidt, ga in uw binnenkamer, sluit uw deur en bid tot uw Vader, Die in het verborgene is; en uw Vader, Die in het verborgene ziet, zal het u in het openbaar vergelden.
7 Als u bidt, gebruik dan geen omhaal van woorden zoals de heidenen, want zij denken dat zij door de veelheid van hun woorden verhoord zullen worden.
8 Word dan aan hen niet gelijk, want uw Vader weet wat u nodig hebt, voordat u tot Hem bidt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 13:06
BerichtOnderwerp: Wanneer is iemand christen in bijbelse zin , hoe blijkt dat?
 
CHATULIEM619 schreef:
tjonge, wat wil je er nu mee zeggen dan?

het is een reactie op de vraag van christen. Het lijkt mij dat de tekst wel voor zich spreekt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 12:49
BerichtOnderwerp: Wanneer is iemand christen in bijbelse zin , hoe blijkt dat?
 
CHRISTEN307 schreef:
Wanneer mag je jezelf een christen weten en wat doe je dan als christen als je de vorige vraag met ja hebt be-antwoord.
Wat is een andere benaming voor christen?
Ben je christen omdat je naar een kerkgemeenschap gaat?
Of omdat je de bijbel leest?
Of omdat je netjes leeft en ieder het zijne geeft?
Probeert de bijbel na te leven?
en wanneer ben je het niet?
omdat ik niet uitverkoren ben?
een lot uit de loterij?
och ik zie wel als het zover is,?
zo maar wat reacties die er zouden kunnen zijn...

Johannes 3

1 En er was een mens uit de farizeeën, wiens naam was Nicodémus, een overste der Joden;
2 Deze kwam des nachts tot Jezus, en zeide tot Hem: Rabbi, wij weten, dat Gij zijt een Leraar van God gekomen; want niemand kan deze tekenen doen, die Gij doet, zo God met hem niet is.
3 Jezus antwoordde en zeide tot hem: Voorwaar, voorwaar zeg Ik u: Tenzij dat iemand wederom geboren worde, hij kan het Koninkrijk Gods niet zien.
4 Nicodémus zeide tot Hem: Hoe kan een mens geboren worden, nu oud zijnde? Kan hij ook andermaal in zijner moeders buik ingaan, en geboren worden?
5 Jezus antwoordde: Voorwaar, voorwaar zeg Ik u: Zo iemand niet geboren wordt uit water en Geest, hij kan in het Koninkrijk Gods niet ingaan.
6 Hetgeen uit het vlees geboren is, dat is vlees; en hetgeen uit den Geest geboren is, dat is geest.
7 Verwonder u niet, dat Ik u gezegd heb: Gijlieden moet wederom geboren worden.
8 De wind blaast, waarheen hij wil, en gij hoort zijn geluid; maar gij weet niet, van waar hij komt, en waar hij heen gaat; alzo is een iegelijk, die uit den Geest geboren is.
9 Nicodémus antwoordde en zeide tot Hem: Hoe kunnen deze dingen geschieden?
10 Jezus antwoordde en zeide tot hem: Zijt gij een leraar van Israël, en weet gij deze dingen niet?
11 Voorwaar, voorwaar zeg Ik u: Wij spreken, wat Wij weten, en getuigen, wat Wij gezien hebben; en gijlieden neemt Onze getuigenis niet aan.
12 Indien Ik ulieden de aardse dingen gezegd heb, en gij niet gelooft, hoe zult gij geloven, indien Ik ulieden de hemelse zou zeggen?
13 En niemand is opgevaren in den hemel, dan Die uit den hemel nedergekomen is, namelijk de Zoon des mensen, Die in den hemel is.
14 En gelijk Mozes de slang in de woestijn verhoogd heeft, alzo moet de Zoon des mensen verhoogd worden;
15 Opdat een iegelijk, die in Hem gelooft, niet verderve, maar het eeuwige leven hebbe.
16 Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een iegelijk die in Hem gelooft, niet verderve, maar het eeuwige leven hebbe.
17 Want God heeft Zijn Zoon niet gezonden in de wereld, opdat Hij de wereld veroordelen zou, maar opdat de wereld door Hem zou behouden worden.

18 Die in Hem gelooft, wordt niet veroordeeld, maar die niet gelooft, is alrede veroordeeld, dewijl hij niet heeft geloofd in den Naam des eniggeboren Zoons van God.
19 En dit is het oordeel, dat het licht in de wereld gekomen is, en de mensen hebben de duisternis liever gehad dan het licht; want hun werken waren boos.
20 Want een iegelijk, die kwaad doet, haat het licht, en komt tot het licht niet, opdat zijn werken niet bestraft worden.
21 Maar die de waarheid doet, komt tot het licht, opdat zijn werken openbaar worden, dat zij in God gedaan zijn.
22 Na dezen kwam Jezus en Zijn discipelen in het land van Judéa, en onthield Zich aldaar met hen, en doopte.
23 En Johannes doopte ook in Enon bij Salim, dewijl aldaar vele wateren waren; en zij kwamen daar, en werden gedoopt.
24 Want Johannes was nog niet in de gevangenis geworpen.
25 Er rees dan een vraag van enigen uit de discipelen van Johannes met de Joden over de reiniging.
26 En zij kwamen tot Johannes, en zeiden tot hem: Rabbi, Die met u was over de Jordaan, Welken gij getuigenis gaaft, zie, Die doopt, en zij komen allen tot Hem.
27 Johannes antwoordde en zeide: Een mens kan geen ding aannemen, zo het hem uit den hemel niet gegeven zij.
28 Gijzelven zijt mijn getuigen, dat ik gezegd heb: Ik ben de Christus niet; maar dat ik vóór Hem heen uitgezonden ben.
29 Die de bruid heeft, is de bruidegom, maar de vriend des bruidegoms, die staat en hem hoort, verblijdt zich met blijdschap om de stem des bruidegoms. Zo is dan deze mijn blijdschap vervuld geworden.
30 Hij moet wassen, maar ik minder worden.
31 Die van boven komt, is boven allen; die uit de aarde is voortgekomen, die is uit de aarde, en spreekt uit de aarde. Die uit den hemel komt, is boven allen.
32 En hetgeen Hij gezien en gehoord heeft, dat getuigt Hij; en Zijn getuigenis neemt niemand aan.
33 Die Zijn getuigenis aangenomen heeft, die heeft verzegeld, dat God waarachtig is.
34 Want Dien God gezonden heeft, Die spreekt de woorden Gods; want God geeft Hem den Geest niet met mate.
35 De Vader heeft den Zoon lief, en heeft alle dingen in Zijn hand gegeven.
36 Die in den Zoon gelooft, die heeft het eeuwige leven; maar die den Zoon ongehoorzaam is, die zal het leven niet zien, maar de toorn Gods blijft op hem.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 08:15
BerichtOnderwerp: De klik...
 
CHRISTEN307 schreef:
Jakobus 4 aan de christenen:

Onderwerp je aan God
4
1 Waar komt al die strijd, waar komen al die conflicten bij u toch uit voort? Is het niet uit de hartstochten die strijd leveren in uw binnenste? 2 U verlangt naar iets, maar krijgt het niet. U bent jaloers en moordlustig, maar bereikt uw doel niet. U bekvecht en twist met elkaar. U krijgt niets omdat u niet bidt. 3 En als u bidt ontvangt u niets, omdat u verkeerd bidt: u wilt alleen uw eigen hartstochten bevredigen. 4 Trouwelozen! Beseft u dan niet dat vriendschap met de wereld vijandschap jegens God betekent? Wie bevriend wil zijn met de wereld, maakt zich tot vijand van God. 5 Denk toch niet dat dit loze woorden zijn in de Schrift: ‘Hij die ons het leven gaf, maakt er vurig aanspraak op; 6 maar de genade die hij schenkt is nog groter.’ Daarom staat er: ‘God keert zich tegen hoogmoedigen, maar aan nederigen schenkt hij zijn genade.’ 7 Onderwerp u dus aan God, en verzet u tegen de duivel, dan zal die van u wegvluchten. 8 Nader tot God, dan zal hij tot u naderen. Reinig uw handen, zondaars; zuiver uw hart, weifelaars. 9 Weeklaag, wees treurig en laat uw tranen vloeien. Laat uw lachen veranderen in droefheid en uw vreugde in somberheid. 10 Verneder u voor de Heer, dan zal hij u verheffen
[u]


het is wel wat kortzichtig om meteen tegen iemand te zeggen dat hij/verkeerd bidt als zijn/haar gebed niet wordt verhoord (als het zoals in dit geval om een partner gaat). Jij weet niet eens hoe andere cm-leden bidden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 01:10
BerichtOnderwerp: De klik...
 
CHRISTEN307 schreef:
Ik heb ontvangen een beeldschone vrouw, en dan zeg ik dank U wel Heere, moeten jullie ook eens om smeken, dan verhoort Hij , maar het is omdat jullie verkeerd bidden en dan luistert God niet, maar heeft Hij andere dingen te doen...veel harder roepen dan wordt Hij "wakker"...[u]met je hart roepen in je benauwdheid en naar Jezus toegaan met een waarachtig hart, dan is en geeft Hij leven en overvloed, maar alleen bidden, je kunt het niet zo afhalen, dan moet je naar Mac Donalds...


God hoort ons altijd! (Als we hardop aan het bidden zijn, maar zelfs al zijn het fluisteringen of gedachten). Maar God verhoort ons niet altijd. Hij geeft niet altijd wat wij vragen, ook al roepen we in onze benauwdheid.

Christen, hoe kun je nu zeggen dat een ander verkeerd bidt als je niet eens een gebed hebt gehoord (in dit geval gelezen)? En is het dan aan jou om dat bidden (als fout) te beoordelen?

Na jouw bijdragen op dit forum gelezen te hebben vraag ik me af met welk doel jij hier aanwezig bent! Het komt op mij over alsof jij vind dat jij het altijd bij het juiste eind hebt. En als een ander een andere mening ergens over heeft deugt hij/zij meteen al niet meer.
Ik mis bij jou de liefde voor je naaste. En als christen zou jij het goede voorbeeld moeten geven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 21:47
BerichtOnderwerp: De klik...
 
CHRISTEN307 schreef:
Aan misschien en veronderstellingen heb je uiteindelijk niets, ik concludeer uit de reacties die ik lees, weinig gebed en volledige afhankelijkheid van God, er heerst een doe-het-zelf cultuur, waarbij God als Hulpje wordt 'gebruikt" en dat is ongeloof en dat moet een christen(ook ikzelf) zich aantrekken en daarover belijdenis van mogelijke zonde(n) doen...

Je hoeft toch niet bij elke reactie het geloof erbij te betrekken? En als dit niet wordt gedaan wil dat niet meteen zeggen dat men dan niet in afhankelijkheid van God leeft.
En voor wat betreft de klik: uiteindelijk moeten er ook (diepere) gevoelens voor elkaar komen om een relatie te beginnen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: maandag 25 juli 2011, 17:02
BerichtOnderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?
 
Personen die mee hopen te gaan:
hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kids; 5, 5 en 6)
Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (met 2 kids, 5 en 7)
nicolette592, 55 jaar, regio 0342
sandra206, .. jaar, regio 0318
mariek286, 45 jaar regio 070 bbq
els310, 55 jaar, regio 0317
knotjevee106, 50 jaar, regio 071
jasmein464, 50 jaar, regio 078
de drie "schone gezusters";
ellen... 27 jaar, regio 0318?, bbq, (voormalig lid)
eveline... 25 jaar, regio 0180, bbq (voormalig lid)
marties... 24 jaar, regio 0180. bbq (voormalig lid)
angelique327, 50 jaar?, regio 0182 (voormalig lid)
maria576, regio 038, 46 jaar, bbq
Tink100, 43 jaar, regio 072 met 2 kids, OV
Susannah475, 45 jaar, regio 0318 (o.v.) indien vervoer
Liaantje026, 45 jaar, regio 0523, evt skottelbraai mee
Anita851, 46 jaar, regio 0592
margreet471, 51 jr. regio 0180
annette792, 31 jaar, regio 0049
Jozi078, 58 jaar, regio 0165
Jakolien247, 35 jaar, regio 030

visser278, 44 jaar regio 0113 bbq OV
arend003 41 jaar, regio 0318
bas917, 53 jaar, regio 0166
marc149. 39 jaar, regio 0318
kwispel011, 65 jaar, regio 0172
leonard480, 43 jaar, regio 0180, bbq?
jacob817, 53 jaar, regio 0318
eloy997, 45 jaar, regio 0346, bbq, (2 kids van 13 en 11 jaar)
Hendrik447
pimpernel883 44jaar, regio 030
dirkjan078, 44 jaar, regio 0575
jonasveve733, 51 jaar, regio 070
marsjg370, 43 jaar, regio 0346, (met kid, OV.)
Griffin748, 40 jaar, regio 035 bbq en zwarte meuk mee
EWJ051, 26 jaar, regio 033
Charley513, regio 0514, 53 jaar
Leo, 50 jaar, introducé van Knotjevee, regio onbekend
pieter649, 43 jaar, regio 0049
andries 55 jaar ex lid
Ludovis284, 54 jaar, regio 0184


Laatst aangepast door
THIRZA120
op maandag 25 juli 2011, 17:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zondag 24 juli 2011, 09:32
BerichtOnderwerp: Ik ga op rei.s (2)
 
Ik ben weer terug na een weekje Zeeland.
Na een tussenstop, om even op de koffie te gaan bij een gastvrij cm-lid, kwam ik aan in het zonnige Zeeland.
Een dag later was er van de zon nog maar weinig te bekennen en bleef het aan één stuk doorregenen. Gelukkig bestaan er ook nog iets van zwembaden.
En wat zag ik tot mijn verbazing!
NATURISTISCH ZWEMMEN
Een uurtje gezond bewegen in een gezellige, ontspannen sfeer
.
Voor degenen die graag willen naaktzwemmenKnipoog smiley kun je terecht in het zwembad van Vlissingen.

Gelukkig hebben we nog ook nog zonnige dagen gehad.
Ik vertrok idd uit het zonnige Zeeland om later in het natte Veenendaal aan te komen Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zondag 24 juli 2011, 09:11
BerichtOnderwerp: De klik...
 
DANIEL777 schreef:
Is vriendschap misschien niet de eerste basis voor een eventuele welbesproken klik?

Mijn ervaring is dat er voor een klik geen vriendschap aan vooraf hoeft te gaan. Wel kan die klik zorgen dat er een vriendschap ontstaat.
En ook al is er een (of dé) klik aanwezig wil dat niet meteen zeggen dat het dan goed zit en dat er dan meer dan vriendschap ontstaat.


Laatst aangepast door
THIRZA120
op zondag 24 juli 2011, 09:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juli 2011, 21:24
BerichtOnderwerp: Zeilen 6 augustus Loosdrechtse plassen
 
Ik heb dit topic al een tijdje zitten volgen en kan het toch niet laten om te reageren (ook al ga ik niet mee).

Ik verbaas me nl over sommige reacties! Er wordt meteen gezegd dat het ook een uitje is op een andere datingsite, wat ik niet vreemd vind als de organisator op meerdere sites lid is.
Dus als er mensen zijn die daar moeite mee hebben gaan ze toch niet mee!

Als je een ex (zonder relatie) hebt, bestaat er sowieso een kans dat je die tegen kan komen op een datingsite. Maar dat kan natuurlijk ook bij andere gelegenheden... en ik vind dat anderen geen dupe hoeven te zijn van dat iemand bang is om zijn/haar ex tegen te komen en daarom maar geen gecombineerd uitje te organieseren.

Ik zie het probleem niet zo, je kent toch ook niet alle mensen die op cm zitten?

Voor degene die wel hopen te gaan: veel plezier!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 20:48
BerichtOnderwerp: Het weer
 
VISSER278 schreef:
Ook daar heeft visser een oplossing voor...........Binnen gaan zitten, niet naar buiten kijken, dan zie je niks van de regen.
En om dan toch een beetje in de zomerse sferen Coole smiley met zonnebril te komen speciaal voor Thirza:


http://www.youtube.com/?v=_pbxEF9Wu4g

als ik binnen zit HOOR ik wel de regen...

ze hebben hier kliksafe... dus kan youtube niet openen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 19:54
BerichtOnderwerp: Het weer
 
VISSER278 schreef:
Plaatselijke buitjes?
Hier vált het nog mee.

nou als het een plaatselijk buitje was duurt het wel heel lang...
het regent nu nog steeds.... en niet zo'n klein beetje ook Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 19:48
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
VISSER278 schreef:
Heb ik gedaaaaaan W-tje.!!!!!!
Heb er 3 dagen over gedaan om heeel het trapgat te schilderen. Is dat niet op het gemakje????????
Heb tussendoor best wel koffie gedronken ook hoor. Clown smiley

was best lekker hoor, die koffie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 16:01
BerichtOnderwerp: Het weer
 
zit hier in mijn tentje, maar de regen komt met bakken uit de hemel Huilende smiley, smiley in tranen

Laatst aangepast door
THIRZA120
op zaterdag 16 juli 2011, 16:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juli 2011, 09:49
BerichtOnderwerp: Het weer
 
Het is droog! en de zon schijnt!! Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 14 juli 2011, 16:26
BerichtOnderwerp: Trage of zelfs haperende CM-server
 
MARIO216 schreef:
Dit topic hoort bij "over CM" Boze smiley

daar was trouwens al een topic hierover .... Knipoog smiley

http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=854


Laatst aangepast door
THIRZA120
op donderdag 14 juli 2011, 16:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 14 juli 2011, 15:17
BerichtOnderwerp: Het weer
 
VISSER278 schreef:
Hoho, visser had het wel over Zeeland he, ik weet niet hoe het in het midden van het land is.


Ja, jij had het idd erover dat degenen die naar Zeeland gaan geen badkleding mee hoeven te nemen. Dus dacht ik dat het in Zeeland dan misschien normaal is om naakt te zwemmen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 14 juli 2011, 12:22
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ERIKA129 schreef:
Zeggie nu dan weer?? naaktzwemmen?? Thirza toch en dat voor een veense dame Clown smiley

is me dat schrikken.
Maar het is compleet herfst dus ik blijf lekker binnen.

nou ehhh....
volgens Visser hoef ik geen badkleding mee te nemen Knipoog smiley
dus dan maar naaktzwemmen.... (nav andere topics Lachende smiley )

en ik blijf een Veense dame hoor...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 14 juli 2011, 01:52
BerichtOnderwerp: Het weer
 
VISSER278 schreef:
Het weer in Zeeland:

Al heel de dag droog( tenminste hier, weet niet hoe het bij mevr. Zeeland is).
Wel veel wind, het zonnetje doet zelfs zijn best om door te komen.

Wat ze voor morgen , vrijdag enz. afgeven , daar zullen we het nog maar niet over hebben.
Eén ding weet ik wel........ vakantiegangers die naar Zeeland hopen te komen kunnen hun badkleding wel thuis laten. Coole smiley met zonnebril


Dan heb jij meer geluk gehad dan ik. Geen zon gezien en het is hier de hele dag nat geweest.
Heb de vooruitzichten bekeken en ziet er idd niet al te best uit... maar niets is zo veranderlijk als het weer Coole smiley met zonnebril

Dus we moeten dan maar gaan naaktzwemmen Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 19:13
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
MARGREET471 schreef:
gefeliciteerd, tante Thirza. k heb altijd erg genoten van het tante-zijn. geniet ervan, en zegen voor dit nieuwe leven!

dank je...

Ik was alleen al wel een paar keer tante, maar daar blijf ik van genieten! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 18:34
BerichtOnderwerp: Trage of zelfs haperende CM-server
 
BEUN656 schreef:
Glapjulk.

zal al niets meer tegen je zeggen Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 18:03
BerichtOnderwerp: Trage of zelfs haperende CM-server
 
BEUN656 schreef:
Beste mensen van CM,

Die vertragingen van de server worden zo onderhand wel erg irritant! Kan dat nou niet anders?

Beun,

Ik heb nergens last van hoor!
denk dat het eerder met jouw verbinding en/of de regen te maken heeft!


Laatst aangepast door
THIRZA120
op woensdag 13 juli 2011, 18:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120 (43)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 17:52
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Mijn mooiste moment van vandaag was toen ik mijn pasgeboren neefje in mijn armen had.
Het is altijd weer een wonder als alles gezond en wel is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van THIRZA120
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Pagina 2 van 6