ChristianMatch
 


Forum

zeg me wie uw vrienden zijn
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
BASSIE783





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 14:51
 
heel veel mensen alleen , gescheiden , nooit getrouwd geweest, weduwe, weduwnaar, allemaal mensen opzoek naar een partner om het leven verder meer kleur te geven , samen zijn , samen genieten van ... ,
laten we op een datingsite gaan kijken of ik iemand kan vinden die met mij man / vrouw het leven aan durft , ik ben best wel vriendelijk , eerlijk aardig , laat een ieder in zn waarde , enz

en dan op het forum te proeven dat negatieve , afkrakende gedrag
hebben we niet in de gaten dat dat gedrag tevens aangeeft hoe we zijn !!!!
als je je mede mens steeds opnieuw bejegend , is geen sier voor je .
zou een man of vrouw daar voor vallen denk je , wel eens bij stil gestaan dat je gedrag iets zegt van je persoon zelve . zullen we eens gaan proberen om alleen vriendelijk , opbeurend , positief te zijn tegen elkaar , of als je ergens niet mee kunt leven wat op het forum staat , heb je ook de gelegenheid om het weg te klikken . want je kunt het nooit overal mee eens zijn , leer om te gaan met een mening van iemand , want er is niemand van ons die de wijsheid in pacht heeft . christen vrienden van cm
laten we ons eens positief op stellen en gezellig houden , dat komt deze site zeker ten goede .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 15:33
 
BASSIE783 schreef:
heel veel mensen alleen , gescheiden , nooit getrouwd geweest, weduwe, weduwnaar, allemaal mensen opzoek naar een partner om het leven verder meer kleur te geven , samen zijn , samen genieten van ... ,
laten we op een datingsite gaan kijken of ik iemand kan vinden die met mij man / vrouw het leven aan durft , ik ben best wel vriendelijk , eerlijk aardig , laat een ieder in zn waarde , enz

en dan op het forum te proeven dat negatieve , afkrakende gedrag
hebben we niet in de gaten dat dat gedrag tevens aangeeft hoe we zijn !!!!
als je je mede mens steeds opnieuw bejegend , is geen sier voor je .
zou een man of vrouw daar voor vallen denk je , wel eens bij stil gestaan dat je gedrag iets zegt van je persoon zelve . zullen we eens gaan proberen om alleen vriendelijk , opbeurend , positief te zijn tegen elkaar , of als je ergens niet mee kunt leven wat op het forum staat , heb je ook de gelegenheid om het weg te klikken . want je kunt het nooit overal mee eens zijn , leer om te gaan met een mening van iemand , want er is niemand van ons die de wijsheid in pacht heeft . christen vrienden van cm
laten we ons eens positief op stellen en gezellig houden , dat komt deze site zeker ten goede .



Jij wou er een drollesaai knuffelforum van maken???
Geloof me, dit forum bestaat door de reuring die er soms nog is.
Veel exleden lezen nog regelmatig het forum en kiezen daardoor vaak weer voor een verlenging.
Een forum zoals jij beschrijft stoot mensen af.
Dat Bassie Adriaan knuffelt op een forum, interesseert me niet.

Bami is n stuk lekkerder met n flinke kwak sambal Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 15:39
 
Bami is n stuk lekkerder met n flinke kwak sambal


Kan Annette zo slecht koken, Pieter dat de Bami anders niet smaakt? Knipoog smiley

Bami is van nature een gerecht met een wat zachte smaak dat je lekker kunt maken met de goede ingrediƫnten. Sambal is er als dat niet is gelukt. En voor een goede discussie geldt dat ook.

Thomas, smaakvol is het beste en dat hou je het langste vol.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 1 mei 2012, 15:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 15:45
 
THOMAS968 schreef:
Bami is n stuk lekkerder met n flinke kwak sambal


Kan Annette zo slecht koken, Pieter dat de Bami anders niet smaakt? Knipoog smiley

Bami is van nature een gerecht met een wat zwakke smaak die je lekker kunt maken met de goede ingredienten. Sambal is er als dat niet is gelukt. En voor een goede discussie geldt dat ook.

Thomas, smaakvol is het beste en dat hou je het langste vol.



Annette kan in dr soort prima koken.
Gelukkig heb ik haar al afgeleerd alleen naar de laagste prijs te kijken, zodat er wel kwaliteits eten op tafel komt.
Maar na enkele relaties met meisjes die oorspronkelijk uit de nederlandse kolonien kwamen, ben ik verzot op heet eten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 16:03
 
PIETER649 schreef:
Jij wou er een drollesaai knuffelforum van maken???
Geloof me, dit forum bestaat door de reuring die er soms nog is.
Veel exleden lezen nog regelmatig het forum en kiezen daardoor vaak weer voor een verlenging.
Een forum zoals jij beschrijft stoot mensen af.
Dat Bassie Adriaan knuffelt op een forum, interesseert me niet.



Bami is n stuk lekkerder met n flinke kwak sambal Lachende smiley


Knuffelen met een masker op lijkt mij vrij lastig.
En bami met sambal eten word een knoeiboel vrees ik.


Laatst aangepast door
MARISKA601
op dinsdag 1 mei 2012, 16:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINEKE986





Berichten: 123

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 17:09
 
BASSIE783 schreef:
heel veel mensen alleen , gescheiden , nooit getrouwd geweest, weduwe, weduwnaar, allemaal mensen opzoek naar een partner om het leven verder meer kleur te geven , samen zijn , samen genieten van ... ,
laten we op een datingsite gaan kijken of ik iemand kan vinden die met mij man / vrouw het leven aan durft , ik ben best wel vriendelijk , eerlijk aardig , laat een ieder in zn waarde , enz

en dan op het forum te proeven dat negatieve , afkrakende gedrag
hebben we niet in de gaten dat dat gedrag tevens aangeeft hoe we zijn !!!!
als je je mede mens steeds opnieuw bejegend , is geen sier voor je .
zou een man of vrouw daar voor vallen denk je , wel eens bij stil gestaan dat je gedrag iets zegt van je persoon zelve . zullen we eens gaan proberen om alleen vriendelijk , opbeurend , positief te zijn tegen elkaar , of als je ergens niet mee kunt leven wat op het forum staat , heb je ook de gelegenheid om het weg te klikken . want je kunt het nooit overal mee eens zijn , leer om te gaan met een mening van iemand , want er is niemand van ons die de wijsheid in pacht heeft . christen vrienden van cm
laten we ons eens positief op stellen en gezellig houden , dat komt deze site zeker ten goede .

ik denk wel dat ik begrijp wat je bedoelt. je wilt graag in een goede sfeer en harmonie iemand kunnen vinden met wie je een verder leven op wilt bouwen. Lachende smiley
en die goede sfeer zou je in afwachting van, ook graag hier op het forum willen zien. Lachende smiley

gedeeltelijk zie je dat ook, soms worden mensen hier, die elkaar ook in levende lijve kennen, op het forum joviaal begroet door een figuurlijke klap op een schouder, of met droog speels antwoord.

als je dat niet weet kan dat behoorlijk schrikken zijn.


Laatst aangepast door
TINEKE986
op dinsdag 1 mei 2012, 17:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 17:12
 
BASSIE783 schreef:
heel veel mensen alleen , gescheiden , nooit getrouwd geweest, weduwe, weduwnaar, allemaal mensen opzoek naar een partner om het leven verder meer kleur te geven , samen zijn , samen genieten van ... ,
laten we op een datingsite gaan kijken of ik iemand kan vinden die met mij man / vrouw het leven aan durft , ik ben best wel vriendelijk , eerlijk aardig , laat een ieder in zn waarde , enz

en dan op het forum te proeven dat negatieve , afkrakende gedrag
hebben we niet in de gaten dat dat gedrag tevens aangeeft hoe we zijn !!!!
als je je mede mens steeds opnieuw bejegend , is geen sier voor je .
zou een man of vrouw daar voor vallen denk je , wel eens bij stil gestaan dat je gedrag iets zegt van je persoon zelve . zullen we eens gaan proberen om alleen vriendelijk , opbeurend , positief te zijn tegen elkaar , of als je ergens niet mee kunt leven wat op het forum staat , heb je ook de gelegenheid om het weg te klikken . want je kunt het nooit overal mee eens zijn , leer om te gaan met een mening van iemand , want er is niemand van ons die de wijsheid in pacht heeft . christen vrienden van cm
laten we ons eens positief op stellen en gezellig houden , dat komt deze site zeker ten goede .


Zoist!
zelf wil ik doordat ik langzaam cm leert kennen niet overal breedvoerig op alles in gaan..niet bang hoor..maar het is meer een gevoel
die zegt..doe maar niet..
Of het altijd lukt is een 2e.. Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
HEIDE115
op dinsdag 1 mei 2012, 22:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINEKE986





Berichten: 123

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 17:17
 
HEIDE115 schreef:
Zoist!

hoe willen jullie dat dan doen? bedoel maar. als je een topic opent waarop alleen maar positief en liefdevol gereageerd mag worden doe ik van harte mee hoor. maar over welk onderwerp gaat het dan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 17:47
 
TINEKE986 schreef:
hoe willen jullie dat dan doen? bedoel maar. als je een topic opent waarop alleen maar positief en liefdevol gereageerd mag worden doe ik van harte mee hoor. maar over welk onderwerp gaat het dan?

Er blijft toch genoeg over dacht ik..

Ook als je alleen al ziet,dat geen van de jongeren er zich in willen of durven mengen..

Natuurlijk spreekt je hier op cm op verscheidene groepen..dat is waar.
Maar moeten we geen voorbeeld zijn als ouderen..die gescheiden,weer vrijgezel werden of anders hebben moeten meemaken?

Misschien is het goed om is eerlijk wat onderwerpen te plaatsen over;

-Hoe weet ik dat God van mij af weet?
-ik ben jong,en zoek HIER een vriendin..iemand hier ervaring mee?
-Mijn lot,of door mijn zonde?
-wat is Gods bedoeling in mijn leven,alles lijkt tegen mij?
-Hoe ervaar ik,God lief te hebben boven alles?
-zoek ik echte liefde,of ware aandacht?

Mochten er al onderwerpen zijn over het hierboven genoemde
Laten we het opnieuw opzoeken,en hier dan een poosje mee verder gaan.
Misschien heb ik hier niet alleen wat aan?..

Ergens zei ik al,door de zonde(erfzonde) voelen velen zich eenzaam en verlaten..
Een ieder in zijn eigen omstandigheden.
Ookal zeggen we dit het liefst niet van ons zelf.

Zien we die nood nog bij elkaar?

Als iemand zegt..ja dit zie ik..
Dan verwacht ik net zo goed van jou een onderwerp..over,wat dan jou troost is in een weg van vele vragen.

p.s Natuurlijk zijn onderwerpen,zoals mensen die zich in zetten om met elkaar weg te gaan ook prachtig.
Hoewel het niet altijd lukt ook te gaan ivm de kinderen.

Heide


Laatst aangepast door
HEIDE115
op dinsdag 1 mei 2012, 23:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINEKE986





Berichten: 123

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 17:56
 
HEIDE115 schreef:
Er blijft toch genoeg over dacht ik..

Ook als je alleen al ziet,dat geen van de jongeren er zich in willen of durven mengen..
Natuurlijk spreekt je hier op cm op verscheidene groepen..dat is waar.
Maar moeten we geen voorbeeld zijn als ouderen..die gescheiden,vrijgezel worden of anders hebben moeten meemaken?

Misschien is het goed om is eerlijk wat onderwerpen te plaatsen over

-Hoe weet ik dat God van mij af weet?
-Mijn lot,of door mijn zonde?
-wat is Gods bedoeling in mijn leven.

Mochten er al onderwerpen zijn over het hierboven genoemde
Laten we het opnieuw opzoeken,en hier dan mee verder gaan.

Ergens zei ik al,door de zonde voelen velen zich eenzaam en verlaten..
een ieder in zijn eigen omstandigheden.
Ookal zeggen we dit het liefste niet van ons zelf.

Zien we die nood nog bij elkaar?

Als iemand zegt..ja dit zie ik..
Dan verwacht ik net zo goed van jou een onderwerp..wat dan jou troost
is in een weg van vele vragen.

mijn troost is dat ik weet wie ik ben in Christus. dat ik mag zijn wie ik ben


Laatst aangepast door
TINEKE986
op dinsdag 1 mei 2012, 19:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:19
 
TINEKE986 schreef:
mijn troost is dat ik weet wie ik ben in Christus. dat is mag zijn wie ik ben ook al zijn er mensen die dat (wat ze van mij hier zien) afkeuren. (en dat ook zeggen, op het forum of via de mail)

Hier weet ik niet van,en behoeft niet te weten wat of de ander schrijft per mailtje.
Een ieder is in zijn eigen gemoed ten volle verzekerd.


Laatst aangepast door
HEIDE115
op dinsdag 1 mei 2012, 19:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:27
 
HEIDE115 schreef:
Er blijft toch genoeg over dacht ik..

Ook als je alleen al ziet,dat geen van de jongeren er zich in willen of durven mengen..

Natuurlijk spreekt je hier op cm op verscheidene groepen..dat is waar.
Maar moeten we geen voorbeeld zijn als ouderen..die gescheiden,weer vrijgezel werden of anders hebben moeten meemaken?

Misschien is het goed om is eerlijk wat onderwerpen te plaatsen over;

-Hoe weet ik dat God van mij af weet?
-Mijn lot,of door mijn zonde?
-wat is Gods bedoeling in mijn leven?
-Hoe ervaar ik,God lief te hebben boven alles?

Mochten er al onderwerpen zijn over het hierboven genoemde
Laten we het opnieuw opzoeken,en hier dan mee verder gaan.

Ergens zei ik al,door de zonde(erfzonde) voelen velen zich eenzaam en verlaten..
Een ieder in zijn eigen omstandigheden.
Ookal zeggen we dit het liefste niet van ons zelf.

Zien we die nood nog bij elkaar?

Als iemand zegt..ja dit zie ik..
Dan verwacht ik net zo goed van jou een onderwerp..wat dan jou troost
is in een weg van vele vragen.

p.s Natuurlijk zijn onderwerpen,zoals mensen die zich in zetten om met elkaar weg te gaan ook prachtig.

Heide
Er zijn hier heel veel goede onderwerpen besproken op het forum. Vaak was de discussie op het scherpst van de snede en het zorgde ervoor dat er wederzijdse waardering kwam voor elkaars geloofsbeleving. Dus, voordat je te snelle conclusies trekt, wat jij onder ruzie verstaat, kan voor een ander als een gewoon meningsverschil zijn...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINEKE986





Berichten: 123

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:30
 
HEIDE115 schreef:
Hier weet ik niet van,en behoeft ook niet te weten wat de ander hier stuurt

En,een ieder is in zijn eigen gemoed ten volle verzekerd.

zo is het.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:33
 
CHATULIEM619 schreef:
Er zijn hier heel veel goede onderwerpen besproken op het forum. Vaak was de discussie op het scherpst van de snede en het zorgde ervoor dat er wederzijdse waardering kwam voor elkaars geloofsbeleving. Dus, voordat je te snelle conclusies trekt, wat jij onder ruzie verstaat, kan voor een ander als een gewoon meningsverschil zijn...

Ik heb het wordt ruzie niet in mijn mond gehad medelid..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:37
 
Er mag waardering zijn voor het onderwerp van Bassie,wanneer we dit niet zien..zitten we naar mijn inziens niet goed in ons vel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 21:49
 
BASSIE783 schreef:
heel veel mensen alleen , gescheiden , nooit getrouwd geweest, weduwe, weduwnaar, allemaal mensen opzoek naar een partner om het leven verder meer kleur te geven , samen zijn , samen genieten van ... ,
laten we op een datingsite gaan kijken of ik iemand kan vinden die met mij man / vrouw het leven aan durft , ik ben best wel vriendelijk , eerlijk aardig , laat een ieder in zn waarde , enz

en dan op het forum te proeven dat negatieve , afkrakende gedrag
hebben we niet in de gaten dat dat gedrag tevens aangeeft hoe we zijn !!!!
als je je mede mens steeds opnieuw bejegend , is geen sier voor je .
zou een man of vrouw daar voor vallen denk je , wel eens bij stil gestaan dat je gedrag iets zegt van je persoon zelve . zullen we eens gaan proberen om alleen vriendelijk , opbeurend , positief te zijn tegen elkaar , of als je ergens niet mee kunt leven wat op het forum staat , heb je ook de gelegenheid om het weg te klikken . want je kunt het nooit overal mee eens zijn , leer om te gaan met een mening van iemand , want er is niemand van ons die de wijsheid in pacht heeft . christen vrienden van cm
laten we ons eens positief op stellen en gezellig houden , dat komt deze site zeker ten goede .

helemaal mee eens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 18:44
 
HA HA wat leuk om te lezen dit weer ben gelukkig maar even lid en ga weer nu al met plezier maar laat me niet meer wegsturen door mensen die denken alles te hebben en de HEER voor de voeten te lopen
De HEER heeft iedereen geschapen met grote of kleinze zonden
Belijd aan mij zegt de HEER en keer je naar mij om jullie die vermoeit en belast zijn dat heb ik telkens weer gedaan en dan lees ik weer de zelfden die hier de overhand hebben mensen weg jagen
Wie als Christus wil zijn in zijn voetsporen wil wandelen heeft respect voor iedereen ongeacht hoe hij of zij ook is
En sorry dat HEER komt niet dan pas als iedereen zich overgeeft aan HEM
kan nog lang duren zo met tranen ziet ook HIJ dit schrijven en kent een ieders hart waarmee hij of zij schrijft toch
Respect hebben we allemaal nodig Maar ik weet inmiddels dat alles beter bij de HEER te verkrijgen dan in de wereld van mensen niemand die ik wil veroordelen ook ik ben een zondaar en heb mijn kruis te dragen wat zou het mooi zijn dat te kunnen delen met elkaar eens echt te lezen wat er staat en als je het niet begijpt de persoon in kwestie te benaderen en prive even te babelen toch
Heb elkander lief in de vreze des Heeren en uw naaste als U zelf
Leer van mij mijn juk is zacht mijn last is licht als we zo mogen worden dat ook van elkander te dragen een voet arm been te zijn mensen met beperkingen te waarderen en niet van ons ego tje uit gaan wat zal dan de wereld mooi worden
wens iedereen een Gods Zegen toe voor waar je nu staat en wie je mag worden in Christus t s wel een leerschool die je loopt tot de dood je scheid en om te leren goed te doen tussen al het kwaad dat heerst
Neem uw wapenuitrusting doe dat aan elke dag weer de boze
Doe het goede Wandel in de liefde GODS zo lief als HIJ u heeft zijn zoon gegeven heeft zo horen ook wij met elkaar om tegaan
EN ik verwijd niemand en ga ook niet in op discusie na dit schrijfen
want ook ik ben mens maar als het anders gelezen word waar internet een groot gevaar van is dan dat iemand bedoelt te zeggen of vragen dan word dat een wereld van onvrede in plaats dat wat GOD van ons verlangt IK IK verlang naar Zijn Genade die ik mag ontvangen door Zijn Zoon Jezus Hij heeft de wereld overwonen door de dood omdat wijn zouden leven en niet sterven laten we de mensen die stervend zijn meenemen in het plan van de HEER niet van deze wereld

lieve groet Gods Zegen Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DJES101





Berichten: 240

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 06:58
 
Het is en Blijft de TOON die muziek maakt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS423





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 08:00
 
ANITA695 schreef:
HA HA wat leuk om te lezen dit weer ben gelukkig maar even lid en ga weer nu al met plezier maar laat me niet meer wegsturen door mensen die denken alles te hebben en de HEER voor de voeten te lopen
De HEER heeft iedereen geschapen met grote of kleinze zonden
Belijd aan mij zegt de HEER en keer je naar mij om jullie die vermoeit en belast zijn dat heb ik telkens weer gedaan en dan lees ik weer de zelfden die hier de overhand hebben mensen weg jagen
Wie als Christus wil zijn in zijn voetsporen wil wandelen heeft respect voor iedereen ongeacht hoe hij of zij ook is
En sorry dat HEER komt niet dan pas als iedereen zich overgeeft aan HEM
kan nog lang duren zo met tranen ziet ook HIJ dit schrijven en kent een ieders hart waarmee hij of zij schrijft toch
Respect hebben we allemaal nodig Maar ik weet inmiddels dat alles beter bij de HEER te verkrijgen dan in de wereld van mensen niemand die ik wil veroordelen ook ik ben een zondaar en heb mijn kruis te dragen wat zou het mooi zijn dat te kunnen delen met elkaar eens echt te lezen wat er staat en als je het niet begijpt de persoon in kwestie te benaderen en prive even te babelen toch
Heb elkander lief in de vreze des Heeren en uw naaste als U zelf
Leer van mij mijn juk is zacht mijn last is licht als we zo mogen worden dat ook van elkander te dragen een voet arm been te zijn mensen met beperkingen te waarderen en niet van ons ego tje uit gaan wat zal dan de wereld mooi worden
wens iedereen een Gods Zegen toe voor waar je nu staat en wie je mag worden in Christus t s wel een leerschool die je loopt tot de dood je scheid en om te leren goed te doen tussen al het kwaad dat heerst
Neem uw wapenuitrusting doe dat aan elke dag weer de boze
Doe het goede Wandel in de liefde GODS zo lief als HIJ u heeft zijn zoon gegeven heeft zo horen ook wij met elkaar om tegaan
EN ik verwijd niemand en ga ook niet in op discusie na dit schrijfen
want ook ik ben mens maar als het anders gelezen word waar internet een groot gevaar van is dan dat iemand bedoelt te zeggen of vragen dan word dat een wereld van onvrede in plaats dat wat GOD van ons verlangt IK IK verlang naar Zijn Genade die ik mag ontvangen door Zijn Zoon Jezus Hij heeft de wereld overwonen door de dood omdat wijn zouden leven en niet sterven laten we de mensen die stervend zijn meenemen in het plan van de HEER niet van deze wereld

lieve groet Gods Zegen Anita

Mooi geschreven Anita,

Aan de vruchten blijf je een boom herkennen.
Gezegende tijd toegewenst,
Liefs en God bless!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 18:05
 
Dankjewel Ik schrijf alleen uit mijn hart niets meer en minder en ja ik zie uit naar een gezegende tijd .

groet God bless you to
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 23:56
 
DJES101 schreef:
Het is en Blijft de TOON die muziek maakt Knipoog smiley

le ton qui fait la musique Knipoog smiley

Mee eens... Maar das met heel veel dingen zo....


Laatst aangepast door
BEUN656
op dinsdag 22 mei 2012, 23:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1