| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 18:59
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dat ik vandaag een goed gesprek gehad heb met mijn leidinggevende en dat ik vanaf volgende week verder ga reintegreren op een groep en daardoor weer een stapje dichter mijn eigenlijke werk kom!  |
Hé Josina, dat is echt goed nieuws. Hoe lang ben je nu buiten strijd geweest? Een maand of zes?
Niet stoer doen en goed naar je lichaam luisteren...ik heb al eens een kaart gestuurd wat me enorm veel stress opleverde en dat wil ik geen 2de keer meemaken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 19:07
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | En dat voelen je katten dus aan, maar je bent niet de enige hoor, ik hou er ook niet van, zodra er vuurwerk verkocht mag worden vertoon ik me het liefst gewoon niet meer op straat. Sinds ik hier woon heb ik geluk, tot 31 december 22.00 uur hoor je hier echt geen klap! |
Dat meen je niet...zijn ze daar zo braaf???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 19:30
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hé Josina, dat is echt goed nieuws. Hoe lang ben je nu buiten strijd geweest? Een maand of zes?
Niet stoer doen en goed naar je lichaam luisteren...ik heb al eens een kaart gestuurd wat me enorm veel stress opleverde en dat wil ik geen 2de keer meemaken...  |
Haha, ja die kaart...
Maar ik zal niet stoer doen hoor en ook goed luisteren naar mijn lichaam!
Heb ff zitten rekenen, maar vanaf mijn allereerste operatie in mei, ben ik 7,5 maand uit de running geweest...en dat voor een operatie met 6 weken revalidatie...klein beetje uit de hand gelopen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 19:43
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Dat meen je niet...zijn ze daar zo braaf??? |
Het is verbazingwekkend, maar t is echt zo. Nou is de sociale controle en het ontzag voor de politie hier nog een heel stuk groter dan in nederland. Ga hier op dorp ongein uithalen en je ouders worden echt wel even ingelicht door de buurt (en de ouders doen er vervolgens nog wat mee ook). Maar ik ga er van uit dat het hier in de grote steden ook wel anders is hoor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 19:43
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik denk dat die avonden bij Marry de moeite waard zijn om eens mee te maken...  |
Nou Frank, misschien nodigt ze je wel uit......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 19:45
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik denk dat die avonden bij Marry de moeite waard zijn om eens mee te maken...  |
Ik vrees dat je dan tot volgend jaar moet wachten Frank....wegens gebrek aan belangstelling vier ik deze oudejaarsavond alleen.... Maar mocht het volgend jaar doorgaan, dan ben je van harte welkom hoor! Bij deze vast
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 19:47
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | En het gebed is dan voor een tipp-ex roller, tipp-ex pen of gewoon een potje tipp-ex ...  |
Zullen we dan gewoon bidden om heeeeel veel wijsheid voor Shanita? Dat deed Salomo ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 19:50
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Eh...sinds wanneer fokken huizen En hier wordt niet meer gefokt, niet door het vrouwtje, en ook niet door haar je-weet-wel-katten  |
saaie bende dus, blij dat ik niet met jou getrouwd ben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 19:52
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | saaie bende dus, blij dat ik niet met jou getrouwd ben  |
Pietje....bingoooooooooooooooooo we zijn het eens!!!! (Ik vind je toch wel een lief jong hoor....je lijkt op mijn a.s. schoonzoon)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 19:53
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Kopieer onderstaande lijst en zet je eigen naam eronder
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank josina (o.v) Erika (o.v ligt aan mn gezondheid) | Marry (o.v.)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 20:28
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Zullen we dan gewoon bidden om heeeeel veel wijsheid voor Shanita? Dat deed Salomo ook  |
Dank je wel, Lieve Marry!(en mensen die niet hebben gereageerd hier en wel aan me hebben gedacht)
Ja, ik kan m'n gedachten veel beter ordenen nu
En juist dat is nodig voor sowieso alle administatieve zaken, dus ook voor een duidelijke correcte brief.
Ja, en bidden helpt, daarom staat het in de bijbel en hier op het forum, een aparte forum ervoor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 21:22
|
|
|
|
[quote=ERIKA129]
Nah doe mij maar een logeetje, die eten tenminste mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 21:27
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Noem je dat niet helpen? Spaghetti koken voor een verhuisploeg? Niet zo bescheiden over jezelf denken, bij een verhuizing is een goede maaltijd de basis...... Maar ik ben nog steeds benieuwd wat nu je verslaving is  |
Verhitten denk ik, koken misschien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 21:29
|
|
|
|
|
Parijs was heeeeeeeeeeeeeeel erg leuk maar toch weer fijn om thuis te zijn!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 21:32
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Parijs was heeeeeeeeeeeeeeel erg leuk maar toch weer fijn om thuis te zijn! |
Ben toch wel een beetje belangstellend met welke cmmer jij naar Parijs was Mario
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 21:33
|
|
|
|
Heerlijk genieten van radio 2 tot het einde van het jaar. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 21:45
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Heerlijk genieten van radio 2 tot het einde van het jaar. Sjalom. Martin |
dat doe ik al de halve week. zelfs snachts. maar ja het meeste hoor ik dan niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 21:50
|
|
|
|
wij kunnen ook niet mee.....een verdwwenen verjaardag stond in eens op de agenda.....helaas....
We wensen jullie een fijne middag toe.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 21:51
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Als ik dat zo lees is het dus helemaal niet zeker dat jij en mars meegaan...  |
ik weet nog niet of ik moet werken...Mars weet nog niet of hij storingsdienst heeft...dus....we gaan wel mee als we geen van beiden elders verplichtingen hebben....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 21:54
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | ik weet nog niet of ik moet werken...Mars weet nog niet of hij storingsdienst heeft...dus....we gaan wel mee als we geen van beiden elders verplichtingen hebben....  | Kun je dat nu niet vooraf aangeven dat ze er bij het inroosteren rekening mee kunnen houden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 21:56
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Kun je dat nu niet vooraf aangeven dat ze er bij het inroosteren rekening mee kunnen houden? |
ze is er al mee bezig, ik kan ongeveer berekenen wanneer ik moet werken, maar niet precies...en ruilen kan altijd wel.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 22:12
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Parijs was heeeeeeeeeeeeeeel erg leuk maar toch weer fijn om thuis te zijn! |
Heb je afspraak gemaakt om de daten met vrouwelijke cmlid
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 22:20
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Heb je afspraak gemaakt om de daten met vrouwelijke cmlid  |
ook lid van redaktie Story?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 22:25
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Dank je wel, Lieve Marry!(en mensen die niet hebben gereageerd hier en wel aan me hebben gedacht)
Ja, ik kan m'n gedachten veel beter ordenen nu
En juist dat is nodig voor sowieso alle administatieve zaken, dus ook voor een duidelijke correcte brief.
Ja, en bidden helpt, daarom staat het in de bijbel en hier op het forum, een aparte forum ervoor!
 |
Sterkte meis....jouw leven is ook niet makkelijk! net als van velen van ons he.....maar als God met je is, wie zal dan tegen je zijn! Ik wens je een gezegende jaarwisseling ...in gedachten ben ik bij jou..en bij zo velen hier die het moeilijk hebben.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 22:36
|
|
|
|
|
Toch wel dankbaar voor het moment dat ik thuis kwam en heel huids uit Parijs kwam. Voor de rijkdom die ik heb, heb heel veel zwervers en krottewijken gezien in Parijs.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 23:08
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wanneer gaan we  | Hahahahaha, komend najaar?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 23:10
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Geen idee misschien klik je onbewust twee keer? Viel mij ook al op dat je veel aandacht wilde hebben  | dat wilde ik nou net niet!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 23:10
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Jij telt voor, Steentje... Hoewel 1 plaaggesteente meer dan genoeg is...  | Dacht ik ook, Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 23:44
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Het is verbazingwekkend, maar t is echt zo. Nou is de sociale controle en het ontzag voor de politie hier nog een heel stuk groter dan in nederland. Ga hier op dorp ongein uithalen en je ouders worden echt wel even ingelicht door de buurt (en de ouders doen er vervolgens nog wat mee ook). Maar ik ga er van uit dat het hier in de grote steden ook wel anders is hoor. |
Prima toch??? Van mij mag het zo hoor!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 00:10
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | het werd ras minder toen ik hoorde dat er NORO was/ is..... |
aha... nu weet ik waar het naartoe is.... wij zijn nu weer Noro vrij Sterkte, ik leef met je mee!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|