ChristianMatch
 


Forum

opstellen van profieltekst
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
ELSKE594





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 mei 2016, 23:10
 
Een goed profiel aanmaken is best moeilijk, wat zet je erin, zodat het een goed beeld geeft van jezelf. Dat doe je zorgvuldig.
Wat me opvalt dat er vaak typefouten in de tekst voorkomen. Alsof het even heel snel getypt en geplaatst wordt.
Kleine moeite om voor je het plaatst even goed te controleren.
Ik haak - sorry!- snel af als ik zulke profielen lees.

Ben benieuwd wat anderen er van vinden..... en ik hoop dat ik in dit stukje geen typefouten heb! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 29 mei 2016, 18:42
 
ELSKE594 schreef:
Een goed profiel aanmaken is best moeilijk, wat zet je erin, zodat het een goed beeld geeft van jezelf. Dat doe je zorgvuldig.
Wat me opvalt dat er vaak typefouten in de tekst voorkomen. Alsof het even heel snel getypt en geplaatst wordt.
Kleine moeite om voor je het plaatst even goed te controleren.
Ik haak - sorry!- snel af als ik zulke profielen lees.

Ben benieuwd wat anderen er van vinden..... en ik hoop dat ik in dit stukje geen typefouten heb! Knipoog smiley

Sommigen hebben dyslexie, anderen hebben gewoon spellingcontrole nodig. (Zoals ikke)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YOOZ752





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: zondag 29 mei 2016, 20:23
 
Hoi Elske,

Ik denk idd dat het ook niet echt bewust is hoor de spellingsfouten die gemaakt worden. Enne... Nederlands is ook een moeilijke taal Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 30 mei 2016, 12:00
 
Topic verplaatst van Agenda naar Over ChristianMatch.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMF529





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2016, 19:24
 
Wat je vooral niet moet doen, zijn algemeenheden plaatsen die voor iedereen gelden, zoals ik houd van gezelligheid of leuke dingen doen of familie. Want dat is voor > 95% van de mensen waar.

Volgens mij is het prettig als je dingen neerschrijft, waar mensen over kunnen doorvragen. En dingen specifiek benoemen (ipv ik houd van sporten, aangeven welke sport. Kan je daar weer als reactie op in gaan)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN191





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2016, 21:08
 
Een goede profieltekst is inderdaad best lastig. Typefouten zijn wat mij betreft niet perse een afknapper, maar het komt minder zorgvuldig over. Persoonlijk heb ik goed nagedacht over mijn profieltekst en antwoorden op de vele open vragen van CM. Ik denk dat het voor de bezoekende dame aan mijn profiel prettig is om op deze manier alvast iets meer een idee te krijgen wat ik belangrijk vind, hoe ik denk en in elkaar zit. Sommige leden hebben slechts de meerkeuzevragen beantwoord en denken wellicht dat meer informatie schaadt. Voor alles is wat te zeggen. Maar om een goede profieltekst te maken is één ding belangrijk: weet wie je bent !
Voor sommigen al een hele opgaaf :)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SJAOULSKI396





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2016, 16:00
 
Persoonlijk vraag ik mij ook af hoe eerlijk kan en moet je zijn op je profiel? Of moet je het zo invullen dat het je ideale match aantrekt en zorgt dat hij/zij geintresseerd raakt?
Want aan de ene kant het is aardse manier van jezelf verkopen aan de andere, ook al zijn we hier allemaal broeders en zusters in HEM!
Ik vind dit heel moeilijk. Ik kies vaak voor om zo eerlijk mogelijk te zijn met het gevolg dat ik met tussenpauzes jaren lang hier sta ingeschreven en heel veel mensen vaak bewonderen wat er geschreven staat maar om het heel oneerbiedig te zeggen het "verkoopt" niet! Hihihi!
Maar ik ben ook een beetje moeilijk in relaties want ik ben geen alledaagse gelovige Knipoog smiley

Ik ben echt benieuwd naar jullie reacties hierop!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juli 2016, 12:56
 
SJAOULSKI396 schreef:
Maar ik ben ook een beetje moeilijk in relaties want ik ben geen alledaagse gelovige Knipoog smiley

Hmm dus als ik het goed begrijp geloof je maar zo nu en dan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SJAOULSKI396





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2016, 13:10
 
ROADY558 schreef:
Hmm dus als ik het goed begrijp geloof je maar zo nu en dan?

Nee Roady, Ik bedoelde dat ik geen gewone christen ben! Ik ben namelijk een Jood die ook in Yeshua (Jezus) gelooft. Hierdoor geloof ik en dat is ook wat ik Lees, dat ik Alles wat de Eeuwige heeft ons voorgeschreven/geboden om te Doen en Laten daar aan moeten Houden uit Liefde voor de Eeuwige!

Daardoor ben ik geen gewone christen die de zondag en kerst viert en de geboden en verboden uit de Tora niet honoreert uit het idee dat het niet meer hoeft, want daar ben ik niet mee eens. Dat is wat ik mee bedoelde! Ik hoop dat het nu wel duidelijk is Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2016, 15:12
 
Oh dus je bent wel een alledaags-gelovige, maar geen "gewone Christen"?

Ik denk dat ik je begrijp.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1