ChristianMatch
 


Forum

Berichten van CHRISTEN307
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van CHRISTEN307
Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 13:24
BerichtOnderwerp: Is de Bijbel onduidelijk?
 
JOLAN931 schreef:
roken is geen zonden.
het is een afgod die je in de brand steekt, dus uitroeit Knipoog smiley

en wat betreft het eerste...
mag ik even de tijd nemen om mijn vriend te leren kennen voordat ik me voor altijd, in voor en tegenspoed aan hem verbind?
Ja excuses, want stel je voor dat het..... en die afgod die jij in brand steekt, verontreinigt je longen en je luchtwegen en dat is zonde... of je het nu wegblaast of niet, maar dat is jouw verantwoording tegenover een Heilig God!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 13:21
BerichtOnderwerp: 'Echtscheiding is geen zonde' wel of niet??
 
CHATULIEM619 schreef:
Kijk Christen, waar ik moeite mee heb, is dat je je zelf goedpraat. Zelf ben ik jaren geleden gescheiden, dus ik begrijp helemaal wat er door je heen gaat. Hoewel ik vele redenen had, kon ik het in mijn hart niet goed praten. Het enige wat me hielp was vergeving vragen. Ook al had ik duizend redenen, het was toch zonde. Maar God heeft me vergeven, dat is de kracht waaruit ik leef.

Wat me opvalt in je bijdragen is, dat je geen verantwoordelijkheid neemt voor je eigen rol in de scheiding. Dan is het uiterst wrang dat je anderen wel veroordeelt, zegt dat ze God niet lief hebben.

Ik praat niets goed, ik handel goed, en waarom, omdat ik in alles de Wil van mijn hemelse Vader wil doen, dus niet mijn wil, maar Zijn wil, dan wordt ook elke misstap die ik doe, direct onder het kruis gebracht en verzoend door het kostbaar Bloed en dan ziet God, die zonde nooit meer terug en moet ik dan gaan zitten wroeten in mijn verleden, wat ik onder Zijn Wil heb geleefd? Dat doet de duivel, die klaagt aan en maakt een mens doodmoe, zodat ie God de schuld gaat geven, dat is satan..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 13:17
BerichtOnderwerp: Wanneer is iemand christen in bijbelse zin , hoe blijkt dat?
 
CHATULIEM619 schreef:
Laat dan meer van Christus zien, niet zoveel van jezelf...

Vroom gepraat, Jezus Christus is mijn Koning en dan ben ik Zijn onderdaan, maar ook Zijn kind of broeder.... dus zo vader zo zoon...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 13:15
BerichtOnderwerp: lekker swingen als christen in een discotheek ?
 
CHATULIEM619 schreef:
Zou het niet verstandig zijn, dat zaaien ook onder Zijn leiding te doen? En nee ik bedoel jou niet persoonlijk. Hoe kun je merken dat je dat onder Zijn leiding doet. Dan landt Zijn woord in het harten van mensen. Dit "zaaien" hier is uit eigen belang en het dient de Heer totaal niet. Het laat alleen zien hoe goed je zelf bent, niet de liefde van de Heer. En dat laatste was ook niet naar jou persoonlijk gericht.
Het zaad landt altijd, maar waarin landt het, kies uit 4 mogelijkheden, 1 is er voor jou en 1 voor mij...
5 Een zaaier ging uit, om zijn zaad te zaaien; en als hij zaaide, viel het ene bij den weg, en werd vertreden, en de vogelen des hemels aten dat op.
6 En het andere viel op een steenrots, en opgewassen zijnde, is het verdord, omdat het geen vochtigheid had.
7 En het andere viel in het midden van de doornen, en de doornen mede opwassende, verstikten hetzelve.
8 En het andere viel op de goede aarde, en opgewassen zijnde, bracht het honderdvoudige vrucht voort. Dit zeggende, riep Hij: Wie oren heeft, om te horen, die hore.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 12:58
BerichtOnderwerp: Incidenteel en eenmalig!
 
MARISKA601 schreef:
Wat wil je hier mee zeggen?

Dat je in het oude testament blijft steken, want daar was de Geest nog niet uitgestort, maar incidenteel werkzaam en dan was dat gebed toen op zijn plaats, maar wij(de christen) hebben de Geest ontvangen in alle wijsheid en voorzichtigheid ons onderwijzende, doordat Hij uit Christus neemt en Hem ons toe-eigent en dat is de rijkdom van Zijn kinderen, die Hij niet als wezen laat ronddolen in deze wereld, maar vervult en leidt door Zijn Geest in hen![u]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 12:54
BerichtOnderwerp: lekker swingen als christen in een discotheek ?
 
MARISKA601 schreef:
Ben je bezig om ons te bekeren?

Is dat nodig dan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 12:53
BerichtOnderwerp: mmm wie wil met mij nou een relatie als autist ?
 
LEANNE226 schreef:
Het is spijtig dat je mij niet begrijpt.Ik veroordeel je scheiding niet,je manier van verdedigen vind ik onbegrijpelijk/not done/onnodig.
Dat mag jij vinden, maar ik mag vinden, dat ik naar Zijn wil handel en getuig...

Peter
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 12:52
BerichtOnderwerp: 'Echtscheiding is geen zonde' wel of niet??
 
HERMAN388 schreef:
Dat is helemaal niet waar Christen,
Als je achterom kijkt wat je gedaan hebt in je leven en van je vorige huwelijk, dat is ook jouw en haar fout en nu kijkt je vooruit als gelovige man. Zo kan ik het niet voorstellen.

Paulus zegt heel mooi in 2 Timotheüs 4: 7 Ik heb den goeden strijd gestreden, ik heb den loop geeindigd, ik heb het geloof behouden;

Dit hebben wij niet verdiend.

Ik leef met Mary mee.

Velen spelen op dit forum voor god, maar God zit niet op de Troon van hun hart..
hoe ik dat weet, omdat de vruchten de boom verklaren waar die "vruchten' vandaan komen, geplant in goede aarde of in zand en onvruchtbare grond..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 12:48
BerichtOnderwerp: 'Echtscheiding is geen zonde' wel of niet??
 
HERMAN388 schreef:
Dat is helemaal niet waar Christen,
Als je achterom kijkt wat je gedaan hebt in je leven en van je vorige huwelijk, dat is ook jouw en haar fout en nu kijkt je vooruit als gelovige man. Zo kan ik het niet voorstellen.

Paulus zegt heel mooi in 2 Timotheüs 4: 7 Ik heb den goeden strijd gestreden, ik heb den loop geeindigd, ik heb het geloof behouden;

Dit hebben wij niet verdiend.

Ik leef met Mary mee.
wat staat er voorop? Ik, dus met de volle inzet en instemming van de christen.....Ik heb gestreden, wat Jezus Zelf ons oproept:"Strijdt! om in te gaan door de enge poort en dat doe ik, zonder ballast van eigen godsdienstige werken ga ik zoals ik ben tot Hem en Hij vernieuwt mij elke dag , ja elk kind van God!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 12:45
BerichtOnderwerp: mmm wie wil met mij nou een relatie als autist ?
 
[url]http://www.youtube.com/watch?v=h35z4sSzjj0&feature=player_detailpage

Ik leg mijn leven in Zijn handen en als mijn vrouw zich niet samen met mij wil laten diagnostiseren en behandelen bij deskundigen met de nodig know how, dan
sla je de uitgestoken hand van God, Die hulp biedt, af in ongeloof en eigenzinnigheid en dat is er gaande en als een ongelovige, wil scheiden, want dat is het ten diepste, dat zij scheide en ik ben dan niet gebonden aan haar meer en ben vrij om weer een ander te beminnen, en wie is het die mij dan oordeelt? Niet dat ik dan maar kan doen wat ik wil, maar die mij oordeelt is de Heere, die mij recht in mijn ogen kijkt en ik in de Zijne, want wie vrouw, vader, moeder, dochter of wie ook meer liefheeft dan mij en dus maar haar gang laat gaan in ongeloof, die persoon is mij niet waardig...
Jezus Christus Eerst en van daaruit,,, mensen... en niet omgekeerd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 12:37
BerichtOnderwerp: mmm wie wil met mij nou een relatie als autist ?
 
LEANNE226 schreef:
Je ziet jezelf als lijdend voorwerp en probeert dat hier(op een openbaar forum)goed te praten,dat irriteert me mateloos.
Je eigen straatje schoon vegen over de rug van je ex en vervolgens mensen veroordelend toespreken op het forum laat een puberale(dus wellicht narcistische) houding zien; "ik ben goed,de wereld is rot".
Jammer!

http://www.youtube.com/watch?v=h35z4sSzjj0&feature=player_detailpage
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 12:24
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=pMxUhaMLJes

Niet zonder jou...

http://www.youtube.com/watch?v=7ju2l92lHDc


Laatst aangepast door
CHRISTEN307
op woensdag 3 augustus 2011, 12:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 12:14
BerichtOnderwerp: Echte liefde
 
http://www.youtube.com/watch?v=xPmgOrUuBzY&feature=player_detailpage
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 11:58
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=QImDL6SEsgY&feature=player_detailpage

Voor een ieder op dit forum!http://www.youtube.com/watch?v=xPmgOrUuBzY&feature=player_detailpage


Laatst aangepast door
CHRISTEN307
op woensdag 3 augustus 2011, 12:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 11:46
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=nR2ONH8AZ4U


Meer en meer van Jezus!!!http://www.youtube.com/watch?v=WEmu3CvmQQ0&feature=related

Bekering!


Laatst aangepast door
CHRISTEN307
op woensdag 3 augustus 2011, 11:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 11:42
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=OIomy4aX_9o
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 11:38
BerichtOnderwerp: lekker swingen als christen in een discotheek ?
 
JOSINA022 schreef:
Ik weet niet of dat je op mijn bijdragen doelt, maar ik geloof zeker wel dat God in staat is om mensen tot Hem te roepen, maar is het niet aan ons om te zaaien, zodat God kan oogsten?

Toch denk ik wel dat, wanneer je ziet dat mensen er een bepaalde levenswijze op na houden, je ze mag waarschuwen

God roept al 2000 jaar en langer, maar de mens houdt zich als doof. maar toch zijn er die Zijn stem horen en opstaan uit de dood van hun zondig bestaan en Hem loven en prijzen en daar mag ik er één van zijn...

Johannes 5:
25 Voorwaar, voorwaar zeg Ik u: De ure komt, en is nu, wanneer de doden zullen horen de stem des Zoons Gods, en die ze gehoord hebben, zullen leven.


Laatst aangepast door
CHRISTEN307
op woensdag 3 augustus 2011, 11:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 11:33
BerichtOnderwerp: Echte liefde
 
[quote=HERMAN388]

Ik weet met Johannes en dat is niet een zaak van het verstand, maar van geloof in het Woord van God, ook al begrijp je er (nog0 niets vanHij wordt ons aangeboden en dan wil Hij, dat wij hem aannemen...
1 Johannes 5;
19 Wij weten, dat wij uit God zijn, en dat de gehele wereld ligt in het boze.
20 Doch wij weten, dat de Zoon van God gekomen is, en heeft ons het verstand gegeven, dat wij den Waarachtige kennen; en wij zijn in den Waarachtige, namelijk in Zijn Zoon Jezus Christus. Deze is de waarachtige God, en het eeuwige Leven.
21 Kinderkens, bewaart uzelven van de afgoden. Amen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 11:28
BerichtOnderwerp: wat is jou favoriete liefdes liedje ?
 
CHRISTEN307 schreef:
[url]I love you Lord[/url]kopie[url]

http://www.youtube.com/watch?v=eyDcC8gWaeE&feature=player_detailpage
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 11:21
BerichtOnderwerp: wat is jou favoriete liefdes liedje ?
 
[url]I love you Lord[/url]kopie[url]

Laatst aangepast door
CHRISTEN307
op woensdag 3 augustus 2011, 11:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 11:18
BerichtOnderwerp: lekker swingen als christen in een discotheek ?
 
JOSINA022 schreef:
Dat is waar, maar zelfs de moordenaar aan het kruis kreeg nog genade, dus het is nooit te laat.
ik ken een aantal voorbeelden van mensen die op hun sterfbed nog tot bekering kwamen.

Des te belangrijker om onze opdracht serieus te nemen en mensen te wijzen op de consequenties.

dat kan, maar beter is nu!!!!! want wie weet of er nog een later komt voor een ieder persoonlijk.... en Hij heeft er alles voor over gehad, Zijn Bloed en Leven, om ons nu te redden, als je toch in nood bent en je hebt een reddingsploeg die je komt helpen, ga je dan wegkruipen, zodat ze je niet mogen vinden????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 11:15
BerichtOnderwerp: Echte liefde
 
HERMAN388 schreef:
Ben jij Zijn kind? hoe weet jij dat? We zijn de kinderen des toorns

Neen Herman, ik WAS een kind des toorns, maar nu ontfermd door Jezus Christus, ben ik een kind van God

Efeze 2:
1 En u(mij) heeft Hij mede levend gemaakt, daar gij(ik) dood waart(was) door de misdaden en de zonden;
2 In welke gij(ik) eertijds gewandeld hebt, naar de eeuw dezer wereld, naar den overste van de macht der lucht, van den geest, die nu werkt in de kinderen der ongehoorzaamheid;
3 Onder dewelke ook wij allen eertijds verkeerd hebben in de begeerlijkheden onzes vleses, doende den wil des vleses en der gedachten; en wij waren van nature kinderen des toorns, gelijk ook de anderen;
4 Maar God, Die rijk is in barmhartigheid door Zijn grote liefde, waarmede Hij ons liefgehad heeft,
5 Ook toen wij dood waren door de misdaden, heeft ons levend gemaakt met Christus; (uit genade zijt gij zalig geworden),[i]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 11:10
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
HERMAN388 schreef:
http://youtu.be/R0HXq-xe-G4

Hoe doe je dat Herman?

Peter
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 11:05
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=R0HXq-xe-G4[quote]

Laatst aangepast door
CHRISTEN307
op woensdag 3 augustus 2011, 11:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 10:59
BerichtOnderwerp: lekker swingen als christen in een discotheek ?
 
JOSINA022 schreef:
En toch heeft hij wel een punt, Herman. Het is idd zo dat niet iedereen behouden wordt (helaas!). Jezus klopt aan de deur en het is aan ons om die deur open te doen, maar doen wij dat niet, tja, dan is dat onze keus. En die keus heeft toch echt fatale gevolgen.

Maar het is niet aan ons om te oordelen, dat kunnen we met een gerust hart aan God overlaten.
Wel hebben wij de taak om mensen te waarschuwen voor die gevolgen en hen te vertellen hoe groot Gods liefde en genade is, dat het nooit te laat is om een 180 graden ommekeer te maken.

Dat is betrekkelijk Josina, want een mens weet niet over het algemeen genomen, wanneer hij of zij sterft, daarom staat er ook geschreven: "Heden, indien je Zijn Stem verneemt, verhardt!!! je niet maar laat!!!! je leiden door Zijn Geest naar het kruis van Christus!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 10:56
BerichtOnderwerp: Echte liefde
 
HERMAN388 schreef:
Mattheüs 12: 34 Gij adderengebroedsels! hoe kunt gij goede dingen spreken, daar gij boos zijt? want uit den overvloed des harten spreekt de mond.

Kan je beter je mond houden?

Met de mate waarmee jij oordeelt over Zijn kind en mijn Jezus, zul jij ge-oordeeld worden.
Van elk ijdel woord tegen Hem en Zijn Kind gesproken, zal een ieder, ook jij, verantwoording moeten afleggen voor mijn hemelse Vader, Die jouw Rechter is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 10:53
BerichtOnderwerp: Incidenteel en eenmalig!
 
MARISKA601 schreef:
PSALM 116


1 God heb ik lief, want die getrouwe HEER'
Hoort mijne stem, mijn smekingen, mijn klagen.
Hij neigt Zijn oor, 'k roep tot Hem, al mijn dagen;
Hij schenkt mij hulp, Hij redt mij keer op keer.

3 "Och HEER', och wierd mijn ziel door U gered!"
Toen hoorde God; Hij is mijn liefde waardig.
De HEER' is groot, genadig en rechtvaardig,
En onze God ontfermt zich op 't gebed.

10 Ik zal Uw Naam met dankerkentenis,
Verheffen, U al mijn geloften brengen;
'k Zal liefd' en lof voor U ten offer mengen,
In 't heiligdom, waar 't volk vergaderd is.

11 Ik zal met vreugd in 't huis des HEEREN gaan,
Om daar met lof Uw groten Naam te danken.
Jeruzalem, gij hoort die blijde klanken.
Elk heff' met mij den lof des HEEREN aan!

Berijming van 1773

Die Mij, Jezus liefheeft, zal door Zijn Vader geliefd worden en de Vader, De Zoon en de Geest zullen woning bij hem of haar maken.....
Johannes 14:
21 Die Mijn geboden heeft, en dezelve bewaart, die is het, die Mij liefheeft; en die Mij liefheeft, zal van Mijn Vader geliefd worden; en Ik zal hem liefhebben, en Ik zal Mijzelven aan hem openbaren
23 Jezus antwoordde en zeide tot hem: Zo iemand Mij liefheeft, die zal Mijn woord bewaren; en Mijn Vader zal hem liefhebben, en Wij zullen tot hem komen, en zullen woning bij hem maken.
24 Die Mij niet liefheeft, die bewaart Mijn woorden niet; en het woord dat gijlieden hoort, is het Mijne niet, maar des Vaders, Die Mij gezonden heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 10:47
BerichtOnderwerp: Echte liefde
 
MARIAN519 schreef:
Aan het einde van de dag


Aan het einde van de dag,
als iemand aan komt hollen met de liefde,
als je moe bent en onhandig en toevallig net verward in een warnet
van angsten –
wat moet je doen,
wat moet je met de liefde doen, donzig, schrikachtig,
die iemand je nog brengt?

Toon Tellegen
Uit: Alleen Liefde,

Als ik je eens een advies mag geven, stop met in jezelf te zoeken en te mijmeren en kijk naar het kruis van Jezus Christus en de Liefde Die daar ge/openbaard is voor ons vijanden, die wij waren in ons ongeloof, maar nu in Christus ben ik een nieuwe schepping
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 10:44
BerichtOnderwerp: 'Echtscheiding is geen zonde' wel of niet??
 
MARY052 schreef:
Ja Mariska, toen wij in 2002 uit elkaar gingen hadden we afgesproken om een half jaar apart te gaan wonen om tot rust te komen, een scheiden va n tafel en bed.
Helaas kreeg mijn ex in die periode een nieuwe vriendin en toen was het definitief afgelopen.

Mary

Kijk eens aan wat tafel en bed bewerkstelligt, helemaal niets, alleen belijdenis van schuld aan God en elkaar,en De Liefde, dat houdt een huwelijk gaande, maar ongeloof en ego/isme vernietigt een relatie...en dan heeft men allerlei verzachtende woorden tegenwoordig...euthanasie actieve, of te wel moderne zelfmoord en geen doding, dat is veel te zwak...
en lat/relatie, waarbij de lat verkeerd gelegd wordt en veelal breekt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTEN307 (76)





Berichten: 222

BerichtGeplaatst: woensdag 3 augustus 2011, 10:38
BerichtOnderwerp: lekker swingen als christen in een discotheek ?
 
MARY052 schreef:
Pfffffff Christen, van deze GOD zou ik nu bijna bang gaan worden........

Het staat allemaal beschreven in de bijbel, maar velen belijden een zoete, lieve, onze lieveheer jezus die nooit kan toornen over de zonde en over de toorn van het Lam in de Openbaring aan Johannes, dan maar helemaal te zwijgen en een God, Die met vlammend vuur zal oordelen over Zijn vijanden, dat staat allemaal in het nieuwe testament naast de Barmhartige en Liefdevolle Vader en de genadige en Middelaar Jezus.
Kijk eens naar de gelijkenis van de boze wijngaardenier wat die doet met de ontrouwe dienstknechten)slaven', hij slaat ze dood, ja en is dat nu Jezus= Ja dat is ook Jezus!!!!!!maar wel na eeuwen geduld en geduld en genade en dan is uiteindelijk de maat vol omdat zij de Liefde der Waarheid niet aangenomen hebben, waardoor zij behouden hadden kunnen worden...en dat staat ook in het nieuwe testament..


Laatst aangepast door
CHRISTEN307
op woensdag 3 augustus 2011, 10:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van CHRISTEN307
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 8 Volgende
Pagina 3 van 8