ChristianMatch
 


Forum

De anti islamfilm en het vele geweld wat er nu is !!!
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Auteur Bericht
GANDALF639





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 18:40
 
Goede dag

Nu die anti islamfilm er is ,zijn er ernorme toestanden uitgebroken met geweld. Hoe kijken jullie daar tegen aan? Wij als christenen moeten ons naaste lief hebben!!! Maar je kan toch zien dat de Islam erg gevaarlijk is .
Ook bij stichting Open Doors kan je zien dat christenen in Islamitische landen veel vervolgd worden en vaak 2 de rangs burgers zijn.
Met het ook op de Eindtijd ,zijn er natuurlijk theorieen over het nieuwe Romeinse Rijk ( een EU met een president) waarin bv de landen zelf van Europa niks meer te zeggen hebben , Gisteren was er een reactie van de europese voorzitter ,waarin die naast 2 oliesjeiks stond en de film veroordeelde en zelfs zei ,dat het niet meer verspreid mocht worden!! hij zei niks over al het geweld .
Daarnaast zijn er bewegingen in de Islam ,die een wereldwijde Sharia willen en een kalifaat en in de Islam geloven ze in een Mahdi( islamitische verlosser) maar daarvoor moet er eerst wereldwijde chaos uitbreken( veel van deze figuren zitten in Iran).
Als je nou kijkt naar de bijbel ,met het oog op de laatste 7 jaar van deze beschaving ,die in de toekomst zal komen .
stel ik mezelf de vraag :komt de AC wel van Amerika of Europa ,het zou kunnen dat het de Mahdi van de Islam is !! en in de koran zou geschreven staan dat Jesus alleen maar een profeet is en geen zoon van God , wat voor ons al de anti christelijke geest is.
Jesus zou dan de Mahdi meehelpen ,raar he , gewoon misschien volgens de bijbel dat de Mahdi de AC is en dat de Jesus daar een valse Jesus ,dus valse profeet is?
Dan is Israel natuurlijk ook de sleutel tot de eindtijd en sinds de arabische lente , worden ze steeds meer omringt door de moslimbroederschap.
in de andere landen .
Er zijn zich naar mijn gevoel en weten ,heel veel dingen aan het ontwikkeln in de wereld op het moment en Obama van Amerika laat Israel steeds meer in de steek.
ok dat was mijn verhaal een beetje ,hoe kijken jullie tegen deze tekenen allemaal aan?

gr Gandalf
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 19:20
 
Beste Gandalf,

Ik heb me in het verleden ook eindeloos verdiept in deze materie, maar dat is al weer een paar jaar geleden, dus veel ben ik vergeten.

De antichrist is volgens mij de paus (google bijv. eens op de mijter die hij draagt of het satanistische kruis dat hij draagt). Maar goed, er waren al veel antichristen in Paulus' tijd, maar DE antichrist is volgens mij dan de paus die dan dus uiteindelijk op de troon gaat zitten in de tempel in Jeruzalem, zich voordoende als God. Maar ik kan er naast zitten, dan zou ik er eerst weer studie naar moeten doen. Dat zou dus niet de huidige paus hoeven te zijn, maar een latere.

Vroeger kwam ik wel op sites en de derde wereldoorlog werd dan voorspeld in 2008 en dat de pinautomaten geen geld meer geven in 2010. Dus dat soort dingen neem ik tegenwoordig wel met een korreltje zout. Toch denk ik niet dat het verkeerd is je hiermee mee bezig te houden, maar ik zou het met mate doen, en natuurlijk heel nauwkeurig de Bijbel ernaast leggen, liefst de SV.

Over Obama is een interessante film op youtube: the obama deception.
Over de ontwikkelingen in de wereld en vooral achtergronden zou ik aanraden robin de ruiter: de 13 satanische bloedlijnen.

Veel geweld is er in deze wereld altijd al geweest. Veel geweld denken we niet aan omdat het niet door de media belicht wordt.
Die anti-islamfilm met geweld erbij is gewoon de zoveelste hype van de media en iedereen hapt weer toe. Lekker belangrijk, denk ik tegenwoordig. De islam is niet gevaarlijk, dat zit hem al in het woord:
is lam. De islam gevaarlijk? Leven is veel gevaarlijker, daar ga je dood van.

Er zijn ook bewegingen die een Nieuwe Wereld Orde willen, maar er is zoveel haat en nijd tussen die gasten, dat het de vraag is of dat ooit verwezenlijkt wordt.

Nou, meer zinnigs heb ik momenteel niet te zeggen. Wel leuk als iemand hier nog iets interessants over weet.

Rolf
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 20:34
 
ROLF230 schreef:
Beste Gandalf,

Ik heb me in het verleden ook eindeloos verdiept in deze materie, maar dat is al weer een paar jaar geleden, dus veel ben ik vergeten.

De antichrist is volgens mij de paus (google bijv. eens op de mijter die hij draagt of het satanistische kruis dat hij draagt). Maar goed, er waren al veel antichristen in Paulus' tijd, maar DE antichrist is volgens mij dan de paus die dan dus uiteindelijk op de troon gaat zitten in de tempel in Jeruzalem, zich voordoende als God. Maar ik kan er naast zitten, dan zou ik er eerst weer studie naar moeten doen. Dat zou dus niet de huidige paus hoeven te zijn, maar een latere.

Vroeger kwam ik wel op sites en de derde wereldoorlog werd dan voorspeld in 2008 en dat de pinautomaten geen geld meer geven in 2010. Dus dat soort dingen neem ik tegenwoordig wel met een korreltje zout. Toch denk ik niet dat het verkeerd is je hiermee mee bezig te houden, maar ik zou het met mate doen, en natuurlijk heel nauwkeurig de Bijbel ernaast leggen, liefst de SV.

Over Obama is een interessante film op youtube: the obama deception.
Over de ontwikkelingen in de wereld en vooral achtergronden zou ik aanraden robin de ruiter: de 13 satanische bloedlijnen.

Veel geweld is er in deze wereld altijd al geweest. Veel geweld denken we niet aan omdat het niet door de media belicht wordt.
Die anti-islamfilm met geweld erbij is gewoon de zoveelste hype van de media en iedereen hapt weer toe. Lekker belangrijk, denk ik tegenwoordig. De islam is niet gevaarlijk, dat zit hem al in het woord:
is lam. De islam gevaarlijk? Leven is veel gevaarlijker, daar ga je dood van.

Er zijn ook bewegingen die een Nieuwe Wereld Orde willen, maar er is zoveel haat en nijd tussen die gasten, dat het de vraag is of dat ooit verwezenlijkt wordt.

Nou, meer zinnigs heb ik momenteel niet te zeggen. Wel leuk als iemand hier nog iets interessants over weet.

Rolf
Laat ik je dan maar eerst uit een droom helpen. Bij iedere democratische president wordt gezegd dat ie de antichrist is. De haat van de Republikeinse evangelicals is zo groot dat ze hem meteen als antichrist bestempelen. Dat was bij Clinton zo en nu ook weer bij Obama.
Dit is een van de redenen waarom ik een hekel heb aan die evangelicals.
Bush was een christen, maar hij heeft de wereld misleid met zn oorlogen en op het laatst met de beurskrach..
Obama is een wedergeboren christen, die volwassen gedoopt is. Hoezo antichrist???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 20:40
 
ik heb niet gezegd dat obama de antichrist is, noch bush, dat het satanisten zijn dat denk ik wel, waar krijgen de machthebbers van deze wereld anders de macht van?....juist. Waarschijnlijk ben je 50 jaar van je leven voorgelogen door de media Chat, ik spreek regelmatig jongeren die dondersgoed weten hoe de vork wat dit betreft in de vork steekt. Maar mensen die de 50 gepasseerd zijn, weten dat meestal niet. Verder zei ik dat ik DENK dat de paus de antichrist is, DAT is wat ik zei. Je moet wel goed lezen.

obama een wedergeboren christen? ben wel benieuwd waarom je dat gelooft? Echt, daar ben ik nu echt benieuwd naar, waar haal je die info vandaan? obama is een geboren aartsleugenaar, dat is wat 'ie is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 20:41
 
CHATULIEM619 schreef:
Laat ik je dan maar eerst uit een droom helpen. Bij iedere democratische president wordt gezegd dat ie de antichrist is. De haat van de Republikeinse evangelicals is zo groot dat ze hem meteen als antichrist bestempelen. Dat was bij Clinton zo en nu ook weer bij Obama.
Dit is een van de redenen waarom ik een hekel heb aan die evangelicals.
Bush was een christen, maar hij heeft de wereld misleid met zn oorlogen en op het laatst met de beurskrach..
Obama is een wedergeboren christen, die volwassen gedoopt is. Hoezo antichrist???


Obama is een stiekeme moslim, fan van de moslimbroederschap en vijand van Israel, maar das off topic.

Uit het geweld van die moslims blijkt gewoon dat ze de verkeerde naam hebben, het zijn booslims.
Die haatbaarden die mekaar opjutten over een youtube filmpje, schei es uit, ze hebben geeneens internet.
Het is gewoon een haatdragend en levensgevaarlijk geloof, jammer dat er zoveel olie onder de grond zit anders waren ze n stuk ongevaarlijker en minder in het nieuws.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 20:46
 
ROLF230 schreef:
ik heb niet gezegd dat obama de antichrist is, noch bush, dat het satanisten zijn dat denk ik wel, waar krijgen de machthebbers van deze wereld anders de macht van?....juist. Waarschijnlijk ben je 50 jaar van je leven voorgelogen door de media Chat, ik spreek regelmatig jongeren die dondersgoed weten hoe de vork wat dit betreft in de vork steekt. Maar mensen die de 50 gepasseerd zijn, weten dat meestal niet. Verder zei ik dat ik DENK dat de paus de antichrist is, DAT is wat ik zei. Je moet wel goed lezen.

obama een wedergeboren christen? ben wel benieuwd waarom je dat gelooft? Echt, daar ben ik nu echt benieuwd naar, waar haal je die info vandaan? obama is een geboren aartsleugenaar, dat is wat 'ie is.
Dit las ik dus op internet:
Quote:
As a child in Indonesia, Obama studied for two years at one Muslim school and then two years at a Catholic school. In both places he experienced religious indoctrination, but in neither case did the indoctrination take hold: during Quranic studies he made faces and during Catholic prayers he would look around the room. Eventually, Barack Obama abandoned this non-conformism and skepticism to be baptized as an adult in the Trinity United Church of Christ.

The United Church of Christ emphasizes the freedom of the individual conscience over adherence to creeds or hierarchical authority. This is similar to traditional Baptist Christianity and something that is honored more in theory than in practice when it comes to the Southern Baptist Convention. Several historical creeds and catechisms are used by the United Church of Christ as statements of what their faith, but none are used as "tests of faith" which a person must swear upon.
Bij de vorige verkiezingen werd hem verweten dat ie wel naar een extreme kerk ging, hij heeft dat heel goed uitgelegd en hij heeft zich bewust niet gedistantieerd van zijn kerk. Waarom denken christenen altijd zo vreemd over het geloof van democratische presidenten? Bill Clinton was baptist en die werd ook al als antichrist afgeschreven. JFK was een toegewijde katholiek, die trouw naar de kerk ging...


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op vrijdag 21 september 2012, 20:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 20:50
 
Goed Chat, ik zal er maar geen doekjes om winden...

Je zit er totaal naast. Hoe kom je erbij dat dit stukje op internet de waarheid weergeeft? Ik moet er bijna om lachen als het niet zo erg was, pure propaganda.

goede film voor jou: the obama deception.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORTAZAR588





Berichten: 277

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 21:11
 
Voor een ieder die nog steeds denkt dat de islam een lam geloof is...
Lees het boek van Walid Shoebat eens.

Kijk er is veel over te vinden op internet etc etc etc etc.
Maar de mensen , die de Islam van dichtbij hebben leren kennen, die de haat en de indoctrinatie kennen en herkennen zullen een beeld schetsen wat wij in al onze ruimdenkendheid nooit zullen kunnen bedenken.

Het is een gevaarlijk , zeer anti-westerse , anti- Israel en anti Jezus dogmatische ideologie.
Het is meer dan een geloof , het is een systeem met eigen wetten en rechtbanken.
De Sha'ria is geen vrijblijvende rechtspraak.
Zodra de Islam het westen heeft onderworpen , want dat betekent Is'laam onderwerping , gaan wij eraan .

Het wordt of bekeren tot de Is laam of onthoofding.
De Kaffirs , de afvallige moslims , krijgen in het geheel geen tweede kans, die zullen meteen worden onthoofd.

Het is niet toegestaan in binnen de Islaam om een grondgebied wat ooit tot de Islaam behoorde , omdat in handen van ongelovigen te laten.

Israel zal mede met hulp van Obama , als hapje worden aangboden aan de moordzuchtige gekken in Iran , die uitzien naar de komst van de 12 e Imam , de Mahdi.
Om eea te bespoedigen is het bevordelijk als de wereld in totale chaos verkeert ,want zo leert de shiitische stroming van de Islaam , op het moment van chaos in de wereld ........komt de Mahdi terug.
Deze gaat dan , met Isa ( = jezus ) aan zijn zijde de joden en christenen dwingen om zich te bekeren.....
Die chaos wil Ahmedinejad wel helpen ontstaan ........de bommen gericht op Israel staan al gereed.

En Obama heeft voor de 3e keer op rij het geflikt om Netanyahu voor de faluwekul naar Washington te laten komen , om hem doodleuk mee te delen dat hij geen tijd heeft om met hem ( Netanyahu ) te praten.

over beledigingen en vernederen gesproken.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 21:23
 
ROLF230 schreef:
Goed Chat, ik zal er maar geen doekjes om winden...

Je zit er totaal naast. Hoe kom je erbij dat dit stukje op internet de waarheid weergeeft? Ik moet er bijna om lachen als het niet zo erg was, pure propaganda.

goede film voor jou: the obama deception.
Ik heb ook andere bronnen hiervoor hoor. Zijn toespraak is gewoon voor CNN uitgezonden. Zn dominee gaf een interview. het was nog een rel in de verkiezingen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMA135





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 21:35
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik heb ook andere bronnen hiervoor hoor. Zijn toespraak is gewoon voor CNN uitgezonden. Zn dominee gaf een interview. het was nog een rel in de verkiezingen....


Jeremiah Alvesta Wright jr. (de predikant van de kerk waar Obama kerkte), 22 september 1941) is een Afro-Amerikaanse predikant. Tot maart 2008 was hij als dominee verbonden aan de Trinity United Church of Christ, een zwarte megakerk in Chicago. Het was de thuiskerk van president Barack Obama van de Democratische Partij. Deze werd tijdens zijn verkiezingscampagne in maart 2008 in grote verlegenheid gebracht door allerlei omstreden uitspraken die Wright tijdens zijn preken in de eerste decennium van de 21e eeuw had gedaan en nam daarop afstand van diens uitlatingen. Nadat hij in april en mei van datzelfde jaar opnieuw met dergelijke uitlatingen van Wright en een gastpredikant was geconfronteerd, stapte hij eind mei 2008 uit zijn kerk.

Citaat Wilipedia:


Laatst aangepast door
HERMA135
op vrijdag 21 september 2012, 21:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 22:25
 
HERMA135 schreef:
Jeremiah Alvesta Wright jr. (de predikant van de kerk waar Obama kerkte), 22 september 1941) is een Afro-Amerikaanse predikant. Tot maart 2008 was hij als dominee verbonden aan de Trinity United Church of Christ, een zwarte megakerk in Chicago. Het was de thuiskerk van president Barack Obama van de Democratische Partij. Deze werd tijdens zijn verkiezingscampagne in maart 2008 in grote verlegenheid gebracht door allerlei omstreden uitspraken die Wright tijdens zijn preken in de eerste decennium van de 21e eeuw had gedaan en nam daarop afstand van diens uitlatingen. Nadat hij in april en mei van datzelfde jaar opnieuw met dergelijke uitlatingen van Wright en een gastpredikant was geconfronteerd, stapte hij eind mei 2008 uit zijn kerk.

Citaat Wilipedia:
Je ziet het dus, Obama is een wedergeboren christen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GANDALF639





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 22:37
 
Hallo

Ik ben het idd eens met Cortazar, Ik denk zelfs dat het best zou kunnen ,dat de Paus ,Obama en de Islam zouden samen kunnen werken in de toekomst.
de Islam vind ik ook zeker veel op Hitlers gedachtengoed lijken.
Als je kijkt naar Hitler: Joden doden ,dat is een overeenkomst wat in de Islamitische landen aan de gang is , ze haten de Joden echt ,het is een geest die als duizenden jaren uit is , in de tijd van Mozes ook al.
Waarom zou de Satan graag alle Joden dood hebben? heb ik me wel eens afgvraagd. Als je naar de bijbel kijkt heeft het met de profetieen te maken .
Velen moeten daar nog van uitkomen ,niet alleen voor ons als christenen .maar ook voor het Joodse volk .de 12 stammen zullen zeker blijven bestaan.
De theorie van de Paus ken ik en ook van de EU en van Obama.
van de Paus is relatief oud,de theorie dan. Obama zou ik niet in de mond kunnen nemen ,dat hij de AC is en trouwens ,dan moeten er nog veel meer dingen gebeuren en moeten er 2 grote profeten( getuigen) opstaan in Jerusalem.
Maar idd de Islam is de enige religie ,die ook aan onthoofding doet ,en dat is ook merkwaardig ,omdat in openbaringen staat ,dat de mensen die in Jesus geloven in de eindtijd dus ook onthoofd kunnen worden.
En idd de verborgen agenda van de Islam is wereldheerschappij.
de NWO .De Paus en de EU en Amerika zullen daar zeker een rol in spelen
denk ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GANDALF639





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 22:42
 
Er is trouwens 1 heel vreemd iets wat me is opgevallen .
Toen Barack Obama ingezegend werd als President ,stond hij op het bordes later voor het witte huis , en gebeurde iets vreemds .
Ik kan het helaas niet vinden dat ,het was op tv, er is daar een gebruik dat er een adelaar erbij hoort ,maar deze adelaar deed vreemd vloog weg ,en wou niet bij de president zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:45
 
Ik kan bijna niet geloven wat ik lees....Chat.

Uit het stukje wat Herma schreef, trek jij de conclusie dat Obama een wedergeboren Christen is??????? Daar gaat het stukje niet eens over.

Volgens mij ben je helemaal niet geïnteresseerd in de waarheid.
En wat Herma met haar bijdrage wil weet ik ook niet. We kunnen allemaal wel iets van internet plukken.
En de geloofwaardigheid van de CNN is natuurlijk 0,0.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORTAZAR588





Berichten: 277

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:57
 
Geweld is in de Islaam heeeel gewoon.
Maar omdat men in Nederland de idee heeft dat alles wel los zal lopen , worden we straks heel ruw uit onze mooie roze droom wakker gemaakt.

En alle waarschuwingen ten spijt van de mensen , die weten waar ze over praten , zullen de nederlanders ook deze mensen niet geloven.

Of Obama nu een moslim is of niet .....
Hij is en niet een vriend van israel en hij is een man die Barry Soetoro heet en waarschijnlijk niet eens het amerikaans staatsburgerschap heeft.

Maar omdat de grote mensen in de wereld, de Iiluminatie , de Bilderbergers etc etc etc ....geen belang hebben bij een president van de VS die de waarheid spreekt , is Barry oeps Barack Obama nu de stroman.

Enne ik weet dat ik nu veel boze reacties ga krijgen......maar elke keer als dat verdorven Amerika een anti - israel actie onderneemt , om het even wat het is , schijnt er in de VS een ramp volgen.

Misschien is het toeval ....misschien is het toch de hand van God , die dit arrogante volk en regering , erop wijst dat wie tegen Israel is , met Hem te doen krijgt.


Laatst aangepast door
CORTAZAR588
op zaterdag 22 september 2012, 18:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 21:39
 
ROLF230 schreef:
Ik kan bijna niet geloven wat ik lees....Chat.

Uit het stukje wat Herma schreef, trek jij de conclusie dat Obama een wedergeboren Christen is??????? Daar gaat het stukje niet eens over.

Volgens mij ben je helemaal niet geïnteresseerd in de waarheid.
En wat Herma met haar bijdrage wil weet ik ook niet. We kunnen allemaal wel iets van internet plukken.
En de geloofwaardigheid van de CNN is natuurlijk 0,0.
Dingen die je normaal ziet en meemaakt bestaan opeens niet meer.. Obama is volwassen gedoopt ergo ik mag hem christen noemen. Idd Rolf, ik ben niet zo vatbaar voor evangelisch geroddel zoals je ook wel gezien heb in onze discussie over vertalingen. Als ik alle verhalen geloofde die er verteld worden, zou ik al drie keer door de verdrukking heen gegaan zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMA135





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 22:11
 
GANDALF639 schreef:
Er is trouwens 1 heel vreemd iets wat me is opgevallen .
Toen Barack Obama ingezegend werd als President ,stond hij op het bordes later voor het witte huis , en gebeurde iets vreemds .
Ik kan het helaas niet vinden dat ,het was op tv, er is daar een gebruik dat er een adelaar erbij hoort ,maar deze adelaar deed vreemd vloog weg ,en wou niet bij de president zijn.

Nou, dat kan ik me van de adelaar wel voorstellen Knipoog smiley ...'k geef het beest geen ongelijk...maar ga maar eens op zoek naar video's en commentaren van wat er zich allemaal heeft afgespeeld tijdens de inzegening van Obama.

Ik ga het hier niet allemaal neerzetten, want de meesten willen graag een happy end met deze wereld, en hebben hun oren afgesloten voor het gezonde evangelie..... maar dat happy end gaat niet komen, niet voor deze wereld
Het enige wat uitredding brengt is je hart aan Jezus geven, en dagelijks je kruis op je nemen.Hem niet verloochenen, Hem de leiding over je leven geven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GANDALF639





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 17:29
 
Hallo herma

Ja dat stukje van die adelaar kan ik helaas niet terug vinden ,zou graag dat nog eens willen zien.
En dat we straks in de fase komen van de laatste 7 jaar ,weten we natuurlijk ,alleen wanneer het begin zou zijn ,weet niemand ,het laaste nieuws is ,dat vandaag duitsland en frankrijk en meerdere europese landen het vetorecht van landen in de EU willen opheffen en dat er dus per 2014 een Federale Europese staat zou moeten komen .de man Barussu zou dat hebben gezegd en er zitten meerdere figuren daar ,die dat willen ,de EU word ook beheerst
door olie .daardoor zijn het best erg bang om een conflict met de arabische landen te hebben
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 18:08
 
HERMA135 schreef:
Nou, dat kan ik me van de adelaar wel voorstellen Knipoog smiley ...'k geef het beest geen ongelijk...maar ga maar eens op zoek naar video's en commentaren van wat er zich allemaal heeft afgespeeld tijdens de inzegening van Obama.

Ik ga het hier niet allemaal neerzetten, want de meesten willen graag een happy end met deze wereld, en hebben hun oren afgesloten voor het gezonde evangelie..... maar dat happy end gaat niet komen, niet voor deze wereld
Het enige wat uitredding brengt is je hart aan Jezus geven, en dagelijks je kruis op je nemen.Hem niet verloochenen, Hem de leiding over je leven geven.
Kijk dat is nu de ellende met dat evangelisch geroddel. Ze geloven alleen maar in het slechte van de mens en zijn uiterst gevoelig voor complottheoriëen. president Obama heeft eigenlijk alleen maar de troep kunnen opruimen die zijn voorganger Bush, een zeer geliefd christen, achtergelaten heeft. De regering Bush heeft deze crisis veroorzaakt door banken te verplichten iedereen een hypotheek te verschaffen die dat wilde. De regering Bush heeft voor extreme deregulatie gezorgd, waardoor banken hun gang maar konden gaan. Dat Obama de schuld krijgt van de puinhopen van Bush is uiterst onterecht.
Obama heeft twee oorlogen beëindigd, die Bush begonnen is. Obama heeft ervoor gezorgd, dat iedereen eindelijk een normaal ziekenfonds krijgt. Iets wat voor ons al jaren vanzelfsprekend is, is het daar helemaal niet. Dat zijn de dingen waar ik naar kijk, en waarom ik mij erop verheug als hij weer president wordt. Want als ik zou moeten kiezen tussen het beleid van Obama of het beleid van Bush, zou ik nog steeds kiezen voor Obama.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 19:34
 
CHATULIEM619 schreef:
Kijk dat is nu de ellende met dat evangelisch geroddel. Ze geloven alleen maar in het slechte van de mens en zijn uiterst gevoelig voor complottheoriëen. president Obama heeft eigenlijk alleen maar de troep kunnen opruimen die zijn voorganger Bush, een zeer geliefd christen, achtergelaten heeft. De regering Bush heeft deze crisis veroorzaakt door banken te verplichten iedereen een hypotheek te verschaffen die dat wilde. De regering Bush heeft voor extreme deregulatie gezorgd, waardoor banken hun gang maar konden gaan. Dat Obama de schuld krijgt van de puinhopen van Bush is uiterst onterecht.
Obama heeft twee oorlogen beëindigd, die Bush begonnen is. Obama heeft ervoor gezorgd, dat iedereen eindelijk een normaal ziekenfonds krijgt. Iets wat voor ons al jaren vanzelfsprekend is, is het daar helemaal niet. Dat zijn de dingen waar ik naar kijk, en waarom ik mij erop verheug als hij weer president wordt. Want als ik zou moeten kiezen tussen het beleid van Obama of het beleid van Bush, zou ik nog steeds kiezen voor Obama.



Het is bijna niet te geloven maar ik ben het helemaal met je eens.......
Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 20:09
 
WILLEMIJN232 schreef:
Het is bijna niet te geloven maar ik ben het helemaal met je eens.......
Verraste, verbaasde smiley


ik niet, ik vind die Obama heel fout.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 20:26
 
Ben ik de enige christen hier, die zich ongemakkelijk voelt als hij geassocieerd wordt met evangelicals? In mijn ogen zijn ze veel radicaler dan ik. Af en toe krijg ik plaatsvervangende schaamte hoe ze zich gedragen en vooral hoe ze anderen hun visie willen opleggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GANDALF639





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 20:34
 
Obama zou het moslimbroederschap ondersteunen achter de schermen.
tenminste dat zijn de geruchten ,het ziekenfonds is natuurlijk ok van hem.
maar hij doet echt anti christelijke dingen ,maar dat deden zijn voorgangers ook.
het is ook gewoon zo ,dat ze steeds olie belangen hebben.
Daardoor worden mensenrechten opzij geschoven .
want in die landen met het moslimbroederschap word het voor christenen steeds slechter en dan kan ik niet begrijpen dat een President van de USA
dit zou ondersteunen ,maar daar zit natuurlijk weer de olie achter.
Ik heb trouwens niet gezegd dat hij de AC is want dan heb je veel meer bewijzen nodig en moeten dingen ,die in de bijbel staan zich gaan vol trekken.
bv de 2 getuigen en meerdere dingen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 21:37
 
GANDALF639 schreef:
Obama zou het moslimbroederschap ondersteunen achter de schermen.
tenminste dat zijn de geruchten ,het ziekenfonds is natuurlijk ok van hem.
maar hij doet echt anti christelijke dingen ,maar dat deden zijn voorgangers ook.
het is ook gewoon zo ,dat ze steeds olie belangen hebben.
Daardoor worden mensenrechten opzij geschoven .
want in die landen met het moslimbroederschap word het voor christenen steeds slechter en dan kan ik niet begrijpen dat een President van de USA
dit zou ondersteunen ,maar daar zit natuurlijk weer de olie achter.
Ik heb trouwens niet gezegd dat hij de AC is want dan heb je veel meer bewijzen nodig en moeten dingen ,die in de bijbel staan zich gaan vol trekken.
bv de 2 getuigen en meerdere dingen
Het is volslagen uit de lucht gegrepen dat hij de broederschap zou steunen. Dat zou meer iets zijn voor Bush, omdat zijn familie connecties heeft met de fam van Osama bin Laden en hijzelf ook belangen heeft in de olie industrie. Waar ik dus echt mijn vragen bij stel, is de hele gang van zaken rond 9/11. Dat daar geen speculaties over geweest zijn, vind ik heel vreemd. Temeer omdat het het presidentschap van Bush zo geweldig versterkt heeft. Bush heeft uitermate veel geprofiteerd van 9/11. De olievelden zijn nu in het beheer van Amerikaanse bedrijven..
Obama is juist bezig de invloed van de sjeiks af te laten nemen. Hij wil dat Amerika zelf in haar energiebehoefte gaat voorzien. Als hij echt de moslims zou ondersteunen, zou hij hier niet mee bezig zijn..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GANDALF639





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 22:44
 
Dat ben ik idd niet met je eens ,want als je vorige week de voorzitter van de EU ,die in Amerika was , zag staan naast de 2 sjeiks en de film verroordeelde en zelfs zei dat die niet verspreid mag worden .
misschien heb je dat gemist , want die voorzitter was ook net bij Obama geweest dacht ik.
dat zijn toch vreemde zaken , zo n voorzitter van de EU zou eigenlijk direct op straat gezet moeten worden ,dat hij zich zo uitlaat en de vrijheids van meningsuiting onder uit haalt.
Het was zelfs een dictaat achtige uitspraak van hem .
maar ja we kunnen daar wel steeds over een discussie vormen ,dat zou ik alle feiten van Obama op een rij moeten zetten.
want hij heeft ook veel wetten veranderd ,dat hij snel( in geval van nood) helemaal de volmacht in Amerika zou krijgen .
het is erg raar om te zeggen ,let wel ,ik ga Obama zeker niet met Hitler vergelijken ,maar wat die deed is ,dat hij stukje voor beetje de wet ging veranderen en heel langzaam kreeg die steeds meer macht.
dat is wat in Amerika ook aan de hand schijnt te zijn. dat de President steeds meer macht na zich toe aan het trekken is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 23:04
 
GANDALF639 schreef:
Dat ben ik idd niet met je eens ,want als je vorige week de voorzitter van de EU ,die in Amerika was , zag staan naast de 2 sjeiks en de film verroordeelde en zelfs zei dat die niet verspreid mag worden .
misschien heb je dat gemist , want die voorzitter was ook net bij Obama geweest dacht ik.
dat zijn toch vreemde zaken , zo n voorzitter van de EU zou eigenlijk direct op straat gezet moeten worden ,dat hij zich zo uitlaat en de vrijheids van meningsuiting onder uit haalt.
Het was zelfs een dictaat achtige uitspraak van hem .
maar ja we kunnen daar wel steeds over een discussie vormen ,dat zou ik alle feiten van Obama op een rij moeten zetten.
want hij heeft ook veel wetten veranderd ,dat hij snel( in geval van nood) helemaal de volmacht in Amerika zou krijgen .
het is erg raar om te zeggen ,let wel ,ik ga Obama zeker niet met Hitler vergelijken ,maar wat die deed is ,dat hij stukje voor beetje de wet ging veranderen en heel langzaam kreeg die steeds meer macht.
dat is wat in Amerika ook aan de hand schijnt te zijn. dat de President steeds meer macht na zich toe aan het trekken is.
Je hebt gelijk als je zegt dat hij meer regulatie wilde aanbrengen. Het vreemde is nl. dat de Republikeinen werkelijk niks geleerd hebben van 2008. Ze zouden op dezelfde voet verder gaan als het aan hen lag. tja, en als je dat wilt voorkomen door wetgeving krijg je al snel het predicaat van socialist. Wat ik zo tussen neus en lippen door lees, is dat er heel veel negatieve publiciteit om hem heen gezaaid is om hem in een kwaad daglicht te stellen. Maar zeg nu eens eerlijk, wat heb je liever Romney, een Mormoon die alles wil terugzetten naar 2008. Die het ziekenfonds wil terugdraaien...of Obama, die juist gezorgd heeft dat niemand failliet raakt als hij ziek wordt...Ziek worden is in VS heel duur.
En wat betreft die Arabieren: het feit dat ze bij hem komen betekent niet automatisch dat hij zich bij hun aansluit...


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zondag 23 september 2012, 23:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GANDALF639





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 23:22
 
Amerika is zo wie zo gek

je hebt maar 2 politieke stromingen ,eerlijk gezegd.
Zou ik voor geen van 2 kiezen ,ik zelf stem op de CU hier ,een
christelijke partij ,die voor christelijke standpunten uitkomt en ook sociaal is en voor de mindere bedeelden opkomt.
Zoiets bestaat dus in Amerika niet , of het is links of rechts.
Daarom zou het voor Amerika beter zijn ,als er meerdere politieke partijen bestonden denk ik .
Wij hebben hier ook geen Presidents Verkiezingen , en voor mij hoeft dat ook niet , zoals het nu gaat in Nederland is beter denk ik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 17:31
 
GANDALF639 schreef:

Wij hebben hier ook geen Presidents Verkiezingen , en voor mij hoeft dat ook niet , zoals het nu gaat in Nederland is beter denk ik



Dat ben ik dus NIET met je eens!!
Beter een gekozen gekwalificeerd persoon dan iemand die toevallig het oudste kind thuis is.
Dan ga ik verder ditmaal niet in op de illegaliteit van het NL koningshuis, het leegstelen van het land etc. etc etc.

LEVE DE REPUBLIEK!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GANDALF639





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 21:29
 
Hallo Pieter

die koning of koningin die we hebben ,hebben al niks meer te zeggen.
Mark Rutte beschouw ik dan als de de leider van Nederland ,niet de koningin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 22:23
 
GANDALF639 schreef:
Hallo Pieter

die koning of koningin die we hebben ,hebben al niks meer te zeggen.
Mark Rutte beschouw ik dan als de de leider van Nederland ,niet de koningin.




Dan snap jij niet hoe geraffineerd Trix de boel in de hand heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2