ChristianMatch
 


Forum

Zou het haalbaar zijn ...?
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 12:29
 
http://goedgelovig.wordpress.com/2013/08/05/wel-een-relatie-geen-seks/


Quote:
Een datingsite die het over een heel andere boeg gooit is DateZonderDat, waar mensen die absoluut geen seks willen worden gekoppeld.
Aseksuele relaties zijn volgens GG-lezer Mafchauffeur ook heel geschikt voor bepaalde typen gristenen, zoals:

- gescheiden mannen en vrouwen (voorkomt overspel);
- homoseksuelen (voorkomt frustrerende onthomo-therapie);
- vrijgezellen (voorkomt het opgeven van je kostbaarste bezit voor ‘de ware’).



Jol, heeft hier (heel) wat vraagtekens bij.


Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 5 augustus 2013, 12:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 12:45
 
JOL252 schreef:
http://goedgelovig.wordpress.com/2013/08/05/wel-een-relatie-geen-seks/


Quote:
Een datingsite die het over een heel andere boeg gooit is DateZonderDat, waar mensen die absoluut geen seks willen worden gekoppeld.
Aseksuele relaties zijn volgens GG-lezer Mafchauffeur ook heel geschikt voor bepaalde typen gristenen, zoals:

- gescheiden mannen en vrouwen (voorkomt overspel);
- homoseksuelen (voorkomt frustrerende onthomo-therapie);
- vrijgezellen (voorkomt het opgeven van je kostbaarste bezit voor ‘de ware’).



Jol, heeft hier (heel) wat vraagtekens bij.
Is het niet op 1 april gestart? Of hoort het bij de wildgroei van datingsites? Er is toch ook een datingsites voor getrouwde mensen die een uitstapje willen maken? No business like datingsites...
Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 12:50
 
*Deelt die twijfels met jullie*

Dit moet wel bedacht zijn door iemand die er zelf niets mee te maken heeft, maar kennelijk een probleem ziet, wat hij/zij voor een ander wil gaan oplossen. Tsjonge. Dit schiet volledig voorbij aan de essenties van werkelijk gelukkig, met elkaar of alleen, zijn.
Soort van "Ik-wil-patat-maar-lust-geen-aardappels".
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 15:16
 
WILLEMIJN232 schreef:
Is het niet op 1 april gestart? Of hoort het bij de wildgroei van datingsites? Er is toch ook een datingsites voor getrouwde mensen die een uitstapje willen maken? No business like datingsites...
Huilende smiley, smiley in tranen

Ja, dat is datingsite SecondLove. Ik wist niet wat ik hoorde toen ik voor het eerst het reclamespotje op de radio hoorde, ik weet nog precies welke rotonde ik nam (van de shock nog maar een rondje gereden Clown smiley).


Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 5 augustus 2013, 15:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 18:42
 
JOL252 schreef:
Ja, dat is datingsite SecondLove. Ik wist niet wat ik hoorde toen ik voor het eerst het reclamespotje op de radio hoorde, ik weet nog precies welke rotonde ik nam (van de shock nog maar een rondje gereden Clown smiley).


ha ha ha, zit hier te lachen achter me pc weer es Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 19:11
 
PETRA373 schreef:
ha ha ha, zit hier te lachen achter me pc weer es Lachende smiley


Ja, moet er ongeveer zo uitgezien hebben:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 20:02
 
JOL252 schreef:
http://goedgelovig.wordpress.com/2013/08/05/wel-een-relatie-geen-seks/


Quote:
Een datingsite die het over een heel andere boeg gooit is DateZonderDat, waar mensen die absoluut geen seks willen worden gekoppeld.
Aseksuele relaties zijn volgens GG-lezer Mafchauffeur ook heel geschikt voor bepaalde typen gristenen, zoals:

- gescheiden mannen en vrouwen (voorkomt overspel);
- homoseksuelen (voorkomt frustrerende onthomo-therapie);
- vrijgezellen (voorkomt het opgeven van je kostbaarste bezit voor ‘de ware’).



Jol, heeft hier (heel) wat vraagtekens bij.


Is het geen fakebericht uit de antigristelijke hoek? Gristelijk is hun spelling. Ze steken volgens mij gewoon de draak met al te geremde christenen, al komt dat helaas wel vaak voor.




Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 5 augustus 2013, 20:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 20:11
 
tsja...


http://www.datezonderdat.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 20:41
 
JOL252 schreef:
tsja...


http://www.datezonderdat.nl/


Maar even een praktische vraag, hoe controleren ze dat nou?

Ik dacht dat second love ook een grap was tot ik las dat er zelfs kamer vragen over gesteld werden......en wettelijk is het niet verboden allemaal natuurlijk.......Maar in Pakistan was zelfs een baby de hoofdprijs van een quiz,
het gaat steeds gekker worden....... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 22:18
 
WILLEMIJN232 schreef:
Maar even een praktische vraag, hoe controleren ze dat nou?

Ik dacht dat second love ook een grap was tot ik las dat er zelfs kamer vragen over gesteld werden......en wettelijk is het niet verboden allemaal natuurlijk.......Maar in Pakistan was zelfs een baby de hoofdprijs van een quiz,
het gaat steeds gekker worden....... Engeltje smiley


Nee wettelijk niet verboden, maar de kamervragen zijn terecht. Voor een second love naast je huwelijk of relatie reclame maken in de samenleving is vragen om een bak ellende waar dezelfde samenleving dan later weer de scherven van op mag vegen... als er uberhaupt nog een veger tegen helpt.
Ik heb er wel een klachtbrief aan gewaagd bij de reclamecode om die reden.

Maar inderdaad hoe controleert men nu dat men date zonder datte. De reacties van leden op de site geven aan dat er blijkbaar veel behoefte was/is aan zonder-datte-relaties.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARNOUT538





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 augustus 2013, 20:03
 
Mijn eerste berichtje op het forum als nieuw lid Knipoog smiley

Ik heb ook wel eens van die datingsite gehoord (1vandaag geloof ik) en volgens mij is het wel waar. Het is een site voor mensen die graag een relatie willen, maar om de een of andere reden geen seks kunnen of willen hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 augustus 2013, 22:18
 
Ik kreeg haast spontane braakneigingen van die Secondlove zooi, maar kan me wel vinden in dat men om wat voor reden dan ook geen behoefte heeft aan een lichamelijke intieme relatie. De eerste keer dat ik die reclame zag, was mijn gedachte "en het zak zijn als in de dagen van Noach".
Normen en waarden verloederen steeds meer

Geen mens is gelijk en er kunnen goede redenen voor zijn om geen seks (meer) te willen hebben ivm permanente nasleep ziekte bijvoorbeeld en ander legio te bedenken oorzaken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 augustus 2013, 23:20
 
JOL252 schreef:
tsja...


http://www.datezonderdat.nl/

Op die site staat op de homepage onder meer: omdat seks niet op nummer 1 op hun prioriteitenlijstje staat
En: Zij moeten meestal niet aan daten dénken, omdat ze weten dat het daarbij vrijwel altijd in de eerste plaats om seks draait. En misschien willen zij dat uiteindelijk wel, maar dat moet niet het belangrijkste zijn!

Nou als ik naar bovenstaande redenen kijk, kan ik mij daarin wel vinden.
Namelijk: Misschien zou ik dat uiteindelijk wel willen, maar het is voor mij, niet het belangrijkste.
Want ik wil iemand leren kennen, ik zie zelf wel in de wereld, dat mannen en vrouwen gewoon goede vrienden zijn, eigenlijk op dezelfde manier, hoe je weleens een vrouw over haar allerbeste vriendin hoort praten. Of een man over zijn beste vriend.

En waarom zou een vriendschap, minder zijn dan een relatie?
Daar kan je mi niet van spreken, van minder, maar ja, wel van anders, en dat is heel wat anders.

Ja, Daten, zonder Dat...zou eigenlijk heel normaal moeten zijn.
Een goede vriendschap is heel veel waard, en daten zonder Dát, ja, dat spreekt mij heel erg aan, want je gaat mi dan daten met een hele andere invalshoek.

Ja, ik denk dat het haalbaar is, en iig haalbaar hoort te zijn. Engeltje smiley

Ps: Hoe ik het zie, is het een site voor mensen die iemand eerst goed willen leren kennen, en dan in vrijheid kunnen beslissen of ze een relatie willen, of het daarna toe groeit, ofdat het naar een vriendschap toe groeit. en die niet meteen op een eerste date seks willen hebben.

Want anders zou de site wel heten 'relatie zonder dat' oid, en zo heet de site niet.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 6 augustus 2013, 23:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 7 augustus 2013, 07:55
 
SHANITA130 schreef:
Ps: Hoe ik het zie, is het een site voor mensen die iemand eerst goed willen leren kennen, en dan in vrijheid kunnen beslissen of ze een relatie willen, of het daarna toe groeit, ofdat het naar een vriendschap toe groeit. en die niet meteen op een eerste date seks willen hebben.

Want anders zou de site wel heten 'relatie zonder dat' oid, en zo heet de site niet.

De opzet is een ander geluid te laten horen dan hoe men denkt dat het bij daten meestal gaat. Men sluit volgens mij uiteindelijk ook niet uit dat er wel een liefdesrelatie uit kan groeien. Maar ik lees op die site juist dat men date om een dus platonische relatie aan te gaan, gezien de verhalen van de datende mensen en de uitleg van de sitebeheerder.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 7 augustus 2013, 09:14
 
Oke Knipoog smiley

Dat zou kunnen een platonische liefdesrelatie(?) Al kan ik mij daar weinig bij voorstellen.

En ja, hoeveel vriendschappen zijn er niet tussen man en vrouw die wel diep zijn en toch platonisch, of net op een randje. En waar wel een groot vertrouwen is?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 7 augustus 2013, 10:12
 
PIETER619 schreef:
Ik kreeg haast spontane braakneigingen van die Secondlove zooi, maar kan me wel vinden in dat men om wat voor reden dan ook geen behoefte heeft aan een lichamelijke intieme relatie. De eerste keer dat ik die reclame zag, was mijn gedachte "en het zak zijn als in de dagen van Noach".
Normen en waarden verloederen steeds meer

Geen mens is gelijk en er kunnen goede redenen voor zijn om geen seks (meer) te willen hebben ivm permanente nasleep ziekte bijvoorbeeld en ander legio te bedenken oorzaken.


Misschien krijgen anderen weer braakneigingen als ze lezen dat er speciaal een site voor christenen is? Knipoog smiley
Het is maar net wat je zoekt en wilt én hoe je overtuiging is.....en wettelijk is het niet verboden dus ze doen niets wat niet mag........
Je weet ook niet altijd wat de achterliggende motieven zijn. Het hoort niet bij jouw waarden en normen dat is duidelijk....


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op woensdag 7 augustus 2013, 11:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 7 augustus 2013, 11:26
 
Waar zijn we mee bezig als een seksloze relatie als een soort heilig ideaal wordt gezien............bizar,een relatie zonder intimiteit...........
Wanneer gaan we seks zien als iets moois en niet als iets smerigs wat je zelfs uit een een vaste relatie moet bannen?
Die paar uitzonderingen moeten we niet als norm gaan nemen.

Leanne,heeft nog nooit een wild voorstel gehad op een date(terwijl die site beweerd dat daten daar volledig om draait,ligt vast aan mijn bmi/uiterlijk/innerlijk/kookkunsten Knipoog smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 7 augustus 2013, 11:30
 
LEANNE226 schreef:
Waar zijn we mee bezig als een seksloze relatie als een soort heilig ideaal wordt gezien............bizar,een relatie zonder intimiteit...........
Wanneer gaan we seks zien als iets moois en niet als iets smerigs wat je zelfs uit een een vaste relatie moet bannen?
Die paar uitzonderingen moeten we niet als norm gaan nemen.

Leanne,heeft nog nooit een wild voorstel gehad op een date(terwijl die site beweerd dat daten daar volledig om draait,ligt vast aan mijn bmi/uiterlijk/innerlijk/kookkunsten Knipoog smiley )

Ja precies, dat is het beeld wat men blijkbaar algemeen heeft. Alsof je je gelijk op elkaar stort en daten dus verdacht moet zijn. Beetje kortzichtig beeld.


Slecht denkt de mens die er slecht van denkt, zei iemand eens. Zit wel een waarheid in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 7 augustus 2013, 12:00
 
JOL252 schreef:
Ja precies, dat is het beeld wat men blijkbaar algemeen heeft. Alsof je je gelijk op elkaar stort en daten dus verdacht moet zijn. Beetje kortzichtig beeld.


Slecht denkt de mens die er slecht van denkt, zei iemand eens. Zit wel een waarheid in.

Ja, dat is óók zo: 'Slecht denkt de mens die er slecht van denkt, zei iemand eens. Zit wel een waarheid in.'

Maar ja, dan heb je ook mensen, die dingen denken, niet omdat ze zelf zo doen, of zijn(projectie), maar omdat ze gewoon zo zijn gaan denken door eigen ervaringen waar dingen bijna altijd er zo aan toe gingen. en dan kan er ook bijkomen dat zij het dan ook nog eens heel veel van anderen hoorden.

Dus dan juist geen kortzichtig beeld, maar ja een beeld gevormd door de waarheid, hun waarheid, omdat zij dat dus bijna altijd zo hebben meegemaakt.

Dus: 'Hoe de waard is, vertrouwd die zijn gasten, gaat natuurlijk lang niet altijd op'.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 7 augustus 2013, 12:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 7 augustus 2013, 13:28
 
Quote:
Leanne,heeft nog nooit een wild voorstel gehad op een date(terwijl die site beweerd dat daten daar volledig om draait,ligt vast aan mijn bmi/uiterlijk/innerlijk/kookkunsten Knipoog smiley )


Ja, de liefde van de man gaat door de maag Knipoog smiley Lachende smiley !!

(Ja, dat hoor je toch vaak he?)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: donderdag 8 augustus 2013, 06:26
 
WILLEMIJN232 schreef:
Misschien krijgen anderen weer braakneigingen als ze lezen dat er speciaal een site voor christenen is? Knipoog smiley
Het is maar net wat je zoekt en wilt én hoe je overtuiging is.....en wettelijk is het niet verboden dus ze doen niets wat niet mag........
Je weet ook niet altijd wat de achterliggende motieven zijn. Het hoort niet bij jouw waarden en normen dat is duidelijk....

Willemijn, goed om je hier weer terug te zien hopelijk gaat het toch de goede kant op, dat is en blijft mijn wens en gebed. Ik denk dat de wet ook een trouwbelofte heeft, nu is de vraag als je gaat daten als getrouwde, pleeg je dan al of nog niet overspel? Dat men behoeft heeft aan bijvoorbeeld een gesprekspartner omdat je uit gekeken bent op je eigen partner, is er iets goed mis. helaas gaat en leert men ons dat eigen ik eerst komt en dan als het ons uitkomt onze naaste pas.

Wil men iets anders, ga eerst eens een marriage course doen, Waarom is men getrouwd, wordt vaak vergeten waardering vor wat d eander is en betekend is niet meer van toepassing. Het is een sluipend proces en schept zo afstand tussen partners. Men ziet bij hernieuwde "aandacht voor elkaar vaak opbloeien van de liefde voor elkaar. Er zijn natuurlijk wle verbroken relatie waar men moest kiezen om uit elkaar te gaan maar veelal is het de sleur die men "vreemd" doet gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 8 augustus 2013, 12:54
 
PIETER619 schreef:
Willemijn, goed om je hier weer terug te zien hopelijk gaat het toch de goede kant op, dat is en blijft mijn wens en gebed. Ik denk dat de wet ook een trouwbelofte heeft, nu is de vraag als je gaat daten als getrouwde, pleeg je dan al of nog niet overspel? Dat men behoeft heeft aan bijvoorbeeld een gesprekspartner omdat je uit gekeken bent op je eigen partner, is er iets goed mis. helaas gaat en leert men ons dat eigen ik eerst komt en dan als het ons uitkomt onze naaste pas.

Wil men iets anders, ga eerst eens een marriage course doen, Waarom is men getrouwd, wordt vaak vergeten waardering vor wat d eander is en betekend is niet meer van toepassing. Het is een sluipend proces en schept zo afstand tussen partners. Men ziet bij hernieuwde "aandacht voor elkaar vaak opbloeien van de liefde voor elkaar. Er zijn natuurlijk wle verbroken relatie waar men moest kiezen om uit elkaar te gaan maar veelal is het de sleur die men "vreemd" doet gaan.

Ik ben het helemaal met je eens Pieter, ik vond alleen je taalgebruik wat ongenuanceerd, daarom reageerde ik. De nuance ontbrak die je nu wel aanbrengt

Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op donderdag 8 augustus 2013, 14:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 8 augustus 2013, 21:14
 
THOMAS968 schreef:
Is het geen fakebericht uit de antigristelijke hoek? Gristelijk is hun spelling. Ze steken volgens mij gewoon de draak met al te geremde christenen, al komt dat helaas wel vaak voor.




Thomas

Hoi Thomas Lachende smiley

GG is Juíst een christelijke site die afrekent met onchristelijke zaken, die voorkomen.

Dus bijvoorbeeld met 'angstgeloof', wat nú nog steeds gepredikt wordt, en met 'genezingen' en 'wonderen', die na nader onderzoek, ja, door een journalist, helemaal niet hadden plaatsgevonden(zie de 7 blinde jongetjes die 'genezen waren van hun blindheid' in Birma' bijvoorbeeld) en met andere onfrisse zaken die christelijk worden genoemd. en met bekende evangelisten die de zaken bedriegen zoals 'goudstof' dat in hun huis regent, wat bij nader onderzoek onedel koper bleek te zijn, en ook valse eindtijdstudie's waar werkelijk waar helemaal niets van klopte en alles bij mekaar was verzonnen. En laatst weer het bekende, nogal dure boek, 'de Getemde Tijger', waar een spectaculair bekeringsverhaal compleet verzonnen blijkt, de feiten werden door de uitgever niet gecheckt. Dat soort zaken...

Vandaar dat ze vaak 'gristelijk' zeggen ipv 'christelijk.'

Het is ook een plek voor onder andere gedesillusioneerde 'ooit evangelischen'. En andere teleurgestelde en ontgoochelde christenen, onder andere door boven genoemde zaken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: donderdag 8 augustus 2013, 23:08
 
LEANNE226 schreef:
Waar zijn we mee bezig als een seksloze relatie als een soort heilig ideaal wordt gezien............bizar,een relatie zonder intimiteit...........
Wanneer gaan we seks zien als iets moois en niet als iets smerigs wat je zelfs uit een een vaste relatie moet bannen?
Die paar uitzonderingen moeten we niet als norm gaan nemen.

Leanne,heeft nog nooit een wild voorstel gehad op een date(terwijl die site beweerd dat daten daar volledig om draait,ligt vast aan mijn bmi/uiterlijk/innerlijk/kookkunsten Knipoog smiley )

Ik denk dat het ook absoluut niet de bedoeling van de oprichster van "date zonder dat" om het als normaal te gaan zien. Zij heeft naar ik meen vanuit haar professie te maken met mensen die geen seks meer willen, maar alleen zijn wel beu zijn. Maar wat is intiem, moet dat specifiek fysiek zijn of mag men wel romantisch genieten van bijv brandend kaarsje en wijntje bij openhaardvuur zonder lichamelijk contact?

Wat seks aangaat, voor de één gewoon lichamelijk contact wat hoort in een goede relatie, voor mij is e rwel verschil tussen de liede bedrijven en seks, mede omdat ik seks meer als lustbevrediging zie oa sexzooi op tv en wat al niet meer ipv intiem in liefde met elkaar omgaan dus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: zondag 11 augustus 2013, 10:35
 
Ben benieuwd of het op die site Dating zonder Dat niet snel off-topic zal gaan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Verder, prima als mensen behoefte aan zo'n site hebben. Beter zoiets dan SecondLove inderdaad. Dat is pas waanzin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PHRED902





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zondag 22 september 2013, 13:57
 
ik maakte ook mee de reklame en nieuws mee van datenzonderdat
jammer dat je er flink voor moet betalen
Ik heb mijn hele leven vriendschappen gehad (en nog) met vrouwen zonder intimiteit, voor mij was het vertrouwd gesprek en de band ook intiem (net als een broer/zus). Het is toch hartstikke gaaf als je zo met elkaar kunt optrekken helemaal vertrouwd en veilig en je hart kunt luchten zonder blad voor de mond (wederzijds).

Los daarvan had ik eventueel een relatie.
Ja ik kan niks met een jaloers ingesteld relatie.

De reden dat ik liever met vrouwen optrok dan mannen omdat ze veel opener zijn dan mannen en over alles kunnen praten (afhankelijk van de persoon).
Soms of vaker keek de omgeving wel even scheef omdat ze het niet voor mogelijk hielden dat dit kan zonder sex. Nou ik weet niet beter.
Grappig als iemand je onterecht verdenkt van 'ongepaste intimiteit' zegt dat meer over die persoon of zelfs groep dan van jou, doch hun probleem of norm wordt wel op jou geprojecteerd of je het wilt of niet.

Ik ben ook pastoraal psychologisch coach en werk ook met vrouwen ondanks dat het afgeraden wordt door de chr.wereld. Even wordt dan vergeten dat je ook mannen hebt die op mannen vallen, en hoe weet je dat van te voren. Het was geregeld een voordeel dat ik van het andere geslacht was en mannen hebben een andere stijl dan dat je gelijke geslacht hebt. Ik praat ook liever met een vrouwelijk coach/psycholoog.
Er zijn ook (gevoelige) mannen die wel kunnen praten, ja die heb ik dan ook in mijn vriendenkring.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 25 september 2013, 16:15
 
Ter info

http://www.cip.nl/artikel/37937/Kees-van-der-Staaij-debateert-over-vreemdgaan?fb_comment_id=fbc_333897723422931_1515285_334007176745319#


Elders in dit topic werd deze second love-datingsite genoemd.


Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 25 september 2013, 16:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 25 september 2013, 17:45
 
JOL252 schreef:
Ter info

http://www.cip.nl/artikel/37937/Kees-van-der-Staaij-debateert-over-vreemdgaan?fb_comment_id=fbc_333897723422931_1515285_334007176745319#


Elders in dit topic werd deze second love-datingsite genoemd.

Dank je Jol...ik had deze gemist...maar goed alsnog gedaan....
Bewondering voor Kees...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: woensdag 25 september 2013, 18:14
 
Maar ff gereageerd of Facebook bij https://www.facebook.com/pages/NO-second-love-NO/304981899639501 en ff gedeeld Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 25 september 2013, 20:50
 
PIETER619 schreef:
Maar ff gereageerd of Facebook bij https://www.facebook.com/pages/NO-second-love-NO/304981899639501 en ff gedeeld Lachende smiley

Wil ik ook nog even gaan doen ja...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1