ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARIO661
ChristianMatch forum index » Berichten van MARIO661
Auteur Bericht
MARIO661 (50)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 november 2015, 23:26
BerichtOnderwerp: Graag jullie mening over "Gunt God mij wel of geen partner?
 
Een hele herkenbare vraag. Ik denk zelf dat God soms dingen toe laat, en dat Hij al lang iemand voor je in gedachten heeft.

Zelf lukt het mji ook niet echt, om via een datingsite een nieuwe vrouw te vinden. Natuurlijk blijft het ook mijn wens en bede dat ik een weer lieve vrouw tegen mag komen. Na de echtscheiding ben ik zeer onzeker geworden. Zelf heb ik besloten om aan een Alphacursus mee te doen, om God beter te leren begrijpen.

Probeer het in gebed te brengen. God is een liefdevolle Vader, en als Hij wil dat je een partner vindt, dan zal Hij die ook zeker aan je geven. Dat kan Hij zelfs doen via een datingsite. Soms denk je, het lukt niet, maar je kan 10 keer het idee hebben van, dit is niet wat ik zoek, maar de 11e keer kan het raak zijn.

Heel veel succes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO661 (50)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: woensdag 23 september 2015, 12:24
BerichtOnderwerp: Dilemma: relatie met een ongelovig persoon ja/nee ?
 
Het kan een lastig probleem worden, als ze God niet toe wil laten in haar leven. Maar als er werkelijk liefde is, dan zal ze toch ook wel aan je kunnen zien dat je anders bent, en dus honger krijgen naar het geloof.

Een probleem waar veel gebed, en heel veel wijsheid voor nodig is. Probeer geduldig met elkaar om te gaan, maar leg haar het geloof niet op. Wil ze echt niet voor God kiezen, dan lijkt het mij een hele moeilijke weg die je in wil slaan. Maar niets is onmogelijk bij God. Wij denken alleen soms wel wat te klein over Hem. Leg je probleem aan Hem voor, en Hij zal je antwoord geven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARIO661
Pagina 1 van 1