ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JOCHEBED148
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JOCHEBED148
Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 16:52
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Mijn mooiste moment vandaag was dat ik vanmiddag zo maar effe op iemands profiel hier zat te lezen......ik bleef wel een 20 minuten hangen: Het lied :Hoe groot zijt Gij......en nog veel meer moois had hij op zijn profiel....ik kwam er haast niet weg....mocht je het lezen, lieve CM-er....dank je wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 16:48
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
Baaaaaaaaaaaaaaleeeeeeeeeeeeeee!
Krijg ik van een lieve CM-er een uitnodiging om morgen naar het concert van Remco Hakkert in Woerden te gaan.....woerden....notabene vlak naast mijn deur! ....kaaaaaaannnnnniiiiiieeee ....heb al een andere afspraak
Jeempie wat baal ik....wat baal ik...wat baal ik!!!! Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 12:40
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Wat zal ik vandaag eten? Dat wordt een verrassing! Twee hele lieve schatten komen vanavond naar me toe....en ik mocht nix koken...zij zorgen voor alles.....hihi.....ik laat me verrassen....zolang ze maar niet met rijstepap aankomen......hihi....(gelukkig heb ik poezen)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 20:51
BerichtOnderwerp: het geven van tienden
 
PIETER619 schreef:
Nieuwe bril kopen, dan kun je beter lezen Knipoog smiley

Foeiiii Pietje...wat vinden jouw kerkeraadsbroeders van jouw mening over onze geliefde vorstin?
Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 19:02
BerichtOnderwerp: het geven van tienden
 
ROELANDE345 schreef:
Ben benieuwd hoe jullie denken over het geven van tienden, Ben zelf opgegroeid in een gemeente waar het geven van tienden als iets voor de joden werd beschouwt. Later veranderde die mening daar ook iets en werd
Maleachi 3:10 ook daar gepredikt als zijnde voor nu geldig:

Stel mij maar eens op de proef – zegt de HEER van de hemelse machten. Breng alle tienden naar mijn voorraadkamer, zodat er voedsel in mijn tempel is, en zie dan of ik niet de sluizen van de hemel voor jullie open en zegen in overvloed op jullie land laat neerdalen.

Ook in de gemeente waarin ik nu zit wordt dit zo geleerd. Ik heb wel eens een poos de tienden gegeven doe dit nu eigenlijk niet meer. weet eigenlijk niet zo goed raad hiermee.

Het is ook heel moeilijk om deze bijbelteksten naar tegenwoordig te vertalen he.....ik moet aan de gelijkenis van die parel koopman denken....hij zag de meest mooie parel ooit, en verkocht al zijn andere parels om die ene mooie te kunnen kopen....en dan alle wetjes en regels van het volk Israel: de vrouw moet met bedekte hoofde....in vrouwenkleding.....pfffff wat is heden ten dage vrouwenkleding? in Schotland dragen mannen rokken, in Nederland vrouwen spijkerbroeken.....ik vind het hartstikke moeilijk om daar een oordeel over te vellen hoor.....Maar wat zou de Heer ervan vinden? Ik denk dat hij de binnenkant aanziet.....
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 17:00
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
PIETER649 schreef:
owja??

1. iedere kat die nooit naar buiten mag stinkt
2. iedere kat verhaard, of heb jij naaktkatten?
3. ik weet niet hoe jij de vloer droogmaakt, bij ons word er na het hozen de laatste beetjes opgedweilt
4. je kan tuindeur plus alle ramen open zetten, wat jij niet opdweilt, droogt er echt niet sneller door op en die kattenstank ruiken de volgende bewoners van je huis nog jaren.
waarom denk jij dat jouw huis onverkoopbaar was? de gemiddelde kijker gaat met jeuk naar huis om dr kleding te wassen Zieke smiley

en verder gaat het prima met me! Coole smiley met zonnebril

Pietje....
Jij hebt je roeping gemist!
Jij had colum-schrijver in de Libelle moeten worden!
De kattenhaters zouden de woorden van je tong likken
De hondenbezitters zouden je aanbidden!
Je huishoudelijke hulp zou grijnzen.....
Kan nog wel effe zo doorgaan maarreh...moet eten gaan bereiden....
Ik wens je wel sterkte met al je katten-frustraties! Enneh.....ik hoop dat je nooit allergisch wordt!
Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 16:53
BerichtOnderwerp: poesjes
 
SHANITA130 schreef:
Ja, natuurlijk kan dat hier wel.

Details graag.

Hihi....shanita jij vat-em he Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 16:51
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
HANNAH810 schreef:
nou ja, ik zie het maar zo, marian; "er is maar één stel mee verprutst".
zonde van die andere dame, als ze het met aad zou moeten rooien.

weet je waar ik om heb moeten grinniken?
om de twee heren die elkaar kusten en dat de cameraman inzoomde op die zenuwachtige voetjes................hahaha

GEWELDIG!


Weet je Hannah....ik begrijp uit het woord "verprutst" jouw houding tegenover homo's en hun gedrag....heel vroeger zou ik hetzelfde gezegd hebben......Maar nu? Zowel in familiekring als vriendenkring heb ik homo's en lesbies......en juist die homo's en lesbies (hoezeer ik hun sexuele leven ook afkeur hoor!!!! begrijp me niet verkeerd!) maar ik ik heb wel ervaren dat ze één van mijn trouwste vrienden zijn! Zo...dat wou ik effe kwijt......



.

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 19:59
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
WILLEMIJN232 schreef:
Is dat zo Zeeland? Vandaar zeker dat hij niet verlengt........jij schijnt het te weten......
En fijngevoelig is een heel persoonlijke beleving he? Wat jij fijngevoelig vind ervaar ik misschien als heel kwetsend.........maar ja, dat is mijn ervaring en beleving......en om met jouw woorden te spreken: zo hebben we allemaal weleens wat over iemand te bedenken en denken......
Je kan prive wel leuk doen maar doe dat dan ook op het forum en achter de schermen........en altijd grapjes maakt dat je ook niet meer zo geloofwaardig overkomt.......

Ho ho ho ho lieve meisjes (oeps ik lijk de kerstman wel)...mensen kunnen elkaar heel, heel erg veel pijn doen....maar ergens in de bijbel.....staat ook: laat de zon niet onder gaan over uw boosheid.......... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 16:58
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Vanmorgen....Woerdense koeienmarkt...jaarlijks festijn....oer gezellig altijd...ik sloeg geen jaar over.....
Mijn dok zei nee! Jij gaat met de beentjes omhoog...
Ik eigenwijs zei nee!!!! ik voelde iets...een soort vreemde drang van: je móét gaan!....Ik dubbele pijnstillers ingenomen en toch....toch....gegaan
Loop ik voorbij de "woerdense gebedswinkel"....das een koegje waar je niet hoeft te betalen en zomaar binnen mag lopen....maar dat durft dit gekke mens niet....stond van een afstandje te kijken.....komt er een vreemde meneer naar me toe....mevrouw, u ziet er naar uit dat u wel een erwtensoepie lust......(das traditiekost he....erwtensoep met rijstebrij toe) gelukkig hadden ze geen rijstebrij.....ieeeeeeeeeeech....
Maar ik had daar toch een gezellig uurtje zeg! Wildvreemde mensen, zomaar binnengelokt......Lieve medewerkers van de gebedswinkel: als jullie dit lezen!!! Heel erg bedankt! God bless you!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 00:44
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Ik had geen mooi moment....maar een mooie avond....heel veel momenten dus....wij kennen elkaar reeds zo'n jaartje of 35....enneh...kennen is het woord niet....vriendschap....van af de MEAO opleiding....Rozen verwelken,schepen vergaan, maar onze vriendschap blijft altijd bestaan!
Elsbeth.....dank je wel! Kussende smiley Knipoog smiley


Laatst aangepast door
JOCHEBED148
op woensdag 24 oktober 2012, 00:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 00:40
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
 
Wat ik het laatst gekocht heb? Een halfie boerenbruin met sesam bij de Appie Heyn....en een lampie voor mijn cd-kast....zo kan ik mijn favoriete muziekjes weer snel vinden!.....Aaaaaaaaaaaaaveeeee Mariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaa.......Zooo mooi, zo rustgevend! Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 00:34
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
PIETER649 schreef:
zo zie je maar weer dat voor ieder probleem een oplossing komt!!! Lachende smiley

je stofzuiger kapot, dus t stof bleef op de vloer liggen... Twijfelende smiley en dan zeker bij jou thuis, met 5 van die vieze verharende katten! Meid ik heb gewoon met je te doen, echt!! Huilende smiley, smiley in tranen

maar... kraak de dag niet af voordat het morgen is he Lachende smiley

gelukkig zorgde jouw wasmachine ervoor dat je niet eerst helemaal een sopje hoefde te maken, zonder enige inspanning van jouw kant stond je vieze stoffige en harige vloer al onder water zodat je het alleen maar hoefde op te dweilen! Coole smiley met zonnebril

Wat zal het nu weer lekker fris bij je geweest zijn! Knipoog smiley

Ik heb toch nog wat kleine eh.....correcties op je verhaal Pietje:
1.mijn katten zijn niet vies
2.ze verharen momenteel niet
3.dweilen was niet van toepassing, moest hózen!
4.fris was het heel de dag hier, had lekker de tuindeur openstaan!
enneh....hoe is het verder met Pietje? Gaat het verder wel jochie? Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 00:26
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Eigengefabriceerde bami.....
Conclusie van mijn eh.....mee-eter: casueeeeeeel wat lekker!
Mijn dag is weer goed!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 14:28
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
t ging niet goed hier vanmorgen: wasmachine aanzetten....allemaal rode lampjes...het ding deed nix.....ik in filter kijken....geen bijzonderheden, maar wel keuken blank...en juist terwijl een uur daarvoor mijn stofzuiger het begaf, mijn dokter belde waar ik bleef...afspraak finaal vergeten....
Nou.......eh.......zo kan die wel weer he..... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: maandag 22 oktober 2012, 22:26
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
LEANNE226 schreef:
Wilma lijkt me een lieve vrouw maar een stuk ouder dan Martin toch?Of vergis ik me nu?
Martin straalt als hij naar Swaen kijkt,met haar praat hij vertrouwelijk,tegen wilma zakelijk.......

Maar.......Aad heeft zn eerste echte zoen gehad,daar neem ik straks een wijntje op Knipoog smiley

Henrieke.......kweenie,als dat verliefdheid is???"ik vind je leuk" ........hm,weinig passie hoor........

Leanne,uitgekat voor deze week

Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: maandag 22 oktober 2012, 22:24
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
Mijn slechtste moment was vanmorgen om half 9 in de spreekkamer van de dok.....Ben nu twee maanden bezig met medicijen uitproberen, en nog steeds heeft ze de goeie niet gevonden....vandaag weer andere gehad, en sterkere dosis......en nu maar weer hopen..... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: maandag 22 oktober 2012, 19:28
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
LIELIE972 schreef:
Henrieke heeft haar gevoelens uitgesproken! Wat zag ze er verliefd uit.Verliefde smiley
Heerlijk weggezwijmeld heb ik!
De rest van de aflevering ging een beetje aan me voorbij afgezien van Martin. Wat een leuke vent is het. Ik hoop stiekem ook wel dat hij voor Wilma kiest. Mooi om te zien hoe zij met de kinderen omgaat!

Hoop ik ook Lielie! Ik ben (bija tegelijk) met Wilma bevallen, onze kids zaten in de zelfde klas, de moeders op zwangerschapsgym en nagym.....Ik ken Wilma als een hele lieve, gunnende, zichzelfwegcijverende schat.....
Maar Swaentje kwam ook heel lief over, al ken ikhaar verder niet....moge de bestel winnen he!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: maandag 22 oktober 2012, 19:25
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
PIETER649 schreef:
en word dat ook nog gebakken, gewokt, gecremeert, gekookt of anderszins gegaart, en zo ja hoe dan?
of flikker je de hele zooi gewoon midden op tafel onder het motto: hiero eten nu en je klep dicht!


tja je weet het niet, dus ik vraag het ff, vandaar.
mag toch?

Nou ja zeg! Hoe kun je nou in vredesnaam eten met je "klepdicht"???? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zondag 21 oktober 2012, 22:29
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
STEENTJE178 schreef:
vr......eselijk lekker, waarschijnlijk?? Knipoog smiley

hihi..ja steentje....ik was mijn tekst effe kwijt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zondag 21 oktober 2012, 22:27
BerichtOnderwerp: zaterdag 27 oktober Remco Hakkert in woerden
 
JOELLE246 schreef:
Wat jammer Jochebed!
Ik geniet inderdaad ook altijd van deze concerten, Misschien de volgende keer?

Zeker weten Joelle...! Dan ben ik erbij ! Remco doet zoiets met heel zijn gezin he....zijn vrouw en zoons! zoooooo gaaf! Heftig de moeite waard!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zondag 21 oktober 2012, 16:17
BerichtOnderwerp: zaterdag 27 oktober Remco Hakkert in woerden
 
JOELLE246 schreef:
Wie hebben er zin om mee te gaan naar het concert van Remco Hakkert in Woerden?
We verzamelen om 19.15 uur voor de kerk.
Misschien kan je even aangeven of je mee gaat?
Is 19.15 uur te vroeg?
Zeg het dan ook even dan houden we een plekje in de kerk voor je vrij!

Tickets kan je bestellen via :
http://www.remcohakkert.nl/agenda


HYMNS&AANBIDDING MET REMCO HAKKERT, SPRING CHOIR & BAND

WOERDEN, 27 oktober 2012

Maranathakerk

Molenvlietbaan 10

3448 DC Woerden
Zaal open: 19:15 uur
Aanvang concert: 20:00 uur

Tickets voorverkoop: €13,50

Jammer dat ik niet kan, ik had dolgraag meegewild, dat zijn geweldige concerten!!!! Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zondag 21 oktober 2012, 16:14
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Wij gingen vandaag voor de eigengemaakte paella met verse zeevruchten.
Foei foei, dat was geen eten maar vr..... (oh nee laat ikhet netjes houden) Kwijlende smiley Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 11:05
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
JOL252 schreef:
yep... en appel... hmm

Wat dacht je van ananas? Of stukjes sate met satesaus....offeh.....gewoon kaas! Spek.....oh....mmmm ik krijg trek! Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 11:03
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ANNETTE792 schreef:
Gisteren heerlijk buiten in de tuin koffie gedronken in het zonnetje, kom je vandaag je bed uit , is het weer volop herfst.
Dus vanmorgen eerst mn zomervakantie maar vast geboekt.....herfst en winter zijn zo vreselijk niet mijn ding.

Nou, mijn ding ook niet Annette, ik haat ze! Waar ga je heen deze zomer? Naar de afbeelding op dat plaatje? Ziet er verrukkelijk uit! Denk dat ik ook maar vast es wat gidsen ga vragen.... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 13:25
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Mijn mooiste moment vandaag.....das eigenlijk heel de dag! Het zonnetje schijnt zo heerlijk, de temperatuur in mijn achtertuin is bijna om buiten te zitten, ik heb mijn boodschapjes binnen gehaald voor het weekend, kortom: wat zijn er veel zegeningen! Moet gelijk weer denken aan dat lied : "Amazing Grace" wat Andre Rieu zo mooi kan spelen....I was blind....but now I see!!!! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 01:07
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
DIANA556 schreef:
Ik hoop, dat Martin voor jouw lieve vriendin kiest, maar heb jij de blik gezien in Martin zijn ogen, toen hij Swaen haar hand vasthield, als het een stripverhaal was, dan zag je "hartjes" richting haar kant gaan.
n
Ja he Diana, ik kan alleen maar hopen....Wilma had een hoop verdriet in haar leven....weduwe...ik was erbij toen haar man, de vader van haar kids werd begraven...maar weet dus niet wat Swaentje allemaal voor verdriet had.....ben een "bietje bevooroordeeld" dus he....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 01:03
BerichtOnderwerp: poesjes
 
MARITIME853 schreef:
nee!!! Coole smiley met zonnebril


niet? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 12:08
BerichtOnderwerp: poesjes
 
PIETER649 schreef:
Wel grappig... hier in huis noemen we je-weet-wel-katten gewoon CM-katten. Lachende smiley

Achterliggende reden hiervoor is dat ik er van uit ga dat die huisdieren gesterriliseerd worden onder het motto: ik mag (als vrijgezel) geen sex hebben, dus mn huisdier OOK niet! Boze smiley

Kleine correctie Pietje: mijn katten waren al geholpen toen ik nog getrouwd was en vele malen sex had.....oepssssss........kan dat hier wel? Smiley met dichtgeplakte mond Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 12:03
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Vandaag heb ik kook-vrij-af gekregen. Ik ga met een leuke facebook kennis lekker bij Giannis eten. Giannis z'n kok kookt fantastisch Grieks, dusseh....ik ga offfff: voor de kalamaria (das inktvis, sooooo lekker!) offfff: de reuzen-gamba's, nou daar eet je je vingers bij op (je mag dit met je vingers eten, krijgt er een koppie citroensap en een doekie bij voor de vettigheid.....Ik ga me wel vermaken vanavond! Bakkie yaourti stanis en een koffie met een koumkwatje toe....en ik ben weer van de straat he.... Kwijlende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JOCHEBED148
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Pagina 4 van 6