ChristianMatch
 


Forum

Berichten van LAURA291
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 11 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LAURA291
Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: woensdag 10 september 2014, 07:36
BerichtOnderwerp: Muzikaal ABC
 
O.

Hans gaat weer de verkeerde kant op; in verwarreling gebracht door Jol die zo nodig Engels moest schrijven… Knipoog smiley

Of Paul Potts Timeless is weet ik niet: het was wel mooi!

Maar wat een omissie dat we Simple Minds vergeten waren! Nu nog mooier dan vroeger Lachende smiley


Uiteindelijk zijn we nu bij de O aangeland. Wie O wie?


Laatst aangepast door
LAURA291
op woensdag 10 september 2014, 07:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 september 2014, 18:47
BerichtOnderwerp: Muzikaal ABC
 
Queen, who else met Bohemian rhapsody; een bijzonder mooie uitvoering Lachende smiley met blinkend witte tanden


https://m.youtube.com/watch?v=tgbNymZ7vqY


Laatst aangepast door
LAURA291
op dinsdag 9 september 2014, 18:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 september 2014, 14:39
BerichtOnderwerp: Sermonettes
 
SHANITA130 schreef:
Met alle respect:
Ik denk zo even je overdenking over en denk: Waarom zou iemand veel autoriteit over anderen wíllen hebben?
Hebben wij niet allemaal een stukje autoriteit naar de ander, bijvoorbeeld famillie, vrienden etc.
Zijn wij niet allemaal trots op Zijn tijd op onszelf, als we iets bereikt hebben, oid? en dan ook meteen zelfingenomen met onszelf, zo van 'dat heb ik maar mooi even gedaan, deze middag'? Bijvoorbeeld...

Knipoog smiley

Ps: Mijn overdenking komt eraan, ik moet daar nog even over denken. Knipoog smiley

Vind ik een hele mooie voor een nieuw discussietopic; Autoriteit en alles wat daar bij komt kijken oid…
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 september 2014, 14:37
BerichtOnderwerp: Muzikaal ABC
 
SHANITA130 schreef:
Ik doe het zo: de U is al geweest met U2 'All I Want is You' en UB40 met 'Sing Our Own Song'.

Dus ik doe een ander Nummer namelijk: U2 - I Still Haven't Found What I'm Looking For: http://youtu.be/wdCJRybAtso, met de Engelse tekst eronder....

Knipoog smiley

Je mag best dubbelen hoor. Wie weet wil iemand wel ruilen Knipoog smiley

De T… eindelijk.

Tom Petty and the heartbreakers; mijn lijflied (vroeger dan)

https://www.youtube.com/watch?v=fFnOfpIJL0M
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: maandag 8 september 2014, 17:10
BerichtOnderwerp: Muzikaal ABC
 
SHANITA130 schreef:
Jaaaaaah, Roxy Music met Avalon, die wou ik er ook inzetten, als we bij de R waren maar ik was al te laat....

Anyway, we waren bij de A, van Amy Winehouse, en mag ik er jullie even op wijzen dat Amy Joods is( van beide ouders zelfs), ze een verschrikkelijke goede muzikant is. (ze lijkt qua gezicht een beetje op Barbara Streisand, let maar es op...)

Dus, De A met Amy Winehouse, met dit keer: http://youtu.be/3XKYZRuJEnU

Kijk eens hoe leuk.....


Amy is fantastisch, maar ze is nog laaaaang niet aan de beurt. Lachende smiley met blinkend witte tanden

We gaan nu achterstevoren door het alfabet en héééé… daar issie weer!

Willy Deville Lachende smiley

https://www.youtube.com/watch?v=pztjjjQoti8


En Shanita: ik weet dat het een cover is maar deze x heeft Jimi toch het nakijken Coole smiley met zonnebril


Laatst aangepast door
LAURA291
op maandag 8 september 2014, 17:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: maandag 8 september 2014, 15:56
BerichtOnderwerp: Mededelingen over forum
 
Het forum is van slag… Toch niet gehacked hoop ik?

In het overzicht staan niet meer de juiste laatste reacties.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: maandag 8 september 2014, 07:34
BerichtOnderwerp: Muzikaal ABC
 
Hihi, het is kennelijk lastig een hele stoet mensen om te keren, maar we proberen het toch. Met kinderen lukt het ook altijd Clown smiley

Deze trein gaat terug: we zijn inmiddels bij de X.

Jammer dat er in onze jeugd geen X-factor was....

k Herinner me wel broeierige zomerhit van een band met een X

https://m.youtube.com/watch?v=bpA_5a0miWk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zondag 7 september 2014, 23:10
BerichtOnderwerp: Muzikaal ABC
 
HANNS104 schreef:
De band heet Led Zeppelin en valt dus onder de L


Oooooh, dawissiknie. Dacht dat dat van z'n fietslampje was Engeltje smiley


Maar we zijn alweer bij de Y:

Yellow Jackets Coole smiley met zonnebril

https://m.youtube.com/watch?v=IT4gfl2LEmY
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zondag 7 september 2014, 16:10
BerichtOnderwerp: Muzikaal ABC
 
En dan nú; Backwards! Lachende smiley

De muziek blijven we wel voorwaarts draaien…


Zijn we bij de Y


Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zondag 7 september 2014, 16:08
BerichtOnderwerp: Muzikaal ABC
 
Ongelooflijk dat nog niemand em geplaatst heeft. One of a kind:


Zeppelin op weg naar de hemel…

https://www.youtube.com/watch?v=7YZb8s7Kxa4
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zondag 7 september 2014, 16:05
BerichtOnderwerp: Muzikaal ABC
 
SHANITA130 schreef:
Ja, dat is een aardig nummer vind ik.

Nu, weer de A

In remembrance of a great singer.
R.I.P. Amy Winehouse (Ter herinnering van een grote zangeres, RIP Amy Winehouse)

Amy Winehouse met You know I'm no good. Live in London 2007

http://youtu.be/3QDDzaY1LtU


Inderdaad een prachtig nummer van Yes, die alreede verdwaald was in mijn eenzame hart.

Zzzzzjanita, na de Y komt nog altijd de Z
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zondag 7 september 2014, 16:00
BerichtOnderwerp: Muzikaal ABC
 
HANNS104 schreef:
X is de letter daarom deze - anders had ik het niet snel erbij gezet Knipoog smiley https://www.youtube.com/watch?v=z36X1c0K8xw

Ieuw…. Inderdaad sentiment; de tranen sprongen spontaan in m'n ogen Huilende smiley, smiley in tranen

Edoch, dit gelukzalige moment duurde maar even, want mijn computer liep vast Lachende smiley

Ik keur hem goed.


Op voorwaarde dattie niet weer opduikt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zondag 7 september 2014, 09:23
BerichtOnderwerp: Muzikaal ABC
 
SHANITA130 schreef:
Het was lang nadenken maar, een X gevonden, pfffff....Xanadu

Sja, wat zullen wij van deze dingen zeggen?

Xanadu is de naam van de song…

Ik was nooit fan van Olivia Zieke smiley

Maar het is wel jeugdsentiment Smiley die vol vragen zit


Scheidsrechter Mario; kunnen we dit goedkeuren? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 september 2014, 22:32
BerichtOnderwerp: Muzikaal ABC
 
Jaaaaaaaaaaaah!

Daar issie weer! Lachende smiley

De W dat kan er maar tje zijn: Willy Deville met een mooie life-uitvoering van zijn veel te grote hart

Demasiado Corazon

https://www.youtube.com/watch?v=gPEljSdzCZ8

Verliefde smiley


Laatst aangepast door
LAURA291
op zaterdag 6 september 2014, 22:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 september 2014, 21:19
BerichtOnderwerp: Hekelen
 
JANS221 schreef:
Deze mensen zijn in staat om je bij anderen zwart te maken, te roddelen en achter je rug de vreselijkste dingen over je te vertellen. Ze verdraaien bepaalde zaken zo dat zij het slachtoffer zijn en vooral veel steun en bijval nodig hebben. Inderdaad kun je medelijden met zulke mensen hebben. Toch kun je er maar beter ver van uit de buurt blijven, medelijden zal niet helpen, ze zuigen zich aan je vast, laten je niet meer los. En met het grootste gemak kunnen ze - als het hun even niet zint- je ook weer laten vallen. Je wordt geblokkeerd of ont-vriend en alles wat jij ooit voor die persoon hebt willen doen, of probeert te doen heeft geen zin meer (gehad).

Je kunt zo een grote hekel aan iemand krijgen, die alleen maar erger kan worden als je maar blijft proberen de ander te helpen. Neem afstand zodat je je niet meer irriteert aan de ander, helpen heeft geen zin, je schiet toch altijd tekort. Deze mensen hebben professionele hulp nodig, maar zullen dat ontkennen.Zelfs professionele hulpverlening schiet vaak tekort, omdat het probleem ontkent wordt en de hulpverlener in hun ogen ook niet voldoet.

Klopt allemaal, helemaal Jans. Ik heb haar een jaar geleden al diverse malen op het hart gedrukt professionele hulp te gaan zoeken.
En nu ja; ik zal het dan wel merken bij wie ze mij allemaal zwart heeft gemaakt. Niet leuk; maar gelukkig zijn het niet mijn vrienden.

Weer een levensles...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 september 2014, 21:01
BerichtOnderwerp: Muzikaal ABC
 
Urban Heroes - Habadaba Riwikidi

https://www.youtube.com/watch?v=0U98K6uiPAE

Of eigenlijk is deze actueler:

https://www.youtube.com/watch?v=30bLcKqwmfo

Maar dit was mijn favourite:

https://www.youtube.com/watch?v=DpnLGOtJIyg

(Vroeger klonk het toch beter Clown smiley )


Laatst aangepast door
LAURA291
op zaterdag 6 september 2014, 21:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 september 2014, 20:30
BerichtOnderwerp: Sermonettes
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 september 2014, 19:47
BerichtOnderwerp: Hekelen
 
JOL252 schreef:
Iemand met opgeblazen gevoel van belangrijkheid heeft vaak ook een heel eigen wereldje, een waansysteem. Ga je daar niet in mee dan komt die afhankelijkheid van anderen naar boven drijven en is iemand zomaar opeens een groot slachtoffer (van jou Verraste, verbaasde smiley). Ga je er tegenin met de waarheid of de realiteit zoals jij die ziet en beleeft dan kan je zomaar de poppen aan het dansen hebben.

Oei, alweer de spijker op zn kop. De puzzelstukjes beginnen nu sneller op hun plaats te vallen. Ik zag die verschillende onderdelen los van elkaar; jij laat me nu de onderlinge verbanden zien. En nu vind ik het eigenlijk pas echt griezelig worden. Dat waansysteem; daar zou ik een boek over kunnen schrijven. En het slachtofferverhaal; ik heb al een tijdje de indruk dat deze persoon mij bij een bepaalde groep mensen aan het zwart maken is, ondertussen zelf natuurlijk in de rol van zielig afhankelijk prinsesje. Afijn; men zal er tzt vanzelf wel achterkomen.
Ik krijg nu toch ook wel medelijden met deze persoon; die gaat het niet makkelijk krijgen in d'r leven. Maar aan de andere kant kiest ze er ook zelf voor.

Ik merk wel dat het me niet in de kouwe kleren is gaan zitten. De komende tijd maar eens lekker veel leuke dingen doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 september 2014, 18:28
BerichtOnderwerp: Hekelen
 
JOL252 schreef:
Dat heet narcisme, kan ook de manische periode zijn van bipolair. Kortom: daar is geen praten tegen.

Ja daar heb je gelijk in. Ik dacht eerst dat narcisme en afhankelijkheid niet combineerbaar waren, maar eigenlijk wordt de afhankelijkheid gebruikt om controle over anderen te krijgen.

En dat er niet tegen te praten valt... Whaha: al zou je op je kop gaan staan...

(Ik mis de ondersteboven smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 september 2014, 11:26
BerichtOnderwerp: Sermonettes
 
Dit topic is bedoeld voor mini-preekjes.

Korte overdenkingen, gedichten met een diepere lading of teksten/plaatjes/foto's over het christelijk geloof waardoor jij bemoedigd bent. Of waarmee jij iemand anders wilt bemoedigen.

Ze zijn te lang voor 'Kreet van de week'. Maar ze zijn wel kort en bondig genoeg om in het voorbijgaan even 'mee te nemen'. En er wellicht net die dag juist iets aan te hebben.

Blessings
(Vinnik zo'n mooie Shanita; heb em ff geleend van je Lachende smiley )


Laatst aangepast door
LAURA291
op zaterdag 6 september 2014, 20:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 september 2014, 10:49
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
Een stralend lied om het weekend mee in te gaan Lachende smiley


https://m.youtube.com/watch?v=Gwtb4Kggm5Y&feature=youtu.be
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 september 2014, 07:41
BerichtOnderwerp: Hekelen
 
MAMY994 schreef:
Voor mij late avondgedachten...
Je moest eens weten hoe goed je met deze paar zinnen de spijker bij mij op z'n kop geslagen hebt! Een actie van zelfbescherming... Als een daad van barmhartigheid naar jezelf om je te bevrijden uit de strik van vogelvangers (zo voelt dat ook).
Het is alleen zo moeilijk om dit ook aan anderen duidelijk te maken die je erop aanspreken. Zoals hier gezegd is: probeer ook ik afstand te nemen. Maar wat als je daar behoorlijk op aangevallen wordt en zelfs van onchristelijk gedrag beticht wordt? Ik hoef niet per se aardig gevonden te worden. Het doet alleen erg pijn. Maar aan de andere kant, zou het mezelf niet beschermen uiteindelijk meer schade doen (denk ik). Of hoe zien jullie dat?

Alleerst ff rechtzetten: mijn opmerking over aardig gevonden worden was meer schertsend bedoeld tov de mensen op dit forum. Dat ging niet over de persoon in kwestie. (Daar doe ik juist heel onaardig tegen om te voorkomen dat ze zich weer aan me vastklampt. Ik was bang dat dit onchr. was.)

Het ging ook niet over andere personen eromheen zoals in jouw geval: dat lijkt me idd heel naar. Bij mij was het andersom: pas toen ik mensen vertelde wat er aan de hand was ging ik, mede door hun reacties, zien hoe scheef de situatie was. Maar eea groeit soms langzaam scheef en, hoewel het gaat knellen, besef je vaak pas hoe erg het is, als je eruit stapt. Als dat in jouw geval ook zo is, dan zou ik me vooral niets aantrekken van mensen die je veroordelen. Het lijkt me wel heel goed als je mensen kunt vinden die je wel begrijpen, waar je jouw hart bij kunt uitstorten.

Je laatste vraag begrijp ik niet goed: bedoel je dat het je beschadigt als je de relatie aanhoudt of als je die mensen eromheen te vriend probeert te houden? Als het een manipulatieve relatie is (strik vd vogelvangers) dan beschadigt dat jou. Manipulatie is funest in ieder relatie en beschadigt altijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 september 2014, 07:06
BerichtOnderwerp: Muzikaal ABC
 
FREEDOM687 schreef:
Nog een S:

Ooit van Sandé gehoord? Emeli Sandé?

Samen met Labrinth feat. Emeli Sandé - Beneath Your Beautiful

https://www.youtube.com/watch?v=bqIxCtEveG8

Kan hier uren naar luisteren (of zelf op keyboard spelen is ook errrg leuk)

Inderdaad mooi nummer en mooie clip.

Komen we nu bij de T van Tanita Tikaram ihkv mijn schoenenobsessie:

https://m.youtube.com/watch?v=wXSTe9YMCKo


Laatst aangepast door
LAURA291
op zaterdag 6 september 2014, 07:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 september 2014, 20:58
BerichtOnderwerp: Hekelen
 
FREEDOM687 schreef:
Ik denk dat het heel belangrijk is dat je bepaalde grenzen hebt voor jezelf. Als een ander daarover heen gaat is het aan jou om te zeggen ho en niet verder. Als mensen daar geen respect voor hebben moeten ze niet raar opkijken wat mij betreft als ik ze echt ga negeren. Dat is soms de beste manier om ermee om te gaan, met name als je te maken hebt met de zgn. "moeilijke mensen" ofwel mensen met een persoonlijkheidsstoornis.
Als je die grens niet aangeeft of er geen consequenties aan verbindt ben jij straks de dupe en ik geloof dat je ook voor jezelf goed moet zorgen.



Dat is misschien een probleem bij veel mensen. Ik zal je iets vertellen.. er zal altijd wel iemand zijn (hoogstwaarschijnlijk zijn dat er echt meerderen) die jou niet aardig vindt.
Ik denk als je voldoende zelfrespect hebt dat je beseft dat niet iedereen je aardig vindt (bijna onmogelijk), so what? Ik zou me er niet al te druk om maken, die mensen vind je overal.
Beter lijkt het mij om te investeren in mensen waarbij het wel klikt en die wel genoeg om je geven.
Je mag zelf natuurlijk ook geven, maar hoe je het ook bekijkt het is toch belangrijk dat er ergens een klik is.

Het is misschien even wennen om die kant van je te laten zien voor anderen (niet iedereen zal het waarderen), maar ze wennen er snel genoeg aan en zo niet dan weet je ook weer wie je vrienden zijn. Knipoog smiley

Ik denk persoonlijk dat het niet erg is dat je het met de 1 goed kan vinden en met de ander niet.
Het is meer de verdraagzaamheid onder elkaar die soms mist. Wil niet gelijk zeggen dat je beste vrienden moet zijn, geforceerd vrienden zijn werkt ook niet volgens mij.
Als je een voorbeeld neemt kun je bijv. zien dat David erg goed op kon schieten met Jonathan.
Ik vind het persoonlijk heel bijzonder als je een diepe vriendschap met iemand mag opbouwen. En ik moet er niet aan denken dat je een allemans vriend bent, dat is niks voor mij, ik hou van de diepgang maar diepgang wil ik niet met iedereen delen Verlegen lachende smiley Lachende smiley

Dank voor je reaktie. En idd is grenzen aangeven niet altijd makkelijk. In dit geval heb ik dat wel gedaan, meerdere malen en ook minder subtiel: het komt gewoon niet over. Deze persoon heeft nauwelijks feeling met de realiteit en een enorm opgeblazen ego. Mijn probleem is dat ik er tijdelijk nog mee moet dealen. En dan voel ik me verplicht om me 'christelijk' te gedragen (aardig en lief) en dat valt me moeilijk. Maar als ik zo de reakties lees hoef ik me niet schuldig te voelen. Gewoon nog ff doorbijten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 september 2014, 18:00
BerichtOnderwerp: Muzikaal ABC
 
ZEELAND736 schreef:
Les Poppys...(sorry...ik weet geen O)

Misschien velen niet met mij eens...
Voor mij nostalgie....

http://youtu.be/V9Po8lSIKww

http://youtu.be/o618mlIaR7E

Tsss beetje voorkruipen hé! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

O isniezo moeilijk: Orchestra (bij kunstlicht)

Hoewel ze volgens mij liever daglicht hebben...

https://www.youtube.com/watch?v=98P-gu_vMRc
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 september 2014, 14:35
BerichtOnderwerp: Muzikaal ABC
 
ZEELAND736 schreef:
Met smart...wacht ik op de P....

O

Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 september 2014, 13:28
BerichtOnderwerp: Muzikaal ABC
 
Mmmm om het goed te maken, hier een fatsoenlijke M Engeltje smiley

Mink Deville, zijn mooiste:

https://www.youtube.com/watch?v=ioxeqbQCvMo


10 bonuspunten voor degene die de rest van zijn repertoire upload Coole smiley met zonnebril


Laatst aangepast door
LAURA291
op vrijdag 5 september 2014, 13:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 september 2014, 06:32
BerichtOnderwerp: Muzikaal ABC
 
Speciaal de wekker gezet voordat iemand er met de H vandoor gaat Lachende smiley

Heart; Crazy on you

Met een hilarisch fimpje

http://vimeo.com/22871169
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: donderdag 4 september 2014, 23:29
BerichtOnderwerp: Hekelen
 
JOL252 schreef:
Hmm .....
ik stond zo EENS (ik mag geen "es" schrijven, dat is geen Engeltje smiley goed ABN Boze smiley ) Sorry J.:) ) onder het afwassen na te denken hierover.
- wat als het een actie is van zelfbescherming om los te laten
- wat als het uiteindelijk een actie van liefde is om afstand te nemen zodat de ander op eigen wieken gaat leren drijven ...
- wat ... als het zelfs een daad van barmhartigheid is naar allereerst je zelf (heb je naaste lief als jezelf) ... om jezelf/je ziel te bevrijden uit de strik van vogelvangers ...

zomaar wat afwasgedachten...

Ik mag vammeselluf 'es' schrijven op fora. (maar 'forums' dan weer niet) Engeltje smiley

Ja ik denk dat je gelijk hebt, ook al voelt het anders: "weg,weg,weg!" Maar idd zelfbescherming (begint overigens flink uit de klauwen te lopen).
Misschien moet ik die aversie wel interpreteren als alarmsignalen en is het intuïtieve zelfbescherming.

Wat lopen er toch een rare mensen op de wereld Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA291 (60)





Berichten: 327

BerichtGeplaatst: donderdag 4 september 2014, 23:06
BerichtOnderwerp: Muzikaal ABC
 
Wow jullie gaan hard! Ben ik nog op tijd voor de F?

Flairck ... Dat is lang geleden... Lachende smiley

https://m.youtube.com/watch?v=1QaKkUIAfR4
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van LAURA291
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 11 Volgende
Pagina 3 van 11