ChristianMatch
 


Forum

Berichten van KEITH722
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van KEITH722
Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 januari 2013, 13:45
BerichtOnderwerp: Eerst het vlees, of eerst het Hart?!
 
JANS221 schreef:
Liefde en seksualiteit horen bij elkaar. Als je iemand liefhebt is het dus min of meer vanzelfsprekend dat ook het beleven van de seksualiteit een rol speelt. Als gemeenschap met elkaar hebben hetzelfde is als met elkaar trouwen en een van beiden verbreekt de relatie dan is het huwelijk ontbonden. Hoe God dat ziet? Het is niet Gods bedoeling geweest, maar zou het wel Gods bedoeling zijn dat twee mensen bij elkaar blijven zonder dat er nog sprake is van liefde? Een huwelijk zonder liefde is toch ook geen huwelijk meer? En meerderen weten hier dat scheiden geen makkelijke keuze is, maar vaak wel een betere keuze. Bij elkaar blijven en geen liefde meer kunnen geven en krijgen lijkt mij ook niet iets dat God van ons vraagt. God wil ons gelukkig zien en eist niet het onmogelijke van ons.

wat zegt ze dat mooi hè! Verlegen lachende smiley , de nuchtere maar niet minder betrokken reacties zijn nog altijd het mooist...

(Oh eh, na deze zin: Bij elkaar blijven en geen liefde meer kunnen geven en krijgen lijkt mij ook niet iets dat God van ons vraagt. zou je de christelijke film Fireproof eens moeten bekijken, die gaat daar speciaal over, verder prima bijdrage)

a


Laatst aangepast door
KEITH722
op zaterdag 19 januari 2013, 16:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 januari 2013, 13:35
BerichtOnderwerp: dames....waar knappen jullie nou op af bij een man ;-))
 
LEANNE226 schreef:
Hm,ik weet wel enkele zinnetjes waar ik volledig op afknapte:

Mijn ex was minstens 3 kilo lichter dan jij
Ik ga over je nadenken,misschien bel ik je nog wel
Je betaald zelf neem ik aan?
Ik hou niet van dat emotionele gelul dus daar moet je niet mee aan komen
Ik neem geen bloemen mee op eerste dates want dan zou ik nu arm zijn ( Geschokte, onthutste smiley )
Ik heb morgen weer een date,wordt dat niks dan bel ik je

zó BOT had ik ze ook nog nooit gehoord nee (k.)

Na zulke dates moest ik mijn eigenwaarde weer flink opbouwen Twijfelende smiley
Gelukkig zijn er ook nog geestelijk gezondere mannen op de wereld waar je plezier en een goed gesprek mee kunt hebben Knipoog smiley

(mallerd... Verlegen lachende smiley )


Laatst aangepast door
KEITH722
op zaterdag 19 januari 2013, 13:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 januari 2013, 13:08
BerichtOnderwerp: dames....waar knappen jullie nou op af bij een man ;-))
 
JOANNIE702 schreef:
foutje......................................... Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley ]

verwijderd (k.)


Laatst aangepast door
KEITH722
op zaterdag 19 januari 2013, 13:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 januari 2013, 11:53
BerichtOnderwerp: Eerst het vlees, of eerst het Hart?!
 
ZOEKER064 schreef:
Wat ik hieruit begrijp is dat je zegt dat je verstand een slechte raadgever is maar dat je ervan uitgaat dat God spreekt in jouw gut-feeling en dat je daar jouw keuze op baseerd.

het zou eigenlijk dus om het aanleggen en het onderhouden van de juiste gut-feeling in een elkaar niet bijtend verband met de bekende bijbelse dinge kunnen gaan, maar eh... het vlees (gut) begeert tegen de geest, hoe passen we dat dan weer in??? Verraste, verbaasde smiley

onderzoekt alles en behoudt het goede

a


Laatst aangepast door
KEITH722
op zaterdag 19 januari 2013, 12:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 januari 2013, 11:26
BerichtOnderwerp: dames....waar knappen jullie nou op af bij een man ;-))
 
VISSER278 schreef:
Een binnenboordmotor is ook nog een optie. Knipoog smiley

of een overboord motor Clown smiley
was even daarvoor nog een kantje boord motor hihihi

a


Laatst aangepast door
KEITH722
op zaterdag 19 januari 2013, 11:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 januari 2013, 11:19
BerichtOnderwerp: dames....waar knappen jullie nou op af bij een man ;-))
 
MARITIME853 schreef:
Dan val ik buitenboord bij de jonge dames. Lachende smiley
Een buitenboordmotor is toch nodig om een bootje vooruit te krijgen....

hoefnie, je kunt ook roeien met de riemen die je hebt, die zijn ook aanwezig in een beetje boot (anders kun je niet terugroeien als de motor stuk gaat, poinggg...)

a Lachende smiley met blinkend witte tanden Knipoog smiley


Laatst aangepast door
KEITH722
op zaterdag 19 januari 2013, 11:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 januari 2013, 10:54
BerichtOnderwerp: Eerst het vlees, of eerst het Hart?!
 
MARITIME853 schreef:
Ga even 14 reactie's terug Keith. dat kan net iets vriendelijker M. ... (k.)

Het is Jans welke haaks door de bocht komt scheuren over "christenvervolging". Dat was niet mijn insteek.
Wat betreft hetgeen dat Gerrit zegt is dit een voorbeeld van hoe makkelijk het gaat dat een reactie door ander ingevuld wordt en zijn verloop heeft met opmerkingen....

@tessy je hebt gelijk, Stefanus was niet een van de 12. Daarin had ik het mis...


Laatst aangepast door
KEITH722
op zaterdag 19 januari 2013, 10:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 januari 2013, 10:46
BerichtOnderwerp: Eerst het vlees, of eerst het Hart?!
 
TESSYBEAR731 schreef:
Tja.. en daarnaast lijkt het onderlinge gebikker ook belangrijker te zijn dan inhoudelijk in te gaan op mijn (naar mijn mening) zinvolle bijdrage. Jammer, ben juist zo benieuwd naar inhoudelijke reacties..


het gaat me niet om "onderling gebikker" maar om het blijven bewaren van de kwaliteit van de discussie T., daar moet je af en toe ook wel eens wat minder aardige dingen voor gebruiken, maar dan kun je wel weer netjes verder!, daarvoor verwijs ik jullie trouwens ook naar Jezus zelf die ook (voorstelbaar) boos werd toen hij zag dat de Tempel door de aanwezigheid van geldwisselaars begon te worden gedomineerd en dit volk dus de tempel uit bonjourde, deze vergelijking slaat misschien niet helemaal op de situatie in deze discussie maar ik bedoel maar te zeggen, af en toe moet je wat enne... boos worden is menselijk, boos blíjven is des d. ...
a


Laatst aangepast door
KEITH722
op zaterdag 19 januari 2013, 11:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 18:35
BerichtOnderwerp: Je kunt vertrouwen op God - ervaar je dat?
 
ZOEKER064 schreef:
Dankjewel Petra, dat is mijn Koning! Al mijn vertrouwen meer dan waard!

Hij nodigt uit: Kind, ik houd van jou. ik wil met je wandelen. Waarom loop je zo eenzaam rond? Geef me jouw verdriet, dat wil ik aanraken en wegnemen. Waarom deel je jouw pijn niet met me? Het zijn plaatsen die je donker houd voor mij.

Dat zegt Hij niet alleen tegen mij, maar tegen iedereen.
Ik heb ervaren dat Hij de pijn wegneemt, voorzover ik die echt met hem heb gedeeld.

je bedoelt met hem gedeeld wsch: het Hem verteld?? Lachende smiley
a


Laatst aangepast door
KEITH722
op vrijdag 18 januari 2013, 18:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 15:08
BerichtOnderwerp: Eerst het vlees, of eerst het Hart?!
 
GERRIT084 schreef:
Sjonge het is maar wat makkelijk om zo af en toe wat neer te kalken zonder ooit ergens inhoudelijk op in te gaan.
Als je vrij veel ergens op in gaat, kan het wel eens zijn dat je mogelijk iets anders zet (mogelijk he) dan dat er staat.
Het gaat er lang niet meer over dan waar ik mee begon, maar de eerste die de trant in werking zette, ach wie was dat ook weer.
Tsja, iemand die liever Jip en Janneke taal wilde, en een beestje, waar het helemaal niet over ging. Knipoog smiley

gerrit, je hebt mn posting niet aandachtig willen lezen zie ik al, je schrijft dit misschien dan ook met andere intenties, ik ga er verder niet op in
a


Laatst aangepast door
KEITH722
op vrijdag 18 januari 2013, 15:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 13:24
BerichtOnderwerp: dames....waar knappen jullie nou op af bij een man ;-))
 
a

écht stoere mannen (zonder de "macho" hormonen) veroorzaken wel even een ander effect op jongedames enz, dan gaat het ineens helemaal niet meer over aandoenlijk maar over eh, positief aangedaan zíjn... Coole smiley met zonnebril
a


Laatst aangepast door
KEITH722
op zaterdag 19 januari 2013, 11:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 13:14
BerichtOnderwerp: Eerst het vlees, of eerst het Hart?!
 
MARITIME853 schreef:
Dat meen je niet!
Christen vervolging komt helemaal niet voor in de bijbel....

MARITIME853 schreef:
Ik had het over "vervolging" jij zet dat om in "christenvervolging".

In je eerste quote staat toch duidelijk Christen vervolging maritime en op een manier dat iemand niets anders kan begrijpen dan dat je er Christenvervolging mee bedoelt

in de latere! tweede quote staat dan ineens weer alleen maar vervolging...

Het ene moment zeg je iets en het andere moment zeg je weer dat je het niet hebt gezegd, daarmee heb je je geloofwaardigheid beetje op het spel gezet, ergens komt het ook neer op "het veranderen van de spelregels tijdens de wedstrijd" maar dat was je al verteld

als je meedoet aan een forum als dit wordt er van je verwacht voldoende duidelijk te zijn, meedoen is prima maar dan wel eerlijk blijven en niet meteen ergens op terugkomen of totaal ombuigen van wat je eerder hebt beweerd ok!? Coole smiley met zonnebril

a


Laatst aangepast door
KEITH722
op vrijdag 18 januari 2013, 15:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 01:04
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
ROOS575 schreef:


oh Roos, wat een mooie tekst Lachende smiley

a


Laatst aangepast door
KEITH722
op vrijdag 18 januari 2013, 01:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 januari 2013, 00:31
BerichtOnderwerp: Angst om lief te hebben
 
PETRA373 schreef:
je schrijft over het gemiddelde nivaue op cm, schrijft respectloos over de gemiddelde cm er, beter reageer je dan op die mensen waarvoor het bedoeld was in de chatroom en kom je hier op het forum met respect over op alle mede cmers. Minder hoog peil dan jou voel ik me niet hoor, wie weet speel ik zelfs wel beter piano dan jij doet Lachende smiley


petra, ik schrijf niet structureel respectloos over de gemiddelde cm-er! (de gemiddelde cm-ers die me beter kennen weten wel beter) en als je beter piano speelt dan mij, mij best, mijn zegen heb je, muziek maken is leuk, het gaat mij alleen maar om het plezier in muziek
a


Laatst aangepast door
KEITH722
op vrijdag 18 januari 2013, 01:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 23:30
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
PETRA373 schreef:
School van me zoon die belde dat hij een ongelukje had gehad in het praktijklokaal. Hij zit bij autotechniek en werd er effe niet goed van, soms gebeuren daar best gemene ongelukjes, gelukkig viel het mee, zijn vinger tussen iets en oppervlakkige schade. maar het moment dat die man belde en ik nog niet wist precies hoe of wat. Nu is de dag voorbij en besef me weer es hoe blij we moeten zijn als we gezond zijn.

Een mooi moment door het slechte moment was om te zien hoe de andere kids bezorgd waren voor hun broer, elkaar helpen. Lachende smiley

oh ja petra, dat is puur aardig om te zien dan Lachende smiley
a


Laatst aangepast door
KEITH722
op vrijdag 18 januari 2013, 13:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 16:46
BerichtOnderwerp: Angst om lief te hebben
 
MARITIME853 schreef:
Een oordeel over mij. Natuurlijk moet ik het weten. Doe je best. Clown smileyIk verveel me niet hoor, ben een full time werker voor mijn gezin!

nee, feitelijke waarneming!, is heel wat anders, niet meteen altijd met je oordeel klaar staan maritime Knipoog smiley
a
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 15:37
BerichtOnderwerp: Angst om lief te hebben
 
MARITIME853 schreef:
Nee, Petra springt er goed op in.... Ze weet wat ze
wil.... daar heb ik respect voor!

je verveelt je, moet jij weten maar ik ga even door
a
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 15:29
BerichtOnderwerp: Angst om lief te hebben
 
MARITIME853 schreef:
Het muizeval was ook niet voor jou bedoeld Keith!
Het muizeval heeft te maken met "i catch you!"

eh, dat verband is niet duidelijk, wsch. verander je de spelregels tijdens het spel

a


Laatst aangepast door
KEITH722
op donderdag 17 januari 2013, 15:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 14:42
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
JOANNIE702 schreef:
ik ben soms ook ENG Engeltje smiley , dat houden we tussen ons he Smiley die vol vragen zit

Erika129 schreef:
Ja ik zal niks zeggen Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley

FRANK627 schreef:
Dat zegt meer dan genoeg...

giecheldeproest Rollebollende smiley
a


Laatst aangepast door
KEITH722
op donderdag 17 januari 2013, 14:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 14:18
BerichtOnderwerp: Angst om lief te hebben
 
PETRA373 schreef:
nee, gewoon een huisvrouw die er op flipt als ze de indruk krijgt als andere mensen op mensen neer kijken omdat ze niet op zo,n hoog peil communiceren. En het dan niet kan laten om te reageren en zich beter dan effe terug kan trekken.




het ging helemaal niet over jou in mijn posting Petra, het was een op zichzelf staand bericht van mij n.a.v. Franks posting, niet meteen zo aangebrand zijn joh, het was trouwens ook nog 'n beetje een reactie op de gistende-vuilnisbakken-taal van heel andere mense die ik soms naar mn hoofd krijg geslingerd in de chatroom, word daar dan eerst maar eens boos over en weet je!, lachen mag van God, boos worden ook (boos blíjven weer niet gelukkig) Knipoog smiley
a


Laatst aangepast door
KEITH722
op donderdag 17 januari 2013, 15:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 14:10
BerichtOnderwerp: Angst om lief te hebben
 
MARITIME853 schreef:
Een flipperkast dat op tilt raakt??


maritime, als je een muizeval (plaatje hierboven) al voor een flipperkast aanziet doen mijn wokgrapjes er niet meer zo toe, bovendien kennen Frank en ik elkaar al langer en krijg ik gewoon verstandige antwoorden van hem (en hij van mij) óf op het forum hier óf in mailtjes enz enz en kan hij echt wel een grapje van mij velen en had ik hem bovendien al laten weten zelf te stoppen met de w*kgrapjes

Lachende smiley met blinkend witte tanden

a


Laatst aangepast door
KEITH722
op donderdag 17 januari 2013, 15:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 12:09
BerichtOnderwerp: Angst om lief te hebben
 
FRANKT627 schreef:
Soms durven we onze angst om lief te hebben niet toegeven. We zeggen wel eens dat we wel durven lief te hebben én een relatie willen maar dan moet er eerst wel aan een hele hoop voorwaarden worden voldaan vóór dat we het willen proberen. Soms leggen we de lat zo hoog voor de andere dat ze er niet overheen komen maar er wel onderdoor gaan...Eigenlijk wordt die lat niet alleen voor die andere zo hoog gelegd maar ook voor jezelf...en dat kan wel eens een uitvlucht zijn om geen relatie te willen of aan te kunnen...

Misschien is het nog zo slecht niet om eerlijk toe te geven dat je niet toe bent aan een relatie...

prima gezegd Frank! is even leermomentje voor mij ook, ik bedoel dat ik ook moet opletten de lat niet te hoog te leggen om te kunnen blijven communiceren op het gemiddelde peil hier op CM om een "gateway" te blijven houden en op die manier in contact te blijven met anderen die de geestelijke bagage hebben om wél op een aardige manier met elkaar van gedachten te wisselen, nou ja, zoiets Verlegen lachende smiley

ga zo door Frank! (en je zult spinazie wokken) Knipoog smiley ps dit was m'n allerlaatste wokgrapje! Wat mij betreft kun je opgelucht ademhalen daarover


ps, de zin met de woorden hoger peil enz enz heb ik veranderd, ik wil het ook niet arrogant laten lijken
a


Laatst aangepast door
KEITH722
op donderdag 17 januari 2013, 15:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 09:35
BerichtOnderwerp: André Rieu
 
ZEELAND736 schreef:
De meeste concerten van hem heb ik wel bekeken en beluisterd...
Prachtig...kippevel...!!!

Laatst stuurde iemand mij een filmpje, waar een jongetje van (ik meen)5 jaar, de wens had om eens met Andre samen te spelen...
Die wens werd werkelijkheid voor het mannetje...
Als dit geen nieuw Andreetje wordt.....
Was ontroerend om te zien...


Ja Ineke, net gezien, dat was Akim Kamara, een wonderkindje, wel prima dat Andre zei te hopen dat het niet weer zo'n onverdragelijk (over het paard getild) wonderkindje zou worden en dat z'n ouders hem net zo zouden opvoeden als een "normaal" kind met alle >grenzen< en kansen die daarbij horen


dit is wsch het filmpje:



http://www.youtube.com/watch?v=DreyVZ49_mA

a


Laatst aangepast door
KEITH722
op donderdag 17 januari 2013, 12:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: woensdag 16 januari 2013, 22:14
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
STEENTJE178 schreef:
Ik zeg: Goed bezig!!!! Knipoog smiley

ja nou nog 'n keer dan kan de deur nétttt weer dicht
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: woensdag 16 januari 2013, 22:03
BerichtOnderwerp: André Rieu
 
ERIKA129 schreef:
Ik mag graag genieten van een concert met alles eromheen van hem... ik weet dat hij het niet slecht heeft maar er komt veel binnen maar er gaat zeeeeeeeeer veel geld uit!

En wat een ieder zegt boeit me nie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt als ik er maar van geniet Knipoog smiley

ik ben nog nooit naar een concert van hem geweest, lijkt me niet onmogelijk, wat ik er nu van weet is van de opnamen van de concerten op youtube


Laatst aangepast door
KEITH722
op woensdag 16 januari 2013, 23:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: woensdag 16 januari 2013, 20:34
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
ERIKA129 schreef:
Eindelijk een begin kunnen maken met het uitruimen, opruimen van van trapkast Twijfelende smiley Wat wordt dat toch snel een troepie Gefrustreerde smiley
Maar goed het begin is er, nu de rest nog Knipoog smiley

waar zet je die spullen dan weer neer? op zolder? Clown smiley
a


Laatst aangepast door
KEITH722
op woensdag 16 januari 2013, 20:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: woensdag 16 januari 2013, 18:56
BerichtOnderwerp: Angst om lief te hebben
 
PETRA373 schreef:
Dat kom je ook bij gescheiden mensen tegen, aan de ene kant, meteen bij elkaar, kids bij elkaar gooien is niks, dus eerst latten, maar ooit als ik een relatie krijg wil ik toch daarmee trouwen.(na eerst gelat te hebben) je hebt van die mensen die willen alleen latten , nooit meer trouwen. Voelt voor mij dan alsof je meer gebruikt word, wanneer ze zin hebben, zich eenzaam voelen komen ze es langs.geen echte liefde
Zoiets als wel de lusten, maar niet de lasten. toch Smiley die vol vragen zit Wat dat betreft is het wat makkelijker ene levenspartner vinden als je jong bent. dan heb je nog zoiets als warom is iemand gescheiden, niets zo erg als na een tijd begrijpen waarom zijn ex is weggegaan... petra die vast nog wel heel lang vrijgezel blijft Twijfelende smiley

eerst latten is sowieso al risky, dan loop je min of meer kans op sex voor het huwelijk en als dat om de een of andere reden niet goed gaat maakt de ander de lat uit en ben je nog alleen én een beetje "gebruikt" en dat wil je niet, zo zie ik dat Coole smiley met zonnebril en het is net als met cup-a-soup dat zouden meer mensen moeten laten (deze vergelijking wringt een beetje maar goed)


Laatst aangepast door
KEITH722
op woensdag 16 januari 2013, 22:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: woensdag 16 januari 2013, 16:44
BerichtOnderwerp: André Rieu
 
a
die domme fonteinen vind ik dan ook wel weer een beetje té, dat ziet er eh beetje klef uit, dathoeftdanookweernietvoormij, maar dat is gelukkig maar een klein detail Coole smiley met zonnebril

verder prachtig decor dat nagebouwde Schönbrunn kasteel! dat is nog eens goed uitpakken, niet dat benauwde

a


Laatst aangepast door
KEITH722
op woensdag 16 januari 2013, 17:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: woensdag 16 januari 2013, 16:17
BerichtOnderwerp: Angst om lief te hebben
 
WILLEM618 schreef:
Elke relatie geeft kwetsbaarheid bloot van de persoon. En kan je je niet kwetsbaar opstellen, dan zal het ook nooit een goede relatie worden.

Maar elkaar eerst leren kennen lijkt mij een vereiste. Dan kan je ook vanuit het kennen jezelf leren bloot te geven. Gaat blootgeven er aan vooraf, dan is de kans dat je gebruikt of gekwetst wordt in veel gevallen velen malen groter.

En heb je ervaring met een geknakt leven, dan is die angst er altijd denk ik. En dat weer te overwinnen of te overgroeien, kost tijd, en bakken energie. Maar, ook hierin geld, hoe komen we aan elkaar?

Het van God krijgen, kan, maar wil niet zeggen dat dan alles meteen van een leien dakje gaat. En gaat het dat wel, dan is de vraag terrecht of het van God is, maar wil niet zeggen dat het niet zo is. God weet wat we nodig hebben, beter als wij het weten. En als het van Hem is, dan gaat het ook door, ook al willen of kunnen we het niet.

Als we waardevol met elkaar omgaan, gaat het niet om jezelf, ook niet om lusten of genot, maar om elkaar. En dat gaat van twee kanten, of het gaat niet. welke achtergrond je ook heb, en welke ervaringen je ook meedraag. Maar makkelijk is het vaak niet met een rugzakje.


eh, elke relatie heeft te maken met kwetsbaarheid van beide partners van tijd tot tijd, niet alleen maar van de kant van één partner, maar als je elkaar al zolang en zover kent resp. echt om elkaar geeft enz wordt of is dat van minder belang, dat wordt dan beschermd door het geheel van de overige kwaliteiten van de relatie

a


Laatst aangepast door
KEITH722
op woensdag 16 januari 2013, 16:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722 (71)





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: woensdag 16 januari 2013, 14:36
BerichtOnderwerp: Angst om lief te hebben
 
ALTJE848 schreef:
Ik lees en ja ik zit er ook mee, je vind iemand echt leuk aardig wilt van binnen het leven wel met hem delen maar angst overheerst omdat degene schulden heeft in de vorm van geld,of schuld is geweest een strafblad heeft.

Wat houd jou tegen waarom wel en waarom niet zou jij de relatie aangaan.
Vertrouwen volledig op de HEER , of is dat de HEER gebruiken omdat jij wil dat het goed komt .

Ik was net al mijn muren kwijt en nu ben ik weer aan het bouwen toch maar op afstand houden met de kans dat je iemand weer kwijt raakt die je lief hebt met heel je hart.


Hoe weet je dat het goed is ?


Anita

eh hoi Anita, soms moet je even een metertje of 10 boven je situatie uitstijgen om alles weer in het juiste perspectief te zien, het heet ook: nuchter zijn, ik denk dat je net zo goed ook ooit nog wel eens >iemand anders< kan tegenkomen die je net zo aardig en interessant kan vinden en vindt en die geen strafblad, schulden of weet ik wat heeft Met respect maar afgaande op al je informatie lijkt het nu een beetje aan een dood paard trekken en er gaat dan veel te veel van je energie in zitten en dat kan je wsch niet altijd meer aan, hij wordt er wsch ook niet anders van, dat begint dan neer te komen op "zuigen" (van zijn kant) al doet hij dat wsch nog niet eens expres... maar laat hem toch eerst maar zichzelf aanpakken

probeer het nou maar even te laten, ik heb besloten momenteel ook even iets laten waar ik nog wel even mee had willen doorgaan (het ageren tegen bezoekers met een sociale handicap die te vaak aan het jennen, sarren en "zuigen" zijn in de chatroom, wie weet werkt negeren Knipoog smiley dan toch wel) maar ik merk vandaag al dat het even laten ervan én wat anders gaan doen, me weer veel meer energie geeft

ps het begrip "zuigen" (sucking) is overgewaaid uit engeland en komt erop neer dat een ander al je energie tevergeefs doet steken in zijn of haars frustraties en onwil enz


Laatst aangepast door
KEITH722
op woensdag 16 januari 2013, 17:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van KEITH722
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Pagina 5 van 9