ChristianMatch
 


Forum

Berichten van GERALDO597
ChristianMatch forum index » Berichten van GERALDO597
Auteur Bericht
GERALDO597 (72)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 00:28
BerichtOnderwerp: Als je zegt God lief te hebben..
 
JOL252 schreef:
het blijkt uit gezouten spreken.
het blijkt uit liefde en bemoediging in woord en daad
het blijkt uit een altijd ernaar jagen God te kennen.
het blijkt uit een compassie met alles wie en wat God liefheeft.
het blijkt uit niet opgevende liefde voor wat gebroken is en een schoonheid zien in de scherven
het blijkt uit een steeds meer groeien naar het beeld van Jezus.
het blijkt uit een nooit opgeven en steeds opnieuw opgepakt vertrouwen als alle hoop ontbreekt omdat je weet dat Jezus 100 procent voor altijd van je houdt en genadig is, je vrij spreekt en je vasthoudt.

Het blijkt uit vrij en schoon geweten....

verder blijf je af van wat God gemaakt heeft tot Zijn eer en zijn je woorden in overeenstemming van wat er binnen in je leeft oftewel: een heel mens, een onverdeeld hart.[i]


idd...het beste antwoord op dit topic, Jol..dank je
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERALDO597 (72)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 23:59
BerichtOnderwerp: Als je zegt God lief te hebben..
 
TALLGUY817 schreef:
Als je het antwoord niet hebt of niet wilt geven, kun je net zo goed zwijgen.

Waarom geef je zelf hier het antwoord dan niet? lijkt me geweldig om van jou een antwoord te krijgen op dit topc
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERALDO597 (72)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 23:24
BerichtOnderwerp: Als je zegt God lief te hebben..
 
TALLGUY817 schreef:
Geef nou gewoon eens antwoord op de vraag in plaats van iedere keer weer off topic te gaan.

Waarom vraag je dat aan ons...?vraag het aan jezelf. Ik heb nl. geen behoefte om aan jou mijn liefde tot God te verklaren hier op het forum. Dat is dus zeer persoonlijk..voor iedereen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERALDO597 (72)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 22:45
BerichtOnderwerp: Als je zegt God lief te hebben..
 
TALLGUY817 schreef:
Waar blijkt dat dan uit?

Tja, dat is iets wat jij je misschien afvraagt en het is misschien wel de meest essentiele vraag die jij je moet stellen, maar als je jouw reacties hier ziet, dan blijkt dat je enorm worstelt met jezelf en dit allemaal projecteert naar anderen toe..ook hier. Elke gevecht met de ander is een gevecht met jezelf. Misschien zou je dit alles beter even aan God kunnen voorleggen en zien wat daaruit voortkomt...En als je God dan werkelijk liefhebt, zal hij je zeer zeker antwoorden, want elk oprechte vraag aan God zal zeker eens beantwoord worden. Vraag het de echte gelovigen maar, die hier zitten. Ervaringen genoeg, dacht ik zo..ik wens dat je de
vrede vind in God...dus geen gevecht meer, maar pure vrede in jezelf..dat is pas het wonder wat je gegeven KAN worden als je ervoor open staat. Wat kan ik nog meer zeggen..? Graag gedaan..! en Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERALDO597 (72)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 20:32
BerichtOnderwerp: Kunnen christenen aspartaam blijven innemen?
 
ROELANDE345 schreef:
Alles in hoge dosis dodelijk is misschien wat overdreven haha.
Maar alles waar te voor staat is niet goed zei mn vader vroeger al, behalve voor te-vreden
Lachende smiley

en tebed... Knipoog smiley !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERALDO597 (72)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 19:28
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
JOL252 schreef:
je hebt de dood in al zijn gruwelijkheden gezien... en je bent al je grenzen voorbij, hebt je gevoelens moeten blocken en voelt daardoor ook niet meer de ander in en aan... .. hier en daar voel ik jouw vlammende protest tegen al wat je hebt gezien, dwars door alles heen. Ik wens jou heel veel heling toe en kalmering van binnen en hoop ondertussen dat de redactie zal kiezen voor rust op CM.

Fantastisch gereageerd, Jol...Jij toont respect en inlevingsvermogen, zelfs aan dit soort mensen hier
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERALDO597 (72)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 17:29
BerichtOnderwerp: Tóch maar liever een kind
 
Je bent gewoon een stomme vent...moet nodig in therapie!!! Mensen, die denken de plaats van Jezus of God in te nemen moeten echt behandeld worden en ook met zware medicijnen.....move man..!!

TALLGUY817 schreef:
Stop maar met die flauwekul, het gaat hier niet om wat of ik tegen Bart heb gezegd, het gaat hier om jullie afkeer van het Woord van God, en omdat ik jullie dat als een spiegel voorhoudt begeven jullie je op een weg die mij eer toe betoont, omdat ze met de profeten eender hebben gedaan.

Ik ben van mening dat als kruisigingen nu toelaatbaar zouden zijn, dat jullie de Here Jezus als Hij nu nogmaals datgene doende, waar ik een afdruk van ben, zou doen, dat jullie Hem niet met vier of zes nagels aan het vloekhout slaan, maar dat je een spijkertacker hanteert, waardoor het voor Jozef van Arimathea alleen nog mogelijk is om het vlees van tussen de spijkers weg te krabben met zijn nagels en daar meer als drie dagen over zou doen, zodat de opstandingsdag niet op de derde maar mogelijk op de vijfde zou zijn. Niet dat dit zo bezwaarlijk zou zijn, want het was immers ook de vijfde steen waar Goliath mee geveld werd. maar daar snappen reli's niks van! Ik wens jullie bijna smalend de Grote verdrukking toe.

Jaja.. ook religieuze mensen worden door God gebruikt, namelijk om Zijn rechtvaardigheid in te bewijzen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van GERALDO597
Pagina 1 van 1