ChristianMatch
 


Forum

Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 69 70 71 72 73 74 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 13:23
BerichtOnderwerp: Godsdienstwaanzin bestaat helaas ook in Nederland.
 
SHANITA130 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=jKONQ8WaVHM

Nou, dit soort zaken vind ik dat het mensen kan beschadigen.

Ik snap eigenlijk niet dat je het al opzoekt, laat staan er naar kijkt. Na 2 minuten wist ik al genoeg, 1 paracetemol voor me koppijn, en nooit meer naar kijken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 09:03
BerichtOnderwerp: Misleiding door satan
 
ELOY997 schreef:
Jezus zelf geeft dit aan in de verschillende verzen uit de Bergrede:Matteüs 5:17-18

17 Denk niet dat ik gekomen ben om de Wet of de Profeten af te schaffen. Ik ben niet gekomen om ze af te schaffen, maar om ze tot vervulling te brengen. 18 Ik verzeker jullie: zolang de hemel en de aarde bestaan, blijft elke jota, elke tittel in de wet van kracht, totdat alles gebeurd zal zijn.

Precies
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 08:36
BerichtOnderwerp: Euthanasie
 
ZEELAND736 schreef:
Bekijk de uitzending eens die vrijdagavond was bij Schepper en Co...

Mevr Keller neemt afscheid van haar kinderen en de arts willigt haar wens in voor euthanasie.

Ik wilde het zien, maar blijf erbij dat wij hier de plaats van God innemen...
Ik ben het met je eens, maar ik heb het wel eens meer gezegd, je zal maar voor een keuze komen te staan, en keuze is wel heel makkelijk gezegd. Ongeveer 40 jaar geleden was mijn moeder zeer ernstig ziek. Mede door de pijn, en van een ontstoken alvleesklier in coma geraakt. Door artsen werd gezegd, we gaan alles afsluiten, wij kunnen niets meer doen. De medische wetenschap stond voor een raadsel, zij was door hen opgegeven. Iedereen was er om afscheid te nemen. En door een wonder, en niet alleen voor ons maar ook de wetenschap, klom ze langzaam weer op. Jaren heeft ze naar colleges gegaan van universiteiten, om een en ander uit te leggen over dat ene raadsel van de medische wetenschap. Zij leeft nog steeds, en heeft nog een enkele keer een terugval gehad in haar ziekte, met die heftige pijnen. Maar als je haar ernaar vraagt, weet zij ook geen zinnige verklaring te geven op euthanasie. Wetenschap?! voor ons was het een wonder, en eigenlijk voor hun ook.


Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 1 oktober 2011, 08:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 23:10
BerichtOnderwerp: Euthanasie
 
RENATE619 schreef:
In ieder geval lijkt de discussie zich weer te herhalen met het begin van deze topic over passieve en actieve euthanasie. Zo zie je maar dat dit onderwerp erg leeft bij veel mensen (misschien verkeerde woordkeuze hierin).
Vroeger hete zoiets, ontkenningsfase, en tegenwoordig moet iedereen uit de kast komen, of zoiets. Het is net als, hokke, vroeger een schande, tegenwoordig, doodnormaal. (ook verkeerde woordkeuze)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:41
BerichtOnderwerp: Euthanasie
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik denk dat het zulke moeilijke dilemma's zijn dat we juist daarom moet oppassen er zo'n mening over te hebben......
Want wij praten wel vanuit een gezonde situatie ....

En bij deze wijze woorden, moesten we het maar zo laten Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 13:09
BerichtOnderwerp: Euthanasie
 
Wat is eigenlijk erger, voor oordelen, of ver oordelen Smiley die vol vragen zit Een ding weet ik wel, als je de hand aan je zelf legt, spreken ze in lengte van dagen nog over je. En eigenlijk leef je dan voort he. Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 29 september 2011, 19:28
BerichtOnderwerp: Euthanasie
 
CHATULIEM619 schreef:
Je hebt gelijk Erika, het is beslist niet hetzelfde. Zelfmoord is niet strafbaar, euthanasie mag alleen maar via strikte regels. Beide zijn in mijn ogen niet goed. Ik denk ook dat het een gepaste begrafenis zal worden. Ik vind dat je je ogen niet mag sluiten voor datgene wat gedaan is, ik hoop van ganser harte er nooit mee te maken te krijgen. Maar een dienst, waarbij je doet alsof er niks aan de hand is, vind ik ook niet kunnen.
Met alle respect, waarom moet het dan wel kenbaar gemaakt worden in een dienst, is het niet zo, dat de overledene die keuze heeft gemaakt? En misschien wel tegen de wil, ook van de familie. En voor de overledene, en voor de familie, maar ook voor de gemeente, heeft het geen meerwaarde om er tijdens de dienst iets over te zeggen. De overleden persoon hoeft zich alleen te verantwoorden aan God. Je zou er misschien een stuk in een kerkbode, of ander blad aan kunnen wijden, maar tijdens een dienst toch zeker niet, daar is al genoeg aan verdriet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 29 september 2011, 12:33
BerichtOnderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
 
ERIKA129 schreef:
Hoi Renate hierin hebje een punt een foto van internet afplukken en net doen alsof jij het bent vind ik echt niet kunnen! denk dat het ook niet eens mag!
Maar er zijn hier mensen en dat zijn met name ook mensen met een nickname die een dier, bloemen of weet ik wat op hun profiel zetten omdat ze niet herkent willen worden door bv een ex dat is anders, en die begrijp ik ook volkomen.

Heb jij een ex dan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 20:28
BerichtOnderwerp: Niet het perfecte plaatje
 
CHATULIEM619 schreef:
Juist daarom vind ik het juist wel heel veel zeggend. Omdat je weet dat ze beter kunnen... Per slot van rekening kan jij nooit bepalen wat de ander belangrijk vindt. En ik vind dat de dames hier een te gemakkelijke houding hebben.
Dat ben ik wel met je eens, maar daar prik je toch zo doorheen, althans ik wel .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:13
BerichtOnderwerp: Niet het perfecte plaatje
 
CHATULIEM619 schreef:
Is het dan juist niet belangrijk om verzorgd over te komen op de ander??? Er zijn maar twee dingen waarin je kunt laten zien wie je bent...de foto en je schrijftaal. Veel mensen die nemen niet eens de moeite zichzelf te laten zien via een foto, dus er blijft eigenlijk maar één ding over, datgene wat je opschrijft.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, eigenlijk helemaal niet. Die gene die de meeste taal fouten maken hebben veelal een hoge opleiding genoten. Die gene met een lagere opleiding, zijn door de band genomen veel preciezer, en kijken voor ze wat versturen, alles een paar keer na. En daar bij gelaten, het is niet het geen iemand zegt over zich zelf, of schrijft. Het is hoe iemand is, en dat leer je pas kennen door een persoonlijke ontmoeting, en, of omgang.

(daarom ben ik nog vrijgezel) Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:36
BerichtOnderwerp: Niet het perfecte plaatje
 
Over spel Zieke smiley fouten gesproken, tis toch een datingsite Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 21:18
BerichtOnderwerp: Niet het perfecte plaatje
 
Uiterlijk is je eerste blik, en blijft ook niet lang het zelfde, Zieke smiley , en innerlijk, weet je pas, aan het einde Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 12:04
BerichtOnderwerp: Misleiding door satan
 
CHATULIEM619 schreef:
Als je iets pretendeert, moet je het ook waarmaken, vind ik. En één van de dingen, die de behoudende kerken zo graag laten zien, is dat ze bijbelgetrouw zijn. Het Woord is heel belangrijk. Mariska vertelt dat het voor haar het belangrijkste is in de dienst. Toch valt me op, dat als Paulus een heel duidelijke waarschuwing geeft voor de plaats die de wet zou moeten hebben in de kerkdienst, dat daar met het grootste gemak overheen gepraat wordt. Hoe kun je beweren dat je het Woord volgt, als je niet naar het Woord luistert? Wat heeft meer gezag, het Woord of de theologie van de kerk? En dan merk ik, dat voor jullie de theologie belangrijker is. En dat dat ervoor zorgt dat je met een bepaalde bril naar Gods Woord kijkt.
Ik noem een paar voorbeelden: de kijk op de doop is niet door het lezen van Gods Woord, maar meer door datgene wat de kerk over dit onderwerp leert.
De sabbath is opeens veranderd in zondag, waarom eigenlijk? In de jaren dat ik op dit forum zit, heeft niemand mij echt goede doorslaggevende redenen gegeven. Ik ben geen zevende dags adventist, ik ben zeker niet wettisch, maar zelfs bij mij rijst de twijfel of dat nu een echt goede beslissing geweest is.
En dan dit onderwerp: Paulus waarschuwt om niet de wet voor te lezen in de dienst, en toch wordt dat wel gedaan.
De visie op de Heilige Geest is ook zo'n voorbeeld. Voor velen van jullie is het een abstract begrip, zelf heb ik vaak meegemaakt, dat Gods Geest daadwerkelijk nog zo kan werken als in de periode van de Bijbel. Dit is bij jullie weggetheologiseerd.
De bril waarmee je de Bijbel leest is doorslaggevender dan het Woord zelf..

Ik ben het best wel in een paar uitspraken met je eens, ook ten opzichte van de zondag/sabbath. dat vraag ik me ook steeds meer af. Maar dan heb ik een vraag van een andere orde. varkensvlees en doorbloedvlees
In sommige Christelijke belevingen worden die ook niet gegeten, hoe sta jij daar tegenover?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 11:47
BerichtOnderwerp: Crisis in Nederland en in de wereld
 
Wees gerust maar niet blij als de gulden/mark weer terug komt, de prijzen blijven het zelfde, en de salarissen ook. En wat ga je dan uiteindelijk krijgen! De gulden is geen re.. meer waard, de prijzen worden duurder, en de salarissen weer gelijk, of minder Huilende smiley, smiley in tranen Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 23:57
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
COOTJE711 schreef:
Cootje vandaag op de fiets...... Coole smiley met zonnebril
Maar.... bezit al weken een fiets met een loszittend zadel (oftewel een 'nee' schuddend zadel èn te lui/ eigenwijs/ makkelijk om deze vast te draaien)

Na diverse kilometers.... een hobbel in de weg overwonnen..... en..... schiet mijn zadel in de 'ja' stand...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Oftewel onmogelijke stand om te fietsen....
Na een paar grommende opmerkingen mijnerzijds trachtte ik hem al fietsend weer in de juiste positie te brengen....
Ach had ik de gevolgen toen maar voorzien...... Huilende smiley, smiley in tranen
Mijner aandacht was volledig op het zadel gericht zodat mijn voorwiel buiten het fietspad reed en waar de graskant ook nog eens enkele tientallen cm lager was..... Gevolg: noodlanding op de weg Verlegen lachende smiley
Na angstvallig om me heen gespeurd te hebben of er geen voorbijgangers te bemerken waren (wat gelukkig niet het geval was) overeind geklommen maar daar mijn been dermate gehavend uit de strijd kwam toch maar diverse verbandmiddelen ingeslagen en mijn huidige kennis erop los gelaten.....
Vanzelfsprekend vertel ik niet hoe ik die kilometers naar huis afgelegd heb.... Twijfelende smiley

Dus.... wie wil er vannacht voor me werken?? Knipoog smiley
Zit er wel licht op die fiets dan..er zat in iedergeval geen ligt op
Smiley die vol vragen zit Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 09:11
BerichtOnderwerp: Vergeven
 
Net als de tv, ook op je pc, als je iets niet (meer) wil lezen of reageren, er zit een knop op, meerdere zelfs. En het barst op Forum al van de onderwerpen die steeds weer over het zelfde gaan, of er uiteindelijk op uitdraaien. Dus als je een bepaald onderwerp je niet meer aanstaat, ga je er toch niet meer naar toe. Hoef je, jezelf ook niet ergens aan te ergeren Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 21:46
BerichtOnderwerp: Wat zegt de bijbel over alcohol?
 
CHRIS212 schreef:
The dose makes the poison. Meer hoef je niet te weten.

Ja Smiley die vol vragen zit maar dan moet je wel weten welke, en meestal is het dan te laat Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 21:40
BerichtOnderwerp: Misleiding door satan
 
WILLEMIJN232 schreef:
De Bijbel is toch nog veel ouder? Smiley die vol vragen zit En volgens velen gelden daar de richtlijnen ook altijd nog en worden ze niet in het teken van de tijd gezien......

Je hebt gelijk, maar volgens mij lezen een hoop mensen een soort van, vereenvoudigde bijbels, zoals de paralel, en goed of groot nieuws Bijbel.
Of geschriften en uitleg van derden, die vaak worden aangepast aan de gedachten gang, van de schrijver. En de tijd waar in die leeft of wij leven.

(denk ik)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 25 september 2011, 14:16
BerichtOnderwerp: Angst
 
WILLEMIJN232 schreef:
Maar wat is nu het verschil met dit waar mensen zoveel commentaar op hebben en gebedsgenezing?
Eigenlijk is het zoals Roady het voorspiegeld toch ook een soort gebedsgenezing?
Eigenlijk is het bij hun een totale gebedsgenezing terwijl je je anders af kan vragen of het nu door de medicijnen of door het gebed komt........

Als pillen niet helpen, kan je altijd nog bidden, en andersom ook Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 12:17
BerichtOnderwerp: Misleiding door satan
 
CHATULIEM619 schreef:
Normen en waarden hebben gaat juist in tegen het "in elkaars waarde laten". Dat laatste stelt eigenlijk dat elke norm goed is, niet alleen de normen van de bijbel of kerk. Het gaat heel sterk uit van de mens, niet van God.
Ten delen ben ik het met je eens, de normen en waarden van de Bijbel en God, en niet die van de kerk, die normen en waarden, brengen juist die verdeeldheid bij de mens. Mede die veronderstelling, voel ik mijzelf ook niet meer thuis bij 1 kerk, en heb ik ook geen moeite bij meerdere kerken en belevingen. Overigens niet bij alle belevingen, en daar laat ik mij niet verder over uit. Als alleen, die in hun waarde latend. En dan kan je wel ellenlange, woorden wisselingen houden, maar die hebben dan ook geen meerwaarde meer, en leiden veel al tot ruzie, wat weer koren op de molen is, van/voor satan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 10:57
BerichtOnderwerp: Misleiding door satan
 
CHATULIEM619 schreef:
Laten we een ding duidelijk stellen. Ik heb een vreselijke hekel aan die term elkaar in zijn waarde laten. Dat is een humanistische gedachte, die uiteindelijk leidt tot vervolging van christenen. In veel landen is het verboden te evangeliseren, zelfs in Israel geldt dat verbod, want je moet elkaar in je waarde laten. Het is de gevaarlijkste uitdrukking die je tegen een christen kunt zeggen.
Mijn moeder deed mee aan een project waarin een aantal mensen in verschillende appartementen gingen wonen. In persoonlijke contacten vertelde ze gewoon dat ze christen was en getuigde van haar liefde van de Heer, en met moeite kon ze er blijven wonen. Van te voren was nl. afgesproken dat je elkaar in je waarde moest laten.
Humanisme is het grootste vergif tegen het christendom, laten we dan ook niet de door hun geliefde citaten hier aanhalen.
Nee, mijn doel is niet iemand in zijn waarde te laten...Ik schrijf gewoon op wat ik denk en meestal blijf ik bij de argumenten, verder niet.
Dus: Normen en waarden, zijn dan volgens jou, ook een humanistische gedachtengoed. Je hebt volgens mij ook de normen en waarden binnen de Christelijke beleving, en die bedoelen ik . Dat waren wel de peilers, die wij zouden moeten gaan bewandelen, volgens Balkenende van het CDA in het vorige kabinet.


Laatst aangepast door
GERRIT084
op zaterdag 24 september 2011, 10:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 23:56
BerichtOnderwerp: 23 september
 
ERIKA129 schreef:
Geen idee heb je tips Clown smiley

Een advertentie zetten, afwashulp gevraagd, voor de feestdagen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 22:01
BerichtOnderwerp: Misleiding door satan
 
CHATULIEM619 schreef:
Na enkele pogingen ondernomen te hebben om het hier weer over het onderwerp te hebben, zal ik als laatste maar het volgende doen.
Pieter heeft aangegeven het niet eens te zijn met de benaming satanisch. De eerste vraag die je kunt stellen, is, mag je een andere kerkrichting satanisch noemen. We doen immers ons uiterste best om de ander in zijn of haar waarde te laten. Laten we eens dan naar de Dordtse leerregels kijken, de basis voor de refo kerken. Sorry alvast voor het lange citaat:

Als ik dit zo lees, vind ik de benaming van Cross eigenlijk best wel meevallen...

Met alle respect, maar al die leren zeggen mij niets, als je alleen van de Bijbel uit zou gaan, en volgens mij is dat niet al te moeilijk, zou het er een stuk mooier uitzien. Dan zou het ook niet nodig zijn, elkaar te bestoken met, door derden uitgevonden mogelijkheden, en beweringen. En we moeten vooral niet met dat beschuldigende vingertje naar elkaar wijzen. Heeft ook allemaal geen zin, Cross en jij hebben best wel in veel dingen een punt, maar ook niet in alles. Met al die, vingerwijzingen naar elkaar, van wij doen het zo goed, en jullie verkeerd, doen we uiteindelijk, de duivel een hoop plezier. En gelukkig worden wij straks niet geoordeeld op onze goede werken, die hebben wij allemaal niet, dat hebben wij in ieder geval wel gemeen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 19:08
BerichtOnderwerp: Misleiding door satan
 
ERIKA129 schreef:
Ik bedoel het niet als vergelijk!
Ik erger me meer aan de dames die zoals omschreven naar de kerk gaan dan de korte broek van de heren, en dan nog wat is kort?
Kniebroek of echt een korte broek!
Een nette kniebroek met echt warm weer heb ik geen moeite mee.

Ik ook niet hoor, van een minirok tot de enkels Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 19:06
BerichtOnderwerp: Crisis in Nederland en in de wereld
 
PIETER649 schreef:
bron? Smiley die vol vragen zit

Dat merkelen we van zelf wel Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 19:01
BerichtOnderwerp: Misleiding door satan
 
FRANKT627 schreef:
Je kan ook ergens naar kijken zonder het te zien... Knipoog smiley

En soms, heel soms, kan je ook iets zien zonder er naar te kijken Gefrustreerde smiley dat valt dan in eens op Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 september 2011, 09:36
BerichtOnderwerp: Misleiding door satan
 
COOTJE711 schreef:
Waarom mag je als je op bezoek komt bij de koningin niet onfatsoenlijk/ schaars gekleed zijn? Er gelden daar fatsoensregels. Mensen in het kabinet lopen ook in pak gekleed of wat dacht je van vertegenwoordigers/ zakenlui?
Waarom kan dit (soms) niet in de kerk?
Hoezo soms, bij ons in Katwijk gebeurd dat nog steeds. Het zijn geen uniformen, maar aan de hand van de kleding, kan je nog steeds de beleving aflezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 21:25
BerichtOnderwerp: Misleiding door satan
 
MARISKA601 schreef:
Mij is ooit verteld dat als je naar de kerk gaat, dat je dan naar de bruiloft van het Lam gaat, en dan dien je je op zijn allerbest gekleed te gaan.


Als je bij de koningin op visite gaat kom je er ook niet in in je strandkleding.

Helemaal goed Mariska, maar helaas is de werkelijkheid anders tegenwoordig, zeker in ons land, waar alles kan en mag. En er wordt te makkelijk geschermd met, dat met al de normen en waarden, die in de Bijbel staan, eigenlijk bedoeld wordt, de tijd waar men toen in leefde. En dat die normen en waarden zijn aangepast aan de tegenwoordige tijd. Das wel lekker makkelijk. In ene heel veel mogelijkheden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 20:24
BerichtOnderwerp: Misleiding door satan
 
ERIKA129 schreef:
Mee eens maar wat vind je dan van de dames in zeer korte minirokjes net geen slipje te zien en topje met spaghettie bandjes Verraste, verbaasde smiley Vind dit nog meer aanstootgevend Boze smiley

dat is geen vergelijk, een korte broek onthuld niets, maar een mini rokje, en topje dus wel. En daarbij gelaten, in de kerk pal bij het strand, heb ik nog nooit een kerel met een korte broek gezien. Maar wel dames met heel veel.... het onthulde nog al veel, en daar hoeft het niet eens zomer voor te zijn. Ik werd er door ernstig gehinderd, in mijn ogen naar de dienst Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 19:49
BerichtOnderwerp: Crisis in Nederland en in de wereld
 
LEANNE226 schreef:
Wil je een serieuze reactie of is dit een geintopic???

Na 2 dagen debatten te hebben gevolgd Gefrustreerde smiley waarschijnlijk, geen van bijden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 69 70 71 72 73 74 Volgende
Pagina 72 van 74