ChristianMatch
 


Forum

Berichten van BOLBUYK962
ChristianMatch forum index » Berichten van BOLBUYK962
Auteur Bericht
BOLBUYK962 (48)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 23:51
BerichtOnderwerp: kan je een relatie met een meisje van 19 als jezelf 30 bent
 
En andersom: een vrouw van 30 met een man van 19?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BOLBUYK962 (48)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 10:27
BerichtOnderwerp: Te laat op date / afspraak komen
 
OK, dus als je een vrouw kiest met in het profiel dat ze te laat komt, weet je zeker dat ze zich goed verzorgd heeft Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BOLBUYK962 (48)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 10:23
BerichtOnderwerp: Christen en milieu
 
Ach, milieu is een mode-issue en het antropogene broeikasaffect is net zo'n grote leugen als de gangbare evolutietheorie.
Het zou de christelijke politici sieren als ze daar wat nuchterder in stonden in plaats van zich mee te laten zuigen in de waan van de dag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BOLBUYK962 (48)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 10:13
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
Wat ik mij ook afvraag: in hoeverre heeft de oudtestamentische wetgeving ook niet heel veel te maken met regels rondom hygiene? We weten nu sinds de jaren 60 welke geslachtsziekten om zich heen kunnen grijpen en dat beperking tot 1 partner daarvoor nog altijd de beste remedie is.

In dat licht bezie ik ook het stenigen van een overspelige vrouw: want die hoerenlopers komen er een stuk beter af, maar is misschien gewoon praktisch om een bron van geslachtsziekten weg te nemen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BOLBUYK962 (48)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 10:08
BerichtOnderwerp: Verlegenheid of niet weten hoe te beginnen
 
ARJAN024 schreef:
Zo makkelijk is het ook weer niet. Wat de verlegenheid ook versterkt is dat ik 3 keer een 'blauwtje' heb opgelopen.

De reden dat het over was is niet dat ik niet eerlijk was. Ik heb me laten zien zoals ik was.
Deze situatie versterkt wel dat ik extra verlegen ben.

Nou, ik sinds gisteravond aan 11 blauwtjes Gefrustreerde smiley

Wat handig is: kijk in het profiel of er aanknopingspunten zijn. In mijn geval is dat bijvoorbeeld klassieke muziek, dan vertel ik waar ik zelf naar luister en vraag ik waar de ander naar luistert. Het is maar een voorbeeld. De match-functie is hiervoor ideaal.

En begin met een paar keer mailen. Mijn ervaring is dat slechts 1 op de 3 beantwoord wordt, dus je moet niet meteen opgeven. En als het mailen eenmaal een beetje lukt ga je chatten.

Kan spannend zijn, maar wie niet waagt wie niet wint. En als je initiatief neemt houd je meer controle.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van BOLBUYK962
Pagina 1 van 1