ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JOCHEBED148
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JOCHEBED148
Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 22:40
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
VISSER278 schreef:
Krijg je zachtjesaan nog geen honger? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Lief vissermannetje: honger......dat hebben ze alleen in afrika hoor! Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 22:38
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
VISSER278 schreef:
En gij zijt van mening dat die loodgieter wél je was van 1,5 week gaat doen? Verraste, verbaasde smiley
Dahoeftie nie Visser.....mijn wasmachientje doetet weer zelf!
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 16:48
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Vandaag maar es simpel: ham-kaas tosti met een flinke blub tomatenketchup dr op....bakkie yoghurt toe en ik zit weer heeeeeeeeelemaal vol! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 11:06
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
INGE721 schreef:
Ik ben ook geen zomermens, als het warm is kan je niks meer uit trekken op een gegeven moment Boze smiley maar nu zet je zelf de kachel een graadje hoger of je trekt een vest aan Lachende smiley

T is een grof schandaal, maar ik bezit niet eens een vest! Ga ik vanmiddag nog wat aan doen, op naar de shop! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 11:04
BerichtOnderwerp: Hervormingsdag
 
INGE721 schreef:
Nee hoor, het is domweg mijn verjaardag en mijn ouders waren niet creatief genoeg om me Maartje te noemen

Clown smiley

Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik de naam Inge wel veeeeel mooier en vlotter vind klinken dan Maartje hoor! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 11:02
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
Na anderhalve week zonder wasmachine gezeten te hebben, hij deed nix meer, komt vanmorgen de monteur: sorry mevrouw, maar het ligt aan de watertoevoer, u moet de loodgieter bellen......
De loodgieter, die 3 weken geleden deze kraan gemonteerd heeft.....
Kosten : 73 eurootjes voor de wasmachinemonteur en Tja....??? nog een aantal eurootjes voor de loodgieter?
(ik bennieboos, ikbennieboos, ikbennieboos, ik bennieboos, een heeeeeeel klein beetje maar!) Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:59
BerichtOnderwerp: Hervormingsdag
 
Vandaag is het 31 oktober...
Als je iemand op straat vraagt: wat is kerst...dan weten ze dat nog wel....
Pasen....ja das dat feest van de eieren en paashaas
Hemelvaartsdag? noot van gehoord....
Pinksteren? ja, dat was iets met vlammetjes en wartaal...

Ennu....denken we aan de monnik Maarten Luther.....9 van de tien mensen op straat hebben geen idee.....wie wastat en wat deedtie?

Voor wie het hier niet weet....en toch geinteresseerd is: assieblief, ga googlen en je krijgt zooooveel wijsheid mee....Doen hoor! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:29
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
Lieve Roger,

Heel, heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je, samen met je meiden een heerlijke, fijne en gezellige dag mag hebben, en ik wens je God's onmisbare zegen toe in dit nieuwe levensjaar! Drie dikke verjaardagskussen ennh......kop op he.....Hij ziet je!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:23
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
PIETER649 schreef:
pinapparaat of niet, als je in t buitenland een bekeuring krijgt en je word staande gehouden, moet je altijd direct betalen, cash of pin.
dat is in ieder land zo.

zo weet ik uit bittere ervaring dat als ik in nederland een overtreding bega en staande word gehouden, dat ik de bekeuring ter plekke moet betalen.
ook al heb ik de nederlandse nationaliteit nog steeds.

ik werd rond 1 uur staande gehouden wegens overschrijding van de max snelheid.
ik was op weg naar n klant.
bekeuring 128 euro
die agent zegt; direct betalen of auto laten staan.
ik had geen cash genoeg bij me, dus ik zeg: joh stuur maar n acceptgirootje, cjib kent me, komt altijd goed.
nee zegt hij, u bent buitenlander dus cash graag... NU
ik kijk die koddebeier aan, ik denk dat hij uit het rifgebergte kwam oorspronkelijk, en zeg: en jij noemt mij een buitenlander???????
maar goed, ik mocht, met diverse andere criminelen, in het busje mee naar t hoofdbureau.
ik zei nog: dat werkt niet in nederland met mn duitse pinpas, maar neehoor, dat ging prima...
enfin, t werkte dus inderdaad niet....
onder begeleiding van 2 veldwachters kon ik bij t centraal station pinnen.
maarja... briefgeld he...
dus terug op t hoofdbureau geef ik 130 euro aan de tollenaar bij de kassa.
uiteraard geen wisselgeld aanwezig...
ik zeg: joh, koop er n ijsje voor, maar dat kon niet, ik kon het geeneens doneren aan de weduwen en wezenpensioenfonds der politie.
na n half uurtje had de tollenaar eindelijk iemand gevonden die kon wisselen,
toen weer ff wachten tot het busje weer vol zat met criminelen zodat we weer naar de auto terug konden.
al met al was het toen half 4 dus ben ik maar weer teruggereden naar de Heimat.
de klant kreeg n dag later zn spullen

dus ja, wat mij betreft rusten ze iedere veldwachter met n pinapparaat uit!!!

Alle kruimels, Pietje wat een hartroerende, vernederende, ongelooflijk oenige situatie.....(eh....waarom reed je eigenlijk te hard? was die "klant" zo ongeduldig?) Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:19
BerichtOnderwerp: Wens
 
ARNOLD765 schreef:
dank je wel

Hey Arnold, ik mis iemand naast je op de bank! Offeh.....ligtie dr onder? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 16:46
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ROELANDE345 schreef:
vanmorgen om half vijf toen ik me realiseerde dat ik stevig buikgriep heb.
Ben te slap om op mn benen te staan zowat >Bah
Dat noemen ze dan je 1e vakantie dag. Ik heb me mooi ziek gemeld Boze smiley

heel veel sterkte roelande!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 10:30
BerichtOnderwerp: Kees kraayenoord
 
INGE721 schreef:
Hoor jij niet naar de ouderendag te gaan?
Lachende smiley

Hihi....klopt Inge, ik ben er ook niet bij geweest hoor! Zat lekker voor de buis te hangen, heeeeeeeeeeeeeel de dag! Dan is het net een klein beetje of je erbij bent he.....(mijn dochters zaten er wel!) Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:14
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Eten? ik sla maar es een dagje over! heb de afgelopen 8 dagen 3 maal buiten de deur gegeten...daaaaaaaaaagaaaaaaaaaaanieeeeeeeeeeeeegoeeeeed he.....vandaag voor mij een paar crackertjes en zo.... Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:25
BerichtOnderwerp: Kees kraayenoord
 
STEENTJE178 schreef:
Volgens mij is er de laatste jaren geen live CD/DVD van de Jongerendag gemaakt, en de stukjes op Youtube zijn w.b. geluid/beeld kwalitatief niet zo sterk. Het lied zelf vind je op zijn CD "Het is volbracht", óók live gezongen, maar dan niet op de Jongerendag.

Dank je Steentje....maar zo mooi als toen, op die jongerendag....wat was dat giga mooi....!!! Zal wel effe bij de E.O . informeren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:21
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
PIETER649 schreef:
Uit die laatste zin van je alleen al, blijkt dat je weinig mensenkennis hebt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Overigens maak je me wel nieuwsgierig... HOEVEEL mannen heb jij nou zo bij benadering van alle kanten leren kennen? Lachende smiley
Want ergens heb je wel n punt hoor, de gemiddelde man kijkt zeer zeker naar het uiterlijk... ik ook.

Hihi...ik had dit verwacht Pietje...je bent een goede echtgenoot...ten alle tijde voor je vrouw opkomen he...blijven doen hoor!!!!!
Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:07
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
ANNETTE792 schreef:
T klinkt niet te wijs...t klinkt eerlijk gezegt nog dommer dan de vorige bijdrage.

Niet oordelen over mensen, en al helemaal niet over mensen die je niet persoonlijk kent.

hihi....niet oordelen zei je...eh...zullen we het woordje "dommer" dan de vorige bijdrage maar effe schrappen? Over oordelen gesproken? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:06
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
JOL252 schreef:
Jaren levenservaring zeggen nog niet zoveel over de inhoud ervan en de ontwikkeling van de mens... dus wie weet heeft Annette nog wel méér ervaring dan jij en ik. Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley

Misschien wel he Jol.....misschien wel! Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 17:03
BerichtOnderwerp: Kees kraayenoord
 
Ik vraag me wat af...EO jongerendag 2012.....
Kees Kraayenoord was daar en zong een lied : Hoe groot zijt Gij..
Dat lied heeft mijn leven op zn kop gezet.....

En nu....weet iemand of die EO jongerendag opgenomen is, of er een cd tje van gemaakt is? En zo ja...weet iemand titel of zo? Ik zou erg blij zijn als ik het ergens kan bestellen....wie weet raad?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 16:37
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
ANNETTE792 schreef:
Lekker kortzichtig, als hij voor Swaen kiest komt het doordat ze slanker is Gefrustreerde smiley
Zou het ook mogelijk kunnen zijn dat hij gewoon meer gevoelens voor haar heeft?? Of is dat nou weer een hele rare gedachte van mij.

T klinkt misschien een tikkie te wijs annetje, maar ik heb een x aantal jaartjes meer levenservaring als jij....en ik heb de mannen van eh....meerdere kanten leren kennen....
Desalniettemin, nochthans hoop ik dat , als jij zo oud bent als ik, nog steeds diezelfde mening bent toegedaan....en aangezien jouw Pietje niet iemand is die liegt en bedriegt.....heb ik daar goede moed op!
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 12:36
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
LEANNE226 schreef:
Nou........wat mot ik er van zeggen?De liefde spatte niet bepaald van het scherm,een voorzichtig aaitje van Aad en een zoentje(Cupido is bezig geweest zei hij met een stalen gezicht) en een knuffel bij Willem.........tjongejonge........en die arme Linda......kom voor jezelf op meid!

Martin gaat voor Swaen,dat zie je meteen aan zijn blik als ze in beeld is,Wilma lijkt me een lieve vrouw maar is te.........gewoontjes ? voor Martin.........denk ik.......Zijn kinderen zeiden heel duidelijk hoe ze beide vrouwen zagen,Swaen voor het werk en Wilma voor het huishouden Verraste, verbaasde smiley
Laat pappa maar lekker zelf kiezen!

Henk........tja,die is niet verliefd net als Henrieke........da wordt niks hoorKnipoog smiley

Eerlijk gezegd boeit het me steeds minder.........maar als Jurjen even tot rust wil komen is hij hier welkom Knipoog smiley

Ik vind het nu ook wel knap saai worden hoor Leanne, dr gebeurt zowat nix. En inderdaad...mijn vriendinnetje Wilma gaat et niet worden, tegen het slanke en mooie figuurtje van Swaentje valt niet te vechten he.....die Martin heeft zijn ogen ook niet in zijn broekzak....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 18:35
BerichtOnderwerp: Hoe was jou kerkdienst
 
JANS221 schreef:
‘Wat is een kerk?’

U kent ze wel, die meisjes van 5. Twee pittige staartjes die eigenwijs de wereld in priemen, stoere laarsjes onder een knalroze jas met een mondje dat niet stil staat en vooral vragen stelt…
Op weg naar de dierenwinkel trekt ze aan mijn mouw en wijst naar de hoge toren en ramen van de gotische kathedraal, de trots van onze stad. ‘Wat is dat voor een winkel’, vraagt ze. ‘Dat is geen winkel, dat is een kerk.’
‘Wat is een kerk?’ Ik aarzel. Wat zal ik haar antwoorden? Als ik zeg: de kerk is het huis van God, of daar woont God, zal ze zeker vragen: ’Wie is dat, God?’ Maar als ik zeg: de kerk is een gebouw waar mensen komen om te bidden, dan zal ze vragen: ‘wat is bidden?’ Als ik dan zeg: bidden is praten met God, dan zal ze mij ook vragen: ‘Wie is God?’
Daarom overweeg ik iets anders te zeggen. Iets in de trant van: daar komen mensen om te zingen en om naar de preek te luisteren. Maar dan zal ze vragen wat een preek is en moet ik het hebben over het woord van God en dan zal ze toch ook vragen: ‘Wie is God?’
Hoe leg je dat uit aan een meisje van 5, van wie de ouders geloof en kerk al lang de rug hebben toegekeerd. Ik pak haar hand en duw tegen de zware deur die op een kier staat. We lopen zwijgend naar binnen, schuiven een van de banken in. Ze kijkt met grote ogen om zich heen. Stil zitten we daar. Na een tijdje neem ik haar weer bij de hand en samen lopen we naar buiten. Bij de deur vraagt ze zachtjes: ‘Wie woont daar?’ ‘Daar woont God’, is mijn antwoord. ´Dat dacht ik al´, zegt ze…

Alice Gideonse
(vrij naar ‘Dit hier is een kerk’ van Huub Oosterhuis)

Mooi he, dat kinderlijk denken....wat doen wij volwassenen soms moeilijk he! Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 13:54
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
SHANITA130 schreef:
Nou, mi ben je 1. niet oud.
2. vond jij dat leuk om te horen toen je 18 was, 'lekker ding'?

Ik vond het helemaal niet leuk en gebrek aan respect.

Voelde zelfs bedreigend.

Hihi....het is me gelukkig nooit overkomen Shanita.....maar het is inderdaad niet eh.....erg verheffend, complimenteus en zo.... Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 13:08
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
MARIANNE338 schreef:
Hahahaha....nee, dit is ook wel een beeeeeetje overdreven....
Maar zeg nou zelf....een knipoog....wat heb je er aan?
Kijk......als je weer verder wil na je scheiding...of wat dan ook, zul je
toch moeten mailen..toch??
Het valt me ook op, dat de meeste mannen nooit op het forum kijken, laat staan lezen....
Maar goed......niks is zo veranderlijk dan een man Engeltje smiley

Hihi...ik lach nie....klein beetje maar.... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 12:33
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
PIETER619 schreef:
3 pond bruine bonen, ongeveer 300 gram soepgroente, 1 kilo gehakt HOH gekruid. 1 pakje ossestaart soep en 1 pakje julienne soep.

De bruine bone 8 uur laten inweken in 4 liter water, dan koken todat ze haast gaar zijn, ongeveer de hellft van de bonen er uit halen, de beide soepen en soepgroente er bij, gehakt ff rul bakken dan dat ook in de soep.

De bonen die je er uit hebt gehaald pureren en dan ook weer aan de soep toevoegen (zelf zien hoe dik je soep wilt hebben door het gedeeltelijk toe te voegen) als bindmiddel ( zelf doeoi kalles e rin al lijk thet met ee nbetje al dik genoeg). Men kan ook altijd water toevoegen als de soep te dik word. Als men het op deze manier doet, kun je zout of maggi toevoegen om het wat hartelijker te krijgen. Neem vooral geen bruine bonen uit pot of blijk, dan word de soep te zout.

Uuuuh....Pieter.....is dit recept voor jou alleen of kook je voor een weeshuis? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 12:30
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
MARITIME853 schreef:
Zoiets als dit






Hihihi...."lekker ding" ? tegen een oud mens van bijna 52? Nee lamazitte... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 12:25
BerichtOnderwerp: Hoe was jou kerkdienst
 
Hoe was mijn kerkdienst:
Heel indrukwekkend! Er werden nieuwe ouderlingen bevestigd, die moeten dan om beurten op het knielbank je voor de handoplegging.
Ik blijf het machtig mooi vinden, dat vaak juist die mensen, die al een druk gezin hebben, beloven zich met hart en ziel in dienst van de Heer te stellen! Wat fijn dat die mensen er zijn....we hebben ze toegezongen: "Dat 's Heeren zegen op u daal".....(maar eigenlijk hadden we er achteraan moeten zingen: U zij de glorie opgestane Heer, U zij de victorie, nu en immermeer!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 15:42
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
WILLEMIJN232 schreef:
Begin van een nieuwe dag en dan deze muziek.......



http://youtu.be/NlprozGcs80

Inderdaad Willemijn, niets te veel gezegd....heerlijke muziek!!!!
Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 15:32
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Geen idee wat ik vandaag ga eten....
Ben uitgenodigd door een lieve schat van een tante, waar wij: mijn broer, mijn zwager en ik een super-fijne band mee hebben, om in een restaurant te gaan eten, waarvan het personeel eh "minder begaafd" is...geen idee wat ik mag verwachten, geen idee wat ik ga eten...maar het zal vast wel lekker zijn!
Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 22:56
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
PIETER649 schreef:
Diepe gedachte... vraag me alleen nog af waarom je niet rechtstreeks schrijft dat ik hoorntjes op mn hoofd heb en op bokkenpoten loop Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar dat verleden loopt tot een paar minuten geleden hoor.
De ene sneer na de andere richting personen waar jij problemen mee hebt. En ja inderdaad, 1 daarvan is Willemijn.
Gewoonweg tenenkrommend hoe jij je draait en wend om haar maar te kunnen afzijken.
En ja... dat is een FEIT Lachende smiley

wat ik nou zo jammer vind is dat je het met een hoog-christelijk masker op doet, maar weet je... dat masker is allang afgevallen en het is duidelijk hoe je echt bent.


doe er wat aan !!



Pietje, juist JIJ als kerkeraadsman mag niet oordelen over maskertjes en zo he.....zullen we dat maar aan de Heer overlaten? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 21:01
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
JOL252 schreef:
Hij speelt nog in Spakenburg en Middelburg... ik ga morgen maar es Woerden bestormen... Knipoog smiley

Doen Jol, het is echt de moeite waard hoor! Remco heeft meestal zijn hele familie ingeschakeld, zijn vrouw doet mee, zijn oudste zoon speelt mee en zijn jongste zoon is er ook bij...zoooo gaaf een familie zo bezig te zien met het loven van God!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JOCHEBED148
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Pagina 3 van 6