ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PETRA944
Ga naar pagina Vorige 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 ... 39 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA944
Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:31
BerichtOnderwerp: Mijn schooltijd..
 
VISSER278 schreef:
Vissen BLIJFT leuk..................hé Petra. Clown smiley



jaaaaaaaaaaaaaa Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:25
BerichtOnderwerp: Mijn schooltijd..
 
VISSER278 schreef:
Zou heel goed kunnen maar dat kan ik me niet meer herinneren.
Gezien m'n lengte heeft ze de was toen ook iets te lang buiten laten hangen. Smiley met dichtgeplakte mond

volgens mij ging je toen ook al liever vissen dan op een stoel zitten in de klas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 15:12
BerichtOnderwerp: Mijn schooltijd..
 
ZEELAND736 schreef:
Over wollen onderbroeken...

Wij droegen alleen een wollen hemd...(over het katoentje heen)
We hadden schapen en van de wol...werden die gebreid....

Haha...en tegen de tijd dat de zomer eraan kwam...mochten ze uit...
Nou ...reken maar dat we in maart al begonnen te mopperen...

ha ha ha erg he, wat waren die dingen warm.... diehemden hoorden er ook bij ja, gebreid en sommigge gehaakt, ha ha en ken je dat sokken stoppen? zo,n werkje dat je als kind moest doen. jee jeugdherrinnering...de kachel in de keuken die zo fijn warm was, we hadden nog geen verwarming. met ijskoud water wakker worden als je je waste.
iedere zondag na de kerk en eerst na de wc,dan stonden we met 9 kids op een rijtje voor de wc. en na de kerk kregen we een snoepje
en 1 keer n de maand zakgeld, daar liep je 5 km mee na de snoep winkel ,ton kocht je nog wat voor 5 cent. ha ha 5 ufo,s.... en eer dat we thuis waren had ik ze op, maar sommigge hadden nog wat bewaard Boze smiley ach ja Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 15:04
BerichtOnderwerp: Identiteit
 
PETRA944 schreef:
jemoet je denken vernieuwen,mensen bouwen soms verkeerde denkpatronen op en dat beinvloed je gedrag negatief, zo zie ik het

en dan ben je vrij, wanneer jedenken ook vernieuwd is, je kan wel herboren worden, maar ook je denken moet je vernieuwen dat je niet terug valt in oude gedragspatronen. zoiets ongeveer, kort uitgelegd


Laatst aangepast door
PETRA944
op vrijdag 27 juli 2012, 15:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 15:01
BerichtOnderwerp: Identiteit
 
CARMEN073 schreef:
Oke dan bedoelt men met 'identiteit' in Christus dus je nieuwe mens? Je wedergeboren ik.

Maar waarom moet je die dan vinden? Of zoeken? Dat begrijp ik dan niet helemaal. Als je bent wedergeboren dan heb je die nieuwe identiteit dan toch gewoon?

jemoet je denken vernieuwen,mensen bouwen soms verkeerde denkpatronen op en dat beinvloed jegedrag negatief, zo zie ik het
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 13:02
BerichtOnderwerp: Mijn schooltijd..
 
ZEELAND736 schreef:
Mijn broertje....die de eerste schooldag in een (gelukkig ondiepe) sloot reed!!
Als kinderen van 5-6 jaar moesten wij al 3km fietsen naar school omdat we in een polder woonde...en een auto was er niet...

Voor mij...de juf uit de (toen nog) eerste klas...
Ik omhelsde haar iedere morgen...zo lief vond ik haar...
Jaren later was ik op een reunie...en hoopte haar daar ook te zien...maar ja...die had inmiddels de leeftijd der sterken bereikt en wist ik niet of ze nog leefde...Ik vond ze niet want wat waren er al veel overleden...

Tot er een kreet klonk...Wie juf S nog kende...ze staat daar en daar...
Ik wist niet hoe vlug ik er naar toe moest...wat was dat leuk!!!

Ze had van alle leerlingen pasfotos bewaard in een album!!!
Dat ik haar altijd omhelsde en een kusje wilde...DAT wist ze niet meer, maar als ik daar de behoefte toe voelden...MOCHT DAT ALSNOG!!!!!!!
Ze was nog net zo lief als vroeger...en nog zeer vitaal...

Ik heb het gedaan en het is vastgelegd op een foto!!

En...als je netjes schreef in je schrijfschrift...(met het potje en je pen) mocht je de keer daarna...IN KLEUR...schrijven...
Wat schreef ik netjes...want dat wilde je maar dolgraag...

ha ha,mijn eerste kleuterjuf was een non,met een nonnenpak en zeer streng,vond haar zeer indrukwekkend als kleuter,maar had vaak problemen met haar,ik speelde veel met jongens en in de ogen van een non moest ik me als een meisje gedragen, maar ja met 5 broers en meisjes en popppen leuk maar met katappult schieten enzo was veel spanndender.
verder breide me moeder nog de onderbroeken voor ons.pffffffffff erg ouderwets, de non en ik waren de enige denk ik in de klas metgebreide onderbroeken, met zon stiek en warm in de zomer....
na lang protest en revolutie lukte hetme in groep 8 dat ik van me moeder geen gebreide onderbroeken meer aanmoest, ha ha heb er voor gevochten, 3 zussen boven mij,die die dingen eersthadden aangehad...
en als de non lief tegen tegen je deed noemde ze je prulletje,warom snap iknu nog niet. Smiley die vol vragen zit
me schooltijd...vol leuke herrinneringen, behalve dan die gebreide onderbroeken....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:50
BerichtOnderwerp: Identiteit
 
Maar op de vraag van de topic starter, ikvind me indentiteit uit me oorsprong, me indentiteit, ben ik,zoals god me gemaakt heeft.
uniek ,wetende dat me indentiteit bij god is. hij van me houd aanvaard zonder voorwaarden en dat doet me goed ommezelf te kunnen zijn.
indentiteit is wat anders weer als karakter, karakter word voor een deel gevormd door me denkpatronen,opvoeding etc... denkpatronen die soms ook verkeerd kunnen worden gevormd door traumatische ervaringen. Daar kan je op een dag achter komen dat je verkeerde denk patronen hebt gevormd, die je gedrag,karakter bepalen. wanneer je je indentiteit vind,jezelf is het makkelijker om gedrag gevormd door denkpatronen weer te veranderen.
en wat is me indentiteit? ha ha gewoon mezelf, vrij van denkpatronen, opvoeding, voorbeelden van mensen die je zeggen zo moet je zjn(wat ouders, leraren doen in je kindertijd) en of ik nou huisvrouw ben, ooit cassaiere, ooit merchandising verkoopster bij popband, ooit achter de bar, in patatzaak werkend, of ooit op kantoor op een camping, me indentiteit blijft hetzelfde.
misschien beetje moeilijk verwoord, ben benieuwd hoe anderen tegen hun indentiteit aankijken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 11:49
BerichtOnderwerp: Identiteit
 
vind niet dat daar je indentiteit in ligt, in wat je doet.
wie ben jij?
jij zelf? niet het beroep wat je uitoefent of zo, maar echt jezelf.
ik heb geen huisvrouw als indentiteit om dat ik dat ook ben, ik ben petra met mijn eigen unieke petra indentiteit, die op dit moment huisvrouw ook is.
en heb geen hoge opleiding gedaan, zat liever destijds in de kroeg...
maar is dat mijn indentiteit dat ik een gewone opleiding heb gehad? nee want ik ben best intelligent, wat vaak verbazend andere mensen om me heen zeggen omdat ik alleen leao heb gedaan.
dus wie ben jij? niet de uiterlijke maatschapelijke omstandigheden, nee echt jezelf.......
een vraag die iemand ooit aan me stelde, en jaar later kwam ik de man tegen en zei hem, weet je nog die vraag? ben er nog steeds over aan het nadenken.... ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 11:37
BerichtOnderwerp: Mijn schooltijd..
 
eerste leuke schoolherinnering, met me nieuwe step naar de kleuterschool steppen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 23:55
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
CHATULIEM619 schreef:
We zullen nooit weten wat er gebeurd was, maar als hij zich geaccepteerd gevoeld had, zou hij prompt anders reageren.

hij schreef dat hij vaker op deze site was geweest als proeflid. maar iemand gaat onbeschoft met mensen om en kan er niet tegen dat hij dan niet word geaccepteert?
begrijp je nu wel iets meer jouw denken, ook alblijft mijn mening anders, maar daar ben ik dan ook een zuurpruim voor Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 23:43
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
CHATULIEM619 schreef:
Het begin was nog wel leuk en ik denk zelf dat het pas echt mis ging toen iedereen op een gegeven moment tegen hem tekeer ging. Ja dan krijg je zulke reacties. Ik blijf bij mijn mening dat jullie zelf er ook aan meegedaan hebben.
Dat is ook bv. de reden waarom ik niet meer ingegaan ben op die emotionele uitbarstingen bij het homo-topic. En als mensen echt antwoorden wilden hebben zouden ze me allang pv benaderd hebben. Nu is het duidelijk voor mij, dat ze alleen maar ruzie wilden zoeken...

zie het anders, niet al zijn schrijven was leuk en daardoor reageerden mensen op hem, homo topic is erg gevoelig onderwerp, daardoor krijg je heftigge reacties van mensen, niet met de bedoeling om ruzie te zoeken denk ik. sommigge mensen zoeken volgens mij wel ruzie, maar de meeste niet. en tallguy, die zocht ruzie, wou onrust creeren op een cristelijke site. zo zie ikhet he... dankje voor je antwoord.
denk niet als niemand op hem had gereageerd dat hij was opgehouden, dan was hij verder gegaan om uit te dagen..denk ik
zo denken we allemaal verschillend...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 23:28
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
VISSER278 schreef:
Als de vervloekingen en verwensingen niet van de lucht waren , je het zelf vind dat het allemaal wel wat extreem was wat ie schreef......
Dan vraag ik mij toch wel af wat je dan zo leuk vond aan zijn "humor"zoals je zelf ergens anders schreef.

dat vroeg ik me ook al af?
chat zeg je dat ook als zo iemand in je gemeente zit, een ander gemeente lid bedreigt? eh humor
oh meneer de voorganger, hij zegt, denkt dat hij zelf jezus is? wat zeg je dan? beetje extreem....,
oh hij doet een beetje erg onrespectloos met mensen omgaan, eh moet kunnen gezellig zoiemand een verademing voor je gemeente, want allemaal elkaars excuus aanbieden en een aai over de bol geven is zo saai Smiley die vol vragen zit
met verbazing heb ik jouw reacties gelezen
en dit is geen aanval op jouw persoonlijk, maar meer een vraag, dingen die ikniet begrijp,
probeer te begrijpen, te leren hier op het forum, van verschillende mensen, die verschillend ergens tegen aan kijken, kan het niet begrijpen.
nietvan een voorganger, ik verwacht dat hij veel mensen kennis heeftals leider van een groep mensen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 09:45
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
Je schijnt niet door te hebben dat de spreker het expliciet over jou heeft. Je snapt helemaal niks van die tekst, noch de andere filmpjes. Je loopt God gigantisch voor Zijn voeten... hou er rekening mee dat wanneer je dit veelvuldig doet, je omgeving op den duur zal afvragen hoe of het eigenlijk gekomen is dat je uit het zicht verdween. Want God is bij machte dergelijke mensen te doen verdwijnen.

Maar maak ook dit maar belachelijk. Je bent echt niet de eerste... en het zou heel goed kunnen dat ik op gegeven moment mijn geduld verlies, en dat ik je met je foto zal vinden. Dus doe nog voort... Koning David had bloed aan zijn handen, maar hij is desondanks toch behouden! Eph 6:12


effe een stukje van hem,en zo zijn er meerdere dingen niet oke.
weet niet ofje meerdere dingen al van hemhad gelezen.
enfin ik ga leuke dingen doen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 09:37
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
XABIA794 schreef:
Ik heb zelf alpha gegeven... waartoe redeneer je dat ik nog aan de melk moet?
Ik start een topic alleen om gezamelijk Gods Woord te overdenken.
Niemand kan beweren de waarheid als enige in pacht te hebben... interpretatie zal altijd aan de orde zijn. Perfectie is niet mogelijk hier op aarde.
Dan mag je me eens uitleggen waartoe jij dan gehoorzaamheid uitoefent...

xabia, deze man denkt dat hij zelf jezus is, citeert hele bijbelteksten,kent de bijbel goed, maar zijn vruchten zijn niet van jezus,
zal effe wat voorje copieeren dan weet je waarjemee communiceert
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 09:16
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
tja ben benieuwd naar het antwoord van cm, liefs voor iedereen hier en hoop dat het forum gauw beter word weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 09:05
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
JOL252 schreef:
Gelijk heb je Petra. Ik verbaas me echt dat er niet ingegrepen is tot nu toe en hoe mensen hem niet door kunnen hebben. Deze man moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen, normaliter stel je zo iemand onder behandeling en medicatie. Hier mag hij zijn manie botvieren door het hele forum te bevuilen en over te nemen. Het is obsessief compulsief wat er hier gebeurd en ik snap het werkelijk niet dat diverse stoornissen worden aangezien door sommige mensen als christelijk en geweldig... maar goed... ik ga vandaag lekker genieten en hoop vanavond iemand eindelijk op grijs te zien staan.. Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril

misschien zoeken ze eerst wat dingen goed uit gerechtelijk zodat ze goede stappen kunnen ondernemen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 08:50
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
JOL252 schreef:
.... waarom wordt getolereerd dat iemand het hele forum overneemt en zijn naam op deuren en glazen inkerft?

ik denk doordat cm zelf al paar dagen hun site niet in de gaten houden.
ondertussen kan iedere idioot hun eigen site afbreken, afbreken gaat snel,opbouwen moeilijk.
overheerst negativiteit het forum
worden lieve mensen beinvloed door een idioot, eh verbaasde me over de woorden van shanita, die naar hem schreef , je kan wel de voorganger van de voorgangers worden.
chatelum, een voorganger zelf aanbid hem bijna omdat hij bijbelse teksten citeerd, maar let niet goed op de vruchten,
ongelooflijk hoe mensen soms zijn
en ongelooflijk cmzo slecht in mijn ogen hun site bewaakt, eh wat is zomoeilijk effe iedere dag de misbruikknop dingen na te lezen? dan zieje dat iemand iemand bedreigt en gooi je die er af. klaar rust terug.
tot dat hij terug keert, want ik geloofniet in hun controle over ip adressen, dan zou je niet gewoon weer effe gratis proeflid kunnen worden via een andere mail.
zo denk ikerover.
of ze willen eerst alzijn berichten lezen.... ha ha dan wens ik ze succes en sterkte toe
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 08:33
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
ERIKA129 schreef:
Ik ga vandaag lekker naar de zee!! Er loopt hier toch alleen maar iemand de boel dermate te beheersen dat de gezelligheid en serieusheid ver te zoeken valt!

fijne dag toegewenst erica
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 02:18
BerichtOnderwerp: Als je zegt God lief te hebben..
 
PETRA944 schreef:
als je zo goed de bijbel kan,kan je ook vast deze tekst:
psalm 37 12-15
De goddeloze smeedt boze plannen tegen de rechtvaardigge
en knarst de tanden tegen hem
de here belacht hem
want hij ziet dat zijn dag komt
de goddelozen ontbloten het zwaard
en spannen hun boog
om ellendiggen en armen neer te vellen
om de oprechten van wandel te slachten
hun zwaard zal in hun eigen hart dringen
en hun bogen zullen verbroken worden

dit antwoord kreeg ik ook van god,toen ik god wat vroeg over jou.
enfin succes verder en hoop dat je gods liefde echt leert kenneninplaats van alleen de woorden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 02:12
BerichtOnderwerp: Als je zegt God lief te hebben..
 
TALLGUY817 schreef:
Voeg de daad dan bij het Woord, en toets Hem... want dan weet ik dat je vanavond het antwoord nog kunt geven!!!

ik heb het antwoord al lang, maar ga het jou niet geven.
warom zou ik nog met jouw communiceren ? met een dominante geest die niet van god is?
Als je graag zelf een antwoord wil, vraag het zelf aan god
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 02:08
BerichtOnderwerp: Als je zegt God lief te hebben..
 
TALLGUY817 schreef:
Reken niet met je verleden, Zeeland. Het is totaal niet dwingend bedoeld.

Dat de meeste mensen het Woord wat of ik verkondig uit de Bijbel niet kunnen vér - dragen en gelijk begonnen tegen te sputteren, dan kun je tegengas verwachten.

het heet hier Christian Match... dus mag ik aannemen dat het hier over Christus gaat. Mijn leven is Christus ook al menen er dat ik een ongelovige zou zijn.. maar wie van de aanwezigen heeft ooit iemand van leer zien trekken als ik doe. ik citeer met het Woord van God, wat je ten allen tijde kunt nalezen, schrift met Schrift vergelijken maar iedereen doet verongelijkt alsof ik ze diep beledig, maar ik spreek vanuit het Woord, wie is het dan die beledigd, de Schrift of ik.

ik hoef de Schrift niet te verdedigen, bovendien de Schrift is het Woord en is God... dus als ik iets citeer uit het Woord, dan moeten zij hun ongenoegen laten blijken tot Degene Die of ik lief heb met heel mijn hart en met heel mijn verstand.

de tegenstander kan ook heeel goed het schrift. ook die citeert wel eens met het woord.
je tegengas, kwam door de manier warop je met anderen omgaat, zoals bv bedreiging naar bart
dat weet je ook, leugen is het dat je tegengas krijgt door het citeren van het woord
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 02:01
BerichtOnderwerp: Als je zegt God lief te hebben..
 
TALLGUY817 schreef:
Dat zeg ik toch niet. Als je het antwoord niet weet, dan wacht je geduldig af tot iemand komt die het wel weet. het is geen schande als je het niet weet, maar wel heel erg leerzaam als je het goede antwoord weet.

Dus laat los... ik sluit het niet uit dat het gerust wel ettelijke maanden zal duren eer iemand het antwoord weet, maar zal er ook niet gek van staan op te kijken als het misschien jaren duurt.

wij vragen het wel aan de echte jezus,als we vragen hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 02:00
BerichtOnderwerp: Als je zegt God lief te hebben..
 
PETRA944 schreef:
als je zo goed de bijbel kan,kan je ook vast deze tekst:
psalm 37 12-15
De goddeloze smeedt boze plannen tegen de rechtvaardigge
en knarst de tanden tegen hem
de here belacht hem
want hij ziet dat zijn dag komt
de goddelozen ontbloten het zwaard
en spannen hun boog
om ellendiggen en armen neer te vellen
om de oprechten van wandel te slachten
hun zwaard zal in hun eigen hart dringen
en hun bogen zullen verbroken worden

dit is mijn laatste antwoord aan jou
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 01:42
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
 
TALLGUY817 schreef:
Je dacht toch niet werkelijk dat ik mee wou? Knipoog smiley
Never nooit zal ik me meer bemoeien met zo'n vleselijke zooi als ik ooit eens eerder heb gedaan. Wat een gigantisch afgang was dat.. en dan het lef zich te benoemen een christen te zijn, ja naam-christen.

Overigens als je mijn echte naam op dit forum noemt, dan overschrijd je de regels die het forum heeft gesteld, en dan is mijn vraag aan Christian Match om iedereen die hier staat ingeschreven met hun echte naam te benoemen, en doe dan het adres en zo er ook maar bij.

Ik weet wat of het is 12 jaar te worden gestalkt.. en zoals ik al eerder met de Schrift zei: Jas 1:2 Acht het voor grote vreugde, mijn broeders, wanneer gij in velerlei verzoekingen valt;
Jas 1:3 Wetende, dat de beproeving uws geloofs lijdzaamheid werkt.


Hint:

Jas 1:5 En indien iemand van u wijsheid ontbreekt, dat hij ze van God begere, Die een iegelijk mildelijk geeft, en niet verwijt; en zij zal hem gegeven worden.
Jas 1:6 Maar dat hij ze begere in geloof, niet twijfelende; want die twijfelt, is een baar der zee gelijk, die van den wind gedreven en op geworpen en nedergeworpen wordt.
Jas 1:7 Want die mens mene niet, dat hij iets ontvangen zal van den Heere.

god weet ook jouw naam.
en jij weet heel goed wat ik bedoel
god weet heel goed wie jij aanbid
en jij weet ook wat je ontvangen zal van de heere


Laatst aangepast door
PETRA944
op donderdag 26 juli 2012, 01:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 01:24
BerichtOnderwerp: Als je zegt God lief te hebben..
 
PETRA944 schreef:
als je zo goed de bijbel kan,kan je ook vast deze tekst:
psalm 37 12-15
De goddeloze smeedt boze plannen tegen de rechtvaardigge
en knarst de tanden tegen hem
de here belacht hem
want hij ziet dat zijn dag komt
de goddelozen ontbloten het zwaard
en spannen hun boog
om ellendiggen en armen neer te vellen
om de oprechten van wandel te slachten
hun zwaard zal in hun eigen hart dringen
en hun bogen zullen verbroken worden

dit is een profetische tekst,voor wie zich aangesproken voelt, bekeer je,keer je om van het duister naar het licht.

wentel uw weg op de here en vertrouw op hem
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 01:15
BerichtOnderwerp: Als je zegt God lief te hebben..
 
TALLGUY817 schreef:
Lezen is niet je sterkste kant hé?

Ik geef antwoord of het goed of fout is, als iemand het goede antwoord geeft , dan kun je van die persoon tenminste iets leren. mits je dat natuurlijk wilt aannemen, maar dat is je eigen verantwoordelijkheid.

jij bepaalt niet alleen wie wat schrijft op een topic, wij bepalen ook
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 01:05
BerichtOnderwerp: Als je zegt God lief te hebben..
 
TALLGUY817 schreef:
Fout beantwoord

als je zo goed de bijbel kan,kan je ook vast deze tekst:
psalm 37 12-15
De goddeloze smeedt boze plannen tegen de rechtvaardigge
en knarst de tanden tegen hem
de here belacht hem
want hij ziet dat zijn dag komt
de goddelozen ontbloten het zwaard
en spannen hun boog
om ellendiggen en armen neer te vellen
om de oprechten van wandel te slachten
hun zwaard zal in hun eigen hart dringen
en hun bogen zullen verbroken worden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 00:19
BerichtOnderwerp: Als je zegt God lief te hebben..
 
JOL252 schreef:
het blijkt uit gezouten spreken.
het blijkt uit liefde en bemoediging in woord en daad
het blijkt uit een altijd ernaar jagen God te kennen.
het blijkt uit een compassie met alles wie en wat God liefheeft.
het blijkt uit niet opgevende liefde voor wat gebroken is en een schoonheid zien in de scherven
het blijkt uit een steeds meer groeien naar het beeld van Jezus.
het blijkt uit een nooit opgeven en steeds opnieuw opgepakt vertrouwen als alle hoop ontbreekt omdat je weet dat Jezus 100 procent voor altijd van je houdt en genadig is, je vrij spreekt en je vasthoudt.

Het blijkt uit vrij en schoon geweten....

verder blijf je af van wat God gemaakt heeft tot Zijn eer en zijn je woorden in overeenstemming van wat er binnen in je leeft oftewel: een heel mens, een onverdeeld hart.[i]

mooi gezegd jol
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 00:14
BerichtOnderwerp: Als je zegt God lief te hebben..
 
HEIDE115 schreef:
wat het er hier toe doet?
Jij als spottende Goliath wordt ook op een dag het zwijgen opgelegd
Je kan nu lachen,maar weet..in de hemel zal gelachen worden,
wanneer God de lasteraar verpletteren zal.

ja en
deutorom 7 7-8
de here zal uw vijanden die tegen uw opstaan, verslagen aan u overleveren. Langs een enkele wegzullen zij tegen u optrekken, maar langs 7 wegen voor u vluchten.

en jesaja 49 vers 25
ik zelf zal strijden tegen uw bestrijders

dat zegt god tegen zijn kinderen over de goliaths die we vandaag de dag tegen komen als cristenen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 13:55
BerichtOnderwerp: Tóch maar liever een kind
 
en verder ga ik niet meer op jouw in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA944
Ga naar pagina Vorige 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 ... 39 Volgende
Pagina 30 van 39