ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PETRA944
Ga naar pagina Vorige 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA944
Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:36
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
ach die ene keer in het jaar dat wij lucht ontladen,zal de ozon laag wel overleven frank. Wat ernstigger is wat geleerden beweerden over de dino,s en hun gassen, dat heeft volgens hun een ijstijd zelfs gecreerd, we hebben nu wel geen dino,s meer maar een ander soort wezen, wat aan dino,s gelijk de ozon laag erg beinvloed.
en dat is een groot probleem,we hebben ze al es naar mars gestuurd,maar ja ze kwamen weer terug Smiley die vol vragen zit Hoe we dat oplossen weet ik echtniet, want die wezens luisteren ook nooit naar ons vrouwen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:20
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ik heb geen interesse in je bipsgeluiden en aanverwante onwelriekende nevenwerking. Dit is een forum met een zekere klasse...bahhhhh en nog eens bahhhhh

gelukkig is de pn in het bos,in de openlucht, dan heb je er niet zo last van als iedereen zich vol eet en vreemde geluiden enzo ontstaan. en zelf kan je effe een eindje wandelen om te ontladen.( als je erbij zingt hoort niemand het en je kan ook doen of de herten brons zijn, dan maken ze van die harde vreemde brullende geluiden) ha ha ha sorry kan het echt niet laten Lachende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 15:41
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ik reageer niet meer op een reactie waar het sch...woord in staat. Dat vind ik zoooo vies...bahhhh Kotsende smiley

ha ha ha wij laten ze ook hoor,geneer je niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
zal je effe met rust laten, kan je effe bijkomen.

dus over na huishoudelijke problemen,zoals;
eeeeeehhhhhhh kun je met onweer nog achter je lap,of als de bliksen in slaat knal??? het staat in verbinding met het stopcontact Smiley die vol vragen zit
beter ga ik maar offline, verder met mijn geweldigge huishouden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 15:29
BerichtOnderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
 
flowerfull, de reden dat die verwijderd zijn is niet het anders denken,de manier warop ze met sommigge omgingen.
zo zie ik het en ik vind dat cm goed heeft gehandeld,gisterentwijfelde ik ook over het beheer,maar ze hebben een topic opgeschoond, vorige over deze discussie verwijderd.
We kunnen leren van onze fouten, verschillende gingen in de fout met communiceren. dus ik wens dit topic succes toe , bedenkde dat we allemaal er wat van geleerd hebben.
jij denkt anders over homo,s, dan mij,we hebben ook veel dingen gemeen. Maar heb besloten jouw mening te accepteren, ik lees hoe jij denkt, en dat leert me weer wat over mensen. liefs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 15:01
BerichtOnderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
 
je schrijft over het topic gehoorzaamheid, wat is de kern van alle geboden, heb uw naaste lief als u zelf

Het is een ontzettend mooi gebod van god, wees lief voor elkaar.
en dit gebod moet je ook toepassen op mensen die ;anders; zijn. vind ik.
en dan denkende over alle discusies erover, over mensen die het als zonde zien, wie zit er in de kerk die geen zonde heeft Smiley die vol vragen zit Niemand toch.

en dan is er nog een gebod,oordeel niet
ook een prachtig gebod, god oordeelt over ons later, die kan ons, begrijpt ons,
we kunnen wel met de bijbel erbij denken dat god over sommiggen oordeelt want er staat in de bijbel....bla blabla

moet me denken aan een stuk wat ik ooit las,
er was een man, weet zijn naam effe niet meer, en die werd gevraagd of hij destijds gevangen wou begeleiden pastoraal die zaten te wachten op hoe heet dat gerecht destijds? allemaal heftigge nazi misdadigers
Zijn zoon zelf was omgekomen dankzij het beleid van 1 van die misdadigers, hij twijfelde, ging ermee na god en besloot het te doen.
vele nazi misdadigers kwamen tot bekering voor dat hun doodvonnis werd uitgevoerd,vonden de liefde van jezus op het laatst in hun leven.
en je kan zeggen, ze hebben erge dingen op hun geweten,de bijbel zegt...
de bijbel leert ook,dat jezus van allemensen houd,gekomen is om ons te redden.
en jullie willen mijn zonde niet weten, jezus is zo genadevol, ook als ik wel es afdwaal,hij laat me niet in de steek, naar zijn vb kijkend denk ik, moeten wij ook niet andere cristenen in de steek laten, ook als ze in onze ogen zondiggen.
Over het feit of het een zonde is homosexueliteit,zijn duidelijk de meningen verschillend en wil ik niet discuceren, wel over het bovenstaande,
het bovenstaande leer ik uit de bijbel en is van toepassing op alle mensen,of ze nu homo zijn, of katholiek, of volle evangelie, of ze nu erg rechtvaardig zijn, of een cristen die iedere keer afdwaalt. gescheiden zijn, samen wonen,noem maar op
laten we het vb van jezus nemen,hoe we tegen hun aan moeten kijken, als mensen,die je lief moet hebben,net alsjezelf.

met twijfels of ik dit zou plaatsen..... zo denk ik erover
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 11:48
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...je schrijft weer enkele zogenaamde mooie eigenschappen over mannen...pfffff, stoute Petra...

en toch een man....zwemel zwemel Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 11:46
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
ROELANDE345 schreef:
Ja haha
Heel herkenbaar mn dochter kreeg ook al 2 keer zo'n bezoek na dat haar relatie uit is gegaan. Heb haar geholpen met de boel opruimen. en dan ga je inderdaad zo denken,Hihi zij had bijv 6 flessen shampoo staan zei ik ook weg zetten straks denken ze dat je toch een man in huis hebt.
Het is inderdaad goed dat ze er zijn maar volt toch wat vernederend als ze komen kijken tenminste zo ervaart mijn dochter dat ,jij niet?

nee, ze vinden het zelf ook moeilijk, de eerste keer kwamen ze met hun tweeen want soms worden mensen agressief. verontschuldigen zich zelf ook,dat ze het moeten omdat er ook fraude word gepleegd.maakten de eerste keer wel echt alles open,kasten. je privici gevoel kan je effe kwijtraken, maar de andere kant is weer dat ze je wel helpen. toen ik geen huis kon krijgen nergens ,waren ze zeer boos dat urgentie werd afgewezen voor mij. En ze behandelt me altijd met respect. Lachende smiley maar is offtopic, ontopic is, hoe ziet een mannen huishouding eruit Smiley die vol vragen zit
frank vertel..... Lachende smiley en je lucht je slaapkamer raam toch wel iedere dag Smiley die vol vragen zit en de rest van je huis Smiley die vol vragen zit anders slaat de scheetlucht in de soep Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 10:59
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
ROELANDE345 schreef:
Ach Petra, hoe kan iemand nu gekwetst zijn na jouw bijdrage, blijf gewoon die je bent een humoristische lieve vrouw. Ik lees jouw bijdrage graag en moet er vaak om lachen

maar jij bent ook geen man he roelande. mannen mag ik graag plagen Duiveltje smiley

maar huishouden, gisteren liep de sociale dienst effe door me huis,kijken of er nergens geen mannenspullen lagen.of me dochter echt weg is,want nu krijg ik meer,omdat ik geen kids van 21 in huis heb. enfin ze vertrouwen me meer, deze keer keken ze niet of er in me vuile was soms een mannenonderbroek lag.en ook niet in me ijskast voor mannendingen, vraag me nog steeds af hoe je in een ijskast kan zien of je met een man woont? is je inhoud dan anders? flessen bier, veel vlees, mannenonderbroeken Smiley die vol vragen zit in een ijskast? eh kippenbouten, bitterballen. wat zijn nog meer mannensporen in je huis?
een lege wc rol bij de wc,want daar denken ze niet aan effe een nieuwe ophangen.
een slaapkamer met een mannen scheetlucht Smiley die vol vragen zit
in de badkamer; neus scheer ding
en natuurlijk heb je meer rommel in je huis als je met een man leeft Knipoog smiley
beter controleren ze tijdens ek, waar de oranje vlaggetjes enzo hangen wonen stiekemis mannen. Lachende smiley

(met respect geschreven voor de sociale dienst, ben blij ze er zijn en terecht dat ze soms controleren. voor mensen die de boel belazeren.)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 09:38
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...als ik op de pn elke vrouw moet aanpakken die er plezier in schept om mij dag en nacht te plagen kom ik met die zaterdag niet toe. Ik heb hier een lijstje liggen met plaagvrouwen en dat lijstje is al langer dan de deelnemerslijst van de pn...

En die bolussen zijn maar plakdinges. Eerst plakken je vingers aan elkaar, dan hangt je gezicht vol plaksel waar de vliegen op afkomen (misschien ook wel spinnen) en vervolgens plakken je darmen aan elkaar. Boze smiley

Een pn kan leuk zijn indien ze je met rust laten en je niet dwingen om een kippeboutje van de BBQ te eten. Pffff, heel mijn mond was van binnen verbrand. Komt er nog eens bij dat ze je veters van je schoenen zo vast aanknopen dat je vier octaven hoger gaat spreken en dat je adem tot onder je oksels is afgesneden... Boze smiley

Denk maar eens goed na, Petra, vooraleer je naar een pn gaat...als ik er ben kan je alvast rekenen op 1 normaal CM-lid Engeltje smiley ...nu ik weet dat Erika ook gaat heb ik al mijn twijfels. Jans en Willemien hebben het ook al gemunt op mij...Willemien wilde me onlangs al opwachten met een mattenklopper... Boze smiley

Ik denk dat ik nog liever naar een optreden ga van Frans Bouwmarkt...

ha ha ha ha dacht effe toch op cm,lig meteen in een deuk Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 00:04
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
VISSER278 schreef:
Petra , ik kan me niet voorstellen dat er personen zijn die jou reacties op dit topic , zien als iets wat met pesten te maken heeft.
Waar Shanita op doelt is veel meer het op de man spelen zoals vandaag gebeurd is in het topic gebed en vorige week op andere topics.
( Als ik dit verkeerd zie , zal Shanita wel reageren , neem ik aan)
Er zijn topics en topics . De ene topic is serieus , de andere luchtig , weer een ander wat totaal nergens over gaat, zoals deze.
Ik zou zeggen , Petra ... blijf lekker schrijven . Het kan een mens soms zo lekker goed doen om even alles er uit te gooien.
En wat betreft de uitjes...... je zegt er nog nooit geweest te zijn.
Gewoon een keer doen, de sfeer proeven , kennismaken met anderen.
Zelf ben ik ook verschillende keren naar de pn . geweest. De eerste keer was voor mij ook spannend hoor , maar de tweede keer zeg je al , hé leuk , jou ken ik . En de derde keer vraag je je zelf af .... zou die of die er zijn .En de vierde keer vragen ze al weken van te voren .... vissser ....neem je bolussen mee, o nee .... visser , je moet wel bolussen mee nemen hoor. Knipoog smiley


't is maandag .... visser die zich afvraagt of er vandaag nog een verhaal van Yes komt

ha ha dankje visser, en ja vind het best eng een eerste keer tussen mensen die je niet kent, en sommigge hier lijkt me echt leuk om in het echt te zien, maar vind de stap moeilijk,zo dapper ben ik niet. ondertekent me, eh twijfelende schijterik. ha ha so wie so ben ik de sigaar als ik frank tegen kom denk ik,heb hem nogal geplaagd. ha ha
en bolussen zijn lekkerrrr heb zelf 6 jaar in zeeland gewoond,lekker zeeuwse bolussen Lachende smiley ik denk er over na, zoals ik ook alnadenk over me schrijven hier, soms zou ik willen ik de nuchterheid van een man had, dat mis ik nu van een man, ze kunnen zo fijn nuchter reageren als je als vrouw zit te denken en denken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:39
BerichtOnderwerp: Pesten...
 
VISSER278 schreef:
Ik geloof niet dat dat een taak voor jou is maar meer een taak voor de redactie van CM.
Vorige week heeft CM een oproepje laten klinken om niet op de man te spelen , maar als er zijn die er toch mee blijven doorgaan , sja......... Huilende smiley, smiley in tranen

voor mijn gevoel schiet cm tekort,maar die weten misschien ook niet een twee drie hoe optelossen. enfin laat het gesprek aan jullie over. hoop dat de sfeer snel beter word
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:36
BerichtOnderwerp: Pesten...
 
HEIDE115 schreef:
ik reageer hier dus even
wanneer jij iets in je zinnen laat door schemeren over je twijfels over mijn aanwezigheid op het forum,dan moet je niet alleen op het antwoord letten..maar ook op je vraag denk ik.
verder heb ik zelf niets,waarom ik iets tegen jou zou hebben.
ik zou je eerder verdedigen niet weg te gaan

ik zelf zeg sneller wat ik niet aardig vindt.
en praat niet graag om de kern heen met..ze pesten.en er zijn..en sommigen...en volgus mij..
ik stap op de persoon af.en soms merkt iemand dat..ja jammer dan.

oh ik denk dat de bedoeling van mijn woorden zo verkeerd is overgekomen,ikhet verkeerd verwoord heb, ik heb helemaal geen twijfels over jouw aanwezigheid heide, vind dat je prachtigge stukken schrijft die mooi zijn om te lezen.
ik twijfel over mijn eigen aanwezigheid hier.
was bang dat je je gekwets zou voelen door reactie van een ander op jou in dat topic en dat je je misschien daardoor zou gaan twijfelen om te schrijven zoals je doet. je het zou aantrekken sommigge negatieve reacties...eh Gefrustreerde smiley voel me weer es stom, en hoop dat ik goed verwoord wat ik bedoelde ben best goed in miscommunicaties Gefrustreerde smiley

zeeland heeft vast gelijk, negeren mensen die echt bewust pesten en de meeste personen die last hebben van de pester hier,kunnen zich heelgoed zelf verweren, ik maak het alleen maar chaotischer...

echt sorry heide en ben blij met je reactie, nu is het voor mijn gevoel goed. ik hoop voor jou ook anders laat het weten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:24
BerichtOnderwerp: Pesten...
 
ZEELAND736 schreef:
Dan zeg ik...NEGEREN!!!!!!

klopt is wijs,maar dan zie je dat anderen gepest worden,of erg geirriteerd die niet kunnen negeren, want dat is best moeilijk en dan kijk je toe en laat een slachtoffer alleen ergens staan. En danben je weer geneigd omeffe flink de waarheid terug te zeggen tegen zo,n pester. of het wijs is helemaal negeren? toekijken hoe iemand maar doorgaat,vind het moeilijk...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:15
BerichtOnderwerp: Pesten...
 
maar een moeilijker onderwerp nog is het pesten. in mijn ogen is iemand hier structureel mensen aan het pesten, en wat doen we eraan? zie ik het verkeerd? Volgens mij niet, maar wat kun je er aan doen? Ik zou het antwoord niet weten, het beschadigt mensen, verziekt de sfeer hier.soms twijfel ik,zou die persoon het wel goed bedoelen,de persoon is slim, bestudeert de slachtoffers goed. krijgt het voor elkaar om de sfeer te verzieken, dat mensen er op in gaan. mensen zich terugtrekken van het forum.
of kan ik deze reactie maar beter verwijderen? heeft het nut, draagt het bij tot een olossing, want een oplossing weet ikniet, zelf ben ik ontmoedigd, is dit me laatste avond op het forum.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:05
BerichtOnderwerp: Pesten...
 
FRANKT627 schreef:
Petra, van al je postings hier op het forum heb ik nog nooit het idee gehad dat je aan het pesten was.

Ik vind je humor en je plaagjes zelfs heel goed. Soms kan het wel eens gebeuren dat een plaagje verkeerd of niet begrepen wordt maar met wat enige uitleg nadien wordt alles weer gladgestreken. Je moet dus geen zorgen maken over je plaagerijtjes. Knipoog smiley

ha ha , jij begrijpt ze ook wel,(denk ik) en kan waanzinnig goed terug plagen, eerlijk gezegd maakt het me heel erg aan het lachen om met jou zo te communiceren, Je reageert zo leuk terug. toch maak ik me er zorgen over of het op anderen misschien wel minder overkwam,op een forum is het moeilijk,je ziet een ander niet, en na vandaag weer een communicatie te hebben gehad die me met vraagtekens achterlaat,zet het me tot denken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 22:30
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
na een stuk te hebben gelezen van shanita over pesten en plagen,wil ik hier even reageren,omdat ik hier nog wel es plaag, puur als humor en nu na het lezen van het stuk van shanita denk ik ehhhhhh misschien zagen anderen mensen het niet als humor,maar kwam het op hun anders over.dus bij deze me excuses,mocht ik daarmee mensen hebben gekwetst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 22:24
BerichtOnderwerp: Pesten...
 
goed stuk shanita,zet me wel tot na denken met het woord plagen, bij pesten vermeld. zelf plaag ik ook nog wel es, meer voor de humor,maar met totaal geen bedoelingen die een pester doet. laat ook altijd wel merken dacht ik dat ik het niet echt meen. En denk dat de ander het ook als humor ziet, vraag me nu af, misschien in de beleving van de ander komt het wel als pesten over Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 15:26
BerichtOnderwerp: Hier lost ik het op...
 
beste heide,over onze communicatie van vandaag, ik beweer toch niet dat jouw dag invulling zo is, ik schreef toch dat ik niet begreep wat ik verkeerd naar jou toe heb gedaan.

het stuk schrijven,waromik humor in dat plaatje zie was voor iedereen bedoeld die het las,omdat ik me later af vroeg of ik daar niet mensen mee had gekwetst, dat ik daar humor in zag.

enfin van mij heb je geen last meer, ik geef het schrijven hierop, kwets blijkbaar soms mensen en die negatieviteit over onderlinge vete,s blijft maar hangen, het beste en sorry nogmaals, is niet mijn bedoeling geweest omje te kwetsen.
las nou net graag altijd jouw geschreven stukken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 15:06
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
ERIKA129 schreef:
Ik ga voor doktersassistente Lachende smiley gezien mijn vooropleiding ( verzorgende) is dit een mooi vervolg erop Lachende smiley met blinkend witte tanden

effe op reageren erica, veel succes met die opleiding,is zeker een mooi vervolg en mooi beroep.een zus van me is dokters assistente geweest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 12:47
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
en ha ha god had gelijk,had me niet moeten laten verontrusten,zorgen maken over een stomme belastingbrief...
het gaat over 2010, terugbetalen zon 2000 euro,maar kan het gelukkig in termijnen doen pffffffff,Was effe bang dat ze het met me huurtoeslag zouden verrekenen. in 2011 hebben ze me een half jaar geen huurtoeslag gegeven,wegens fout van hun,das leuk want die krijg ik weer terug als ze herbereken. dan krijg ik weer heel veel terug Lachende smiley
belastingen...werd er effe moe van ,dacht nee he,niet weer geen huurtoeslag.met omgedraaide maag , ben ik gaan bellen en rekenen, had ik beter meteen kunnen doen dan halve nacht piekeren van help. Gefrustreerde smiley

na mijn woestijperiode, merk ik dat het me ook wel ergens verkeerd gevormd heeft in me denken, al lange tijd geen problemen meer.soms denk ik,waar blijven de problemen?
en dan denk ik aan het joodse volk in de woestijn, eerst waren ze slaven,bevrijd en op zoek naar het beloofde land in de woestijn,
en daar lag het beloofde land:
de verspieders gingen kijken en er waren reuzen, en toen durfden de meeste mensen het beloofde land niet meer in te nemen, dus ze bleven in de woestijn, ze durfden niet op god te vertrouwen en gevormd door hun denken,wat misschien nog veel denken als slaven was,bleven zenog heel lang in de woestijn, zet me tot nadenken..... over mezelf, me eigen levens houding, je komt uit die woestijn en dan? neem je het beloofde land in, vertrouw je op godswoord, of denk je bij de eerste berg... nee he, we gaan weer in een woestijperiode, zoals ik dacht weer een financiele woestijnperiode inte gaan? Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 11:30
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley ...dus soep met bepaalde 'onderdelen'???

frank toch Gefrustreerde smiley nou moet ik straks nog daaraan denken als ik eten ga maken en eet nog wel braadworsten Zieke smiley weer me eetlust bedorven Zieke smiley Zieke smiley , soep is ook geen optie meer.
sereius vlees bakken, eeehhhh kipfile bv of rundvlees, eerst ben je een tijd bezig enge vetjes eraf te snijden Zieke smiley eenmaal uit de pan is het lekker,maar jemoet er niet te veel bij nadenken, braadworst bv, eeh dat is toch een darm van een varken of koe? Zieke smiley
wat dat betreft lang leve de gehaktballen,dan denk je het is gehakt,klaar verder niet over nadenken Knipoog smiley
of een lekker fricandelletje, eh gemalen afval vlees,zoals koeien ogen,nog enger word het met kroketten... dan eet je lekker, zie je wat in de kroket en denk je Smiley die vol vragen zit weg honger...
Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley
het word tijd voor een ander onderwerp over huishouden, geen rekeningen... Zieke smiley iets leuks zoals stofzuigen of washandjes strijken. vraag me af, krijgt heide nu al zijn washandjes mooi gestreken??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 11:19
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
ERIKA129 schreef:
Nah ik maak liever zelf soep maar zonder mannen erin maar wel met balletjes Kwijlende smiley

Doe je het bij mij ook effe Petra Knipoog smiley

ha ha ben een kei in gehaktballetjes draaien, maar doe vandaag makkelijk ga voor de soep uit blik Duiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 11:07
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
DJES101 schreef:
wat mooi geschreven realistisch..ervaring en zo herkenbaar!
sterkte hoor!
heel eenvoudig zou ik bidden...HEERE IK GELOOF,MAAR KOM MIJN ONGELOOF TEGEMOET...

ha ha, leuk dat het herkenbaar is en dankje voor je antwoord, ja god kom mijn ongeloof tegemoet Lachende smiley en leer me uw stem te verstaan en te gehoorzamen Lachende smiley wijs me de weg,voordat ik een verkeerde neem.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 08:20
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
FRANKT627 schreef:
En vast veeeel lekkerder... Kotsende smiley

jaaa unox soep,twee halen 1 betalen.
actie van de week is het ,soep gemaakt van dingen uit belgische afkomst Knipoog smiley

ha ha lekker draadje is dit toch Lachende smiley maar ik ga maar es beginnen aan me huishoudelijke plichten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 08:10
BerichtOnderwerp: Gebed altijd verhoord
 
HERMAN968 schreef:

Here,
dank voor wie U bent
U zegt “Ik ben heilig, wees heilig”
hierin schiet ik tekort
dikwijls
Here
dank voor Uw barmhartigheid
dat U mij reinigt
dag aan dag
en door Uw genade kom ik terug bij U
Geef Uw Zegen Here,
aan al Uw kinderen,
aan al Uw schepselen.
Amen

wauw inderdaad mooi gebed herman,een bijdrage van je die ik eens geweldig vind.
mooi gebed, die ga ik ook maar es bidden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 07:59
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
Ik kon niet goed slapen vannacht ,ik zat te denken,liever gezegd piekeren.en dacht aan dit draadje,
gehoorzaamheid, het heeft ook te maken met vertrouwen in god en gods stem te verstaan.
hoe versta je gods stem, hoe groot is je vertrouwen in god?

Voor mezelf ben ik nog steeds aan het groeien in geloof, dus interesant om anderen hun mening te horen.

Gods stem verstaan, ik denk dat god via allerlei manieren tot ons spreekt, het hele geloof verbaasd me soms enorm, 1 keer in een moeilijk moment in me leven dat ik dacht help, dit kan ik niet aan,help jezus, toen kwam er een geweldig wit licht om me heen en hoorde ik boven me een duidelijk hoorbare stem die zei,ik ben bij je.en jee voelde me toen zo geweldig goed meteen weer .
We zijn met elkaar verbonden denk ik door godsgeest, het is ongelooflijk,soms bid er iemand voor me en zegt dingen die die persoon niet kan weten, die gene beweert dan gods stem goed te kunnen verstaan en zegt me,jezus zegt; bla bla bla ,en oh wat doen die woorden me goed, want ongelooflijk,jezus weet alles van me en weet precies welke woorden ik nodig had. alhoewel ik zulk soort dingen altijd zeer kritisch bekijk,kan ik ermiddels niet omheen dat inderdaad zulk soort mensen soms echt gods stem verstaan,
ik heb drie jaar alleen de bijbel gelezen,onderzocht, gebeden tot god.
sinds een tijd ga ik naar een kerk en wat gebeurde er tot me verbazing? iedere keer gaat de preek over iets ,waar ik net zelf mee bezig ben geweest in de bijbel, de preek gaat over hetzelfde, alleen de uitleg is uitgebreid,ik begrijp het dan nog beter. en dan denk ik aan gods geest die allemaal door ons heen werkt. en ja verbaas me Verraste, verbaasde smiley ben er nu inmidels aan gewend,het is nu normaal, dat ik weet waar de preek ongeveer over gaat.nog maffer, de prediker zegt er zit hier iemand in ze zaal en god zegt bla bla bla Verraste, verbaasde smiley het leek wel of die woorden voor mij waren Verraste, verbaasde smiley
me vriendinnen erbij zeiden jee die woorden zijn zo voor jou ongelooflijk Verraste, verbaasde smiley
en vertrouwen; ondanks wonderen blijf ik een klein onzeker mensje, vertrouwen op god is moeilijk in de praktijk, nu bv weer, ja lag te piekeren over me belastingbrief, eh 2000 euro terug betalen,die volgens mij klopt het.., en dat houd in zoveel maanden geen huurtoeslag krijgen, financieel in een woestijnperiode komen. en al voor de brief kwam,wist god het volgens mij, deze week verschillende keren de bijbel opengeslagen en dan kwam ik op de woorden dat ik me hart niet verontrust moest laten maken door zorgen en jee wat ik hier eerder schreef, mensen gaven me laatst geld zo maarin de kerk, ze zeiden god geeft me op het hart... en ik wou het niet aannemen,maar ze accepteerden geen nee, 200euro Verraste, verbaasde smiley ,later kom ik in me tas nog meer tegen,inmiddels 250 euro totaal Verraste, verbaasde smiley
En dan denk ik aan de keer me ex zich niet liet uitschrijven, ik geen uitkering kon aanvragen daardoor. ik echt niet wist hoe me kinderen te moeten eten geven, en zonder dat ik iemand erom vroeg,behalve god, kwamen de dingen die ik nodig had me toewaaien via allerlei manieren. god die door mensen heen werkt denk ik dan.spullen die ik via marktplaats verkocht en iedere keer op het juiste moment had ik weer het juiste bedrag wat echt nodig was. De keer ik dacht ,jee zou zo graag weer es vis willen eten, enja was altijd dol op zalm file, wat gebeurt er, bij een kennis op het werk kreeg iedereen een hele grote zak met waanzinnig goeie zalmfile en die kwam me vrolijkde helft brengen,was te veel voor hem,heb maanden lang iedere week zalmfile gegeten van top kwaliteit.
Ja god is geweldig, zorgt voor ons en toch is me maag nu effe omgekeerd,denkende aan een aantal maanden geen huurtoeslag,alle kinderen die eten en kleding nodig hebben en denk aan god die al de hele week me liet weten,laat je hart niet verontrust maken door zorgen.
jee schaam me bijna tegen over god,hoe moeilijk het soms is om hem te vertrouwen.Terwijl hij al zoveel voor megedaan heeft in mijn leven.
en oh god,leer mij uw stem te verstaan, ik denk aan de hele discussie over sex voor het huwelijk,eh nu heb ik een zwak voor een man hier en ha ha hij reageert leuk op me,( en nee, voor de nieuwsgieriggen,hij schrijft niet op het forum) is het u wil wel god?Heb ik uw zegen,want het is mijn wil,maar is dat ook uw plan met mijn leven? want ik wil graag uw wil doen. antwoord heb ik nog niet, zou het komen?
enfin dingen waar ik mee worstel , gods stem verstaan(iets wat ik heel graag zou willen hemgoed verstaan)
helemaal vertrouwen op god
hoe zijn jullie ervaringen erin?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 06:39
BerichtOnderwerp: Heel speciaal bezoek...
 
prachtig Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 06:36
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
FRANKT627 schreef:
Gefrustreerde smiley ... je hebt, groent-, vis-, vlees-, tuinkruidenbouillion. En die kan je in verschillende recepten gebruiken. Er is sinds enkele maanden ook een rattenbouillion (een creatie van een zekere Cootje) en sinds gisteren is er ook een vrouwenbouillion om Lastge-vrouwen-soep mee te maken.

Volgens mij hebben sommige hier een grote culinaire achterstand...

Mijn missioneringswerk als Belg in Nederland krijgt een steeds grotere omvang... Engeltje smiley

hier in nederland hebben we ook soep in blik, is wat makkelijker ...
belgen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 20:34
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
ERIKA129 schreef:
Nah dan gaan we daar toch een huishoudelijke vraag over stellen Knipoog smiley
Als je een horrorfilm hebt gekeken en daarna kan je niet in slaap komen wat daaraan te doen??

P.s deze vraag is speciaal voor Petra gesteld ze wordt namelijk beetje bang Knipoog smiley ikke nie hoor Engeltje smiley

de kunst is eerst de horrofilm kijken en daarna een romantiche en dan ga je zwemelend na bed Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 20:12
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
ERIKA129 schreef:
Aaaaaaaaaaaaaaaa das lief he dat jij over onze maandelijkse periode inzit en het nog bijhoud ook scheelt mij weer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

ha haja das handig
vind het trouwens wel een beetje een horrorachtig topic worden....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA944
Ga naar pagina Vorige 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 Volgende
Pagina 36 van 39