ChristianMatch
 


Forum

Zeilen 6 augustus Loosdrechtse plassen
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
ESTHNA266





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 09:52
 
Voor alle zeilliefhebbers!

Zaterdag 6 augustus hopen we op een lekker zonnetje en vooral een lekker windje, want er staat een zeildagje gepland bij de Loosdrechtse plassen.

Wil je mee; opgeven kan tot zaterdag 23 juli. Laat ook even weten of je kunt schipperen, want dat bepaalt tevens hoeveel er mee kunnen.

Ontmoetingspunt:
Jachthaven Manten; http /www.bootverhuur-loosdrecht.nl. Vertrek: 10.30 (let op: 10.15 verzamelen)

We lunchen gezamenlijk om ongeveer 13.00 op een eilandje in de Loosdrechtse plassen. Iedereen mag zijn eigen lunchpakket meenemen. Als er mensen zijn die na afloop nog gezamenlijk ergens willen eten, laat ik dat spontaan gebeuren.

Bij eventuele opgelopen schade zijn alle bemanningleden verantwoordelijk en delen samen de kosten die Manten hiervoor rekent.

(dit is ook een uitje op FF)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HILDA791





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 10:27
 
heel erg leuk en ik zou mee willen.
maar, kan het niet een week later, want ik kom dan net van vakantie terug

Hilda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 15:36
 
Ikvind het geen goed plan om met een andere datingsite een uitje te organiseren.

Ik zelf ben geen lid van andere datingsites.
En dus ook geen behoefte om iets met hun te ondernemen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 16:03
 
MARISKA601 schreef:
Ikvind het geen goed plan om met een andere datingsite een uitje te organiseren.

Ik zelf ben geen lid van andere datingsites.
En dus ook geen behoefte om iets met hun te ondernemen.



Volgens mij was de vraag niet wat je er van vond maar of je meeging Knipoog smiley
Het schijnt gewoonte te zijn op CM om bij elk uitje er ook neer te zetten wat je er van vind of vooral: wat je er niet van vind........... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 16:04
 
WILLEMIJN232 schreef:
Volgens mij was de vraag niet wat je er van vond maar of je meeging Knipoog smiley
Het schijnt gewoonte te zijn op CM om bij elk uitje er ook neer te zetten wat je er van vind of vooral: wat je er niet van vind........... Verraste, verbaasde smiley



Ach ja.... je het gelijk Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ESTHNA266





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 23:06
 
Veel mensen die hier actief zijn, zijn dat ook op FF. Stel dat je je daar al opgegeven hebt en dat hier weer doet... Sommigen hebben hier een andere naam... vandaar!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIAANTJE026





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 19:44
 
Zoals ik..ben ook lid op FF en zou het alleen maar erg leuk vinden.
Op zich kan wel wel qua datum en lijkt het me erg leuk.
Mag ik bij jouw logeren Estnah?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARNOLD765





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 10:36
 
Lachende smiley met blinkend witte tanden

Laatst aangepast door
ARNOLD765
op woensdag 13 juli 2011, 10:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 11:48
 
ESTHNA266 schreef:
Veel mensen die hier actief zijn, zijn dat ook op FF. Stel dat je je daar al opgegeven hebt en dat hier weer doet... Sommigen hebben hier een andere naam... vandaar!
Zelfs dat vind ik nog geen reden om reclame te maken voor de concurrent. Los dat dan maar op een andere manier op. Vreemd trouwens, dat je dat samen doet, is dat eigen initiatief ofzo, of is het een activiteit die door de concurrent georganiseerd wordt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 13:04
 
CHATULIEM619 schreef:
Zelfs dat vind ik nog geen reden om reclame te maken voor de concurrent. Los dat dan maar op een andere manier op. Vreemd trouwens, dat je dat samen doet, is dat eigen initiatief ofzo, of is het een activiteit die door de concurrent georganiseerd wordt?


Het kort vermelden dat je je via een andere website ook voor dit uitje kunt opgeven, vind ik niet direct een uiting van reclame.
Te meer omdat er een afkorting word gebruikt waar je zelfs op google niets mee kunt.
Het ware anders als de link: www.eenveelbeteredatingsitedanchristianmatch.nl was gebruikt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 13:13
 
Met of zonder kinderen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ESTHNA266





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juli 2011, 17:46
 
@ Liaantje tuurlijk mag je komen logeren. Daarna zit de auto wel vol hoor!

@ Marco zonder kids...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: zondag 17 juli 2011, 19:01
 
ESTHNA266 schreef:
Veel mensen die hier actief zijn, zijn dat ook op FF. Stel dat je je daar al opgegeven hebt en dat hier weer doet... Sommigen hebben hier een andere naam... vandaar!


Dit is niet "ook" een FF uitje, dit is gewoon een FF-uitje, wat georganiseerd wordt door FF-leden. Als mensen zowel op FF als op CM actief zijn, dan kunnen ze zich gewoon via FF opgeven en hoeft dat niet via het forum van CM.

Ik ben het dan ook met Chat eens: het is niet nodig om hier reclame te maken voor uitjes die op een andere site georganiseerd worden. Wil je een zeiluitje voor CM-leden organiseren, dan kan dat toch ook gewoon? Daarvoor hoef je niet aan te haken bij een andere site, want volgens mij zijn hier ook wel de nodige zeilliefhebbers te vinden (waaronder ikzelf). Maar eeeeh... laten we dan gewoon lekker in Friesland gaan zeilen en bij voorkeur na de bouwvak als iedereen terug is van vakantie.

Even voor alle duidelijkheid: ik saboteer niets, ik organiseer niets.. heb ik helemaal geen tijd voor. Ik geef alleen even mijn mening over het vermelden van een activiteit van een andere site op CM. Enne.. voordat iemand zegt dat de vraag was of ik mee ga: Nee, ik ga niet mee want op 6/8 komen mijn kids weer thuis, omdat we dan bijna naar Frankrijk gaan.
Lisa
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 21:16
 
pff t is weer als vanouds;
estna is zo vriendelijk mensen uit te nodigen en krijgt bakken reacties over zich heen van mensen die NIET meegaan, maar wel een duidelijke mening willen ventileren;

ik ervaar dat zelf als vermoeiend, wanneer ik een uitje organiseer, en daar de nodige tijd in investeer.

waarom kunnen volwassen mensen, zoals we toch verwachten dat de leden hier op christianmatch zijn, estna niet gewoon haar uitnodiging laten schrijven, zonder over haar heen te vallen? wanneer estna iets organiseert, heeft ze mijns inziens de vrijheid dat te doen op HAAR manier.

wil iemand een zeil uitje in friesland, dan staat het een ieder vrij daar een uitnodiging voor te schrijven onder een nieuw te openen agenda-topic.

estna; laat je niet ontmoedigen; ik vind het een enorm goed initiatief van je! en wie het beter kan? ga je gang........... Lachende smiley met blinkend witte tanden

hannah.......de beste stuurlui staan aan wal
(dus ik ga niet mee zeilen...... Lachende smiley met blinkend witte tanden )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 21:27
 
LISA610 schreef:
Dit is niet "ook" een FF uitje, dit is gewoon een FF-uitje, wat georganiseerd wordt door FF-leden. Als mensen zowel op FF als op CM actief zijn, dan kunnen ze zich gewoon via FF opgeven en hoeft dat niet via het forum van CM.

Ik ben het dan ook met Chat eens: het is niet nodig om hier reclame te maken voor uitjes die op een andere site georganiseerd worden. Wil je een zeiluitje voor CM-leden organiseren, dan kan dat toch ook gewoon? Daarvoor hoef je niet aan te haken bij een andere site, want volgens mij zijn hier ook wel de nodige zeilliefhebbers te vinden (waaronder ikzelf). Maar eeeeh... laten we dan gewoon lekker in Friesland gaan zeilen en bij voorkeur na de bouwvak als iedereen terug is van vakantie.

Even voor alle duidelijkheid: ik saboteer niets, ik organiseer niets.. heb ik helemaal geen tijd voor. Ik geef alleen even mijn mening over het vermelden van een activiteit van een andere site op CM. Enne.. voordat iemand zegt dat de vraag was of ik mee ga: Nee, ik ga niet mee want op 6/8 komen mijn kids weer thuis, omdat we dan bijna naar Frankrijk gaan.
Lisa

Ik sluit me hierbij aan!!
Een FF uitje hoort daar niet op CM, als er hier idd zat leden ook daar zitten kunnen ze zich daar opgeven en niet via CM!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 21:35
 
In het verleden is er ook idd een oproep gedaan voor een activiteit met een andere datingsite.

Daar werd toen over gestruikeld, en terecht.


Ik vind nog steeds dat je geen activiteiten kan organiseren met andere datingsites.

En om daar lid te worden hangt ook een prijskaartje aan.
Niet iedereen kan lid zijn van alle datingsites.

En nogmaals ik heb geen behoefte om mensen te ontmoeten
van een andere datingsite bij een uitje.


Laatst aangepast door
MARISKA601
op maandag 18 juli 2011, 21:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 21:48
 
WILLEMIJN232 schreef:
Volgens mij was de vraag niet wat je er van vond maar of je meeging Knipoog smiley
Het schijnt gewoonte te zijn op CM om bij elk uitje er ook neer te zetten wat je er van vind of vooral: wat je er niet van vind........... Verraste, verbaasde smiley

Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 22:44
 
HANNAH810 schreef:
pff t is weer als vanouds;
estna is zo vriendelijk mensen uit te nodigen en krijgt bakken reacties over zich heen van mensen die NIET meegaan, maar wel een duidelijke mening willen ventileren;

ik ervaar dat zelf als vermoeiend, wanneer ik een uitje organiseer, en daar de nodige tijd in investeer.

waarom kunnen volwassen mensen, zoals we toch verwachten dat de leden hier op christianmatch zijn, estna niet gewoon haar uitnodiging laten schrijven, zonder over haar heen te vallen? wanneer estna iets organiseert, heeft ze mijns inziens de vrijheid dat te doen op HAAR manier.

wil iemand een zeil uitje in friesland, dan staat het een ieder vrij daar een uitnodiging voor te schrijven onder een nieuw te openen agenda-topic.

estna; laat je niet ontmoedigen; ik vind het een enorm goed initiatief van je! en wie het beter kan? ga je gang........... Lachende smiley met blinkend witte tanden

hannah.......de beste stuurlui staan aan wal
(dus ik ga niet mee zeilen...... Lachende smiley met blinkend witte tanden )

Lieve Hannah, je kent mij goed genoeg om te weten dat ik niet een uitje wil saboteren wat door een CM-lid wordt georganiseerd. Daarvan is echter helemaal geen sprake. Het uitje waar Estna op attendeert is een uitje wat wordt georganiseerd door iemand van de zeilschool van FF en nee, da's niet Estna (tenzij ze daar onder een andere naam lid is, dat kan natuurlijk)...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 23:20
 
dat weet ik inderdaad, lisa;
maar wat me opvalt, is dat de meeste reacties niet klinken als;
leuk initiatief; schrijf mij maar bij op de lijst.

en volgens mij was dát de bedoeling............ Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIAANTJE026





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 19:22
 
Het maakt toch ook geen moer uit waar de deelnemers vandaan komen? Als 1 persoon het hier organiseert en dit ook op FF doet is dat toch prima? Er komen Christenen bijelkaar om te zeilen, geen rivalen...toch?
hoemeer zielen hoe meer vreugd denk ik dan maar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 19:56
 
LIAANTJE026 schreef:
Het maakt toch ook geen moer uit waar de deelnemers vandaan komen? Als 1 persoon het hier organiseert en dit ook op FF doet is dat toch prima? Er komen Christenen bijelkaar om te zeilen, geen rivalen...toch?
hoemeer zielen hoe meer vreugd denk ik dan maar.
Het maakt wel zeker een moer uit waar mensen vandaan komen. Waarom denk je dat er zoveel veiligheidsmaatregelen zijn hier op de site? We hebben geen adres, geen e-mail of telefoon van de ander en waarom denk je dat dat zo is. En heb je net een groepje mensen om je heen, die je een beetje kunt vertrouwen, dan word je weer geconfronteerd met een zootje vreemden, die je helemaal niet kent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 20:12
 
Waar ik nieuwsgierig naar ben is het volgende....
Zijn ze daar wel op de hoogte dat er cm-ers meegaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIAANTJE026





Berichten: 40

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 20:41
 
CHATULIEM619 schreef:
Het maakt wel zeker een moer uit waar mensen vandaan komen. Waarom denk je dat er zoveel veiligheidsmaatregelen zijn hier op de site? We hebben geen adres, geen e-mail of telefoon van de ander en waarom denk je dat dat zo is. En heb je net een groepje mensen om je heen, die je een beetje kunt vertrouwen, dan word je weer geconfronteerd met een zootje vreemden, die je helemaal niet kent.

Adressen en telefoonnummers heb je ook niet via FF, daar heb ik het dus over...niet over andere dating sites, daar kom ik niet eens.
Ik probeer alleen aan te geven dat het best wel eens leuk kan zijn om met andere medeChristenen ( niet alleen van hier) zo'n uitje te bezoeken.
MIj maakt het dan niet uit of ze nu van CM komen of van FF, we zijn allemaal kinderen van de Vader.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ESTHNA266





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 20:54
 
Voor de duidelijkheid ik ben op FF de organisator van het zeil uitje. Er zijn inmiddels van de 14 opgaves 8 mensen ook lid op CM

Dus zo heel erg vreemd is het niet. Maandelijks word er een uitje georganiseerd waar zowel FF als CM mensen komen (ourmeetingpoint in Barendrecht)
We zijn uiteindelijk allemaal op zoek naar die ene ware? Of hij/zij nou van FF komt of CM. Ik vind het belangrijker dat het een christen is dan van/ via welke site of weg....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ESTHNA266





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 20:56
 
CHATULIEM619 schreef:
Het maakt wel zeker een moer uit waar mensen vandaan komen. Waarom denk je dat er zoveel veiligheidsmaatregelen zijn hier op de site? We hebben geen adres, geen e-mail of telefoon van de ander en waarom denk je dat dat zo is. En heb je net een groepje mensen om je heen, die je een beetje kunt vertrouwen, dan word je weer geconfronteerd met een zootje vreemden, die je helemaal niet kent.

Je hoeft niet mee te gaan met een ander groepje alleenstaande christenen. Het is je eigen vrije keus...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 21:10
 
Laat het dan nu duidelijk zijn ...

Er zijn mensen op cm die geen behoefte hebben aan uitjes met lui van
andere datingsite.

Laat iedere datingsite zijn eigen uitjes organiseren,
dan heb je dit gezeur ook niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 21:24
 
MARISKA601 schreef:
Laat het dan nu duidelijk zijn ...

Er zijn mensen op cm die geen behoefte hebben aan uitjes met lui van
andere datingsite.

Laat iedere datingsite zijn eigen uitjes organiseren,
dan heb je dit gezeur ook niet.

Volgens mij is het veel duidelijker dat als iemand een uitje organiseert men zich alleen bezig houdt met het feit of je wel/niet meegaat..........
Ik vind al dat commentaar wel een beetje sneu voor degene die iets organiseert........
Er zullen ook wel mensen zijn die het wel leuk vinden om wat met een andere site te doen......Zoveel mensen zoveel meningen........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ESTHNA266





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 21:25
 
MARISKA601 schreef:
Laat het dan nu duidelijk zijn ...

Er zijn mensen op cm die geen behoefte hebben aan uitjes met lui van
andere datingsite.

Laat iedere datingsite zijn eigen uitjes organiseren,
dan heb je dit gezeur ook niet.


Maar er zijn ook mensen die daar wel behoefte aan hebben...

Waarom zou ik alleen rekening moeten houden met mensen die er geen behoefte aan hebben?
Als je er geen behoefte aan hebt is er niemand die je dwingt om wel mee te gaan....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 21:45
 
LIAANTJE026 schreef:
Adressen en telefoonnummers heb je ook niet via FF, daar heb ik het dus over...niet over andere dating sites, daar kom ik niet eens.
Ik probeer alleen aan te geven dat het best wel eens leuk kan zijn om met andere medeChristenen ( niet alleen van hier) zo'n uitje te bezoeken.
MIj maakt het dan niet uit of ze nu van CM komen of van FF, we zijn allemaal kinderen van de Vader.
Dan had je dat meteen vanaf het begin aan moeten geven dat het een uitje van FF was. In het verleden is dit bezwaar ook al genoemd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ESTHNA266





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 22:04
 
CHATULIEM619 schreef:
Dan had je dat meteen vanaf het begin aan moeten geven dat het een uitje van FF was. In het verleden is dit bezwaar ook al genoemd.

Dit staat er ook bij vermeld.... en daar is dus iedereen over gevallen...

En als nieuw lid kan je niet ruiken dat dit een gevoelig punt is...
Heb als spijt van mijn lidmaatschap hier. Kennelijk zitten hier alleen maar mensen die anderen bekritiseren. Dit is niet de enige topic waarin dit mij opvalt...

Erg jammer.... zou van mede christenen wat minder gezeur en gezanik verwachten, maar zoals zo vaak blijkt dat het ook maar mensen zijn...

Waarom reageer je ergens op als het toch niet je interesse heeft??

9 van de 10 reacties hierboven zijn uiting van frustraties... waarom??

Als jij niet met andere mensen van een andere site in aanraking wil komen dan hoef je niet te reageren en al helemaal niet naar het uitje toe te gaan...
Maak het de ander nou niet onmogelijk om wel te reageren (en gezien te worden) die wel mee wil en er geen bezwaar tegen heeft of het juist erg waardeerd...

Er zijn wel tig uitjes waar ik geen interesse in heb... ik ga daar toch ook niet (negatief) op reageren? Ik laat het voor wat het is. Laat die ander doen wat hij/ zij leuk vind...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2