ChristianMatch
 


Forum

Berichten van SABINE999
ChristianMatch forum index » Berichten van SABINE999
Auteur Bericht
SABINE999 (38)





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 17:36
BerichtOnderwerp: Hoog Sensitief
 
Hoi Mirrie & Lian,

Dankjewel voor jullie antwoord. Sommige dingen zijn heel herkenbaar.
Het is inderdaad een weg om te zoeken wat voor jezelf het beste is. Ik leer steeds meer en zie ook wel de positieve dingen ervan in hoor!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SABINE999 (38)





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 21:57
BerichtOnderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
 
Mijn account verloopt over 5 dagen en denk niet dat ik het verleng. Je merkt wel of je me nog op de heide ziet of niet ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SABINE999 (38)





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 14:13
BerichtOnderwerp: Discussiëren
 
petra , ik zeg niet dat ik het met je eens ben alleen dat ik je begreep. Ik kan zwaan ook gedeeltelijk begrijpen. God gaat met iemand een weg op de plek waar hij zij is.

Laatst aangepast door
SABINE999
op vrijdag 5 oktober 2012, 10:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SABINE999 (38)





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 09:35
BerichtOnderwerp: Discussiëren
 
Petra, ik begrijp je reactie.. Maar wees voorzichtig met je oordeel. Zeker of zij de Geest van God in zich heeft. Of haar reacties vleselijk of geestelijk waren dat kun je onderzoeken. Maar zoek ook de bedoeling erachter. Net als bij de rest. Niemand is perfect en we dienen elkaar op te bouwen en niet af te breken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SABINE999 (38)





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 09:08
BerichtOnderwerp: Hoog Sensitief
 
SABINE999 schreef:
Vinden jullie het soms ook zo lastig om te luisteren naar je eigen grenzen en er niet over heen te gaan?

En hoe vinden jullie echt rust? Vind dat best lastig.

- Of ik HSP heb laat ik in het midden.. Ik heb wel veel kenmerken ervan..

Groetjes..

Herkent niemand zich hierin,. In het stukje over grenzen? Was gewoon benieuwd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SABINE999 (38)





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 10:59
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
Wordt het niet tijd om elkaar in liefde te benaderen, en elkaar niet op de persoon aan te vallen. Het is een discussie, geen partij soldaten die elkaar moeten bevechten.

Wanneer iemand vermaant moet worden, doe het dan in liefde en in alle nederigheid, achten de ander hoger dan jezelf.

Laten we ons ogen daarbij richten op Hem, de Leidsman en Voleinder van ons geloof
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SABINE999 (38)





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: maandag 1 oktober 2012, 10:08
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
Een nieuwe levenswandel in Hem, betekent niet dat je buiten Zijn normen moet gaan wandelen. Het stuk in leviticus staat er niet voor niks.
Daarnaast is het huwelijk ook een afspiegeling van Christus en Zijn bruid.
Ook zie je dat God tegen Israel spreekt in die termen.
De vrouw is uit de man genomen en niet de man uit de man. De man is de bron (hoofd) van de vrouw. Er zit zoveel diepte in het huwelijk. Zoals God het heeft bedoeld. Tuurlijk heeft God hen lief die homo zijn, maar ga niet zeggen dat hun praktijken geen zonde zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SABINE999 (38)





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: zondag 30 september 2012, 21:24
BerichtOnderwerp: Vergeving
 
Hai Sabine! Hai Shanita ;)

Ja, bedankt voor je reactie! Graag gedaan!

Ja, God zorgt voor je, ja, kan soms lang duren. Ik bedoel, ja, als je als kind dingen worden aangedaan, kan je niet beredeneren, van grenzen trekken dit en dat. Je hebt dingen niet eens door, ja, later als volwassene.

Kijk, ben al 40 , en toch, heeft me ook nog es 20 jaar therapie gekost,
en toch ben ik er nu uit, ik kan nu zeggen dat ik eruit ben. Wat fijn dat je eruit ben. Ja grenzen trekken is soms best lastig. En t is soms een heel proces om tot genezing te komen

Ben gelukkig. Ja, ook soms verdriet en boosheid, maar dat is kort, meestal als ik net wakker ben door de week, en dat zal ik blijven houden, met name verdriet. Maar ja, als dat niet overheerst, dan is het goed dat dat ook een plekje heeft.

Maar goed, ben er dus uit, ben in staat een normaal leven te leiden, ja zelfs vrijwilligerswerk.
Ok, met begeleiding van verpleegkundigen van de ggz...maar toch, het voelt goed. Fiets net als iedereen naar mijn werk. Wat heerlijk voor je!

Heb mijn eigen appartementje. Kan, en doe en deed ik ook, zo inrichten als ik het wil, ik bedoel, dingen zetten waar en hoe ik ze wil.
Dat maakt, ik voel me er thuis en gelukkig, zelfs en ook al ben ik er alleen.

Alleen zijn is geen schrikbeeld voor mij, wat het voor sommigen is.
Het is héérlijk, je kan lezen waneer je wil....dingen op je eigen manier doen.

Ik ben bevriende met mensen, maar ja, ik wil vrienden blijven, en niet meer..
Vriendschap is zooo belangrijk...Inderdaad!!

Dus ik heb werk wat ik kan doen, eigen huissie...
Het geloof natuurlijk..

Ik ben gewoon zo iemand die pas rond ze 40ste volwassen is geworden ;) Dat is gaaf toch ;) Beter laat dan nooit ;)

Nogmaals dank voor je toffe lieve reactie! Dankje! En jij ook voor je reacties en je eerlijkheid


Zegens! Knipoog smiley you to!! ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SABINE999 (38)





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: zondag 30 september 2012, 14:33
BerichtOnderwerp: Vergeving
 
Hai Sabine, sorry hoor voor mijn reactie. Dankjewel.. Ik vond het wat moeilijk om gelijk erop te reageren maar gelukkig zie je mijn bedoeling erachter
Ja, ik wist even niet hoe en wat ik moetst reageren, ja, het was iig niet naar naar je bedoeld, daarom zetten ik ook deze knipoog smiley erbij voor de zekerheid.
T Was gewoon het eerste wat in me opkwam, meet niet. Oke ;)

Ja, ik snap je wel: tis lief om te vragen of ik iemand heb waar ik me hart kan luchten en een fijne gemeenschap.

Dat heb ik nu wel, toen ik dat nodig had ik dat niet; dus de damage is already done. Jammer dat je dat toen niet had, Gelukkig is daar verandering ingekomen!! Ik hoop dat je zult herstellen van de "damage"

Ja, en ik kom uit Grote stad, en ja, daar klink de voedselbank niet tof. Dat is waarom ik het zei.

Maar in dorpjes zoals hier wel. mensen hebben hier een veel meelevender en respectvoller mentaliteit, in een Grote stad is het ieder voor zich.
Ja, ik merk dat wel, dat wat ik in voorgaande posting vertelde, van diegene waarvoor ik elke week naar de voedselbank ging, ja, die had dus geen vriezer.
Dus..ik zei daar bij die vrijwillligers bij de voedselbank van géén dingen voor die en die die in in vriezer moeten, want die heeft ie niet.
En, de week erop had iemand een koelvriescombinatie voor diegene, en kwam het nog brengen ook....
Ja, en dat soort dingen heb je in dorpies rond de bijbelbelt, ja zo noemen ze dat, plaasten waar bijna de helft gelovig is. Fijn dat ze meelevend zijn

En ach, het helpt mij nu en dan es even iets neer te zetten. Hier.
Denk dat velen daar geen idee van hebben hoe dat kan helpen.
En hoeveel slachtoffers er zijn, ja, dat zie je niet aan mensen, ik loop ook met een glimlach op straat.
En het taboe dat er over heerst, ja, heb ik ff maling aan....bij sommige christelijke instelling wordt je niet eens geholen als je over Ik begrijp je, al heb ik andere dingen meegemaakt dan jij, ik kan met je meeleven kindermishandeling begint, dat is niet goed voor de achterban, waar het geld vandaan komt, deze verhalen. Ja, het is echt zo, ik heb alleen even geen zin om nu weer te vertellen waar en wanneer en hoe ik dat heb meegemaakt. Had me wel een hoop schade toegebracht. Je hoeft het ook niet nog een keer te vertellen

Maar ja, ik zet ook positieve zaken neer.

Ach, ik heb 't overleeft, en het gaat eigenlijk best goed, naar omstandigheden met mij.
En juist omdat ik ook alleen kan zijn.
Vind het soms moeilijk met mensen die niet alleen kunnen zijn, want je weet nooit, is dit nu om mezelf, of omdat je dan niet alleen bent.

Iig het gaat om hetgeloof in God, bidden.
Of je nu rijk bent, arm, ertussen, wat dan ook. Uiteindelijk kom je op een punt, denk ik, dat zonder geloof het allemaal geen F34 voorsteld. Hij blijft het belangrijkst ! Zonder aan de wijnstok te zijn kunnen we geen vruchtdragen

Zegens! Jij ook!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SABINE999 (38)





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 september 2012, 09:53
BerichtOnderwerp: Vergeving
 
Shanita.. Heb je wel iemand bij wie je je hart verder kan luchten?
En eventueel wel een fijne gemeenschap waar je je wel thuisvoelt?
Ik weet dat de voedselbank niet altijd prettig klinkt, maar als ik je zo hoor over de bedragen.. Misschien kun je er eens kijken..
Ik bid je echt toe dat je Zijn liefde over jou meer en meer mag leren kennen,

Groetjes en liefs.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SABINE999 (38)





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 september 2012, 09:01
BerichtOnderwerp: Gebed gevraagd
 
MAMALOE463 schreef:
Ja hij schijnt zwaar diabetici te zijn, vandaar zijn extreme moeheid en er zitten bij zijn darmen wel veel poliepen waarvan ook enkele grote die zijn aan het ontsteken gegaan en dat gaf het bloedbeeld ook aan, dat was de reden dat de internist dacht aan darmkanker.
Nu moet hij maandag naar de internist terug en afspraak maken om de grote poliepen weg te laten halen, want het zijn goedaardige poliepen maar kan omslaan naar kwaadaardig.
En naar de huisarts want hij moet nu insuline gaan spuiten, dus gelukkig zijn tot nu toe de zorgen weg!
Goddank inderdaad!

Bedankt voor jullie meeleven!

Ook niet fijn van diabetes natuurlijk, Maar gelukkig is het te "verhelpen" Sterkte nog met de operatie van je vader.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SABINE999 (38)





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 september 2012, 08:48
BerichtOnderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
 
GERRIT084 schreef:
Clown smiley Engeltje smiley

haha Knipoog smiley

En Hannah, waarschijnlijk kan ik wel een autootje lenen. Dat is voor mijzelf prettiger. Mocht dit niet lukken is station ede wageningen ook goed hoor! Wanneer iemand me vandaar af op kan pikken, Maar ik kan niet beloven dat ik er van 11- 9 bij kan zijn.. dus dat is misschien dan wat lastig. Vandaar dat ik had gezegd misschien :)


Laatst aangepast door
SABINE999
op zaterdag 29 september 2012, 08:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SABINE999 (38)





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 19:09
BerichtOnderwerp: Gebed gevraagd
 
Ja super. Wat fijn voor jou en je familie.. Weet je ook wat er wel aan de hand was/is?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SABINE999 (38)





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 19:07
BerichtOnderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
 
Is dat een goed of slecht teken ? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SABINE999 (38)





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 17:20
BerichtOnderwerp: Tegel
 


Laatst aangepast door
SABINE999
op vrijdag 28 september 2012, 17:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SABINE999 (38)





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 10:43
BerichtOnderwerp: Hoog Sensitief
 
Vinden jullie het soms ook zo lastig om te luisteren naar je eigen grenzen en er niet over heen te gaan?

En hoe vinden jullie echt rust? Vind dat best lastig.

- Of ik HSP heb laat ik in het midden.. Ik heb wel veel kenmerken ervan..

Groetjes..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SABINE999 (38)





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 09:16
BerichtOnderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
 
HANNAH810 schreef:
lijkt me gezellig, sabine
wieweet is het een idee om een prikbordbericht te plaatsen op je profiel?
(mensen die je dan graag eens willen ontmoeten zouden dan ook op het idee kunnen komen aan te sluiten die middag.)

mirrie, was je van plan alleen te komen of neem je je kinderen mee?

Zal ik doen Hannah810.. Zodra ik het zeker weet Knipoog smiley Heb namelijk zelf geen auto.. dus is nog even afwachten..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SABINE999 (38)





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 21:15
BerichtOnderwerp: Verliefd
 
K ben wel benieuwd wie de gelukkige is Knipoog smiley Geniet ervan!! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SABINE999 (38)





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 20:48
BerichtOnderwerp: gratis afhalen
 
Wanneer iemand relatief goede kinderkleren over heeft voornamelijk voor meiden! Zou ik dat graag willen weten.. Vaak hebben ze in Oeganda nog kleding nodig! Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SABINE999 (38)





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 19:31
BerichtOnderwerp: gratis afhalen
 
Maat 8,5 is 42,5

Zie http://www.stravers-shoes.com/stravers-matentabel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SABINE999 (38)





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 19:24
BerichtOnderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
 
Ik kom misschien Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
SABINE999
op donderdag 27 september 2012, 19:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van SABINE999
Pagina 1 van 1