ChristianMatch
 


Forum

Berichten van FREEDOM687
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5
ChristianMatch forum index » Berichten van FREEDOM687
Auteur Bericht
FREEDOM687 (58)





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: woensdag 6 augustus 2014, 19:52
BerichtOnderwerp: signalen je beter niet met die persoon kan daten
 
PETRA373 schreef:
ha ha, freedom, zoiets als schatje, je hebt geluk vandaag ben ik in een goeie bui en betaal 1 drankje voor je...... de rest moet je wel betalen... Twijfelende smiley

haha goeie Knipoog smiley

Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687 (58)





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: woensdag 6 augustus 2014, 19:25
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
ZEELAND736 schreef:
Juist vandaag de moed weer hebben om iets te ondernemen....

En dan regent het!!!!!

Pech hee, ondernemen in de regen is zeker geen idee? Clown smiley
En anders misschien verzetten? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687 (58)





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: woensdag 6 augustus 2014, 18:33
BerichtOnderwerp: signalen je beter niet met die persoon kan daten
 
Als hij voor het eten (of drankje) jou laat betalen.

Noem me ouderwets maar ik ga er vanuit dat als het niet besproken wordt de man betaalt op de 1e date.
Erna vind ik het weer een heel ander verhaal.
Die ervaring zorgde er bij mij wel voor dat ik niet meer op date ging (of gewoon een afspraakje) zonder te weten wie er gaat dokken, want ik wil daar wel op voorbereid zijn en niet bij aankomst horen dat ik ook zijn eten of drankje moet betalen.

Ow ja en als ik rijk zou zijn zou ik het ook wat anders vinden.. Knipoog smiley
Ik laat me wat dit betreft liever niet meer verrassen! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
FREEDOM687
op woensdag 6 augustus 2014, 18:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687 (58)





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 20:33
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
ZWALUWTJE610 schreef:
Goede gesprekken en afspraken maken met elkaar.
ook de angst loslatten.
zo herkenbaar, Woman. toch niet elke persoon is dit, je heb ook gelukkig goede personen tussen zitten.

ik las vandaag iets moois, je kan ook zien als een uitdaging....ga die uitdaging aan....ik dacht, dat is zeker voor mij bedoelt...;)

Mooi gezegd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687 (58)





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 15:45
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Do what you love,

Love what you do.



En voor degene die geen Engels kunnen:



Doe waar je van houdt,

Hou ervan wat je doet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687 (58)





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 15:43
BerichtOnderwerp: Blijf lachen ...
 
In Belgie zijn alle melkpakken uit de supermarkten gehaald.
De tekst "hier openen" moet vervangen worden door "thuis openen"
Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687 (58)





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 15:41
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Als een ander je ergens op wijst kan het zijn dat jij het voor die tijd niet realiseerde
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687 (58)





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 13:32
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
CHRISTIANMATCH schreef:
De redactie heeft jou hierover gemaild. Dit wordt verder via de mail besproken en niet meer op het forum.

Wat betreft het aankaarten hier: Je kan genoeg aankaarten. Ook bijvoorbeeld over omgangsregels: Hoe reageer je op elkaar binnen een topic? Maar geef het topic dan ook die naam, zodat je on-topic kunt blijven. En blijf ook binnen dat topic volgens de regels reageren (lees: vriendelijk, respectvol, enz.).

Ik doe ook echt mijn uiterste best (altijd gedaan overigens ook voor die verandering van de C.M. regels) om vriendelijk, respectvol enz. te zijn.
Jullie hebben de regels wel strict gehouden waardoor ik het wel erg lastig vind om te reageren zoals jullie dat wensen.
Begrijp dat jullie regels hebben, maar jullie maken het mij wel lastig en ik denk ook velen met mij, of ben ik daarin de enige?
Hopelijk begrijpt C.M. wel dat het lastig is om goed te reageren. Ieder is uniek dus hebben allemaal weer een andere mening. Als volwassen gelovigen onder elkaar zou je dat toch moeten kunnen uiten.
Het is enkel geschreven tekst, zonder mimiek en zonder zien, dat in combinatie dat mensen je niet kennen maakt het op zich al niet gemakkelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687 (58)





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 12:53
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Ik vraag me vandaag af waarom mijn topic gesloten is?
Het is nooit mijn bedoeling geweest iemand ook maar 1 seconde te kwetsen, hoop dat je hier als volwassenen e.e.a. aan kunt kaarten.

Voor een ieder die wel gekwetst is door mijn onderwerp bied ik mijn excuses aan.
Kritiek in 9e instantie (en niet in 2e zoals C.M. de woorden in mijn mond legt) kan ook positief en opbouwend bedoeld zijn.

Wel heb ik idd. een aantal reacties gekregen waar ik wat mee heb, daar kan ik het eens mee zijn, een ieder bedankt voor het reageren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687 (58)





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 12:13
BerichtOnderwerp: C.M. datingsite?
 
PETRA373 schreef:
Ik lees toch heel goed daarom dit topic.

Ik persoonlijk vind jouw topic hier beetje sfeerverziekend, als je commentaar op iemand hebt, mail die persoon effe en zeg hoe het op jouw overkomt.


Wat mij betreft mag de redactie wel weer een topic sluiten.

Jammer dat je net dat ene zinnetje van mij uitvergroot.
Ik heb niet veel meer aan mijn reactie naar jou toe te zeggen, dacht dat ik duidelijk genoeg was hierover.

Het is absoluut mijn bedoeling niet om kritiek te leveren op individuen maar het ging mij vooral om dat het voor mij soms overkomt op het forum dat iemand als degene niet op zoek is naar een relatie niet welkom is.

Dit topic sluiten is nergens voor nodig vind ik, ik ben niet iemand die een sfeer wil verzieken maar mensen te wijzen dat christen zijn ook betekent de ander in de waarde te laten, wat diegene ook hier op C.M. doet.

Achteraf gezien had ik dat zinnetje beter weg kunnen laten, want m.i. schept dat meer verwarring dan duidelijkheid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687 (58)





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 01:47
BerichtOnderwerp: C.M. datingsite?
 
PETRA373 schreef:
Dan had je het topic beter kunnen noemen: mijn kritiek op andere forum schrijvers.
Of zoiets als: hoe gaan we hier met elkaar om.

Als je daarom dit topic heb geopend.

Hoi Petra,

Dat had gekund, maar ik ben jou niet en heb er zelf voor gekozen om "C.M. datingsite" boven dit topic te zetten. Vond dat zelf een goede keuze en uiteraard mag een ander daar anders over denken.

Het gaat mij niet in 1ste instantie om de kritiek maar om de mensen die hier op C.M. komen maar al in een relatie zitten (zoals ikzelf) of mensen die hier gewoon voor de gezelligheid zitten.

Behalve dat ik soms niet echt welkome reacties lees ben ik ook benieuwd naar hoe anderen hier over denken en dan met name niet alleen de theorie maar vooral de praktijk!
Ik weet dat C.M. haar site niet enkel als datingsite ziet, maar wilde weten hoe de mensen daar in praktijk tegenover staan die hier aktief zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687 (58)





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 21:16
BerichtOnderwerp: C.M. datingsite?
 
LYDIA899 schreef:
En dáár kan ik het helemaal mee eens zijn, iemand is zelf verantwoordelijk hoe of wat hij deelt.
Daarmee vraagt hij geen ongezouten oordelen.
Dan moet je inderdaad naar de persoon zelf gaan reageren, en níét openbaar gaan..

Het lijkt mij nog harder overkomen als iemand zoiets als "je moet je ouders eren" pv naar iemand stuurt, Roelof deelde dat in vertrouwen en hoe daar op gereageerd werd dat is een voorbeeld van wat ik niet vind kunnen.
(Er staat ook geschreven "Vaders verbittert uw kinderen niet", maar daar hoor ik nooit wat over, je kunt daar wel op reageren maar in liefde, niet in wat iemand moet doen.. mijn mening).


Laatst aangepast door
FREEDOM687
op zondag 3 augustus 2014, 21:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687 (58)





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 21:13
BerichtOnderwerp: C.M. datingsite?
 
CHRISTIANMATCH schreef:
ChristianMatch is een datingsite, maar ook een ontmoetingsplek voor christenen.

Op het forum en in de chatbox kun je met elkaar in gesprek gaan over alles wat je bezighoudt. Dat kan soms heel persoonlijk zijn en dat is prima. Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je schrijft. De vraag is wel waar de grens ligt in wat je deelt. En wanneer een (openbaar) forum daar nog wel geschikt voor is en wanneer niet meer.

In het topic 'Bang voor een nieuwe relatie' heeft Roelof eea gedeeld uit zijn leven. Dat is geen probleem. Maar er wordt ook gereageerd op hetgeen hij schrijft en daar wordt het lastiger. Want dan gaat het niet meer om wat Roelof schrijft, maar wat de anderen ervan vinden. En of ze het eens zijn met elkaars reactie of niet. Binnen het genoemde topic wordt dit een op zichzelf staand topic en in dit geval lijkt ons dat niet wenselijk.
Daarom hebben wij daar een grens getrokken en aangegeven dat je in het vervolg beter privé naar hem toe kan reageren.

Mensen kennen je vaak niet persoonlijk en verder wat weet je nou eigenlijk over iemand? Dus ga niet gelijk roepen wat je te binnen schiet, denk ik dan..
Op de niet-oke knop heb ik nog nooit gedrukt, ik zou dat alleen doen in uiterste gevallen, misschien toch maar vaker doen dan.. Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687 (58)





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 21:10
BerichtOnderwerp: C.M. datingsite?
 
ANNETTE050 schreef:
'kon'?????? 'werden'????
Helaas gebeurd het nu.
In en in triest.

Het viel mij ook op Annette, daarom dit topic.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687 (58)





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 21:06
BerichtOnderwerp: C.M. datingsite?
 
JANS221 schreef:
OK, dan begrijp ik je wat beter. Dan hebben we het over twee verschillende zaken. Ik bedoelde dat je op je profiel kunt aangeven waarom je voor CM gekozen hebt. Dit naar aanleiding van je vraag op dit topic. Op het forum kun je daar eventueel verder over praten en uitleggen waarom je hier zit. Omdat het forum zoals je schrijft inderdaad niet altijd uitnodigend is om daar verder over te praten, geef ik er zelf de voorkeur aan om dan verder via privé-mail of chat te praten. Vaak krijg je dan mooie gesprekken, waar het forum zich niet zo voor leent. Mijn ervaring is dat je mensen dan beter leert kennen en ergens verder over door kunt praten. En dat kan en gebeurt ook op CM.

Klopt, maar dat is een keuze die je maakt.
Ik herinner mij dat ik bewust op het forum schreef.

Je hebt gelijk dat je dat ook via profiel kan doen en een 1-op-1 gesprek kunt aangaan, maar dat vond ik voor mezelf in die tijd te lastig, zeker als ik die persoon enkel virtueel kende.
Op het forum vond ik meer diversiteit.

Daarom kan ik me indenken dat dit voor meer mensen geldt, mits er wel gelegenheid is om dit op het forum te doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687 (58)





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 20:52
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
Om op het onderwerp terug te komen, het is idd. niet gemakkelijk om jezelf te hervinden na een breuk, persoonlijk nooit ondervonden betreft een scheiding maar het kan zelfs al behoorlijk pijnlijk zijn om in het prille begin te zien dat je afscheid moet nemen van iemand die je net begon te leren kennen en je die kriebels leek te hebben.
Misschien ervaart niet iedereen dat zo heftig als ik dat deed.

Gisteren zag ik op TV een portret over Gordon waarin hij het had over de relaties die hij heeft gehad en waar hij zich met heel zijn hebben en houden in stortte, daar herken ik mijzelf echt helemaal in! Lachende smiley Hij vertelde dat mensen om hem heen vaak aangeven hoe het dan wel moest waarop Gordon vertelde: "maar dan ben ik mezelf niet meer", hehe eindelijk iemand die het begrijpt! Lachende smiley
Het was een herhaling van eerder die ik ook heb gezien, maar hoe herkenbaar!
Ik beweer overigens niet dat een breuk bij sommigen niet pijnlijk is, maar de heftigheid is wel anders. En sommigen kunnen gemakkelijker kort daarna weer daten, maar niet bij mij.. Engeltje smiley

Je begrijpt misschien dat ik soms een half jaar deed over iemand heen te komen, maar het belangrijkste is misschien dat ik heb doorgezet ondanks de pijnlijke gevoelens.
Toen ik weer klaar was om af te spreken dacht ik, ik ga er voor, en als het anders loopt als ik hoop dan heb ik het in elk geval geprobeerd.
Je kunt ervoor kiezen om ondanks de herinneringen te zeggen, weet je wat, hoe het ook gaat lopen ik ga er weer voor want anders loop ik misschien wel een hele mooie man (vrouw) mis!
En dan heb je in elk geval gedaan wat in jouw vermogen ligt. Knipoog smiley

Vertrouwen komt wel als je aan jezelf werkt. Vertrouwen heeft denk ik ook heel veel te maken met hoe je er zelf in staat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687 (58)





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 01:12
BerichtOnderwerp: verdraagzaamheid
 
TRIJNIE671 schreef:
veranderen kunnen we het niet, word alleen maar erger , maar ben een persoon probeer daar niet aan mee te doen .

Gelijk heb je.
Zelf kun je er voor kiezen er niet aan mee te doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687 (58)





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 22:54
BerichtOnderwerp: C.M. datingsite?
 
LYDIA899 schreef:
Ja, het is aan de persoon zelf om iedereen (ook buiten CM) mee te laten lezen, ik vraag me alleen of het verstandig is! Vaak heb je in een privemail of persoonlijk contact meer gelegenheid om dieper op de problemen in te gaan en de ander te helpen.[/i]



Is dit niet de verantwoordelijkheid van de persoon zelf?
Het staat meer dan genoeg aangegeven in de 'forumregels' dat het openbaar is en voor een ieder te lezen.
Soms wil je mss je verhaal aan de hele wereld kwijt?
Verraste, verbaasde smiley

En idd Freedom, ik vind ook dat ieder die ruimte kan nemen/moet krijgen op basis van eigen verantwoordelijkheid.

Is mijn mening....:)[/quote]

Dat denk ik dus ook!
Het aangeven zelf is denk ik wel mooi, dan weet de persoon in kwestie dat, maar uiteindelijk is dat aan de persoon zelf om uit te maken, mijn mening.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687 (58)





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 22:50
BerichtOnderwerp: C.M. datingsite?
 
JANS221 schreef:
Sorry, ik denk dat ik je even niet begrijp. Wat kan hard overkomen als je op CM komt en je aangeeft of je wel of niet op zoek bent naar een relatie? En dat hoef je toch maar 1 keer aan te geven in je profiel? En iedereen is toch welkom op CM, voor een relatie of andere contacten??

Ja, het is aan de persoon zelf om iedereen (ook buiten CM) mee te laten lezen, ik vraag me alleen of het verstandig is! Vaak heb je in een privemail of persoonlijk contact meer gelegenheid om dieper op de problemen in te gaan en de ander te helpen.

Een vraag als "waarom zit je hier?" of "Wat kom je op C.M. doen?" wordt hier regelmatig gesteld, dat vind ik hard overkomen, niet zozeer bedoeld voor mijzelf maar ik weet inmiddels hoe hard het forum kan overkomen.
Dat ligt natuurlijk ook aan dat je elkaar niet kent, maar juist daarom denk ik dat mensen zich niet altijd even goed beseffen hoe hard geschreven tekst kan overkomen, die vragen kunnen klinken alsof een ander verantwoording zou moeten afleggen, kan je dat vatten hoe ik dat bedoel?
Dat lijkt mij dan niet uitnodigend om nog verder te reageren op het forum, ik zou dat zelf dan lezen alsof ik een ander zou moeten uitleggen waarom ik hier zit (voorbeeld, nogmaals ik heb er zelf geen last meer van want ik weet inmiddels hoe C.M. werkt Knipoog smiley ).

En als mensen zich niet aangesproken voelen door wat ik nu schrijf is dat alleen maar fijn.

En Jans, ik doel niet op het profiel maar hier op het forum.


Laatst aangepast door
FREEDOM687
op zaterdag 2 augustus 2014, 22:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687 (58)





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 22:00
BerichtOnderwerp: C.M. datingsite?
 
JANS221 schreef:
CM is voor iedereen toegankelijk, of je nu op zoek ben naar een relatie of niet. Dat kun je ook aangeven in je profiel. Die ruimte is er.

JANS221 schreef:
Blijft de vraag of het verstandig is om op CM je privéproblemen op het world wide web te gooien. Vaak zijn in deze situaties persoonlijke contacten of privemails toch beter. En daar is dus ook ruimte voor.

Het is denk ik oke om dat een eerste keer aan te geven, maar ik vind dat mensen zich welkom 'moeten' voelen als ze op C.M. zijn gegaan, zeker als mensen nieuw zijn kan dat aangeven hard overkomen.

Aangeven op een welkome manier lijkt mij goed, maar het is ook nog altijd aan de persoon zelf vind ik om te besluiten persoonlijke dingen op het forum te zetten, misschien is er soms juist wel behoefte aan dat delen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687 (58)





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 21:54
BerichtOnderwerp: C.M. datingsite?
 
WOMAN254 schreef:
Want heb je helemaal niemand op erop terug te vallen dan is CM de ideaal manier. Heb mijn ouders en de kerk maar je kunt nooit genoeg vrienden hebben.

Mooi om te horen!
Die houding zouden meer mensen 'moeten' hebben Knipoog smiley
Zeker geen hsp-tje Clown smiley (Geintje hoor!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687 (58)





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 21:43
BerichtOnderwerp: verdraagzaamheid
 
TRIJNIE671 schreef:
dat van bonje met buren had ik er zo effe bij , maar gaat mij er meer om we kunnen elkaar niet meer verdragen , vallen of de kleinste dingen , gunnen elkaar niks meer . wat jij zegt bedoel ik ook . iemand het licht in de ogen niet gunnen .

Denk dat je dat goed ziet Trijnie.
Maar ik denk dat het lastig is dit te veranderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687 (58)





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 21:32
BerichtOnderwerp: Zijn mensen zonder Evangelie van Jezus allemáál verloren?
 
Zit hier de laatste tijd best vaak over te denken.
Zelf denk ik dat je dat als mens niet zo moet stellen, ik weet het wordt in alle kerken verkondigd, maar ik merk vaak dat mensen alle aandacht geven aan geloven in de opgestane Heer en (zoals het voorbeeld van de barmhartige samaritaan) vergeten dat er mensen zijn die in de goot liggen. Hoe rijm je dat dan met elkaar?

Ik denk dat we mogen getuigen, maar ik geloof persoonlijk dat het oordeel aan God is.
(En God is barmhartiger en liefdevoller dan wij denken)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687 (58)





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 21:22
BerichtOnderwerp: C.M. datingsite?
 
TRIJNIE671 schreef:
ik zie het niet als datingsite , ik ben hier alleen voor de gezelligheid , heb veel uitjes al meegemaakt en leuke mensen ontmoet , ( jij dus ook ) heb hier wel meer bekenden zitten , zo kun je even lekker babbelen met elkaar .

Klopt, in het begin dat ik hier was was ik wel op zoek, maar het grappige is dat mijn dates van hier allemaal de soep in liepen.
Maar heb aan C.M. wel een vrouw overgehouden ha Clown smiley (nog altijd een vriendin) en ik kan me goed voorstellen als je hier komt voor de gezelligheid zonder gelijk op date te gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687 (58)





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 21:17
BerichtOnderwerp: verdraagzaamheid
 
TRIJNIE671 schreef:
heb soms het idee dat mensen elkaar niet zo goed meer kunnen verdragen , men valt overal over , hebben niks meer voorelkaar over . zie dat dagelijks om me heen . zag vanavond nog even het programma bonje met de buren , denk dan weleens , is het wel zo erg of kunnen we niks meer verdragen van een ander ?? hoe denken jullie hier over ???


Ha die Trijnie,
Weet je, ik denk bij bonje met de buren dat mensen daar heel lang al zijn blootgesteld aan geluidsoverlast en ik kan je wel uit ervaring vertellen dat dat niet gemakkelijk is om mee te leven, zeker omdat het je thuis is.
De manier waarop is misschien wel een discussiepunt, maar vaak lopen mensen er al een hele tijd mee rond en zijn ze echt aan het eind van hun latijn voor ze aan de bel trekken.
Soms is het ook zo dat de buren geen gehoor geven en dat is heel lastig.

Maar in andere gevallen zoals iets voor elkaar over hebben dat dat niet zo gauw meer gebeurt.
Denk dat dat laatste te maken heeft met de tijd waarin we leven, individualisering, "ieder voor zich" is een houding die ik steeds meer zie en ook de tijdsbesteding is anders, er wordt meer verwacht en daarom is er denk ik ook minder vrije tijd waardoor er weer minder tijd is voor aandacht voor een ander.
Bedoel je dat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687 (58)





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 21:09
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
TRIJNIE671 schreef:
je bent niks veranderd welkom terug Lachende smiley

hihi die Trijnie Clown smiley tnx!
Ik ga later nog wel een nieuwe foto plaatsen (om ontopic te blijven Engeltje smiley , tot die tijd (om toch ff te laten zien wie ik ben) moeten jullie het met deze doen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687 (58)





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 21:01
BerichtOnderwerp: C.M. datingsite?
 
Rare titel? eh nee hoor, ik lees tussen de bedrijven door over wat mensen hier doen als ze al in een relatie zitten.
Is C.M. dan alleen een datingsite of mag het ook toegankelijk zijn voor mensen die naast hun relatie nog wel wat vrije tijd over hebben?, of.. je bent er nog niet aan toe om serieus te gaan daten maar je wilt wel graag je ei kwijt of mensen (online) leren kennen.

ChristianMatch is dacht ik niet alleen een datingsite, ik vind het als gelovige dan ook belangrijk dat we anderen die ruimte gunnen!
C.M. mag dan een christelijke site zijn, dat uit zich wat mij betreft ook in een ander ook z'n ding laten doen.
En dat kan ook betekenen (zoals Roelof) je verhaal doen zonder dat je perse op zoek bent.

Hoe zie jij C.M.? Enkel toegankelijk voor mensen die daadwerkelijk willen daten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687 (58)





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 20:50
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Zonder mensen tekort te willen doen toch een vriendelijk verzoek om in het vervolg zoveel mogelijk via de mail en te chat op het verhaal van Roelof te reageren. Dit is een heel persoonlijk verhaal en het blijft lastig om dit op een forum te bespreken.

Misschien een idee om hierover een apart topic te openen?
Het mag dan persoonlijk zijn maar het lijkt mij als je iets op het forum schrijft dit met anderen wilt delen.
Ik heb er wel wat op te zeggen maar als ik dat in dit topic doe overtreed ik vast de (nieuwe) regels? Engeltje smiley


Laatst aangepast door
FREEDOM687
op zaterdag 2 augustus 2014, 20:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687 (58)





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 20:41
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
Ben lid geworden van C.M. ;)
En nou (voor de oud-leden) raden wie ik (behalve Freedom687) ben haha :p
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van FREEDOM687
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5
Pagina 5 van 5