ChristianMatch
 


Forum

vrede en vriendschap op een datingsite
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
BASSIE783





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 17:24
 
Het valt mij op dat er veel kritiek is op mede mens op deze site ,
een ( christelijke site ) en dan dit ervaren ,
dat rijmt eigenlijk niet , zien jullie dit ? zou het niet mooi zijn als mensen meer positief , opbeurend waren naar elkaar toe en dan zeker op een datingsite . zou hier wel eens wat meningen willen horen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 17:26
 
BASSIE783 schreef:
Het valt mij op dat er veel kritiek is op mede mens op deze site ,
een ( christelijke site ) en dan dit ervaren ,
dat rijmt eigenlijk niet , zien jullie dit ? zou het niet mooi zijn als mensen meer positief , opbeurend waren naar elkaar toe en dan zeker op een datingsite . zou hier wel eens wat meningen willen horen
wens je sterkte toe met vinden daarvan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 17:31
 
BASSIE783 schreef:
Het valt mij op dat er veel kritiek is op mede mens op deze site ,
een ( christelijke site ) en dan dit ervaren ,
dat rijmt eigenlijk niet , zien jullie dit ? zou het niet mooi zijn als mensen meer positief , opbeurend waren naar elkaar toe en dan zeker op een datingsite . zou hier wel eens wat meningen willen horen


iemand die het nodig heeft een schop onder zn kont geven, kan best positief zijn toch?
de benodigde schop niet geven, das pas onchristelijk Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINEKE986





Berichten: 123

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 17:32
 
BASSIE783 schreef:
Het valt mij op dat er veel kritiek is op mede mens op deze site ,
een ( christelijke site ) en dan dit ervaren ,
dat rijmt eigenlijk niet , zien jullie dit ? zou het niet mooi zijn als mensen meer positief , opbeurend waren naar elkaar toe en dan zeker op een datingsite . zou hier wel eens wat meningen willen horen

nu bassie. sommige mensen zijn hier al een aantal jaren en zo bevriend met elkaar geraakt dat ze eerlijk en "recht voor hun raap zijn". Smiley met dichtgeplakte mond

(dat weet ik omdat ik hier al een paar keer eerder geweest ben en ik nog wat namen herken Knipoog smiley )

als nieuwkomer is dat soms moeilijk. je wordt soms op dezelfde manier behandelt als degeen die ze al langer kennen. dat stelt je dat voor de vraag: voel ik me nu opgenomen in het geheel of voel ik me afgewezen. Smiley die vol vragen zit tja. dat ligt er denk ik een beetje aan hoe jij daar zelf tegenover staat en hoe je je profileerd. wees vooral jezelf. tot slot is iedereen hier uniek. dus jij ook. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
TINEKE986
op maandag 30 april 2012, 17:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 17:38
 
BASSIE783 schreef:
Het valt mij op dat er veel kritiek is op mede mens op deze site ,
een ( christelijke site ) en dan dit ervaren ,
dat rijmt eigenlijk niet , zien jullie dit ? zou het niet mooi zijn als mensen meer positief , opbeurend waren naar elkaar toe en dan zeker op een datingsite . zou hier wel eens wat meningen willen horen



opdracht van 1 van de apostelen: vermaand elkander....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINEKE986





Berichten: 123

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 17:40
 
MARISKA601 schreef:
opdracht van 1 van de apostelen: vermaand elkander....

hij is leuk Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 19:58
 
BASSIE783 schreef:
Het valt mij op dat er veel kritiek is op mede mens op deze site ,
een ( christelijke site ) en dan dit ervaren ,
dat rijmt eigenlijk niet , zien jullie dit ? zou het niet mooi zijn als mensen meer positief , opbeurend waren naar elkaar toe en dan zeker op een datingsite . zou hier wel eens wat meningen willen horen

zoist!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 20:54
 
DANIEL777 schreef:
wens je sterkte toe met vinden daarvan

Luister vriend, ik ben geen haar beter dan jij maar hij wel gelijk! Jouw reactie op wat Bassie zegt vind ik een non-antwoord. Waardeloos! Schaam je!


Laatst aangepast door
BEUN656
op maandag 30 april 2012, 20:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 20:57
 
BASSIE783 schreef:
Het valt mij op dat er veel kritiek is op mede mens op deze site ,
een ( christelijke site ) en dan dit ervaren ,
dat rijmt eigenlijk niet , zien jullie dit ? zou het niet mooi zijn als mensen meer positief , opbeurend waren naar elkaar toe en dan zeker op een datingsite . zou hier wel eens wat meningen willen horen

Eigenlijk heb je helemaal gelijk...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 20:59
 
PIETER649 schreef:
iemand die het nodig heeft een schop onder zn kont geven, kan best positief zijn toch?
de benodigde schop niet geven, das pas onchristelijk Lachende smiley

Dan ligt het er ook maar aan hoe je dat doet...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 21:03
 
TINEKE986 schreef:
nu bassie. sommige mensen zijn hier al een aantal jaren en zo bevriend met elkaar geraakt dat ze eerlijk en "recht voor hun raap zijn". Smiley met dichtgeplakte mond

Nou, ik kom hier al 2 jaar en eigenlijk vind ik dat Bassie regardless of je elkaar kent of niet een punt heeft. Bovendien, en ik ga ook niet vrijuit, is dat "recht voor z'n raap" zijn vaak tegen het botte af. Alsof dat zo Christelijk en positief is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 21:05
 
MARISKA601 schreef:
opdracht van 1 van de apostelen: vermaand elkander....

Dit noem ik satirisch omgaan met de Bijbel...


Laatst aangepast door
BEUN656
op maandag 30 april 2012, 21:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 21:05
 
BEUN656 schreef:
Nou, ik kom hier al 2 jaar en eigenlijk vind ik dat Bassie regardless of je elkaar kent of niet een punt heeft. Bovendien, en ik ga ook niet vrijuit, is dat "recht voor z'n raap" zijn vaak tegen het botte af. Alsof dat zo Christelijk en positief is!



Zachte heelmeesters maken stinkende wonden......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 21:05
 
TINEKE986 schreef:
hij is leuk Lachende smiley

En dit is ook een ontzettende non-antwoord!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 21:07
 
MARISKA601 schreef:
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden......

Bullcrap! Moet je elkaar dan altijd van bot commentaar voorzien...? Nogmaals, ik ga niet vrijuit maar goed is anders...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 21:14
 
BEUN656 schreef:
Bullcrap! Moet je elkaar dan altijd van bot commentaar voorzien...? Nogmaals, ik ga niet vrijuit maar goed is anders...



Waarom schrijf jij van die Engelse woorden tussen je Nederlandse zinnen, ik snap er niets van Smiley die vol vragen zit Regardless en nu weer Bullcrap Verraste, verbaasde smiley Is je Engels beter dan je Nederlands? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 21:51
 
WILLEMIJN232 schreef:
Waarom schrijf jij van die Engelse woorden tussen je Nederlandse zinnen, ik snap er niets van Smiley die vol vragen zit Regardless en nu weer Bullcrap Verraste, verbaasde smiley Is je Engels beter dan je Nederlands? Knipoog smiley

Check it out zou ik zo zeggen... Clown smiley


Laatst aangepast door
BEUN656
op maandag 30 april 2012, 21:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINEKE986





Berichten: 123

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 22:05
 
BEUN656 schreef:
En dit is ook een ontzettende non-antwoord!

volgens mij ben je een beetje mopperig.


Laatst aangepast door
TINEKE986
op maandag 30 april 2012, 22:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 22:10
 
Zelf denk ik dat mensen een te hoge verwachting hebben van deze web site. Dit is niet te vergelijken met een relatie in het echt. Je kent de ander niet echt, het is een virtuele wereld. En dan komen de misverstanden snel om de hoek kijken. Ik noem eens een voorbeeld.

Ik vind de psalmen en gezangen niet te zingen, geef mij maar opwekking.

Nu zullen er vast wel een paar mensen zijn,die zich beledigd voelen en persoonlijk aangevallen. Anderen lezen hier gewoon een mening in. De vraag is, hoe heeft de schrijver dit bedoeld?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINEKE986





Berichten: 123

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 22:15
 
BEUN656 schreef:
Nou, ik kom hier al 2 jaar en eigenlijk vind ik dat Bassie regardless of je elkaar kent of niet een punt heeft. Bovendien, en ik ga ook niet vrijuit, is dat "recht voor z'n raap" zijn vaak tegen het botte af. Alsof dat zo Christelijk en positief is!

ik kom hier met tussen poses ook al twee jaar. en juist door die botte opmerkingen cq beter weten antwoorden ging ik steeds weer weg.

ik had even moeite met je uitlatingen over mijn antwoorden. gelukkig is mijn Heer liefdevol en attendeerde Hij mij op mijn houding en reaktie.

ik vergeef je je reaktie op mijn antwoord aan de andere cm-er en vraag jouw tevens mij te vergeven als je mijn eerdere antwoord op jouw woorden gelezen hebt.


Laatst aangepast door
TINEKE986
op maandag 30 april 2012, 23:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 10:12
 
BEUN656 schreef:
Nou, ik kom hier al 2 jaar en eigenlijk vind ik dat Bassie regardless of je elkaar kent of niet een punt heeft. Bovendien, en ik ga ook niet vrijuit, is dat "recht voor z'n raap" zijn vaak tegen het botte af. Alsof dat zo Christelijk en positief is!

He Beun ik ben hier ook nog maar net en vind dat Bassie een punt heeft. Maar wat me wel opvalt in dit topic is dat jij hoewel je hem gelijk geeft erg veel recht voor zn raap bot reageert. Je schrijft zelf al ik ga ook niet vrij uit maar 't komt op mij een beetje tegenstrijdig over
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BASSIE783





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 14:40
 
en zo gaat het dus op veel topics men reageert op een topic en een ander reageert dan op de persoon die een mening heeft .

Een lichaam ,vele leden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINEKE986





Berichten: 123

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 15:09
 
BASSIE783 schreef:
en zo gaat het dus op veel topics men reageert op een topic en een ander reageert dan op de persoon die een mening heeft .

Een lichaam ,vele leden

paulus heeft daar een mooi stukje over geschreven. I kor 12:12 en verder Lachende smiley

sommige zijn oren, anderen handen of voeten. en dat zoals Hij het wil Verlegen lachende smiley hoewel ik hier maar weinig mensen heb horen zeggen dat ze elkaar niet nodig hebben.

als we iedereen maar in zijn/haar waarde laten dan vind ik het best. tot slot kun je van een baby niet verwachten dat hij 12 km hardloopt en van een volwassene niet dat hij een melkfles leegdrink met een speen. Knipoog smiley ieder zijn ding.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:10
 
BASSIE783 schreef:
en zo gaat het dus op veel topics men reageert op een topic en een ander reageert dan op de persoon die een mening heeft .

Een lichaam ,vele leden
Zo kun je het niet stellen Bassie. CM is geen gemeente en wil dat ook niet zijn. Dit is een virtuele wereld en dat je daar moeite mee hebt is duidelijk. Ga er nu maar van uit, dat als je mensen ziet, ze heel anders zijn dan achter de pc...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BASSIE783





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:14
 
CHATULIEM619 schreef:
Zo kun je het niet stellen Bassie. CM is geen gemeente en wil dat ook niet zijn. Dit is een virtuele wereld en dat je daar moeite mee hebt is duidelijk. Ga er nu maar van uit, dat als je mensen ziet, ze heel anders zijn dan achter de pc...

een VIRTUELE WERELD ?
heb ik geen moeite mee , en dat schrijf ik nergens of wel ?
en laten we het maar hopen dan, dat de mensen in het echt anders zijn, dan als ze zicht virtueel voor doen . begrijp ik je zo goed ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINEKE986





Berichten: 123

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:19
 
CHATULIEM619 schreef:
Zo kun je het niet stellen Bassie. CM is geen gemeente en wil dat ook niet zijn. Dit is een virtuele wereld en dat je daar moeite mee hebt is duidelijk. Ga er nu maar van uit, dat als je mensen ziet, ze heel anders zijn dan achter de pc...

ik heb je dat wel eens vaker zien zeggen Chatuliem. dat van die virtuele wereld. en net als toen vraag ik me toch af of je daarin wel gelijk hebt.
in een virtuele wereld zijn de mensen niet echt. zo als in een spelletje. de sims bijvoorbeeld.

hier zijn echte en reele mensen bij betrokken die via deze site een nieuwe levenspartner hopen te vinden (omdat ze dat in hun eigen omgeving niet vinden of omdat deze site meer mogelijkheden biedt ivm verlegenheid of zo). achter elke naam zit een persoon. een persoon met gedachten, ideeen en gevoelens (waar de een wat beter mee overweg kan dan de ander).

dat hier op deze topic gevraagd wordt naar meer positiviteit en vriendelijkheid lijkt mij net zo goed mogen als dat iemand een andere topic opent met wat de ander bezig houdt.

een nieuw persoon met een frisse wind kan je toch beter welkom heten dan hem/haar te ontmoedigen met de woorden zo zit het en je doet het er maar mee?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BASSIE783





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:25
 
dat hier op deze topic gevraagd wordt naar meer positiviteit en vriendelijkheid lijkt mij net zo goed mogen als dat iemand een andere topic opent met wat de ander bezig houdt.

een nieuw persoon met een frisse wind kan je toch beter welkom heten dan hem/haar te ontmoedigen met de woorden zo zit het en je doet het er maar mee?[/quote]


bedankt tineke maar je hoef niet in de bres te springen voor mij hoor , ik weet wel om te gaan met hopeloze mensen die de liefde in hun jeugd zijn tekort gekomen , het is alleen de manier hoe je met zulke mensen moet omgaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:31
 
TINEKE986 schreef:
ik heb je dat wel eens vaker zien zeggen Chatuliem. dat van die virtuele wereld. en net als toen vraag ik me toch af of je daarin wel gelijk hebt.
in een virtuele wereld zijn de mensen niet echt. zo als in een spelletje. de sims bijvoorbeeld.

hier zijn echte en reele mensen bij betrokken die via deze site een nieuwe levenspartner hopen te vinden (omdat ze dat in hun eigen omgeving niet vinden of omdat deze site meer mogelijkheden biedt ivm verlegenheid of zo). achter elke naam zit een persoon. een persoon met gedachten, ideeen en gevoelens (waar de een wat beter mee overweg kan dan de ander).

dat hier op deze topic gevraagd wordt naar meer positiviteit en vriendelijkheid lijkt mij net zo goed mogen als dat iemand een andere topic opent met wat de ander bezig houdt.

een nieuw persoon met een frisse wind kan je toch beter welkom heten dan hem/haar te ontmoedigen met de woorden zo zit het en je doet het er maar mee?
Als je eens naar uitjes komt, zul je zien wat ik bedoel. Je mist hier teveel aanknopingspunten om een goed oordeel over iemand te vormen. Je kunt hopeloos de plank mis slaan.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 1 mei 2012, 20:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINEKE986





Berichten: 123

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:33
 
BASSIE783 schreef:

bedankt tineke maar je hoef niet in de bres te springen voor mij hoor , ik weet wel om te gaan met hopeloze mensen die de liefde in hun jeugd zijn tekort gekomen , het is alleen de manier hoe je met zulke mensen moet omgaan.


uh. dat was niet waarom ik het zei. ik reageerde op dat virtuele van Chatuliem. dus stelde eigenlijk meer een vraag aan hem. maar geeft niet. (wat je conclusie betreft. daar bemoei ik mij niet mee).


Laatst aangepast door
TINEKE986
op dinsdag 1 mei 2012, 20:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:35
 
BASSIE783 schreef:
bedankt tineke maar je hoef niet in de bres te springen voor mij hoor , ik weet wel om te gaan met hopeloze mensen die de liefde in hun jeugd zijn tekort gekomen , het is alleen de manier hoe je met zulke mensen moet omgaan.
Zo Bassie, dus wie het niet met je eens is, is liefde tekort gekomen? Een rare redenatie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2