ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PATRICK330
ChristianMatch forum index » Berichten van PATRICK330
Auteur Bericht
PATRICK330 (53)





Berichten: 19

BerichtGeplaatst: maandag 1 april 2013, 22:40
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
mooi nummer Adele, naar mijn idee bijzondere artieste.

[/url]http://youtu.be/G7zcozI4q3A[url]


Laatst aangepast door
PATRICK330
op maandag 1 april 2013, 22:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PATRICK330 (53)





Berichten: 19

BerichtGeplaatst: donderdag 28 maart 2013, 17:17
BerichtOnderwerp: PC-problemen
 
IFAN841 schreef:
Ik gebruik PCLinux, naar mijn idee de meest complete distributie.

Ik heb er al even naar gekeken, ziet er netjes uit, echter heb je het alleen in KDE versies, wat ik tot nu toe gezien heb, Gnome versie lijkt me ook heel mooi mocht die er zijn.
Gelijkenis met Open Suse, start op precies de zelfde wijze op, wel licht is de kernel van Open Suse gebruikt, of een algemene kernel voor KDE.
Ik ga het wel een keer uitproberen, heb er wel een computer voor om eens te kijken ernaar.
Bedankt voor je info!

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PATRICK330 (53)





Berichten: 19

BerichtGeplaatst: donderdag 28 maart 2013, 17:01
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Ik ben nu hier al een paar dagen, maar hebben we geen sectie waar we als leden elkaar kunnen voorstellen, zodat iedereen elkaar een beetje leert kennen?
Mogelijk is dat er wel, weet ik niet, ik heb er niet op gezocht.
Ik werk als beheerder op de site van de Honda M club en daar hebben we dat wel, waar nieuwe leden zich kunnen voorstellen.

Idee?? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PATRICK330 (53)





Berichten: 19

BerichtGeplaatst: donderdag 28 maart 2013, 16:55
BerichtOnderwerp: Het weer
 
Ik zou het niet weten, maar hoop dat het toch een keertje wat warmer gaat worden, voorgaande dagen een lekker zonnetje gehad, maar nu grijs en dicht, brrrrr, liever de zon!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PATRICK330 (53)





Berichten: 19

BerichtGeplaatst: donderdag 28 maart 2013, 16:53
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Pasta met mijn eigen gemaakt saus!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PATRICK330 (53)





Berichten: 19

BerichtGeplaatst: donderdag 28 maart 2013, 16:50
BerichtOnderwerp: PC-problemen
 
Ik zal er wel een keer even naar gaan kijken, het is altijd fijn op de hoogte te zijn van verschillende besturingssystemen.
Naar wat ik tot nu toe allemaal heb mogen gebruiken, vond ik Ubuntu de fijnste, maar ik sta altijd open voor alternatieven.
Het fijne van Ubuntu 64 bit is dat er software van derden bij zit, voor gebruik met draadloos internet, en ook voor grafische kaarten, dat zie ik niet bij geleverd met 32 bit Ubuntu, tevens had ik een aangepaste versie 64 bit voor op een Apple computer, dan werkt je toetsenbord namelijk ook zoals het bedoelt was, voor de diverse speciale toetscombinatie s alsook voor het geluid en eject knop voor je optische schijf. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PATRICK330 (53)





Berichten: 19

BerichtGeplaatst: maandag 25 maart 2013, 18:26
BerichtOnderwerp: Vraag
 
GERKEN620 schreef:
Die ander reageerde dat ze niet wist waardoor de twijfel was ontstaan. Dus bleven er vraagtekens open. Hoe raar het ook mag klinken.

Doorgevraagd is er wel, hoezo twijfels? Wil je er nog voor vechten? Het antwoord was resoluut nee, vechten heeft geen zin.

Haar hoofd zei ja, haar hart zei nee.....

Nu zit die ander, een goede vriend van mij, heel erg bij de grond want hij kan haar niet loslaten en wil het enorm graag goed maken.

ik kan me goed voorstellen dat het niet goed gevallen is bij je vriend, vraag blijft over de twijfels, die ontstaan niet zomaar, en hebben naar mijn idee zeker een oorzaak.
Alleen is er misschien op de verkeerde manier doorgevraagd, en is de oorzaak van die twijfels niet open gelegd.
Je gaat naar mijn idee niet twijfelen zonder oorzaak.
Zij wil dus niet blootleggen waardoor die twijfel is ontstaan, misschien doet ze dat ter bescherming van je vriend?
Ik zou zeggen zolang zij niet verder wil, respecteer dat, en helaas zal je vriend de situatie moeten accepteren.
Je kan natuurlijk altijd een mooie bos bloemen sturen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PATRICK330 (53)





Berichten: 19

BerichtGeplaatst: maandag 25 maart 2013, 17:35
BerichtOnderwerp: Vraag
 
Je schrijft over twijfels van de ander die de relatie heeft beëindigd.
Dus als ik het goed begrijp twijfelde die ander over het doorzetten van de relatie, omdat er dan ergens iets gebeurd is wat die twijfel heeft veroorzaakt.
Als je elkaar mist denk ik dat je met elkaar in goed gesprek moet gaan, en mocht je met elkaar besluiten om weer verder te willen in een relatie, zul je goed moeten spreken met elkaar en alle twijfel moeten weg nemen.
Dat kan je alleen bereiken door de hele waarheid op tafel te leggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PATRICK330 (53)





Berichten: 19

BerichtGeplaatst: maandag 25 maart 2013, 17:24
BerichtOnderwerp: Vraag
 
Zoals je het neerzet, lijkt het erop als of je zelf deze relatie hebt beëindigd.
Ik denk dat de ander die zich met 100 procent in de relatie heeft gestort, zich niet hoeft te verontschuldigen, maar juist diegene die het beëindigen ervan heeft veroorzaakt.
Of je verder zou willen met deze relatie, hangt af van je eigen overtuiging of het ook mogelijk is om weer verder te kunnen.
Het kan ook dat je alles even op een lager pitje zet, en eerst met elkaar in gesprek gaat, voor je alles weer op pakt.
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PATRICK330 (53)





Berichten: 19

BerichtGeplaatst: maandag 25 maart 2013, 16:58
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Aha dus de nieuwe IE werkt sneller, ja altijd je up dates ge up date houden, zeker bij een computer met windows, onderhoud heel belangrijk ook.
Maar dat is buiten deze discussie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PATRICK330 (53)





Berichten: 19

BerichtGeplaatst: maandag 25 maart 2013, 16:10
BerichtOnderwerp: Knuffel theologen, en eigen evangelie
 
Als ik dit zo lees allemaal, zoals ik al zei vanmorgen, en dat er daarbij nog ruzie s voorkomen, dat is niet goed.
Wat ik bedoel is dit, open een topic en leg uit hoe je bijv de tien geboden vandaag in de huidige tijd toepast.
Zijn er vandaag nog situatie s geweest waar je de tien geboden hebt kunnen toepassen, en zo ja, hoe heb je dat gedaan.
Aan deze discussie ga ik verder niet meedoen, zeker niet als er ruzie van gaat komen met andere leden, dat doet de website ook niet goed, en heeft zeker een negatief beeld naar de nieuwkomer op deze site.
Wat mij betreft doet de redactie deze discussie sluiten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PATRICK330 (53)





Berichten: 19

BerichtGeplaatst: maandag 25 maart 2013, 08:19
BerichtOnderwerp: kinder doop of volwassen doop of zit er iets tussen in
 
Ik ben in 2004 gedoopt, als volwassen, omdat ik na het lezen van de bijbel ervan overtuigt was om mij juist te laten dopen.
Of dat ingegeven was door God, weet ik niet, maar ik heb wel alles doorgezet, en het uiteindelijke doel bereikt.
Tevens heb ik op weg naar dat doel, een collega er naar gevraagd, omdat hij als dienaar van de kerk, er veel van af wist.
Op deze manier ben ik bij de Nieuw Apostolische kerk gekomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PATRICK330 (53)





Berichten: 19

BerichtGeplaatst: maandag 25 maart 2013, 08:00
BerichtOnderwerp: Knuffel theologen, en eigen evangelie
 
Als ik zo lees word er erg ingegaan op de theorie, en hoe men de bijbel met alle geboden moet begrijpen naar de waarden en normen van nu.
Zou het niet veel meer interessant kunnen zijn hoe we leven naar al die geboden, en hoe we dat toepassen in het dagelijkse leven?
Het steeds meer dieper ingaan op deze onderwerpen levert dus reacties/ruzies op die het onderwerp niet meer dienen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PATRICK330 (53)





Berichten: 19

BerichtGeplaatst: maandag 25 maart 2013, 07:13
BerichtOnderwerp: ben je werkelijk vrijgezel of alleenstaand?
 
Als ik deze vraag letterlijk antwoord, dan ben ik alleenstaand en vrijgezel.
Ik heb geen vorige relaties die ik nog moet afsluiten.
Daarmee komend tot dit onderwerp, heb ik nergens gelezen, heeft iemand soms wel eens de mogelijkheid gehad om een vorige relatie af te sluiten?
Het kan gebeuren dat iemand dat niet heeft gehad.
Ik ben hier weer terug gekomen op CM, nadat ik een hele lange tijd weg geweest ben, met de bedoeling om een mogelijke relatie met iemand te mogen opbouwen.
Of dat daadwerkelijk gebeurd, hangt van mij zelf af, of ik daartoe stappen onderneem of niet.
Verder kan ik alleen maar zeggen dat ook de mens ingewikkeld in elkaar zit, en dat sommige onderwerpen moeilijk te doorgronden zijn.
Deze vraag echter, kan ook gesteld worden als je eenmaal een leuk contact hebt opgedaan hier op de website, omdat je elkaar toch ook aftast op de mogelijkheden van een mogelijke relatie met elkaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PATRICK330 (53)





Berichten: 19

BerichtGeplaatst: zondag 24 maart 2013, 06:51
BerichtOnderwerp: Het weer
 
Hier gelukkig niet, die sneeuw worden we wel eens zat, wel koud natuurlijk Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PATRICK330 (53)





Berichten: 19

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 maart 2013, 07:02
BerichtOnderwerp: PC-problemen
 
Aha, ik heb met bootcamp windows 7 en OS X in mijn Imac gehad.
Werkte uitstekend, echter ben ik toch meer verknocht aan OS X, en ook wel Linux.
Ik heb ooit in het verleden van een PC prive project van de zaak met Windows XP begonnen, nu al een paar jaar verknocht aan computers van Apple, en het ontdekken van verschillende distributie s van Linux, omdat ik dat gedoe met virussen enz zo zat ben.
Volgende maand een Apple computer met G4 processor met OS X 10.5.8 werkend maken.
Weet dat er geen ondersteuning meer te vinden is voor wat betreft flash players enz , maar als je je weg weet over het internet, dan kan je voorlopig nog vooruit met deze software. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PATRICK330 (53)





Berichten: 19

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 13:18
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Ik eet pasta vandaag met mijn zelf gemaakte pasta saus.
Had een hele pan saus eergisteren, heb het allemaal in bakjes gedaan, in de vriezer, dus heb voorlopig genoeg.
Morgen aardappelen, broccoli, en een zigeunerschnitsel erbij.
Knipoog smiley


Laatst aangepast door
PATRICK330
op vrijdag 22 maart 2013, 13:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PATRICK330 (53)





Berichten: 19

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 13:15
BerichtOnderwerp: PC-problemen
 
Windows 8 zou ik nog niet gebruiken, omdat nog niet alle producenten van bijv printers en andere apperatuur nog geen beschikbare drivers hebben.
Zou zeker een jaar wachten voor ik er mee zou gaan werken.
Windows 7 werkt erg fijn, maar toch blijf ik bij mijn OS X Mountain Lion steken.
Linux Ubuntu erg aan te raden, zeker in 64 bit versie, werkt erg fijn, maar ook Linux Mint, Open Suse zijn erg fijn om mee te werken.
Je zou ook programma Wine kunnen gebruiken om Windows programma s te draaien in Linux.
Wine zit er bij Ubuntu inbegrepen, of je kan het programma downloaden vanuit uit het software centrum.

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PATRICK330 (53)





Berichten: 19

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 13:04
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
omdat misschien een server een beetje traag is, of het ligt aan het soort internet dat je hebt, de werkelijke snelheid is altijd minder en kan flactueren. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PATRICK330
Pagina 1 van 1