ChristianMatch
 


Forum

Berichten van CANADIAN303
ChristianMatch forum index » Berichten van CANADIAN303
Auteur Bericht
CANADIAN303 (53)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 november 2012, 22:58
BerichtOnderwerp: Plaatjes
 
SHANITA130 schreef:
hee, het logo van nike dacht ik. Kan dat wel? Boze smiley

Je hebt ook een soort van zogenaamd leuke doordachte stukjes, en daar staat 'visje' onder, maar dan op dezelfde manier als Loesje....da's toch plagiaaat ofzoiets dergelijks?

Plagiaat is het gebruiken van letterlijke teksten van een ander en dan je eigen naam eronder zetten. Dus nee, geen plagiaat!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN303 (53)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:43
BerichtOnderwerp: Zelfverloochening
 
CARMEN073 schreef:
Nou, dan had ik al veel eerder moeten ingrijpen. En nu ben ik ook nog boos op mijzelf omdat ik het zover heb laten komen!

En wat doe je met je boosheid?
Want ja, je mag best erkennen dat het stom geweest is het zover te laten komen. Maar je moet ook weer verder, met jezelf, met je leven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN303 (53)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:35
BerichtOnderwerp: christelijk ''daten''?
 
CHATULIEM619 schreef:
Dat valt wel mee hoor. Je loopt nl. tegen een aantal problemen op, die je niet hebt als je dichter bij elkaar woont. Het is allereerst een vreselijk gepuzzel wanneer je bij elkaar kunt komen en/of de kinderen er dan bij zijn...je moet oppas regelen als je weggaat, want meestal ga je dan een paar dagen weg. Je kunt eigenlijk nooit spontaan bij elkaar op de koffie, dus je leert de ander nooit echt kennen zoals hij/zij in zijn huis is.

Als je uiteindelijk verder met elkaar wil, kom je ook nog voor vreselijke keuzes te staan, een van jullie moet ervoor kiezen de vertrouwde omgeving te verlaten en op een compleet nieuwe locatie een nieuw bestaan op te bouwen. En dat kan zelfs betekenen dat je familie uit elkaar getrokken wordt. Dan heb ik het niet eens over werk, dat je moet regelen...
Voor deze rigoureuze stappen deinzen mensen wel eens terug, en dan komen ze in een LAT relatie terecht. Omdat ze gewoon niet weten hoe ze het allemaal moeten invullen. En een langdurige LAT relatie sterft vaak zijn eigen dood.....

CHATULIEM619 schreef:
Helaas, ik wou dat ik overdreef. Ik zie veel relaties juist kapot gaan op de punten die ik genoemd heb.

Tegen veel van de door jou genoemde problemen aanlopen doe je volgens mij hoe dan ook als het gaat om een nieuwe relatie. En nogmaals, wat als die ene persoon speciaal op jouw pad gezet wordt, zelfs op 180 km afstand? Ga je dat dan echt uit de weg?

Een nieuwe relatie geeft werkpunten. En ja, op grotere afstand speelt dat op bepaalde punten sterker als op kleinere afstanden. Maar ook kleinere afstanden kennen hun eigen werkpunten. Echt verschil is er dus niet dan. Werkpunten zijn hoe dan ook mogelijke breekpunten, op lange en korte afstand!


Laatst aangepast door
CANADIAN303
op dinsdag 31 juli 2012, 23:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN303 (53)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:30
BerichtOnderwerp: christelijk ''daten''?
 
JANS221 schreef:
Als die iemand 180 kilometer verderop woont, loop ik hem niet mis.....ik kom hem gewoon niet tegen!

Als je op internet rondloopt telt die afstand niet. Hier op CM ontmoet je genoeg mensen op die afstand denk ik....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN303 (53)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 20:14
BerichtOnderwerp: christelijk ''daten''?
 
@Petra en @Chatuliem
Zo kun je dus net iemand mislopen die wel op je pad gezet wordt... Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN303 (53)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:25
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Net als gisteren....Spijkerstad Harlingen!
En dat zal de komende dagen nog wel blijven, want we zitten er nog tot en met donderdag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN303 (53)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 23:21
BerichtOnderwerp: Genezings...diensten?
 
CHATULIEM619 schreef:
In Jac staat het bij de opdracht van een oudste...handoplegging en zalving zou er gewoon bij moeten horen.
Het gaat immers om de vraag of genezingsdiensten iets is wat bijbels is. Mijn antwoord is ja, en mijn vraag is, waarom wordt dat niet meer zo gedaan in bepaalde kringen?

Wellicht omdat een genezingsdienst teveel de nadruk op genezing legt en te weinig ruimte laat aan dragen van ziekte. Genezen wordt al snel een doel op zich en dat is levensgevaarlijk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN303 (53)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 22:58
BerichtOnderwerp: Genezings...diensten?
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik bedoel niet de voorbede, maar meer zoals ze het in het NT deden, met handoplegging en zalving...

Maar hoeveel handopleggingen gebeuren er wellicht niet gewoon in stilte zonder alle opsmuk? Iets met de binnenkamer en zo...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN303 (53)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 22:53
BerichtOnderwerp: Genezings...diensten?
 
CHATULIEM619 schreef:
de vraag kunnen stellen waarom er zo weinig voor zieken gebeden wordt...

Waar is deze opmerking op gebaseerd? Volgens mij zijn zieken juist veel onderwerp van gebed. Vraag is daarbij wel in hoeverre de uitdrukkelijke wens van de bidder niet teveel centraal staat en bidden dus al snel kan verworden tot wensenlijst opnoemen in plaats van het ruimte geven aan God en Zijn werk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN303 (53)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 22:51
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
SHANITA130 schreef:
Ja, mee eens....gewoon aandacht vragen van de topicstarter om aandacht op d'r zelf te vestigen, verder gaat 't nergens over.

Is dit ook te zeggen van de SGP die nu teruggefloten zijn dat hun standpunt over vrouwen niet kan in Europa? En wie gaat de TS hier terugfluiten vanwege overtreding van de Europese jurispredentie? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN303 (53)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 21:50
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
MARIANNE338 schreef:
Ik hoorde dat er een heleboel mensen ingeloot waren, maar gewoon niet zijn komen opdagen!
Leuk voor diegenen die graag hadden meegelopen, maar niet mochten.

Dit heb ik dus een aantal jaren achtereen gehad dat ik niet mee kon doen wegens het grote aantal aanmeldingen om vervolgens te horen dat er zo'n 1500 mensen niet komen opdagen... Uiteindelijk de hoop opgegeven na een keer of 3 hetzelfde verhaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN303 (53)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 21:07
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
Is dit topic wel toegestaan? Er is net een uitspraak van het Europese Hof over uitsluiting van vrouwen van bijvoorbeeld de kieslijst van de SGP. En dan staat hier nota bene een topic die mannen uitsluit. Is dit nu Europa? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN303 (53)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 21:03
BerichtOnderwerp: Genezings...diensten?
 
SHANITA130 schreef:
Hallo.

Even wat aandacht voor de zogenaamde Genezingsdiensten.

Om het gesprek vast wat aan te zwengelen, hier een deel over ervaringen van iemand, eens goedgelovig, met Gebedsgenezer Jan Zijlstra, Soul Survivor, Jezus Is The Rock, Stichting Skepsis en meer.

Hopend op een vruchtbare discussie,

Shanita

Jan Zijlstra wordt echt geloofwaardig als hij zichzelf weet te genezen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN303 (53)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 21:01
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
MARIO216 schreef:
Kruisje , kruisje, je bent toch hopelijk niet rooms geworden. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Zou dat de reden zijn dat ik nooit ingeloot ben voor de Vierdaagse? Ik ben niet Rooms Clown smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN303 (53)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:48
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
WILLEMIJN232 schreef:
Shanita mag hier toch wel haar zorg en ongerustheid uiten? Het is niet jouw mening en niet jouw visie maar om dan gelijk haar maar te veroordelen???????

Hopelijk mag er inderdaad van gedachten gewisseld worden zonder directe veroordeling. Het is tenslotte een christelijke site en christen zijn staat volgens mij ook voor respect naar elkaar en dus voor elkaars meningen. Goed om dat nog eens naar voren te halen, Willemijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CANADIAN303 (53)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:40
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
WILLEMIJN232 schreef:
En een week alleen maar bezig zijn met wandelen

Geweldig dat je hem hebt uitgelopen Willemijn!
Congrats
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van CANADIAN303
Pagina 1 van 1