ChristianMatch
 


Forum

Berichten van FFT360
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van FFT360
Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 januari 2015, 18:23
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ik eet vandaag, als goede christen, niets. Het is immers een boetedag Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 januari 2015, 13:37
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
 
ROTTERDAM955 schreef:
Mini reep zeker Smiley die vol vragen zit

Neen gekkie Knipoog smiley juist niets mini Boze smiley pfff, en dan vroegen ze nog aan mij via feesboek dat ik ongesteld was. Ik vertel dus nu niets meer, voila.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 januari 2015, 03:34
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
Ik kan nog niet veel melden van wat ik deed vandaag. Ik ben net wakker. Ik heb natuurlijk wel netjes mijn mails beantwoord en om grote ongelukken te vermijden heb ik ook eens geplast.

Ik zie dat ik nog een afwasje heb staan. Slechts 1 bord, 2 steekijzers en een snij-ijzer. Dat werk ik dadelijk even weg.

Ik moet ook nog strijken maar dan moet ik iets meer wakker zijn want anders verbrand ik weer een vinger Boze smiley ...

Tot later...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: woensdag 7 januari 2015, 19:21
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Boze smiley ...ik ben zaterdag gaan wokken (per ongeluk) en nu heb ik bijna terug honger en geen maagpijn meer. Dus eet ik eens niets...voila.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 januari 2015, 17:18
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
 
Ik heb chocolade gekocht gisteren en die is allemaal al op Boze smiley ...en ik was nu zo erg vermagerd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 januari 2015, 17:16
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
Boze smiley ...wat lopen jullie toch te klagen??? Kijk eens naar mij, ik heb zoveel ongeluk Boze smiley en toch klaag ik niet.

Ik kreeg onlangs de CM-Oscar voor de vrolijkste dinges op Cm Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 januari 2015, 17:11
BerichtOnderwerp: Wist je dat?
 
...dat ik 100 % van mijn mails heb beantwoord? Lachende smiley

Wist je ook dat niet al mijn mails worden beantwoord Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 januari 2015, 17:03
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
DONJAMES684 schreef:
Ik wist niet dat kannibalisme ook in Nederland voor kwam. Clown smiley
Straks boerenkool met worst eten. Knipoog smiley

Don, dat Anna-geval Knipoog smiley...is heel apart. Lief en gek enzo maar je moet haar in de gaten houden. Voordat je het weet ben jij de 'buurman' en lig je gekookt op haar bord Lachende smiley.

Ik eet ook wel iets maar weet nog niet wat...


Laatst aangepast door
FFT360
op dinsdag 6 januari 2015, 19:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 januari 2015, 16:51
BerichtOnderwerp: Wist je dat?
 
ANNA415 schreef:
en dat ik dus middernacht weer foetsie ben Huilende smiley, smiley in tranen


Boze smiley ...wrom blijf je niet na die 3 dagen??? Ik ben toch lief en vriendelijk en de anderen toch ook een beetje...hoop ik Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 januari 2015, 16:49
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ANNA415 schreef:
vandaag de "buurman" laten koken.
Lamskoteletten, sate van de haas
gebakken aardappeltje
salade van komkommer en appel
sausjes erbij

Kwijlende smiley

Verraste, verbaasde smiley een gekookte buurman??? Die haaskoteletten van een lam met met gebakken aardappelen kan ik nog begrijpen maar een gekookte buurman gaat me te ver...sorry Anna, er zijn grenzen... Boze smiley


Laatst aangepast door
FFT360
op dinsdag 6 januari 2015, 17:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: woensdag 17 december 2014, 14:13
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
JANE410 schreef:
Is er ook een bordje:

VERBODEN TOEGANG voor gezellige mensen(Mara) die zo klagen? Knipoog smiley

Boze smiley ...vanaf nu klaag ik nooit meer muur en ben ik altijd gezellig...zo ben ik nu eenmaal Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: woensdag 17 december 2014, 04:00
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Ik heb dus gisteren die bietenstamp gegeten en ik kreeg nog net de laatste tip van CM-C mee voor ik begon met koken. Ik heb dus de aardappelen apart gestampt daarna de bietjes, maar niet altijd te fijn zodat het geen moes werd, die dan onder de aardappelen gedingest en ik vond het best lekker. Ik had zowel de smaak van aardappelen en bietjes.

Boze smiley natuurlijk was er een derde kruidnagel in het gerecht terechtgekomen terwijl ik dacht dat er maar 2 inzaten. Met veel moeite heb ik die 2 nagels gevonden en drom niet naar die derde gezocht. En ja hoor...ach die derde komt er wel op één of andere manier er wel uit. We laten alles over aan de natuur Knipoog smiley

Ik vond het alvast een goede tip Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: woensdag 17 december 2014, 03:51
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
MARA635 schreef:
ik hoor ex cm-ers klagen dat het hier zo saai is...

ik geef ze groot gelijk...

vroeger kon je proeflid zijn voor 2 weken.. nu voor 4 weken...

een lokkertje om mensen vast te houden...

geen lidmaatschap voor mij...

ik ga dus ook niet op zoek naar iemand,

want mijn indruk is :

mensen op cm zijn ongezellig...

cm zou het volgende bordje moeten kunnen plaatsen voor leden:



Nou Mara, ik ken je nu ook al wat jaartjes waarmee ik aangeef dat ik ook in de die goede oude tijd deel uitmaakte van die gezellige groep maar ik vind je reactie toch wel kwetsend.

Ik kan me voorstellen dat je reactie niet leuk is voor de CM-redactie. Misschien ben ik te gevoelig en heb ik het bij het verkeerde eind maar ik kan me voorstellen, ik zou het alvast heel normaal vinden, dat je reactie bij de redactie hard aankomt. Ze doet haar best om de site te promoten en er ook wat leven in te brengen.

De wil en het verlangen is er bij haar om CM weer levendig te maken maar de mensen, de leden moeten ook meewillen. Eerlijkheidshalve moet ik ook toegeven om dat ik van plan ben mijn lidmaatschap vroegtijdig te laten beëindigen. Als ik sommige mensen mail krijg ik niet eens antwoord terwijl ze een profiel hebben waarvan je zou denken dat ze toch zouden antwoorden. Dit was in het verleden ook wel zo, ze kregen een mail van mij, ze komen uiteraard op mijn profiel kijken om vervolgens geen moeite te nemen om te antwoorden. Vroeger had ik dan nog, ik spreek even voor mezelf, verschillende mensen waarbij ik terecht kon of zij bij mij voor een praatje. Op die manier had ik nog wat aan CM. De oude garde is er niet meer en spijtig genoeg zijn sommige andere (nieuwe) leden passiever. We kunnen ze niet dwingen om gezellig te doen door op het forum te schrijven, in de chatroom aanwezig te zijn of om een mail te beantwoorden.

Mara, ergens begrijp ik dus je reactie maar het je had het op een minder kwetsende manier kunnen weergeven. Vind ik hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 december 2014, 18:41
BerichtOnderwerp: Besef dat in de vriendengroep de ware niet zit
 
DENISE632 schreef:
Dag Marnix,


Om jou vraag te beantwoorden..., nee, dat ken ik niet.

Wellicht heeft dit ook te maken met de achterliggende motivatie waarop vriendschappen gesloten worden. Je geeft aan dat er binnen een vriendengroep geen ware partner rondloopt. Vanuit dit standpunt of constatering van een feit, vraag ik mij dan ook af wat dan het doel van de vriendschap was op het moment dat je deze afsloot?

Groeten,

Denise
Knipoog smiley

Idd Denise, ik sluit me aan bij jouw vraagstelling. Een vriendin of vriend die je verworven hebt door omstandigheden hoeft niet een levenspartner te worden.

Zo heb ik ook 2 vriendinnen die echt vriendinnen zijn. Eéntje heb ik hier leren kennen en de andere door een heel pijnlijk voorval. Toch wist ik van de ene al jaren geleden dat we nooit een steltje zouden worden maar dat hoefde niet. Ik ben heel blij met haar en moet onze vriendschap.

Anderzijds heb ik hier ook een hele mooie vriendschap gekregen dat veel meer werd. We hadden plannen die tot in de puntjes waren uitgewerkt maar uiteindelijk is dat ontaard in een hele vijandelijkheid, van haar kant dan, en om onbegrijpelijke redenen.

Je moet kunnen filteren: wil ik een pure vriendschap of wil ik meer dat ontstaat vanuit een vriendschap.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: maandag 15 december 2014, 22:12
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
JANE410 schreef:
Stamppot bieten ken ik helemaal niet en wat eet je daar dan bij? is dat vlees of rookworst. en de uien zijn die gebakken of gekookt?

Misschien maar eens gaan proberen, ik houd wel van bietjes

Maar na morgen kan FFT vertellen hoe het smaakt of niet Lachende smiley

Bietjes zijn heel lekker. De manier waarop CM-C ze klaarmaakte ken ik ook niet maar het ziet er wel lekker uit. Wedden dat ik zo'n kruidnagel niet vind en stuk bijt Boze smiley

Je kan er elk soort vlees bij eten: worstje, ribkarbonade, kipfilet, pompoen, blinde vink, tartaartje...enzo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: maandag 15 december 2014, 19:34
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Heel gezond: stamppot met bieten (met ui, azijn, peper, zout en kruidnagels).

Geen officieel recept: alles gaar krijgen en stampen maar. En tijdens het eten de kruidnagels er weer uitvissen. Anders kraakt het zo tussen je kiezen Knipoog smiley

Boze smiley ...had ik deze tip nu maar eerder gelezen. Het is al bijna nacht en dus geen tijd meer om er aan te beginnen.

Laat ik nu wel alles in huis hebben om dat morgen te kunnen maken Lachende smiley

Zo, dus jullie weten al wat ik morgen ga eten...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: maandag 15 december 2014, 13:45
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
CHRISTIANMATCH schreef:
En daar is 'ie weer.

Gewoon even mailen naar de redactie en dan kunnen wij het topic weer ontgrendelen. Mits het nog op het forum staat.

Aha Lachende smiley CM-C, dan heb je vast ook al een culinaire tip voor ons?

Wat eet jij vandaag? En hoe maak je het klaar? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: maandag 15 december 2014, 12:44
BerichtOnderwerp: gezellig koffie/thee drinken in de loby?
 
MARA635 schreef:
Vroegûh.. heel vroegûh...

Was er op het forum een topic wat eten we vandaag, is dat geen inspiratiebron?

Boze smiley ...Mara, zie jij dat topic nog ergens??? Wel, ik ook niet. De tegenwoordige 'gezonde' CM-er eet volgens mij niet meer...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: maandag 15 december 2014, 12:16
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
Hoe heerlijk moet het zijn om rust te vinden. Niet alleen in je ziel maar ook op een plek welke we het ware Leven mogen noemen én beleven...Een betere plek dan dit tranendal. Een plek, ja, het Leven waar we, of sommige, niet als een wegwerppersoon maar wel als een echt mens worden beschouwd.



https://www.youtube.com/watch?v=M0CRKiZy8Ak
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: maandag 15 december 2014, 11:33
BerichtOnderwerp: kerstgedicht
 
Een mooi kerstgedicht...Ida Gerhardt, een dichteres die ik nog regelmatig ontmoet heb, schreef een mooi gedicht.

Het gedicht werd ook op muziek gezet en tijdens de kerstnacht zongen we het lied vaak in de abdij.

Ik heb het enkele jaren geleden het al eens op het forum gezet maar ik doe het nu ook maar.

GEBOORTE


Gods liefde op aarde neergedaald
ligt in een stal op stro te slapen.
De stille herders van de schapen
zij hebben het alom verhaald.

De ster staat boven Bethlehem.
De Koningen uit het Oosten vonden
een kind in windselen gewonden
en os en ezel zien naar hem.

Hier slaapt, der wereld toevertrouwd,
die was vóór de aanvang van de tijden,
het kind waarom Maria schreide,
waarover elk de handen vouwt.

https://www.youtube.com/watch?v=Nc8ccXGPW-M
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: maandag 15 december 2014, 11:26
BerichtOnderwerp: gezellig koffie/thee drinken in de loby?
 
MARA635 schreef:
In een ver verleden was er dagelijks een koffieuurtje aangevuld met lunchuurtje, theeuurtje enz.

Oftewel er was de hele dag en de avond wel iets te doen , te zeggen in de lobby.

Blijkbaar heeft men er geen behoefte aan om zijn tijd te benutten aan
gesprekken van slap geklets tot serieuze diepgaande gesprekken.

Rond 17u was er ook steeds het culinair momentje. De gehakballen, stoofschotels, de aardappelen met spruitjes en andere exotische gerechten vlogen dan ook altijd in het rond. Wat mij er toe aanzette om maar een gewone boterham of radijsjes Kwijlende smiley te eten.

Boze smiley ...nu is er helemaal geen culinaire inspiratiebron meer in de chatroom...wat me dus aanzet tot het eten van...euhhhh een boterham en...ach laat maar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: donderdag 11 december 2014, 07:17
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
...volgens de fotodokter, of hoe noem je die man, heb ik een forse bronchitis en ernstige tekenen van peribronchitis. Wat dat laatste is weet ik niet en mag ik van de huisarts ook niet opgooglen want zij denkt dan dat ik me weer zorgen en zo ga maken. Ik, gehoorzaam als ik ben, luister dan ook maar naar haar.

Potjandorie, ze heeft me antibiotica gegeven waar ik enorm misselijk van ben. Ik moet wel eerlijk toegeven dat mijn hoest al minder decibels en andere ongemakken opleverde na die driedaagse kuur. Als ik er zo over nadenk heb ik eigenlijk niets te klagen. Heb ik dus weer Boze smiley Nu is er een Klaagmuur en dan...ach laat maar.


Laatst aangepast door
FFT360
op donderdag 11 december 2014, 07:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: zondag 30 november 2014, 14:34
BerichtOnderwerp: Waar is de gezelligheid gebleven ??
 
Het is inderdaad, spijtig genoeg, een heel stuk rustiger geworden op CM. Deels heeft het te maken omdat enkele oud-CM-ers hun geluk hebben gevonden en deels omdat vele CM-ers de site hebben verlaten om anderen redenen. Een reden die misschien wel te maken heeft met een ander beleid, wat zeker niet slecht is, of omdat die veel besproken gezelligheid er niet meer is.

Gezelligheid moet je zelf maken is het een aloud cliché dat vaak wordt gebruikt maar laten we er niet flauw over doen dat het niet altijd in je eentje lukt. Dat bedoel ik dan ook in de brede zin. Als je helemaal alleen bent in je thuissituatie dan mag je je huis nog zo mooi versieren maar als er niemand langskomt mis je toch een mooi gedeelte van die gezelligheid.

Hetzelfde geldt ook op deze site. We kunnen hier schrijven wat we willen of we kunnen in de chatbox gaan zitten wachten. Als er nergens enige vorm van reactie is dan is er gewoon geen gezelligheid. Hoe hard je dan toch probeert om gezelligheid zelf te maken.

Ik heb me ook al suf gedacht wat en hoe er verandering in aangebracht kan worden maar een pasklaar antwoord vind ik niet.

De Advent is een tijd van verwachting. Een komst van Iemand. Het is een tijd van hoop en verlossing, om het maar op een christelijke wijze te formuleren. Misschien moeten we ook maar in die overgave gaan leven en wachten, hopen, op de gezelligheid die ooit wel eens hier terug keert.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: zondag 30 november 2014, 02:35
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
Boze smiley ...ik kan niet slapen en heb nog wat strijk liggen maar die doe ik niet.
Het 14de gebod "Gij zult niet strijken op zondag" indachtig doe ik vandaag dus niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: woensdag 24 september 2014, 17:14
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
ik klaag nooit Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 september 2014, 22:52
BerichtOnderwerp: Het weer
 
FREEDOM687 schreef:
Denk dat de herfst beter voelt voor Prikkie FFT Lachende smiley
Enne welkom terug hier op C.M. Knipoog smiley

Ik heb Prikkie dit jaar nog niet gezien en vorig jaar ook niet Boze smiley

Ben er maar voor drie dagen, Free. Dan ga ik weer de rust in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 september 2014, 15:25
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
ZEELAND736 schreef:
Tot nu toe...bijna niets...
Een flinke kou...en terug naar de bank...slapen!!!

Ben je al wakker? Het is ondertussen al dinsdag hoor, Zee

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 september 2014, 15:24
BerichtOnderwerp: Het weer
 
Boze smiley ...ik vind maar niets aan dit weer. Dat het niet regent vind ik goed maar door die wind waaien alle bladeren in mijn tuintje en nooit bij de buren. En dat is al elk jaar zo...voor mij mag het al beginnen sneeuwen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juni 2014, 11:02
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
Verraste, verbaasde smiley ...is er weer voetbal op tv??? En mogen de Nederlanders eens meedoen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360 (60)





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juni 2014, 14:20
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
MARIEKE408 schreef:
Op mijn werk alles voetbal proof gemaakt dus gezellig versiert, laat de voetbal gekte maar losbreken nog een paar dagen wachten en dan heerlijk bijna iedere dag voetbal kijken Lachende smiley Clown smiley

Ik kijk alleen wanneer Rusland en Japan spelen...de eerste 5 minuten dan want die hebben een heel mooi volkslied Lachende smiley



http://www.youtube.com/watch?v=k3IQC3HCg-w

http://www.youtube.com/watch?v=EYLzyRl0hUw&feature=kp


Laatst aangepast door
FFT360
op woensdag 11 juni 2014, 14:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van FFT360
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 2 van 5