ChristianMatch
 


Forum

Berichten van TINK100
Ga naar pagina Vorige 1 ... 31 32 33 34
ChristianMatch forum index » Berichten van TINK100
Auteur Bericht
TINK100 (56)





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 mei 2011, 14:38
BerichtOnderwerp: Wat vind jij leuk ?
 
wat ik leuk vind?
tja, van alles, de eerts madeliefjes na de winter, narcissen in de tuin, een fris zomer windje aan het strand maar ook vroeg in de ochtend met koffie in het zonnetje wakker worden, genieten van de famillie Ekster die af en aan vliegen......van alle kleine dingen om me heen, teveel om op te noemen......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100 (56)





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 19:09
BerichtOnderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
 
lijkt me een heeeeeeel goed idee, voor het helemaal smakeloos word, bah
Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100 (56)





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 16:51
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
grrrr, na 3 dagen bellen met routerbedrijf nog steeds geen draadloos internet hebben......
ik weet niet wat er nu nog aan de hand zou kunnen zijn.De niuwe router doet het wel, maar draadloos.......nope.Laptop is nu dus desktop geworden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100 (56)





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zondag 15 mei 2011, 15:24
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
vandaag heeft mijn oudste dochter belijdenis gedaan......
een heel moeilijke keuze in deze tijd, maar ze staat er achter. de dienst was mooi, met een bijdrage van alle belijdenisleden, 9 jonge nmensen....... wat is er mooier om te zien dat God werkt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100 (56)





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 14:17
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posting.php?tId=159
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100 (56)





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zondag 8 mei 2011, 15:52
BerichtOnderwerp: Mc Church
 
het is gebleken dat een mens slechts 10 hooguit 15 minuten geconcentreerd kanluisteren......waarom dan een preek van 2 uur?? dat heeft dus geen zin. 10 minuten is goed, in de tweede dienst kun jer dieper op in gaan, als leerdienst, zoals dat vroeger was. En ja, soms heb je aan een lied meer dan voldoende...... er zijn zulke mooie liederen, meer heb je dan niet nodig om gevoed of gesterkt te worden.......kan geen preek tegen op
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100 (56)





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zondag 8 mei 2011, 15:42
BerichtOnderwerp: Wandeling op 29 mei
 
ik kan ook niet mee, alweer niet......zit weer es in de nachtdienst......tja
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100 (56)





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 mei 2011, 18:59
BerichtOnderwerp: Singles in de kerk?
 
[quote=MARTIN695]
ik ben lid van een traditionele kerkgemeenschap, waar men erg veel moeite heeft met mensen die net als ik gescheiden zijn. De meeste mensen zeggen helemaal niets, weten denk ik ook niet hoe te reageren.....is niet erg, zolang er maar een open sfeer is. Ik zelf sta open voor alle gesprekken wat betreft dit onderwerp, zowel binnen als buiten de kerk, zolang er maar niet veroordeelt word.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100 (56)





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 mei 2011, 17:57
BerichtOnderwerp: Singles in de kerk?
 
LISA610 schreef:
Hé Tink. Hoe bedoel je dit precies? Waarom zouden gemeenteleden het er moeilijk hebben mee hebben dat iemand single is?
nou, er kwamen mensen naar me toe en die gaven me ongevraagd advies...... ik heb ze maar vriendelijk bedankt. Ik had er vandaag nog een gesprek over. Er zijn taboes in de kerk, en scheiden is er 1 van. kerken lopen altijd achter als het om wereld vraagstukken gaat, zo ook met scheidingen. Ik vond het erg moelijk om op de juiste manier te reageren naar deze mensen toe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100 (56)





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: donderdag 5 mei 2011, 18:09
BerichtOnderwerp: Singles in de kerk?
 
bij ons zou ik het ook niet weten...... ik denk dat het ook te maken heeft met hoe je er zelf mee om gaat.Als je er zelf open en eerlijk in staat, dan kan een kerk dat toch ook niet anders? maar, ik moet er wel bij zeggen dat de gemeente leden er vaak meer moeite mee heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100 (56)





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 mei 2011, 19:12
BerichtOnderwerp: oecumene, de eenheid van alle Kerken
 
heilig betekent dat niet zoals apart gezet?? ik ben in dat opzicht dan ook heilig...... wat ik verder met mijn door Gods gegeven leven doe is mijn keus, zij het dat God als richting aanwijzer dient.Maar met dit gegeven, kan ik de maria verering wel begrijpen, zij wás Jezus'moeder en uitverkoren onder de vrouwen, gezegend o m de vrucht van haar schoot. Gepast eerbied mag e rvoor haar zijn, ook omdat ze al heel vroeg wist wat haar te wachten stond.
In katholieke kerkgebouwen was het gebruikelijk om "gesneden beelden "te hebben omdat de diensten in het latijn waren en de gewone boeren en burgers er niks van begrepen......nog steeds zijn die beelden aanwezig, je kan er de persoon in kwestie aan herkennen als je de moeite neemt om daarover te lezen.
Zijn de apostelen heilig, ja, moeten we ze vereren, nee. Want persoonlijk heb ik veel meer moeite met het feit dat er deze week een paus zalig verklaard is maar net nog niet heilig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100 (56)





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: zondag 1 mei 2011, 14:50
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
hier is het weer strak blauw met een zonnetje, oké het waait hard maar t is prachtig
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100 (56)





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: donderdag 28 april 2011, 12:20
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
HANNAH810 schreef:
tinkie girl, gefeliciflappert he!!

dank je wel, hannah, ik kwam nu pas je berichtje tegen....... elke dag weer iets nieuws te leren.greetz,tinkie girl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100 (56)





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 13 april 2011, 19:12
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
vooruit kijken, dan zie je d schaduw achter je niet meer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100 (56)





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 13 april 2011, 19:11
BerichtOnderwerp: Taalgebruik
 
as ik verbeterde wil worren zal ik maa een sleg stukkie skroive....... mensen, soms gaan je vingers sneller dan je hersenen het kunnen bijhouden...... moeten we dan op alle slakken zout gaan leggen?? als je weet wat er staat , laat het dan...... hebt ik zo gedenkt hor
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100 (56)





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 maart 2011, 08:48
BerichtOnderwerp: Moeder worden op 63-jarige leeftijd: Bijbels uit te leggen?
 
BEUN656 schreef:
Beste mensen,

De vragen die ik in de groep zou willen gooien zijn: is het Bijbels nog wel verantwoord om als vrouw het randje van de ethiek op te zoeken? Daarhij hoort wat mij betreft ook nog de vraag: mag je voor je eigen lusten je eigen leven en dat van de baby in gevaar brengen? En mag je als arts pogen om als God te zijn? Reacties graag...

MVG.

Beun

hallo allemaal,
Ik heb zeer ernstige bedenkingen over het krijgen van kinderen op zo'n hoge leeftijd..... niet zo zeer om het beeld wat je oproept( is het je oma, nee mijn moeder, of wat als jij sterft voordat je kind groot is), maar meer omdat God het juist vond om een grens te stellen aan het menselijk lichaam. Als Hij had gewild dat we tot op hoge leeftijd kinderen zouden krijgen, dan had God ons dat wel gegeven. Wat ik me afvraag, waarom is die grens er? mannen kunnen wél tot op hoge leeftijd voor nageslacht zorgen, waarom? Is er iemnand die mij dat kan uitleggen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van TINK100
Ga naar pagina Vorige 1 ... 31 32 33 34
Pagina 34 van 34