ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PETRA411
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA411
Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 09:39
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
HEIDE115 schreef:
Vrijgezel Ernst gesproken via mailtje
Er is wat vooruitgang..en heeft al iets op het been kunnen steunen
Toch nog wel zorgen vanwege de aanwezige bacterie.

We mogen zien dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn.
Ook HIJ blijft de grote heelmeester.
En kan de middelen zegenen.

blijven bidden allemaal voor vrijgezel ernst !!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 00:48
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
HEIDE115 schreef:
Prachtig..

ja he, ha ha kan er niet van slapen , zo verwonderd weer en blij en jee ben echt niet zo,n goede cristen, doe me best en wat doet god? hij gaat met je mee, helpt je,zelfs met kleine dingen. is allemaal genade. gods liefde voor ons.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 00:33
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
ik denk dat willen we god gehoorzamen dat dat het makkelijkste gaat als we een heel goede relatie met hem hebben en gods stem kunnen verstaan.
is off topic maar gods stem verstaan dat is ook iets mafs eigenlijk,
god wil een relatie met ons en ook met ons communiceren.
zo als ik in een ander topic schreef kom ik net van doopdienst af van 2 kinderen van mij, was geweldig. maar kan niet slapen ben nog verwonderd. deze week dacht ik eh rekeningen,eten kopen ,het gaat effe moeilijk, en dacht ach god voorziet komt wel goed. ging na de kerk gooide 10 euro in de collecte ,kon hem eigenlijk niet missen ,maar het was alsof god zei, komt goed je gaat geld krijgen.en ik zei tegen god eh hoe dan? komt er dan iemand geld in me brievenbus of zo leggen?
Na de dooppdienst kwamen mensen me feliciteren, gaven me geld in me handen en jee dacht wat gebeurt er, veel kwamen en zeiden god gaf me op me hart. thuis schrok ik van briefjes geld die ik uit me broekzakken haalde.200 euro.... ben nog verbaast
Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 23:54
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
geweldigge doopdienst gehad,was echt prachtig.
veel mensen waren onder de indruk van de getuigenis van me kinderen,
die vertelden ook over mij hoe ik sommigge dingen met god had meegemaakt. toen kwamen mensen me later knuffels geven en we hebben gedanst in de kerk.
het dopen van me kinderen was een prachtig moment echt heeeeeeeeel mooi. dat was het allermooiste. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 23:35
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
geweldig yes, Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
ongelooflijk zoals jij kan schrijven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 14:59
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
ZEELAND736 schreef:
Dacht je dat ze die trucs niet door hebben???

Niet voor niets wordt er dan gezegd als je een lieve vraag of antwoord geeft.....MOET JE SOMS WAT VAN ME???

eerst kopje koffie met koekje geven,helpt ook nog wel es Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 14:48
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
XABIA794 schreef:
Omdat we weten dat de mannen hier toch aanwezig zijn, en eigenlijk even curieus zijn als de vrouwen... Knipoog smiley

ff trug topic
zouden mannen vaak denken dat wij vrouwen niks kennen, en dan ook nog het gedrag van, ze luisteren zo gezegd en ondertussen ene oor in andere uit...
Ik moet voor 1 juli een goedkeuring hebben van een keurder ivm elktriciteit
Zeg ik verschillende keren aan die "vak"man dat hij een bepaald onderdeel moet vervangen...
Krijg ik steeds een blik van ... jaaahh madammeke, denkte dat wij onzen job niet kennen Twijfelende smiley
resultaat, gisteren keurder... en afgekeurd wegens het niet vervangen van dat ene ding waarover ik het had...
frustraties!!!! zondag is het den eerste

echt herkenbaar zulk soort dingen.
maar je moet het slimmer aanpakken, beetje lief tegen ze lachen en dan je ding zeggen,dan luisteren ze ineens wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 14:42
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
ERIKA129 schreef:
Idd heeeeeeeeeeel voorspelbaar en dan zeggen ze dat wij vrouwen het zijn Gefrustreerde smiley

Tja die ontwikkeling van mannen Clown smiley onvoorspelbaar is dat!

Valt epileren nu onder het huishoudelijke topic of zit je nu off-topic Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
in iedergeval succes ermee Knipoog smiley

epileren valt onder het huishoudelijke topic, vind ik.
want ook mannen moeten haartjes epileren, zoals neusharen bv die er uit groeien Knipoog smiley

en ja ja mannen zal me verder goed gedragen hier en jullie niet meer plagen want anders kom ik nooit aan een man en das eigenlijk wel de bedoeling van deze site Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 13:26
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
ERIKA129 schreef:
tja wel een grote mond hebben maar dat durven ze dus niet he Clown smiley Coole smiley met zonnebril

echt niet.....ach heel voorspelbaar waar het over gaat:
voetbal....
darm problemen
prostraatproblemen
auto,s
wie het hele alphabet in boeren op kan zeggen
oke het is natuurlijk wel grappig als ze in een midlife crisis gaan en denken dat ze nog aantrekkelijk zijn voor vrouwen van duh zoveel jaar jonger.

weet je trouwens wanneer mannen stoppen met ontwikkelen?
op het moment dat ze zindelijk zijn geworden. Knipoog smiley

en toch zijn ze zo leuk Verlegen lachende smiley dus voor de leuke mannen die dit lezen,niet serieus nemen he,is humor Knipoog smiley
en nu ga ik verder met me huishouden,en moet me wenkbrouwen nog epileren,stelje komt vandaag de leuke man tegen en je hebt je wenkbrouwen niet geepileerd.....vervelend
oh jee en ik moet ook nog snappen hoe me nieuwe fototoestel werkt voor vanavond....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 13:05
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
ERIKA129 schreef:
Daarom zijn wij vrouwen er he Lachende smiley
Om vergeetachtige mannen te helpen herinneren Clown smiley

ja en waar blijft dat mannen topic alleen voor mannen?, gun ons vrouwen een lolletje dat we het hele weekend in een deuk kunnen liggen van het lachen als we jullie mannen problemen lezen. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 11:23
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
SHANITA130 schreef:
Misschien heeft Yes wel een leuke date Knipoog smiley

En heeft ie wel andere dingen aan zijn hoofd? Lachende smiley

ha ha vrouwen zijn helemaal niet nieuwsgierig.... vertel yes,kunnen wij zwijmelend meelezen over romantische date van jou en wie?? ha ha en weten we meteen of het echt werkt op je kop staan met een date.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 11:03
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
ha ha dank jullie en ja het is echt een geweldigge zegen.
heb er bijna geen woorden Lachende smiley als moeder doet je dat wat als je kinderen zich laten dopen.
ha ha ze zijn nu bezig hun getuigenis schrijven,die ik niet mag lezen,hoor ik vanavond wel zeggen ze lachend. ben natuurlijk heel nieuwsgierig naar wat ze gaan zeggen
vanaf het moment dat ze geboren worden ga je met ze na god, bid of hij met hun mee wil gaan.dit is voor mij zo bijzonder, dopen,een soort nieuwe geboorte, dan in het koninkrijk van god, ga vast een traantje laten van ontroering.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 08:40
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
Ik ga vandaag iets geweldigs doen, een zoon en dochter van mij laten zich dopen,en dat is toch een bijzonder moment, ik heb ze altijd in vrijheid gelaten met hun geloof, het vb. proberen te geven en ze te leren over jezus en nu vandaag me zoon van 15 en dochter van 21 laten zich dopen omdat ze dat zelf graag willen.
Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 17:59
BerichtOnderwerp: gebed gevraagd voor vrijgezel
 
JANS221 schreef:
Frank, ik denk dat de meesten hier op CM wel weten wat een woestijnperiode is............

dat denk ik ook.
heide heeft toevallig net een goed nieuw topic geopend, over of het glas half vol is of half leeg.
beter daar op verder communiceren, dit topic gaat over vrijgezel,ik persoonlijk vind het off topic sommigge reacties hier.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 14:37
BerichtOnderwerp: gebed gevraagd voor vrijgezel
 
stukje uit corrie ten boom, wou het graag voor vrijgezel schrijven,misschien heb je er wat aan.

zie ik ben met u, tot het einde van de wereld. leg uw hand maar rustig in zijn hand, dan bent u veilig, zelfs al zou het leven van vandaag veel lijken op het gaan over een brug zonder leuning, over wild stromend water. jezus is overwinnaar. Vertrouw uzelf maar rustig aan hem toe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:18
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
NICKY298 schreef:
ik wil niet meer slapen hahahaha. Huilende smiley, smiley in tranen Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley

gewoon azijn op je kozijnen spuiten en niet bij nadenken, wat niet weet, wat niet deerd.

ha ha ik wil het niet weten Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:06
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
NICKY298 schreef:
Ja natuurlijk , Ik denk het yes Knipoog smiley

vang jij ze , kom ik wel een keer ze ophalen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

wij eten wel spinnen in onze slaap,gemiddeld eet een mens zo,n 7 spinnen in zijn/haar slaap.
ze kruipen in je mond omdat ze van warme vochtige plekjes houden.

gelukkig slaap ik altijd met mijn mond dicht Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 20:51
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
YES356 schreef:
EHHHHHHHHHHHH eten spinnen mieren? Engeltje smiley

nee, gewoon de hoge druk erop, op de spinnen en de mieren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 20:48
BerichtOnderwerp: Sorry...
 
welkom terug. (ook ik had fouten geschreven op dat topic.)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 20:39
BerichtOnderwerp: Troost
 
JOSINA022 schreef:
Amen!

ja mooi jane
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 15:56
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
WILLEMIJN232 schreef:
Als je dat chloor met water en regen doet gaat het mos ook weg......

Een hoge druk spuit is ook handig en leuk Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 14:21
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
YES356 schreef:
kiekeboe spelen?? Smiley die vol vragen zit dat doe je toch om lieve schattige babys aan het lachen te maken? Engeltje smiley

geef nou maar gewoon toe dat je intelligentie dicht klapte,zodra je op dat vrouwentopic kwam.

je was het prachtigge voorbeeld over hoe mannen zich kunnen gedragen in bij zijn van vrouwen. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 12:26
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
JANS221 schreef:
dat betekent dus: dat het een samenvatting (het belangrijkste)is, van alles wat staat in alle wetten en van alles wat de profeten geschreven hebben.

of (zo kan je het ook lezen): dat alle wetten die er geschreven zijn hun oorsprong vinden in het liefhebben van God boven alles en je naasten als jezelf.

maar vraag me af en de profeten? er had ook en de profetieen kunnen staan. er staat profeten, misschien kunnen profeten alleen profeteren als ze heel dicht bij god staan , als ze hun naaste liefhebben als hun zelf.
want warom zou god iemand laten profeteren? om de mensen te helpen, wie heb je daarbij nodig? iemand die zich voor zijn naaste inzet.
gewoon wat gedachten die bij me op komen over dit onderwerp

en vandaar... laatst was ik in de kerk,was aan het bidden met een man en jee die manzei vanalles,jezus zegt tegen me dat jij...... bla bla bla, en was allemaal waar... ha ha en nog meer, de man ging over me profeteren en toen zei hij, dat jezus me de gave van profetie geeft, want jezus weet hoe ik tegen onrecht opkom en dat doet jezus ook.
ik en profeteren dacht ik verbaasd? enfin het zette metot denken, en nu denk ik in dat stukje en de profeten? rofetenkrijgen alleen de gave alszedie wet inhun hart hebben misschien?
en beweer hier niet dat ikeen profeet benhoor,ha ha,nee. die man zei me alleen dat ik die ging krijgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 12:16
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
JANS221 schreef:
dat betekent dus: dat het een samenvatting (het belangrijkste)is, van alles wat staat in alle wetten en van alles wat de profeten geschreven hebben.

of (zo kan je het ook lezen): dat alle wetten die er geschreven zijn hun oorsprong vinden in het liefhebben van God boven alles en je naasten als jezelf.

daar zat ik dus ook al over te denken en zoals heide schrijft,gods geest schrijft de wetten in ons hart.
wanneer we gods geest in ons hebben, veranderen we ook, ons karakter verandert.(kort samen gevat)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 11:46
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
JANE336 schreef:
tis net als in het paradys...de vrouw die gy.... maar ik las toch dat jy met die opmerking begon over dat stel...waar je je druk over kan maken zeg. Volgens my kun je beter es ant werk gaan! En welke vent zeurt nu over ongesteld zyn... Vooral niet op een datingsite!

ha ha welke vent zeurt nu over..... sorry jane, ik en een andere vrouw begonnen over ongesteld, in een ander draadje, meer uit humor.
Maar frank had wel gelijk, met zijn kijk maar uit dat het rot niet in het weer slaat, dacht dat het vandaag mooi weer werd, dus niet Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:38
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
FRANKT627 schreef:
ik vraag me af of er straks weer vrouwen zullen zijn die geen gehakt of wat dan ook kunnen maken omwille van dat maandelijkse ongemak...maar goed dat ze een eigen topic hebben nu. Eigenlijk zouden ze zelfs een eigen site moeten hebben... Lachende smiley

Nee morgen word hetmooi weer en dan gaan alle huisvrouwen de was wassen,want het droogt snel, spagettie ofzo eten,echt geen gehakt met zo,n warm weer.
vertwijfelend voor de spiegel staan of het echt nog wel kan in die bikini, en heeel zwaar werk scheren voor je je in bikini openbaart.
Zonder badmuts bij het water, want stel je daar een leuke man ziet,die badmuts gaat dus inde kast.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:03
BerichtOnderwerp: Incest
 
NICKY298 schreef:
Shanitha ik denk aan je en bid voor je!

Jezus houd van jou HIj draagt je .

En omringt jou met zijn liefde tot in eeuwigheid Amen.

amen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 22:36
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
matteus 22 vers 37-40

Gij zult de here uw god liefhebben,met geheel uw hart en met geheel uw ziel en met geheel uw verstand. Dit is het grote en eerste gebod.
het tweede,daaraan gelijk is; gij zult uw naaste liefhebben als uzelf. Aan deze twee geboden hangt de ganse wet en de profeten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 22:05
BerichtOnderwerp: gebed gevraagd voor vrijgezel
 
Heel veel sterkte toegewenst. Ik bid voor je en bid ook of gods armen om je heen mogen zijn.
Dat hij je de kracht geeft als het je even te moeilijk word, dat hij je zijn licht laat zien als je het effe somber inziet.
En dank god,dat je rust in je hart hebt ondanks het moeilijke waar je nu door heen gaat. sterkte en godszegen toegewenst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411 (58)





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 18:29
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
JOL252 schreef:
je vergeet de chips en de bitterballen.

oeps die was ik vergeten. komtgoed dus frank, effe zo,n avondje houden en morgen weer geen ontregeld huishouden Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA411
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 8 Volgende
Pagina 2 van 8