ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MRSUNSHIN953
ChristianMatch forum index » Berichten van MRSUNSHIN953
Auteur Bericht
MRSUNSHIN953 (37)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 augustus 2013, 17:09
BerichtOnderwerp: de een gereformeerd de ander PKN
 
Hier wil ik graag even op in gaan, maar wil het topic onderwerp graag uitbreiden van gereformeerd/PKN naar ook andere richtingen.

Ik heb de afgelopen maanden veel contact gehad, en gedate, met een vrouw uit en hersteld hervormde gemeente. Zelf ben ik baptist. Ik had mij voorgenomen open te staan voor andere kerk gemeenten en ontdekte een ontzettend leuke vrouw in de ander, echt! Ben zelfs nog naar een hersteld hervormde gemeente geweest in een andere stad dan zij woonde. En heb daar hele leuke mensen leren kennen, maar hoe bepaalde geloofsitems uitgedragen worden, no thanks!

Baal er nog steeds van dat het niets is geworden, maar zij beet zich enorm vast in de wettische wijze van het geloof uit oefenen zoals ze doen in de biblebelt.

Dus of het samen kan? Ik ben inmiddels wel van gedachten verandert en ben er door mijn ervaring van overtuigd dat, wanneer je niet beide over de brug komt, de relatie bij voorbaat gedoemd is te mislukken.

Noem mij bevooroordeeld, maar mensen die uit dergelijke gemeenten komen, of strikt tweemaal daags naar de kerk gaan e.d. belanden bij mij meteen in de camouflage lijst.


Laatst aangepast door
MRSUNSHIN953
op dinsdag 6 augustus 2013, 17:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MRSUNSHIN953 (37)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 augustus 2013, 12:23
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
Interessante discussie.

Mijn mening is kortgezegd; uiterlijk telt wel degelijk mee en kan dus gebruikt worden als motivatie om het eea niet door te zetten m.i.

Persoonlijk ben ik graag aan het sporten en zie mijzelf dit graag samen met mijn partner doen deels.

Nu wil ik de volgende uitspraak niet generaliseren, maar blijkt vaak wel waar te zijn: volslanke vrouwen sporten aanzienlijk minder en zijn er minder snel toe te zetten.

Voor mij zou het dus een motivatie kunnen zijn om het e.e.a. ook niet door te zetten. Maar niet na weken/maanden van daten, haha, dat lijkt me echt vals!

Daarnaast zijn er vast ook redenen voor anderen ten aanzien van mij waarom ze geen relatie met mij zien zitten. Dat is akkoord, zolang je maar vrede hebt met wie je zelf bent, daar gaat het m.i. om!

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MRSUNSHIN953
Pagina 1 van 1