ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MVV749
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MVV749
Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 14:59
BerichtOnderwerp: Doel van CM-forum
 
CROSSROAD317 schreef:
Dus je verwacht hier je liefdes-aanzoek te doen Clown smiley

Nee, te krijgen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 14:57
BerichtOnderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
 
FRANKT627 schreef:
MAUREEN217 schreef:
Ik geloof dat we makkelijk praten hebben, je zal maar gevoelens hebben en je kan ze niet kwijt, hoe frusterend kan dat zijn vooral voor een man

Ach, dat zijn zo weer van die kromme praatjes die geen steek houden. Als een man toegeeft aan zelfbevrediging is het uit lust en als een vrouw dat doet is het om een spanning weg te werken of welke andere tedere omschrijving men er ook voor gebruikt.

Dat vermoed ik ook, vandaar dat ik om uitleg vroeg. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 14:55
BerichtOnderwerp: The Passion
 
ANNETTE050 schreef:
Dan geef je de boodschap af, dat christenen 'betere' mensen zijn.....

Natuurlijk niet, wat een onzin! Het gaat er niet om wie 'beter' is. Zoals ik al zei is niemand 'goed genoeg'. Het gaat erom wie Gelooft of niet. Deze artiesten voeren een act op die ze zelf niet geloven. Dat komt lekker geloofwaardig over. Hiermee wordt juist een foute boodschap overgedragen: Het maakt niet uit of je Gelooft, als je maar net doet alsof.
En iedereen vind het mooi, dus dan werkt het ook nog.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 14:47
BerichtOnderwerp: The Passion
 
LISA610 schreef:
Om heel eerlijk te zijn doen de negatieve reacties over het lied “Geef mij nu je angst” mij een beetje verdriet. (.....) Met Mij zul je je nooit meer eenzaam voelen…..

Hoi Lisa,

Ik begrijp precies wat je probeerd te zeggen. Ik begrijp de keuze van dat lied ook, want het heel goed op jouw manier geïnterpreteerd worden. Maar uiteindelijk is het nummer en de tekst nooit op deze manier bedoeld. Er zijn zoveel teksten die vanuit een ander perspectief ineens een hele mooie diepe betekenis kunnen krijgen. Maar feit is dat de songwriter het op zijn manier heeft geschreven en dat heeft in dit geval helemaal niets met Het Geloof te maken.

Dat jij er wat moois en betrekkelijk toepasselijks in ziet, is voor jou goed. Maar ik denk niet dat de negatieve reacties je een beetje verdriet moeten doen, want er zijn genoeg mensen die het nummer niet als zodanig kunnen opvatten. Ik persoonlijk vind het onzin om een tekst die niet als zodanig is geschreven, om te dopen tot een tekst met Christelijke betekenis. Zo missen we uiteindelijk de echte intentie van de muzieknummers en maken we dingen Christelijk die niets met Het Geloof te maken hebben. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 14:32
BerichtOnderwerp: The Passion
 
ANNETTE050 schreef:
Die gedachten vlogen ook even door mij heen .....maar wie is er dan wel 'goed genoeg' om te zingen?

Mensen die wél een Christelijke achtergrond hebben! Dat zou al een betere keuze zijn denk ik. Vanzelfsprekend is er niemand 'goed genoeg' voor, maar er is nu duidelijk gekozen voor een commerciële benadering.

Hersenspinsel:
Volgend jaar kan Lady Gaga als Maria spelen, want die trekt zo lekker veel publiek.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 14:19
BerichtOnderwerp: vreemd
 
Mooie mail die ons aan het denken zet. Wel goed om te zien dat de mail nog steeds circuleert. Ik heb hem enkele jaren geleden ook al eens gehad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 14:15
BerichtOnderwerp: De Grote Drie: Geloof, Hoop & Liefde
 
Mooie passage hoor!

Zonder geloof in liefde blijven we enkel hopen;
Zonder hoop op liefde kunnen we niet geloven;
Zonder liefde is geloven hopeloos.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 14:03
BerichtOnderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
 
MAUREEN217 schreef:
Ik geloof dat we makkelijk praten hebben, je zal maar gevoelens hebben en je kan ze niet kwijt, hoe frusterend kan dat zijn vooral voor een man, God heeft zelf die gevoelens in ons geplant, en als je nooit gemeenschap hebt gehad, ga je er anders mee om, dan als je wel gemeenschap hebt gehad, er is dan iets opgewekt in je. Ik geloof niet dat er hier iemand is die daar geen last van heeft de een kan er beter mee omgaan dan de ander, dat is waar, maar die gevoelens zijn er wel. En kunnen knap lastig zijn om daar sterk in te blijven, om niet toe te geven aan je gevoelens.

Hoi Maureen,

Voor een groot deel ben ik het met je eens. Ik vraag me alleen af wat je precies met de rode tekstpassages bedoeld.

Waarom zou het in het bijzonder voor een man extra moeilijk zijn om die gevoelens niet kwijt te kunnen? Wat is daarmee het verschil tussen een man en een vrouw? Welke gevoelens bedoel je dan precies? Heb je het dan over misschien lust? Naar mijn idee zal het voor beide geslachten net zo lastig zijn.

Waarom zou men anders met die gevoelens omgaan als er nog nooit gemeenschap is geweest? Tegenwoordig wordt er in de maatschappij al meer dan genoeg sexualiteit opgewekt. Denk aan billboards, videoclips, internetbanners etc. etc. Ongeacht of er gemeenschap is geweest, zijn er bepaalde verlangens naar intimiteit. Die worden opgewekt en gevoed door alles om ons heen. Misschien is het verlangen en de daarbij behorende gevoelens bij mensen die geen gemeenschap hebben gehad juist groter?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 13:32
BerichtOnderwerp: 30 april
 
Als je met de juiste mensen bent, is het toch altijd en overal gezellig? Zolang het weer maar meezit (geen regen) kan je op zoveel plaatsen feest vieren. Dus ik vier het gewoon hier in mijn woonplaats. Vrijwel elk jaar hetzelfde recept, maar toch vermaak ik me altijd weer prima!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 13:26
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Dadelijk eet ik macaroni. Even in de magnatron opwarmen en ik kan aanvallen. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 13:24
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Ik vraag me af waarom er zo weinig mensen op CM naar hardrock luisteren?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 13:22
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
FRANKT627 schreef:
Al mijn vragen zijn op.

Kan alles wat met het leven te maken heeft al beantwoord zijn?

Lijkt me niet Frank. Want daarmee stel je een vraag die nog meer vragen oproept. Knipoog smiley Doordacht hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 13:15
BerichtOnderwerp: strandwandeling voorjaar 2011
 
JEROEN829 schreef:
Leuk idee! Wel jammer dat ik altijd juist op de zaterdag moet werken.. Nu ik er zo aan terugdenk, het is minstens 14 jaar geleden dat ik de zee heb geroken / op het strand heb rondgewandeld. Het word toch echt weer eens tijd. :p

Daarmee maak je mij wel duidelijk hoe 'verwend' ik ben. Ik woon al mijn hele leven in Katwijk en vind het zee en strand al zo normaal dat ik vandaag niet eens zin had om naar strand te gaan. (shame on me!) Maar na jou bericht ben ik me wel bewust dat het absoluut niet zo normaal is om te kunnen genieten van zee, strand en prachtige duinen. Ik treft het maar zeker! Bedankt voor het bewust maken van dat feit! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 13:11
BerichtOnderwerp: strandwandeling voorjaar 2011
 
HANNAH810 schreef:
hmmm.....niet eens christelijke zandkorrels?? Boze smiley

Als jij dat graag wilt, dan wel hoor. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 13:07
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
Slechtste moment van vandaag was het bewust worden van het feit dat ik al jaren stil sta in dit leven. Wat een rotgevoel. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 13:03
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Mooiste moment tot nu:

Genieten van het mooie weer en het vrij zijn. Coole smiley met zonnebril Uiteraard met een lekker muziekje erbij.


Laatst aangepast door
MVV749
op maandag 25 april 2011, 13:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 12:59
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
Ik twijfel of ik mijn proeflidmaatschap zal verlengen in een betaald lidmaatschap. En zo ja, hoe lang?? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 12:56
BerichtOnderwerp: wie is je vriend of vriendin
 
FRANKT627 schreef:
Soms loopt nu eenmaal zo, MVV. Ik zou misschien wel 100 redenen kunnen bedenken maar dan nog is het geen zekerheid of het wel klopt wat ik zeg. Bij de ene lukt als een fluitje van een cent en bij de andere is het misschien een levenslang verwachten.

Frank

Ja, dat is inderdaad droevig maar waar. Misschien is het ook maar beter dat je de reden(en) niet weet. Maar dan nog lijkt het me enorm lastig om te accepteren dat je vriendenloos bent. Uiteindelijk heb je geen keuze en zal je wel moeten accepteren dat het zo is, maar zoals je zelf ook zegt, het blijft misschien een levenslang verwachten. Lastig hoor!

Aan de andere kant zal het je ook veel pijn en verdriet kunnen besparen. Vriendschap is een kwetsbaar iets waarbij veel vertrouwen nodig is. Zodra dat vertrouwen op welke manier dan ook geschonden wordt, dan kan dat een mens flink schaden. Zelf heb ik ook wat negatieve ervaringen die me op de één of andere manier hebben beïnvloed. Dat is bij mij de reden waardoor ik vrij wantrouwend ben tegenover mensen. En dat maakt mijn geloof ook weer instabiel. Hebt u naaste lief is iets waarvoor ik echt moeite moet doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 12:43
BerichtOnderwerp: Nieuw (proef)lid
 
[quote=MARTIN695]

Ik ben inderdaad met zee en strand opgegroeid. Ik woon 5 minuten lopen vanaf strand, dus ik ben dagelijks 'high' van de zeelucht, haha.

Maar eerlijk gezegd ben ik niet meer zo'n strandliefhebber. Ik wil nog wel eens over de boulevard wandelen om van het zee-uitzicht te genieten, maar ik kom vrijwel nooit meer op strand. Hooguit een paar keer per jaar. Maar dan wel gelijk van 's morgens vroeg tot 's avonds. Knipoog smiley

Ik krijg vaak de vraag of MvV iets met Maastricht te maken heeft. Dus je bent er één van velen die een verkeerde associatie bij mijn initiale hebt. Ik ben volgens mij nog nooit in Maastricht geweest. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Fijne dag naamgenoot!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 12:36
BerichtOnderwerp: Doel van CM-forum
 
Bedankt voor de reacties Knipoog smiley

Er is inderdaad meer dan genoeg te lezen in 'oude' topics. En vanzelfsprekend is er ook veel prietpraat, maar dat houd het juist levendig. Dat is op andere fora niet anders.

Maar blijkbaar kom ik precies binnen op een 'dood punt' en mis ik het opbouwen van contacten via een forum. Mijn voorkeur gaat uit naar spontane reacties op een forum i.p.v. 1 op 1 contact zoeken via e-mail. Misschien dat ik zelf ook eens wat e-mails rond zou moeten sturen om te ontdekken of dat wat is. Maar vooralsnog twijfel ik nog om betaald lid te worden. Dat wil niets over CM zeggen, maar heeft waarschijnlijk wel met verkeerde of te hoge verwachtingen te maken Eens zien of ik die kan bijschaven. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: donderdag 21 april 2011, 15:19
BerichtOnderwerp: Doel van CM-forum
 
Goeiemiddag allemaal,

Het valt me op dat er vrij weinig mensen actief zijn op dit forum. Het kan natuurlijk zo zijn dat het mooie weer een rol speelt, maar dan nog had ik 's avonds wat meer actie verwacht. Juist van een betaalde service waar genoeg mensen lid van zijn, had ik wat hogere verwachtingen. Het forum lijkt een beetje te zijn doodgebloed en mist daardoor het doel.

Omdat ik een proeflid ben, heb ik mogelijk de verkeerde verwachtingen. Is het doel van CM meer gericht op persoonlijke e-mail contacten? Is het misschien de bedoeling dat er hoofdzakelijk zelf contacten worden gelegd via de persoonlijke profielen? Gewoon lukraak mailen naar iemand die je leuk lijkt en afwachten of er reactie terug komt??

Ik vind het zelf altijd leuker om op een actief forum te komen en op die manier mensen echt te leren kennen i.p.v. eerst te 'shoppen' op diverse profielen om te zien of er iets van het gading bijzit. Dat kan natuurlijk ook leuk zijn, maar dat is niet wat ik hier had verwacht. Ik heb sowieso geen ervaringen met dit soort dingen, dus ik vraag het maar even na. Knipoog smiley

Alvast bedankt voor enige reactie!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: donderdag 21 april 2011, 15:01
BerichtOnderwerp: wie is je vriend of vriendin
 
FRANKT627 schreef:
Hé Marylien, wat ik schreef is echt waar. Ik speel niet de zielepiet of ik drijf niet over wanneer ik zeg dat ik geen vrienden heb. Tenzij dan mijn vader. Oja, ik spreek hier wel over een 'tastbare' vriend.

Hoge eisen stel ik niet want aan wie moet ik die eisen stellen. Ik kan immers alleen maar een eis stellen in relatie tot iemand.
Andere eisen? Ik weet niet wat ik daar moet onder verstaan. Het zou inderdaad leuk zijn mocht ik het ervaren zoals Augustinus het beschreef. Vrienschap is meer dan zomaar eens een praatje te maken met een AH-mevrouw of met een buur of door het schrijven van een mail.

Er zijn inderdaad mensen die vrienden-loos zijn. Dat is geen nieuw gegeven.

Knipoog smiley


Hoi Frank,

Ik weet niet of je antwoord wilt geven op een persoonlijke vraag, maar ik stel het toch. Vragen staat vrij, nietwaar. Knipoog smiley

Heb je enig idee hoe het is zo is gegroeid dat je vriendenloos bent? Ik kan me er iets bij voorstellen dat je momenteel geen vrienden meer hebt, maar ik mag toch aannemen dat je ooit vrienden had?

Ik merk namelijk aan mijn eigen situatie dat ik ook steeds minder vrienden in mijn leven overhou. Dit komt voornamelijk door een chronische ziekte waardoor ik beperkt ben, maar ook door mijn eigen gesloten karakter (wat zo gegroeid is). Door het eerste feit kom ik soms nog wel eens oppervlakkig in contact met 'nieuwe' mensen, maar door het laatste verliezen veel mensen interesse.

Mogelijk is er in jouw leven ook iets wat het sociale contact bemoeilijkt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: donderdag 21 april 2011, 14:47
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Een uurtje geleden:
Een vriendin, welke ik al te lang niet gesproken had, aan de lijn hebben.
Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: donderdag 21 april 2011, 14:44
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
Het slechtste moment tot op heden:

Na een telefoongesprek met een vriendin nog steeds geen goed gevoel hebben over het wel of niet financieël bijstaan. Ik zou haar graag willen helpen, weet dat ze geld nodig heeft...........maar op de één of andere manier voelt het nog steeds niet goed.

Ik denk dat dit een klassiek voorbeeld is van het wantrouwen in deze maatschappij. Moeten twijfelen om een vriend/vriendin te helpen hoort toch niet!? Maar helaas bewijst de realiteit dagelijks anders.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: donderdag 21 april 2011, 14:28
BerichtOnderwerp: wie is je vriend of vriendin
 
SUSANNAH475 schreef:
Ik doelde idd. op je laatste uiting over Jezus.

Misschien zou je het eens kunnen proberen om dat los te laten, als je alles beredeneert, mis je misschien de onbevangenheid die bijv. een kind nog heeft...
En volgens mij kun je ook niet alles beredeneren... het geloof is de absolute zekerheid dat onze hoop ook werkelijkheid wordt.
Het geloof nu is de zekerheid der dingen, die men hoopt, en het bewijs der dingen, die men niet ziet. (Hebr. 11:1).

Ik vind het nog wel moeilijk om uit je uitleg e.e.a. te halen omdat je hierin nogal vaag blijft... misschien vind je het moeilijk onder woorden te brengen...?

Ik hoop dat ook jij in je leven mag ervaren wie God (Jezus) voor je wilt zijn... Het gaat daarbij m.i. allereerst dat je gelooft in de dingen die je leest in de bijbel, maar je mag het vanuit die belofte ook terugzien in je eigen leven... ik hoop dat ook jij dat mag gaan ontdekken...
Ik wens je Gods zegen daarin...

Hoi Susannah,

Bedankt voor je persoonlijke antwoord. Ik vind het inderdaad lastig om onder woorden te brengen hoe ik geloof en hoe ik me daarbij voel.

Ik geloof de dingen die ik in De Bijbel lees en het is voor mij de enige waarheid. Je hebt ook helemaal gelijk. Ik weet dat we moeten geloven als een kind en daar past rationeel denken niet echt bij. Maar weten dat De Bijbel de waarheid is, wil nog niet zeggen dat ik weet hoe ik het Geloof zou moeten ervaren. Ik voel er namelijk zo weinig bij. En ik heb geen idee waardoor ik er zo weinig van ervaar. Misschien geloof ik verkeerd, misschien heb ik geen vertrouwen, misschien vind ik mezelf niet goed genoeg om als een vriend van Jezus door het leven te gaan. Wie zal het zeggen? Smiley die vol vragen zit

Ik bid vaak of God mijn ogen wil openen om Zijn weg te kunnen ontdekken en te kunnen volgen. Maar tot op heden kan ik zijn belofte nog niet terug vinden in mijn leven. Veel tegenslag is de oorzaak dat ik moeite heb om dingen positief te ervaren. Mogelijk ben ik daardoor blind geworden voor de dingen die God ons geeft. En kan ik daardoor Zijn vriendschap niet als zozeer ervaren.....

Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: donderdag 21 april 2011, 12:39
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
LISA610 schreef:
Niet zozeer het slechtste moment vandaag (althans dat hoop ik en daar bid ik voor). Vandaag (donderdag) krijgt mijn vriendin uitslag over de botscan van haar dochter. Er zit een bacterie in het bot... of het is botkanker.. Bidden jullie mee voor Ilse?

En, hoe was de uitslag? Het klinkt beide niet positief, dus ik hoop dat het uiteindelijk het minst erge is ontdekt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: donderdag 21 april 2011, 12:37
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
[quote=MARTIN695]

Inderdaad altijd leuk om een naamgenoot te ontmoeten. Knipoog smiley

Het was inderdaad wat warm en nu ben ik verbrand. Zo de koelkast daar verlichting voor geven?? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: donderdag 21 april 2011, 12:34
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
MARYLIEN613 schreef:
ik vraag me af of iedereen buiten aan het genieten is van de zon,
het is zo leeg en stil op cm!

Ik geniet momenteel ook buiten van de zon. Dus ik vraag me af of dat daadwerkelijk de reden is waarom het stil is op CM.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: donderdag 21 april 2011, 12:32
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Wat ik me vandaag afvraag:

Waarom Nederland zo graag zo overdreven tolerant wil zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MVV749 (40)





Berichten: 138

BerichtGeplaatst: donderdag 21 april 2011, 12:31
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
FRANKT627 schreef:
Ik las vandaag nog een artikel waarin werd gezegd dat geld, titels en status veel belangrijker zijn. Dus...

Dat is precies mijn punt. Het gaat helemaal niet meer om de inzet en de waardering daarvoor. En maar vreemd vinden dat we elkaar de hersens inslaan voor een appel en een ei. Uiteindelijk drijft de maatschappij ons tot dat dierlijkegedrag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MVV749
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 4 van 5