ChristianMatch
 


Forum

Berichten van BASSIE783
ChristianMatch forum index » Berichten van BASSIE783
Auteur Bericht
BASSIE783 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: zondag 13 mei 2012, 08:04
BerichtOnderwerp: hoe heb je moederdag ervaren?
 
. En voor alle vaders die door wat voor reden dan ook, een moeder moeten kunnen vervangen, ook jullie verdienen een Moederdag vandaag !!

Wat een onzin ,er is ook een vaderdag hoor , het is er voor wat je moeder of vader voor je doet ,ik vervang moeder niet kk doe gewoon wat ik moet doen .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BASSIE783 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: zondag 13 mei 2012, 08:04
BerichtOnderwerp: hoe heb je moederdag ervaren?
 
. En voor alle vaders die door wat voor reden dan ook, een moeder moeten kunnen vervangen, ook jullie verdienen een Moederdag vandaag !!

Wat een onzin ,er is ook een vaderdag hoor , het is er voor wat je moeder of vader voor je doet ,ik vervang moeder niet kk doe gewoon wat ik moet doen .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BASSIE783 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 00:50
BerichtOnderwerp: aangenamer
 
ZEELAND736 schreef:
Zoek je hier iets???

Moeten???
Je moet hier niets!!!

lees dan eerst even wat je zelf schrijft
geloof dat je je zelf verveeld is het niet
bed tijd voor je denk ik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BASSIE783 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 00:37
BerichtOnderwerp: aangenamer
 
ZEELAND736 schreef:
Waarom moet er nu iedere keer een topic worden geopend????????????????????

waarom moet ik nu iedere keer mn mening geven
je word oud zeeland
misschien tijd voor een senioren forum


Laatst aangepast door
BASSIE783
op zaterdag 12 mei 2012, 00:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BASSIE783 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 mei 2012, 23:56
BerichtOnderwerp: aangenamer
 
het leven zou een stuk aangenamer zijn als:
we wat meer op elkaar zouden passen
en wat minder op elkaar zouden letten Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BASSIE783 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 mei 2012, 13:37
BerichtOnderwerp: GOED KANT VAN BLIND DATEN
 
BRAZEEVEL772 schreef:
veel singles hebben een hekel aan blind dates ,ik ook .
toch hebben veel singles regelmatig een blindate .
ik ook . je zou dus kunnen concluderen dat wij singles onszelf graag kwellen . daar zit wat in . mar het echte problem zit hem in de blind dates : die zijn verslavend . iedere keer als ik een blind date heb overleeft, neem ik me voor nooit meer op blind date te gaan, want ik hat die dingen .
vooraf loopt het me dun door de broek van de zenuwe , ik weet zeker dat ik de meest weerzinwekkende persoon op aarde ben en natuurlijk vind ik mezelf een superloser omdat iemand anders voor mij een afspraakje heeft moeten regelen.( ik doe niet aan datingsites , ik schakel vrienden en kennissen in. maaken die zich ook is nuttig ) dan ontmoet ik mn blinddate en denk ik ; pppfff heb ik me hier nou zo druk om gemaakt ? na een ongemakkelijk uurtje neem ik afscheid en weet ik het heel zeker ; yep dit was mn allerlaatste . maar een tijdje later ben ik mijn voornemen al weer glad vergeten en hup , daar ga ik weer . het hart in de keel, de bilspleet badend in het zweet , op naar een blind date . want , en dat is het verslavende van een blind date : je weet maar nooit . na twintig mislukte afspraakjes moet het toch een keer raak zijn ? dat denk je , dat hoop je , dat wil je dus onder ga je de martelgang maar weer . ( ik hoop dat singles dat herkennen , anders ben ik echt een zielig geval .)

vorige week had ik weer een , mijn 22e . jazeker ik tel ze . en opeens ontdekte ik iets positiefs aan de blind date . ik heb nogal de neiging me zelf te verwaarloze . scheren, mee-eters uit drukken , neusharen trimmen , voeten ontsmetten, tanden poetsen, en een schone onderbroek aan trekken - waarom zou ik ? voor mezelf ? geen zin meer in .
maar omdat ik dus een blin date had , nam ik me zelf weer eens stevig onderhanden , na een paar uurtjes stevig schrobben, glom ik weer van top tot teen . en zo1n verse onderbroek zit best lekker geef ik toe . de blind date maakt van mij weer een nieuw, fris, herboren mens was nodig ook . nog een ontdekking; nummer 22 was zowaarbest leuk. dus singles ; stof jezelf af . verstand op nul en blijven daten . je moet toch wat



waar zijn deze mensen met humor toch gebleven??
dat mis je hier toch wel een beetje hoor , gvoel voor humor


Laatst aangepast door
BASSIE783
op vrijdag 11 mei 2012, 13:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BASSIE783 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 23:04
BerichtOnderwerp: Vrienden
 
ANITA695 schreef:
Heb jij vrienden wat zijn ECHTE vrienden ??, voor jou ??
Ik durf geen vrienden meer te maken bang de ze mijn hart raken
of er bloeit iets moois en vaak maar even of t is blijven of ze gaan weer en moet je weer loslaten Heb tot nu toe nooit iets blijvends mogen ontmoeten
maar ja ligt het aan mij aan allebei vraag me af ??
Gelukkig heb ik één vriend zing het het lied welke vriend is onze Jezus die in onze plaats wil staan welk een voorrecht dat ik door Hem altijd vrij tot God mag gaan als soms vrienden ons verlaten ga ik biddend tot de HEER in zijn armen zijn wij veilig HIJ verlaat ons nimmer meer , dus stoot ik mijn teen aan een kei op de weg dan leg ik hem maar aan de kant in de hoop dat ik ooit strand en er iemand zegt Anita jij bent van mij samen hand in hand de wedloop van t leven lopen en maar blijven hopen op die ene vraag wil je me mij ??? dan zal ik altijd van hem houden
En dan verwachten dat deze vriend als Jezus is en mij nooit verlaat ten zij de Heer mij roept we afscheid moeten nemen van dit leven , hoop voor die tijd nog iemand heel veel liefde te mogen geven .
Een echte vriend is door dik en dun een maatje zijn voor altijd en nooit roepen ik heb spijt , er zijn voor elkaar in leven en dood een keuze die je mag maken met de Heer en dat is zo groot zijn trouw is oneindig geeft wat je nodig hebt ook een vriendschap te bouwen en van mensen om je heen te houden Hij gaat mee op de levenszee
Zijn koers mag je varen HIJ doet de storm bedaren ik wacht op die ene vriend hier in dit leven bid en werk dat de Heer t zal geven ...

lieve groet anita


als het maar vriendschappelijk is
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BASSIE783 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 21:06
BerichtOnderwerp: Vrienden
 
vrienden
voor even
of langer:
een heel leven
als het maar
vriendschappelijk is
digitale vrienden
zijn vet
zijn cool! Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BASSIE783 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 16:41
BerichtOnderwerp: ga je zaterdag 16 juni mee picknicken+BBQ in ede op de hei?
 
is het een gezellige bijeenkomst of een soort van speeddate? CM is toch een match site..dus vandaar de vraag Verlegen lachende smiley[/quote]

er staat toch gezellig bbq , heb je wel eens gebbq op een speedate ? je moet het niet leuker maken dan het waarschijnlijk is hoor , zo meteen komt er niemand als ze horen van daten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BASSIE783 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: woensdag 9 mei 2012, 14:52
BerichtOnderwerp: wist je dat sex gezond is !!!
 
NICKY298 schreef:
Iemand die elke week een ander heeft!
Daar sex mee hebben is zeer ongezond

wat is ongezond? en wat is gezond
ik denk zelf dat het niets met gezondheid heeft te maken, of je het nu iedere week met een ander doet of niet
het is misschien wel een verkeerde levensstijl .
maar dat word in het topic niet gesteld , je kunt er zoveel om heen breiden als je wil . het gaat er over dat sex gezond is , en ik denk dat ook wel . is goed voor de conditie, misschien ook wel voor de lijn .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BASSIE783 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: maandag 7 mei 2012, 19:31
BerichtOnderwerp: goed lezen , goed lezen
 
er staan mega veel topics hier op het forum , maar er zijn maar weinig topics die niet gaan afwijken . misschien zou er is beter gelezen moeten worden wat de vraag of opmerking is, en dat als mn reageert dat men bij het onderwerp blijft ,
zou het forum een stukje duidelijker worden , en misschien minder onenigheid geven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BASSIE783 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: maandag 7 mei 2012, 19:27
BerichtOnderwerp: wist je dat sex gezond is !!!
 
BEUN656 schreef:
Goed, tijd voor een wending in dit zinloze gemuts of sex gezond is of niet! Je kunt je namelijk ook nog de vraag stellen of iemand die het zonder sex moet doen in het leven minder gezond bezig is. Tweede goede vraag zou kunnen zijn of je zonder sex minder gelukkig bent. Derde vraag is dan: is sex een must? Zo ja, verword dan iets moois als sex dan niet tot iets dierlijks? Uiteindelijke vraag blijft dus over: ben je gelukkiger af als je een relatie hebt of niet? Met andere woorden: bedenk zelf de antwoorden op de hierboven gestelde vragen en check jezelf. Ok, we zijn hier op een datingsite en dat houd in dat het leeuwendeel van de bezoekers hier uit is op een relatie. Dan nog staan er op tal van plaatsen in de Bijbel aanbevelingen om verstandig met sex om te springen. Tenslotte doe je het toch omdat je van elkaar houd en daardoor elkaar gelukkig wil maken en houden, toch...? Knipoog smiley


ik geloof dat je het topic niet goed hebt gelezen hoor en vele met jou,
er word gezegd dat sex gezond is voor je lichaam . niet meer en niet minder .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BASSIE783 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: maandag 7 mei 2012, 19:07
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
Zelf ben ik deze week gestopt met roken. Ik heb meegemaakt, dat mensen in mijn omgeving mij wilden dwingen om weer te gaan roken en eigenlijk in paniek waren dat ik gestopt was.
Misschien voelt de ene zonde minder zwaar, omdat iedereen het doet...[/quote]

misschien zijn ze bang voor de gevolgen als je stopt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BASSIE783 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 17:39
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
FRANKT627 schreef:
We zouden kunnen geschokt zijn indien er wat gebeurd zou zijn. Tot op heden weten we van de betrokken personen dat er niets is gebeurd. Dus, waarom zouden we twijfelen aan hun woord. Misschien is er wel iets gebeurd en misschien durven ze het bekennen. Het woordje 'misschien' komt te vaak voor om van een daadwerkelijk feit te spreken.

Zouden we indien er wat gebeurd zou zijn ons geloof zomaar verliezen? Indien het zo zijn dan zegt het meer over onze zwakheid dan over de daad van die 2 mensen. Want als ik eens goed rondkijk in de wereld, en daar hoort CM ook bij, heb ik meer redenen om mijn geloof te verliezen. Dan spreek ik nog eens niet over de feiten die zich afspeelde in de laatste abdij waar ik leefde. Dat was pas een reden om het geloof te verliezen.

Dat mensen teleurgesteld zijn in het gedrag van andere mensen hoort nu eenmaal bij het leven. Enkele maanden geleden heb ik ook mijn enorme teleurstelling uitgesproken. Ook nu weer zou ik weer eens een teleurstelling kunnen uitspreken. Ik bedoel maar: dat is nu eenmaal het leven. We willen allemaal als rechtgeaarde christenen zonder zonde leven maar helaas lukt ons dat niet. We zijn maar gewone mensen. Het is beter te kijken naar onze intentie om zonder zonde te leven dan ons druk te maken over eventuele zonde die zouden gedaan zijn.

ben ik het geheel mee eens het is niet moeilijk iemand door het slijk te halen , je kunt beter met die persoon spreken in de positieve zin , wat gij niet wil dat u geschied ,er staat niet achter ( flik dat gauw een ander ) het is geen genieten van wat een ander fout zou kunnen hebben gedaan, maar klinken wel steeds verwijten, je hebt lef als je de eerste asteen durft gooien, maar hoe ben ik zelf ? ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BASSIE783 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:37
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
http://www.youtube.com/watch?v=q6CxY33Ze9Q
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BASSIE783 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:25
BerichtOnderwerp: vrede en vriendschap op een datingsite
 
dat hier op deze topic gevraagd wordt naar meer positiviteit en vriendelijkheid lijkt mij net zo goed mogen als dat iemand een andere topic opent met wat de ander bezig houdt.

een nieuw persoon met een frisse wind kan je toch beter welkom heten dan hem/haar te ontmoedigen met de woorden zo zit het en je doet het er maar mee?[/quote]


bedankt tineke maar je hoef niet in de bres te springen voor mij hoor , ik weet wel om te gaan met hopeloze mensen die de liefde in hun jeugd zijn tekort gekomen , het is alleen de manier hoe je met zulke mensen moet omgaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BASSIE783 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:14
BerichtOnderwerp: vrede en vriendschap op een datingsite
 
CHATULIEM619 schreef:
Zo kun je het niet stellen Bassie. CM is geen gemeente en wil dat ook niet zijn. Dit is een virtuele wereld en dat je daar moeite mee hebt is duidelijk. Ga er nu maar van uit, dat als je mensen ziet, ze heel anders zijn dan achter de pc...

een VIRTUELE WERELD ?
heb ik geen moeite mee , en dat schrijf ik nergens of wel ?
en laten we het maar hopen dan, dat de mensen in het echt anders zijn, dan als ze zicht virtueel voor doen . begrijp ik je zo goed ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BASSIE783 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 14:51
BerichtOnderwerp: zeg me wie uw vrienden zijn
 
heel veel mensen alleen , gescheiden , nooit getrouwd geweest, weduwe, weduwnaar, allemaal mensen opzoek naar een partner om het leven verder meer kleur te geven , samen zijn , samen genieten van ... ,
laten we op een datingsite gaan kijken of ik iemand kan vinden die met mij man / vrouw het leven aan durft , ik ben best wel vriendelijk , eerlijk aardig , laat een ieder in zn waarde , enz

en dan op het forum te proeven dat negatieve , afkrakende gedrag
hebben we niet in de gaten dat dat gedrag tevens aangeeft hoe we zijn !!!!
als je je mede mens steeds opnieuw bejegend , is geen sier voor je .
zou een man of vrouw daar voor vallen denk je , wel eens bij stil gestaan dat je gedrag iets zegt van je persoon zelve . zullen we eens gaan proberen om alleen vriendelijk , opbeurend , positief te zijn tegen elkaar , of als je ergens niet mee kunt leven wat op het forum staat , heb je ook de gelegenheid om het weg te klikken . want je kunt het nooit overal mee eens zijn , leer om te gaan met een mening van iemand , want er is niemand van ons die de wijsheid in pacht heeft . christen vrienden van cm
laten we ons eens positief op stellen en gezellig houden , dat komt deze site zeker ten goede .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BASSIE783 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 14:40
BerichtOnderwerp: vrede en vriendschap op een datingsite
 
en zo gaat het dus op veel topics men reageert op een topic en een ander reageert dan op de persoon die een mening heeft .

Een lichaam ,vele leden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BASSIE783 (59)





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 17:24
BerichtOnderwerp: vrede en vriendschap op een datingsite
 
Het valt mij op dat er veel kritiek is op mede mens op deze site ,
een ( christelijke site ) en dan dit ervaren ,
dat rijmt eigenlijk niet , zien jullie dit ? zou het niet mooi zijn als mensen meer positief , opbeurend waren naar elkaar toe en dan zeker op een datingsite . zou hier wel eens wat meningen willen horen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van BASSIE783
Pagina 1 van 1