| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 21:30
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Willen jullie mij niet zo plagen?????? Heb ik eens geen moppers en doe ik mee is het weer niet goed..... Mario help me eens....! |
Wel nee,ik ben het toch helemaal met je eens!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 21:31
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | liefde overwint alles  |
De liefde wint....(Kees Kraayenoord) you tube...ik luister hem bijna iedere avond
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 21:31
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Doe mij maar zoals vandaag Gourmetten  |
yups, niet vandaag maar gister gedaan alleen die afwas na de tijd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 21:33
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | yups, niet vandaag maar gister gedaan alleen die afwas na de tijd  |
Hihi...ik was gevraagd bij mijn broer...heerlijk gegourmet..en effe geholpen om het spul in de vaatwasser te zetten....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 21:33
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Moeten en willen we dit weten?  |
hallooo zeg, gaat toch niet over mij persoonlijk ga ik hier toch niet neer zetten als het over mij zou gaan k wil gewoon de absurditeit laten zien hoe bekrompen we hier met sex omgaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 21:34
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | ok en nu hetzelfde verhaal maar dan met als onderwerp sex
ik heb veel s**, ben ik dan verslaafd?, k denk t niet het is voor mij een manier om de wonden uit het verleden te laten genezen en m'n hoofd te ordenen.
daanaast is het een grens verleggende bezigheid en daar kick ik op. steeds even verder, en das het mooie erbij.
maar verslaafd. |
is dit een vrije interpretatie van jou Momo?? volg het ff niet, want Nico schrijft wat anders toch???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 21:35
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Hihi...ik was gevraagd bij mijn broer...heerlijk gegourmet..en effe geholpen om het spul in de vaatwasser te zetten....  |
ach ja, had ook een vaatwasser, was ikzelf en een paar handen die droogden waren binnen half uur klaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 21:37
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | hallooo zeg, gaat toch niet over mij persoonlijk ga ik hier toch niet neer zetten als het over mij zou gaan k wil gewoon de absurditeit laten zien hoe bekrompen we hier met sex omgaan |
Ik vind dat een ieder maar zelf moet weten hoe hij of zij met sex omgaat......je kan hier wel mooie woorden schrijven over hoe het allemaal zou moeten maar het gaat me eigenlijk niets aan of men het voor of na het huwelijk of na een eerste date doet...... De praktijk is vaak toch wat weerbarstiger dan al die mooie geschreven woorden hier hoe het allemaal wel /niet moet....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 21:38
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | is dit een vrije interpretatie van jou Momo?? volg het ff niet, want Nico schrijft wat anders toch???  |
heb hierboven een kleine uitleg gegeven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 21:40
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik vind dat een ieder maar zelf moet weten hoe hij of zij met sex omgaat......je kan hier wel mooie woorden schrijven over hoe het allemaal zou moeten maar het gaat me eigenlijk niets aan of men het voor of na het huwelijk of na een eerste date doet...... De praktijk is vaak toch wat weerbarstiger dan al die mooie geschreven woorden hier hoe het allemaal wel /niet moet.... |
voor of na het huwelijk ??? wat dacht je van tijdens het huwelijk ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 21:51
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | voor of na het huwelijk ??? wat dacht je van tijdens het huwelijk ...  |
1-0 voor jou........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 22:12
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Sorry voor jou cootje...maar die oom moeten ze volgens mij maar es effe een paar jaartjes vastzetten....die spoort niet....een weerloos dier.....walgelijk  |
ach.... dat was in zijn jonge jaren, inmiddels al verjaard... Ze hielden er niets aan over hoor, misschien een wat verhoogde bloeddruk
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op maandag 26 december 2011, 22:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 22:19
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Tis aan zee zeker ander weer dan in het binnenland  |
dat mos je toch weten hier was het ook voorjaar groene kerst, jippie heerlijk geen sneeuw
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 23:02
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Dan maar aan het illegale vuurwerk Chat Waar ik heen gaat met oud en nieuw schieten ze met melkbussen.... ook nog een optie? De knal is er zeker, enne niet lekker als je het deksel tegen je hoofd krijgt....
Een oom vond het in zijn jonge jaren leuk om rotjes tussen de eenden te gooien in het water. De eenden stormden vervolgens op het 'lekkere hapje' af....
Stiekem vonden wij dit ook wel erg leuk  |
moeten ze niet verbouwd zijn zoals mijn buurman heeft gedaan, dan zijn het complete explosies die ook nog es in de achtertuin geknald worden. inmiddels heb ik al aardig wat scheuren in de muren door die explosies.
Fijne feestdagen dan maar he
Maar goed, wens wel iedereen een liefdevol en gezond, gelukkig en humorvol jaar toe
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 23:07
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | idd waardering is belangrijk en heeft ieder mens nodig....
Soms betrap ik me er wel op met welk doel ik het doet...
Cootje genoot ook van het compliment op de visschotel, gisteren gegeven, hij was/ is ook lekker  |
je gaf jezelf al een complimentje toch
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 23:11
|
|
|
|
Dankbaar voor het fijne zingen in het veenpark, met zoveel verschillende mensen samen kerst vieren en God groot maken. Dankbaar tevens dat mijn Bro daar zo mooi mocht zingen samen met zijn zoon. So special
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 23:25
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | | Dank je L.J.....op dagen als deze is het wel eens eh....zwaar jubelen.....maar altijd weer krijg je seintjes van boven....Vanmorgen in de kerk bij het naar buitengaan....onze organist ging helemaal uit zijn dak met het Halleluja van Handel.....ik heb genoten! |
oww heb vanmiddag heerlijk gezongen, was zoveel te beter dan een kerkdienst!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 23:26
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Dankbaar voor het fijne zingen in het veenpark, met zoveel verschillende mensen samen kerst vieren en God groot maken. Dankbaar tevens dat mijn Bro daar zo mooi mocht zingen samen met zijn zoon. So special  |
vind ik leuk
(Waarom zit hier niet zo'n knop?)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 23:30
|
|
|
|
heerlijk dat het hier nergens over gaat!!!! kan ik nu heerlijk slapen met de gedachte dat we toch een neuzeltopic hebben , ook al heet hij dan anders
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 23:34
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | heerlijk dat het hier nergens over gaat!!!! kan ik nu heerlijk slapen met de gedachte dat we toch een neuzeltopic hebben , ook al heet hij dan anders  |
hij???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 23:35
|
|
|
|
is toch niet te geloven he? inclusief kerstboom en een kinderlijk engeltje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRIGIT826
|
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 23:48
|
|
|
|
we hebben onvergetelijke kerstdag gehad
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 23:51
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...heb jij het dan anders meegemaakt??? |
dat noemen ze 'intuïtie'
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 23:54
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | moeten ze niet verbouwd zijn zoals mijn buurman heeft gedaan, dan zijn het complete explosies die ook nog es in de achtertuin geknald worden. inmiddels heb ik al aardig wat scheuren in de muren door die explosies.
Fijne feestdagen dan maar he
Maar goed, wens wel iedereen een liefdevol en gezond, gelukkig en humorvol jaar toe  |
die melkbussen zijn ook levens gevaarlijk. Ze staan daar met soms 20 man naast elkaar...
Meestal wordt het wel een ritje zhuis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 00:04
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | 'k vind het maar uhhh.... nee, laat maar.  |
| Erika schreef: | | Euh denk dat dat ook mijn mening is ja |
uhhh.... laat me raden....ehhh vermoedelijk ook mijn mening
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 00:14
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | die melkbussen zijn ook levens gevaarlijk. Ze staan daar met soms 20 man naast elkaar...
Meestal wordt het wel een ritje zhuis  | bij ons zijn die bussen dus gericht op het veld en wordt er een bal mee afgeschoten, die kunnen wel 50-70 meter ver terecht komen. Maar de lengte van het veld is ongeveer 500 meter. Dat "meestal' van je zal wel weer loslopen, je zet het wel weer in een heel negatief plaatje neer....
Ga ook maar niet met de auto door het verkeer, want er gebeuren ook ongelukken op de weg.... Ga niet naar voetballen, want daar gebeuren relletjes.... Zo kan ik er nog wel een paar noemen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 00:42
|
|
|
|
|
Is dit een vuurwerktopic???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 00:48
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Is dit een vuurwerktopic??? |
Lijkt er wel op Zeeland.....Als we na Oud en Nieuw niets meer van Chatuliem horen moeten we maar even met de pet rond voor een bloemetje in het ziekenhuis......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 01:14
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Lijkt er wel op Zeeland.....Als we na Oud en Nieuw niets meer van Chatuliem horen moeten we maar even met de pet rond voor een bloemetje in het ziekenhuis......  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 03:19
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | ok en nu hetzelfde verhaal maar dan met als onderwerp sex
ik heb veel s**, ben ik dan verslaafd?,
Je bedoelt dan soloseks? Ja, kan ook verslavend zijn maar het wordt niet verboden in de Bijbel. Dat is dus al een opkikker.
k denk t niet het is voor mij een manier om de wonden uit het verleden te laten genezen en m'n hoofd te ordenen.
daanaast is het een grens verleggende bezigheid en daar kick ik op. steeds even verder, en das het mooie erbij.
maar verslaafd. |
Ik vind je openhartigheid wel lovenswaardig...
|
|
| Naar boven |
|
|