ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PHRED902
ChristianMatch forum index » Berichten van PHRED902
Auteur Bericht
PHRED902 (63)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: woensdag 9 oktober 2013, 22:19
BerichtOnderwerp: Humor
 
Kom ik een Duitser tegen die vraagt aan me: 'weet je wat er gebeurt als je bij de 5e keer slaagt voor het rijexamen?' Nee zei ik, 'nou dan krijg je een geel nummerbord. Aha dacht ik even terugpakken, dus vroeg ik hem: 'weet wat er gebeurt als je bij de 7e keer slaagt voor het rijexamen?' Nee zegt de Duitser, 'dan krijg je een wit nummerbord' zei ik.

(waar gebeurd)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PHRED902 (63)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: woensdag 9 oktober 2013, 22:13
BerichtOnderwerp: Humor
 
Kom ik een Zwitser tegen die zegt tegen me: 'de koeien in Nederland zijn zo vaal'. de Zwitser voelt zich heel wat om dat tegen een Nederlander te zeggen. Duiveltje smiley
Toen zei ik tegen hem: 'zijn de koeien in Zwitserland niet Lila?' denkend aan de vele Milka reclames. Knipoog smiley
De Zwitser draait zich om en gaat nietszeggend weg. Gefrustreerde smiley

(waar gebeurd)


Laatst aangepast door
PHRED902
op donderdag 10 oktober 2013, 00:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PHRED902 (63)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zondag 22 september 2013, 13:57
BerichtOnderwerp: Zou het haalbaar zijn ...?
 
ik maakte ook mee de reklame en nieuws mee van datenzonderdat
jammer dat je er flink voor moet betalen
Ik heb mijn hele leven vriendschappen gehad (en nog) met vrouwen zonder intimiteit, voor mij was het vertrouwd gesprek en de band ook intiem (net als een broer/zus). Het is toch hartstikke gaaf als je zo met elkaar kunt optrekken helemaal vertrouwd en veilig en je hart kunt luchten zonder blad voor de mond (wederzijds).

Los daarvan had ik eventueel een relatie.
Ja ik kan niks met een jaloers ingesteld relatie.

De reden dat ik liever met vrouwen optrok dan mannen omdat ze veel opener zijn dan mannen en over alles kunnen praten (afhankelijk van de persoon).
Soms of vaker keek de omgeving wel even scheef omdat ze het niet voor mogelijk hielden dat dit kan zonder sex. Nou ik weet niet beter.
Grappig als iemand je onterecht verdenkt van 'ongepaste intimiteit' zegt dat meer over die persoon of zelfs groep dan van jou, doch hun probleem of norm wordt wel op jou geprojecteerd of je het wilt of niet.

Ik ben ook pastoraal psychologisch coach en werk ook met vrouwen ondanks dat het afgeraden wordt door de chr.wereld. Even wordt dan vergeten dat je ook mannen hebt die op mannen vallen, en hoe weet je dat van te voren. Het was geregeld een voordeel dat ik van het andere geslacht was en mannen hebben een andere stijl dan dat je gelijke geslacht hebt. Ik praat ook liever met een vrouwelijk coach/psycholoog.
Er zijn ook (gevoelige) mannen die wel kunnen praten, ja die heb ik dan ook in mijn vriendenkring.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PHRED902 (63)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 september 2013, 11:07
BerichtOnderwerp: Relatie met een ongelovige
 
YVONNE734 schreef:
Ben benieuwd of hier ook mensen zijn die dit nu meemaken of die dit hebben meegemaakt

ik was braaf getrouwd met een christen en samen bijzondere en rot dingen meegemaakt in geloof, we hebben een dochter,
na 2 jaar had ze (ex) een hekel aan geloof en gooide uiteindelijk mij de deur uit, een jaar later kwam ze weer terug in geloof en ontwikkelde zich in het pastorale begeleiding en bevrijding maar sloeg door naar overgeestelijkheid en arrogantie. mijn dochter bleef bij haar kwam op 6e tot bekering maar na haar 20e niks meer door de hypocrisie die ze zag met haar moeder

later had ik even een relatie met een ongelovige die wel spiritueel was, we konden daardoor wel geestelijke dingen delen maar weinig uitwisselen over Jezus ik voelde me toen niet comfortabel met het verschil van spiritualiteit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PHRED902 (63)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 september 2013, 23:02
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
wel bijzonder deze discussie

doet me denken aan dat potje met passend dekseltje
1 ideale man voor 1 ideale vrouw
maar ja met die 50% echtscheidingen
blijkt 1/2 ideale man met een 1/2 ideale vrouw?
maar de meeste hier zullen wel meer dan 2 relaties hebben gehad... toch meerdere dekseltjes proberen of het past

en hoe zit het met God... wat Hij samenbrengt...
de praktijk op aarde ziet er helaas anders uit?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PHRED902
Pagina 1 van 1