| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 06:36
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Zo, heel wat te doen Shanita. Alvast sterkte ermee. Ik heb lekker vakantie , ik doe gewoon waar ik zin in heb. Maar ja , in huis moet er ook wel eens wat gebeuren natuurlijk . Heb net al een wc schoon gemaakt want stel er komt een goeie vriend of vriendin op bezoek dan wil je natuurlijk wel een goeie indruk achterlaten he. Dus ik ga zo maar eens stofzuigen want dat is ook hard nodig. O wat zal mn zoon daar blij mee zijn . Die denkt tot 12 uur rustig op bed te kunnen blijven liggen . Lekker niet dus , ga boven beginnen , dan zal ik vragen of ik de stofzuiger voor hem moete laten staan . doe ik ondertussen ook de woonkamer even . Want ja , altijd in de rotsooi zitten is ook niks. Wasmachine draait ook al op volle toeren , kan ie vast rustig wakker worden.Af en toe de boel een keer schoonmaken en opruimen moet ook wel eens toch? En vanmiddag viert mn moeder haar verjaardag en als er dan een broer of zus is die hier ook toevallig nog even aanwipt , snappie. En die kans is aanwezig want ik ga straks vis bakken en daar zijn altijd wel liefhebbers voor.
En nu vindt ik het wel tijd voor een bak koffie.  |
Hoi,
Dat klinkt als best wel een goede en leuke dag!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 07:02
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | op het werk dingen tegen komen die ik liever niet tegenkom......ik had een vak moeten leren.... |
bedoel je dan een lege koelkast?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 07:04
|
|
|
|
Ons Cootje spreekt weer heel duidelijke taal...en zonder 'dt' fouten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 07:08
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | ik en mars gaan mee,op een nader te bepalen datum, in overleg |
Als ik dat zo lees is het dus helemaal niet zeker dat jij en mars meegaan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 07:27
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: |
uhhh.... laat me raden....ehhh vermoedelijk ook mijn mening  |
het is hier allemaal zo duidelijk neergeschreven en er is een eensgezindheid die je haast nooit ziet...op het forum. Ik versta er de (kerst-) ballen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 07:31
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Hachee is koeiekont. Frank hoeft het niet meer. |
Nou Visser...ik hou wel van een...neen laat maar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 07:57
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | tis n cm-uitje... dus kinderen mogen gewoon mee? 
of tis geen cm-uitje, dan geen kids uiteraard, maar misschien kunnen er dan wat FF leden mee? Zet het daar es op forum ook chat  |
Hallo
,
Wat is FF?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 08:01
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Idd een hele vervelende discussie, die ik graag had willen voorkomen. |
Chatuliem, jij organiseert het en je moet het er gewoon bij vermelden, dan is het voor iedereen duidelijk en vermijdt je de discussie........ (en gewoon beter naar de vrouwen luisteren die je dat al geadviseerd hebben..... Hoewel ik me eigenlijk niet kan voorstellen dat je kleine kinderen meeneemt naar stapavonden.......maar wie weet wilde iemand zijn volwassen kinderen meenemen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 08:59
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hoi,
Dat klinkt als best wel een goede en leuke dag!  |
Nou..... 'k vond er niet veel aan. Teveel verplichtingen naar mijn zin en dat in m'n vakantie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 09:04
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Nou Visser...ik hou wel van een...neen laat maar  |
Laat me raden......pizza?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 09:20
|
|
|
|
Na geproefd te hebben van de hachee bleek ik teveel zout te hebben gebruikt... Heeft er iemand een serieuze tip...hoe ik dat kan oplossen???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 09:48
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Na geproefd te hebben van de hachee bleek ik teveel zout te hebben gebruikt... Heeft er iemand een serieuze tip...hoe ik dat kan oplossen??? |
Ik gebruik de kleine zakjes van verstegen die vind ik het lekkerst er daar hoef je niks aan toe te voegen dan vlees en uien dus ook nooit te zout En heeeeeel lekker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 09:52
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Na geproefd te hebben van de hachee bleek ik teveel zout te hebben gebruikt... Heeft er iemand een serieuze tip...hoe ik dat kan oplossen??? |
het vlees niet zouten en kruiden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 09:55
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ik gebruik de kleine zakjes van verstegen die vind ik het lekkerst er daar hoef je niks aan toe te voegen dan vlees en uien dus ook nooit te zout En heeeeeel lekker  |
Lief bedoeld...maar dat vroeg ik niet... Ik doe het gewoon op de ouderwetse manier...er drijven dan ook laurierblaadjes met kruidnagels in...zo doe ik ook met gehakt...ZELF de spulletjes erin doen... Het is mosterd na de maaltijd ik weet het...ik kreeg net al een tip...aardappels koken zonder zout en die erbij eten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 09:56
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | het vlees niet zouten en kruiden. |
Ook lief bedoeld...maar het zout ZIT er al in...en het is TE...zout!!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | In maart willen we graag een avondje in het centrum van ons land doorbrengen. Voordat we iets definitiefs plannen graag jullie input.
Vrijdag/zaterdag
Utrecht/Veenendaal/Apeldoorn
3/10/17/24
of
2/9/16/23.
Wie heeft zin om mee te gaan en waar gaat de meeste voorkeur naar uit?
Volgend jaar wordt alles definitief bepaald... |
En up maar weer want er wordt weer teveel omheen ge**** Ik denk wel mee te gaan chat en ja mijn voorkeur Veenendaal natuurlijk goed bereikbaar voor openbaar vervoer en auto's denk dat dat in Utrecht problematischer is. En voorstel wokken, of bowlen en gourmetten? daarna zijn er nog zat cafe's open voor de liefhebber
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | tis n cm-uitje... dus kinderen mogen gewoon mee? 
of tis geen cm-uitje, dan geen kids uiteraard, maar misschien kunnen er dan wat FF leden mee? Zet het daar es op forum ook chat  |
je vergeet oznj...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Ook lief bedoeld...maar het zout ZIT er al in...en het is TE...zout!!!!!!!!! |
Wat heb je gebruikt dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 10:01
|
|
|
|
De zon schijnt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 10:02
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Oh ja!! Alhoewel, elk seizoen zijn charmes heeft, is dit zo'n tijd van heerlijk sentiment, lekkere jankfilms, gouwe ouwes op de radio, samenzijn, sfeer in de huizen, ach, ik hou er van!
(maar een vooruitzicht op een zomers Rhodos is óók niet verkeerd, hoor! ) |
Wanneer gaan we
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 10:05
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | | Wat heb je gebruikt dan? |
Sorry ben ik nu zo dom....weleens aardappels gegeten nadat je uitgeschoten was met het zoutvat??? Nou dat is er gebeurd...gewoon een ongelukje, maar nu is de hachee te zout...meer niet!!!!!!!!!!!!!!!! En nu vraag ik een oplossing...(want weggooien is zonde) Sommige mensen weten van die trucjes....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 10:07
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Sorry ben ik nu zo dom....weleens aardappels gegeten nadat je uitgeschoten was met het zoutvat??? Nou dat is er gebeurd...gewoon een ongelukje, maar nu is de hachee te zout...meer niet!!!!!!!!!!!!!!!! En nu vraag ik een oplossing...(want weggooien is zonde) Sommige mensen weten van die trucjes.... |
owwwwwwww op die fiets maarre dan heb je het vlees dus gewoon gezouten. en de hachee helemaal klaar verder? zou niet weten hoe dat op te lossen schepje suiker erdoor?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 10:11
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Sorry ben ik nu zo dom....weleens aardappels gegeten nadat je uitgeschoten was met het zoutvat??? Nou dat is er gebeurd...gewoon een ongelukje, maar nu is de hachee te zout...meer niet!!!!!!!!!!!!!!!! En nu vraag ik een oplossing...(want weggooien is zonde) Sommige mensen weten van die trucjes.... |
Zolang je de aardappelen niet bij het vleesprutje hebt gedaan zou je meer aardappelen zonder zout kunnen koken. en daar maak je puree van...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 10:30
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Zolang je de aardappelen niet bij het vleesprutje hebt gedaan zou je meer aardappelen zonder zout kunnen koken. en daar maak je puree van... |
Gevulde groot hamster, omringt met mager gerooktspek gekruid met oerhollandse kruiden. Met een wiijnsaus, en kappertjes. Champignons, en tuinkruiden en knoflookboter. Met spruitjes en pruimen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 10:33
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Gevulde groot hamster, omringt met mager gerooktspek gekruid met oerhollandse kruiden. Met een wiijnsaus, en kappertjes. Champignons, en tuinkruiden en knoflookboter. Met spruitjes en pruimen. |
das eenhaps gerecht....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 10:40
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Chatuliem, jij organiseert het en je moet het er gewoon bij vermelden, dan is het voor iedereen duidelijk en vermijdt je de discussie........ (en gewoon beter naar de vrouwen luisteren die je dat al geadviseerd hebben..... Hoewel ik me eigenlijk niet kan voorstellen dat je kleine kinderen meeneemt naar stapavonden.......maar wie weet wilde iemand zijn volwassen kinderen meenemen  | Dat vertik ik, mensen kunnen ook normaal doen hoor. Cm uitjes zijn alleen maar voor CM'ers tenzij anders vermeld. En welke ouder neemt zijn kinderen mee als hij op stap gaat? Meestal willen de kids helemaal niet, tenminste die van mij niet. En dat vind ik een heel gezonde houding. Mijn kinderen hebben hun vrienden en ik heb mijn vrienden en dat is gezond. Nodig jij je kids uit voor CM, Wmijn? Ik dacht het niet. Dan krijg je natuurlijk het argument, dat er dan mensen niet kunnen komen. Maar die hebben hetzelfde probleem als ze een relatie krijgen. Als je mensen wilt leren kennen, zul je moeten reizen, is mijn mening, en zul je een oplossing moeten vinden voor dit probleem. Zo'n avond kun je dan zien als een mogelijkheid om alvast te oefenen. Geloof me, bij een eerste date ziet de ander het vaak niet zitten als je je kinderen meeneemt. Je moet het ook niet willen, is mijn mening. Draai het eens even om. Veel vrouwen zien zichzelf alleen als moeder. Alles draait om de kinderen. Maar op een gegeven moment breekt dat op. Je bent meer dan moeder, je bent een persoon. En om er eens uit te zijn, zonder dat je in een bepaalde rol zit, is heel verfrissend. In mijn ogen eigenlijk noodzakelijk. Hoelang is het geleden dat je eens aandacht besteed hebt aan jezelf? Een avondje met kinderen geeft alleen maar ellende. Want die worden moe en gaan dan jengelen. Het gevolg is, dat je vroeger naar huis moet en dat op die manier de avond in de soep gedraaid wordt. Bovendien zul je merken dat ze je aandacht opeisen, zodat je niet echt ontspannen met anderen kunt praten. Je moet ze toch in de gaten blijven houden.
Er wordt hier regelmatig een picknick gehouden. Daar staat expliciet bij dat kinderen welkom zijn. De bedoeling was, dat moeders elkaar zouden ontmoeten met kinderen. Ik heb herhaaldelijk gewezen op de gevolgen die dit zou hebben op andere activiteiten. Op een gegeven moment ben ik gestopt met het vermelden van mijn bezwaren. Maar door dit gezeur denk ik dat ik mijn mond niet meer ga houden.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op donderdag 29 december 2011, 10:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 10:58
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Dat vertik ik, mensen kunnen ook normaal doen hoor. Cm uitjes zijn alleen maar voor CM'ers tenzij anders vermeld. En welke ouder neemt zijn kinderen mee als hij op stap gaat? Meestal willen de kids helemaal niet, tenminste die van mij niet. En dat vind ik een heel gezonde houding. Mijn kinderen hebben hun vrienden en ik heb mijn vrienden en dat is gezond. Nodig jij je kids uit voor CM, Wmijn? Ik dacht het niet. Dan krijg je natuurlijk het argument, dat er dan mensen niet kunnen komen. Maar die hebben hetzelfde probleem als ze een relatie krijgen. Als je mensen wilt leren kennen, zul je moeten reizen, is mijn mening, en zul je een oplossing moeten vinden voor dit probleem. Zo'n avond kun je dan zien als een mogelijkheid om alvast te oefenen. Geloof me, bij een eerste date ziet de ander het vaak niet zitten als je je kinderen meeneemt. Je moet het ook niet willen, is mijn mening. Draai het eens even om. Veel vrouwen zien zichzelf alleen als moeder. Alles draait om de kinderen. Maar op een gegeven moment breekt dat op. Je bent meer dan moeder, je bent een persoon. En om er eens uit te zijn, zonder dat je in een bepaalde rol zit, is heel verfrissend. In mijn ogen eigenlijk noodzakelijk. Hoelang is het geleden dat je eens aandacht besteed hebt aan jezelf? Een avondje met kinderen geeft alleen maar ellende. Want die worden moe en gaan dan jengelen. Het gevolg is, dat je vroeger naar huis moet en dat op die manier de avond in de soep gedraaid wordt. Bovendien zul je merken dat ze je aandacht opeisen, zodat je niet echt ontspannen met anderen kunt praten. Je moet ze toch in de gaten blijven houden.
Er wordt hier regelmatig een picknick gehouden. Daar staat expliciet bij dat kinderen welkom zijn. De bedoeling was, dat moeders elkaar zouden ontmoeten met kinderen. Ik heb herhaaldelijk gewezen op de gevolgen die dit zou hebben op andere activiteiten. Op een gegeven moment ben ik gestopt met het vermelden van mijn bezwaren. Maar door dit gezeur denk ik dat ik mijn mond niet meer ga houden. |
Nu is het duidelijk voor iedereen......geen kinderen of dieren mee op de stapavond........ Discussie gesloten!
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op donderdag 29 december 2011, 10:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:00
|
|
|
|
Niet te kieskeurig....gewoon opeten en wegspoelen met een fles bier erbij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:02
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nou..... 'k vond er niet veel aan. Teveel verplichtingen naar mijn zin en dat in m'n vakantie.  |
Je klinkt wel als een goede huisman Visser...... Kijk dames, dat zijn de mannen......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:03
|
|
|
|
Chat, jij organiseerd hier een uitje, dat mag je ook de spelregels bepalen. Zet die spelregels er dan ook meteen duidelijk bij, dat is de eeuwige discussie hierover niet nodig. Ik weet jou meninge over uitjes met kinderen/leden van andere sites/introducee's, maar niet iedereen weet dat.
Maak het jezelf dus gewoon makkelijk en vertel dat je op een bepaalde datum een bepaald uitje organiseerd voor enkel cm leden zonder kinderen, dat bespaar je jezelf een hoop ergernis. Je geeft nu 6 mogelijke datums aan en geen duidelijk plaats, waardoor je dus vraag om discussie. Als je een bepaalde datum neetzet en een bepaalde plaats zijn de eerste 3 reakties toch altijd van mensen die niet meegaan of een andere datum willen of een andere plaats, dan kan je altijd nog overleggen of je iets aanpast. Je kan het toch nooit iedereen naar hun zin maken.
|
|
| Naar boven |
|
|