| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 06:00
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Hij meent het niet zo kwaad als tie is....  |
Inderdaad, Steentje...
Ik negeer het maar wat ze schrijven, trouwens ze weten ook niet alles en dat hoeft ook niet. Maar ik zal er over zwijgen nu. Alles slijt op de duur. Gelukkig maar...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 06:08
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | kijk maar uit dat je niet in het ziekenhuis beland.... wat minder vingers of een oog minder.... ach die kleinigheidjes horen er dan toch ook bij...  |
je moet iets over hebben om dat jeugdsentiment te herbeleven. Het is tenslotte maar 1 keer nieuwjaar per jaar...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 06:10
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Wat had hij dan moeten doen, slaan dan had hij echt rood verdiend, dan had het hens geweest  |
Ahneen, hij stampte niet tegen de bal hoor, die was al ver weg...had hij inderdaad die bal op een verkeerde manier aangeraakt had wel in de sjips gezeten. Gelukkig (?) was het een mens waarop hij trapte...ook een halve zool is een mens...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 06:12
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | | verse frambozen??? woon je in australie ikke? |
Ik zie ze ook wel eens in bakjes bij de AH...liggen gewoon bij het fruit, dus niet in de diepvriezer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 06:35
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Houden we erin...geinig.... Moet ze momenteel zelf gebruiken ...maar moet eerlijk zeggen..laat mij maar slikken langs de bovenkant!!!!! |
Laat je boertjes ook maar langs de bovenkant...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 07:20
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ahneen, hij stampte niet tegen de bal hoor, die was al ver weg...had hij inderdaad die bal op een verkeerde manier aangeraakt had wel in de sjips gezeten. Gelukkig (?) was het een mens waarop hij trapte...ook een halve zool is een mens... |
Wie kaatsen (trappen) wil, moet de bal (schop) verwachten Wie de schoen past, trekt hem aan Oog om oog, tand om tand Goed voorbeeld, doet goed volgen
Ook de halve zool trapte tegen een mens, terwijl hij op de tribune had moeten blijven zitten, immers iedereen bleef zitten. En rode kaarten, die mogen gegeven worden als er iets gebeurd, wat tussen de 25 personen is, die op het veld verblijven. Dus niet op wan gedrag, tussen spelers en publiek op een veld, wel als die persoon op de tribune zat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 07:21
|
|
|
|
Zaterdag 24 december, Psalm 146: 5-9; In zijn hand bewaart.
Kerstavond. ‘Stille nacht, heilige nacht.’ En: ‘Komt allen tezamen, jubelend van vreugde.’ Het moet wel gek gaan, wil er ook niet een lied bij zijn waarin het slotwoord van psalm 146 wordt overgenomen: Halleluja, loof de Heer! Waarom toch die opgetogen vreugde? Is dat nu allemaal romantische nostalgie? Is het een sentimenteel eindejaarsgevoel? Of een diep geworteld verlangen naar een verloren paradijs? Ik denk dat er meer aan de hand is. Je kunt van kerst een heleboel dingen zeggen: dat het van oorsprong een oerheidsfeest is, dat Jezus niet op 25 december is geboren, dat de evangelisten op heel verschillende manieren spreken over zijn geboorte, als ze het al doen… en zo nog heel veel dingen meer. Maar ik houd het maar op dat we diep van binnen leven met een heimwee naar onze Schepper, een heimwee naar ons hemels, geestelijk huis. Ik vermoed dat wij mensen diep verborgen een herinnering hebben aan een koninklijke oorsprong. Die koning die een knecht wil zijn, die spreekt ons zo overweldigend aan, dat je met kerst het gevoel krijgt: dit herken ik, dit voelt goed, hier kom ik thuis! Die koninklijke knecht verbindt wat wij aan verlangen koesteren: te mogen delen in heerlijkheid en rijkdom, in macht en gezag – en tegelijkertijd ook in waarachtigheid en eenvoudigheid, in eerlijkheid en oprechtheid. En zie, in de geboren koning van Bethlehem komen nu al die lijnen samen. Hij voldoet aan het beeld dat de psalmen van de ware koning beschrijven: krachtig én teder, machtig én nederig van hart. Ik denk dat het dat is wat ons op kerstavond vol overgave doet zingen: Halleluja!
Wees en weduw en ontheemde doet Hij wonen op zijn erf. Hij behoedt de weg der vreemden, maar leidt bozen in ’t verderf. Eeuwig Koning is de HEER! Sion, zing uw God ter eer!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 08:02
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | | hopelijk gaat het snel weer beter! sterkte! |
Thnx!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 08:32
|
|
|
|
1x is wel voldoende hor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 09:10
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | kijk maar uit dat je niet in het ziekenhuis beland.... wat minder vingers of een oog minder.... ach die kleinigheidjes horen er dan toch ook bij...  |
Een zeker familielid van mij heeft vorig jaar geprobeerd vuurwerk uit te trappen........... Leuke mededeling voor de ouders met de kinderen;hij is onderwijzer!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 09:11
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dank je! Het is heel lang geleden dat ik hem zo ziek gezien heb en ik hoop dan ook dat de antibiotica snel z'n werk gaat doen! Hij is ook nog een zwaar hartpatiënt, dus het is ook nog wel spannend te bekijken hoe zijn hart het houdt. |
Sterkte Josina!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 09:47
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ja één keer per jaar weer gewoon eens jong zijn, dat is heerlijk... |
Dat doe ik op een wat andere rustiger manier...maar wel meerdere keren per jaar!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 10:02
|
|
|
|
OPEN EEN VOETBALTOPIC S.V.P.!!!!!!!!!!
Dit hoort niet onder het mooiste moment van de dag!!!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 10:06
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | OPEN EEN VOETBALTOPIC S.V.P.!!!!!!!!!!
Dit hoort niet onder het mooiste moment van de dag!!!!!!!!!! |
Het KAN zo'n mooie sport zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 10:32
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | kijk maar uit dat je niet in het ziekenhuis beland.... wat minder vingers of een oog minder.... ach die kleinigheidjes horen er dan toch ook bij...  | Ach, ik kom uit een buurt, waarin het de gewoonte was om door de ME achterna gezeten te worden op Oudejaar. En wat betreft de rotjes, die zijn van zo'n lichte kwaliteit, dat je ze in principe in je handen kunt laten knappen, zonder dat je daar ernstige gevolgen van ondervindt. Ja, je hand doet pijn, maar na een dagje is het over... Vuurwerk is in Nl zo veilig, dat als je er verstandig mee omgaat, er niet zoveel kan gebeuren. Een rotje in de hondenpoep geeft een heel leuk effect. Wat ik minder leuk vind, is dat je nu het gewoon mag van de overheid, ontdeugend zijn is er niet meer bij. Er gaat een hele hoop lol van af op die manier.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zaterdag 24 december 2011, 10:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 11:02
|
|
|
|
| IKKE427 schreef: | Erg hard gewerkt.....en ik ben de gelukkige, dat ik ook zaterdag, zondag en maandag mag werken. Niet zo'n probleem hoor, neem wat lekkers mee en maak het gezellig. |
Dubbele berichten Glaasje op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 11:33
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Morgen moet ik eerst een kerstboom optuigen, voordat de dienst begint. Daarna de hele zaal klaarzetten en zorgen voor een kopje koffie...om zes uur beginnen we met de maaltijd, daarna zingen en een lange, heel lange zeer lange overdenking, om uiteindelijk om half negen nog alles op te ruimen als iedereen weg is...
Gezegend kerstfeest u allen. |
kerstboom in de kerk?????? das occult man!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 11:34
|
|
|
|
| ALIE204 schreef: | Vandaag ben ik dankbaar voor een buur die in de storm van sommige dagen ter bemoediging een tasje met een chocolade hart aan mijn deur hing om mij een hart onder de riem te steken!!!  |
Mooi is dat he....?? Ook bij mij (tot mij) kwamen verrassingen deze dagen..soms van mensen die het zelf maar nauwelijks kunnen missen... Gelukkig geeft het mezelf ook een heerlijk gevoel iets te geven en te delen aan anderen...Het kan zo simpel...zo eenvoudig...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 11:37
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Ach, ik kom uit een buurt, waarin het de gewoonte was om door de ME achterna gezeten te worden op Oudejaar. En wat betreft de rotjes, die zijn van zo'n lichte kwaliteit, dat je ze in principe in je handen kunt laten knappen, zonder dat je daar ernstige gevolgen van ondervindt. Ja, je hand doet pijn, maar na een dagje is het over... Vuurwerk is in Nl zo veilig, dat als je er verstandig mee omgaat, er niet zoveel kan gebeuren. Een rotje in de hondenpoep geeft een heel leuk effect. Wat ik minder leuk vind, is dat je nu het gewoon mag van de overheid, ontdeugend zijn is er niet meer bij. Er gaat een hele hoop lol van af op die manier. |
Geweldige Kerstwens....!!! Ja toch??? Vreugdevolle...HOOP-volle inhoud!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 11:51
|
|
|
|
Lekker genieten met mijn lief want ze heeft 1 week vakantie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 11:52
|
|
|
|
Lekker genieten met mijn lief want ze heeft 1 week vakantie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 12:16
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | 1x is wel voldoende hor  |
Haha, was nog niet helemaal wakker vanochtend, geloof ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 12:16
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Sterkte Josina! |
Dank je, Leanne!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 12:32
|
|
|
|
Vandaag ben ik dankbaar voor ...
... het kopje koffie dat ik kreeg op bed, een heerlijk ontwaken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 12:32
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Dat we het kerstweekend in moeten met mijn paps die flink ziek is door een longontsteking. |
Ook namens mij heel veel sterkte Josina. Ik hoop dat jullie ondanks de zorgen, toch een fijne kerst mogen hebben!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 12:36
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dank je! Het is heel lang geleden dat ik hem zo ziek gezien heb en ik hoop dan ook dat de antibiotica snel z'n werk gaat doen! Hij is ook nog een zwaar hartpatiënt, dus het is ook nog wel spannend te bekijken hoe zijn hart het houdt. |
Beterschap met je vader Josina
En ontzettend bedankt voor de blikopener Erg lief van je
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 12:37
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik was een heel braaf meisje dat iedere avond op haar kamertje worstelde met huiswerk. De uitgaansavondjes waren naar de kerk voor bijbelstudie en catechisatie. En ik dronk alleen frisdrank. Roken deed ik in die tijd al. |
Ik deed als 15 jarige zelfs dat niet eens Twee jaar later alles dubbel en dwars ingehaald
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 12:39
|
|
|
|
mooiste moment van vandaag was het kopje koffie dat ik op bed kreeg
ben dankbaar voor die kleine momentjes van geluk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 12:40
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ik zie ze ook wel eens in bakjes bij de AH...liggen gewoon bij het fruit, dus niet in de diepvriezer. |
Ik kom nooit bij de AH....ten eerste werkt mijn dochter er als kassiere en ten tweede zijn ze nogal prijzig met die verse framboosjes....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 12:46
|
|
|
|
Heel mijn huis schoongemaakt, alles glimt en blinkt... De cadeautjes ingepakt die ik morgen, als ik bij mijn broer uitgenodigd ben, ga geven Een x aantal uren onder de douche gestaan...met kerst moet je schoon zijn he... Nagels gelakt, haarmaskertje, gezichtsmaskertje.... Kerstkleding gestreken... Kortom...ik ben klaar voor morgen..... Merry Christmas everybody
|
|
| Naar boven |
|
|